Liviu Dragnea vrea să refacă rețeaua de aprozare: Am intrat în UE dar nu suntem obligați să mâncăm absolut toate e-urile

de R.M.     HotNews.ro
Duminică, 10 martie 2019, 18:23 Actualitate | Esenţial


Liviu Dragnea
Foto: Agerpres
Președintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat duminică la Călărași că ar trebui refăcută rețeaua de aprozare, astfel încât românii nu să nu mai fie obligați să mănănce "toate E-urile". Totodată, el a pledat pentru ca România să nu mai exporte materie primă, cum ar fi grâul, ca să importe napolitane, scrie Mediafax.

"Am intrat în Uniunea Europeană, foarte bine, dar nu suntem obligați să mâncăm absolut toate e-urile, adică de ce am fi obligați? Poate reușim să facem ca produsele agricole să se prelucreze mai mult în România, că noi suntem într-o situație foarte frumoasă, se recoltează grâul și cum se întoarce grâul nostru? Napolitane, biscuiți, pâine congelată. Noi luăm pe grău atât și plătim atât când vine napolitana atât. Noi nu mai suntem în stare să facem napolitane, că suntem proști? Adică suntem leneși, nici vorbă, leneșul e Iohannis, nu noi", a declarat Liviu Dragnea.

Acesta a mai declarat că urmează să se înființeze foarte curând Fondul suveran de investiții și Casa Română de Comerț.

"Urmează să se înființeze foarte curând Fondul suveran de investiții și Casa Română de Comerț, să reușim și noi să fim siguri ca atunci când un copil mușcă dintr-un măr, să fie curat, e exagerat că ne dorim lucrul ăsta? Sau când cumpărăm o roșie de la magazin să aibă gustul ăla de roșie și mirosul de roșie, să fim siguri că brânza pe care o cumpărăm de afară are și lapte în ea", a declarat acesta.

Acesta a mai explicat că este păcat ca producătorii români să nu poată să-și vândă marfa în România.

"Ni s-a spus mereu că nu avem ce să facem. Păi de ce, că până la a pune mâinile pe piept chiar avem ce să facem, adică să folosim acest pământ pe care îl are România, inteligent și cu patriotism. Adică de ce nu putem să refacem rețeaua de aprozare în România?. O să urle mulți acum, că e comunism. Nu, nu. Nu e păcat ca producătorii români să nu poată să vândă marfa lor în magazinele care funcționează în România? Nu e o rușine națională asta? Să îi văd că țipă și pentru asta", a susținut Dragnea.



















20681 vizualizari

  • -14 (42 voturi)    
    Ideea Ar Fi Buna DACA samasarii din Aprozare (Duminică, 10 martie 2019, 18:30)

    un domn [utilizator]

    Ar fi Inlocuiti cu acei Comercianti Onesti
    Plin de vahicule TR la piate..dar lumea din TR moare de foame....
    • +49 (57 voturi)    
      Demagogie (Duminică, 10 martie 2019, 19:15)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      A mai venit PSD-ul cu ideea ca in Supermarket 50% din marfa sa fie romaneasca, idee buna doar ca tot PSD a retras legea.

      Mai spunea PSD ca va da Vitamina D la copii, asa i-a spus Irinuca ca de asta au nevoie copiii din România, s-a mai auzit ceva sau Demagogie ?

      Varujan Vosganian a promis intr-un turneu in Moldova ca va sustine o linie de tren de Mare Viteza, in paralel cu Autostrada Moldovei, alte vise si vorbe in vant de la Coalitia PSD - ALDE.
      • +13 (13 voturi)    
        e pentru sifonat bani ..... (Luni, 11 martie 2019, 9:41)

        viziru [utilizator] i-a raspuns lui florinos

        e pentru sifonat bani ..... unde spune daddy "Fond pentru....." e pentru el si pentru hotzii din PSD....
    • +31 (37 voturi)    
      Trecutul lui Dragnea (Duminică, 10 martie 2019, 19:34)

      intruderul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      https://recorder.ro/trecutul-lui-dragnea-i-cel-mai-influent-politician-din-romania-a-fost-caraus-de-marfa-si-a-vandut-bere-la-halba/

      Multa lume uita din pacate...
      • +21 (21 voturi)    
        Puterea exemplului :Porcii de la Salcia sunt bio ? (Luni, 11 martie 2019, 8:48)

        marsur [utilizator] i-a raspuns lui intruderul

        Hai sa incepem de la puterea exemplului :
        Porcii din fermele lui Dragnea sunt hraniti natural ?
        Casa in care sta Dragnea este una modesta ca unui socialist adevarat ?
        Masinile cu care se plimba familia Dragnea sunt autohtone Dacia , Ford de la Craiova ?
        Vacantele lui Dragnea sunt in tara romaneasca ca un adevarat pratiot ?
        Ca un adevarat crestin are o familie minunata ?

        Nu mai continui , dar cat de meschin pot sa fie l ca cei care sustin una pentru votantii lor , sa traiasca altceva pentru ei???
        • -10 (10 voturi)    
          Comment sters de user (Luni, 11 martie 2019, 9:38)

          Lok [anonim] i-a raspuns lui marsur

          • +8 (10 voturi)    
            Pe dragnea nu il obliga nimeni sa fie o javra (Luni, 11 martie 2019, 12:04)

            AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Lok

            Si totusi este.
            Sa ne lamurim, importanta strategica a alimentelor e una iar prostia cu Aprozarele e alta.
            In priuml rand aprozarele vindeau cu preponderenta fructe si legume si dupa cum stii alimentatia omului inseamna mult mai mult decat atat.
            Problemele pe care au pomicultorii si horticultorii nu se rezolva printr-o retea de magazine cu preturi impuse de stat ci prin centre de sortare, depozitare si eventual prelucrare primara a materiilor prime.
            Chestii pentru care UE ne da banii, ba chiar ne roaga sa ii luam numai PSD-ul si Dragnea nu poate fura nimic din banii astia.
    • -17 (27 voturi)    
      inutil (Duminică, 10 martie 2019, 19:36)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Taranul nu poate produce la un pret competitiv cu e-urile ! Batalia este ca si pierduta ! O sa puna taxe vamale ! O sa va infundati in rahat si mai tare ! Pohta buna !
      • +15 (15 voturi)    
        Rosiile,din pacate, (Luni, 11 martie 2019, 8:09)

        Jar [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        nu cresc in aprozare.Sic!
      • +5 (9 voturi)    
        e-urile, mai exact aditivii alimentari (Luni, 11 martie 2019, 8:37)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        nu au nici-o legatura cu taranul si ce produce el.
        In aprozar se vand fructe si legume, mai putin alimente procesate.
      • +10 (10 voturi)    
        e-urile sunt pentru idioti utili (Luni, 11 martie 2019, 10:33)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        Cel mai periculos este E175. E in toate alimentele importate din Anglia!.. Sa nu le mancati! :))

        Ce legatura au amice E-urile cu taranul producator? Aia produc rosii, cartofi si ceapa injectate direct cu conservanti? Nu. Produc diverse soiuri selectionate (sau modificate) pentru rezistenta la daunatori si productivitate mare, deseori gustul si mirosul fiind mai putin importante.

        Problema mai mare este ca majoritatea producatorilor (inclusiv din Romania) folosesc pesticide si fungicide in exces, care raman in plante. Multi le mai dau un "tratament" si dupa ce le-au cules, ca sa reziste mai mult pe raft.
    • +9 (9 voturi)    
      Pentru fraierii votaci PCR-PSD (Luni, 11 martie 2019, 11:26)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Țăranii au fost principalii dușmani ai PCR, ei erau capitaliști din naștere, de aceea au fost distruși sistematic; de aceea Iliescu a dat înapoi pământul fără mijloacele de a-l lucra (deși la colectivizare au fost confiscate tractoare, utilaje agricole și animale); totul pentru ca mâncarea să fie scumpă în România și fraierii votaci să fie dependenți de ajutorul de stat.
      Gogoașa cu aprozarele poate fi înghițită doar de fraieri - deoarece PCR-FSN-PDSR-PSD a fost la conducere 27 de ani din cei 30 după Revoluție, și ar fi putut să facă ORICE pentru a ajuta pe țărani. Nu au făcut-o deoarece PNȚCD, adevăratul partid al țăranilor, a fost principalul și cel mai de succes dușman (conducătorul CDR, cel care a reformat cu adevărat România și a plătit cu propria existență pentru asta).
    • +2 (2 voturi)    
      EU ne baga pe gat eu-ri? (Luni, 11 martie 2019, 17:33)

      minos [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      De fapt nu, dimpotriva...Inainte de intrarea Romaniei in EU, nu existau reguli stricte in ceea ce priveste fabricarea alimentelor si etichetarea lor. Dupa aderare, s-au interzis o multime de substante ce erau folosite inainte si a devenit obligatoriu sa se scrie compozitia exacta pe etichete. Ideea ca inainte nu se foloseau euri, vine din faptul ca nu erau trecute pe etichete, legislatia fiind slaba. Ideea ca produsele fabricate in UE(adica si in Romania) ar avea mai multe euri, vine din faptul ca toate sunt vizibile acum, sunt trecute obligatoriu pe etichete. Cica cartofii erau mai puri inainte, decat acum, dar se uita ca DDT-ul este o substanta foarte cancerigena, care se dadea pe cartofi ncepand dn anii 50. Ei bine, EU a intersis substanta. Dar Dragnea se foloseste de un stereotip ca sa manipuleze ignorantii.
  • -35 (59 voturi)    
    nu-i chiar rea ideea (Duminică, 10 martie 2019, 18:31)

    Mazeta [utilizator]

    Videanu inainte de 1989 era vânzator la aprozar și apoi a ajuns miliardar.
    • +15 (27 voturi)    
      da , (Duminică, 10 martie 2019, 19:21)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      tot din teeorman !
    • +47 (51 voturi)    
      Foarte buna idee (Duminică, 10 martie 2019, 19:31)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Poate readucem si ratia inapoi, ce zici?
      • +21 (23 voturi)    
        si cozile.... (Duminică, 10 martie 2019, 21:51)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        sa punem plasele la rind....le mai rearanjam din cind in cind, e fun, ne mai imprietenim. buna idee.
        • +1 (1 vot)    
          la rand (Luni, 11 martie 2019, 17:35)

          po63mi26 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

          mai nou, se cheama socializare :)
    • +19 (25 voturi)    
      socialistii (Duminică, 10 martie 2019, 19:41)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      trebuie extermianti !
    • +10 (20 voturi)    
      Nu inainte.. (Duminică, 10 martie 2019, 20:35)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      ci dupa '89,Videanu a inceput cu varza...
      Si totusi,ramai un provocator,Mazeto.
    • +9 (11 voturi)    
      mai bine (Luni, 11 martie 2019, 8:10)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      vânzător la aprozar decât vânzător de ra*at ca tine.
      Văd însă că nu zici nimic de vânzătorul de bere dragnea.
  • +43 (51 voturi)    
    trist (Duminică, 10 martie 2019, 18:31)

    razeshu [utilizator]

    E trist ca unii inc amai pun botul la declaratiile astea de bune intentii. Tataie, lasa vrajeala, suna bine ce zici matale acolo dar cand te inconjori numa de analfabeti si parasutele lor e o mare performanta ca reusiti sa cititi de pe foaie un text scurt. Canta la alta masa ca nu avem timp de textele lu matale.
    • +39 (45 voturi)    
      grija pentru e-uri (Duminică, 10 martie 2019, 19:06)

      hamurabi [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      Cand ii vezi cu cata seninatate te mint in fata incepi sa-ti faci probleme pentru sanatatea lor mintala !
    • +14 (14 voturi)    
      e clar (Luni, 11 martie 2019, 8:16)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui razeshu

      că l-au ajuns bătrânețile. Și-a adus aminte cum a făcut el primii bani și l-a picnit nostalgia. De aici și populismul naționalist de 2 bani. El crede că vorbește cu țăranii din Teleorman cărora la începutul anilor 1990 le vindea bere, țuică și coniac îndoite cu apă.
  • +42 (48 voturi)    
    Luati schizofrenicul de la butoane (Duminică, 10 martie 2019, 18:31)

    John_english [utilizator]

    pana nu e prea tarziu.
    • +18 (24 voturi)    
      PSD (Duminică, 10 martie 2019, 20:52)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui John_english

      este Partid de Schizofrenici si Dementi !
  • +37 (47 voturi)    
    am cravata mea sunt peoner/ (Duminică, 10 martie 2019, 18:31)

    Dedalus [utilizator]

    De ce nu si PCR inapoi? Mai trebuie si un plan, preturi fixate etc.

    ///

    Sa fim seriosi, producatorii romani produc marfa mai proasta decat cea din exterior, din motivul simplu ca nu se mai pricep la nimic.

    In plus, o parte din marfa "straina" e produsa in Romania.

    Unde traieste omul acesta?! Parca vorbeste de pe alt continent. Poate a avut un accident cerebral - ar trebui controlat,
    • -7 (21 voturi)    
      gresesti (Duminică, 10 martie 2019, 19:42)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      producatorii romani produc marfa muuullttt mai buna,doar ca,nu o pot oferi la acelasi pret.
      una e sa cresti rosia pe camp in Ro,cu cat mai putine pesticide,la mila naturii,si alta e sa le cresti de exemplu in Olanda,pe bureti,pe rafturi.
      plus de asta...nu are sens ce zici.Aici vorbim de aprozare,legume+frucre.cum poti ''produce'' rosii prost de exemplu? ca nu la asamblezi,nu le dai cu ciocanu,nu le lipesti,nu le strangi suruburi... :))
      • +17 (23 voturi)    
        nu exista piata. (Duminică, 10 martie 2019, 20:45)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Tehnologia cresterii tomatelor. Facultatea de agronomie,

        Taranii romani pun pesticidele cu pumnul, fara niciun rost, Plus ca nu stiu sa le ude, sa le culeaga , sa le transporte.

        Chestiile astea nu le stiu prea bine nici crescatorii cu ceva cursuri.

        Eu am avut proasta inspiratie sa intreb diversi producatori si m-am luat cu mainile de cap. Dupa cum, iertat sa-mi fie, dar rosii crescute cu nu se stie ce pesticide, chiar din curtea lui Ion sa fie, mai bine nu!

        ///

        Orice tara are legume de diferite calitati.

        In Romania lucrurile stau prost nu pentru ca legumele au ajuns sa fie proaste rau, ci pentru ca nu exista niciun fel de piata reala pentru ele, capitalul romanesc e slab dezvoltat samd.

        Nu avem nici piata, nici concurenta, Este absolut imposibil sa deosebesti rosiile bune de cele umfate cu pompa inainte sa le gusti. Piata nu inseamna doar mai multi porducatori/comercianti, ci si posibilitatea reala de a alege in cunostinta de cauza, Aceata posibilitate lipseste in Romania, de aceea nici piata nu e,

        Tine de stadiul socialist in care e Romania in prezent, Iar socialismul nu poate fi "corectat".
      • +10 (12 voturi)    
        LOL (Duminică, 10 martie 2019, 20:55)

        tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        "una e sa cresti rosia pe camp in Ro,cu cat mai putine pesticide"

        https://www.ziaruldevrancea.ro/actualitatea/ultimele-stiri/93808-atentie-rosiile-crescute-cu-hormoni-si-pesticide-liber-la-vanzare.html
      • +10 (14 voturi)    
        Viata ca un vis (Luni, 11 martie 2019, 8:05)

        mullard [anonim] i-a raspuns lui Mistrelutz

        Din pacate nemernicul de Dragnea, in lipsa de alte realizari, pedaleaza pe filonul nationalist. Ceausescu a facut la fel, incercand sa induca populatiei ideea ca sunt cei mai buni, din stramosi harnici si viteji care au construit lumea. Discursul lui Dragnea ajunge in aceeasi sfera. Iar tu il iei ca atare.

        Cum adica "romanii produc marfa muuuult mai buna"? Tu crezi ca toate rosiile romanesti sunt exceptionale, doar ca sunt scumpe? Te inseli. Daca era asa erau exportate si taranii erau doldora de bani. Agricultura cu sapa nu se mai practica decat pe scara foarte redusa si la preturi foarte mari. Tu iti inchipui ca francezii sau olandezii au schimbat metodele de productie agricola degeaba? Nu fii naiv.

        Cat despre aprozare, poate ne spune Dragnea ca ar urma sa fie detine de stat, o companie specializata tip Firea. Nu de alta, dar inainte era mai bine.
  • +35 (43 voturi)    
    Acest penibil (Duminică, 10 martie 2019, 18:32)

    Gojifruit [utilizator]

    A mai gasit o masura populista de copiat de la Orban. Nici macar nu este original in tampenie. Recicleaza rand pe rand toate temele lui Orban.
    • +12 (12 voturi)    
      Nu e de la Orban (Luni, 11 martie 2019, 7:05)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui Gojifruit

      Erdogan chiar a implementat-o in Turcia. Cica in aprozare vor fi produse mai ieftine decat in magazinele private. Singura problema e ca se dau cu ratia, nimeni nu are voie mai mult de 1 kg.
      • +10 (10 voturi)    
        Corect! (Luni, 11 martie 2019, 7:41)

        Gojifruit [utilizator] i-a raspuns lui Maspp

        M-am grabit si am incurcat dictatorii.
      • +4 (4 voturi)    
        Valabil pana la 31 martie (Luni, 11 martie 2019, 9:32)

        Mihail [anonim] i-a raspuns lui Maspp

        ca dupa alegeri, nu mia conteaza
  • -41 (51 voturi)    
    huo! (Duminică, 10 martie 2019, 18:34)

    cucuveauamov [utilizator]

    vrem E-uri UE, nu bio de la Ciuma Rosie!!! decat sanatosi pesedisti, mai bine cancerosi europeni!
    • +26 (32 voturi)    
      Esti prost ! (Duminică, 10 martie 2019, 19:37)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Stai jos ! Vezi textul de mai sus !
    • +14 (20 voturi)    
      Ai uitat .. (Duminică, 10 martie 2019, 19:58)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      . sa spui si "vrem borfasi autohtoni!"...
    • +16 (22 voturi)    
      Pesediști sănătoși? (Duminică, 10 martie 2019, 20:01)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Nu ești zdravăn la tărtăcuță, păsărică mov!
      Pesediștii, când nu sunt hoți, sunt bolnavi cu capul! Iar când sunt hoți (mai toți și mai tot timpul) sunt bolnavi după ciordit!
      Cât despre legume bio, îți recomand morcovul cât o sfeclă din turul lui Dragnea....
    • +7 (9 voturi)    
      și eu (Luni, 11 martie 2019, 8:28)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      care credeam că ești doar slugă pupincuristă, dar ești și papagal. Repeți ce zice amețitul de dragnea fără să judeci. Posibil să nici nu ai cu ce să judeci, că doar 1/2 aia de neuron, ce să facă biata? Abia face față la papa, pipi, kk.
  • +33 (41 voturi)    
    Pai cine te forteaza bai dihanie? (Duminică, 10 martie 2019, 18:35)

    Dalinar [utilizator]

    Ca tu importi E-uri, nu ti le baga UE [pe gat cu fortza.
    Intrebare, la aprozari o sa se serveasca si alcoolice, rom la cinzaca???
    • -19 (25 voturi)    
      i o sa se serveasca si alcoolice, rom la cinzaca?? (Duminică, 10 martie 2019, 19:24)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      da , doar ptr moldoveni !
      poate si mitilic !
    • -1 (13 voturi)    
      da ba , (Duminică, 10 martie 2019, 19:41)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      mitilic la cinzeaca doar ptr extremistii din moldova !
  • +29 (33 voturi)    
    Cine e responsabil? (Duminică, 10 martie 2019, 18:36)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Da, aceeasi placa pe patefonul stricat: Iohannis, lenes, stat paralel (a, de data aceasta a uitat). Cine are dreptul si posibilitatea sa ia masurile care sa imbunatateasca situatia agricultorilor romani? Oare nu parlamentul dominat de cei pe care ii pastoreste tocmai lenesul penal si guvernul condus nu doar din umbra ci si din lumina reflectoarelor de catre el prin purtatoarea de cuvant (ce-i drept, ultima le cam deformeaza, caci atata poate)?

    Evident, vine a la altii, cei ce ne voteaza au doar nevoie de noi subiecte de circoteca.
  • +36 (40 voturi)    
    Aprozare TelDrum (Duminică, 10 martie 2019, 18:41)

    Kwisatz Haderach [utilizator]

    Bravo, Draqnea! Aprozare TelDrum cu legume pentru rrrromâni verzi, care votează „decât” PSD pentru un kil de roșii și unul de praz
  • +33 (37 voturi)    
    din partea noastra, cat mai multe m-uri (Duminică, 10 martie 2019, 18:43)

    Poiana lui Occam [utilizator]

    pentru psd-alde
    • -1 (19 voturi)    
      da ! (Duminică, 10 martie 2019, 19:25)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

      va uram pofta buna !
      • +2 (2 voturi)    
        Pai ce faci, tov-ule ? (Luni, 11 martie 2019, 15:47)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        Omul vorbea despre psd-isti.
        Te dai de gol in halul asta ?

        Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
  • +31 (35 voturi)    
    Oricum,ceea ce mananci tu.... (Duminică, 10 martie 2019, 18:44)

    gigiN [utilizator]

    ...nu incepe cu "e",ci cu c......!!!
    • +5 (7 voturi)    
      Am ghicit cuvantul...!! (Duminică, 10 martie 2019, 22:37)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui gigiN

      Excremente. Si asta e plina cu e-uri
  • +29 (35 voturi)    
    Domnule Dragnea, (Duminică, 10 martie 2019, 18:44)

    constantinmarian [utilizator]

    nu stiu la altii cum se manifesta, dar pe mine a inceput sa ma doara capul de la atatea elucubratii pe zi. Intr-o tara sanatoasa, vezi cazul Finlandei, v-ati fi dat demisia de onoare in secunda doi. Onoare? Valori? Adevar? Sunt doar niste cuvinte fara substanta in gura dvs.
    • +11 (17 voturi)    
      A furat de are Halena Nerezolvata (Duminică, 10 martie 2019, 19:12)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui constantinmarian

      In cavitatea bucala
      La catzi bani a furat trebuia sa isi repare dantura
  • +23 (27 voturi)    
    Economatele au functionat perfect! (Duminică, 10 martie 2019, 18:48)

    Marionette [utilizator]

    Si vazand Dragnea ca ideea unei economii socialiste este buna si-a zis: ia sa facem si aprozarea care sa mearga la fel de bine!
    De economate duceam noi lipsa? Ducem lipsa de dreptate si de oameni de valoare, nu infractori, in pozitii cheie!
    Am o mare dilema: in capul lui oare Dragnea e un atat de prost om de afaceri ca sa nu inteleaga ca nimic bun nu va iesi din economate? Sau stie si vrea sa mai fure de la stat niste spatii comerciale?
    • +6 (10 voturi)    
      lipseste concurenta (Duminică, 10 martie 2019, 21:30)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Piata lipseste. Concurenta lipseste.

      Daca am avea piata reala si concurenta reala, economatele nu ar mai fi necesare, sau char daca s-ar infiinta, nu ar conta,

      Economatele nu tin loc de piata,

      Ele demonstreaza doar esecul politicilor socialiste (=comuniste),
  • +14 (18 voturi)    
    cine e prieten (Duminică, 10 martie 2019, 18:49)

    Mistrelutz [utilizator]

    cu conducatorul tarii non-ue care ne trimite alimentele cu cele mai multe pesticide si e-uri ,care a inundat piata de nu mai poti gasi altceva ?
    faptul ca in piete gasim tot produse pline de substante daunatoare este tot rezultatul ''jmekeriilor'' ,spagilor si favoritismelor pe care le sustii si promovezi continuu.
    faci..degeaba faci..aprozare in care tot prietenii vostri au loc . Doar ei.
  • +21 (25 voturi)    
    saracul (Duminică, 10 martie 2019, 18:49)

    Francisc 1 [utilizator]

    ce are Romania de exportat mai nemernicule , vrei sa ne vezi la cozi cu noaptea in cap iarasi?
  • +19 (23 voturi)    
    ... (Duminică, 10 martie 2019, 18:49)

    nea_caisa [utilizator]

    bun totusi ca toata lumea s-a beculizat cand tipa aia din usr a mentionat ceva legat proprietate. bouleanul asta vorbeste de comunism cu subiect si predicat. in curand o sa infulecam doar porci crescuti de fi'su.
  • +17 (21 voturi)    
    Ce vrea să zică? (Duminică, 10 martie 2019, 18:50)

    asavreau [utilizator]

    Că la Belina mănâncă E-uri?Că fosta Gospodărie de partid,care-i aparține,nu mai știe să gătească?Că cerbii,căprioarele,iepurii și fazanii sunt E-uri?Va introduce la aprozar toate acestea?
  • +16 (20 voturi)    
    Viermușul ăsta crede că se pricepe la toate. (Duminică, 10 martie 2019, 18:53)

    prec [utilizator]

    Locul ăstuia este la bulău, nu să ne explice el ce-ar trebui să facă producătorii români.
  • +16 (22 voturi)    
    stiam ca un cretin dar acum atins absolutul (Duminică, 10 martie 2019, 18:55)

    AliKimiku [utilizator]

    Daca il intrebam pe Moron habar nu are sa denumeasca un E si la ce foloseste. Dar in acelasi timp un Aprozar e solutia sa scapam de maleficele E-uri(prezumptive)
  • +17 (23 voturi)    
    Catzavencii. (Duminică, 10 martie 2019, 18:57)

    Houthi [utilizator]

    Mare Conducator Liv U cunoscut si ca Singurul Soare,este bine ca va sfatuiti cu boier Dinescu,pe probleme economice,dar si politice.Ceace ati propus,legat de agricultura,nu aduce a comunism,aduce a maoism,luminate.Sa moara ieurile!
  • +18 (24 voturi)    
    aprozar (Duminică, 10 martie 2019, 19:01)

    drup [utilizator]

    cozile nu le aduce inapoi? Ca tare imi doresc o coada din aia din copilarie cand baga adidasi la gostat.
  • +19 (25 voturi)    
    Colhov, sovhoz...kibbutz... (Duminică, 10 martie 2019, 19:05)

    morometu [utilizator]

    Si toate acestea intr-o minte bolnava!
  • +21 (27 voturi)    
    Manipulare (Duminică, 10 martie 2019, 19:07)

    Darko [utilizator]

    Omul ăsta, dacă mai poate fi numit așa, și când clipește încearcă să manipuleze. Ce legătură are UE cu E-urile? De parcă ne obligă UE să mâncam E-uri, parcă nu era piața plină de ele și înainte să intrăm în Uniune? Alăturarea acestor termeni în aceeași fraza, fără vreo legătură de sens, e menită a prosti masele, urmând apoi discursul cu tot ce ne mai obligă UE: să nu furăm, să fim corecți, să condamnăm penali... Curat murdar!
  • +14 (20 voturi)    
    + Economate in puscarii ! (Duminică, 10 martie 2019, 19:08)

    Plagarus [utilizator]

    DLN sef la militzia aprozarelor ?
  • -9 (25 voturi)    
    Nu ideile sunt problema, ci aplicarea lor (Duminică, 10 martie 2019, 19:13)

    animatron [utilizator]

    Romanii par sa fie in topul popoarelor din Europa dupa calitatile inteligentei native, creativitatii artistice si adaptabilitatii.

    Chiar si empiric se poate vedea ca romanii se adapteaza mult mai usor decat alte etnii la societatile in care emigreaza.
    Si sunt foarte inventivi, fac si bancuri despre cum rezolva romanii tot felul de probleme in comparatie cu alte popoare.

    Dar inteligenta nu e suficienta daca nu e dublata de determinare in munca, creativitatea nu e indeajuns daca nu ai respect pentru reguli si disciplina.

    Ori mie mi se pare ca in societatea noastra respectul pt contract/cuvantul dat, pentru perseverenta si disciplina, nu sunt in nici un caz prioritare.

    Intr-un fel e normal, mai toate calitatile umane tind sa fie "compensate" de unele defecte.

    Dar intr-o lume ca cea occidentala, pe care ne-am propus-o ca model de societate, defectele noastre sunt percepute foarte negativ, Occidentul e de tip contractual, pune accent prioritar pe munca disciplinata, perseverenta, pe respectul regulilor.

    Ce spune dl Dragnea nu e gresit, toate constatarile dumnealui sunt valabile, pot fi argumentate factual si cu cifre.

    Romania exporta prea multa materie prima, importa prea multe mizerii alimentare (de aici si deficit), iar producatorii locali sunt prea putin sustinuti.

    Numai ca a institui o ditamai Casa de Comert si un gigantic Fond Suveran, in sine potential benefice, presupune sa ai o strategie clara, sa ai un foarte performant management cu oameni care stiu sa gestioneze afaceri de miliarde de euro, sa ai o birocratie redusa si niste finante echilibrate.

    Tendinta clasei politice nu pare a fi performanta la locul de munca, nu se vede asa ceva.
    Nu stiu nici cum vor apare din senin mii de functionari bine pregatiti, onesti si experimentati care vor administra ca la carte o parte din averea Romaniei !

    Uitati-va la ANAF, catastrofal, pt a intelege pericolul si complexitatea a ceea ce-si propune dl Dragnea, nu exista nicaieri vreo rezerva ascunsa de specialisti.
    • +10 (24 voturi)    
      Asta e doar justificarea incapacitatii (Duminică, 10 martie 2019, 19:31)

      John_english [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Daca iesi din ROmania te vei convinge cum romanii sunt inovativi doar la smenuri/furaciuni.

      Deci sunt doar povesti urbane.
    • +8 (20 voturi)    
      IQ (Duminică, 10 martie 2019, 20:33)

      zigzag [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Conform statisticilor avem IQ-ul mai mic chiar si decat bulgarii, practic cel mai scazut din EU. Toata lauda asta de sine, fara proiectie reala, fara rezultate dovedite, fara performante recunoscute, e doar retorica comunista. La fel crede orice popor. Si autosuficienta nu ne ajuta sa progresam, doar ne batem unii pe altii pe spate, in saracie si incultura.
    • +5 (5 voturi)    
      Pardon (Luni, 11 martie 2019, 11:29)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui animatron

      Eu cred ca tu confunzi inteligenta cu smecheria. Fentarea legilor si facerea de "romanesti" prin "descurcare" nu este ceva de laudat.
  • +8 (22 voturi)    
    Asa e (Duminică, 10 martie 2019, 19:19)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    mai bine mâncăm turcismele vândute in aprozare, că pe alea nu le controleza nimeni si sunt mai toxice. Probabil ca e vreun interes al mafiei pezed la mijloc, ca altminteri nu se avânta viermele Dragneev cu ideea asta de r**t
  • +23 (25 voturi)    
    praf in ochi pentru prosti! (Duminică, 10 martie 2019, 19:23)

    CRMS [utilizator]

    Daca era sa faceti ceva puteati sa eliminati toti samsarii aia care speculeaza tzaranii in pietzele de gross. Un taran amarat nu poate sa-si deschida o taraba in nici o piatza din Bucuresti pentru ca nu este lasat sa ajunhga cu marfa acolo iar daca chiar ajunge seful pietzei nu-i inchiriaza nimic pentru ca este mana-n mana cu speculantzii !
  • +11 (17 voturi)    
    de acord cu propunerea, dar... (Duminică, 10 martie 2019, 19:42)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Daca vinde Dragnea si madam Dancila la aprozar.
    Ca acolo le este locul, nu la conducerea tari.
    Puteti sa le luati si pe madam Grapini si Nicolae alaturi.
    In 2 schimburi ....Tariceanu nu paote fi decat seful acestui aprozar , iar Tudorel contabil.
    As cumpara numai de aici fructe si legume,va promit!
  • +10 (14 voturi)    
    Demagogie pura (Duminică, 10 martie 2019, 19:57)

    n.dumiritu [anonim]

    "Urmează să se înființeze foarte curând Fondul suveran de investiții și Casa Română de Comerț, să reușim și noi să fim siguri ca atunci când un copil mușcă dintr-un măr, să fie curat".
    Parca vad campania de publicitate : un tinc musca cu pofta dintr-un mar scos dintr-o punga pe care scrie "Casa Română de Comerț" si oferit de o matusica binevoitoare care seamana cu Viorica Dancila. Matusica se intoarce cu incintare spre camera "eram sigura ca-i place, pentru ca e romanesc si curat". Cadrul se incheie cu explicatia rostita de vocea masculina sardonic-solemna de la clipul Romania 100 : "Fondul suveran de investiții - investim in gustul romanesc, de cind nu ai mai muscat cu pofta?"
    • +8 (8 voturi)    
      Aprozarvă (Luni, 11 martie 2019, 7:35)

      Kwisatz Haderach [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      La sfârșitul reclamei va apărea mesajul: “Vrei s-o muști? Votează Dragnea, votează PSD!”
    • +4 (4 voturi)    
      ai ca e tare... (Luni, 11 martie 2019, 8:33)

      Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui n.dumiritu

      ...n-am mai ras de mult atat de bine...
      Ma bucur ca romanul si-a pastrat umorul.
  • +9 (15 voturi)    
    Asta cred ca învață (Duminică, 10 martie 2019, 20:10)

    Observatory [utilizator]

    fumigene după filmele cu Ceașca Balbaitul..
    Ca un viitor dictator Se pricepe la de toate ca el este Genial !
    Ani mulți la răcoare intr-o celula din Rahova !
  • +11 (17 voturi)    
    pe urmele lui Erdogan (Duminică, 10 martie 2019, 20:39)

    True Blue [anonim]

    Dar cine il opreste pe Dragnea sa-si investeasca milioanele in "aprozare" sau cum vrea el sa le numeasca?
    • +7 (7 voturi)    
      Sa nu-l comparam pe Erdogan cu distrusul asta (Luni, 11 martie 2019, 7:11)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui True Blue

      Ala macar e original, are propriile idei clare pe care le si implementeaza cu succes (pentru el dar asta nu conteaza). Mascariciul asta face doar circ ieftin despre cum o sa faca el pe dracu si pe lacu. Dar in final nu face nimic. SIngurul lucru pe care l-a facut a fost sa imparta banii din punga pana s-a golit. Acum , se scarpina in cap si se intreaba de unde poate sa stoarca niste bani ( adica sa taxeze). Circul asta e doar pentru a mai prosti cativa fraieri astfel incat sa aiba sustinerea pentru aministia aia.
  • +2 (16 voturi)    
    Total de acord (Duminică, 10 martie 2019, 21:15)

    quietguy58 [utilizator]

    Total de acord.

    Ca un fapt interesant, dupa caderea comunismului in Cehia si in Romania, in Cehia CAPurile nu s-au desfintat, spre deosebire de Romania unde au fost facute praf.
  • +9 (15 voturi)    
    Bravo , buna idee , (Duminică, 10 martie 2019, 21:29)

    kokos [utilizator]

    hai si cu reinfiintarea gostaturilor si a magazinelor gospodina!Iar urmatorul pas e introducerea cartelelor pt. alimente!PSD=PCR!
    • -2 (2 voturi)    
      Unde este problema? (Luni, 11 martie 2019, 17:53)

      quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui kokos

      Unde este problema daca se reinfinteaza Gostaturile si magazinele Gospodina?
      • +1 (1 vot)    
        Iti spun eu unde e problema (Marţi, 12 martie 2019, 16:23)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

        Problema e ca acele magazine erau mai mult goale si profund falimentare. Ca toata ideea de comunism din spatele lor.
  • +9 (11 voturi)    
    Mai bine! (Duminică, 10 martie 2019, 22:41)

    Landser [utilizator]

    Un lucru bun! Cu aceasta ocazie imi va fi mai usor sa evit produsele romanesti! !in general cumpar produse vestice si in special cele produse in Germania
  • +7 (9 voturi)    
    aprozare (Duminică, 10 martie 2019, 22:56)

    Cris1305 [utilizator]

    Deja zona in care locuiesc, cartierul Pantelimon, este plina de "aprozare" unde gasesti produse cu min 20% mai iesfine decat in supermarketuri...Sunt extrem de multumit de produsele pe care le gasim (familia mea).Si cu 50% sub supermarketuri: struguri albi fara samburi: 9 li/kg, pui intreg: 7 lei/kg, etc...Merge?
  • +9 (9 voturi)    
    Luati schizofrenicul de la butoane !!! (Luni, 11 martie 2019, 1:40)

    John_english [utilizator]

    cat mai repede posibil.
  • +9 (9 voturi)    
    ce discurs patetic (Luni, 11 martie 2019, 5:07)

    Dintistricati [utilizator]

    ce analogie proasta cu napolitana si cu graul...si dupa aia vine smechereste, ca pe Telorman, cu aia cu lenea....E dat in 'vorba aia' de destept...baaaa, talharule, baga alta placa in mm
  • +8 (8 voturi)    
    alt praf in ochi (Luni, 11 martie 2019, 6:34)

    toxx [utilizator]

    bai dinti de grebla, ok, faci aprozare, dar pe care strazi trai-ti-ar tie neamu' vin repede legumele si fructele ca sa nu se strice pe drum ? lasa mizeriile nationaliste electorale... ati facut ceva pentru irigatii in tara asta, ati simplificat procedurile de accesare de fonduri UE pentru programe de agricultura si nu numai ? ati facut cursuri pentru taranii care vor sa munceasca (cat or mai fi ramas), sa inteleaga cum se iau fonduri, cum pot sa finanteze un tractor, etc ?
    • +8 (8 voturi)    
      A făcut pe dracu să-l pieptene. (Luni, 11 martie 2019, 8:41)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Dictatorul malefic și toxic Liv Jong UNU nu vrea decât putere și avere pentru el și cei câțiva interlopi din jurul lui.Nu are nimic cu România și cu
      cetățenii români pe care îi disprețuiește sincer.
      In plus este o păpușă in mâinile unor străini din
      vreo trei țări veșnic *prietene*.Trebuie să dispară
      in ceață!
  • +9 (9 voturi)    
    asta este grija finala a lui Dragnea... (Luni, 11 martie 2019, 8:25)

    Lucky1 [utilizator]

    ...sa reconstituie reteaua comertului de stat. Pai, de ce a mai trebuit o Revolutie, de ce au murit oameni pentru a-l rasturna pe Ceausescu, de ce am mai intrat in UE, de ce avem alianta strategica cu Statele Unite, sa ne intoarcem la aprozare, la comertul de stat, la epoca "de aur"?
    S-a uitat ca pe timpul aprozarelor nu gaseai decat pamant in rafturile pentru legume, aer pe rafturile pentru oua si in rest cartofi din Polonia. Painea care se gasea era pentru porci. Taranii romani cumparau painea sa-si hraneasca porcii, nu copiii.
    Niciodata Statul nu va fi competitiv. Datoria Statului este sa investeasca in infrastructura, sa instituie o fiscalitate si sistem de Legi care sa incurajeze investitorii, sa atraga Capital strain, tehnologii avansate iar, daca Statul vede ca sunt prea multe E-uri pe piata n-are decat sa emita legi care sa protejeze populatia. Guvernul asta de incompetenti nu este in stare sa asigure un buget echilibrat si acum vor sa investeasca in Industria alimentara??? Astea sunt gogosi de adormit prostanacii - audienta careia se adreseaza Dragnea, adica CELOR MAI PROSTI CA EL.
  • +8 (8 voturi)    
    semintele (Luni, 11 martie 2019, 8:25)

    Toni_Romania [utilizator]

    Si eu vreau mancare din RO... dar multi tarani fac legume fructe tot cu seminte Olanda, ca in 1990 multi au aruncat semintele romanesti de la CAP ca erau "ceausiste". Deci nu tot ce e de la tarani e ok ,si nu tot ce e din h-market e rau - am prins niste piersici Grecia excelente a facut sotia dulceata (m am cam saturat de taranii care in piata se irita ca eu "aleg marfa" , multi tin la un loc alea bune cu alea lovite, si toti cred ca eu daca stau la oras sunt bogatan)
  • +9 (9 voturi)    
    Ratatul asta (Luni, 11 martie 2019, 8:33)

    R.Stoian [utilizator]

    Sa faca aprozar acolo unde la f@t@t ma-sa
  • +10 (10 voturi)    
    dragnea (Luni, 11 martie 2019, 8:50)

    Tapu Ionel [anonim]

    Mai jigodie nu vrei sa redeschizi si CAP-urile !
  • +6 (6 voturi)    
    Ideea e buna (Luni, 11 martie 2019, 9:06)

    Unicatul [anonim]

    Ideea aprozarelor nu este a lui Dragnea. Acest individ este smecherasul care s-a fofilat prin scoli, viata, capitala, partid, casnicie... El stie s-o vanture taranilor dar numai in perioada premergatoare alegerilor. Cei care vor realiza efectiv aceste societati de achizitii/desfacere a produselor agriculturii noastre (mult mai sanatoasa si neotravita) vor avea de castigat. Acestia pot fi de orice culoare politica dar sa ii vedem la treaba. Sa avem pe cine urma. In rest s-auzim de bine, da' nu numai vorbe!
  • +12 (12 voturi)    
    Nationalism pe paine (Luni, 11 martie 2019, 9:44)

    arap [utilizator]

    falsa iubire de patrie. Dac-si iubea tara nu o fura in halul asta.
  • +9 (9 voturi)    
    Defapt la ce ne-am ... (Luni, 11 martie 2019, 9:50)

    astronaut [utilizator]

    putea astepta , idei comuniste , bolsevice de CENTRALIZARE a puterii caci PSD-UL nu-i altceva decat un ''pui comunist'', iar Dracnev un taranoi comunist ! iauzi la el aprozare, pai mai ruginitule va trebui sa refaci o retea care sa poata aproviziona acest cos comunist ? dar telul nu este asta , telul este denigrarea si infierarea cu manie proletara pe placul pensionarimii PSD-iste a MULTINATIONALELOR DE ORICE FEL care dupa ei, sug seva Romanicii si otravesc romanii , EL SI CU TRADICEANU nu otravesc nimic ei FURA AVEREA ROMANILOR un tip de ''haiducie''ieftina adica redistribuie ''bruma de bani''din buget pe un sistem clientelar !!
  • +7 (7 voturi)    
    Asta e primul pas (Luni, 11 martie 2019, 11:06)

    Paleopterix [utilizator]

    Mai intai reintroduce aprozarele, urmate de clasicile "alimentare", cu 3 salamuri si doua cutii de conserve expirate pe raft, asta dupa ce "capitalistii" cu supermarcheturile lor vor fi izgoniti cu biciul, de pe mosia lu dragnea.... Apoi va aparea din senin munca patriotica obligatorie, sambata si duminica, apoi munca la CANAL, manifestatiile "patriotice" pe stadioane, etc.
    Pentru cei tineri, care nu au apucat vremurile de dinainte de '89, cat si pentru copii si nepotii lor, o sa fie...."interesant".
    Cine mai credea ca petecul asta de pamant numit Romanie nu e blestemat... ar trebui sa se mai gandeasca.
  • +7 (7 voturi)    
    Pregateste... (Luni, 11 martie 2019, 11:14)

    dragos_k [utilizator]

    ...job-uri pentru fete dupa ce vor iesi de la guvernare? Dancila, Plumb, Pana, Zoana, etc. s-ar potrivi foarte bine ca vanzatoare la aprozar.
  • +2 (2 voturi)    
    Comment sters de user (Luni, 11 martie 2019, 11:33)

    Metec [anonim]

  • +9 (9 voturi)    
    Gargara pentru prosti (Luni, 11 martie 2019, 11:38)

    JustinCase [utilizator]

    Doar suntem in campanie electorala, nu? Iar votantii analfabeti pesedisti se hranesc cu vorbe, ca de fiecare data, lucru demonstrat la atatea runde de alegeri.
    Ce anume i-a oprit in doi ani si jumatate sa deschida macar un singur "aprozar" din asta?
    Aceleasi povesti pentru prosti, ca si alea cu spitalele regionale, anuntate acum vreo 6 ani de cetateanul sarb Ponta si care nici pana in ziua de astazi nu au beneficiat de o singura caramida.

    Demagogie pentru prosti.
  • +8 (8 voturi)    
    urmatoarele idei geniale (Luni, 11 martie 2019, 11:48)

    kent8 [utilizator]

    cartele de mancare, program TV de 2 ore, Cantarea Romaniei, Daciada, inchiderea granitelor, CAER, Pactul de la Varsovia, filme cu ilegalisti comunisti si ingineri agronomi.
  • +4 (4 voturi)    
    Te asteptam la Gratia. (Luni, 11 martie 2019, 12:29)

    John M. [utilizator]

    Ca pentru a deschide aprozar trebuie sa ne arati cum se cultiva zarzavaturile. Speram ca n-ai uitat, nu?!
  • +4 (4 voturi)    
    Perfect!!! (Luni, 11 martie 2019, 14:49)

    Carcalete [utilizator]

    O sa gasim, in sfarsit, atat aciocolata CLUJ-NAPOCA cat si si celebrul sapun CHEIA!!
    Abea astept.
  • 0 (0 voturi)    
    iar minte asta (Marţi, 12 martie 2019, 8:32)

    liviu_ [utilizator]

    omu e intr-o eterna campanie electorala (ca tot il acuza latrina 3 pe basescu de asta)
    este o lozinca si ATAT.... mancarea din UE si Eurile de acolo sunt mult mai bine reglementate ca la noi!
    also tinem la sanatatea oamenilor dar tot parlamentul psdist s-a luptat sa salveze bicarbonatu de sodiu (interzis de UE pt ca nu e prea sanatos) din mic ...
    asa ca hai sa nu mintim de rupem... vrem doar niste voturi bazate pe nationalism si ATAT!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version