VIDEO Brexit: Demonstrații masive pro-UE la Londra: Un milion de manifestanți au cerut un nou referendum

de DG     HotNews.ro
Sâmbătă, 23 martie 2019, 14:43 Actualitate | Esenţial


Brexit
Foto: Twitter
Pe fondul crizei politice generate de Brexit, un milion de britanici care se opun ieșirii Marii Britanii din Uniunea Europeană au demonstrat sâmbătă la Londra, cerând un nou referendum.

Marșul pentru un nou referendum vine în contextul în care liderii UE au acceptat o scurtă amânare a Brexit-ului care ar fi trebuit să aibă loc săptămâna viitoare, pe 29 martie, și în contextul în care incapacitatea premierului Theresa May de a obține votul Parlamentului britanic asupra acordului negociat în noiembrie îi șubrezește poziția.

Demonstranții au purtat pancarte cu mesaje pro-UE, unele dintre ele extrem de inventive. ”Cerem votul poporului” (We demand people’s vote) ”Cel mai bun acord este niciun Brexit” ("the best deal is no Brexit" ) sau ”UE, nu renunțăm la tine!” ("Never gonna give EU up) sunt câteva dintre mesajele transmise politicienilor.



Printre politicienii care susțin un nou referendum se numără primarul Londrei, care participă la marș. Sadiq Khan a transmis că e vremea ca oamenii să fie chemați din nou la urne pentru a decide în legătură cu ieșirea Marii Britanii din UE.



De asemenea, o petiție prin care se cere anularea Brexit a fost semnată de peste 4 milioane de britanici, un număr record de susținători.

Vineri, May a sugerat că ar putea să nu mai ceară votul Parlamentului săptămâna viitoare, strategia sa privind Brexitul fiind incertă. The Time și The Daily Telegraph au relatat că presiunile politice sunt tot mai puternice, tot mai mulți cerându-i demisia.

”Trebuie să plece și avem nevoie de un premier interimar care e capabil să pună țara pe primul loc (...) și să se întoarcă la popor. De asta mărșăluim astăzi”, spun contestatarii premierului, potrivit Reuters.

În timp ce țara și politicienii sunt divizați cu privire la Brexit, cei mai mulți sunt de acord că, din punct de vedere strategic, aceasta este cea mai grea decizie pe care trebuie să o ia Regatul Unit de la al doilea Război Mondial.

Liderii UE au decis să acorde o amânare a Brexit-ului până la 22 mai, în cazul în care Parlamentul de la Londra votează săptămâna viitoare acordul lui May. În caz contrar, Brexit-ul va fi amânat doar până la 12 aprilie.











Citeste pe MedLife.ro
Mituri despre colesterol










18721 vizualizari

  • +18 (44 voturi)    
    asa patesti (Sâmbătă, 23 martie 2019, 15:39)

    andreiu [utilizator]

    Cand lasi pe cei din catune sa voteze si pentru tine....
    • -3 (55 voturi)    
      Referendum(uri) pana iese cum vrem noi... (Sâmbătă, 23 martie 2019, 16:51)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui andreiu

      Referendum(uri) pana iese cum vrem noi...
      Cand iese cum vrem noi, e "vointa populara", pana atunci, e "voteaza prostii ("cei din catune"), frauda, minciuna".
      • +9 (19 voturi)    
        . (Sâmbătă, 23 martie 2019, 18:47)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Nuu, doar May trebuie sa-si voteze acordul ei falimentar de 5 ori in Parlament.
        • -2 (4 voturi)    
          Propunere (Duminică, 24 martie 2019, 8:16)

          Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

          Să se facă 2 din 3, sau 3 din 5, ca să fie mai sigur că iese cum trebuie.
          De asemenea, filmele despre trolii ruși care îl conving pe bietul om să voteze cum nu trebuie, să se facă ÎNAINTE de fiecare referendum, nu după, astfel încât omul să știe să își ia măsuri de siguranță și să voteze cum trebuie.
          • +1 (1 vot)    
            E mai simplu, maica (Duminică, 24 martie 2019, 10:36)

            DihoricaVacila [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

            Faceti ca mine, eu citesc de pe hartie. Numai ca invers. Daca Mazeta, newlook, xrogo, Lovecraft si alti troli zic Hais, eu fac fix Cea. Ca uite asa v-am mancat noi, romanii, voua rusilor ficatii, ziceam da dar tot pe-a noastra o faceam.

            Trolii rusi de obicei nu tin cu una din parti, strategia lor e sa porneasca conflicte si sa alimenteze ambele parti. In cultura lor satanica, considera pe oricine nu e rus ca fiind fiinta sub-umana si ca orice e permis impotriva acestora, deoarece sunt "idioti utili". Iata unde era neo-nazismul sau mai bine zis nazismul autoimpus.
      • -5 (21 voturi)    
        bine spus (Sâmbătă, 23 martie 2019, 18:51)

        john06 [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        din pacate,multa lume stie doar sa iasa in strada,principii ioc,acuma cer referendum pt. justitie,dar in acelasi timp ar vrea sa se reia cel din Marea Britanie,#prostia_ucide
      • +2 (8 voturi)    
        Pai.. (Sâmbătă, 23 martie 2019, 20:32)

        Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        .. la ce te referi? Primul referendum sa iasa din UE a fost in 1975. Ca nu le-a convenit si au mai facut dupa aia si altele?
        • -7 (19 voturi)    
          Starea de analfabet functional (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:57)

          newlook [utilizator] i-a raspuns lui Martha Logu

          " la ce te referi? Primul referendum sa iasa din UE a fost in 1975. Ca nu le-a convenit si au mai facut dupa aia si altele?"
          =======================

          Starea de analfabet functional. Ravagiile basismului in creierul unora. A gasit analfabetul o smecherie pe internet. Si o fuduleste prin fata tuturor ca sa arate cat e de destept.

          Numai ca...

          Bine ca n-a pomenit ceva despre vreun alt referendum prin 1600. Poza de langa definitia sintagmei "analfabet functional" n-are nicio apasare ca el compara efectele si rezultatele unui referendum tinut acum doi ani cu unul tinut acum doua generatii.
          "Ce palaria mea, nu-i tot referendum?" ar zice militianul care constata ca si victima si violatorul sunt la fel de vinovati ca doar "ambele au fost implicate in viol".

          Dumnezeule, ce imbecili cu pretentii au putut sa iasa la iveala de cand cu internetul asta!
          • 0 (0 voturi)    
            Daca (Duminică, 24 martie 2019, 8:22)

            sipu [utilizator] i-a raspuns lui newlook

            ai avea 10% din inteligenta lui Basescu erai profesor in manipulare , asa esti un simplu POSTAC ................
            • -1 (1 vot)    
              Audienta lui Basescu.... (Duminică, 24 martie 2019, 19:52)

              newlook [utilizator] i-a raspuns lui sipu

              Confunzi, audienta lui Basescu are 5% din inteligenta medie; asta explica de ce unul cu 50% inteligenta, jigodia perfecta, isi manipuleaza turma.
      • +8 (20 voturi)    
        haraso (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:00)

        hollow [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        n-o sa inteleg in veci de ce nu va schimbati username-ul cand comentati pe chestii care n-au legatura cu Romania, tavarisci. Ce e asa greu, doar schimbi vpn-ul si numele. Altfel e super transparent cand pe toate subiectele, indiferent de unde, voi tineti linia Moscovei - in Romania: Pro-PSD, anti opozitie; in UK: pro-Brexit, in SUA: Pro-Trump, desi teoretic republicanii sunt dreapta, deci logic daca sunteti pro-PSD, ati fi cu democratii. Dar, miracol! Va potriviti la fix, si tu si Demagogu si alti salariati. Of of of, oare de ce?
      • +1 (9 voturi)    
        Poate ... (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:00)

        blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        nu intelegi ca multi nu voteaza in cunostinta de cauza , ca si la noi ! Vrea cineva sa fie prostit ?
  • +5 (31 voturi)    
    Ma intreb (Sâmbătă, 23 martie 2019, 15:51)

    **#** [utilizator]

    Dupa ce alegi sa te arunci de la etaj te mai poti gandi undeva, pe la finele caderii, daca te-ai mai razgandi? Si chiar de-ai face-o, te-ar intreba cineva?

    Cand iei decizii ti le asumi.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu e chiar alba sau neagra (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:39)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui **#**

      Ca sa iei decizii corecte trebuie sa ai datele corecte. Ei, Britanicii, se pare ca acum considera ca au fost mintiti cu privire la Brexit. Din punctul meu de vedere orice decizie trebuie legata de anumiti parametrii, gen OK iesim din UE daca si numai daca UE e de acord sa ne ofere aprox. aceleasi facilitati fara sa mai platim (tema de baza a Brexitului). Daca in urma negocierilor acest acord de baza nu se produce, rezultatul referendumului e invalid. Nu asta a fost promisiunea facuta pentru votul dat.
  • +14 (38 voturi)    
    Ar trebui repetat! (Sâmbătă, 23 martie 2019, 15:57)

    Ciprian1979c [utilizator]

    Un referendum e valabil 100 de ani?..atunci de ce mai facem alegeri o data la 4 ani si nu-i lasam pe care or fi si pe copiii lor 50 de ani la putere, ca ''asa a vrut poporul''?!..eu cred ca trebuie facut – in 2016 oamenii nu au stiut nimic despre consecintele Brexit-ului! Sa fie 3 intrebari:
    1) No Brexit? 2)Brexit cu acordul lui May? si 3) Hard Brexit?…Asta nu inseamna ca ”se intorc la popor”?
    • -13 (41 voturi)    
      vei fi iertat ca nu stii... (Sâmbătă, 23 martie 2019, 16:41)

      demaGOGU [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      ...dar numai in EUSSR se voteaza pana cand iese rezultatul dorit!

      masa tacuta a voantilor britanici a cerut out, politicienii vor livra Brexit sau vor fi maturati de furia populara.
      • +3 (17 voturi)    
        Si cat e valabil (Sâmbătă, 23 martie 2019, 18:09)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        un referendum, Gogule? 1000 de ani? Eu nu am zis sa se voteze ''pana iese rezultatul dorit'' - mai citeste o data!
      • -1 (3 voturi)    
        Democratia inseamna sa te poti razgandi (Sâmbătă, 23 martie 2019, 23:48)

        Mihai Bucur [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

        scria pe multe pancarte la aceasta manifestatie mamut. De ce parlamentarii se pot razgandi si
        alegatorii nu? scria pe altele. Un sondaj serios facut foarte recent in Mare Britanie a aratat ca dupa ce acum cateva luni parerile pro si contra unui nou referendum erau cam 50-50, in prezent 57 la suta vor un nou refrendum. Am fost la manifestatie, dar consider ca ar fi gresita ideea de a repeta referendumul. Este o opinie impartasita de analisti politici seriosi. Repetarea refrendumului ar valida ideea total gresita ca problema Brexit trebuia decisa prin referendum. NU trebuia decisa prin refrendum, pentru ca electoratul nu era competent sa decida intr-o problema cu atat de complicate aspecte tehnice si cu atat de multe aspecte susceptibile de a genera reactii viscerale. Marea Britanie nu are o traditie de referendumuri, ci de democratie reprezentativa, in ideea ca parlamentarii trebuie sa isi asume responsabilitatea de a decide, intrucat sunt mai competenti, sau se pot informa mai bine, si au si capacitatea de a depasi reactii emotionale primitive. Faptul ca s-a convocat referendumul pentru brexit a fost o victorie a populismului in ascendenta atat in Europa cat si in Statele Unite si o dovada a scaderii dezastruoase a calitatii oamenilor politici britanici. E de asemenea interesant efectul retelelor sociale, care au dat oamenilor insuficient pregatiti increderea falsa ca ei stiu despre ce vorbesc si ca pot dispretui opiniile expertilor. Repetarea referendumului nu ar face decat sa reactualizeze toate aceste carente. Decizia trebuie luata de parlament, iar ea ar trebui sa poata fi inclusiv anularea primului referendum.
    • -7 (35 voturi)    
      responsabilitate (Sâmbătă, 23 martie 2019, 17:45)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      A iesit un vot...il pui in practica....Dupa esti liber sa mai faci orcate referendumuri si sa te intorci daca e nevoie

      Faptul ca au iesit 100k in strada sa ceara ramanerea un UE si un nou referendum, nu-i mandateaza pe guvernanti sa anuleze referendumul anterior. Poate sunt milioane care stau acasa, pt ca sunt de acord cu Brexit
      • +1 (9 voturi)    
        Si nu vezi (Sâmbătă, 23 martie 2019, 18:16)

        Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        ca nu sunt in stare sa-l puna in practica?! Sunt ca ''fata mare'': nu vor acordul lui May, dar nici nu vor Hard Brexit, ar iesi, dar ar mai sta...ar fi si pe cal si-n caruta! De aia cred ca un alt referendum ar fi solutia, cum am zis mai sus!
      • +2 (10 voturi)    
        si noi am pus im practica (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:03)

        greatza_de_comunisti [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        am votat 300 parlamentari cand? aaaa doar acum 10 ani
      • +4 (12 voturi)    
        Un milion tovarase, (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:27)

        ABBV [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        comunist un milion! Toate leprele comuniste ramase la noi , stiti ma sa numarati mai mult de 10?
        Oameni buni daca va pasa iesiti la vot daca nu vom fi condusi in continuare de comunisti si odraslele lor!
        • -1 (1 vot)    
          dta ai vedenii cu comunisti? (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:57)

          Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

          ce comunisti in Ro nene???
          -Ro e baza militara mericană
          -Ro e poligon nato
          -cam 80% din economie-resurse sunt la multinationale vest
          -cele 5 banci care taie si spanzura sunt din vest
        • +1 (1 vot)    
          Apreciez chemarea la vot ! (Sâmbătă, 23 martie 2019, 23:40)

          Observatory [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

          dar nu ai cu cine, din N motive:
          Câteva :
          Poporul in general , este spălat pe creiere de fostul regim a lui Nicu Balbaitul .
          In general, sunt și excepții , nu suntem un popor patriot, sa vrem binele țării , sau a copiilor și nepoților !
          Ne vindem sufletul pe un mic și o bere .
          Suntem rai la suflet și dorim sa moara capra vecinului, chit dacă este el mai inteligent.
          Un popor foarte talentat...la bancuri !
          Avem Janet mare in a critica pe toți , dar uitam sa ne uitam in oglinda...

          Lista ar continua....

          Am sa fiu sincer ( dacă merita) Aceasta a fost și mentalitatea mea acum aproximativ 40 + de ani, când am evadat din raiul comunist ( pe care unii încă mai îl plâng )
          Deci, nu va pun la zid ( doamne fereste)
          Doar ca va spun cine sunteți și cine am fost și eu .

          Ca nație , doresc România sa rămână a romanilor....dar ma îndoiesc ...
        • 0 (0 voturi)    
          pai (Sâmbătă, 23 martie 2019, 23:44)

          martel55 [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

          lepre marxiste sunt aia care nu vor sa puna in practica votul popular, asa zsiele elite progresiste si presa aservita lor, ei sunt cei care sunt adeptii ideologiei marxiste (mai putin partea economica,, ca la ei nu vor inca bogatii sa renunte la proprietatea privata)
    • -2 (6 voturi)    
      referendum valid 50 de ani? (Sâmbătă, 23 martie 2019, 20:33)

      Martha Logu [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      Ultimul referendum daca vor sa ramana in UE a fost in 1975.. deci inca n-au trecut cei 50 de ani. Inseamna ca ce spui nu prea e valid, nooo?
    • +2 (10 voturi)    
      Ce ar fi sa organizam un referendum (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:03)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      Zilnic. Sau poate de la ora la ora. Acesta e scopul unui referendum: poporul decide (informat sau nu), politicienii EXECUTA si apoi vedem ce mai facem.

      Cand decizi sa intri cu masina intr-o multime de oameni se presupune ca automat iti asumi efectele deciziei tale.
    • 0 (8 voturi)    
      Auzi (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:04)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      Si ca sa fim perfect impartiali: ar trebui intai organizat un referendum in care oamenii sa fie intrebati daca sa se mai organizeze inca un referendum pe tema Brexit.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:41)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian1979c

      Tema Brexitului a fost: De ce suntem noi prosti sa platim la UE cand putem avea beneficiile si fara sa platim? OK incercarea moarte n-are.
      Doar ca UE a avut alta parere iar acum nu mai are sens sa iasa.
  • -7 (27 voturi)    
    Nici o diferența.. (Sâmbătă, 23 martie 2019, 17:48)

    Observatory [utilizator]

    MB este parte din aceiasi mentalitate socialista a Europei .
    Socialismul, corcirea poporului și parte fin Ciorba Comuna !

    După 3 luni faceți alta demonstrație ca vreți afara ....
    Manifestările sunt bine organizate și f bine plătite !
    • +3 (9 voturi)    
      A transmis (Sâmbătă, 23 martie 2019, 18:17)

      Ciprian1979c [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Vocea Rusiei!
    • +6 (8 voturi)    
      ... (Sâmbătă, 23 martie 2019, 18:47)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Soros, 300 de lire de manifestant. Stim.
    • +1 (9 voturi)    
      ai cea mai mica proba ... (Sâmbătă, 23 martie 2019, 20:17)

      LarryKing [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      ...ca acesti manifestanti sunt platiti ? Sau esti ca Tutuianu care spunea senin despre manifestatiile contra OUG13 ca au fost platiti de multinationale fara sa aduca nici cea mai mica dovada in acest sens.

      S-ar zice ca ati primit ordin pe unitate baieti, vad ca aveti toti comentarii trase la indigo. Si da, referendumul repetat este la fel de democratic ca si alegerile odata la 4 ani. Decizia acum ar fi luata pe o baza clara si nu doar pe baza de emotii amplificate pana la isterie de Cambridge Analytica.
    • +2 (2 voturi)    
      Daa....10 lire de om, 5 lire de caine (Duminică, 24 martie 2019, 9:31)

      banel [utilizator] i-a raspuns lui Observatory

      Fireste, tot Soros. Da' postaceala cum se mai plateste? Am auzit ca e mult mai rentabila, mai ales cand plata se face in ruble.
  • +9 (17 voturi)    
    Brexit (Sâmbătă, 23 martie 2019, 19:36)

    sile1 [utilizator]

    Un referendum popular care a intrunit toate conditiile legale ( numar de alegatori prezenti la vot si legalitatea temei supusa spre votare ), intro democratie adevarata, trebuie pus in aplicare ,cat mai curand posibil pentru ca altfel de ce s-ar mai face referendumuri ?

    Votanti britanici au hotarat in iunie 2016 sa, citez :” Take back control ” asupra tarii lor si punct.

    Problema e insa ca guvernul UK vrea sa iasa din Uniunea Europeana dar vrea sa pastreze avantajele economice ca si cand ar fi in UE lucru care nu mi se pare in regula asa cum nu li se pare nici partenerilor din UE. ( O paralela fortata la situatia UK ar fi acea prin care romanii ar fi dorit sa fie platiti ca in capitalism dar sa munceasca ca in socialism ! )

    BBC tocmai afirma ca Brexitul costa UK un miliard de dolari pe saptamana.

    Clasa politica britanica nici dupa trei ani nu reuseste sa dea dovada de barbatie,sa-si asume responsabilitatile, si sa se pronunte ferm pentru respectarea vointei populare !

    Daca asta face o democratie veche atunci ce sa mai zicem de Romania unde rezultatul referendumului pentru cei 300 parlamentari nici azi nu e pus in aplicare !
    • +1 (1 vot)    
      As adauga (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:07)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui sile1

      Daca oamenii se impotriveau iesirii din UE, ar fi fost un milion in strada in fiecare zi din iunie 2016 pana azi. Dar nu a fost asa. Oamenii vor controlul tarii, frontierelor insa vor sa isi mentina exact aceleasi avantaje economice. Un fel de fiul care a terminat liceul, nu lucreaza, face ce doreste insa vrea bani de la parinti.
  • 0 (6 voturi)    
    Prea tarziu... (Sâmbătă, 23 martie 2019, 20:29)

    Martha Logu [utilizator]

    .. plecati acas'..
  • -1 (11 voturi)    
    Statul nu este o masinarie (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:07)

    Constantin Eugen Cozma [anonim]

    Uneori e bine sa ne mai si razgandim, Suntem oameni din cate imi amintesc.Mersul inainte pe o anumita politica, fara a tine seama de consecinte a generat zeci de milioane de morti in secolul trecut.
    • +3 (5 voturi)    
      Nici statul si nici oamenii nu s-au razgandit (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:10)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui Constantin Eugen Cozma

      Daca oamenii se razgandeau ar fi iesit zilnic cu milioanele in strada. Nu au fost. Au lucrat ca de obicei prin birouri. Oamenilor le este cam indiferent si in acest caz referendumul are caracter obligatoriu, cel putin moral.
  • +12 (14 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 23 martie 2019, 21:39)

    pmct [anonim]

    • 0 (2 voturi)    
      Exact (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:08)

      **#** [utilizator] i-a raspuns lui pmct

      Insa prima conditie de preaderare sa fie ca 5 ani sa mearga pe cont propriu. Poate vor constata ca e mai bine si nu vor mai adera deloc. Bravo lor atunci!
    • +1 (3 voturi)    
      bun raspuns (Sâmbătă, 23 martie 2019, 22:58)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui pmct

      Unii nu pricep că UE e praf, in plină secesiune. Si PL si HU vor iesire.
    • -1 (3 voturi)    
      . (Duminică, 24 martie 2019, 0:52)

      Rhemax [utilizator] i-a raspuns lui pmct

      Referendumul lor a fost doar consultativ = non-binding. S-au incapatanat politicienii prosteste cu el crezand ca vor castiga usor capital politic.
      • 0 (0 voturi)    
        Ca si referendumul nostru (Duminică, 24 martie 2019, 19:09)

        **#** [utilizator] i-a raspuns lui Rhemax

        La noi sunt insa smart si nimeni nu si-a mai batut capul cu el. Pana una-alta in democratie spune ca poporul e suveran...
  • +1 (3 voturi)    
    oare (Sâmbătă, 23 martie 2019, 23:40)

    martel55 [utilizator]

    cati dintre acestia or fi britanici in realitate? in plus, e irelevant cati ies in strada, important e cati si cum au votat, pot sa fie si 10 milioane, tot minoritari sunt,
  • 0 (4 voturi)    
    Eu zic ca un nou referendum (Sâmbătă, 23 martie 2019, 23:52)

    Observatory [utilizator]

    cât de curând, dar cu o condiție sa programați altul in 2 ani...

    Originala, Piața Comuna a fost un mare și strălucit succes economic.
    Acum este Ciorba comuna , mulți profita sa-i ajute sa trăiască de azi pe mâine .
    Așa era și Nasul in trecut , fura tot și făceai parte din CAER.
    Diferența este ca unii te țin in brațe economic, dar nu pe gratis...

    In situația României nu exista alta soluție decât CE, Rusia nu este ce a fost ( o putere economică) ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version