Actualizat acum

[P] Rapoarte de TOP: 5 exemple de dezastre pe patru roți. Nu veți crede că aceste mașini erau de vânzare!

de     Smile Media
Joi, 16 mai 2019, 10:10 Actualitate | Esenţial


​Dacă în locul unei mașini de vis doriți să vă pricopsiți cu o durere de cap care vă va mânca banii, nervii și, posibil, pune viața în pericol, vânzătorii nu duc niciodată lipsă de oferte dintre cele mai "tentante". Daune în valoare de zeci de mii de euro, kilometraje falsificate (cu sute de mii de kilometri în minus), chiar și mașini furate - zi de zi, astfel de informații detectează utilizatorii noștri atunci când verifică istoricul mașinilor pe carVertical. De exemplu, mai mult de jumătate dintre rapoartele întocmite până acum indică deteriorări semnificative ale caroseriei.

Poate e de preferat să nu cunoașteți sumele imense de bani pe care cumpărătorii sfârșesc a le plăti din cauza kilometrajelor falsificate, gândindu-se că achiziționează un vehicul bine întreținut, cu puțini kilometri parcurși. Să nu mai vorbim despre mașinile care au fost inundate sau de-a dreptul distruse în urma accidentelor, dar pe care un „meșter priceput” a reușit să le readucă la viață, pentru ca ulterior să susțină că „nu au nicio zgârietură”. Aceste păsări Phoenix mecanice s-ar putea destrăma în orice moment, cauzând nu numai pierderi materiale, ci uneori, și de vieți omenești.

Niciun cumpărător de mașini la mâna a doua nu este în siguranță în fața acestor bișnițari fără scrupule. Însă, există unele măsuri de siguranță pe care le puteți lua. Una dintre ele constă în verificarea rapoartelor carVertical, care oferă o „biografie” a mașinii, constituită dintr-un istoric detaliat cu date provenite din cele mai de încredere surse.

Am selecționat câteva rapoarte primite de persoane adevărate, despre mașini adevărate. Accesând asemenea informații, există șanse mari să renunțați la ideea achiziționării unui anumit vehicul, chiar dacă acesta părea inițial perfect.

430.000 de km înecați în mare


Cine nu ar vrea să se răsfețe cu un Mercedes-Benz clasa E? Imaginați-vă cum ați naviga străzile, ca un vas de croazieră pe Marea Mediterană…

„Nu știi ce e înseamnă confortul până nu conduci un Mercedes”, spune vecinul, așezându-se în scaunul moale din E220-le lui vechi de 12 ani.

Apoi se îndepărtează încet și iese din curte. Între timp, pe dvs. vă copleșesc gândurile: „Am și eu nevoie de unul, dar puțin mai nou. Poate nu negru, ci argintiu.”

În aceeași seară, începeți căutarea nestematei și – iată! – chiar o găsiți. Mercedes-Benz E 220 CDI, anul fabricației 2010, kilometraj doar 270.000. Pare o afacere numai bună. Cu ea puteți deveni căpitanul unui vas de asfalt! Dar, înainte de toate, merită să-i verificați istoricul, nu?

Ba da. Și atunci descoperiți, în raportul carVertical, că frumusețea aceasta a avut kilometrajul redus de 2,5 ori. În martie, arăta 700.000 km în Suedia. După traversarea Mării Baltice, a scăzut brusc la 270.000 km. Se pare că acest taxi suedez uzat avea în plan să se nască pentru a doua oara în Lituania.



Vânzătorul este acum probabil dezamăgit că a fost descoperit, iar cumpărătorul fericit că a economisit o grămadă de bani și de nervi mulțumită raportului.

Puteți vedea raportul complet al acestui Mercedes-Benz E220 CDI aici.

Ca un nou născut

Dacă vreți o mașină mare cu probleme mari, această Toyota Land Cruiser Prado vă stă la dispoziție.

Conform datelor deținute de carVertical, viața acestui SUV a început pentru a doua oară în 2014, când s-a mutat din Franța în Lituania. Se pare că, pe drum, a scăpat de povara adunată în timpul vieții sale anterioare.

În Franța, mașina a parcurs aproape 360.000 km. Însă, la momentul înmatriculării în Lituania, două treimi din ei s-au topit pur și simplu, kilometrajul ajungând la 120.000. Desigur, prețul mașinii a și crescut semnificativ. Cineva va fi mereu dispus să plătească prea mult pentru ceea ce considera ca fiind mașina perfectă.



Apropo, e greu să afirmăm că un potențial cumpărător cunoaște motivul pentru care mașina a fost dusă din Franța în Lituania. Probabil din cauza daunelor în valoare de aproximativ 15.000 de euro!



Puteți vedea raportul complet al acestei Toyota Land Cruiser Prado aici.

Pe post de sac de box

Există atâtea zicători în lume, dar niciuna nu este la fel de sugestivă ca o fotografie. Într-adevăr, o fotografie valorează de multe ori cât o mie de cuvinte. Desigur, asta nu înseamnă și că e una plăcută. Dar portofelul dvs. și persoana căruia i-ați cruțat viața vă vor fi recunoscătoare că ați aruncat o privire.

Prin urmare, chiar și atunci când un vânzător nu ascunde faptul că mașina a fost implicată într-un accident, e mai bine să vedeți cu ochii dvs. urmările acestuia. E un lucru ca o mașină să fi suferit „daune”, și total altceva să fi fost zdrobită de-a binelea.

Acest raport pentru BMW i8 Coupe ilustrează perfect cum este spulberat un vis.



Puteți vedea raportul complet al acestui BMW i8 Coupe aici

A văzut multe la viața lui

Pentru adevărații cunoscători ai mâncării, falsificarea kilometrajelor e ca ouăle Benedict. Nu le veți găsi în orice cârciumă, dar sunt destul de răspândite încât să nu impresioneze pe nimeni.

Chiar și un accident serios soldat cu daune de zeci de mii de euro nu îi poate ține în frâu pe iubitorii extremelor. Furtul e o metodă sigură de a face rost de adrenalina mult râvnită.

Prin urmare, dacă doriți o piesă unică în colecția dvs., vă recomandăm acest BMW Seria 3 Sedan - LCI, care a fost cândva furat din Italia, și apoi, în 2018, sfărâmat în Germania. O adevărată operă de artă. Costurile estimative pentru reparații sunt de aproximativ 20.000 de euro. .




Puteți vedea raportul complet al acestui BMW Seria 3 Sedan - LCI aici

Foarfece magice pentru kilometraj

Cu cât este mai bogat istoricul unei mașini, cu atât este mai interesantă „biografia” ei. Raportul acestei Skoda conține o mulțime de fotografii, o listă completă a pieselor componente și un diagnostic – pompa de apă a mașinii este defectă.

Asta nu e mare scofală. Majoritatea rapoartelor carVertical conțin astfel de date. Însă Octavia noastră ascunde multe secrete..

Fotografiile arhivate arată că, în august 2018, când era de vânzare în Polonia și în octombrie 2018, când era de vânzare în România, mașina se afla în exact aceleași condiții. În niciun caz! Între timp, cineva, probabil un vânzător intermediar – țac! – a tăiat o treime din cei 250.000 km parcurși de mașină.

Mai mult, această mireasă cehoaică a fost sărutată de cel puțin trei ori pe șoselele romantice ale Poloniei. Doar o parte din reparații v-ar putea descotorosi de până la 10.000 de euro, costul total al daunelor putând ajunge chiar și la 16.000.



Puteți vedea raportul complet al acestei Skoda Octavia III aici.


***
Acestea sunt doar câteva exemple de rapoarte cumpărate în fiecare zi. Puneți-vă întrebarea: v-ați dori să conduceți o mașină cu un istoric asemănător? Dacă nu, merită să aflați aici mai multe despre ea. Probabil va costa 0,1% din prețul mașinii, dar în cele din urmă veți economisi mii de euro și veți evita ca viața dvs. să fie pusă în real pericol.




Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.












3506 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    Atunci (Joi, 16 mai 2019, 10:21)

    mopsu [utilizator]

    ce să mai zicem de bătrînele Dacii ?Voi credeți că o masină de 20 de ani în prfectă stare nu mai are drept de circulație ?
  • 0 (2 voturi)    
    In anii 50 se credea ca fumatul nu e nociv... (Joi, 16 mai 2019, 15:18)

    clint [utilizator]

    In toate filmele apareau baietasii smecherasi cu tigarea in coltul gurii. Abia dupa vreo 20 de ani au inceput sa vina datele... dezastru.

    Ia ghiciti de ce se descotorosesc asa repede vesticii de Diesel ? Oare ce date vor veni peste catvia ani in marile aglomerari urbane ca bucuresti unde inhalam noxele unor smecherasi cu rable aduse din Germania ? Ce guvernanti incopmetenti si populisti sa nu ia nici o masura ?
  • +2 (2 voturi)    
    Nu a spus nimeni (Joi, 16 mai 2019, 16:05)

    Robin_W [utilizator]

    ca masinile bătrîne nu ar trebui sa circule!
    Ci doar ca prost nu este ala care cere ci cel care da;
    Cand cumpar o masina cred ca am dreptul sa stiu exact intregul istoric al acelei masini, iar apoi eu (cumparatorul care dau banul) decid daca vreau sa o cumpar sau nu!
    Dar o masina care a fost reparata la infatisare pentru a fi vanduta cu profit maxim, de cele mai multe ori reprezinta un pericol public pentru toti participantii din trafic. Un airbag care nu sare, sau unul care atunci cand o face iti arunca in fata bucati din plasticul (ieftin) cu care a fost acoperit - riscul cumparatorului, dar cred ca acesta are trebui sa stie la ce se expune!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version