Dăncilă declară că nu are absolut nimic cu Kovesi, dar este „întru totul de acord” cu ministrul Justiției / Ce spunea premierul despre Vâlcov, condamnat în primă instanță la închisoare: Fiecare cetățean are dreptul la prezumția de nevinovăție

de DG     HotNews.ro
Vineri, 8 martie 2019, 8:38 Actualitate | Esenţial


Viorica Dancila
Foto: Stirile ProTV
Viorica Dăncilă a declarat că nu are nimeni ”absolut nimic” cu persoana Laura Codruţa Kovesi", dar atâta timp cât asupra cuiva planează anumite acuzaţii, acestea trebuie lămurite, transmite Agerpres. Ea a mai spus că susține punctul de vedere al ministrului Justiției, Tudorel Toader.

Cu toate acestea, Viorica Dăncilă are alături de ea, consilier pe probleme economice, pe Darius Vâlcov care a fost condamnat, în primă instanță, la 8 ani de închisoare cu executare pentru corupție.

"Regulile privind procedura de selecţie a procurorului european sunt reguli europene, trebuie respectate de toate statele membre. Aş vrea să fac aici două precizări. Sunt întru totul de acord cu ceea ce a spus ministrul Justiţiei, Tudorel Toader. Nu are nimeni absolut nimic cu persoana Laura Codruţa Kovesi, dar în acelaşi timp, ceea ce a apărut în spaţiul public, declaraţiile de la Curtea Constituţională au ridicat anumite semne de întrebare. Atât timp cât asupra unei persoane, indiferent care este acea persoană, planează anumite acuzaţii, acestea trebuie lămurite. De aceea Guvernul României, ministrul Justiţiei, a avut această reţinere, de aceea nu am susţinut, nu a fost propunerea Guvernului şi ministrul Justiţiei a explicat foarte corect de ce nu am făcut acest lucru”, a declarat Dăncilă, joi seara, la România TV, întrebată dacă este de acord cu scrisoarea publicată de ministrul Justiţiei în Financial Times despre situaţia fostei şefe a DNA.

Dăncilă a mai susținut că Guvernul nu a făcut niciun fel de lobby împotriva candidaturii lui Kovesi pentru șefia Parchetului European.

”Al doilea aspect pe care vreau să îl aduc în atenţie este legat de informaţiile care au apărut în spaţiul public despre modul în care s-ar fi comportat Guvernul sau Preşedinţia rotativă. Vreau să le spun tuturor că noi avem un rol de mediator imparţial şi facilitator de consens, noi nu am spus la nimeni <<susţineţi pe cineva sau nu susţineţi pe cineva>>. Nici nu avem voie să facem acest lucru", a mai comentat ea.

Premierul a adăugat că atunci când a fost în COREPER discuţia despre procurorul european, pentru faptul că România are un român printre candidaţi, toată procedura a fost condusă de Finlanda, următoarea ţară care va deţine Preşedinţia rotativă.

”Încă o dată se încearcă prin dezinformare să se creeze o imagine negativă şi nu cred că este corect, pentru că tot ceea ce se spune nu rămâne numai în România, deţinând Preşedinţia rotativă informaţiile sunt preluate şi de alte 27 state membre”, a menţionat premierul.

Ce spunea premierul despre Vâlcov, condamnat în primă instanță la închisoare: Fiecare cetățean are dreptul la prezumția de nevinovăție

În urmă cu un an, premierul avea o poziție mult mai nuanțată și declara, după ce Darius Vâlcov a fost condamnat în primă instanță la 8 ani de închisoare, că nu îi va cere demisia până nu va fi pronunțată o decizie definitivă.

"Nu am abandonat niciodată un membru al echipei mele care trece printr-un moment dificil. Abordarea mea va fi alta cand va fi hotărârea definitivă", a spus Viorica Dancilă, la întrebările presei.

Aceasta a argumentat ca "fiecare dintre cetățenii acestei țări au dreptul la o prezumție de nevinovăție până la o hotărâre definitivă".

















8718 vizualizari

  • +32 (38 voturi)    
    nu are nimeni absolut nimic (Vineri, 8 martie 2019, 8:53)

    hamurabi [utilizator]

    Sa mori tu ?
    • +15 (15 voturi)    
      sper ca LCK daca va castiga la CEDO .... (Vineri, 8 martie 2019, 9:54)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

      sper ca LCK daca va castiga la CEDO .... sa le ceara daune de 1 milion euro fiecare lui Dancila si Toader.....
      • 0 (0 voturi)    
        ...tot tu ai sa platesti (Duminică, 10 martie 2019, 10:36)

        Crocobaurul [utilizator] i-a raspuns lui viziru

        Nu exista responsabilitate la nivel de persoana. Daca LCK castiga milioane la CEDO, se vor plati de la bugestul de stat, pentru ca ea nu va castiga impotriva lui Toader sau Dancila, ci impotriva Guvernului Romaniei.
    • +5 (7 voturi)    
      Din pacate mai este pan-atunci (Vineri, 8 martie 2019, 9:59)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui hamurabi

      :(
      Tocmai ma gandeam cand vor trece prin gradinite si scoli sa zica la toti copiii ce bun este liv jong cu viitorii muncitori si mineri ai tarii. Si cand vor agata portretele.
      • +4 (4 voturi)    
        Liv Tel Jmeng (Vineri, 8 martie 2019, 14:04)

        Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        adica Liviu jmenar de teleorman.
  • +35 (35 voturi)    
    Mai sa fie, (Vineri, 8 martie 2019, 8:53)

    Cosanzeana9 [utilizator]

    pai asupra lui Liviu Dragnea nu numai ca planeaza suspiciuni, a fost chiar condamnat si cu toate astea nu numai ca-l sustineti dar nu-i iesiti din cuvant!
    • +5 (5 voturi)    
      .. exact.. (Vineri, 8 martie 2019, 10:48)

      gdcos [utilizator] i-a raspuns lui Cosanzeana9

      .. mi-ai luat cuvantul din gura... dar evident, asta se uita.
  • +23 (25 voturi)    
    vai tu, docilo, de unde sti!? (Vineri, 8 martie 2019, 9:04)

    ...!?! [utilizator]

    ti-a soptit vreo randunea sau o zici si tu asa la fonfle!? mincinoaso fudula!
  • +25 (27 voturi)    
    Si tu? (Vineri, 8 martie 2019, 9:09)

    aricu [utilizator]

    Tanti, si asupra ta planeaza suspiciunea ca esti imbecila si nu ai ce cauta pe pozitia de prim ministru... si ce masuri se pot lua asupra ta? Nu ar trebui sa stai deoparte pana se lamuresc suspiciunile astea? Chiar nu am nimic personal cu tine, asa cum nu ai nici tu cu Kovesi, dar sa fim corecti...
  • +24 (26 voturi)    
    Suspiciunie (Vineri, 8 martie 2019, 9:13)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Persoanele asupra carora planeaza acuzatii legate de un nivel intelectual scazut si inabilitatea de a citi un text simplu, de a intelege cele citite sau spuse si de vorbi coerent si corect gramatical (ba chiar au aterizat deja, exista numeroase probe video si audio) pot sa fie numite in functii? Exista vreo dispensa de la Daddy?
    • +5 (5 voturi)    
      Nu mai sunt suspiciuni (Vineri, 8 martie 2019, 14:05)

      Frank777 [utilizator] i-a raspuns lui D.M.A.Gogu

      sunt certitudini.De remarcat tupelul cu care Veorica infrunta toata ocara.Se sterge si o face inca odata. Nu exista atata ocara in tara asta cat poate sa primeasca obrazul veoricai.
  • +19 (21 voturi)    
    siiiiigur! astia ne cred prosti! (Vineri, 8 martie 2019, 9:13)

    qwerasdf [utilizator]

    Nu este clar pentru toata lumea ca PSD-ul face politie politica?
    Nu este clar cat de murdar joaca? Mint de ingheata apele si de fiecare data cand se intampla ceva rau din cauza lor (ei au majoritatile in parlament, precum si in consiliile locale) dau vina pe opozitie.

    Votati-i din nou pe incompetentii astia... ca sa ajungem ca in Venezuela, fara curent electric, fara apa calda si poate chiar fara hrana.
  • +28 (30 voturi)    
    P$D !!! iiiiiiieeeee P$D !!!!!! (Vineri, 8 martie 2019, 9:13)

    I_SEE_HOTZ_PEOPLE [utilizator]

    P$D !!!

    iiiiiiieeeee P$D !!!!!!

    Hai la multi ani si tie, dar cu executare ,

    simulacru de FEMEIE !!!

    P$D !!!

    iiiiiiieeeee P$D !!!!!!
  • +27 (29 voturi)    
    Mafia e disperata (Vineri, 8 martie 2019, 9:15)

    voxpopulix [utilizator]

    nu stiu ce sa mai inventeze, tot o dau ca nu au nimic cu persoana.

    Da stim, aveti probleme cu oricine incearca sa va opreasca din furat, sunteti organizati ca o mafie si speram din suflet sa stati mult si bine in inchisorile pe care nu vreti sa le renovati, doar doar mai gasiti un motiv de cate o ordonanta penibila.

    In rest, gaina asta penibila ar putea direct sa transmita hartiuta, nu inteleg care este rolul ei, oricum nu poate sa gandeasca liber.
  • +25 (27 voturi)    
    Nu vad problema (Vineri, 8 martie 2019, 9:16)

    Robo [utilizator]

    Atata timp cat seful dnei Dancila este un condamnat penal, consilierii dnei Dancila sunt condamnati penali, o buna parte din Parlamentul Romaniei sunt condamnati penali sau in curs de "lamurire"... nu vad care ar fi problema sa sustineti si un procuror cu "anumite semne de intrebare".
  • +27 (29 voturi)    
    "Draga femeie" (Vineri, 8 martie 2019, 9:16)

    FLORIO [utilizator]

    Pau seful tau are doua condamnari.....
    Pe tut guvernul vostru "planeaza" tot felul de acuzatii dar aia e ok....mi-e mila de tine femeie.
  • +20 (20 voturi)    
    Viorica se contrazice în aceeași frază. (Vineri, 8 martie 2019, 9:19)

    asavreau [utilizator]

    Nu are nimic cu LCK,dar este de acord cu TT.TT,știm cu toții are ceva(are ordin clar de la banda de infractori) cu LCK.
  • +20 (22 voturi)    
    Asa e (Vineri, 8 martie 2019, 9:20)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    O proastă ca VD nu poate avea nimic in comun cu LCK. Si nu numai că e (...) de da in gropi, dar e si complice la jaful psd-alde, participanta activă la distrugerea tarii si sluga a unui penal odios. DĂNCILO, vei plăti scump când va veni vremea pentru cât esti de TICALOASA si pentru toate ilegalitatile si ticăloșiile pe care le comiti !
  • +19 (19 voturi)    
    ba... (Vineri, 8 martie 2019, 9:21)

    liviu_ [utilizator]

    UE a zis ca e dosar politic.... dda voi nu... batman batman!

    - demisia ei e cu MULTE semne de intrebare! (motivatia in sine, decizia CCR, ignorarea CSM etc)....
    - urmarirea ei penala e cu multe semne de intrebare (insitutie infiintata ilegal, termenii alesi intentionat, procurorii pusi direct de persoana care a demis-o, dosarele cusute cu ata alba rau de tot)
    - romanica face un lobby FOARTE PTERNIC IMPOTRIVA numirii ei la UE (inclusiv mintind, cum a facut ieri 2dorel)
    - televiziunile psdiste , psd si MJ o ataca CONSTANT si fara motiv....

    si voi imi spuneti ca nu are nimeni nimic cu Kovesi?!
    ba CAT DE PROSTI NE CREDETI?!
  • +17 (21 voturi)    
    Esti tuta (Vineri, 8 martie 2019, 9:21)

    2016 [utilizator]

    si recunosti ca Guvernul mafiotilor din Romania nu a sustinut-o pe Kovesi (asa se intelege din comunicatul tau citit). Ai curajul sa spui cine a dat mandat ca Romania sa voteze impotriva Laurei K., daca nu tu sau fosila de Melescacanu? Sau vrei sa spui (subtil, ceea ce este impotriva firii tale) ca altcineva a dat ordinul de vot impotriva, iar noi trebuie sa ne gandim la raul suprem, anume sultanul Dragneev?
  • +17 (17 voturi)    
    Acuzatii ? (Vineri, 8 martie 2019, 9:25)

    andrei31 [utilizator]

    Bai minte luminata, asupra ta si asupra intregului P$D planeaza mai mult decat "acuzatii" (si nu de alea inventate, cusute cu ata alba) ... hai sa le lamurim pe astea inainte de a ne uita la altii !
  • +22 (22 voturi)    
    Propaganda (Vineri, 8 martie 2019, 9:32)

    florinos [utilizator]

    Daca accesezi unul din site-urile de propaganda PSD gasesti minim 3 articole pe zi impotriva lui Kovesi.

    Ghita care a fraudat milioane de Euro din bani publici a fost eliberat si face pe eroul, totul sub coordonarea PSD-ului, in schimb Kovesi este hăituită pentru ca a avut curajul sa se puna cu infractorii din România.

    Asta a ajuns România după 2 ani de Guvernare PSD, o țară unde cei care fura sunt eliberati si raman si cu banii iar cei care incearca sa ii prinda sunt pusi la zid.

    Sunt curios daca doamna Dancila a citit de pe o hartiuta sau a vorbit de capul ei ?
    • -10 (12 voturi)    
      Ghita care... (Vineri, 8 martie 2019, 10:04)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Ghita a fraudat milioane de Euro pentru ca era pe bune cu binomul. Ii platea lui Coldea excursiile in Seychelles si petrecea in crama cu Kovesi. Cum altfel crezi ca a putut sa primeasca atatea contracte cu SRI-ul?

      Ma scoate din minti cand faceti pe prostii sin incercati sa spuneti "nu dom'le, Ghita e de porc pentru ca a furat, iar Kovesi si Coldea sunt curati ca lacrima" cand e evident pentru oricine cu IQ mai mare de 80 ca faptele s-au savarsit in grup infractional organizat.

      Daca nu ma crezi incearca si tu sa fraudezi milioane de euro de la stat fara sa "cunosti" pe cineva si vezi daca reusesti...

      Kovesi e haituita pentru ca a vrut rezultate cu orice pret adica cu incalcarea legii (deh, tot infractiune). Daca nu apareau in public toate mizeriile savarsite de DNA nu avea nimeni ce sa zica.
      • +1 (3 voturi)    
        ghita a fraudat staul, eu, sotia, copiii (Vineri, 8 martie 2019, 14:08)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        rezulta parnaie, indiferent de cine l-a pus sa fraudeze, putea sa se opuna. Este om responsabil, adult, "cu copii". Ce palavre indrugi acolo ? Trebuie sa plateasca: in catuse la spart pietre.
  • +18 (22 voturi)    
    *Draga* noastră Docila Tuteva, (Vineri, 8 martie 2019, 9:34)

    Rescator [utilizator]

    Până acum am crezut că ești doar analfabetă ,
    dar constatăm că ești și mincinoasă și ipocrită.
    Veți deconta in curând!
  • +16 (18 voturi)    
    Da daca (Vineri, 8 martie 2019, 9:35)

    hamangiul [utilizator]

    Asupra premierului planeaza suspiciunea de prostie...ce facem..
    Da comunicatul DNA la-ti citit doamna ..sunteti de acord si cu acesta..
  • +23 (25 voturi)    
    Unii ii zic declaratie de presa (Vineri, 8 martie 2019, 9:41)

    marvel [utilizator]

    Eu ii zic simplu: muget.
  • +11 (13 voturi)    
    Veorica nu are nimic cu Laura Codruța Kovesi. (Vineri, 8 martie 2019, 9:46)

    cearly [utilizator]

    Nu are nimic cu nimeni, nu are mama , nu are tata, lucreaza numai la comanda. Daca draknea doreste, veorica isi executa si parintii....
    • +6 (6 voturi)    
      Cam greu de gasit (Vineri, 8 martie 2019, 10:37)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui cearly

      parintii cu mantie, poate nu mai tine minte coltul de padure si nici copacul.
  • +7 (9 voturi)    
    Daca sunteti de acord (Vineri, 8 martie 2019, 10:27)

    dinfranta [utilizator]

    cu scrisoarea lui TT, sunteti de acord si cu minciunile pe care aceasta le contine :
    https://revista22.ro/actualitate-interna/dna-il-acuza-pe-ministrul-justitiei-tudorel-toader-ca-a-mintit-in-scrisoarea-pentru-financial-times
    PUNCT.
  • +3 (5 voturi)    
    vorbeste lumea ca ... (Vineri, 8 martie 2019, 10:51)

    nu conteaza cine zice [utilizator]

    tii ... azi mi-am dat seama ... !!! la masina am numar VVX ... ma duc sa-l schimb in VVD ... ma descurc eu ...
  • +8 (8 voturi)    
    as comenta dar Veorica nu intelege nimic (Vineri, 8 martie 2019, 10:55)

    tahomir [utilizator]

    si nici sustinatorii ei
  • +6 (6 voturi)    
    Ea nu stie nici macar de ce este acolo (Vineri, 8 martie 2019, 11:34)

    John_english [utilizator]

    Are dreptate.

    :))
  • +4 (4 voturi)    
    VVD (Vineri, 8 martie 2019, 11:35)

    anonimicus [utilizator]

    A citit de pe hârtiuță sau a vorbit liber?
  • +4 (4 voturi)    
    Dancila si Toader, vaca si vipera (Vineri, 8 martie 2019, 12:49)

    ofCAER [utilizator]

    Despre afirmatia idioatei ipocrite
    "Atât timp cât asupra unei persoane, indiferent care este acea persoană, planează anumite acuzaţii, acestea trebuie lămurite. De aceea Guvernul României, ministrul Justiţiei, a avut această reţinere, de aceea nu am susţinut, nu a fost propunerea Guvernului şi ministrul Justiţiei a explicat foarte corect de ce nu am făcut acest lucru”,
    cu trimitere directa la Dragnea si Vilcov, au scris altii mai sus.
    Dar:
    "Sunt întru totul de acord cu ceea ce a spus ministrul Justiţiei, Tudorel Toader" nu "trebuie lamurita" si ea?
    Pai pen' ca TeTelu' ne-a zis tututor ca scrisoarea publicata in FT "este trimisa in numele Guvernului Romaniei"! Coroborate, rezulta ca scrisoarea o facu el, iar ea, ca "ea e Guvernu'"!, o trimise far' sa schimbe macar un cuvintel (v. "intru totul")!
  • 0 (0 voturi)    
    Penalii si Functiile de Stat (Sâmbătă, 9 martie 2019, 19:32)

    Constantius [utilizator]

    Intr-un stat civilizat, daca o persoana avand o functie de stat, este trimisa in judecata (dosar trecut de faza de urmarire penala; inseamna ca exista probe) si, ori isi da demisia, ori este demis de seful lui sau de partid! Asa cum nu poti sa astepti o hotarare definitiva in cazul unui omor, nici in cazul unor fapte de coruptie, evaziune ori spalare de bani, nu poti sa astepti o hotarare definitiva, ca sa demiti persoana respectiva dintr-o functie de stat (mai ales cand faptele exista, dar se cauta vicii de procedura)! E vorba de imaginea partidului, de imaginea tarii, de imaginea unei institutii de stat, precum si de evidenta neincredere, ce trebuie sa existe asupra persoanei in cauza, cu privire la indeplinirea corecta a sarcinilor de serviciu!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version