Primarul care postat imaginile scandaloase cu ursul împușcat: Ursul s-a jucat cu mințile noastre / Și când tai porcul acasă torn un pic de țuică

de Red. Stiri     HotNews.ro
Vineri, 19 aprilie 2019, 9:01 Actualitate | Esenţial


Urs impuscat
Foto: Captura video
​Primarul comunei Colți, din județul Buzău, filmat când batjocorește ursul, turnând bere pe cadavrul animalului, a declarat, vineri dimineața, pentru corespondentul Mediafax, că a pus mai presus de orice viața omului și că atunci când taie porcul acasă „torn un pic de țuică”.

Pavel Petrișor Rădulescu, primarul comunei Colți, din județul Buzău, a declarat că a turnat bere pe cadavrul ursului, pentru că așa face și acasă, când taie porcul. „Eu am turnat berea. Și eu când tai porcul acasă torn un pic de țuică. Eu am pus mai presus de orice viața omului. Nu eu am tras. Nu am ochit. Acest urs avea un traseu bine stabilit. Mergea de la Pănătău la Colți. Era un urs foarte deștept, întrucât ursul, dacă a mâncat într-o seară din gospodărie, a doua seară se întoarce tot acolo. El era mai isteț. Vânătorii îl așteptau într-o parte și el mergea în cealaltă. S-a jucat cu mințile noastre”, a declarat Rădulescu.

Primarul a mai spus că de la începutul anului, în comună, șapte ovine, trei miei și cinci porci au fost ucise de ursul ucis, care venea zilnic în comună. Pavel Rădulescu a postat poze și filmulețe, pe contul său de Facebook, de la prinderea și împușcarea animalului, în care primarul și alți bărbați apar bucuroși că au reușit să ucidă animalul și se pozează cu el.

"Aici e Moș Martin, care ne-a făcut o groză de ...o groază de ..că nici nu mai am cuvinte. ..Cât a stricat aici la noi, am nopți nedormite din cauza ta, frumosule", s-a înregistrat primarul spunând. Ulterior, în spațiul public au apărut și alte imagini, în care cadavrul ursului este târât pe pământ cu sfori și în care primarul din localitatea Colți toarnă bere peste el.

La începutul lunii aprilie, Prefecura Buzău a anunțat că Ministerul Mediului și-a dat acordul pentru recoltarea ursului care a ucis câteva zeci de animale din mai multe gospodării situate îndeosebi pe raza comunelor Colți și Pănătău. De asemenea, în urma proceselor verbale întocmite anterior, se vor stabili și despăgubirile ce vor fi acordate sătenilor ale căror gospodării au fost vizate de atacurile ursului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















2111 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    ... (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:09)

    liviu_ [utilizator]

    deci cand o sa mori o sa fie perfect normal sa fac ppi pe cadavrul tau... notat!
    • 0 (2 voturi)    
      oh (Vineri, 19 aprilie 2019, 10:07)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Esti un fel de animal care a omorit alte fiinte? Sau chiar mai rau, ca ai specificat ppi si nu bere.

      Interesanta confesiunea prin comparatia facuta de tine. Bravo pentru sinceritate. Sincer.
  • -2 (8 voturi)    
    mda (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:09)

    Dr.Mythnick [utilizator]

    de ce toti dementii au port-arma ?
    • 0 (4 voturi)    
      ca sa se intrebe cretinii de tastatura (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:48)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Dr.Mythnick

      Daca te-ai fi trezit macar o data in viata sa dai de mancare la porci sau sa le faci curatenie in cotet poate ai intelege ce inseamna pentru un taran pierderea unui porc/oaie, etc.
      Dar pentru pufosii de tastatura, porcul e un fel de consumabila in fata ursilor protejati iar taranii sunt obligati sa hraneasca ursul ca sa nu o deranjeze pe Mama Gaia si sa strice echilibrul climatic.
      • -1 (5 voturi)    
        ursul (Vineri, 19 aprilie 2019, 12:05)

        GiuseppeCracoviano [anonim] i-a raspuns lui AliKimiku

        corect, pierdere mare, fara indoiala, poate fi mincarea pe un an..dar v-ati intrebat vreodata de ce a iesit ursul din padure? pt. ca de abia mai are padure!! daca voua vi s-ar demola casa, ati deveni fiare mai insetate de razbunare, mai dornici de a gasi mincare pe undeva decit acesti ursi..iar ca ultim argument: de unde se stie ca a fost acel urs? a fost marcat cu vopsea sau altceva dupa vreun atac? si va doresc sa nu va pierdeti mama si sa ramineti trei copii orfani cum au ramas puii acestui urs..dar prob. vorbesc degeaba cu niste insi care ar lua totul de la altii, si viata si spatiul "locativ"
        • 0 (4 voturi)    
          Pentru că e ușor de luat animalul din coteț, (Vineri, 19 aprilie 2019, 12:28)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui GiuseppeCracoviano

          De asta vine ursul în sat, nu fiindcă a rămas fără pădure. Sunt peste 6.000 de urși în România, mai mult decât în orice altă țară europeană în afară de Rusia.

          Care e teoria ta, țăranii ar trebui să aducă jertfe pentru urși la marginea satului? Urșii se înmulțesc continuu din 1990 încoace. Ia du-te în Germania, să vezi că nu e niciun urs, îl împușcă imediut poliția dacă vine din Slovenia prin Austria.
          • 0 (2 voturi)    
            continuare (Vineri, 19 aprilie 2019, 12:41)

            GiuseppeCracoviano [anonim] i-a raspuns lui Harald

            si care e teoria ta: ursii ar tb. sa aduca jertfe omului care s-a extins si in arealul lor? cite specii au facut ursii sa dispara de pe glob (interesant ca nu au disparut ovinele si porcii din cauza lor...) si cite specii au disparut din cauza omului? si cine a fost prima data acolo, oamenii sau ursii?? tu chiar nu vezi ca oamenii sunt pe cale sa distruga Planeta? nu vezi ca sud-estul Romaniei e semidesert deja? tu stii ca daca am avea destule paduri, ar putea sa traiasca si 10 000 de ursi in Romania? deci daca zici ca ursul si fauna Romaniei nu a fost lasata fara "acoperis", nu are rost sa mai argumentez...Unde e bourul, simbolul Moldovei? ce pagube facea in gospodarii?? intrebari grele pt. insi pusi pe razbunare...
            • +2 (4 voturi)    
              Cine se simte vinovat fiindcă există (Vineri, 19 aprilie 2019, 13:23)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui GiuseppeCracoviano

              E liber să le reproșeze asta părinților lui, nu întregii omeniri. Există și cabinete de specialitate pentru asta.

              A apela la aceste cabinete este mai mult decât recomandabil pentru că riscul de sinucidere după vârsta de 40 de ani este extrem de mare la cei care se simt vinovați fiindcă există.
            • +1 (1 vot)    
              eu zic sa nu te mai inmultesti (Vineri, 19 aprilie 2019, 20:58)

              AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui GiuseppeCracoviano

              Fiindca inevitabil copii si nepotii si stranepotii tai vor ocupa spatiul vital al ursului.
              Si sa devenim un fel de mare rezervatie in care sa poata veni europenii sa vada ursul in salbaticie si aborigenii convietuind in armonie cu el.
              PS Poti sa definesti sud-estul Romaniei ala care e semi-desert? ai fost vreodata pe acolo? Sau bagi texte fara sa le treci un pic prin filtrul gandirii?
        • +2 (2 voturi)    
          a iesit fiindca pe o padure cu 5% mai mica (Vineri, 19 aprilie 2019, 21:02)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui GiuseppeCracoviano

          Fata de acum 10 ani sunt un numar dublu de ursi.
          Las-o cu demolatul casei si cu orfanii ca habar nu ai ce e una sau alta.
          Te-as lua o noapte sa dormi o noapte in padure prin munti sa vezi cum e cu demolarea.
  • +3 (3 voturi)    
    nici (Vineri, 19 aprilie 2019, 9:29)

    martel55 [utilizator]

    nu trebuia sa se deranjeze sa dea replica unor indivizi spalati pe creier, pentru care viata unui animal salbatic (ca de zecile de animale ale satenilor omorate de salbaticiune nu ii vad sa planga) conteaza mai mult decat viata unor oameni....daca nu ar lua bani pentru activitatea lor inutila, nu s-ar mai indigna asa la comanda pentyru niste gesturi perfect normale la urma urmei
  • +2 (4 voturi)    
    Vanatori neprofesiinisti, ageamii cu pusca! (Vineri, 19 aprilie 2019, 13:04)

    V. Istina [utilizator]

    Un vanator in ziua de azi, in tarile din vest, are de trecut peste examene complexe cu adevarat grele, dupa o scolire de minim un an. Dupa ce iei examenul, daca il iei, intelegi ca rolul vanatorului astazi e supravegherea si protejarea faunei. Datorita dezvoltarii uriase a civilizatiei umane uneori trebuie intervenit pt a pastra un echilibru care candva era natural.

    Nu stiu daca era necesara sacrificarea ursului, daca a inceput sa atace animale, de obicei nu se mai dezvata, nici prin relocare. Insa un vanator isi respecta vanatul. Asta lipseste la marlanii astia.
    • +1 (3 voturi)    
      tu ai vazut prea mult filme SF (Vineri, 19 aprilie 2019, 21:04)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui V. Istina

      D-alea cu Pandaria si alte utopii.
      Corect, respecti vanatul, dar nu intelegi ca ursul asta era deja un dusman nu o caprioara oarecare.
  • -4 (4 voturi)    
    Ok (Vineri, 19 aprilie 2019, 15:48)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    Romanul este un gunoi...pana si din gunoi poti face compost care e util, insa din roman nu poti face nimic!
    • 0 (0 voturi)    
      Gunos? Compost? (Vineri, 3 mai 2019, 23:22)

      V. Istina [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

      De ce nu incerci cu tine insuti? Taie-ti ce crezi ca e in plus si lasa-l oleaca sa putrezeasca. Capul de pilda.
      Asa, doar ca experiment...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version