Nicuşor Dan anunță că va candida independent pentru Primăria Capitalei și cere sprijinul alianţei USR-PLUS şi al PNL: Singura variantă de a o învinge pe Gabriela Firea este un candidat comun al opoziției

de MH     HotNews.ro
Joi, 30 mai 2019, 9:21 Actualitate | Esenţial


Nicusor Dan
Foto: Facebook
Nicuşor Dan, fondatorul şi fostul preşedinte al USR, a anunţat că va candida independent pentru Primăria Bucureşti, la alegerile locale de anul viitor, şi a cerut sprijinul alianţei USR-PLUS şi al PNL. Nicușor Dan spune că primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, va fi un candidat foarte greu de învins în 2020 dacă opoziţia nu se va uni pentru a sprijini un singur candidat, iar acel candidat este el.

Nicușor Dan a declarat, miercuri seară, la B1TV, că el crede că va exista înțelepciunea ca opoziția să aibă un candidat comun la Primăria Capitalei, iar el este cel mai bun astfel de candidat. El a subliniat că vrea să candideze independent, susţinut de Alianța USR-PLUS și de PNL.

"Nici USR, nici PLUS, nici PNL nu au luat vreo decizie privind candidatul pe care o să îl susţină la Primăria municipiului Bucureşti. Eu cred că imediat după ce se termină toată această nebunie cu probleme naţionale, şefia Camerei Deputaţilor, moţiune de cenzură, eu cred că o să existe înţelepciunea ca opoziţia să vină cu un candidat comun la Primăria Bucureşti şi eu cred că sunt cel mai bun astfel de candidat", a afirmat Nicuşor Dan.

Legat de informațiile că fostul ministru al Sănătății Vlad Voiculescu ar urma să fie candidatul USR-PLUS la Primăria Capitalei, Nicuşor Dan a spus că nu este o candidatură asumată, ci doar "un zvon, pe care multă lume l-a citit ca o candidatură asumată".

Fostul președinte al USR a mai afirmat că primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, va fi un candidat foarte greu de învins în 2020 dacă opoziţia nu se va uni pentru a sprijini un singur candidat. "Nici candidatul alianței USR-PLUS, nici candidatul PNL singur nu poate să o bată pe Gabriela Firea. Singura variantă este ca opoziția să aibă un candidat unic", a adăugat Nicușor Dan.

Nicușor Dan a candidat la Primăria Capitalei și în 2016, când a ieșit pe locul al doilea, după Gabriela Firea.

















8281 vizualizari

  • +17 (19 voturi)    
    Cu o Mentiune Necesara (Joi, 30 mai 2019, 9:25)

    un domn [utilizator]

    Nicusor Dan TREBUIE sa Garanteze ca imediat ce va prelua PMB sa porneasca un Audit financiar contabil, sa publice acest audit si sa se evidentieze Magnitudinea Risipei Banului Public din 2016 pana in 2020, acest audit apoi sa fie predat la DNA pentru ca DNA sa se autosesizeze
    • +1 (3 voturi)    
      mai e mult pana departe (Joi, 30 mai 2019, 19:04)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      In primul rand, pana la alegerile locale mai este un an. Se pot schimba multe pana atunci... poate candideaza Nicusor Dan la prezidentiale?.. din nou?.. :)

      In al doilea rand, daca USR-PLUS a luat 46% la Bucuresti anul asta. Nicusor Dan nu a reusit sa stranga nici 10% la referendumul homofobiei anul trecut. Este sigur Nicusor Dan ca-l vor mai vota bucurestenii dupa ce si-a luat jucariile si a plecat din partid? A facut un sondaj macar, sa vada cum sta in topul preferintelor electoratului din Bucuresti?
  • +4 (16 voturi)    
    evident, (Joi, 30 mai 2019, 9:28)

    mazzola [utilizator]

    cea mai buna solutie, si la fel la prezidentiale cu KJ sustinut de PNL si USR.
    • -11 (13 voturi)    
      evident (Joi, 30 mai 2019, 10:27)

      exis [utilizator] i-a raspuns lui mazzola

      Iliescu, Basescu, Iohannis.....bai, unul fara probleme cu justitia n-ar fi fain? macar asa, de proba.
  • +8 (14 voturi)    
    Corect... (Joi, 30 mai 2019, 9:31)

    UnOarecare [utilizator]

    ...Vlad Voiculescu sa fie tot ministru la Sanatate
    • -8 (16 voturi)    
      Este Doar un Fan Curier de Medicamente (Joi, 30 mai 2019, 10:17)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      Viena Bucuresti, nu are Stofa de Ministru ( parerea mea)
      • -2 (6 voturi)    
        Corect (Joi, 30 mai 2019, 13:35)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Nu stiu ce e in capul celor de la USR , dar o sa se faca de ras daca va fi o alegere Nicusor vs USR.
      • -1 (3 voturi)    
        Dar dupa parerea ta... (Joi, 30 mai 2019, 16:00)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        Cine ar avea stofa de ministru?
        • 0 (2 voturi)    
          la USR ? pentru sanatate ? (Joi, 30 mai 2019, 16:35)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          sau alt minister ?
          Vlad Alexandrescu este Ok pentru Cultura, in rest NU sunt Personalitati la USR demne de a fi Ministru !
          Noroc cu Ciolos ca poate fi prim ministru
  • -5 (23 voturi)    
    mda..slabe sanse... (Joi, 30 mai 2019, 9:33)

    rochiri [utilizator]

    ..cum s-a suparat el si si-a luat jucariele si a plecat din USR...asa face un lider?
    • +1 (5 voturi)    
      Daca ai caracter, da (Joi, 30 mai 2019, 13:35)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Nu era vorba de suparare, era vorba de niste principii.
  • -16 (32 voturi)    
    Alt oportunist! (Joi, 30 mai 2019, 9:35)

    Carp Silviu-Ionut [anonim]

    Dupa luni si luni de absenta din viata politica (eu unul nu am mai auzit ceva de el de ceva timp), hopa tropa "hai sa candidez si eu undeva ca m-am plictisit". Si mai are si tupeul sa il sprijine USR-ul. De ce USR-ul nu ar avea propriul candidat in conditiile in care, pe Bucuresti, au obtinut majoritatea la alegerile pentru europarlamentare? Pfai...ce tupeu are...
    • +16 (22 voturi)    
      .. (Joi, 30 mai 2019, 10:14)

      alex..i [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

      Nicusor ar trebui sa-ti ceara scuze personal pentru ca nu ti-a prezentat tie, in mod special, ce face el prin Bucuresti de ani de zile.
      E clar ca habar n-ai ce face el pe acolo, dar sari repede sa comentezi.
      • -8 (10 voturi)    
        Ai dreptate. (Joi, 30 mai 2019, 11:37)

        Carp Silviu-Ionut [anonim] i-a raspuns lui alex..i

        Te rog sa ma scuzi! Habar nu am ce face el pe acolo. Scuze!
        • +1 (1 vot)    
          Pai, poate vrei sa afli.... (Joi, 30 mai 2019, 16:03)

          paonipao [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

          ....Ce face la PMB!?
        • +6 (6 voturi)    
          Prietene (Joi, 30 mai 2019, 16:21)

          yol [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

          Vreo cateva parcuri si alte cladiri monument istoric exista inca datorita lui. Are ani pierduti prin procese cu primaria capitalei, cu fostul si actualul primar PSD.
          Dar cand stai calare pe antena 3....
    • -2 (18 voturi)    
      De acord (Joi, 30 mai 2019, 10:17)

      war4peace [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

      La vremea respectivă părea un candidat bun pentru Primărie. Azi, nu mai este.
      Pe lângă asta, cu cât tupeu vine și se auto-propune, mai ales în mod public!

      Piticul din mine cu teoria conspirației îmi șoptește că s- vândut ciumei roșii pentru a băga bețe în roate USR-ului prin fragmentarea electoratului.
      • -1 (5 voturi)    
        oricum daca candideaza, (Joi, 30 mai 2019, 13:14)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui war4peace

        e nevoie de un candidat comun al opozitiei. Adica USR, Plus si PNL sa aiba un singur candidat...daca se repeta circul din 2016, cand opoziia a venit cu 3 candidati, iar castiga Firea.
        apropos, cine a refuzat candidatul unic? Nu tot Nicusor Dan?..intreb si eu.
        • +1 (3 voturi)    
          Sunt de acord (Joi, 30 mai 2019, 13:26)

          war4peace [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          De acord că e nevoie de un singur candidat, dar asta se face după ce discută partidele între ele și se pun de acord.
          Nu-mi aduc aminte de informația conform căreia Nicușor Dan a fost ales de căre aceste partide de comun acord.

          Se pare că istoria se repetă. Apar fomiștii după putere, tot așa cum apar rudele îndepărtate în vizită la un câștigător la Loto. Trist...
        • +3 (3 voturi)    
          L-a refuzat PNL (Joi, 30 mai 2019, 13:36)

          Maspp [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Nicusor nu a negociat nimic si aia nu l-au susitnut neconditionat.
        • +5 (5 voturi)    
          Nu, iti raspund eu... (Joi, 30 mai 2019, 16:28)

          yol [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          PNL-ul a facut blat pt a nu stiu cata oara cu PSD, tocmai ca sa nu iasa Nicusor Dan, care a fost votat cam cat toti liberalii la un loc.
          Chiar asa ma frate, le intorci invers ca la PSD?!
          Sau acum urmeaza pnl-isti logica lor?:)
    • -3 (11 voturi)    
      eh (Joi, 30 mai 2019, 10:32)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

      Le forteaza mana cu manevra asta. Care vrea sa vada cate parale face nicushor, sa-i caute platforma de la prima candidatura (parca 1012). Omu' a facut-o disparuta ca, deh, insa se mai gasesc urme pe net. Voia sa conditioneze orice investitie privata in locuinte, de donarea MOCA catre primarie de o cota parte din apartamente, ca locuinte sociale. E de dreapta nicushor cum a fost si stalin.

      Sa mai amintesc si cum n-a dat doi bani pe aia de l-au VOTAT consilier municipal USB si a taiat-o repede la ciolanel parlamentar? Oh, si ce mai salva el bucurestiul, pe toate partile.
      • +2 (8 voturi)    
        Mai lasa-ne cu dreapta si stanga (Joi, 30 mai 2019, 13:40)

        Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

        Ca in USR e un melanj de stanga, centru, dreapta, extrema-stranga. Nu asta conteaza ci faptul ca Nicusor macar are niste idei pentru orasul asta. Sa inteleg ca acum Vlad Voiculescu e bun si de primar dupa ce a carat medicamente cu sacosa si a facut mai nimic ca minsitru al sanatatii ? Care e logica ? Sa-l punem candidat la primarie ca sa salte partidul si apoi il facem prim-ministru ( vezi Ciorbea). Vreau un om care sa fie sigur ca sta 8-12 ani in postul asta si nu pleaca nicaieri.
        • 0 (2 voturi)    
          so? (Joi, 30 mai 2019, 15:35)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

          Nu inghit stangistii care fac "proiecte" sociale pe banii altora. Casele lor nu si le-ar vinde ca sa dovedeasca ca sunt ceea ce se dau si sa ajute asistatii. Scuza-ma ca am o problema cu "ideile" tip japca comunista mascata iin "progresism". Sa si le aplice in famiglie mai intai.

          Mi se falfaie si de Voiculescu. Dupa cum ai spus, putea schimba ceva si a facut fix nimic, in afara de frumos cu tot spectrul politic si relatii in sistem. Si asta se aplica la tot guvernul ciolos. Aveau sustinere si chiar puteau schimba sau macar incerca niste masuri radicale de taiat raul din radacina.

          Nu vad nimic de votat si ma refer la tot spectrul politic. Negoita ce a mai miscat ceva in 3, ca si anteriorul de la pdl, insa la dublaj cu umflat buzunarele. Probabil mai sunt si-n alte orase, dar ma rezum la orasul in care stau si care este tema discutiei.
    • -2 (6 voturi)    
      Lol (Joi, 30 mai 2019, 12:55)

      HP [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

      Altul care confunda europarlamentarele cu localele sau cu parlamentarele.

      Bai, daca USR o sa aiba 10 primari in toata tara, va fi pentru ca respectivii au migrat de la PNL sau PSD.

      Nu mai bateti campii cu europarlamentarele, nu inseamna absolut nimic.

      Continuati asa si apoi o sa plangeti in 20-20, cand USR va lua iar 8-10%.
    • +8 (10 voturi)    
      a facut si lucruri bune, (Joi, 30 mai 2019, 13:11)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Carp Silviu-Ionut

      spre ex a scapat de la demolare niste cladiri istorice, cladiri pe care pusese ochii fufa de la primarie.
      • -2 (2 voturi)    
        Așa, și? (Joi, 30 mai 2019, 13:29)

        war4peace [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Și alții au făcut și lucruri bune. Becali a dat la săraci, etc. Asta nu îi face cei mai potriviți oameni.

        Spre exemplu și eu am făcut lucruri bune. Dar nu mă autopropun în politică :)
  • -3 (17 voturi)    
    Speranta moare ultima (Joi, 30 mai 2019, 9:38)

    Y [utilizator]

    Nicusor Dan este doar un activist care nu stie sa isi aleaga luptele pe care vrea sa le castige.
    Ca sa construiesti ceva, trebuie sa faci aliante, adica sa asculti si sa faci si ce vor altii. Pana acum a facut doar ce a vrut el, cand a vrut el.
  • -6 (14 voturi)    
    Ce anume te recomanda? (Joi, 30 mai 2019, 9:44)

    sim18 [utilizator]

    Vlad Voiculescu o va invinge de departe!
    • +5 (7 voturi)    
      ... (Joi, 30 mai 2019, 10:16)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Il recomanda faptul ca a mai candidat, daca erau alegeri in 2 tururi poate chiar castiga. Atunci a pornit bulgarele USR. Dar orgoliile sunt mari.
  • +8 (16 voturi)    
    . (Joi, 30 mai 2019, 9:47)

    theo667 [utilizator]

    Capcaunul asta incapatanat ar face Bucurestiul in cativa ani dezile sa rivalizezecu orice metropola civilizata din vest. USR nu ar avea un candidat mai bun care sa fi demonstrat mai multe decat Nicusor Dan
    • +2 (2 voturi)    
      asa ziceau si de Basescu in anul 2000 (Joi, 30 mai 2019, 13:15)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      ca doar un nebun poate schimba Bucurestiul....si nu pot sa spun ca nu ne-a ,,schimbat''!!
  • +8 (22 voturi)    
    Nicusor (Joi, 30 mai 2019, 9:47)

    subcultura [utilizator]

    PNL de capul lui nu te va sustine asa pur si simplu ci doar la schimb cu alte sustineri din partea USR prin alte orase. In Bucuresti USR domina absolut.

    Deci, cheia e la USR. Acolo de unde tu ai plecat. Presupunand ca ar accepta sa intri in discutie, va trebui sa intri in cursa electorala interna si democratic sa obtii un vot majoritar.
    Ai vazut, la USR nu e ca la PSD sau PNL.
    Ai multe merite, dar ma indoiesc ca vei obtine un vot majoritar intern concurand cu Vlad Voiculescu (ca Plusist). Omul e bun, asta e, si mai putin ciudat decat tine.

    Ce vreau sa zic, sa nu cumva sa incerci sa dezbini sau sa umbli cu manevre pesediste.

    Te-am vazut aseara la B1, tu erai ingeras, iar Manastire il califica pe Voiculescu ca fiind "baiatul ala care a fost la Ministerul sanatatii si facea invarteli cu medicamente" (o mizerie), iar tu nu ai zis nimic, erai chiar fericit. Cu chestii din astea nu merge ...
  • 0 (16 voturi)    
    ND cu tot respectul (Joi, 30 mai 2019, 9:52)

    Hans Metter [utilizator]

    cred ca ai cam pierdut trenul. Cred ca USR+ are un candidat f bun in persoana lui Vlad Voiculescu
    • +6 (12 voturi)    
      eu zic (Joi, 30 mai 2019, 10:31)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      Ca VV este un habarnist pe problemele Bucurestiului in comparatie cu ND.
      Dar ma rog, bucurestenii sunt liberi sa aleaga..cum au facut-o si cu Firea de altfel !
      • +1 (1 vot)    
        la Firea a fost alta poveste (Joi, 30 mai 2019, 13:21)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

        PNL a venit cu Catalin Predoiu, PMP cu Robert Turcescu, USR cu Nicusor Dan.
        Daca Nicusor Dan era de acord sa ramana in cursa doar candidatul cel mai bine cotat in sondaje, ar fi castigat (intamplator, ulterior s-a dovedit ca chiar el era pe primul loc in sondaje).
        Dar asa, cu opzitia faramitata, Gabriela be bad a castigat cursa cu voturile a numai 14% din electorat.
        • +1 (1 vot)    
          Pnl (Joi, 30 mai 2019, 18:26)

          yol [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          a mai venit si cu Munteanu ( ati mai auzit de el ) si vroia sa l arunce si pe Busoi, numai sa nu iasa Nicusor.
          A fost un alt blat ordinar al PNL -ului
    • +3 (5 voturi)    
      Nu a pierdut nimic, USR va pierde (Joi, 30 mai 2019, 13:43)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

      cu Vlad Voiculescu. De unde ai scos-o ca e un candiadat foarte bun ? Era un economist foarte bun pe la Viena unde a fost propulsat de "prieteni" la o varsta la care altii se chinuie prin firme mizerabile, dupa care a devenit un foarte bun transportator de medicamente, dupa care a devenit un "foarte bun" munistru al sanatatii si acum vreti sa ni-l bagati pe gat ca un foarte bun primar.
      • +2 (4 voturi)    
        eu intre un (Joi, 30 mai 2019, 15:30)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        economist cu cariera in privat si experienta de ministru si un matematician (chiar si olimpic) il voi alege pe primul pentru a conduce o capitala.

        Dar pana la urma oricare dintre cei 2 e mai bun decat Firea.
  • +3 (11 voturi)    
    buna idee (Joi, 30 mai 2019, 9:52)

    Ademordna [utilizator]

    bravo, are sanse foarte mari si in felul asta se si uneste opozitia.
  • +4 (14 voturi)    
    Corect. (Joi, 30 mai 2019, 9:54)

    DanIoan [utilizator]

    Si noi si usr ii datoram o gramada. Sper si cred ca si Vlad Voiculescu, fiind un om deosebit, va intelege situatia, se va retrage si va incuraja sustinerea lui ND in cadrul USRPlus. In plus e pregatit, la curent cu situatia.
  • +7 (7 voturi)    
    Are dreptate! (Joi, 30 mai 2019, 9:58)

    Imax [utilizator]

    Este nevoie de un singur canditat daca nu mai vreti ca 4 ani de zile sa avem parte de sarme si alte minunatii
  • +6 (10 voturi)    
    ... (Joi, 30 mai 2019, 9:58)

    tirolez [utilizator]

    Sper sa lase orgoliile , desi intuiesc ca va fi foarte greu, atat pentru USR , cat si pentru PNL. Dar daca vin iar cu alde Busoi, inseamna ca PNL au ramas aceiasi blatisti dintotdeauna care n-au niciun interes sa se faca ceva, doar sa le iasa si filierei lor ceva. De fapt, se stie cum voteaza mereu, de-aia au si luat 15% in Bucuresti.
  • -4 (14 voturi)    
    Nicusor Dan.. (Joi, 30 mai 2019, 10:27)

    Tkay [utilizator]

    este un problem fixer, dar nu este un politician. Este bun in planul doi, ca sa actioneze linisitit, nu in lumina reflectoarelor. Cred ca ar fi mult mai potrivit ca si consilier sau vice-primar, decat primar general. Un primar general trebuie sa aiba o alta prestanta si capacitatea de a vorbi coerent in public, lucruri la care Nicusor Dan nu exceleaza.
    • -1 (3 voturi)    
      intradevar (Joi, 30 mai 2019, 11:26)

      CRMS [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

      I-a ajutat mult pe bucuresteni coerenta in vorbire a lui Firea !
    • +2 (2 voturi)    
      ba dimpotriva, (Joi, 30 mai 2019, 13:23)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

      eu zic ca Buc are nevoie in primul rand de problem-fixer si nu de gargaragii. Pentru asta exista post de purtator de cuvant.
    • 0 (0 voturi)    
      Pai sunt multi din astia foarte buni luptatori (Joi, 30 mai 2019, 13:44)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Tkay

      din gura : Iliescu, Nastase, Basescu, Ponta, Firea. Foarte , foarte buni cu rezultate remarcabile pentru populatie.
  • 0 (12 voturi)    
    N-am citit comentariile (Joi, 30 mai 2019, 10:34)

    John M. [utilizator]

    ca sa nu ma contaminez de entuziasmul celorlalti, dar de la mine sa nu te astepti la ceva bun, ca m-ai mai scos o data din casa si dupa ce te-am pus pe harta lumii, ti-ai dat demisia ca si cum te-ai da jos dintr-un tramvai. Sa-ti fie rusine!
    • -3 (7 voturi)    
      c'moooon (Joi, 30 mai 2019, 10:56)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      S-a dus omu' in parlament, ca era mai caldurica. Raule :D
  • +1 (5 voturi)    
    problema (Joi, 30 mai 2019, 10:36)

    hdd [utilizator]

    Nu e nici Nicușor Dan, nici Firea.
    Problema e legea.
    Un singur tur de scrutin avantajează doar partidul cel mai puternic (ieri PSD, azi PNL).
    Este incorect.
    Schimbați legea, vrem 2 tururi.

    p. s. din păcate, Nicușor și-a pregătit intervenția dinainte de alegeri. Azi, PNL se simte șef, și 100% nu o să accepte.
    • +4 (6 voturi)    
      In Bucuresti (Joi, 30 mai 2019, 10:53)

      subcultura [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      PNL a luat 15%, sub PSD cu 16%. USRPlus a luat peste 40%. Deci nu se simt deloc deloc sefi.
      • -1 (5 voturi)    
        % (Joi, 30 mai 2019, 12:01)

        albastru de Romania [utilizator] i-a raspuns lui subcultura

        mare parte din cei ce au votat USR la europarlamentare in buc, nu au buletin de bucuresti, deci take it easy.
        • 0 (0 voturi)    
          nu chiar (Joi, 30 mai 2019, 14:13)

          Erwin [utilizator] i-a raspuns lui albastru de Romania

          pe liste suplimentare au votat 12 - 17%, USR a luat peste 40%.
          Deci chiar daca toti cei fara CI de Bucuresti ar fi votat cu USR (imposibil) vreo 30% tot de la bucuresteni le-au luat.
          Deci chill.
        • 0 (0 voturi)    
          Vezi (Joi, 30 mai 2019, 20:27)

          yol [utilizator] i-a raspuns lui albastru de Romania

          Ca in bucuresti USR a luat vreo 35%. Mai gandeste cand generalizezi!
  • +2 (8 voturi)    
    cam complicat (Joi, 30 mai 2019, 10:55)

    Erwin [utilizator]

    Mai intai Nicusor Dan ar trebui sa admita ca a gresit si sa se intoarca in USR.
    Apoi sa fie o discutie despre cine candideaza la primarie.
  • +4 (14 voturi)    
    Hm (Joi, 30 mai 2019, 11:05)

    RaduMischie [utilizator]

    Sa o luam pe rand:
    1. Merite/atu-uri Nicusor Dan
    - a pus USB-ul pe harta Bucurestiului si apoi USR-ul pe harta politica
    - stie destule despre problemele din Bucuresti
    2. Dezavantaje:
    - nu pare omul compromisului si e cumva imprevizibil - un primar este si om politic, nu doar administrator al orasului - el pare ca este genul "nu va place, am plecat". Vezi plecarea din USR
    - nu are experienta de administrare. Una e sa stii ce probleme sunt, alta e sa stii si cum sa faci sa le rezolvi
    Una peste alta, sincer, mie mi se pare ca iesirea lui acum, cu un an si ceva inainte de alegerile locale, ca sa se autopropuna, are ceva ciudat. Nu l-a chemat nimeni, nici macar nu se discuta despre un candidat comun PNL-USR/Plus acum. De ce sa iesi asa, din senin, si sa te autopropui?
    • +2 (6 voturi)    
      Toate dezavantajele pe care le-ai enumerat (Joi, 30 mai 2019, 13:46)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui RaduMischie

      mi se par avantaje din punctul meu de vedere si arata un om care are mai mult caracter decat orice politician.
  • -8 (10 voturi)    
    NUUU... (Joi, 30 mai 2019, 11:24)

    gaudi [utilizator]

    Nicusoare , lasa-ne ... sa te opui la orice stie sa faca toata lumea..!
    • +5 (7 voturi)    
      Aiurea, se opune cu argumente (Joi, 30 mai 2019, 13:48)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui gaudi

      Sa luam de pilda parcul Verdi. Firea ne-a curatat de vreo 50 mil euro, Nicusor s-a opus si a spus ca nu se justifica suma si e umflata de 10 ori.
      Sa luam de pilda avizele pentru toate mizeriile de blocuri inghesuite pe spatii mici si foarte inalte in zone extrem de aglomerate care ne vor face viata un cosmar ( mai mare decat cel de acum). O fi gresit Nicusor ca se opune la avize pentru astfel de porcarii ?
      • -1 (3 voturi)    
        nu zau (Joi, 30 mai 2019, 15:47)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        Umflata? Voiai la 1eur/mp? Exproprierile pentru utilitate publica sunt solutia, insa la pretul ZONEI, nu la ce viseaza unii "proletari". Cu o conditie insa: dreptul de proprietate sa fie 100% real si nu vreo manarie. In cazul ala, nu mai e cazul de expropriere, ca s-ar rezolva pe cale judiciara problema. Bine, daca am avea justitie.
  • -4 (12 voturi)    
    . (Joi, 30 mai 2019, 11:59)

    albastru de Romania [utilizator]

    ca bucurestean va zic,

    Nicusor se lupta cu mafia imobiliar din Bucuresti tot timpul. poate in tara nu se vad chestiile astea.

    Daca USR va propune pe altcineva in locul lui, dupa ce ND le-a data sansa sa participe la europarlamentare , ma va face sa nu ii mai votez pe viitor.
  • +4 (8 voturi)    
    cata modestie pe dl Nicusor Dan (Joi, 30 mai 2019, 14:38)

    AliKimiku [utilizator]

    Cu tot respectul pentru coagularea USR-ului in jurul lui imi e teama ca vremea lui a trecut si ca rolul de ONG-ist il prinde mai bine.
  • -1 (1 vot)    
    Daca esti (Joi, 30 mai 2019, 21:03)

    yol [utilizator]

    din alta parte, si nu din Bucuresti, Nicusor Dan a gresit din pdv politic. Pare sarit din boscheti sa sperie usr-ul.
    Dar daca esti din Bucuresti si te intereseaza unde traiesti, unde ti cresti copii, ce facturi platesti, ce servicii primesti, samd...si stii ce face acest om de vreo 12 ani, n ai cum sa nu ti-l doresti primar.

    PS. Poti fii si din Bucuresti si sa fii mai putin interesat de copii, facturi si alte lucruri practice, decat de politica, sondaje, opinii si pareri TV.
  • 0 (0 voturi)    
    Cel mai bun candidat pentru București! (Sâmbătă, 1 iunie 2019, 9:10)

    lavla [utilizator]

    Mi se pare cel mai bun candidat pentru București. Este preocupat de atâția ani de soarta orașului și chiar s-a bătut (cu rezultate) pentru a opri abuzurile foștilor primari.
    Sper ca USR și PNL să aibă înțelepciunea și să îl susțină!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version