Iohannis: Doamna premier a reușit să pună pe butuci și relația cu lumea arabă / Pentru ce? Pentru nimic

de MH     HotNews.ro
Luni, 25 martie 2019, 17:56 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Premierul Viorica Dăncilă "a reușit să pună pe butuci" și relația cu lumea arabă, ceea ce este "foarte, foarte trist", a declarat, luni seară, președintele Klaus Iohannis, făcând referire la anularea vizitei în România de către regele Iordaniei, în urma anunțului premierului de a muta ambasada de la Tel Aviv la Ierusalim. El a mai spus că regele Iordaniei s-a simțit, personal, foarte jignit de abordarea Vioricăi Dăncilă.

Președintele a făcut aceste declarații la o dezbatere organizată de Asociația Orașelor din România, în contextul în care a întrebat cât durează discuțiile, spunând că are la dispoziție mai mult timp, după ce dineul pe care trebuia să îl dea pentru regele Iordaniei s-a anulat, pentru că acesta și-a contramandat vizita în România în urma anunțului premierului Dăncilă legat de mutarea ambasadei Israelului.

"Eu am avut un program cam strâns, cum se spune. Trebuia să merg repede de aici să fiu gazda unui dineu pentru un musafir important și drag. Regele Iordaniei trebuia să vină, dar datorită diletantismului doamnei prim-ministru, care ne-a stricat relația cu această zonă, nu mai este cazul”, a declarat Klaus Iohannis.

El a spus că regele Iordaniei ”s-a simțit personal jignit de abordarea doamnei prim-ministru la acel congres din SUA” și a contramandat vizita. Președintele a afirmat că una dintre puținele constante din politica externă a României a fost relația foarte bună cu lumea arabă.

"Este o reală problemă pentru România asta, cred că vă dați seama. România a construit o relație de încredere cu lumea arabă (...). A fost, cel puțin până ieri, una din puținele constante din politica externă a României, unde ca stat am avut o atitudine fermă, corectă față de parteneri. Acum, doamna premier a reușit să o pună pe butuci și pe asta. Asta nu e o glumă. E foarte trist. Pentru ce? Pentru nimic”, a adăugat șeful statului.

Președintele a afirmat că una dintre puținele constante din politica externă a României a fost relația foarte bună cu lumea arabă. "Dar doamna premier a reușit să o pună pe butuci și pe asta. Este foarte, foarte trist. Pentru ce? Pentru nimic", a afirmat președintele Klaus Iohannis.

Regele Abdulah al II-lea al Iordaniei și-a anulat vizita în România care urma să înceapă astăzi.

Decizia a fost luată după ce premierul Viorica Dăncilă a anunțat, duminică, că după "finalizarea analizei” și "în deplin consens”, România își va muta Ambasada din Israel de la Tel Aviv la Ierusalim. Ulterior, premierul Viorica Dăncilă a susținut că anunțul pe care l-a făcut a fost „o opinie personală”.

"Din dorința de a-și revendica o decizie care nu aparține doar Guvernului României, așa cum dorește să lase impresia, Prim-ministrul Viorica Dăncilă se grăbește să facă anunțuri publice fără să existe o decizie în acest sens”, a reacționat Iohannis, printr-un comunicat de presă.

Șeful statului a precizat că decizia mutării Ambasadei României de la Tel Aviv la Ierusalim va avea loc numai după finalizarea analizei care se desfășoară în prezent și doar cu avizul tuturor instituțiilor cu atribuții în domeniul politicii externe și al securității naționale.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















19423 vizualizari

  • -61 (89 voturi)    
    Pentru Werner era mai bine (Luni, 25 martie 2019, 18:02)

    Lovercraft [utilizator]

    dacă punea pe butuci relația cu Israelul. Oare de ce nu mă miră.....?
    • +29 (35 voturi)    
      Nu, tradatorilor (Luni, 25 martie 2019, 20:11)

      IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Pentru el si pentru toti romanii, cu exceptia voastra, era mai bine daca nu punea pe butuci nici o relatie.

      Ce trebuia sa faca?
      Varianta A (ideala): Nu aborda subiectul. De ce trebuia abordat, ce ardea?
      Varianta B (daca i se cerea in mod expres de israelieni sa abordeze subiectul): Este premierul tarii care detine presedentia CE. Nu avea nici o problema in a le spune ca Romania va respecta decizia care se va lua la nivelul UE.
      • +17 (21 voturi)    
        in spatele (Marţi, 26 martie 2019, 3:49)

        gopo2016 [utilizator] i-a raspuns lui IoPaNet

        psd stau doi evrei "consultanti" aia cred ca fac cartile, in toate cele, doar vaca nationala a recunoscut oficial ca nu spune din capul ei doar citeste ce ii scriu alti, ceea ce a facut in State e opera evreilor din spatle ei si a lacheilor lor
    • +11 (17 voturi)    
      mirare (Luni, 25 martie 2019, 20:57)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Nici de "astotstiinta" ta nu se mira nimeni...nu te da mintea afara din casa...
    • +5 (9 voturi)    
      insinuare... (Marţi, 26 martie 2019, 7:19)

      vizirul [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Insinuare grosolana si neinspirata.Oare ce ar putea sa te mire din cele intamplate?Poate reactia lumii arabe!
    • +2 (2 voturi)    
      oare de ce (Marţi, 26 martie 2019, 11:56)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      nu mă miră că psd are până și postacii reprezentativi pentru lipsa totală de creier.
    • -1 (1 vot)    
      Si totusi... (Marţi, 26 martie 2019, 21:45)

      Joseph18 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

      Cum se explica ca fostul Presdinte N. Ceausescu a STIUT sa faca in asa fel incat României 'a avut o relație foarte bună cu lumea arabă', si - in acelesi timp - a avut contacte reusite si cu Statul Israel !

      Iar asta s-a intamplat in conditiile in care tov. Nicolae Ceausescu vorbea NUMAI limba romana, si - in nici un caz - NU astepta indrumari din Occident...!

      Un astfel de OM POLITIC ne-ar trebui in aceste zile!
  • -62 (76 voturi)    
    Aoleu... (Luni, 25 martie 2019, 18:05)

    Gigi Kent [utilizator]

    Saracu Iohannis a ramas fara papica si bauturica. Ghinion!
    • +16 (20 voturi)    
      Interpretare .... (Luni, 25 martie 2019, 20:01)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      simplista (eufemism ), demna de o minte identica .
    • -10 (12 voturi)    
      Subscriu. (Marţi, 26 martie 2019, 7:47)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      S-a trezit Dragnea sa le ia toata influenta unora de pe aici. E foarte foarte interesant.
  • +45 (55 voturi)    
    DEMISIA (Luni, 25 martie 2019, 18:11)

    Ion B [utilizator]

    Exista acest cuvant in saracul limbaj a al acestui cretin personaj care este PM-ul Romaniei?
    • +14 (18 voturi)    
      Robotii... (Luni, 25 martie 2019, 19:48)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

      ...nu demisioneaza.Ei sunt teleghidati si fac doar ce li se comanda.
    • +13 (19 voturi)    
      Inalta Tradare? (Luni, 25 martie 2019, 21:03)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

      Eu cred ca daca cineva ar cere un exemplu pentru cand trebuie cienva acuzat de Inalta Tradare, asta este un bun punct de pornire.
    • -14 (22 voturi)    
      pentru ce? ptr nimic. (Luni, 25 martie 2019, 22:56)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Ion B

      aproape nimic pot spune. ce presedinte pune o intrebare si raspunde singur la ea si de maniera asta? sintem handicapati cu totii din moment ce stam ca prostii si ne miram ce conducatori avem. prefer sa fiu armean.
  • +37 (49 voturi)    
    Asta nu s-ar incadra la tradare sau ceva similar? (Luni, 25 martie 2019, 18:25)

    LiviuX [utilizator]

    Cum sa pui in pericol relatiile dintre doua state, indiferent care or fi ele?!!! Chiar daca tu, ca persoana (cum a incercat sa o dea cotita...), esti de acord, nu faci asa niste declaratii in medii oficiale! Si eu de exemplu sunt de acord cu mutarea ambasadei, dar interesele tarii primeaza! Asa o miscare nu se face doar pentru ca unii sau altii vor, trebuie analizate foarte bine avantajele si dezavantajele si abia apoi se poate vorbi despre asta. Dar la ce altceva te poti astepta de la individa asta??
    • +9 (13 voturi)    
      gura camasii (Luni, 25 martie 2019, 20:59)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Pe la ea prin Teleorman se spune ca "vorbeste pe gura camasii"...
      • +1 (3 voturi)    
        Vorba bancului (Marţi, 26 martie 2019, 11:00)

        Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        Cu cămașa-n gura ei...
    • -15 (23 voturi)    
      Interesele Berlinului primează, din câte se vede (Luni, 25 martie 2019, 23:03)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Atât timp cât România are o ambasadă proprie, nu decid nici Berlinul și nici Parisul dacă e la Ierusalim sau la Tel Aviv.

      Peste 30 de ani, toate ambasadele vor fi la Ierusalim, nu va mai conta dacă România va fi a 125-a țară care își mută ambasada. ACUM contează și ar fi trebuit să fie deja mutată.
      • +3 (3 voturi)    
        Ce treaba are Berlinul aici?? (Marţi, 26 martie 2019, 15:51)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Si da, ai dreptate, nu decid altii unde e ambasada. Dar atat timp cat Romania e membra UE, trebuie tinut cont de parerile lor. La fel si de relatiile cu alte tari ne-UE (aici includ si SUA dar si tarile arabe). Alta data citeste tot comentariul, nu doar unele parti...
        Ca peste 30 ani, ca peste 5 ani, ambasadele se vor muta, nu asta conteaza. Pentru ca nu poti pune in pericol niste relatii internationale nici macar pentru un an, doar ca asa vrei tu. Prezinta un studiu conform caruia avantajele mutarii ACUM a ambasadei ar aduce mai multe beneficii Romaniei decat mutarea mai tarziu si voi fi total de acord. Dar un studiu serios, din surse demne de incredere, cu date clare relative la beneficii fata de pierderi.
    • -3 (7 voturi)    
      Asta e ca afiliera A3 la CNN. (Marţi, 26 martie 2019, 7:49)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Dupa care vine CNN si preai stiri de la altii.
      Aia afiliati la Israel se pare ce nu sunt suficient de pregatiti.
    • 0 (0 voturi)    
      Si care ?... (Joi, 28 martie 2019, 8:27)

      Unicatul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Lui @LiviuX - si care ar fi interesele tarii? Cine poate sa-mi raspunda la aceasta intrebare? Klaus, nu! Dragnea, in nici un caz. Ciolos, o aratare! Tariceanu, un farsor! Vedeti vreun tanar motivat, un bun cunoscator al relatiilor internationale, un bun cunoscator al intrigilor putiniste, un sef al tinerei generatii, un bun psiholog, istoric, etc.
      • 0 (0 voturi)    
        Evident ca aici nu e matematica (Joi, 28 martie 2019, 15:09)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Unicatul

        Dar cred ca e clar pentru oricine ca interes al tarii ar fi relatiile economice, libera circulatie, acordarea de asistenta si sprijin international, etc. Ori, anularea unor vizite oficiale poate tocmai a inchis calea unor noi relatii de acest fel. Asta am spus ca trebuie analizat. Ce avem de castigat si ce de pierdut ACUM fata de mai tarziu.
  • -8 (56 voturi)    
    ... (Luni, 25 martie 2019, 18:32)

    a.nonim [utilizator]

    Astea sunt comentarii de jurnalist de Facebook, nu de presedinte. Lamentarile nu ajuta la nimic. Ca presedinte trebuia sa convoace de urgenta CSAT si sa ceara demisia ministrului de externe si primului ministru.
  • +28 (46 voturi)    
    Asta nu mai este "trist". (Luni, 25 martie 2019, 18:40)

    Habermas [utilizator]

    Este o urgenta nationala.

    Klaus Iohannis, trebuie sa fii mult mai dur.
    Pune mana pe par si demoleaza-i pe PSD-isti pana nu demoleaza ei Romania de tot. Ai 6,2 milioane de votanti in spatele tau, mai mult decat oricare om politic Roman.

    Si acestia nu sunt cei mai lasi 6,2 milioane, ci sunt cei mai buni, activi si hotarati Romani.

    Nu conteaza ce mutilari lagale mai fac PSD-istii. Trebuie sa iesi la contr-atac decisiv si sa re-inventezi functia de Presedinte al Romaniei.
    • +12 (14 voturi)    
      aia 6 mil. care l-au votat (Luni, 25 martie 2019, 21:15)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      ar trebui sa se informeze cu privire la atributiile si obligatiile functiei de Presedinte. Degeaba i se cere tot felul de chestii,interventii,concedieri de PM. In ro,presedintele are niste limite destul de mari.. consider ca in situatia data,se descurca desul de bine. Sa injure toata ziua si sa fac tamtam fara nici o finalitate ca nea' base..n-are rost.
      • +1 (1 vot)    
        Si eu consider ca se descurca foarte bine (Marţi, 26 martie 2019, 14:07)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        in situatia data, dar mai consider ca asta nu este de ajuns.
    • -17 (23 voturi)    
      Urgența e să nu mai asculți de Berlin (Luni, 25 martie 2019, 23:04)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Jocurile se fac la Washington.
  • +33 (45 voturi)    
    Nu e diletantism (Luni, 25 martie 2019, 18:44)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    E ticăloșia unei slugi care acționează la comanda unui grup de interese obscur, al căror vârf de lance este multi-penalul Dragneev, președinte al grupării infracționale P$D si al Camerei Deputaților din Parlamentul Hoției Naționale.
  • -39 (53 voturi)    
    Super tare! (Luni, 25 martie 2019, 18:54)

    DanTeo [utilizator]

    Coada de topor vorbeste despre butuci...
    • +2 (4 voturi)    
      Cine, tu ? (Marţi, 26 martie 2019, 10:54)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui DanTeo

      .
  • +29 (35 voturi)    
    Nu avem solutii (Luni, 25 martie 2019, 19:13)

    ber [utilizator]

    Constitutia Rmaniei nu pune la indemana presedintelui mijloace prin care sa opreasca sau sa corecteze derapaje grave ale guvernului sau parlamentului. Asta e problema! Si se vede ca asemenea situati au aparut si mai apar. De ex. parlamentul poate sa suspende un presedinte, poporul sa refuze decizia parlamentului la referendum si parlamentul sa nu fie dizolvat (de doua ori). Situatia de acum e diferita. Ce poate face CSAT, unde deciziile se iau in unanimitate cand premierul si ministrul de externe sunt acolo?
    • -45 (61 voturi)    
      i-auzi braul (Luni, 25 martie 2019, 19:37)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui ber

      poate ne luminezi in ce consta derapajul premierului? ca a ales partea americano-israeliana si nu pe cea occidentalo-musulmana? mersi, o sustin pe prima
      • +12 (16 voturi)    
        derapaj (Luni, 25 martie 2019, 21:02)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Nu e derapaj, desteptule, e prostie crasa...
      • +14 (16 voturi)    
        Pai ce facem boss? (Luni, 25 martie 2019, 21:16)

        teo4ro [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Nu evreii precum Soros sug sangele poporului? Nu pe vremea comunismului asta care il regretati toti acum eram inamicii americanilor? Nu americanii cu multinationalele lor fac slavie moderna in tara asta atat de frumosa? Acum sunt buni? Ce atitudine bi-polara au pesedeii in ziua de azi... Cine castiga din anuntul premierului? In teorie nimeni, in practica mama Rusie care ne vede din nou izolati. Cine pierde din anuntul premierului? Romania...
      • +11 (15 voturi)    
        bravo (Luni, 25 martie 2019, 21:29)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Asa se poarta sclavia: cu demnitate si bucurie :))))

        Sustinere placuta la japca prin dreptul fortei in loc de al legii.
      • -9 (17 voturi)    
        raspunsul .... (Luni, 25 martie 2019, 21:30)

        ber [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        ti l-a dat chiar ea. A fost o parere personala, deoarece nu ea trebuie sa ia decizia. Dar daca nu vrei sa intelegi, nu te fortam.
        • +3 (3 voturi)    
          Serios ? Asa ti s-a spus ? (Marţi, 26 martie 2019, 10:55)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui ber

          Asta e chiar de poveste.
          Adica tu n-ai ascultat ce a declarat veorica ?
          Pai, ai postat asa, sa iasa la numar ?
      • -9 (9 voturi)    
        Si eu o sustin pe prima, dar nu asa se face! (Luni, 25 martie 2019, 21:31)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Citeste ce am spus mai sus.
      • +10 (14 voturi)    
        Ha (Luni, 25 martie 2019, 22:16)

        RaduMischie [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Boss, dar eu te intreb: ne-a pus cineva sa alegem? A venit Trump la noi sa zica ca trebuie sa mutam ambasada?
      • +10 (12 voturi)    
        De ce te chinui in Europa? (Luni, 25 martie 2019, 22:41)

        somalezul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        N-ar fi mai bine sa te cari in Israel sau SUA?
    • -8 (8 voturi)    
      Bine zici! (Luni, 25 martie 2019, 21:16)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui ber

      doar ca..multi nu inteleg
  • +23 (33 voturi)    
    Uzurpare de putere (Luni, 25 martie 2019, 19:17)

    Koczka [utilizator]

    Cred că păpușării doamnei Dancila au urmărit chiar asta: uun afront public adus Președintelui și în plan secund stricarea relațiilor României cu lumea arabă. Fapta nu trebuie jud lăsată fără urmări mai ales că e o fapta penala cred cu numele de uzurpare deputere. Oricum și gestul regelui Iordaniei pare a fi destul de nediplomatic in condițiile in care relațiile dintre Israel și Regatul hașemit al Iordaniei sunt relativ.bune.
    • +7 (11 voturi)    
      diplomatic (Luni, 25 martie 2019, 21:03)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Gestul nu este "nediplomatic" , este urmarea prostiei "duamnei Veorica"...
  • -25 (37 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 25 martie 2019, 19:17)

    [anonim]

  • -30 (48 voturi)    
    ...relatia (Luni, 25 martie 2019, 19:19)

    Roz [utilizator]

    relatia cu Iordania? avem? :((...cam papagalisme
    exista ceva inafara de Deutschland?
  • +29 (47 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 25 martie 2019, 19:31)

    complet_ret [anonim]

  • -31 (53 voturi)    
    mai precis...ce relatia avem cu Iordania? (Luni, 25 martie 2019, 19:37)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    m-a facut curios presedintele.
    • -9 (13 voturi)    
      Exact... (Luni, 25 martie 2019, 20:29)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      UE nu este dispusa, pentru moment, probabil datorita cardasiei intre liderii sai determinanti (Germania, Franta, Italia) si Putin, sa urmeze exemplul Statelor Unite.
      Dar vremurile sunt in schimbare, la Washington nu mai este ultra liberalul Obama, relatiile comerciale cu Statele Unite ale Europei sunt in prag de colaps si nici NATO nu o duce prea bine.
      Presedintele Trump a iesit biruitor din razboiul cu democratii si este, deci, de asteptat intarirea influentei sale in relatiile diplomatice si economice cu Europa si China.
      Daca pentru UE va fi relativ usor sa schimbe macazul fata de Statele Unite si sa-si mute Ambasadele la Ierusalim, pentru Romania probabil va fi mult mai greu sa destepte un interes cat de cat semnificativ la Washington.
    • +8 (12 voturi)    
      export (Luni, 25 martie 2019, 21:02)

      codyrocco [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      exportam ovine, de exemplu. sute de mii de capete [prin 2016 au fost peste un milion]..
    • +3 (9 voturi)    
      prostie (Luni, 25 martie 2019, 21:05)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Bre prostie omeneasca, nu mai semna "banat pentru adevar", aia o sa te "expulzeze"...
    • +2 (6 voturi)    
      Intreaba/l (Luni, 25 martie 2019, 21:17)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      pe Yasser Arafat!
      Ignorantule!
    • +6 (12 voturi)    
      Mai precis... (Luni, 25 martie 2019, 21:22)

      DurAndrei [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Ce rol important aveti voi trolii PSD (PCR) pe toate site-urile de stiri?
      Teama mea cea mai mare e ca panarama asta de individa sa nu ne bage in vreun razboi care nu el al nostru. Si totul numai si numai datorita prostiei ei dovedite de nenumarate ori. Cea mai penibila a fost cu premierul croat care cunostea ce-i poate capul individei si a salvat-o pe ultima suta de metri de (nca) o situatie penibila (dinsa vroia sa plece la intonarea imnului croat, pentru piesiedieii inraiti).
      Prostia nu e o scuza pentru greseli. Daca esti prost (proasta) stai in banca ta, apuca-te de o meserie conform nivelului tau intelectual, etc.
      Idioata asta merita condamnata la inchisoare cel putin 15 ani pentru multe capete de acuzare. Eu nu suport sa-mi plece rudele, prietenii din tara din cauza stoarfei asteia indiferent ca citeste dupa hartiuta porcariile chelnerului hot sau nu. La puscarie. Cu toate neamurile, rudele lor, etc.
      PROSTIA SE PLATESTE!!!
    • +1 (9 voturi)    
      E partener strategic (Luni, 25 martie 2019, 21:29)

      Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      :))
    • +6 (8 voturi)    
      mai complexa treaba (Luni, 25 martie 2019, 22:54)

      cetateanulmodern [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      e vb de relatia cu lumea araba nu doar cu Iordania
    • -4 (12 voturi)    
      mai precis... (Luni, 25 martie 2019, 23:41)

      dinfranta [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      ce relatie om fi avind noi cu Uniunea Europeana si pozitie ei in problema cu pricina ?
      A, am uitat, noi nu suntem slugi.
  • +7 (15 voturi)    
    Raspuns pentru gunoaie (Luni, 25 martie 2019, 19:55)

    europeanul2 [utilizator]

    Postacilor comunisti, chiar va prefaceti ca nu stiti despre ce e vorba? Fara declaratiile Dancilei Romania avea relatii foarte bune si cu Israelul si cu lumea araba. Asa cum toata Uniunea Europeana nu isi muta ambasadele putea sa o faca si Romania fara nicio problema. Singurul lucru pe care il puteti face e sa mancati ce stiti voi mai bine si sa va legati de faptul ca Presedintele Romaniei este de origine germano- romana. Pacat ca tara noastra nu e ca Germania! Stiu, voi ganditi ca e pacat ca nu e Rusia. Pasol nahui blea!
  • -11 (15 voturi)    
    Linia Putin (Luni, 25 martie 2019, 20:02)

    Arminius [utilizator]

    Politica noastra externa nu are voie se abata de la directia data de comunism: pro araba si antiisraeliana? Nu scapam de viziunea comunista?
    Pentru cei obisnuiti sa asculte ordine de la Inalta Poarta nu conteaza nici adevarul si nici dreptatea. Nu poti impune unui stat suveran unde sa aiba capitala, altfel suveranitatea e o vorba goala.
  • +7 (13 voturi)    
    Cate astfel de gafe mai sunt permise? (Luni, 25 martie 2019, 20:52)

    Mihai_31 [utilizator]

    Pana cand mai sunt permise astfel de gafe in politica externa?
    Declaratia doamnei Dancila va face rau Romaniei, iar tara va pierde sprijinul tarilor arabe la votul pentru candidatura la Consiliul de securitate al ONU. Aceasta a fost intentia dansei sau a consilierilor?
    Se intampla lucruri ciudate in PSD, consilieri straini, persoane necunoscute propuse ca europarlamentari.
  • -9 (11 voturi)    
    accesul serviciilor secrete ale altui stat (Luni, 25 martie 2019, 21:35)

    hopsinoi [utilizator]

    la arhivele nationale! asta a uitat s-o aminteasca Presedintele.
    • +2 (4 voturi)    
      Alt postac (Marţi, 26 martie 2019, 10:58)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui hopsinoi

      Tovarase, nu presedintele e problema, ci veorica.
      Dar tu te faci ca nu intelegi, deh.

      Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
  • +8 (20 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Luni, 25 martie 2019, 22:21)

    [anonim]

    • +1 (3 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Marţi, 26 martie 2019, 10:24)

      [anonim] i-a raspuns lui

  • -8 (10 voturi)    
    Smoke and mirrors? (Marţi, 26 martie 2019, 0:31)

    John_english [utilizator]

    In spatele a ce se intampla este un plan foarte bine elaborat.

    Johannis cred ca ar trebui sa fie mult mai reținut.

    Veorica habar nu are ce face, cineva ii plaseaza ideile si ea le executa ca o papusa perfecta.

    Hmm... Cine o fi păpușarul șef?
  • -3 (9 voturi)    
    comentarii de troli (Marţi, 26 martie 2019, 8:10)

    ati [utilizator]

    Toate comentariile idiotilor activati ne arata, ca si in alte ocazii, ca nu au pareri proprii. Daca lasul ala de dragnea ar fi spus prin vocea proastei ca nu se muta ambasada aia, aceiasi idioti ar fi schimbat argumentatia. Inteleg ca sunt multi spalati pe creier. E firesc, nu toti au minte. Dar o dovada minima de independenta in gandire ar fi dus la pareri impartite. Insa nu, indiferent de subiect, fie ca se pricep sau nu, e un unison vesel. Ca microbistii. Ca e politica externa, ce e robor, rezerva de aur, justitie, toti un glas, fara exceptie. Ca niste oi.
  • +5 (7 voturi)    
    Manipulare (Marţi, 26 martie 2019, 8:23)

    Zagura [utilizator]

    Este foarte probabil ca întreg evenimentul să fie o schemă parșivă de manipulare pentru a abate atentia de la ce urmează să se întâmple (sau se întâmplă chiar acum).
  • -2 (12 voturi)    
    Interesant (Marţi, 26 martie 2019, 8:36)

    vodatepes [utilizator]

    Situatie e pe butuci. Ok Pana acum era pe roate? Ne miscam bine? Politica noastra externa era ok? Sau suntem la remorca altor state? Gen Germania? Germania care peste capul europenilor colaboreaza fff bine economic cu inamicul UE respectiv Putin? Germania care a primit cu bratele deschise arabi pe care acum nu stie cum sa ii plaseze in UE introducand cotele de emigrant. Intereseant. Deci in pirivinta politicii exterene suntem pe roate sau pe butuci? In cazul unui conflict cu Rusia lui Putin cine ne va veni in ajutor? Tarile arabe? Geramnai care nu a alocat 2 % din PIB pentru inamare? SUA macar sunt aici mult putin sunt aici si au adus aramament trupe bani. O data cu ei au venit canadieni , britanici care ne-au ajutata cu asigurarea politiei aeriene. Germania, Franta, au venit sa na ajute in politia aeriana? Nu au fost in stare sa ne ajute cu avioane F16 . La un moment dat s-a solcitiata din partea Romaniei ca statele europene sa ne puna la dispozitie 1 - 2 avioane disponibile. Sunt 27 de state in UE daca fiecare iti punea la dispozitie 2 avioane insemna 54 de avioane. Romaniei ii trebuie 48 . Ati vazut solidaritate din partea vestului in acest caz? Deci politica externa era pe roate si madam viorica a pus-o pe butuci. mai sa vezi si sa nu crezi. Eram pe butuci de mult si mai mergeam cu frana trasa.
  • +3 (3 voturi)    
    Este incredibil (Marţi, 26 martie 2019, 10:08)

    Jan2016 [utilizator]

    Femeia asta are un grad de inteligenta atat de scazut,ca e periculoasa cand e lansata in spatiul public. Iar Dragnea ar trebui bagat la zdup de urgenta daca mai vrem sa fim in UE si sa avem relatii diplomatice serioase. El si acolitii lui.
  • 0 (2 voturi)    
    Nu "normalizarii"! (Marţi, 26 martie 2019, 10:22)

    Namaste [utilizator]

    diplomatia ceausista, pretins "echilibrata", a starnit printre Palestinieni o ura furibunda, un dispret total, vizand, desigur, si pe romani, cu tot exportul de oi, berbeci si de artizanat...
  • +3 (3 voturi)    
    Ceee?? (Marţi, 26 martie 2019, 10:38)

    Martha Logu [utilizator]

    Cum pentru nimic? Pentru nentu' Bibi care e in campanie electorala.. si cu morcovu' cu tot cu padure ca-l leaga astia... dosarele ies la suprafata.
  • +4 (8 voturi)    
    mi se (Marţi, 26 martie 2019, 10:48)

    Toreador [utilizator]

    umple sufletul de bucurie cand vad toti trolii PSD cum sunt depsitati si taxati ca atare cu "-" ... asta inseamna ca site-ul asta inca nu e infectat definitiv ... facem fata cu succes la armata de trolli platiti sa debiteze ineptii pe banda rulanta


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version