Postul național german de radio compară PSD cu un ”sistem în stil mafiot” / Ministrul român al Comunicaţiilor critică MAE și sugerează Radio România un documentar despre Alternativa pentru Germania

de N.O.     HotNews.ro
Miercuri, 1 mai 2019, 19:53 Actualitate | Esenţial


documentar PSD in presa germana
Foto: Captura
Postul național de radio din Germania a realizat un documentar despre PSD, precizând că partidul e „un sistem asemănător mafiei”. În replică, ministrul Comunicaţiilor Alexandru Petrescu spune că MAE s-a dovedit prea gentil în a semnala și de a răspunde la devieri de poziții ale unor ambasade și sugerează postului de radio național din România să documenteze un reportaj despre ”augmentarea fenomenului de extremism în Germania” și despre ”accederea pentru prima dată, după finalul celui de-al II-lea Razboi Mondial, a unui partid de sorginte naționalistă în Parlamentul german precum "Alternativa pentru Germania".

Documentarul, difuzat pe site-ul deutschlandfunk.de, relatează că social-democrații guvernează România de mulți ani, țară care în prezent deține Președinția Consiliului UE, precizând că liderul partidului Liviu Dragnea are „un cerc de credincionși” care domină din ce în ce mai mult formațiunea. Jurnaliștii germani mai aduc în discuție corupția instituționalizată, precizând că „PSD este un sistem asemănător mafiei”, potrivit Mediafax.

În vederea realizării documentarului, jurnalistul german Norbert Mappes-Niediek a fost în România, la Teleorman, Ciugud și București, unde a avut discuții cu politicieni și alți ziariști români. Astfel, în documentar, Norbert Mappes-Niediek vorbește despre capturarea partidului de către un cerc de apropiați ai liderului PSD, adăugând că Liviu Dragnea „orchestrează politica țării și împarte poziții de top”.
Jurnalistul german mai spune că, în realitate, PSD este cel mai puternic partid din România, iar Opoziția există „doar pe hârtie”.

Ministrul Comunicaţiilor, Alexandru Petrescu, a scris pe Facebook că documentarul realizat de postul național de radio din Germania este construit pe ”informații eronate”, subliniind totodată că Ministerul Afacerilor Externe din România a fost prea „gentil” cu astfel de poziții ale diferitor state și nu a oferit un răspuns pe măsură.

”Cum în ultima perioada MAE s-a dovedit prea gentil în a semnala și a răspunde la devieri de poziții, fie și minimal, a unor cancelarii, ambasade sau instituții media importante din alte state, sugerez postului de radio național din România să documenteze un reportaj despre augmentarea fenomenului de extremism în Germania și accederea pentru prima dată, după finalul celui de-al ÎI-lea Război Mondial, a unui partid de sorginte naționalistă în Parlamentul german precum "Alternativă pentru Germania", care promovează în programul sau politic opțiunea DEXIT( retragerea Germaniei din UE) și alte grozăvii de extremă dreapta care afectează drepturile și libertățile tuturor cetățenilor europeni sau ale celor ce numesc Europa acasă.
Fac apel către cei care cred că denigrarea unui partid românesc de către un post național al unui stat membru UE îi ajută să câștige capital politic, să își găsească doză de românism pentru a fi animați doar de interesele românilor și nu de scopuri electorale vremelnice”, a scris Petrescu pe Facebook.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















11711 vizualizari

  • -57 (77 voturi)    
    Cine mai asculta la radio?! (Miercuri, 1 mai 2019, 20:04)

    simplex1 [utilizator]

    Documentarul german despre PSD este evident scris de Klaus Iohannis și plătit din fondurile președinției. Noroc ca audienta posturilor de radio este zero.
    • +23 (35 voturi)    
      Voi, rusii. (Miercuri, 1 mai 2019, 21:20)

      FMM Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      Noi refuzam sa avem o cazatura de tara ca a voastra.
      • -1 (7 voturi)    
        simpleton (Joi, 2 mai 2019, 11:10)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui FMM Dragnea

        eu unul nu as refuza o tara ca Rusia daca ar fi sa aleg intre ea si Romania pe care o distrugeti voi , pesedistii.
        Ca Rusia nu e chiar recomandabila asta spune multe despre halul in care ajuns Romania sub conducerea PSDului pe care il sustineti voi, simpletonii.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai usor, bolsevicule, cu propaganda rusa (Joi, 2 mai 2019, 23:40)

          FMM Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          O rusine de tara ai,cu ea ramai.
    • +8 (14 voturi)    
      He he, uite articol din Sep 2012 (Joi, 2 mai 2019, 1:44)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      https://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-13204769-scrie-presa-germana-stanga-despre-romania-gangsterism-politic-daca-aceste-informatiile-fraudare-referendumului-confirma-liderii-social-democratilor-sunt-niste-delincventi.htm
    • +7 (13 voturi)    
      Prostie (Joi, 2 mai 2019, 8:30)

      varavara [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      O prostie mai mare nu puteai debita?
      Oamenii au spus lucrurilor pe nume dar voua, psd-ilor , nu va place realitatea. Numai ce spuneti voi este real, toti ceilalti spun minciuni.
  • -54 (72 voturi)    
    noroc de presedintele nostru! (Miercuri, 1 mai 2019, 20:09)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    care lupta din rasputeri cu mafia!
    • +17 (31 voturi)    
      Faraoane, schimbă placa. (Miercuri, 1 mai 2019, 21:58)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Ai priceput?
      • -16 (30 voturi)    
        esti tu de serviciu? (Miercuri, 1 mai 2019, 23:38)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui prec

        ceva comentarii la obiect nu stiti sau nu va permiteti?
        • +20 (28 voturi)    
          Da-ne tu exemplu ... (Joi, 2 mai 2019, 0:41)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          .. cum se comenteaza "la obiect". Citeaza-ti propriul comentariu si demonstreaza-ne cum acest comentariu este "la obiect".

          Ca sa nu fie dubiu, articolul se refera la un documentar facut de un jurnalist german ce aseamana PSD cu un sistem mafiot.

          Cum raspunde comentariul tau propriilor tale cerinte da a scrie "la obiect"? Sau nu-ti permiti?..
          • -6 (12 voturi)    
            daca incep cu injurii, e la obiect? (Joi, 2 mai 2019, 9:34)

            kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            stii tu, faraoane!
            • +1 (3 voturi)    
              Mercic. (Joi, 2 mai 2019, 14:47)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

              Mi-ai demonstrat, inca o data, ca niciodata nu scrii "la obiect", dar ca si borfasii tai ai pretentii ca altii sa faca ceea ce nu faci tu.
          • -2 (6 voturi)    
            jurnalist german? (Joi, 2 mai 2019, 11:25)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            iti dau in scris ca materialul e scris de un "roman" pre nume Schwartz, care l-a dat afara pe meseriasul Horatiu Pepine de la DW
    • +4 (6 voturi)    
      pesedache (Joi, 2 mai 2019, 11:11)

      tahomir [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      se vede de pe luna ce adunatura de mafioti sunteti voi, pesedistii. Ce te mira ca au si nemtii o emisune pe tema asta.
      Am ajuns rusinea Europei sub conducerea PSDului
  • +40 (54 voturi)    
    . (Miercuri, 1 mai 2019, 20:13)

    theo667 [utilizator]

    Mult a durat pana sa spuna cineva important de afara ''sistem mafiot''
    • +13 (21 voturi)    
      E o vorba din popor (Joi, 2 mai 2019, 0:23)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui theo667

      Adevarul doare.

      Dar comunistii mafioti se simt lezati. Mai sa fie...
  • +44 (56 voturi)    
    Separatia puterilor, bade! (Miercuri, 1 mai 2019, 20:26)

    fat.cat [utilizator]

    Nu partidul face programul in presa, decat daca e vorba fix despre ce scrisera nemtii, adica o famiglie mafiota pura, mai don ministru al comunicatiilor (sic!).
    Careva sa-l dea afara pe meserias. N-a facut decat sa confirme de la nivel guvernamental ipoteza jurnalistului german.
    • +8 (12 voturi)    
      Eu un raspuns din seria "da si voi i-ati gazat (Joi, 2 mai 2019, 9:21)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

      pe evrei".
      Urmeaza ca televiziunea sa mai dea niste filme despre holocaust, ca sa vada tot romanu ce le poate pielea nemtilor.
      Eventual se vor preveni alte remarci caustice din partea ambasadei SUA prin difuzarea serialului cu KuntaKinte....

      In final toti romanii "de bine" vor fi convinsi ca PSD nu este un partid de tip mafiot.

      PSD este chiar partid-mafie
    • +1 (1 vot)    
      Nu știu de ce nefericitul și neavenitul (Joi, 2 mai 2019, 17:17)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui fat.cat

      *menistru* al comunicaților se miră ca proasta in
      Obor că PSD/PCR este numit,pe drept și cu probe,
      o grupare mafiotă.Jumătate din populația Globului
      știe acest fapt.Nu mai vorbim de cetățenii români
      care simt pe spinarea lor ce inseamnă Mafia Roșie,
      Cupola Ciumei Roșii,condusă de tractoristul Dictator Liv Jong UNU.
  • -36 (50 voturi)    
    Tot e bine... (Miercuri, 1 mai 2019, 20:32)

    Gigi Kent [utilizator]

    Macar PSD-ul si Dragnea nu sunt la putere de 14 ani precum Merkel / CDU in DE. Atunci ar fi fost tragic…poate se ajungea si la demiterea procurorului general cand incearca sa apere independenta Justitiei in fata Executivului ca in Germania. De catre Ministrul Justitiei … ca sa fie treaba si mai grava.
    • +29 (35 voturi)    
      Germania (Miercuri, 1 mai 2019, 22:00)

      MyselfMe [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cand o sa mearga Romania sub PSD, cum merge Germania sub CDU mai vorbim, PSD/FSN a condus Romania cel putin 20 din cei 29-30 de ani de asa zisa democratie,,,cu ce rezultate, vedem azi...
      • -5 (13 voturi)    
        Imi pare foarte rau... (Joi, 2 mai 2019, 9:11)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui MyselfMe

        Imi pare foarte rau dar tehnic vorbind Romania sub PSD a avut o crestere economica mult mai mare decat Germania sub CDU. Problema e baza de plecare. Dar voua #rezistentilor va place sa uitati cei 50 de ani de comunism din Romania.

        Apropo, nemtii astia asa sfatosi si care stiu ei cum e cu mafia (de parca Merkel nu isi face guvern din apropiati ci din adversari) isi mai fac conducta directa de gaz cu Rusia?
        • +7 (9 voturi)    
          In cei treizeci de ani PSD a fost mereu la putere (Joi, 2 mai 2019, 9:30)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Vreo cativa ani cat nu a fost direct/formal la putere, a tras puternic frana de mana sa nu cumva sa reuseasca altii ceva.
          Si in ailalti 50 de ani de dinainte, tot unii ca ei au fost. Numai ca aia "intinasera nobilele idealuri" iar iliescu s-a vazut nevoit sa le dez-intineze lasand sa creasca un capitalism de cumetrie cu baza in fostii securisti si nomenclaturisti - garnitura de rezerva - care tropaiau de nerabdare la sfarsitul lui 89 sa ajunga si ei la butoane.
          Punctul de pornire oricare ar fi ... trebuie ca pornirea sa fie cu viteza si in niciun caz cu directia "inapoi" - ceea ce se intampla acum
          • +7 (9 voturi)    
            Adevarat (Joi, 2 mai 2019, 10:08)

            Just2019 [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            Corect si adevarat , graiti. PSD-ul a fost mai mereu la guvernare intro formula sau alta, iar cand n-a fost, a pus bete in roate la tot ce incercau ceilalti sa realizeze, inclusiv reformarea statului! Dar la asa popor ametit si lipsit de cultura civica, politica si economico-sociala, asa conducatori!
          • -7 (9 voturi)    
            Acest Iliescu care nu ne lasa ... (Joi, 2 mai 2019, 10:21)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            Acest Iliescu care de 30 de ani incoace nu ne lasa in pace. Deci PSD-ul a fost de porc doar cand a fost in opozitie :)

            Da sunt de acord ca schimbarea in '89 a fost superficiala. Dar asa au votat oamenii. Asta e democratia. Voiau cu "jos Ceausescu" dar erau totusi putin speriati de capitalism. Ca daca voiau capitalism real si rapid implementat votau cu PNTCD-ul lui Ratiu si cu PNL-ul lui Campeanu si aveau astia 70% nu FSN-ul.

            Iti reamintesc de cresterea economica din ultimii ani. Nu ar strica sa justifici ce inseana "inapoi". Propaganda electorala legata de justitie si coruptie?
            • +9 (9 voturi)    
              Ce sa facem, mai draga!? (Joi, 2 mai 2019, 10:58)

              Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              Daca Iliescu s-a cramponat de putere si a zis ca merita sa mai moara o mie doua de oameni dupa ce fostul dictator iesise pe usa din dos si nu-l mai sustinea nimeni, numai ca sa ramana oamenii la "Jos Ceausescu" si sa nu se auda prostii de genul "jos comunismul" sau aberatii despre proprietate (in realitatea iliesciana : "un moft").
              Sa nu se apuce, doamne fereste - vorba libercugetatorului sa strige "jos iliescu"
              Deci, la vremuri noi, tot ei.
              Si ... numesti asta "schimbare superficiala"?
        • +4 (10 voturi)    
          eventual PSD (Joi, 2 mai 2019, 9:55)

          coor [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          a avut crestere economica , ca eu si foarte multi altii n-o vedem !
    • +24 (28 voturi)    
      Ai dreptate (Miercuri, 1 mai 2019, 22:20)

      Orpheus [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      E mult mai rau in Germania decat la noi. Si nici justitia nu functioneaza acolo.

      Multumim din inima partidului!
    • -4 (8 voturi)    
      Ca sa nu se inteleaga gresit ironia.... (Joi, 2 mai 2019, 10:16)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      "...poate se ajungea si la demiterea procurorului general cand incearca sa apere independenta Justitiei in fata Executivului ca in Germania."
      ==========================
      Hai sa ne intelegem. Nemtii sunt niste jigodii ipocrite, dar normalitatea e ceea ce s-a intamplat la ei: ministrul Justitiei il zboara pe procurorul general in 18 ore de cand asta a facut declaratii politice.

      Anormalitatea este la noi: Procurorul General ("intamplator" si fost tortionar comunist) face politica pe fata, face politie politica, (probabil, cu grad mare de certitudine) santajeaza presedintele ... si pentru toate aceste fapte de arme isi duce mandatul la capat si capata o pensie de 10.000 de euro pe luna.
      • 0 (2 voturi)    
        aiureli (Joi, 2 mai 2019, 11:55)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Aiurezi, ti-o fi dat Gigi Kent din ce fumeaza el....
    • +1 (7 voturi)    
      Tigari Marasesti, (Joi, 2 mai 2019, 10:33)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      se vede ca nu ai fost in Germania, ca nu mai debitai prostii!
  • +38 (48 voturi)    
    Idiotenia se confirma (Miercuri, 1 mai 2019, 20:36)

    neagoe [utilizator]

    Petrescu tocmai a confirmat ca PSD actioneaza ca o organizatie mafiota care foloseste instrumentele nationale (postul national de radio) in interese personale.
    Nici MAE nu trebuia sa reactioneze, pentru ca nu a fost un articol despre statul roman ci doar despre partidul maduro-mafiot, PSD.
  • +17 (27 voturi)    
    Mult le-a luat. Se știe de când lumea. (Miercuri, 1 mai 2019, 20:40)

    prec [utilizator]

    Dar văd că sancțiuni...ioc. De ce? Că numai cu „bla, bla” nu ține la regățeni.
  • +22 (28 voturi)    
    Pai, E un Sistem Mafiot (Miercuri, 1 mai 2019, 20:43)

    Dalinar [utilizator]

    Comparatia e inutila!!
  • +8 (20 voturi)    
    Articolul mai acuza, nu aici, pe alt site (Miercuri, 1 mai 2019, 21:14)

    kkciosuldelahamangia [utilizator]

    opozitia, noul pnl, pt. colaborarea subterana pe care o are cu psd.
    uite ca s-au prin si strainii de jocul mizerabil al pnl, de ,,opozitia'' de fatada pe care o fac.
    • +9 (17 voturi)    
      de pe alt site : (Miercuri, 1 mai 2019, 22:30)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

      ,,Pt. ca in realitate exista doar un singur partid. Pe hartie exista si opozitie, dar numai acolo. In realitate fac afaceri intre ele, au contracte, se sustin reciproc, iar cooperarea se extinde la actiunea politica.''
  • +20 (26 voturi)    
    din pacate, (Miercuri, 1 mai 2019, 21:26)

    trandafil [utilizator]

    postul de radio german a descris "decat" adevarul. Interventia ministrului petrescu - de golan analfabet.
    • +6 (6 voturi)    
      ba (Joi, 2 mai 2019, 11:57)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

      Reactia e in stilul golanesc PSD-ist: "ba pe-a matii"....
  • +16 (24 voturi)    
    Alexandru Petrescu (?) (Miercuri, 1 mai 2019, 22:08)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    E pesedist? decui hot, mafiot, ticalos.Un om onest nu poate face parte din aceasta cloaca fetida si criminala numita psd=fsn=pcr
  • -3 (17 voturi)    
    totusi (Miercuri, 1 mai 2019, 23:30)

    Dedalus [utilizator]

    Teoretic, socialismul extrem (=comunism rabdator) e pe aceeasi aripa stanga cu fascismul si nazismul.

    In limbaj comun, ultimele doua se descriu ca fiind de "extrema dreapta" lucru neadevarat dar intrat in uz asa.

    Dar AfD nu este nici comunist, nici socialist si nici fascist sau nazist. Oaresce asemanari ar fi cu NSDAP prin prisma nationalsimului si a apelului la conceptele create de acesta - Volk.

    Dar asemanarile cu socailismul si cu statul aptiv (mafiot spun unii sau cleptocrat, in terminologie moderna) sunt la un nivel superficial si nu merita atentie.

    Asa ca doar o incultura crasa ar putea justifica indemnul la o analiza a AfD ca riposta la articolul in cauza.

    Ma ia cu goraza cand ma gandesc la faptul ca oamenii care au propus asa ceva au puterea in politica romaneasca. Ei ar trebui trimisi la o munca ce nu cere prea multa cultura si pregatire profesional, altfel ne vor baga pe toti in r*** daca apare vreo problema majora pe scena internationala.
    • -9 (21 voturi)    
      poti da exemplu de "extrema dreapta"? (Miercuri, 1 mai 2019, 23:40)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      daca zici ca fascismul si nazismul sunt de stanga? Sunt sincer curios.
      • +6 (22 voturi)    
        v-am mai zis rusnaceilor (Joi, 2 mai 2019, 0:57)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        National Socialism (German: Nationalsozialismus), more commonly known as Nazism (/ˈnɑːtsiɪzəm, ˈnæt-/),[1]
        Dar voi nu si nu! Batman, Batman!
        Si cand colo ce sa vezi Batman, adica Mussolini, adica omul care a inventat fascismul era la baza:
        A journalist and politician, Mussolini was a leading member of the National Directorate of the Italian Socialist Party (PSI),[5]
        Bai sa vezi, si fascismul si nazismul cu care se confunda aveau niste socialisti mici la baza?
        PS denumirea de socialist din PSD nu are nimic de a face cu socialismul, putea fi inlocuit cu Furtocrat, Cretinocrat, etc
        • 0 (12 voturi)    
          iar raspunsul la intrebare este? (Joi, 2 mai 2019, 8:56)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          ????Habar n-ai nici tu!
        • -1 (5 voturi)    
          lamurire (Joi, 2 mai 2019, 11:29)

          srpc [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

          comunismul este dedicat nomenclaturii, dar, intr-o oarecare masura, si populatiei, pe cand fascismul (corporatism) este dedicat exclusiv marii finante; asta s-a vazut clar in WW2
          • +1 (1 vot)    
            pe bune? (Joi, 2 mai 2019, 17:42)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui srpc

            Ia vezi tu ce o tinea Hitler cu drepturile clasei muncitoare in sus si in jos.
            Ambele ideologii criminale sustineau ca fac totul pentru popor si binele lui.
  • +11 (19 voturi)    
    Bă aiuritule! (Joi, 2 mai 2019, 0:05)

    snams [utilizator]

    ‘O imagine bună şi realistă a ţării noastre în exterior, aşa cum România şi-o merită...’
    Bă aiuritule, ce drac de imagine crezi că își merită România în exterior? Sau ce fel de imagine crezi că are România în exterior?
    Tu crezi că ăia care spun încontinuu, zi de zi, că România e vai de capul ei, o spun numai așa de dragul lelii?
    Țara cu WC-uri în fundul curții, fără educație, fără infrastructură, fără spitale demne de era în care trăim, etc, etc.
    Dar stăm bine la păpușoi, că doar avem nevoie de știuleți. Hârtia igienică e scumpă, bre!
    Vai și-amar de steaua noastră!
  • +12 (20 voturi)    
    In sfarsit, adevarul depaseste politetea! (Joi, 2 mai 2019, 0:29)

    V. Istina [utilizator]

    Excelent, daca au folosit sintagma asta, bravo lor, is jurnalisti adevarati!

    In privinta "replicii" romanesti, cum ca sa faca si romania actualitati un reportaj despre afd-ul german... ca masura,,, e porcarie de tot rasul! Adica nici nu stii ce sa faci mai intai, sa plangi ca nemtii vorbesc deschis despre un pericolul real al unul "stat mafiotizat" in estul europei, inauntrul UE, ori despre reactia unui cretin care se da mare patriot (patria lui e banul), care se plange ca de ce nu face MAE o declaratie despre AFD- care in sine este iarasi o mizerie si o primejdie la fel de mare ca borfasii nostri,

    Partea buna: PSD-ul vede AFD-ul la acelasi nivel de nocivitate democratica. Corect, desi amuzant, asta vine involuntar, in definitiv din partea unui pesedist cretin.
  • +8 (14 voturi)    
    alegeti-va cu intelepciune conducatorii (Joi, 2 mai 2019, 3:24)

    Coco Whistle [utilizator]

    din pacate cei care voteaza sint asistatii, infractorii care in viata lor de zi cu zi se descurca sau merge si asa. nu indraznesc mai mult. ceilalti, se complac si nu se implica...dar va, ne afecteaza pe toti. implicati-va, intrati in politica, nu mai acceptati orice. luati pozitie popor roman. avem nevoie de oameni noi.
  • +4 (6 voturi)    
    MAE - prostul tot prost ramane (Joi, 2 mai 2019, 9:49)

    vali2 [utilizator]

    Deci MAE sugereaza ca raspuns la e s-a zis despre PSD documentar despre Alternativa pentru Germania.. in alta ordna de idei, MAE compara PSD cu Alternativa pentru Germania

    Asta ca sa stim cam cum e vazut PSD-ul chiar de MAE
  • -4 (6 voturi)    
    interesant! (Joi, 2 mai 2019, 11:23)

    srpc [utilizator]

    cand germania si merkel au fost comparate cu Reich-ul si cu Hitler, oficialii nemti au sarit de koor in sus; altii, insa, e voie sa fie porcaiti, nu? stimmt ;)
  • -6 (6 voturi)    
    in acest caz (Joi, 2 mai 2019, 11:32)

    srpc [utilizator]

    ce-ar fi sa spunem clar doua lucruri:
    1. reich-ul ne datoreaza peste 20 mld dolari, conform contractelor incheiate in 1939
    2. sasii transilvaneni au fost sustinatori entuziasti ai nazismului, fapt confirmat prin decretul regal din 1945
  • +4 (4 voturi)    
    nu mafie ci cartel psd (Joi, 2 mai 2019, 14:53)

    tanox [utilizator]

    PSD se considera lezat de afirmatiile presei germane. decaderea cartelului psd la nivelul de mafie constituie totusi o jignire de breasla. in plus mafiotii parca sunt indivizi cu ceva scoala, nu repetenti ca astia din cartelul psd.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version