Secția pentru anchetarea magistraților: Kovesi ar fi determinat un procuror-șef de secție să confirme un rechizitoriu nelegal/ Este urmărită penal pentru constituire de grup infracțional organizat și complicitate la represiune nedreaptă

de MH     HotNews.ro
Vineri, 8 martie 2019, 14:45 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres/EPA
Secția de anchetă a magistraților a făcut publice vineri acuzațiile care i se aduc fostei șefe a DNA Laura Codruța Kovesi în cel de al doilea dosar penal deschis pe numele ei. Kovesi este acuzată, printre altele, că ar fi determinat un procuror-șef de secție să confirme un rechizitoriu nelegal prin care au fost trimise în judecată cinci persoane și este urmărită penal pentru constituire de grup infracțional organizat și pentru cinci infracțiuni de complicitate la represiune nedreaptă sub forma participației improprii.

Procurorii controversatei Secții pentru investigarea infracțiunilor din justiție anunță printr-un comunicat de presă transmis vineri că au dispus urmărirea penală față de Laura Codruța Kovesi pentru constituire de grup infracțional organizat și cinci infracțiuni de complicitate la represiune nedreaptă sub forma participației improprii, ea fiind acuzată că în perioada 2015-2016 ar fi coordonat, prin activitatea efectiv desfășurată, prin ordine și dispoziții date, grupul infracțional inițiat de doi procurori și un ofițer de poliție judiciară.

Secția pentru anchetarea magistraților susține că la acest grup au aderat alți trei procurori și un alt ofițer de poliție judiciară, care ar fi acționat coordonat, "în scopul comiterii infracțiunilor de cercetare abuzivă, represiune nedreaptă, influențarea declarațiilor, inducerea în eroare a organelor judiciare, fals intelectual și uz de fals.

Procurorii secției speciale susțin că ordinele și dispozițiile avute în vedere constau într-o circulară prin care Kovesi ar fi admis posibilitatea audierii pe parcursul urmăririi penale a aceleiași persoane, atât în calitate de martor cu identitate protejată, cât si în aceea de martor cu identitate reală. Totodată, a fost admis și un ordin privind adoptarea unor practici unitare în administrarea probelor audio/video la nivelul Direcției Naționale Anticorupție, ordin prin care ar fi fost încălcate dispozițiile art. 143 alin. 2 și 4 Cod procedură penală, întrucât s-a dispus transmiterea către instanțele de judecată numai a suporturilor care conțin convorbirile relevante în cauză.

Totodată, prin conduita sa de procuror ierarhic, prin dispozițiile pe care le-a luat cu privire la un act de sesizare al instanței prin ignorarea referatelor procurorilor cu funcții de conducere din DNA - Structura Centrală, Laura Codruța Kovesi l-ar fi determinat pe un procuror-șef secție să confirme, fără vinovăție, un rechizitoriu nelegal și netemeinic. Astfel, au fost trimise în judecată cinci persoane, despre care patru procurori au precizat în scris că nu se impune trimiterea în judecată, mai arată sursa citată.


"Am reținut că aș fi condus un grup organizat format din procurori din DNA", a afirmat fosta șefă a DNA la ieșirea de la audieri. Ea a subliniat că este o înscenare, pentru a fi împiedicată să ocupe postul de procuror-șef european și că toate acuzațiile care i se aduc sunt fabulații.

Cel de-al doilea dosar în care Kovesi a fost pusă sub urmărire penală îi vizează pe procurorii de la DNA Ploiești Mircea Negulescu și Lucian Onea, cercetați sub control judiciar.

Mircea Negulescu este cercetat pentru participaţie improprie sub forma complicităţii la favorizarea făptuitorului şi complicitate la represiunea nedreaptă, iar Lucian Onea, pentru participaţie improprie sub forma complicităţii la favorizarea făptuitorului, represiunea nedreaptă şi cercetare abuzivă. Cei doi sunt acuzaţi că au constrâns anumiţi martori să facă sesizări şi tabele false cu alegători din Republica Moldova, documente din care să rezulte că alegătorii ar fi primit bani drept „mită electorală”.

Cei doi, alături de alți procurori din DNA Ploiești, sunt acuzați și de constituire de grup infracțional organizat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















10116 vizualizari

  • +41 (45 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 8 martie 2019, 14:52)

    DiDiRo [anonim]

    • +27 (29 voturi)    
      handicapata aia de flocea, (Vineri, 8 martie 2019, 15:26)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      ieri când trebuia să-i prezinte dosarul acuzelor lui guiță, a mai adăugat parascovenia cu Ploieștiul dar, fără să aibă dovezi. Codruța a afirmat la ieșire că nu i-a fost prezentat dosarul noii acuze ci doar o hârtie și aia neîmsușită prin nicio semnătură de către vreun procuror.
      Ăștia de la inchiziția lui dragnea sunt și handicapați.
      • +12 (12 voturi)    
        Acuzatitile aceste sunt un fel de non sens juridic (Vineri, 8 martie 2019, 16:04)

        pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Kovesi ar fi determinat un procuror-șef de secție să confirme un rechizitoriu nelegal

        R: ce inseamna sa confirme... se confirma ca datele din Ancheta sunt alea care sunt... daca sunt ilegale doar o instant stabileste!

        Grup de represiune...

        R: Da, avem mai multe grupuri de represiune ale hotilor: magistrate, politisti, gardieni in penitenciare...

        Ma bucura idiotenia acestor acuzatii... acum sunt sigur ca haita de hiene nu are nimic de fapt impotriva Codrutei!

        Cred ca Daca Codruta isi face partid, chiar I'm poate bate pe Iohanis intr-o finala la Presidentiale!
    • +20 (20 voturi)    
      pai asa a stat romanul cu mana in san (Vineri, 8 martie 2019, 15:27)

      Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui DiDiRo

      si asteptand la dumnezeu
      de aia suntem unde suntem
    • +7 (9 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Vineri, 8 martie 2019, 16:33)

      [anonim] i-a raspuns lui DiDiRo

  • +45 (45 voturi)    
    Gestapoul sub ropotul de aplauze ale romanilor (Vineri, 8 martie 2019, 14:53)

    Itsoc [utilizator]

    Sectia, acest Gestapo Teleormanean, foloseste metode kaghebiste pentru a furniza justitie teleormaneana adversarilor Paridului.
    Dupa ce vor termina cu Kovesi, vor trece la jurnalisti si in final la fiecare roman care croncane impotriva Partidului.
    Va fi ca inainte de '89 asa cum si-au dorit 81% dintre romani atunci cand au votat PSD in iunie si decembrie 2016.
    81% adora si sustin hotii si hotia
    81% dintre romani prefera "descurcarea" decat onestitatea.
    Amintiti-va asta cand plecati din tara.
    • +5 (7 voturi)    
      81% ? (Vineri, 8 martie 2019, 15:34)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      De unde ai scos 81 % ?
      • +1 (3 voturi)    
        simplu (Vineri, 8 martie 2019, 16:52)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        61 % non votanti + 51 % din 39% din cei care au participat = 19,90 % = 81 %

        daca te uiti in jur, cam asta e ponderea celor care accepta coruptia sau nu le pasa sau sunt corupti.
        • +1 (3 voturi)    
          pentru Itsoc (Sâmbătă, 9 martie 2019, 0:24)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

          61% non votanti, corect. Dar eu nu i-as pune in "81% dintre romani atunci cand au votat PSD in iunie si decembrie 2016.". Non votantii se considera ca se abtin de la vot , nu ca voteaza cu PSD. As dori ca acesti non votanti sa vina la vot si sa voteze altceva decat psd !
      • +1 (1 vot)    
        i-a (Vineri, 8 martie 2019, 18:28)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

        adunat și pe absenteiști, care prin absența lor de la vot au validat pesedeaua și hamsterul flaușat la conducere.
  • +35 (37 voturi)    
    riiiiiight (Vineri, 8 martie 2019, 14:54)

    liviu_ [utilizator]

    tehnic vb. dosaru asta suna mai la comanda ca ala dinainte...
    dar hei... mai facem in ca 2-3 dosare penale poate pica ceva!

    asta e romania fratilor... o sa ajungem mai rau ca pe vremea impuscatului!
    • +4 (8 voturi)    
      a ''determinat'' (Vineri, 8 martie 2019, 16:10)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      e un termen f vag si greu de dovedit..
      Cei drept legile in romania sunt teribile. cum sa faci doasar penal pe niste denunturi fara probe. Trebuie schimbat legea astfel incat doar daca exista probe si indicii irefutabile sa tarai pe cineva prin tribunale si sa-i distrugi viata.
      Kovesi poate n-are nici o vina. DNA actioneaza dupa legile actaule care nu sunt perfecte. Ar fi avut obligatia sa nu dea curs unor acuzatii care s-au dovedit in final nefondate
  • -34 (46 voturi)    
    Kovesi, buna pentru UE? (Vineri, 8 martie 2019, 14:54)

    cenzuratul [utilizator]

    Ce putea fi mai tare decat un procuror sef diicot in functie arestat?
    Un procuror sef UE in functie arestat.

    Nu e penal cine e penal. E penal cine nu ne place noua.
    • +13 (13 voturi)    
      Arestat ? (Vineri, 8 martie 2019, 15:36)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Mai e mult pana departe... Vise... Va fi Procuror Sef si se va ocupa prima data de Teldrum !Exista raportul OLF, care astepta cam demult .
    • +9 (11 voturi)    
      Nu e prost.. (Vineri, 8 martie 2019, 15:52)

      blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      cine e prost, multa lume e proasta... ca sta cu ochii in A3 si n-au minte, nu filtreaza nimic, doar isi inchipuie ca isi dau seama, de fapt nu rumega nimic, baga pe nemestecate toate balivernele . O intrebare de bun-simt logic (daca poti intelege asa ceva ) : oare aia 12 experti UE care au evaluat-o pe Kovesi sunt idioti ? Ar trebui sa fie o intrebare retorica, dar in tara asta deja nu se mai stie care-i albul si care-i negrul...
    • +11 (11 voturi)    
      Ia hai sa vedem (Vineri, 8 martie 2019, 16:04)

      mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      daca are curaj "sectia" sa faca pasul arestarii. Cred ca va puneti latul de git singuri si va aruncati in gol.
      Singurul lucru pe care disperatii dragnea di compania l-ar realiza ar fi ca ar determina si mai multi oameni sa iasa la vot si sa-i trimita inapoi in gaurile din care au iesit.
      • +3 (3 voturi)    
        Cu precizarea, (Vineri, 8 martie 2019, 16:55)

        gayon [utilizator] i-a raspuns lui mimiloi

        ca aceste gauri trebuie infundate pt. totdeauna, doar atunci ciclul lor s-a terminat definitiv. Monstrii acolo trebuie sa ramana.
    • +11 (11 voturi)    
      tovarase.... (Vineri, 8 martie 2019, 16:04)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      dracnea e CONDAMNAT penal, Kovesi are dosar penal!
      conform oricarui tribunal dracnea ESTE penal! , Kovesi NU , pentru ca , inclusiv in statul lui dracnea se aplica (inca) prezumtia de nevinovatie!
      • -2 (6 voturi)    
        Daca se poate muri de disonanta cognitiva, (Vineri, 8 martie 2019, 16:52)

        cenzuratul [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cei din #rezist o sa afle primii!

        "Dupa pararea mea, este o situatie imposibila pentru Romania ca premierul sa fie invinuit de fapte penale." - Iohannis despre penalul Ponta, dupa ce procurorii l-au invinut pe Ponta de anumite fapte penale

        "Kovesi e cel mai bun procuror emanat de o entitate cu 510 mil locuitori, sa-l facem procuror sef UE!" - turma #rezist, dupa ce procurorii au inceput urmarirea penala in mai multe cauze impotriva penalei Kovesi
    • +7 (7 voturi)    
      Tu te asculti? (Vineri, 8 martie 2019, 16:05)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Ce e aia "Ce putea fi mai tare"? Ca ar fi o stire importanta da, dar tare?
      Dar in final ai dreptate, nu e penal cine e penal (vezi Dragnea si atatia altii, cu condamnari DEFINITIVE). Deci trebuia sa adaugi: "si nu e penal cine ne place noua". Ai fi avut mai multa credibilitate!
    • -5 (9 voturi)    
      Singurul (Vineri, 8 martie 2019, 16:16)

      DanTeo [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      pentru care e buna e SPP-istul D-aia primieste salariu... si mai are si nevasta si copii...
    • +11 (13 voturi)    
      "DIICOT" ? (Vineri, 8 martie 2019, 16:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui cenzuratul

      Si apropo ; in cazul ei nu functioneaza prezumtia de nevinovatie ?

      PS. In rest, ai perfecta dreptate in ceea ce va priveste pe voi, pesedacii : E penal cine nu ne place noua ! :))))
  • +32 (32 voturi)    
    Dar grupul parlamentar P$D? (Vineri, 8 martie 2019, 14:55)

    BEDE [utilizator]

    Cine anchetează grupul parlamentar P$D constituit pentru comiterea de infracțiuni și subminarea statului de drept și a economiei naționale?
    Om ajunge oare ca Republica Moldova?
    • +4 (4 voturi)    
      boboru, bree. (Vineri, 8 martie 2019, 17:10)

      gayon [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

      Cum nu stiai? Adica, majoritatea pensionarilor plus cei cu pensiiile ridicate la puterea 100, plus birocratia care omoara omenirea, plus tiganimea si prostimea care stiu ca ajutorul social e de la psd, dupa etc. mai sunt, insa ma opresc aici ca sa subliniez, ca aceasta bulime nu reprezinta mai mult de15%. Dar... prin propraganda acerba de a adescuraja romanul sa voteze, acest bobor este suprematia. Aceasta boicotare la vot controlata subtil, face ca aceasta omerta sa iasa mereu cu fata curata. Despre boicotarea dreptului la vot nu mai comentez pt. ca intru in pacat.
  • +33 (33 voturi)    
    Comment sters de user (Vineri, 8 martie 2019, 14:56)

    qwerasdf [anonim]

  • +37 (37 voturi)    
    Justiei (Vineri, 8 martie 2019, 15:05)

    Jolly Roger [utilizator]

    Unul ca Dragnea, condamnat de ani buni, e in libertate si conduce camera deputatilor.
    Unul ca Valcov, condamnat de ani buni si la ani buni, e in libertate si e consilierul primului ministru.

    Una ca Florea, neremarcata prin nimic, conduce sectia de investigare a magistratilor, iar unul ca Toader, remarcat doar prin negi, prin legi proaste si carpite si prin incapacitatea de a vorbi liber sau de a raspunde la intrebari e ministrul justitiei.

    Sa vezi ce reprede se va misca bratul stramb al legii daca va fi vorba de arestarea LCK și plimbarea ei incatusata pe sub camerele antenelor!!!
  • +37 (39 voturi)    
    Wow! (Vineri, 8 martie 2019, 15:05)

    omezu [utilizator]

    Super procuror Adina asta! In 2 luni a reusit sa stranga dovezi, acte, probe, declaratii si a facut 2 dosare. Alti procurori stau cu anii sa faca un dosar, dar nu si Adina! Ea este procurorul-minune din Romania, luna si dosarul. Abia astept sa ajunga (daca o sa ajunga vreodata) dosarele macar in camera preliminara...sa vezi cum pica toate probele. Dar na, scopul SS-Adina-Tumorel este sa intimideze si sa umileasca magistratii corecti, cati or mai fi ramas.
    • +8 (10 voturi)    
      He-he (Vineri, 8 martie 2019, 15:53)

      JustinCase [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      "Dovezile" sunt fabricate la Kiseleff si Grivco de catre armata de imbuibati din slujba clanului mafiot organizat sub forma juridica de partid politic si a turnatorului batran si beshinos.
  • +26 (26 voturi)    
    Mda (Vineri, 8 martie 2019, 15:07)

    mitg [utilizator]

    Credibilitate zero.
  • +34 (34 voturi)    
    Atat doar? (Vineri, 8 martie 2019, 15:08)

    taro [utilizator]

    Cand vine dosarul cu "Uneltire contra oranduirii sociale"?

    Mai nou fiecare infractor poate sa faca dosar penal la procuror.

    Justitia PSD:
    -infractori eliberati din puscarie si despagubiti omoara oameni pe strada.
    -infractori gen Gita fac plangeri la cei care i-au cercetat.
  • +18 (20 voturi)    
    cine oare?1 (Vineri, 8 martie 2019, 15:10)

    Pacala se intoarce [utilizator]

    "[...]ar fi determinat pe un procuror-șef secție să confirme, fără vinovăție, un rechizitoriu nelegal și netemeinic. Astfel, au fost trimise în judecată cinci persoane [...]"

    cine oare sa fie cele cinci persoane, eu unul nu mai pot de curiozitate...
  • +30 (32 voturi)    
    Mda (Vineri, 8 martie 2019, 15:12)

    TheFaime [utilizator]

    Deci exprimara ''represiune nedreapta'' spune clar si raspicat, comustii rosii o vor inlaturata cu orice, le tremura chilotii la pesedei..daca va atingeti de asta, e vai de voi, nici nu va pueti imagina de unde incepe radierea voastra din istoria, prezentul si viitorul acestei tari
  • +18 (24 voturi)    
    Nu am studiat dreptul (Vineri, 8 martie 2019, 15:16)

    CipCC [utilizator]

    Nu am studiat dreptul dar ma uit si eu ca prostul cum Romania nu se dezvolta de 30 de ani. Nu se dezvolta pentru simplul fapt ca este furata de unii. Cand au inceput sa-i bage la inchisoare vad ca n-a fost bine. Acum , pe aceasta femeia , care dinn pct. meu de vedere este erou national, o ancheteaza pentru ca a indraznit sa aduca in tara pe N. Popa, administratorul FNI, care a furat 300000 de romani
    • +13 (13 voturi)    
      Ca sa nu mai vorbim de rezultatele Adinei Florea (Vineri, 8 martie 2019, 16:24)

      Maspp [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

      ca procuror in Constanta. Este procuror de 30 ani acolo dar n-a facut un singur dosar impotriva mafiei patronata de Mazare. A trebuit sa vina DNA sa faca ordine in mizeria de acolo si pentru ca Mazare sa ia 8 ani si altii la fel. Deci nu stiu, trebuie sa ai tupeu maxim cu un asemenea rezultat sa aduci acuze unui fost procuror general care de bine , de rau a mai limitat jaful din aceasta tara.
  • +20 (22 voturi)    
    Ce mizerie! Grup infractionalizat este sectia asta ilegala! (Vineri, 8 martie 2019, 15:24)

    V. Istina [utilizator]

    Ce josnicie!

    Asta fac borfasii, batjocoresc insasi ideea de justitie, ca sa para albul negru si vinovatii nevinovati.

    Pe cine credeti ca prostiti voi?
  • +16 (20 voturi)    
    OK, pana acum sunt doar vorbe. (Vineri, 8 martie 2019, 15:25)

    LiviuX [utilizator]

    Sa vedem insa:
    1. Cum a determinat pe acel procuror sa confirme rechizitoriul nelegal (si de unde stai ca e nelegal)? I-a pus pistolul la tampla sa semneze, i-a zis ca-l da afara daca nu semneaza? Exista probe pentru asta? Ca asa si eu pot sa zic ca ea a ordonat asasinarea lui Kennedy, dar sunt sigur ca americanii nici macar nu se vor uita la asta, daramite sa o mai ia in considerare daca nu aduc si probe.
    2. Cum a fost constituit acel grup? Sper ca exista intr-adevar acele ordine, desi nu prea vad cum putea da ordine politistului.
    3. Ce lege interzice audierea ca martor atat cu identitate protejata cat si fara?
    4. Mi se pare normal sa trimiti numai ce e relevant pentru caz. O fi fost insa vorba de pasaje scoase din context? Nu se precizeaza asta, din contra, se spune ca erau relevante! Ceva scos din context nu mi se pare relevant. Apropo, nu mi se pare nici normal sa pui toate inregistrarile la dispozitie, nu cred ca judecatorii sunt interesati de ce ii spune nevestei sa cumpere de la piata. Cele relative la caz ar trebui sa fie suficiente.
  • +18 (24 voturi)    
    De tot rasul acuzatiile! (Vineri, 8 martie 2019, 15:26)

    Susufler0 [utilizator]

    Mai ales cele vizand participatia sa improprie in calitate de complice la savarsirea infractiunii de represiune nedreapta !

    PS. Niciun Procuror sef sau procuror ierarhic nu va mai semna nimic in legatura cu vreun dosar penal pt ca nu cumva dupa cine stie cat timp SI IN CE CIRCUMSTANTE ANUME sa ajunga sa fie cercetat de procurorii SIIJ pt complicitate la represiune nedreapta sub forma participatiei improprii !
    • -13 (15 voturi)    
      Incredibil (Vineri, 8 martie 2019, 16:01)

      The Special One [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Unii au mare problema cu logica.

      Acu doua zile la un articol cu autostrazi comenta unul asemanator, ca din cauza DNA nimeni din administratie nu mai semneaza nimic. Acuma imi spui tu mie ca un magistrat (care stie legea) nu va semna un rechizitoriu de frica ca ar putea fi urmarit penal???
      Pai daca argumentul tau penibil primeste plus (adica unul din justitie ii e frica de abuz din justitie) putem sa fim de acord si cu aberatia lui ala de acuma 2 zile.
      • +1 (3 voturi)    
        Si de ce e aberatie? (Vineri, 8 martie 2019, 16:58)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        1. E normal sa-ti fie frica daca semnezi ilegalitati
        2. E la fel de normal sa-ti fie frica daca semnezi ceva legal si esti luat la intrebari (sau chiar mai mult) de catre corupti.
      • +3 (3 voturi)    
        Nu e nici o problema de logica. (Vineri, 8 martie 2019, 17:31)

        gayon [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        El a vrut sa sublinieze ca aceasta lovitura are dublu efect. Si al doilea efect, bine mascat de aceasta inscenare a fostului procuror DNA, e mult mai periculos decat cel vizibil, adica inscenarea. Nu ti-am raspuns doar ca sa te lamuresc, ci mai mult sa subliniez, ca plecand de la ipoteza lui sufleur, daca cineva cu sange in instalatie din procuratura, DNA, sau presedentie, s-ar autosesiza, aceasta sarada cu nume atat de pompos, infiintata peste noapte de psd: ,,sectia de anchetare a magistratilor", nu e altceva decat o celula terorista cu implicatii grave in securitatea Romaniei si siguranta cetatenilor. Si ca atare trebuie tratata ca atare.
        • +1 (3 voturi)    
          Sa nu produca noi "Panaiti" ! (Vineri, 8 martie 2019, 20:37)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui gayon

          Avand-o in frunte pe aceasta Ana Pauker la tinerete (dupa ce a avut pojar !) SIIJ seamana cu chestiile staliniste de reeducare ! :)))
      • +2 (2 voturi)    
        Nici nu stii ce citesti...Si ma opresc (Vineri, 8 martie 2019, 20:32)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui The Special One

        pt ca nu vreau sa ma cenzureze HN !

        PS. "NU VA MAI SEMNA NIMIC IN LEGATURA CU VREUN DOSAR PENAL"

        PPS. Sa ai o seara buna "Specialule" ! :)))
  • -8 (8 voturi)    
    Poate (Vineri, 8 martie 2019, 15:35)

    DanTeo [utilizator]

    scapa...
  • -8 (16 voturi)    
    mai degrabă (Vineri, 8 martie 2019, 15:39)

    Mazeta [utilizator]

    După cum au început să se toarne între ei, Kovesi ar trebui acuzată pentru constituirea unui grup infracțional DEZorganizat.
  • +12 (12 voturi)    
    serios? (Vineri, 8 martie 2019, 15:52)

    moka [utilizator]

    doar atat? Noi credeam ca sunt mii de infractiuni. Asa dadea de inteles la tv propaganda fesenista.
    Si, cand colo, ce sa vezi? Un caz tipic de parerea mea contra parerea ta. Pai asta numiti voi abuz? Cum l-a obligat? I-a intors mana la spate?
    Sictir nesimtitilor.
  • -13 (13 voturi)    
    Nerabdare... (Vineri, 8 martie 2019, 15:57)

    Gigi Kent [utilizator]

    De abia astept sa vad cum isi va dovedi doamna Kovesi nevinovatia...pe fond, in apel si la recurs.
    • +4 (6 voturi)    
      Pretene , nu Kovesi trebuie (Vineri, 8 martie 2019, 16:37)

      kokos [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      sa-si dovedeasca nevinovatoa , ci procurorii comunisti trebuie sa-i dovedeasca vinovatia.Chestia asta inca n-ati reusit sa o schimbati!
      • -1 (1 vot)    
        Lasa chiparosule... (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:45)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui kokos

        Ca stiu si eu cine ce trebuie sa dovedeasca.

        Doar ca bag de seama ca la voi, la #rezistenti, cand e vorba de un PSD-ist trebuie sa isi dovedeasca nevinovatia, fiind vinovat deja din start daca DNA-ul spune asa.

        Cand e vorba de magraoanca Kovesi ... apai se schimba treaba. Prezumtia de nevinovatie, procurorul trebuie sa ii dovedeasca vinovatia samd.

        Imi place ca sunteti consecventi....ioc!
    • +2 (4 voturi)    
      Nu trebuie sa fie dovedita Vinovatia? (Vineri, 8 martie 2019, 17:46)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Ca asa uite, eu spun ca tu esti vinovat de Prostie, dovedeste ca esti Nevinovat.
      • -1 (1 vot)    
        In cazul lui Kovesi (Sâmbătă, 9 martie 2019, 17:46)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        In cazul lui Kovesi nu trebuie dovedita vinovatia. Doamna s-a nascut vinovata.
        • 0 (0 voturi)    
          QED (Luni, 11 martie 2019, 20:37)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Cu idiotii nu ai ce discuta!
    • +2 (4 voturi)    
      eu abia (Vineri, 8 martie 2019, 18:37)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      aștept să văd cum voi pesedaci tembeli și fără dovezi veți reuși să o dați, măcar, în judecată.
      Și eu dacă mă duc la DIICOT și depun o plângere împotriva lui @Gigi Kent că face trafic cu stupefiante, pe baza doar a aberațiilor pe care le scrii, ți se face dosar penal și te cheamă la ”interviu”. Sunt oricum mai credibil decât tu și cu flocea la un loc în privința Codruței.
    • 0 (0 voturi)    
      E invers ! (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:54)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Cei cei fabric dosarul trebuie sa demonstreze vinovatia. Nu ea sa-si demonstreze nevinovatia. Ea va ataca , in instanta, pseudoprobele acestei procuroare ce si-a facut mana la fabricarea de mizerii ( sau a ascunde probe) ,in complicitate cu Mafia constanteana.
  • 0 (2 voturi)    
    precizare corecta (Vineri, 8 martie 2019, 16:06)

    precizare [utilizator]

    Este legal si logic sa fie trimise doar discutiile relevante unei cauze.
  • +12 (12 voturi)    
    Asta dupa metoda lui Lavrenti Beria: (Vineri, 8 martie 2019, 16:24)

    John M. [utilizator]

    "Nu exista oameni nevinovati. Exista cei la care noi inca n-am ajuns"...
    Asa marsavie nici comunistii n-aveau curaj sa insceneze cuiva. Acesti ticalosi au atins pragul cel mai de jos al fanatismului pentru a-l scapa pe seful lor de care si soarta lor depinde si pentru asta sunt in stare sa moara cu tara de gat. Iar romanii isi vad de treaba de zi cu zi ca si cum nimic nu s-ar intampla. O sa va para rau...
    • +2 (2 voturi)    
      hmm (Vineri, 8 martie 2019, 17:51)

      dum_i [utilizator] i-a raspuns lui John M.

      banuiesc ca esti tot un expat.

      nu o sa le para rau, pentru ca sunt prea prosti pentru asta.
  • +3 (3 voturi)    
    LOL, contructii logice tip Veorica (Vineri, 8 martie 2019, 17:14)

    Brici [utilizator]

    "..ordinele și dispozițiile avute în vedere constau":
    1. intr-o circulara :))
    2. intr-un "ordin privind adoptarea unor practici unitare" :))
    3. "prin conduita sa de procuror ierarhic [..] a determinat pe un procuror-șef secție să confirme..."
    E de rasul curcilor cand vezi astfel de explicatii si conexiuni halucinante. Astia sunt atat de prosti pe cat sunt de ticalosi, isi inchipuie ca toti suntem niste analfabeti functionali.
  • 0 (0 voturi)    
    Si cum l-a deteminat ? (Sâmbătă, 9 martie 2019, 20:39)

    adrian88000 [utilizator]

    I-a dat ordin scris ? Unde este ?
    I-a dat o plama ? L-a tras de urechi ? A reclamat atuncu procurorul agresat ? Sau s-a gasit o iuda acum printre procurori care a facut un fals denunt , fara nici o proba .


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version