SONDAJ Trotinetele electrice - ultimul hit in București. E ok?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 5 iulie 2019, 11:04 Actualitate | Esenţial


Sondaj trotinete electrice
Foto: Hotnews
Numărul trotinetelor crește în București, după o ofertă de vouchere a primăriei și după apariția serviciilor de închiriere. Înmulțirea lor stârnește și nemulțumirea multor șoferi și pietoni, având în vedere lipsa pistelor pentru biciclete și faptul că unii dintre trotinetiștii care circulă pe carosabil nu cunosc regulile de circulație.

  • Sondaj HotNews.ro: Trotinetele electrice - ultimul hit in București. E ok?








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














4443 vizualizari

  • +9 (17 voturi)    
    Trebuie interziși și desființați: (Vineri, 5 iulie 2019, 11:27)

    nick24 [utilizator]

    1) Uber, Clever, metrou și tren către Otopeni, bicicliștii și trotinetele și lăsate NUMAI taxiurile de Voluntari!

    2) Nu se vor mai face piste de biciclete și nici benzi dedicate mijloacelor de transport în comun.

    Punctul 2 e deja realizat și rezolvat...
    • +1 (9 voturi)    
      Programul PSD (Vineri, 5 iulie 2019, 12:45)

      fdaniel [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      e din respectivul program cumva?
  • +7 (11 voturi)    
    Ultima varianta (Vineri, 5 iulie 2019, 12:13)

    banel [utilizator]

    Din pacate, corect si bine e dificil in Bucuresti in conditiile in care pistele de biciclete sunt foarte putine, pe trotuar incomodezi lumea iar pe sosea risti sa fii luat pe capota.
    • +3 (7 voturi)    
      anii 1890,olandezii construiau deja piste de. bici (Vineri, 5 iulie 2019, 13:11)

      Plagarus [utilizator] i-a raspuns lui banel

      .....pt. biciclete.
      Până în 1911 deţineau cele mai multe biciclete pe cap de locuitor din toată Europa.
      Solutia este "velo-boulot-dodo" ( bicicletă-job-somnic)
      Din păcate, foarte multe trotinete importate din afara UE nu respectă aceste reglementări de a avea o viteză maximă stabilită prin soft sau hardware.
    • +5 (9 voturi)    
      Varianta rea (Vineri, 5 iulie 2019, 14:10)

      john-doe [utilizator] i-a raspuns lui banel

      Daca stii ca solutia nu e aplicabila din cauza lipsei spatiului special de circulatie si a bunului simt, nu vota va fi bine, trebuie facute presiuni pentru reglementarea circulatiei trotinetelor si pentru crearea de piste speciale.
    • -1 (5 voturi)    
      risc de a junge pe capota (Vineri, 5 iulie 2019, 15:35)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui banel

      este si cand traversezi pe diagonala piata Victoriei sau Charles de Gaulle in loc sa o iei pe pista amenjata

      sau mai ales cand habar nu ai de reguli de acordarea prioritatii
  • -1 (3 voturi)    
    Poluare, sau aer curat? (Vineri, 5 iulie 2019, 18:55)

    marc.andre [utilizator]

    Asta e de fapt intrebarea.
    Ar trebui facute presiuni atat la guvern cat si la toate autoritatile locale pentru a demara de urgenta o strategie care sa includa si vehicule electrice de o persoana (trotinete, biciclete, monocicluri, etc) ca transport preferential, pentru reducerea rapida a poluarii.
    In loc sa merg cu masina personala la job, prefer sa iau trotineta sau bicicleta electrica, daca am certitudinea ca o banda de pe strada este dedicata acestui tip de vehicule. Sunt dispus sa platesc o taxa modica anuala pentru a contribui la adoptarea rapida a masurilor si amenajarilor necesare.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version