O dată cu noul format iCEE.fest, UPGRADE 100, importanța acordată viitorului si ecosistemului de startup-uri si investitori creste masiv în programul festivalului care aduce la Bucuresti, în 13 si 14 iunie, peste 140 de speakeri si experti globali specializați în studiul transformărilor generate de internet si tehnologie.

iCEE.fest: UPGRADE 100Foto: ICEEfest

Concursul „The UPGRADE 100 Floors Elevator” va permite startup-urilor din România, și nu numai, să lupte live pe scena festivalului pentru un premiu de 50.000 de euro, oferit de fondul de investiții de capital de risc GapMinder Venture Partners.

În anii precedenți, iCEE.fest a organizat competiția „200 Seconds of Fame”, unde startup -urile care aplicau intrau în sesiunea de pitching în fața juriului.

Anul acesta, regulile jocului se schimbă întrucât GapMinder Venture Partners duce competiția la un nou nivel, și pune la bătaie un premiu de 50.000 de euro de tip notă convertibilă (o formă de împrumut, nerambursabil, convertibil în acțiuni la o evaluare viitoare a companiei) pentru startup-ul cel mai convingător de la noua competiție, „The UPGRADE 100 Floors Elevator”.

În plus, comunitatea antreprenorială din digital si tehnologie poate obține intrarea gratuită, pe bază de scrisoare de intenție (detalii, mai jos).

Cum poți ajunge pe scenă, să prezinți startup-ul tău?

Trimite un scurt pitch deck până pe 3 iunie (finalul zilei). Toate detaliile sunt aici.

Juriul va decide cei 15 finaliști, până în 9 iunie. Toți aplicanții vor fi anunțați prin email dacă ajung în finală sau nu, și trebuie să confirme prezența la eveniment.

Pregătește-te să urci pe scena iCEE.fest: UPGRADE 100, unde vei pitch-ui timp de 3 minute și 30 de secunde în fața membrilor juriului.

Nu uita că pitch-ul e în limba engleză și că trebuie să te încadrezi în timpul-standard. Pitch deck-ul trimis poate fi folosit și pe scenă.

Conținut valoros pentru startup-uri și antreprenori

Pe lângă competiția dedicată, festivalul are o agendă de interes pentru antreprenori, prin prezența unor investitori de calibru din România și Europa, în căutare de companii cu potențial de creștere la nivel global, dar si a unor experți în creșterea business-urilor aflate la început.

În 14 iunie, în ziua a 2-a de festival, scena UPGRADE 2 dedicata startupurilor – agenda completă este publicată aici - va fi deschisă cu o dezbatere despre oportunitățile de finanțare la orice nivel al dezvoltării ai fi, cu reprezentanți ai unor importante fonduri de investiții, printre care Ondrej Bartos (General Partner Credo Ventures), Krzysztof Palucki (Associate OTB Ventures), Dan Mihăescu (GapMinder) sau Panagiotis Karampinis (Endeavor Greece).

Apoi vor prezenta asa-numiții „growth hackeri”: Ben Kaplan (PR Hacker) va vorbi despre cum să ajungi în atenția presei, Ferdinand Goetzen (Recruitee) va vorbi despre cum să construiești cea mai bună echipă, iar Theodore Moulos și Adrian Vlasiu (GrowthRocks) vor prezenta 13 strategii de crestere neconvenționale.

O scenă dedicată startup-urilor din România nu ar fi completă fără UiPath, primul unicorn născut în România – compania care a reusit performanța să ajungă de la sub 200 de milioane de dolari la peste 7 miliarde evaluare în doar doi ani.

Răzvan Antim, business development manager la UiPath, va spune povestea si va oferi sfaturi valoroase despre cum s-a ajuns la această explozie, după mai bine de 10 ani de la lansarea companiei, în 2005.

Pe aceeasi scenă, Orange își va prezenta câteva dintre echipele care au participat la acceleratorul Orange Fab.

Alături de Monica Obogeanu, startup programs manager Orange, pe scenă vor urca Vlad Cazan (Kfactory), Bogdan Nourescu ( CBNAgro.tech ), Vlad Bușilă (Mozaik), Radu Motișan (uRADmonitor) și Adina Roșca (Fundația Orange).

Sesiunea a doua va începe cu „agora investitorilor” unde, la aceeași “masă”, vor sta potențiale sute de milioane de euro reprezentate de fondurile de investiții pe care aceștia le reprezintă.

Printre cei care vor discuta cele mai importante aspecte investiționale pentru startup-urile din regiune sunt:

 Dimitris Kalavros-Gousiou - Velocity Partners VC  Ondrej Bartos - Credo Ventures  Panagiotis Karampinis - Endeavor Greece  Mihai Sfințescu - Abilito Capital  Iulian Cîrciumariu - V7 Capital  Dragoș Stănescu - 0 Day Capital  Cosmin Ochișor - GapMinder Venture Partners  Mihaly Szalontay - Flashpoint Venture Capital  Mălin Ștefănescu - TechAngels România

Demo Day al programului Techcelerator

Techcelerator este programul de accelerare care se adresează startup-urilor românești de tehnologie.

Prezent în București și Cluj-Napoca, Techcelerator este primul accelerator din România care alocă fonduri pentru dezvoltarea companiilor aflate în faza de (pre) accelerare.

Investițiile în companiile participante sunt oferite de partenerul strategic, GapMinder Venture Partners.

Sunt vizate companiile inovatoare, care apreciază că au potențial ridicat de dezvoltare și extindere la nivel internațional, din industrii în creștere, precum: FinTech, PropTech, transformare digitală, securitate cibernetică, inteligență artificială, soluții IT pentru sănătate, AgTech și altele.

Evenimentul DemoDay al rundei 3 a programului va preceda competiția „The UPGRADE 100 Floors Elevator”, oferind membrilor ecosistemului de startup-uri din Romania o seară memorabilă.

Ziua se va încheia cu pitch-urile live ale celor (maximum) 15 startup-uri selectate în cadrul competiției festivalului.

Cum poți participa, chiar gratuit?

Cei care vor să vină în public la scena de startup-uri de la iCEE.fest: UPGRADE 100, și au deja o companie, pot să motiveze ce de ce merită să fie în public.

Un număr limitat de startup-uri vor putea, astfel, participa gratuit. Detalii si inscrieri,aici.

Accesul se face, evident, si pe bază de bilet de intrare. Există si un bilet dedicat, doar pentru cei interesați de zona startups, dar si bilete de access general pe toate scenele festivalului. Pagina pentru rezervări este aici

iCEE.fest: UPGRADE 100 a anunțat deja agenda întregului festival, care este publicată aici. Speakerii grupați pe fiecare linie de conținut sunt listați aici..

Festivalul are loc la Bucuresti in perioada 13-14 iunie 2019, pentru al 8-lea an consecutiv, și este realizat cu sprijinul Orange, Nissan, George / BCR, Coca-Cola, GLO, mPlatform, MedLife, Verizon Media, SalesForce, MedLife și a altor susținători.