​VIDEO Scandal monstru într-o aeronavă Tarom: o familie evacuată cu forța. Precizările companiei

de C.D.     HotNews.ro
Vineri, 19 iulie 2019, 8:39 Actualitate | Esenţial


Scandal în avion
Foto: Captura video
O familie a fost evacuată dintr-o aeronavă Tarom după ce soția ar fi scuipat și jignit echipajul care a rugat-o să elibereze locul pe care îl ocupa în dreptul ieșirii de urgență și care nu-i era alocat. Mai mult ea nu vorbea nici limba engleză, nici limba echipajului, în acest caz română, condiție obligatorie pentru pasagerii care ocupă acest loc.

Totul s-a întâmplat în aeronava care efectua o cursă spre Cairo.

Potrivit unui comunicat de presă, Compania Tarom îşi exprimă părerea de rău faţă de situaţia creată în cadrul zborului ROT 101 Otopeni-Cairo din data de 17 Iulie 2019, dar este obligată să respecte reglementările aviatice internaţionale privind siguranţa şi securitatea pasagerilor.





Precizările Tarom:

Ieşirile de urgenţă servesc unor situaţii care cer evacuarea pasagerilor din aeronavă în cel mai scurt timp. Prin urmare, pasagerii care ocupă un loc în imediata apropiere a acesteia trebuie să fie dispuşi să ajute în caz de urgenţă şi să vorbească limba engleză (de asemenea, limba companiei respective este un plus), pentru a fi capabili să înţeleagă comenzile echipajului în caz de evacuare şi instrucţiunile de deschidere a acelor uşi; această regulă se aplică, de asemenea, în cazul situaţiei existente în cadrul acestui zbor.

Pasagerilor aflaţi în apropierea ieşirilor de urgenţă li se face un instructaj pe care aceştia trebuie să fie capabili să îl înţeleagă.

În cazul de faţă, pasagera perturbatoare nu înţelegea şi nu vorbea nici limba română, nici limba engleză. Totodată, menţionăm că locul pe care îl ocupa nu îi fusese alocat şi a refuzat să se identifice.

Pentru siguranţa zborului şi a pasagerilor, echipajul de cabină a acţionat conform procedurilor în vigoare, rugând pasagera turbulentă să se mute pe locul alocat la îmbarcare.

Menţionăm că pasagera nu a adoptat o atitudine adecvată, motiv pentru care, conform procedurilor în vigoare, au fost chemaţi agenţii de securitate ai aeroportului. Reiterăm faptul că pentru Compania TAROM, indiferent de context, priorităţile esenţiale rămân siguranţa şi securitatea pasagerilor, a zborului şi a echipajului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















28088 vizualizari

  • +39 (43 voturi)    
    Ăștia sunt aproape imposibil de civilizat. (Vineri, 19 iulie 2019, 8:45)

    prec [utilizator]

    Sunt împotriva ordinei și disciplinei. Ca și magraunii noștri.
    • +13 (19 voturi)    
      le reprosez celor care i-au evacuat (Vineri, 19 iulie 2019, 11:29)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui prec

      ca nu au facut evacuarea pana in 3 minute sau chiar mai putin. Le trebuiesc niste tehnici de transport luate din arte martiale si atunci nu mai ajungeau ca tot "educatii" din avion sa faca circul din filmari. Apoi, la ditamai handralaii, fortele de interventie rapida trebuiau sa isi faca aparitia, iar cei cu gura mare, 38 de ore la investigatii ....Eu daca as fi fost in avionul ala, nu as mai fi putut continua zborul si asta nu din cauza evacuarii ci din cauza atitudinii calatorilor!
      • +10 (12 voturi)    
        corect (Vineri, 19 iulie 2019, 16:18)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui VaseaV

        Este inadmisibil sa permiti circul asta. Care cum opunea rezistenta sau urla trebuia impachetat in 2 timpi si 3 miscari si scos afara imediat.
        Astia au fost prea domni si evident nu suficient antrenati pentru impachetat.
        • +7 (11 voturi)    
          chirăiala (Vineri, 19 iulie 2019, 18:45)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          cea mai mare o făcea o țață care filma și răcnea din toți rărunchii că e o femeie cu copil și d-aia trebuie să-i lase în pace pe marocani. Mai avea un pic și-i dădea și indicații comandantului aeronavei cum să piloteze.
          Te pui cu prostul?
          • +4 (6 voturi)    
            Asa urla ei. Asta le e cultura. (Sâmbătă, 20 iulie 2019, 0:47)

            PapaCX [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Si cand ii vezi venind scheunand ca vor azil, ca e nasol la ei in tara, te intrebi a cui e vina?
            Daca iei toata populatia din tara aia si o trimiti altundeva, va mai fi la fel de nasol?
            Nu, pentru ca omul sfinteste locul.
            Daca vin toti in Europa, cum va arata Europa dupa? Nu cumva ca si tarile lor?
            Nu trebuie acceptati aici. Pentru ca daca ii acceptam, nu va mai ramane nimeni acasa la ei sa indrepte situatia, daca mai e ceva de indreptat. Europa s-a emancipat singura, noi n-am avut unde fugi.
  • +39 (41 voturi)    
    Normalitate (Vineri, 19 iulie 2019, 9:01)

    Hydra [utilizator]

    Nu iti convine, cand zbori nu alegi acele locuri. Eu le evit, ca sa imi pot tine ghiozdanul sub scaunul din fata mea.
    Iar daca refuzi sa ii asculti pe insotitorii de zbor, e normal sa ajungi in situatia unei evacuari (pasnica sau nu) din aeronava.
  • +42 (44 voturi)    
    Comandantul aeronavei are tot dreptul (Vineri, 19 iulie 2019, 9:14)

    Frankie [utilizator]

    Comandantul aeronavei are tot dreptul de a evacua persoane suspecte de la bord. Chiar fara a invoca nici un motiv.
  • +30 (38 voturi)    
    urlete (Vineri, 19 iulie 2019, 9:16)

    nimrod [utilizator]

    Bravo Tarom! De data asta mi-ai placut! Obraznicii se trateaza ca atare.
    • +10 (10 voturi)    
      De acord cu comentariul tau. (Vineri, 19 iulie 2019, 14:43)

      Tommy Bahama [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      O mica precizare: atitudinea echipajului e penibila. Stau sa dea explicatii gen "da' normal ca am voie" sau "ia, ma, mana de pe mine". Atmosfera pur tiganeasca. Lipsa lor de profesionalism incurajeaza descreieratele alea sa zbiere ca la cort.
  • +41 (47 voturi)    
    E simplu (Vineri, 19 iulie 2019, 9:25)

    RazTaz [utilizator]

    De cand e lumea asta, la bordul unui postalion, unei nave, unui avion, Capitanul este Dumnezeu. Nici macar nu trebuie sa scrie asta in vreo lege. E bun simt.

    Capitanul este Dumnezeu, pentru ca el este responsabil de siguranta echipajului, a calatorilor, a marfurilor si a navei.

    Pina pe la 1800, daca faceai d'astea pe o nava, in cel mai bun caz te bagau in cala in detentie, in cel mai rau caz te aruncau in mare.

    Se chema "bun-simt".

    Acum, ca am progresat, avem legi. Ca de exemplu, cele privind siguranta zborului. Avem si conditii contractuale, ca de exemplu, cele pe care le accepti cand cumperi biletul. Iti mai si explica insotitorii de bord, ca la prosti, ce ai de facut, sa fie absolut sigur ca ai inteles.

    Dar nu, tu vrei *altfel*. Ca tu esti special.

    Ce m-a revoltat in filmul asta sunt ceilalati pasageri care se comporta isteric... pentru ca...social justice warriors pe o cauza gresita. Ca asa stiu ei, de pe FB, ca "au drepturi" (sa faca ce vor si cum li se scoala, sa urle, sa ameninte membri echipajului si pe cei de la securitate) si - comportandu-se astfel - se mai si mira apoi ca avionul in loc sa intarzie 20 de minute, intarzie 2 ore.

    Am 44 de ani si nu incetez sa ma minunez cat de prosti, ucigator de prosti, suntem.
    • +16 (22 voturi)    
      hm (Vineri, 19 iulie 2019, 10:44)

      KayT [utilizator] i-a raspuns lui RazTaz

      Zbor des si, ca pe majoritatea celor care zboara des, ma irita ceva teribil oamenii care nu cunosc sau ignora cu buna stiinta regulile.

      Din pricina aluia care aude pentru prima data in viata lui ca nu are voie cu lichide in avion, sau a aluia caruia nu i-a trecut niciodata prin cap ca blocheaza tot culoarul la imbarcare ca sa isi caute nu stiu ce in geanta sau sa se scarpine in nas, intarziem si ne stresam cu totii. Si da, sunt de acord, in cazul de fata pasagerii aia recalcitranti trebuiau evacuati din avion.

      Dar nu puteti sa imi spuneti ca evacuarea aia s-a facut in mod profesionist si civilizat. Cu tot respectul, dar eu pe aia de la securitate, dupa cum se comporta, nu i-as angaja nici agenti de paza la piata. Rezultatul "profesionalismului" lor se vede pe filmarea aia, haosul s-a raspandit in tot avionul.

      Intr-un fel arata autoritatea si intr-altul abuzul de putere si agresivitatea.
      • +11 (15 voturi)    
        Te rog (Vineri, 19 iulie 2019, 11:29)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui KayT

        Lumineaza-ne te rog cum poti face o evacuare cu FORTA a unui pasager in mod tandru si duios!
        • +2 (6 voturi)    
          Iluminare (Vineri, 19 iulie 2019, 21:55)

          mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

          De regula in cazul in care pasagerul recalcitrant se opune fizic evacuarii si in plus este corpolent, mai intii sint evacuati ceialti pasageri. Apoi agentii de securitate intervin. Altfel in toiul luptelor, asa cum se vede din filmare, ceilalti pasageri risca sa fie raniti plus starea de iritare dusa pina la revolta, plus persoanele si in special copiii care sint afectati de scenele violente.
          Este preferabil ca inainte de se ajunge la evacuarea pasagerilor sa vina unul sau doi politisti care sa-i spuna pasagerului ca risca amenda pina la puscarie. Oamenii la vederea politiei reactioneaza altfel decit in fata unor camasi albe sau bluze cu mineca scurta.
          Interventia a fost complet neprofesionista iar pentru asta securitatea aeroportuara ar trebui zgiltiita din temelii pentru ca in loc sa asigure siguranta pasagerilor, dimpotriva le-a pus-o in pericol.
          Aici e mai putin vorba de faptul ca barbatul ar fi trebui anihilat cu fel de fel de lovituri maiastre asa cum am vazut in alte comentarii sau despre faptul ca mai trebuiau arestati inca vreo 10-15 turbulenti sau de faptul ca sint arabi si deci prin definitie necivilizati (asta e chiar amuzanta) ci despre faptul ca actiunea aiuristica si brutala a celor de la securitatea aeroportuara a declansat haosul in avion ceea ce este inadmisibil.
          • +1 (1 vot)    
            oamenii aia au epoleti (Luni, 22 iulie 2019, 16:47)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui mimiloi

            Mie mi se par tocmai SRI-isti de la Securitatea Aeroportuara. (https://www.sri.ro/securitatea-aviatiei-civile)
            Tie SRI-isti ti se par mai putin oficiali sau mai de neluat in seama decat politistii de la rutiera?
            Mie epoletii aia mi-ar zice ca sunt oficiali, dar pana la urma da - toti pasagerii ne-recalcitranti ar fi trebuit invitati afara din avion inainte de a proceda cu evacuarea celor recalcitranti si a copiilor lor.
            Iar dupa evacuarea celor recalcitranti si a copiilor lor, Protectia Copilului ar trebui sa le confiste si copiii, cum fac in Norvegia. Asa se invata minte sa nu mai faca circ atunci cand au copii cu ei.
      • +7 (11 voturi)    
        ce ti se pare gresit? (Vineri, 19 iulie 2019, 11:47)

        Adri4n [utilizator] i-a raspuns lui KayT

        in interventie? Omul nu coopera, s-a pus cu curul pe scaun si se tinea de el. Ce alta solutie exista decat sa il inlaturi folosind pur si simplu forta bruta? Au folosit forta proportionala, minimul cat sa inlature, nu mai mult sa il loveasca, raneasca. Mai bine de atat doar sa fi fost unii mai fortosi sa ii deschida mainile mai repede si sa il ia pe sus mai repede.
        • -6 (18 voturi)    
          rezultatele vizibile mi se par gresite (Vineri, 19 iulie 2019, 12:44)

          KayT [utilizator] i-a raspuns lui Adri4n

          Nu pot sa va spun eu cum se fac interventiile de genul asta, sunt geolog, nu agent de securitate.

          Haosul care se vede pe filmarile alea demonstreaza insa ca agentii erau complet depasiti de situatie si prin urmare compensau cu o agresivitate directionata in mare parte gresit, spre alti pasageri.

          Vi se pare normal ca tot circul a durat doua ore? Timp in care pasagerii au fost tinuti in urlete, fara apa, probabil fara ventilatie, ca a fost nevoie de ingrijiri medicale? Jesus, avem pareri diferite despre cum arata un zbor normal.

          Dar asta e, hurr durr, agentii de securitate buni, arabii rai.
      • +4 (8 voturi)    
        abuz de putere si agresivitate? (Vineri, 19 iulie 2019, 16:22)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui KayT

        Pai eu numai pentru mentionarea cuvintelor astea doua in legatura cu o evacuare fortata te-as fi evacuat si pe tine.
        Cu doctori docenti ca tine se face circul.
        • -2 (4 voturi)    
          exact, abuz (Vineri, 19 iulie 2019, 17:32)

          KayT [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          eu: cred ca agentii de ordine nu au actionat corect

          comentatorii hotnew: sa fie evacuata! interdictie de zbor pe 5 ani!

          Mai au un pic romanii pana o sa inteleaga ce sunt alea argumente, dezbatere civilizata, si de ce sunt respectati agentii de securitate si politistii din alte tari.
          • 0 (2 voturi)    
            nu ca nu au actionat corect (Luni, 22 iulie 2019, 16:03)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui KayT

            Au actionat impotent.
            80% din avionul ala trebuia transferat direct la Politie. Daca eu nu sunt in stare, ar fi trebuit sa cheme mascatii, nu sa le permita sa faca circul ala.
            Mascatii stiu foarte bine cum sa rezolve totul in cateva secunde, ca nu-i prima data cand evacueaza case sau blocuri intregi de tigani, cu pirande si puradei cu tot.
  • -30 (42 voturi)    
    Tarom trebuie sa isi trimita personalul la scoala! (Vineri, 19 iulie 2019, 9:26)

    bcorina [utilizator]

    Urata scena si pacat ca Tarom nu intelege ca aceste episoade ii afecteaza negativ pe toate planurile.
    Personalul aeronavei trebuia sa intrebe pasagerii cine vorbeste atat limba araba cat si engleza si sa incerce sa comunice cu pasagerii marocani care nu vorbeau limba engleza si sa le explice frumos pe un ton jos calmand astfel spiritele cu ce au gresit, care sunt regulige internationale de transport.
    Dar atitudinea personalului Tarom cat si a functionarilor de la frontiera ce asigura paza este sub limita bunului simt si a demnitatii umane.
    • +27 (31 voturi)    
      Ce tot vorbești aici?! (Vineri, 19 iulie 2019, 10:44)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      Daca făceau asta in State, ii băgau direct la parnaie, cu tot cu copii. Îi luau cu SWAT.
    • +24 (30 voturi)    
      Nu, nu trebuia. Li s-a zis să se mute, se mută! (Vineri, 19 iulie 2019, 10:59)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      Fără comentarii. Aaa... ia du-te tu-n Maroc în pantaloni scurți. Să vedem cum îți explică ăia, pe ce limbă vrei tu, ce și cum. Te duci?
  • -26 (38 voturi)    
    Tarom trebuie sa isi trimita personalul la scoala! (Vineri, 19 iulie 2019, 9:26)

    bcorina [utilizator]

    Urata scena si pacat ca Tarom nu intelege ca aceste episoade ii afecteaza negativ pe toate planurile.
    Personalul aeronavei trebuia sa intrebe pasagerii cine vorbeste atat limba araba cat si engleza si sa incerce sa comunice cu pasagerii marocani care nu vorbeau limba engleza si sa le explice frumos pe un ton jos calmand astfel spiritele cu ce au gresit, care sunt regulige internationale de transport.
    Dar atitudinea personalului Tarom cat si a functionarilor de la frontiera ce asigura paza este sub limita bunului simt si a demnitatii umane.
    • +14 (16 voturi)    
      Tu nu vezi ca sunt arabi acolo care știu engleza (Vineri, 19 iulie 2019, 12:18)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      Li s-a explicat în araba sa se mute dar nu au vrut. Nu vezi ca sunt o mulțime de arabi acolo care cunosc engleza și li s-a explicat turbulenților despre ce este vorba dar nu au înțeles ca erau încăpăținați.
    • -2 (2 voturi)    
      Adevarat, (Sâmbătă, 20 iulie 2019, 18:31)

      Namaste [utilizator] i-a raspuns lui bcorina

      si nu e intamplator, e structural romanesc, scoala totalitarismului...
  • +24 (32 voturi)    
    compania si echipajul au actionat corect. (Vineri, 19 iulie 2019, 9:47)

    g01an [utilizator]

    ce altceva mai este de zis? probabil ca daca solicitau agentii de paza mai devreme nu se ajungea la atata scandal.
  • +3 (13 voturi)    
    covilizatia nu apare peste noapte (Vineri, 19 iulie 2019, 9:58)

    xan [utilizator]

    Putem avea o societate civilizata, cu reguli si facilitati, Cu telefon. avion, scoala, spital, supermarket. Sau putem avea o societate care include toata planeta si cu facilitati intr-o stare atat de proasta incat practic nu conteaza. Trebuie sa alegem.
  • +19 (33 voturi)    
    Povestiri (Vineri, 19 iulie 2019, 10:20)

    Who_is [utilizator]

    Viorica Hagagg si-a depasit atributiile din primele 2 propozitii ....
    Dupa nume, pare o romanca casatorita cu un strain si brusc emancipata. Cordoanele de care povesteste ea si aglomeratia se intampla peste tot. Eu am patit-o in Geneva.
    Nu am rezistat sa citesc pana la sfarsit povestioara ei. Am inchis cand am vazut ca a inceput sa spuna ... am incercat sa vorbesc cu pilotii, le-am cerut celor de la security, etc ....
    In locul pilotului o dadeam jos si pe ea, sa tina companie doamnei care scuipase. Ca si asa nu era vreun big deal ...
  • -8 (36 voturi)    
    cata incompetenta (Vineri, 19 iulie 2019, 10:21)

    KayT [utilizator]

    Pasagerii recalcitranti trebuie evacuati, asta e clar.

    Dar modul neprofesionist in care au actionat aia de la securitate... Unul din ei ii spunea unui pasager ca ii "rupe dintii din gura" sau ceva de genul. Astora chiar nu li se dau nici un fel de intructiuni despre cum sa intervina, sa dezamorseze conflictele?

    Copiii plangand de frica, adultii si ei evident speriati, toti tinuti in avion ore in sir in conditiile alea insuportabile. Si Tarom-ul zice ca e totul ok, probabil asa ar trebui sa arate orice zbor in viziunea lor...
    • +12 (24 voturi)    
      Cu ăia vorbești pe limba lor!!! (Vineri, 19 iulie 2019, 10:55)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui KayT

      Când s-a vorbit civilizat cu ei nu au vrut să asculte. Ai priceput!?
      • -7 (13 voturi)    
        mda (Vineri, 19 iulie 2019, 11:20)

        KayT [utilizator] i-a raspuns lui prec

        "Ai priceput!?"

        Jesus, da si dv. sunteti nervos rau de tot. Nu va ratoiti la mine, ca nu ma ajuta sa "pricep" ce va convine dv.

        Situatia din filmuletele alea mi se pare una scapata de sub control. Daca erau profesionisti cei de la securitate nu se ajungea asa departe. Si nici cei de la tarom nu au stiut sa gestioneze conflictul. Ati priceput?
        • +7 (13 voturi)    
          cum adica (Vineri, 19 iulie 2019, 12:23)

          john06 [utilizator] i-a raspuns lui KayT

          scapata de sub control? doar pt. ca urla lumea in jur si feisbucista asta filmeaza totul fara acordul nimanui si mai si spune ca are voie sa filmeze?hai pe bune acum,fortele de ordine nu vroiau sa raneasca pe nimeni,desi aia se tineau de scaune,cred ca intr-un alt stat interventia era mai dura.
          • -1 (9 voturi)    
            aveti dreptate (Vineri, 19 iulie 2019, 12:57)

            KayT [utilizator] i-a raspuns lui john06

            aia nu era o situatie scapate de sub control, cu urlete, agenti de paza injurand si amenintand, interventia paramedicilor, copii plangand, intarzireri de nu stiu cate ore.

            Pur si simplu asa arata normalitatea in romania, uit tot timpul.
            • +1 (3 voturi)    
              Intr-adevar, nu conteaza restul, (Sâmbătă, 20 iulie 2019, 2:05)

              Namaste [utilizator] i-a raspuns lui KayT

              cosmarul este total si ireversibil ! :-(:-(:-(
        • +7 (9 voturi)    
          Ati priceput (Vineri, 19 iulie 2019, 13:37)

          JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui KayT

          Ati priceput ca acei agenti de securitate au venit sa-si faca treaba, iar restul pasagerilor trebuia sa stea linistiti, fara sa zbiere?
          Ce e cu zbieretele alea din partea pasagerilor? Eu le-as da interdictie de zbor cel putin 5 ani.
        • -1 (1 vot)    
          E sistemic, (Sâmbătă, 20 iulie 2019, 18:35)

          Namaste [utilizator] i-a raspuns lui KayT

          toti si toate ("doctorul", stewardesa) sunt la fel, Tarom ar trebui boicotat!
    • +7 (13 voturi)    
      De acord (Vineri, 19 iulie 2019, 11:33)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui KayT

      Politistii de frontiera, cei in uniforma s-au comportat ok, cel in civil a avut o atitudine de militian cu cascheta pe ceafa: a incercat sa impiedice filmarea (ceea ce escaladeaza situatia si mai rau), nu a incercat deloc sa calmeze pasagerii iar replica "iti rup intii" e de toata jena. Sincer, as vrea sa il vad zburand din postul ala si trimis inapoi la politia locala sau de unde a venit!
      • +9 (11 voturi)    
        nu cred ca e ok (Vineri, 19 iulie 2019, 12:26)

        john06 [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        sa filmezi cand ai tu chef,poate persoanele care erau in jur nu vroiau sa apara in filmuletzele astea care au acum multe vizualizari.deci duamna zice ca are dreptul sa filmeze ori eu zic ca e cel putin discutabila treaba.
  • +19 (23 voturi)    
    inreCIRCstari si paine (Vineri, 19 iulie 2019, 10:25)

    harapalb [utilizator]

    Foarte asemanator comportamentul cu cel al baragladinelor noastre :))

    Avea dreptate un user prin comentariile alea de pe FB. Cum apare politia sau paza incep urlaturile, ii apuca lesinul, baga copiii la inaintare, etc.

    Gustul Veoricai pentru drama (preluat de stiri) se cunoaste de cand incepem sa ii citim textul de pe FB: "The hell started during the transit" (...) "my 4 years old son was trapped between people that were rushing". Adica a simtit neaparat nevoia sa faca niste introduceri dramatice pentru a ne... baga in atmosfera.

    Dupa ceea ii ia apararea acelei pasagere care nu stia limba engleza dar recunoaste ca a aceasta a scuipat unul din agentii de securitate.

    Din primul video reiese ca agentii de securitate nu sunt niste badarani, ci incearca cu vorba buna, raspund la intrebari calm. In schimb, acea femeie facea pe lesinata si nu prea dadea semne de cooperare.

    Regulile sunt reguli dar toata lumea incearca sa fie mai presus de ele. Romani, straini, bogati, saraci, educati, needucati - toti incearca sa fie mai presus de legi, de reguli. Probabil in Univers suntem considerati o planeta de lumea a treia.
  • -4 (18 voturi)    
    Derbedeu in civil (Vineri, 19 iulie 2019, 10:30)

    Dan_Cjc [utilizator]

    As vrea sa il cunosc personal pe e derbedeul ala in civil care ameninta ca rupe dintii. Sa vedem dc chiar o face.
  • +7 (19 voturi)    
    E clar ca la originea problemei a fost familia de (Vineri, 19 iulie 2019, 10:49)

    Habermas [utilizator]

    salbatici. Aici este clar si nu este nimic de discutat.

    Dar evenimentul a scos la iveala si doua neajunsuri deja cunoscute - adica niste detalii importante:

    1. Fortele se securitate din Romania sunt prea ghiolbanesti (nu au inteles ca rolul lor este legat de Ordine, nu de Forta - adica a doua se subordoneaza primeie, iar Irdinea inseamna relationare civilizata cu oamenii.

    2. Organizarea aeroportului Otopeni este total insuficient. Practic este un aeroport subdezvoltat in comparatie cu rolul si serviciile pe care trebuie sa le indeplineasca - si nu de ani ci de decenii. Ceea ce determina un stres suplimentar - si foarte ne-bine-venit. Este ca un cofetar-vanzator artzagos sau un frizer isteric.
    • +2 (8 voturi)    
      Păi şi când vrei să faci Ordine (Vineri, 19 iulie 2019, 13:10)

      Ed___ [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Păi şi când vrei să faci Ordine cu Vorba şi nu ascultă???
      Faci Ordine cu Forţa !!!


      Ăsta e jobul.
      • -2 (6 voturi)    
        Deci n-ai inteles (Vineri, 19 iulie 2019, 13:31)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Ed___

        ce-am scris.
  • +5 (9 voturi)    
    Hmmm (Vineri, 19 iulie 2019, 11:59)

    MirceaCS [utilizator]

    Eu sunt de acord, ceea au facut indivizii aia trebuie sanctionat drastic.

    In acelasi timp nu sunt in totalitate de acord cu modul in care s-a actionat. Este un spatiu foarte mic si sunt foarte multi oameni, de toate varstele unii poate cu probleme. Aerul poate deveni irespirabil repede, mai ales in situatii agitate de genul asta.

    Puteau sa le spuna ca daca avionul nu va pleca daca ei nu cuboara si cu cat trece timpul, cu atat mai mult vor fi sanctionati drastic si ca in cele din urma, vor veni fortele de ordine care-i vor scoate cu forta. Cred ca dupa ceva timp ar fi cedat.
    Cheia insa este ca e nevoie de cineva iscusit si cu o pregatire speciala in astfel de situatii care sa stie foarte bine sa vorbeasca cu genul asta de pasageri. Forta e ultima solutie, si una din pacate, deplorabila. Dar nu neg, ca e daca nu se poate altfel, forta e singura solutie.
  • +6 (12 voturi)    
    Ce frapează în primul rând (Vineri, 19 iulie 2019, 12:18)

    rectificare [utilizator]

    este totala lipsă de eficiență a forțelor de ordine. Cu niște spray-uri și bastoane cu electroșocuri, toată treaba se rezolva într-un minut, fără gălăgie, fără agitație și fără nervi.
  • +10 (14 voturi)    
    Numai destepti pe aici (Vineri, 19 iulie 2019, 12:23)

    CipCC [utilizator]

    Unu la mana, daca nu cunosti limba engleza si pleci la drum e problema ta, tu-ti asumi cum te descurci!

    Doi la mana, mai lasati-ma cu nesimtitii care nnu respecta nicio regula si se comporta ca niste gunoaie pentru a crea haos!

    Nu te legitimezi, in momentul 2 esti considerat infractor, oriunde....iar aici erai intr-un avion.

    Libertatea ta se termina acolo unde incepe libertatea celuilalt! Iar in acest caz indivizii astia intarziau avionul deoarece refuzau sa se legitimeze si sa se supuna anumitor reguli!
    Ce dra.... mah, am innebunit cu totii!!!!
  • +8 (10 voturi)    
    Ha (Vineri, 19 iulie 2019, 13:45)

    RaduMischie [utilizator]

    Daca citeati toata postarea, vedeati ca la sfarsit, dupa ce ne-a spus ca al ei copil s-a speriat cand urca pe scari, ca nu au fost "furnizati" cu apa si alte chestii pe care le-au suferit, ni se spune, asa, in treacat, ca doamna A SCUIPAT O INSOTITOARE DE BORD (dar deh, era batrana si bolnava) si domnul NU A VRUT SA LE DEA PASAPORTUL CELOR DE LA SECURITATE, PENTRU CA NU AVEA INCREDERE IN EI.
    Pai si in conditiile astea noi ne mai batem capul de ce au reactionat ai nostri asa? Cum adica sa scuipi o insotitoare de bord? Cum sa nu dai pasaportul?
  • +2 (4 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 19 iulie 2019, 18:06)

    complet_retard [anonim]

  • +2 (4 voturi)    
    Foarte, foarte grav! (Vineri, 19 iulie 2019, 18:49)

    Criscat [utilizator]

    Sa nu se uite ca este vorba de un avion si nu autobuz sau tren!....daca autobuzul sau trenul se pot opri din mers fara pericol un avion NU!
    Daca nu se respecta procedurrile si indicatiile echipajului pot fi in pericol atat vietile tuturor cat si avionul. Daca pasagerii nu inteleg in caz de pericol directivele si ordinele echipajului se pot pierde multe vieti omenesti in cateva secunde. m mai fost recent un caz in care o pasagera a facut o cedare nervoasa si voia sa coboare din navion imediat in timpul zborului; deschiderea usii ar fi insemnat depresurizare si suctionarea pasagerilor in exterior, asfixierea acestora si prabusirea avionului. In avion orice regula incalcata are consecinte grave de viata si de moarte; de aceea capitanul are pistol si drept de viata si de moarte asupra tuturor in situatii de pericol.

    In situatia de fata, daca nu se rezolva in primele 15 minute, as fi retras imediat echipajul si as fi evacuat toti pasagerii in aeroport si acolo i-as fi separat pe cei implicati de ceilalti care ar fi trebuit daca erau linistiti sa fie retrimisi la avion sa-si continue calatoria iar ceilati dati in cercetare organelor abilitate.
  • +2 (4 voturi)    
    da (Vineri, 19 iulie 2019, 22:35)

    rei [utilizator]

    frumos spectacolul......asta inseamna sa nu respecti organele de securitate

    daca nu stii regulile dintr-un avion stai acasa...vorba aluia de intreba daca pilotul avionului e d-zeu....raspunsul este DA, in avion capitanul navei are dreptul sa evacueze absolut pe oricine considera ca este o amenintare...si DA se intampla la fel pe orice aeroport din lumea asta chiar daca avionul apartine TAROM(probabil in alte parti veneau niste mascati si sa vedem daca se mai ridica cineva de pe scaun)

    data viitoare cand infrunti un politist gandeste-te ca el este antrenat sa previna orice agresiune....mai pe scurt, nu asteapta sa il atingi ci te pune jos la primul semn ca ai vrea sa faci asta

    P.S: am avut si eu parte la un zbor de 2 familii de indieni raspandite prin avion si pe langa faptul ca au vorbit in gura mare tot zborul(la 6 AM), cel din spatele meu s-a ridicat/asezat pe scaun tinandu-se de al meu de 10 ori in 15 min...i-am explicat ca daca se mai atinge de scaunul meu ii fac nod la centura si brusc a invatat ca se poate fara sa-i deranjeze pe ceilalti
  • -1 (3 voturi)    
    Nightmarish, (Sâmbătă, 20 iulie 2019, 12:48)

    Namaste [utilizator]

    a hundred percent nightmarish!
    Tarom's misconduct is an unchanged, authentic sample of "being Romanian", a mirror of the Romanian "civilization" and of the "orthodox" Romanian Christianity...
    Absolutely appalling, despicably shameful! Let the people know! Let all the world know this!
  • -1 (1 vot)    
    Francofoni; marocanii sunt francofoni! (Sâmbătă, 20 iulie 2019, 19:15)

    Namaste [utilizator]

    Exclus, deci, sa nu inteleaga ceva zis "pe limba lor", lb. Franceza!...la Tarom nu exista traducatori, civilizatie Europeana?!
    • +1 (1 vot)    
      franceza nu este limba oficiala in Romania (Luni, 22 iulie 2019, 16:14)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Namaste

      si nici nu este limba utilizata la nivel international in aeronautica sau navigatie.
      Asa ca nu te agita pe-aci, ca nu esti in avionul ala. Sunteti doar voi, scroafele musulmane colonizate de francezi ce vorbiti franceza. Nu inseamna ca toata planeta tre sa vorbeasca franceza cu voi.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version