VIDEO Protestatarii din Topoloveni care îl așteptau pe Dragnea, luați cu duba și duși la Poliție

de G.S:     HotNews.ro
Vineri, 17 mai 2019, 11:41 Actualitate | Esenţial


Jandarmi Topoloveni
Foto: Captura YouTube
Protestatarii care s-au adunat în fața Casei de Cultură din Topoloveni pentru a-l aștepta pe liderul PSD Liviu Dragnea au fost ridicați de jandarmi și duși cu dubele la poliție potrivit publicației locale stiridepitesti.ro.

UPDATE 15.07 Jandarmeria Argeș anunță că protestatarii de la Topoloveni vor fi sancționați contravențional pentru participarea la o adunare publică nedeclarată și refuzul părăsirii zonei la solicitarea jandarmilor. (Mediafax)

„Noi nu le facem nimic, doar îi găzduim. Vorbiți cu jandarmii”, a spus un polițist pentru publicația locală citată. Protestatarii vor fi ținuți la poliție până se termină vizita lui Dragnea.

Unul dintre protestatari a fost urcat în dubă în deși a spus că este un abuz, el întrebând în mod repetat care este motivul pentru care este ridicat ridicat. ”Pentru stabilirea identității dumneavoastră”, a răspuns unul dintre jandarmi la un moment dat. ”Păi vă dau buletinul”, a replicat protestatarul ce a filmat tot incidentul, de la momentul în care a fost ridicat și până a ajuns cu duba la secție.

Potrivit reprezentanților Jandarmeriei Argeș, 10 persoane au fost ridicate din centrul localității Topoloveni și conduse la secția de poliție.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















41135 vizualizari

  • +89 (93 voturi)    
    Erdogan de Teleorman (Vineri, 17 mai 2019, 11:44)

    un domn [utilizator]

    Atentie Romani ! Votati P$D in continuare si puskaria pentru delictul de opinie va avea Condamnarea pe Viata !
    • +38 (40 voturi)    
      isi permit (Vineri, 17 mai 2019, 12:59)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sa faca tot felul de porcarii pentru statul acesta nu a facut niciodata dreptate poporului sau ! Au vazut ca se poate cu prostu !
      • +9 (9 voturi)    
        Ia sa -i arunce niste Molotoave in conac (Vineri, 17 mai 2019, 16:46)

        Eliberati Rusia de rusi [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        ala din Teleorman. Nu mai trebuie sa-l astepte, ca vine el singur.
        Marea greseala cu Dragnea e ca el joaca murdar si noi cinstit. Aici vom pierde tot timpul.
      • +15 (15 voturi)    
        poporul asta uita repede. Arestul cu placuta ? (Vineri, 17 mai 2019, 17:26)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        Cum se justifica ?
        Cat a cheltuit politia romana urmarindu-l pe cetateanul acela din Suedia ?
        Care era pana la urma infractiunea ?
        Se suparase boss-ul ?
        Slugocratie
    • +20 (22 voturi)    
      dma (Vineri, 17 mai 2019, 14:28)

      Pacala se intoarce [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      tre sa fii prost tare, ca in vremea asta, cand toata lumea are o parjoala care poate face poze is filma, sa te dedai la abuzuri de astea.

      Eu unul chiar ma bucur ca s-a intamplat, ca sa vada toata lumea, daca mai era nevoie, cam la ce nivel a ajuns staul roman acuma. Sau ce inseamana ca votezi o adunatura de mafioti (ca asta nu e partid).
      • +12 (12 voturi)    
        nu cred ca nu isi dau seama, ci nu le pasa (Vineri, 17 mai 2019, 16:17)

        tudor1234 [utilizator] i-a raspuns lui Pacala se intoarce

        imi este frica ca noi suntem prostii care nu ne dam seama ca Dragnea transforma Romania incet incet intr-o mica Rusie. Nu cred ca nu isi dau seama ca sunt filmati. Cred ca nu le mai pasa....
  • +75 (77 voturi)    
    tara UE (Vineri, 17 mai 2019, 11:48)

    Kosmos [utilizator]

    Democratia lui Dragnea
    • +22 (22 voturi)    
      democratia psd (Vineri, 17 mai 2019, 13:46)

      drop [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      dragnea=psd
  • +81 (83 voturi)    
    mai baieti... (Vineri, 17 mai 2019, 11:50)

    liviu_ [utilizator]

    asa simplu, fara gaze?? fara pulane?!
    ma dezamagiti!
    nici securistii nu mai sunt ce au fost :(
  • +88 (90 voturi)    
    ne-am intors in anii '50 (Vineri, 17 mai 2019, 11:50)

    natbl73 [utilizator]

    te salta de pe strada...
    • +35 (37 voturi)    
      mda (Vineri, 17 mai 2019, 12:07)

      alex34 [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      miroase a comunism, partea rea e ca sunt multi nostalgici la acest concept cu drept de vot..
    • +20 (22 voturi)    
      Huandarmii (Vineri, 17 mai 2019, 14:03)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

      Haidamaci platiti gras si spalati pe creier, nistte brute care executa orbeste ordinele CRIMINALE ca nite adevarati urmasi ai celor care au tas in populatie n 1989. Gunoaiele societatii cu o meserie RUSINOASA si COMPROMISA definitiv, cu niste lichele in lc de sefi si cu o SINISTRA care a ordonat CRIMELE IMPOTRIVA MULTIMII de protestatari din 2018 (gazare in masa provocata de ea insasi)
      • +3 (3 voturi)    
        subscriu (Duminică, 19 mai 2019, 10:04)

        dekar [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

        Oripilanta lipsa de motivatie a masurilor luate si
        spiritul de haita al jandarmilor,5-6-7 haidamaci la izolat si impins cate1 (un) protestatar in duba. Mai remarc ,cu tristete,lipsa reactiei (vocale) de grup a suporterilor de pe trotuar,din jur la acest abuz incalificabil.Poate ar mai fi temperat zelul dulailor sinistrei.
  • -67 (81 voturi)    
    asta e (Vineri, 17 mai 2019, 11:51)

    cucuveauamov [utilizator]

    Causeascu, Bot, Angi & co trebuie sa se consoleze. Toti marii luptatori au trecut prin inchisori inainte de a ajunge cineva. (in duba isi pot omori timpul gandindu-se la idila Kovesi-Ghita ... ce romantic ... in loc de Borfasii!! pot striga Hormonii!!! iar indragitul slogan M..E PSD trece, in sfarsit, din planul metaforic in cel concret).
    • +19 (25 voturi)    
      stai sa ghicesc (Vineri, 17 mai 2019, 12:09)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      tu nu esti psdist, esti total impartial si aperi acum jandarmeria pentru ca ei te-au ajutat cand te-a acuzat justitia ilegal?! sau aia care protestatu ti-au facut probleme aiurea la justie?!

      serios incerc doar sa inteleg cum minti.... pardon gandesti...

      da ... nu o sa scapi de mine prea usor mincinosule!
    • +29 (33 voturi)    
      vierme propagandist (Vineri, 17 mai 2019, 12:20)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      un puscarias da ordine institutiilor statului sa salte cetantenii care nu sunt pe placul partidului.

      1984 de George Orwell este un SF nu manual de guvernare!

      dar asa sunteti voi fanaticii de stanga, orice crima si abuz sunt accpetate atata timp cat va servesc interesele.
    • +10 (12 voturi)    
      Da. (Vineri, 17 mai 2019, 14:34)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Dar nu e drept: cel mai mare luptator in viata inca nu a ajuns in inchisoare si trebuie corectata aceasta mare nedreptate. Conluzia: asteptam cu mare nerabdare ca perioada de inchisoare pentru marele luptator dracnea sa fie proportionala cu lupta acestuia impotriva .. "statului paralel".

      Deci: dracnea la inchisoare!
  • +63 (65 voturi)    
    partidul comunist (Vineri, 17 mai 2019, 11:52)

    MG [utilizator]

    asa a ajuns la putere partidul comunist, in caza ca va intrebati.
    Pumnul in gura, puscaria, canalul, martirajul in carcera.
  • +69 (71 voturi)    
    uite asa ne convingeti (Vineri, 17 mai 2019, 11:53)

    fvb [utilizator]

    SA MERGEM LA VOT!!!

    ne vedem pe 26 mai.
    • +19 (21 voturi)    
      nu merge asa cu comunistii (Vineri, 17 mai 2019, 13:19)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui fvb

      trebuiesc masive manifestatii pina la reinstaurarea ordinii si a statului de drept.
  • +57 (59 voturi)    
    intrebare (Vineri, 17 mai 2019, 11:53)

    liviu_ [utilizator]

    participarea la protest ilegal (presupunand ca asa este) se pedepseste cu amenda, nu cu bagat in dupa si tinut la politie!
    pe ce baza legala fac asta?!
    also tinut la politie pana se termine mitingul!? scrie asta in lege, pentru ca altfel e putin sechestrare de persoane...

    stiu... sclavilor psd nu li se aplica legile,but still
    • +18 (22 voturi)    
      protest ilegal zici? .. tocmai le urez m..e psd (Vineri, 17 mai 2019, 12:52)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      adica cum te tuc la politie sa te legitimez, .... da' ce-s chiori , nu pot citi buletinul pe strada ?

      sincer trebuie curatenie generala la jandermerie, politie, sri, sie ... cu DTT ca pe vremuri nici atom de adn sa nu ramana din ei
      • +5 (7 voturi)    
        Doar (Vineri, 17 mai 2019, 14:42)

        unins [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

        la politie au un angajat (femeia de serviciu) care stie citi. Asta-i explicatia.
    • -14 (20 voturi)    
      Opinie pertinenta. (Vineri, 17 mai 2019, 13:03)

      Tommy Bahama [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Dar cu "also" si "but still" m-ai dat pe spate.
      • +6 (8 voturi)    
        imi place de postaci (Vineri, 17 mai 2019, 15:13)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Tommy Bahama

        cand nu au de ce sa se ia... se iau de exprimare, gramatica, nu ai scris cu litere mari, ai scris cu "also".

        Frate e treaba mea cum scriu! Poti sa-mi ignori comentariu, da? Nu te oblig sa-l citesti!

        Ceea ce faci tu este definitia Ad Hominem, care nu numai ca nu e un argument , dar este un fallacy considerat de o calitate extrem de proasta :P ( https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem ) doar putin mai "inteligent" decat injuriile directe
      • +7 (9 voturi)    
        asa e... (Vineri, 17 mai 2019, 15:28)

        Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Tommy Bahama

        trebuia in rusa sa fii si tu familiarizat cu ele? :)
  • +40 (42 voturi)    
    Cu abuzurile astea.... (Vineri, 17 mai 2019, 11:53)

    ABBV [utilizator]

    Nu va fi bine, deloc. Cat depre jandarmi, ganditiva ca se va schimba oranduiala ...ce credeti ca se va intampla ? Beneficiile care le avati acum, pensie, etc ? Crede-ti ca vor ramane asa ...? Mai ales cu demonstratia de impartialitate ....Asta in cel mai bun caz.
    Mai este si cazul in care justitia va avea ceva de spus. Daca nu la noi internationala ....
    Dar nu va merge la nesfarsit cu abuzurile.
    • +7 (11 voturi)    
      A zis PNL-ul că va modifica ceva? (Vineri, 17 mai 2019, 13:07)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

      Că vor desființa pensiile speciale? N-a zis.
      • +8 (10 voturi)    
        In opozitia anti PSD (Vineri, 17 mai 2019, 14:03)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui prec

        Nu este doar PNL, mai sunt si altii. Pentru voturi vor face ceea ce e de facut. Alti au si spus de ajustarea pensiilor speciale. Mai trebuie facut un pas doar in caz ca pretindem ca natie, a putea mai mult decat o maimuta. Daca in slujba statului ai pus mana pe bani care nu sunt ai tai, pierderea dreptului de pensie printre altele. In alte tari exista legea asta, poate ar fi cazul sa o importam.
  • +53 (55 voturi)    
    DICTATURA! (Vineri, 17 mai 2019, 11:53)

    iaurtica [utilizator]

    Abuz ordinar al jandarmeriei!
  • +47 (49 voturi)    
    Slugoilor (Vineri, 17 mai 2019, 11:55)

    McChicken [utilizator]

    Treaba asta are sa se termine rau pana la urma... Nu puteti bah sa va puneti contra poporului in apararea unor nemernici. "Cea mai proasta meserie este la jandarmerie!".
  • +33 (35 voturi)    
    Pe cat pariu ca li se vor face dosare penale? (Vineri, 17 mai 2019, 11:55)

    ciubex [utilizator]

    Pe cat pariu ca li se vor face dosare penale pentru mai stiu eu ce motiv protestatarilor?
  • +31 (33 voturi)    
    Si normal (Vineri, 17 mai 2019, 11:55)

    mitg [utilizator]

    Nu degeaba se numeste dandarmerie!
  • +48 (50 voturi)    
    ce forma de abuz ofios mai e si asta? (Vineri, 17 mai 2019, 11:56)

    un oarecare [utilizator]

    cine nu e pe placul partidului este retinut ca s nu deranjeze imaginea PSD.
    unde e dreptul de exprimare?
    unde e dreptul la opinie publica?

    autoritatile apara un infractor!

    daca romania mai voteaza PSD la euro si la alegeri locala, o spun si o sustin iar, romanii nu merita sa fie o natiune.

    cum sa sustii pe cel cre te fura si iti suprima drepturile fundamentale democratice! cum??
  • +42 (48 voturi)    
    Altfel ar fi fost (Vineri, 17 mai 2019, 11:56)

    Altiro [utilizator]

    Daca protestatarii spuneau ca vor sa mearga sa strige la portile Cotroceniului ar fi primit mancare, bautura si transport gratis, plus 50 de lei de caciula..
    • +10 (16 voturi)    
      Si binecuvantarea lui Holinesdeniel (Vineri, 17 mai 2019, 12:16)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      Deoarece nu i asa...BOR este Partener Oficial Ciuma Rosie
    • +8 (10 voturi)    
      50ron !!!? (Vineri, 17 mai 2019, 12:35)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      pai inflatia unde este !!! 50 de ron se dadea cand VARANUL scosese sustinatorii la universitate ...................... acum mi se pare corect” sa fie 150-200 ron , pozitia in parlament si la guvernare se tine cu cheltuiala sau cel putin pana voteaza PRO.....
      PS” 150-200 la europarlamentare la locale se schimba situatia 500ron de persoana cel putin , aici e miza mare 4 ani furi linistit .............................
  • +36 (40 voturi)    
    democratie ruseasca (Vineri, 17 mai 2019, 11:58)

    Itsoc [utilizator]

    hai ca usor usor pune biciul pe sclavii lui tovarasul dragnea.
    sa va invatati minte sa mai protestati impotriva iubitului conducator. protestati cand va va da voie domnul dragnea.
  • +46 (48 voturi)    
    Jandarmeria nu-si mai are rostul (Vineri, 17 mai 2019, 11:59)

    Ord [utilizator]

    in secolul XXI este doar un instrument de opresiune politic si trebuie desfiintata. Anumite cadre ar trebui absorbite de catre politie prin examen si restul valea. Iar bugetul jandarmeriei redirectionat pentru dotarea mai buna a politiei, angajarea de noi cadre si marirea salariilor.
    • +11 (13 voturi)    
      Jandarmii tin de armata (Vineri, 17 mai 2019, 13:03)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      deci este cumva dictatura militara.
      • +5 (5 voturi)    
        confunzi militarizarea institutiei (Vineri, 17 mai 2019, 18:14)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        Cu subordonarea ei.
        Jandarmeria e sub MAI, de aia primeste ordine de la Madam Priza Dan.
        Daca te-a indus in eroare faptul ca acei carnati au grade militare nu te condamn.
    • +9 (11 voturi)    
      Ce să se mărească? De ce? (Vineri, 17 mai 2019, 13:09)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Nu, desființată, pur și simplu, această jandarmerie. Milițienii au deja prea mult față de cât merită.
    • +6 (8 voturi)    
      Jandarmeria se dezice de armata (Vineri, 17 mai 2019, 13:50)

      matali [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      Prin actiunile de politie politica pe care o intreprinde jandarmeria nu ar trebui sa faca parte din structurile militare. Este o rusine pentru armata care isi apara patria si cetatenii sai si care este caracterizata prin onoare si patriotism.
      • +3 (5 voturi)    
        Stai linistit (Vineri, 17 mai 2019, 15:08)

        Vinceroy [utilizator] i-a raspuns lui matali

        Nici armata nu e diferita, e destula coruptie si se fac destule manevre si acolo.
        Vezi cum se intra pe la liceele si academia militara, cine ajunge "pilot" militar (pile vs. competente si cunostiinte reale) si in ce conditii, cum urca in grade generalii.
        (P.S. nu uita ca Ilie Nastase este "general", daca vrei un exemplu).

        Armata a devenit un loc "caldut" de "parcat" pe bani buni, cu multe beneficii, fara multa activitate neamuri si pile.
        O sa-mi zici ca da, dar Afganistan si Irak?
        Ai unde te duci voluntar, mercenar pe extra cash.
        D.p.d.v. strategic trebuie sa mai participi la teatre de razboi din cand in cand, ca sa vezi si tu ce poate veni peste tine si cum evolueaza conflictele, asta este necesar.

        Insa adevarul trist e ca armata (sau ce a mai ramas din ea) va fi prima care fuge sau ne vinde in caz de ceva, dar asta e alta discutie...
    • +8 (8 voturi)    
      Instrument CRIMINAL (Vineri, 17 mai 2019, 13:51)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      urmasii celor care au impuscat in 1989, acum slugoi care asculta orbeste de ordinele criminale ale unor superior ticalosi si a SINISTREI C; Dan (care va infunda puscaria cât de curând daca RO nu va fi scoasa din UE)
  • +54 (56 voturi)    
    doar ii găzduim.... (Vineri, 17 mai 2019, 11:59)

    taro [utilizator]

    adica oamenii aia sunt detinuti ilegal. Jandarmii repeta din nou 10 august.

    Sub regimul PSD Romania a ajuns mai rau decat Rusia unde sunt arestati protestatarii anti-Putin.
    • +14 (16 voturi)    
      Poporul (Vineri, 17 mai 2019, 13:06)

      Just2019 [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Si cum credeti ca s-a ajuns la acest regim odios PSD-ALDE?
      Cine I-a votat, de atatia amar de ani, incoace? Cine le-a facilitate puterea totalitara si abuziva? Nu, tot, poporul mioritic, inconstient si in intuneric, car i-a votat cu zece maini???? Cum e posibil, ca la ora actuala, dupa atatea abuzuri si incalcari ale statului de drept, mioriticii sa-i voteze, inca, in proportie de peste 20%???
  • +8 (10 voturi)    
    protestele (Vineri, 17 mai 2019, 12:08)

    sbangi [utilizator]

    împotriva reprezentanților psd trebuie să fie: civilizate, legale și, mai presus de toate, autorizate de psd. când porcul va zbura
  • +10 (12 voturi)    
    Jandarmeria -bratul armat al PSD (Vineri, 17 mai 2019, 12:12)

    V. Istina [utilizator]

    Sa desfiintam Jandarmeria pentru ca a devenit insttument politic? E o idee exagerata? Sa vedem ce atributii are Jandarmeria care nu pot fi preluate de efectivele de politie?

    O discutie complicata, dar... se pare destul de necesara! Dreptul la libera exprimare nu este sub calcaiul lui Dragnea!

    Pentru slugarnicie si lasitate in fata ordinelor ilegale date de sefi mafioti, pentru neputinta de a aplica legea, nu vointa baronilor, intreaga Jandarmerie ar trebui desfiintata! Nu doar marlanii lasi de azi. Sa inteleaga ca onoarea nu e vorba goala! Mai ales un fata mafiotilor, si mai ales cand esti pus sa judeci cu capul tau ce e corect si legal si ce nu.

    Astia nu mai reprezinta legea dupa mine, is zombi intr-o uniforma pe care nu o merita!
  • +12 (14 voturi)    
    Gazduire? (Vineri, 17 mai 2019, 12:12)

    omezu [utilizator]

    Deci oamenii au fost retinuti ilegal! Sper sa se adreseze justitiei, au sanse de castig 100%! Si nu contra jegdarmeriei,ci impotriva jandarmilor si politistilor, nominal. Politia putea sa zica foarte frumos ca, daca protestatarii nu sunt arestati, ei nu pot fi "gazduiti" si i-ar fi lasat sa plece. Nici ca paznici nu i-as angaja pe astia.
  • +8 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 17 mai 2019, 12:16)

    [anonim]

  • +11 (13 voturi)    
    STATUL DE DREPT (Vineri, 17 mai 2019, 12:20)

    programatoru [utilizator]

    adica jandarmii, oile preferate ale lui draknea dintre toate oile, pot suprima pe cei care sunt impotriva conducatorului iubit
  • +14 (16 voturi)    
    OPOZITIA CE FACE? (Vineri, 17 mai 2019, 12:22)

    programatoru [utilizator]

    asteptam luarile de pozitie , si eventual sustinerea trimiterii in judecata a jandarmilor, si a sefilor lor binenteles
    la max 2 ore trebuie sa iasa pe posturi si sa ia pozitie oficiala
  • +15 (17 voturi)    
    Se cauta un avocat (Vineri, 17 mai 2019, 12:22)

    lp [utilizator]

    Trebuie protestat explicit impotriva unui astfel de abuz ! Si mai trebuie protestat si in mod activ - o plangere penala, ceva - un avocat bun trebuie sa stie. Nu se mai poate, prea se primesc amenzi pt protest, prea se inmultesc abuzurile care mimeaza legea. Daca nu punem stavila urgent, incepe sa para ca e ceva normal
  • +17 (19 voturi)    
    Abuz pe fata (Vineri, 17 mai 2019, 12:23)

    trem [utilizator]

    Aceasta institutie de 2 lei...Jandarmeria...se dovedeste a nu fi altceva decat o adunare de matahale fara pic de gandire care executa orice mizerie li se cere.

    Acesti indivizi nu au invatat nimic din 10 August, de fapt ar face exact la fel din nou. RUSINEEEEE!
  • +17 (19 voturi)    
    DA si DA la referendum! (Vineri, 17 mai 2019, 12:24)

    U_swamp [utilizator]

    Nu-l lasati pe Delirache liber!
  • +19 (21 voturi)    
    si uite asa (Vineri, 17 mai 2019, 12:27)

    IonIonescuDeLaBrad [utilizator]

    Incet incet drepturile garantate de constitutie dispar unul cate unul si prostii stau si se uita nepasatori.

    Intai nu te lasa sa protestezi, apoi te ia cu duba, si la un moment dat nici nu te mai intorci acasa. Suna cunoscut? Daca nu, gasiti in istorie la perioada anilor '55 - '60, nicaieri totalitarismul nu s-a instalat peste noapte. Nici in Germania nazista, nici in fostele tari ale blocului URSS.

    Si dupa cum se intrevede situatia din estul europei probabil ca va urma o alta perioada pe modelul Erdogan din care va face parte Romania, Ungaria, Cehia si Polonia. Sa fim si noi primii la ceva, nu ultimii la toate.
  • +19 (21 voturi)    
    Acum 30 de ani s-a murit pt. libertate (Vineri, 17 mai 2019, 12:43)

    Tzepe [utilizator]

    Ne-am intors de unde am plecat.
  • +14 (16 voturi)    
    Ne vedem la alegeri ! (Vineri, 17 mai 2019, 12:44)

    KTerinca [utilizator]

    Va dam cu votul nostru peste bot, ciume rosii !
  • +15 (17 voturi)    
    Titlul este gresit (Vineri, 17 mai 2019, 12:46)

    andrei31 [utilizator]

    De fapt, ar trebui sa fie

    Protestatarii din Topoloveni care îl așteptau pe Dragnea, luați cu duba și duși la SECURITATE
  • +12 (14 voturi)    
    ofilita aia (Vineri, 17 mai 2019, 12:50)

    nahir [utilizator]

    de carmencita, după ce a primit șușoteli prin priza ministerială din partea hamsterului cariat, a dat dispoziții contrare legii, pentru ”garda de corp” a neprețuitului penal din fruntea statului.
    Iar jandarmii, au luat poziția de ghiocel și s-au conformat, din apărători ai statului de drept transformându-se în scutierii penalilor, încălcând legea în mod flagrant.
  • +17 (19 voturi)    
    E simplu !!! (Vineri, 17 mai 2019, 12:57)

    Wood [utilizator]

    Direct CEDO. Drepturile omului. Daune 1 milion euro. Eu asa as proceda. Simplu.
    • +10 (12 voturi)    
      corect, dar sa plateasca jandarmii si poiltistii.. (Vineri, 17 mai 2019, 13:36)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui Wood

      corect, dar sa plateasca jandarmii si poiltistii care au facut abuz nu sa dea din banii nostri pentru magariile facute de jandarmi si politisti .....
      • +4 (6 voturi)    
        Ar trebui cu prioritate, (Vineri, 17 mai 2019, 14:53)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui viziru

        bagat in legea raspunderi functionarului public, respectiv ministrilor si parlamentarilor raspunderea individuala!! Orice condamnare atrage dupa sine pierderea dreptului la pensie pentru ani lucrati in slujba statului.
        Ar veni un pic cu picioarele pe pamant
  • +16 (18 voturi)    
    statul politienesc PSD-ist (Vineri, 17 mai 2019, 12:58)

    CRMS [utilizator]

    Va dati seama daca mai rezista mult astia la butoane si ajuge Stirbu' presedinte !
  • +14 (18 voturi)    
    Rusia , Turcia, Romania (extracarpatica) (Vineri, 17 mai 2019, 13:07)

    Coresponedntu [utilizator]

    lFara cuvinte, mai rau ca in Rusia lui Putin, dar ce nu inteleg, pana la urma toate acestea se intorc impotriva PSDului.... sa dai asemenea ordine la nivelul Ministerului de Interne, care ingradesc clar libera exprimare in cazul unor cetateni care nu erau violenti, e sinucidere curata...si toate se intampla in plina campanie electorala, poate Dragnea e lucrat din interior, ce zici Carmen?
    • -4 (6 voturi)    
      sau poate dragnea are girul total al marilor puter (Vineri, 17 mai 2019, 15:03)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Coresponedntu

      sa faca absolut ce vrea.
      nu e nicio sapare, incetati cu astea. e doar o demonstratie de forta ca si pe 10 august ca sa transmita tuturor ca este predestinat sa fie dictatorul romanilor si nimeni si nimic nu-l poate opri.
      din contra, cat de curand trump il va invita la casa alba sa l felicite pentru realizari asa cum l-a chemat si pe orban zilele astea, mai o felicitare, mai o achizitie de armament, mai o destabilizare a uniunii europene. numai win win uri pentru trump si putin cu dictatorii astia din Est si de peste tot.
      • +4 (4 voturi)    
        girul marilor puteri? (Vineri, 17 mai 2019, 18:20)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        Pe bune? te crezi in 1866?
        Comparatia cu Orban este nula si neavenita si iti dau un singur si prim motiv. Orban nu e condamnat penal.
        Pe de alta parte explica-ne si nua cum "marile puteri" ar putea rasturna un vot anti-Dragnea? Prin ce mijloace?
  • +18 (20 voturi)    
    despagubire 1 milion (Vineri, 17 mai 2019, 13:14)

    Mircha [utilizator]

    Ce-ar fi daca s-ar gasi cineva sa plateasca avocati si sa ceara de la stat despagubire pentru sechestrarea acestor persoane?

    Daca iese chestia asta a doua zi ar mai aparea inca 100 de doritori de despagubiri care sa-i puna la incercare pe jandarmi.

    Si ori s-ar cuminti jandarmeria ori ar da faliment statul parazit
    • +2 (6 voturi)    
      Ce vorbesti? (Vineri, 17 mai 2019, 14:40)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui Mircha

      De unde crezi ca ar plati posibilele daune? Iti spun eu: din buzunarele noastre.
  • +18 (20 voturi)    
    tot inapoi ! (Vineri, 17 mai 2019, 13:23)

    dinfranta [utilizator]

    Bravo Romdragnia !!! Noi nu suntem o colonie, suntem sclavii lui Dragnea !
  • +11 (13 voturi)    
    Jandarmul român - disprețuit în 3-4 țări, deja (Vineri, 17 mai 2019, 13:40)

    MG [utilizator]

    ar trebui să mă "predau"? Că și eu aș fi protestat la Topoloveni, sau oriunde ar merge politicieni expirați.

    Când sunt bani la mijloc, adevărul și libertatea sunt distorsionate.
    Nici nu-i mai pot privi aceste trupe de ocupatie.
  • +14 (18 voturi)    
    #desfiintatiJandarmeria (Vineri, 17 mai 2019, 13:43)

    BillytheGreat [utilizator]

    O organizatie anacronica folosita pe post de garda praetoriana nu are ce cauta intr-un stat modern. Aceasta militie inarmata care cica apara" legea si ordinea" . Legea stramba si ordinele lui flausatu' cariat poate. Sper ca opozitia sa preia initiativa si scape in bloc de slugoii astia.
  • +13 (15 voturi)    
    Jandarmeria e noua securitate (Vineri, 17 mai 2019, 13:47)

    matali [utilizator]

    Jandarmeria e noua securitate de pe vremea lui Ceausescu. Asa va trebuie asta meritati daca votati comunistii din nou dupa 3 decenii.
    Daca nu v-ati saturat de Ceausescu si de regimul comunist-dictatorial, aveti parte acum de continuarea lui. Votati PSD in continuare ! Vai de capul vostru de manipulabili. Asa ceva doar in perioada lui Ceausescu se intampla.
  • +13 (15 voturi)    
    DANdarmeria - Institutie Compromisa (Vineri, 17 mai 2019, 13:49)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Cea dintâi aparatoare a hotilor, instrument de represalii folosit de borfasii din Cuma Rosie PSD+ALDE. Drepturile Omului sunt calcate in picioare de urmasii celor care au UCIS in 1989 ascultand orbeste de ordine CRIMINALE. Actuala Huandermeria a devenit si ea o institutie CRIMINALA (a se vedea cei care au fost gazati in masa in august 2018). E bine ca Euroăa sa afle ca statul român a devenit unul politienesc, in care dreptul de exprimare e calcat in picioare de brutele din institutia komunistoid-ceausista re-vopsita numita Dandarmerie
  • +6 (8 voturi)    
    Dictatura e pe noi (Vineri, 17 mai 2019, 15:19)

    KRL [utilizator]

    Abuzuri clare. Nu le mai pasa de nimic. Vor sa intimideze populatia,ca sa nu mai protesteze.
  • +3 (5 voturi)    
    Dictatura, una a Prostilor (Vineri, 17 mai 2019, 15:28)

    Dalinar [utilizator]

    Dracna decat reinventeaza Partidul Comunist sub alt nume.
    • +2 (4 voturi)    
      Cam tarziu (Vineri, 17 mai 2019, 17:09)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Te-ai prins cam tarziu, Asta s-a intamplat deja in 1990.
  • +5 (7 voturi)    
    bine ca ati dat flori la jandarmi (Vineri, 17 mai 2019, 16:30)

    tudor1234 [utilizator]

    pentru ca clar sunt de partea poporului. Ce gluma buna.

    Sa nu credeti ca dictatura se instalaleaza peste noapte. Acesta este al 2-lea mare abuz al jandarmeriei si este clar ca incet incet devine organ de represiune. Sa arestezi oameni ca nu cumva sa participe la un protest este un semnal de alarma si arata clar directia catre care ne intreptam: Rusia.
  • +1 (3 voturi)    
    si Ceausescu inainte de a muri (Vineri, 17 mai 2019, 19:48)

    ..13 [utilizator]

    Baga oamenii in duba care indrazneau sa spuna ceva...

    Uni vor sa ne intoarcem in timp - IO NU!
    #hailavot
    #haicasepoate


Abonare la comentarii cu RSS

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by