Tudorel Toader vrea să stabilească prin OUG procedura de selecţie a candidatului României pentru Parchetul UE

de M.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:10 Actualitate | Esenţial


Tudorel Toader
Foto: Digi24
Tudorel Toader vrea să stabilească prin ordonanţă de urgenţă procedura de desemnare a procurorului european din partea României, potrivit unui proiect transmis la Consiliul Superior al Magistraturii, scrie Digi24. Documentul prevede că ministrul Justiţiei face lista de propuneri, după o selecţie făcută de o comisie.

Comisia de selecție va fi condusă de Tudorel Toader și va fi desemnată tot de ministrul Justiției. Din această comisie de selecție, care va avea patru membri pe lângă cel care o va conduce, ar urma să facă parte un reprezentant al Parchetului General, desemnat de procurorul general al României, un reprezentant al Consiliului Superior al Magistraturii, desemnat de plenul acestei structuri, și de asemenea doi specialiști în cooperare internațională în materie penală, care la rândul lor vor fi propuși de ministrul justiției, Tudorel Toader.

Potrivit proiectului de Ordonanță de Urgență, pentru care Tudorel Toader cere avizul CSM, orice procuror sau judecător cu cel puţin 15 ani experienţă şi grad profesional maxim îşi poate depune candidatura, însă este importantă şi experienţa în combaterea fraudelor cu bani europeni. După un interviu, care va fi public, ministrul selectează trei nume, din care Consiliul Uniunii va desemna procurorul european din partea României.

Regulamentul Parchetului European prevede că, până la finalul lunii martie, fiecare stat care l-a ratificat trebuie să trimită Consiliului Uniunii trei propuneri pentru reprezentantul său în colegiul Parchetului al cărui rol este combaterea fraudelor cu fonduri europene.

După o procedură similară, tot ministrul Justiţiei va face propunerile pentru funcţiile de procurori europeni delegaţi, cei care rămân în ţară şi lucrează efectiv în dosarele de fraudă cu fonduri europene cu prejudicii mari sau în care sunt implicaţi cetăţeni sau firme din mai multe state.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.














30208 vizualizari

  • +54 (68 voturi)    
    Tudorel Toader (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:13)

    florinos [utilizator]

    Tudorel Toader devine penibil, asta dacă nu era deja.

    Curios cum un astfel de individ este Rectorul celei mai vechi universități din țară: Universitatea Al. Ioan Cuza din Iași.
    • +57 (67 voturi)    
      rectorul e ales prin vot (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:10)

      diddlyjo [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      deci majoritatea cadrelor de la cea mai veche universitate din scumpa noastra țărișoară sînt ca tudorel. e o chestiune de tradiție pe care o păstrăm cu sfințenie de la bun început.
      • -40 (48 voturi)    
        Da, este inadmisibil din partea PSD (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 17:07)

        asistat [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        ALDE sa propuna pt parchetul european un penal cu 18 dosare!...
        • +25 (33 voturi)    
          18 dosare? (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:06)

          BEDE [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          Cred că a deschis mai multe dosare politicienilor corupți. șI acum ei caut[ s[ contraatace.Nu cred că UE pune botul la ce spune sluga lui Dragnea și apărătorul corupților. Dacă sinistrul justiției din România are dreptul să interzică candidatura la procuror european pentru că așa vrea el și pentru că așa vor hoții din P$D, atunci este clar că procurorul european nu va fi din România.
          • +18 (20 voturi)    
            Eu nu cred (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 22:17)

            adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

            ca U.E. va tine cont de aceasta ordonanta. E odioasa si tardiva. Candidatura s-a depus, s-a admis , s-a anuntat data interviului. Tudorel s-a trezit tarziu. Si bine e ca a dormit.
            • +4 (6 voturi)    
              lool (Duminică, 17 februarie 2019, 8:33)

              Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              ... dar nu e candidatul romaniei ... nu scrie nicaieri ca un guvern propune. Talharel scrie reguli pentru el ? ca sigur nu pentru europa.
            • -5 (11 voturi)    
              E alta propunere, pentru procurorul (Duminică, 17 februarie 2019, 9:14)

              xrogo [utilizator] i-a raspuns lui adrian88000

              care o sa reprezinte Romania la Parchetul UE, dar ce sa ceri unor care nu inteleg nimic!
              • +4 (6 voturi)    
                prost (Duminică, 17 februarie 2019, 11:43)

                Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

                Ce ned-am face fara un "destept"ca tine, care "intelege"!?
        • +11 (17 voturi)    
          le încurci (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:23)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui asistat

          că așa vrei nu că nu te-ar duce scăfârlia.
          Propunerile lui gargamel nu au legătură cu funcția de Procuror Șef al paerchetului UE. Codruța o să fie șefa procurorilor europeni printre care și cei propuși de buibiți. Ghinionul lui.
          Alt ghinion este că propunerile trebuie să aibă în primul rând un caracter tehnic, adică - pentru mintea ta strâmbă - unde să prevaleze experiența și știința de carte în materie de justiție și, fii antena 3 aici (poate-i explici și lui dragnea) delapidare cu fonduri europene, nu potlogăriile politice, peceriste, cu care gargamelul e învățat încă de pe vremea când lua 10 la ”Ștefan Gheorghiu”, academia de conducere care se baza exclusiv pe tezele lui ceușescu.
      • +11 (15 voturi)    
        Univ Al I Cuza (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:11)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui diddlyjo

        da, taraba universitara e doldora de tudoreli, mediocritati didactice si profesionale, progenituri de securisti si turnatori, adusi clientelar la catedre. Cea mai veche Universitate, intre timp nu se mai claseaza nici macar in primele 1000 din lume - a devenit o fabrica de diplome oarecare. O RUSINE !
    • +33 (41 voturi)    
      pasarea malai ... (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 17:21)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Vrea el dar UE are propria procedura de selectare a candidatilor ! TT e prost de bubuie !
    • +14 (20 voturi)    
      Nu e numai ticalos, e si prost! (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:32)

      CetateanulRoman [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Toata conducerea psd a facut din asta o lupta personala. Si daca va pierde postul de Procuror Sef, Codruta va prinde macar un post printe adjuncti, sau intr-una din Camerele permanente ale EPPO sau, si mai rau, sa fie reprezentantul INDEPENDENT al EPPO in Romania.... Acesta ancheteaza TOT ce considera ca aduce atingere intereselor si finantelor europene in tara respectiva.

      https://eur-lex.europa.eu/eli/reg/2017/1939/oj

      In plus au reusit sa atraga atentia asupra disperariicu care incearca sa ascunda ce au furat. Indiferent cine va fi noul procuror va cauta imediat la finante! Ati reusit sa enervati pe toata lumea.
      Rai de atita prostie!
    • -12 (20 voturi)    
      rector ,DA ! (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:35)

      muscha mbanana [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      e pentru ca a invatat nu a stat la beutura ! ori ajunge PRESEDINTELE tarii ori ajunge Seful comisiei de la Venetia . Ai sa te crucest ,habar n-ai ce apreciat e in EVROPA , pune mana si informeaza-te ! PRESEDINTE e cel mai bine ,sa dea lectii de onoare si respect fata de CONSTITUTIE SI TARA ,nu cum isi bat joc altii sperand ca scapa de mana lunga a justitiei !
      • +9 (13 voturi)    
        Cine il (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 22:19)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui muscha mbanana

        apreciaza in Europa pe acest Dorel?
  • +48 (58 voturi)    
    ce nenorocit ordinar (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:16)

    cristi_an [utilizator]

    ce ordinar nenorocit
    • +38 (46 voturi)    
      Comment sters de user (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:38)

      polonyca [anonim] i-a raspuns lui cristi_an

      • +13 (17 voturi)    
        E cum a fost (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:15)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        Intrat cu chiu cu vai la Drept, activiate utc, propagandist pcr, procuror ceausist trimitând oameni la puscarie la ordinele securitatii, carierist,, sluga a infractorilor Fenechiu/Vlasov, conductor de doctorate date lui alde Gorghiu samd. O cariera de adevărata lichea, dupa cum s-a si văzut. Scuipatul e prea putin pentru el, că are șoricul gros!
  • +55 (63 voturi)    
    Tumorele (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:20)

    omezu [utilizator]

    Te agiti degeaba, mafiotule! Codruta, dupa ce o sa ajunga procuror sef, o sa aiba dreptul sa-ti refuze ORICE propunere si vei fi obligat, de fiecare data, sa vii cu alt nume! Poate nu stiai.
  • +44 (52 voturi)    
    Acum cateva zile (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:21)

    Ord [utilizator]

    zicea ca nu are nici o treaba si nu stie nimic. Cum au mai ajuns romanii sa-i faca din vorbe toti tantalaii ajunsi la putere...
    • +1 (3 voturi)    
      de prosti ce sunt... (Duminică, 17 februarie 2019, 8:37)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui Ord

      de prosti ce sunt...
  • +41 (49 voturi)    
    De atata (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:23)

    BillytheGreat [utilizator]

    ticalosie si-a pierdut nevertebratul Buborel mintile.
  • +42 (50 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:23)

    nlln [utilizator]

    Acest om nu are capaciati de judecata si intelegere.

    OUG?

    Si-a dat seama ca nu o poate impiedica procurorul Florea si acum intervine el cu OUG.

    Terorism profesional vorba lui CTP.
    O sa va rada si curcile.

    Daca cel care administreaza procedura de selectie nu a mentionat , in procedura, ca este nevoie de avizul ...nu stiu cui pentru candidatura ,cum isi poate cineva permite sa vina si schimbe regulile ?
    Regulile altuia.

    Tudorel , sluga perfecta.
    • -1 (9 voturi)    
      Mai oameni buni, nu pricepeti odata ca (Duminică, 17 februarie 2019, 9:17)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      NU este vorba despre sefia Parchetului UE, e vorba despre un procuror care sa reprezinte Romania la Parchetul UE, va repeziti ca musca la rahat si vorbiti numai pe langa?
      • +1 (1 vot)    
        ? (Duminică, 17 februarie 2019, 16:19)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        "Cum vor fi selectați procurorii Parchetului European?

        Procurorul-șef european și procurorii europeni vor fi selectați de către un comitet de selecție. Din acest motiv, Comisia a propus, la 31 iulie 2018, o decizie de punere în aplicare a Consiliului pentru numirea membrilor comitetului de selecție. Principala sarcină a comitetului de selecție va fi întocmirea unei liste restrânse de candidați pentru postul de procuror-șef european și de evaluare a calificărilor candidaților la procurorii europeni înainte de numirea acestora de către Consiliu.

        Douăsprezece persoane vor face parte din acest comitet de selecție. Toate aceste persoane trebuie să fie foști membri ai Curții de Justiție și ai Curții de Conturi, foști membri naționali ai Eurojust, membri ai instanțelor naționale supreme, procurori de nivel înalt și avocați. În ceea ce privește componența grupului, Comisia a luat în considerare necesitatea echilibrării geografice, a echilibrului între femei și bărbați și a reprezentării corespunzătoare a sistemelor juridice ale statelor membre care participă la Parchetul European.

        După adoptarea prezentei propuneri, Consiliul ar trebui să discute și să adopte o decizie de punere în aplicare a Consiliului de numire a membrilor comitetului de selecție. În baza acestei decizii, comitetul de selecție urmează să își înceapă activitatea în octombrie 2018. Comitetul de selecție urmează să selecteze procurorul-șef european și procurorii europeni până la sfârșitul anului 2019 "
      • +1 (1 vot)    
        ? (Duminică, 17 februarie 2019, 16:21)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        "Cum va fi asigurată independența Parchetului European?

        În primul rând, regulamentul prevede că personalul Parchetului European acționează în interesul Uniunii în ansamblul său și că nu solicită și nu acceptă instrucțiuni de la nicio altă instituție. Astfel se garantează că instituțiile, organele, birourile sau agențiile Uniunii și statele membre respectă independența Parchetului European și nu încearcă să îl influențeze în exercitarea funcțiunilor sale.

        În al doilea rând, Parchetul European va fi independent din punct de vedere structural, deoarece nu va fi integrat în altă instituție sau serviciu al UE.

        În al treilea rând, numirea procurorului-șef european se va face în urma unui apel public la candidaturi, de către Parlamentul European și Consiliu. O comisie formată din foști membri ai Curții de Justiție, membri ai instanțelor supreme naționale, ai parchetelor naționale și/sau avocați reputați, va ajuta la elaborarea unei liste scurte de candidați. Mandatul este limitat la șapte ani fără posibilitate de prelungire, ceea ce garantează că acțiunile procurorului-șef european nu vor fi motivate de dorința de reînnoire a mandatului. Procurorul-șef european poate fi revocat din funcție numai printr-o decizie a Curții de Justiție, la cererea Parlamentului European, Consiliului sau Comisiei.

        În al patrulea rând, în ceea ce îi privește pe procurorii delegați naționali desemnați să lucreze pentru Parchetul European, regulamentul prevede că aceștia vor fi total independenți de organele naționale de urmărire penală."
  • -40 (50 voturi)    
    pai (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:29)

    cucuveauamov [utilizator]

    daca sefa va fi Penala refugiata la Bruxelles, atunci macar subordonatii sa fie mai ok
    • +34 (46 voturi)    
      Penalii sunt la Bucuresti. (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:37)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Penalii sunt refugiati la Bucuresti.
      In Parlament.
      Presedinte Camera Deputatilor, Senat.

      Refugiati la Bucuresti, reprezentati de CCR pe post de avocat.
      Paziti de Avocatul Poporului( poporul hotilor, ca de restul nu am auzit sa ii pese).

      Remuneratie consistenta.De la buget.
    • +19 (29 voturi)    
      Am vzut cu toii.. (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:48)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      ...ce "subordonati" propune tudorica, lingaul fara frica. Bine pregtiti.. Am vrut sa spun: "bine pregatiti sa primeasca ordine".
    • +8 (12 voturi)    
      dragnea al tău (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:29)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      e atât de cinstit și curat că-i e frică să calce dincolo de granițele vestice ale României. Să juri că îi sfârâie tălpile dacă atinge pământul pe acolo, ca și dracului când e udat cu apă sființită. D-aia e și invitat atât de des la reuniuni europene.
    • -2 (8 voturi)    
      nu inteleg pe Hotnews (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:04)

      Kornell [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      de ce accepta comentarii de la unii care sunt clar postaci (mazeta, cuccuveauamov...), care nu cred ca au o postare cu plus, doar in numele liberei exprimari???sau doar ca sa=i starneasca pe ceilalti sa comenteze
      • -4 (6 voturi)    
        Da ,acceptati numai postari de la unii (Duminică, 17 februarie 2019, 9:19)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        care clar sunt prosti, ca asa avem o varietate de idei!
        • +3 (3 voturi)    
          prost (Duminică, 17 februarie 2019, 11:49)

          Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Ai dreptate, mai trebuie si descreerati si prosti ca tine si cucuveaua mov ca lumea sa priceapa mai usor cata ticalosie e in guvern si sparlament..
      • -3 (3 voturi)    
        haha (Duminică, 17 februarie 2019, 9:45)

        Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui Kornell

        Eu nu inteleg cum de ii suporta Pamantul pe astia pe care i-ai enumerat tu :)))
  • +38 (46 voturi)    
    Cine... (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:30)

    ElDiablo [utilizator]

    ...il poate opri pe Buborel? Maine poimaine anunta ca stabileste prin OUG si politica economica, externa, etc. a SUA sau pur si simplu desfinteaza si dizolva UE, NATO, ONU si le inlocuieste pe toate cu psd-alde.
  • +30 (38 voturi)    
    O comisie de giboni (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:37)

    Dalinar [utilizator]

    Care va propune niste giboni. Fain.
  • +40 (50 voturi)    
    Tudorel Toader (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:38)

    Rahan5 [utilizator]

    este tantalau. Laura Codruta Kovesi va fi un angajat al UE care sa prinda hoti. Pentru un angajat al UE in domeniul Justitiei nu e nevoie sa fie ,,din partea Romaniei". Ea se duce acolo ca un candidat cu ,,Cetatenie UE" si nu un special ,,candidat al Romaniei".
    Daca lui Tudorel Toader nu-i convine UE nu are decat sa dea o Ordonanta de Urgenta cu scoaterea Romaniei din UE.
    Sau sa-i ridice Cetatenia Romana / implict Cetatenia UE lui Laura Codruta Kovesi. Atunci Codruta va lua cetatenia Bulgara si tot va ajunge Procuror European.
    • +12 (16 voturi)    
      sa nu confundam (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:18)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Nu procurorul general ar urma sa fie selectionat prin OUG, ci un procuror din partea Rom, adica o sluga ticaloasa a infractorilor pe care i prerezint Tumorel Toader - licheaua ceausisto-pesedisto-aldista.
    • -2 (4 voturi)    
      Alt habauc care o (Duminică, 17 februarie 2019, 9:19)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      ia pe aratura!
    • +1 (3 voturi)    
      Nu poate sa ii ridice cetatenia romana (Duminică, 17 februarie 2019, 9:37)

      sinx [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Oricat si-a dori Tudorel, nu ii poate ridica cetatenia.
      Cetatenia dobandita prin nastere nu poate fi ridicata de absolut nimeni.

      Slinos personaj, daca l-as vede pe strada l-as scuipa intre ochi.
  • +34 (46 voturi)    
    Stai calm bubosule (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:43)

    Captain Obvious [utilizator]

    Vine și vremea ta. O să plătești cu vârf și îndesat.
    • +22 (30 voturi)    
      Postelnicu dixit! (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:14)

      XtrO [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Il mai stii, mai sluga buboasa, pe Postelnicu, cu a sa deja celebra 'Onorata instanta, am fost un dobitoc!'? Repeta in oglinda zicerea asta, ca in curand vei avea nevoie de ea.
  • +30 (36 voturi)    
    E ca la Eurovision Song Contest (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:44)

    Koczka [utilizator]

    Se introduce un juriu de specialiști autohton și intervine cenzura PCR ( Pile Relații Cunoștințe ) și rezultatele sunt cum sunt. Tipic românesc . Aceasta mentalitate poate fi schimbata doar de o generație nouă educata și nealterată de virusul autohton. Că noutate in ultimii ani acestei influențe nefaste i s-a adăugat un amestec intolerabil și grotesc al politicului în justiție al cărui exponent emblematic este acest ministru clientelar.
  • +24 (28 voturi)    
    tudorica taica ... (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:44)

    VaseaV [utilizator]

    statul de drept ... amendarea abuzului ministrului justitiei unde se face ? cine o face ? sa nu imi spui ca parlamentu', ca ala doar te-a pus in functie indirect, nu are cum sa te amendeze cand faci prostii, ca de exemplu prostia care o scoti pe gura acum :))))))))))
  • +40 (46 voturi)    
    Iiiiiiiiiiii (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:46)

    Desm [utilizator]

    Slugarel vrea sa se faca selectia ca la Ierovision.
  • +29 (33 voturi)    
    *Iubitul*nostru Gargamel Beria, (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:54)

    Rescator [utilizator]

    Ai mare obrăznicie și un tupeu uriaș.Românii normali
    la cap au ințeles ce hram malefic ai.Pe ce pui mâna se alege praful de Statul de Drept și de România.
    Nu ai vrea să emiți o OUG ca Pământul să se invârtă
    invers și Dictatorul Liv Jong UNU să aibă 20 de ani!?
    Sunt sigur că PM Docila nici nu ar băga de seamă ce
    semnează.
  • +28 (36 voturi)    
    Habar nu are de regulamentul UE (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 14:56)

    democtrates [utilizator]

    Oamenii astia de la putere habar nu au ca suntem in UE, dreptul la munca este garantat in tarile UE, eu cetatean roman cu studii de specialitate, daca sunt apt si eligibil pentru o functie daca sunt acceptat pot sa lucrez in UK(deocamdata) in Franta, Belgia , in Spania inclusiv Gibraltar si chiar la Bruxeles ATENTIE indiferent ce vrea sau crede Ministrul Justitiei. Prostul asta se crede Dumnezeu . Oameni buni de la Iasi, dati-l afara din barou si de la Facultate , chiar ca va face de rusine.
    • -4 (6 voturi)    
      Tu nu esti apt nici sa intelegi un articol (Duminică, 17 februarie 2019, 9:21)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

      de pe un site, decum sa fii eligibil pentru asa ceva!
      • +2 (2 voturi)    
        prost (Duminică, 17 februarie 2019, 11:54)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        "Prostul daca nu e si fudul..." sta scris pe fruntea ta, cum le stii tu pe toate bibicule, vorba lui nenea Iancu Caragiale....
  • +29 (35 voturi)    
    Adica eu nu pot aplica . . . . (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:02)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . pentru un job potrivit aptitudinilor si calificarii mele decat daca e de acord ministrul de resort? Esti un tampit!
  • +35 (41 voturi)    
    Obsedatul (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:07)

    ber [utilizator]

    Tudorel este obsedat! Vrea sa controleze el totul!
    Cred ca el va fi un ministru etern dar si ca este extrem de competent.
    • +17 (21 voturi)    
      Scuze (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 17:38)

      ber [utilizator] i-a raspuns lui ber

      Crede ca el este un ministru etern......
  • +27 (31 voturi)    
    "TT uber alles" în democratura ca democrație (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:09)

    clencix [utilizator]

    In democratura TT, alesul se alege din propunerile comisiei de propuneri propusă de TT, dintre propunerile propuse ToT de TT. Ce sa ne mai scărpinam după ureche, sa-l numească TT direct și gata, ce atâta panarama de prostit boborul!
  • +32 (34 voturi)    
    OUG se da pentru URGENTE (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:10)

    bigbrother [utilizator]

    Nu ca sa impiedice un candidat sa aplice pentru un post. La Luxemburg exista oameni bine pregatiti care sunt in stare sa citeasca si sa vada daca aplicantul se inscrie in cerintele postului.

    Pentru cei interesati asta e anuntul oficial de recrutare pentru postul la care a aplicat Kovesi: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/RO/TXT/PDF/?uri=CELEX:C2018/418A/01&from=EN

    Ce trebuie retinut ca acest anunt este PUBLIC si la el poate aplica oricine indeplineste conditiile din anunt si este cetatean UE. Nu scrie nicaieri ca ministrul de justitie trebuie sa decida cine aplica si nici nu cred vreun moment ca cei de la Comisia Europeana vor fi de acord cu asa ceva.
    • +2 (2 voturi)    
      Nu ai înțeles, Frate Mai Mare!„ (Duminică, 17 februarie 2019, 17:11)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui bigbrother

      Urgența este că ajunge Kovesi procuror șef european și povestea TelDrum douăjșapte dă meleoane euroi jefuiți de la UE se dă pe față și dă de Dreaq nea ăla oarecine ierea atunci cu acțiunile-n buzunar (nu spui cine, față suspusă, șăf dă Cameră, nu, nu la Jilava, la o Cameră din multele camere ale Căsuței Boborului Naționale, bre!).
  • +30 (34 voturi)    
    Comment sters de user (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:12)

    DiDiRo [anonim]

  • +24 (28 voturi)    
    Regulamentul . . . (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:22)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    il stabileste cel care angajeaza o persoana pe un anumit post. In cazul de fata a fost vorba de un concurs OPEN la care a avut voie sa participe oricare dintre procurorii Europei care indeplineau conditiile impuse de organizatot. Cum poti tu ca vii si sa impui unui angajator pe cine vrei tu sa angajeze? E disperarea atat de mare sau pur si simplu esti . . . , pune tu epitetul! Stai linistit ca prin unealta si un escrc fugar ta sansele Codrutei de a mai ocupa acest post, sunt minime!
  • +27 (29 voturi)    
    Idee (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:26)

    Werwolf1 [utilizator]

    Un om mai destept a postat pe alt site asta ,si citez :Art,17 alin. (1) din Regulamentul EPPO: „La propunerea procurorului-şef european, colegiul numeşte procurorii europeni delegaţi desemnaţi de statele membre.

    ori sunt eu tampit ori astuia i-au crescut negi si pe creier
    • +2 (2 voturi)    
      TT (Duminică, 17 februarie 2019, 10:15)

      3C [utilizator] i-a raspuns lui Werwolf1

      Da, ai dreptate, dar este vorba despre procurorii DELGATI, cei ce raman in tara si se ocupa efectiv de investigatii. Nu e cazul pentru functia de procuror, cea pentru care a aplicat Kovesi.
  • +33 (35 voturi)    
    Adina (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:31)

    Withdrawal [utilizator]

    Dupa care o propune pe Adina , care este respinsa, pe urma CCRul, o mai propune de vreo 3 5 7 9 ori pana tot Adina iese.

    Si ce este trist, poporul se uita si accepta.

    Primele 2 cuvinte ale imnului Romaniei nu sunt o coincidenta, ar trebui repetate de romani ca o rugaciune de sute de ori pe zi pana vor fi intelese.
  • +27 (29 voturi)    
    OK (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:32)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Si care e urgenta? Chiar am ajuns sa avem 2 Parlamente? Unul chiar scoate cum vrea el, cand vrea el, fara sa dea nici un fel de seama nimanui! Pai sa desfiintam Parlamentul, ce rost are?
  • +32 (34 voturi)    
    un lider comunist ca pe vremuri (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:38)

    barba-neagra [utilizator]

    El suteaza, el centraza, el da cu capul, tot el inscrie.
    In culmea gloriei, Tudorel va hotara si care sunt dosarele de fraudare a fondurilor europene, nu?
    Poate se gandeste sa mai dea o lege, acum ca CSM-ul e la picioarele PSD-ului iar ICCJ-ul vine tare de la urma ca Tarcea e terminata, ca sa puna un singur candidat etern la toate functiile: Florea. A iubit-o de cum a vazut-o, asa tanara si plina de avant si experienta in probleme legate de haine naziste si deschideri de seifuri.
  • +27 (29 voturi)    
    desemnez tot (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:40)

    cugetatorul [utilizator]

    Desemnez tot sau ce mai atata tevatura, aleg eu direct procurorul european, aveti incredere ca sigur fac alegerea care (nu) trebuie ...
  • +29 (31 voturi)    
    Deci sunt sanse (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 15:59)

    yol [utilizator]

    sa avem un candidat viabil si dam o ordonanta,ca sa facem o comisie politica de selectie, pentru a fi siguri ca nu mai avem nicio sansa.
    Cine-si imagineaza ca o comisie condusa de un numit politic, slugarel, poate propune un candidat independent si poate fi luat in
    serios de parchetul european?!
    Deocamdata Codruta pare sa-i fi convins pe europeni, iar Slugarel pare sa-i fi convins doar pe antenisti si pe soferii deveniti mazete.
  • +27 (29 voturi)    
    Mai trebuie o OUG (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:10)

    SoulRider [utilizator]

    ...prin care sa te declari un slugoi jalnic si detestabil. Nu pentru ca nu ar sti lumea asta, dar asa, ca sa intri si tu in...legalitate!
  • +25 (27 voturi)    
    tudorel (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 16:20)

    ------ [utilizator]

    Tipul modest si sters care ar face orce pentru niste bani pentru a iesi in evidenta un tip plin de angoase si frustrari .Ce viata trista!
    • +1 (1 vot)    
      gresit (Duminică, 17 februarie 2019, 11:59)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui ------

      Gresesti, Gargamel nu e modest decat ca intelect, altfel e un ticalos arivist, urmaritii "cariera"...
  • +18 (20 voturi)    
    tuDOREL vrea sa.... (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 17:25)

    astronaut [utilizator]

    schimbe procedura de selectare a procurorului EUROPEAN , hai ca daca pe acest brav popuur puteti sa-l pacaliti , acolo va faceti de ca...t sigur ! auzi la el , vrea sa propuna el cine dintre procurorii romani sa participe la selectie prin OUG ??
  • +18 (18 voturi)    
    Gargamel (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:07)

    GigelStrainu [utilizator]

    tu in iasi nu mai viitor in avocatura sau in "profesoreala", poti sa te duci sa iti cauti taraba in piata sa te apuci ...
    • +1 (1 vot)    
      taraba (Duminică, 17 februarie 2019, 12:01)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui GigelStrainu

      Si aranjat "taraba" ca avocat...Va avea destui clienti dintre politicienii nostri...
  • +8 (8 voturi)    
    Completare. (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 18:18)

    nlln [utilizator]

    Dupa aceasta procedura , IN DESFASURARE( adica sanse nule sa fie anulata/ schimbata indiferent cat se straduieste Toader) vom avea un nominalizat( Kövesi sper ).

    Toader poate da cate ordonante vrea.Chiar ordonanta de urgenta numita "A.Florea", singura calificata acum si in veci de veci sa candideze din partea Romaniei.

    Si tot acum si in veci de veci A.Florea sau prietenii de nivelul sau, nu va depasi stadiul de candidat( exact ca la DNA).
    Toader este obisnuit sa impuna vointa partidului cu ajutorul prietenilor din CCR .

    Crede Toader ca va putea reclama la CCR faptul ca
    Consiliul Uniunii nu ii ia in calcul propunerea?
  • +9 (9 voturi)    
    Sa adauge marea adunare nationala (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:07)

    Coco Whistle [utilizator]

    Mamaliga de popor, masa de oameni manipulata de imbecili
  • +8 (8 voturi)    
    dam un OUG (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:24)

    Dizidentul [utilizator]

    nu cad zarurile cum vrem noi cei de la putere ,dam un OUG sa stie toata Europa noi avem cutitul in mina. un OUG a devenit un act de a ne dovedi puterea cind nu sintem capabili sa conducem Tara chiar daca aliatii nostri nu sint de acord,noi avem nevoie de banii lor nu de consultari
  • +9 (9 voturi)    
    un ministru al Justitiei (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:42)

    Dizidentul [utilizator]

    trebuie sa traga niste linii rosii pentru ca blameaza Justitia din Romania.Nicaieri pe tot Globul nu este acuzata o persoana pe acuzatiile unui condamnat si culmea fugit in alta tara. Sint lucruri cusute cu multa ata alba si domnul sta si da apa la moara, acepta ca tot felul de persoane dubioase (presa sau fosti avocati alungati din sistem) pot da deja nivelul condamnari si culmea stiu deja cit de mult a gresit Covesi, comportamentul celor care fac critici da de gindit si Ministrul Justitiei bate din Palme si se bucura ca un copil oligrofen
  • +10 (10 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 19:58)

    [anonim]

  • +12 (12 voturi)    
    E o gluma (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 20:39)

    Mircea11 [utilizator]

    Chiar crede cineva ca lacheul Tudorel va fi bagat in seama?
  • +10 (10 voturi)    
    Procedura de selecție a neamurilor (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 20:49)

    DomnuTrandafir [utilizator]

    A rubedeniilor, a celor pusi de partid pe motiv de incopententa.
    Vai tie Rudotel!
  • +9 (9 voturi)    
    Specialist în selecții negative. (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 21:40)

    dufferin [utilizator]

    Această lichea ne-a dovedit de ce este capabil să ne scutească ! Să se întoarcă la Panciu..
  • +10 (10 voturi)    
    Bhei (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 21:41)

    coor [utilizator]

    Io un lucru nu inteleg : in tara asta nu sa dau decat ordonante de urgenta ? Daca da , sa se desfiinteze parlamentul , ca nu mai are obiectu' muncii !
  • +9 (9 voturi)    
    Beahhh (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 21:58)

    europeanul2 [utilizator]

    Pe unde te misti in PSD calci in cate un Rudotel si te murdaresti pe pantofi de se impute toata camera!
  • +9 (9 voturi)    
    Doi Doreli (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 22:14)

    adrian88000 [utilizator]

    Toader, e nebun ?
  • +11 (11 voturi)    
    Gargamel!? (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 23:07)

    Dreiu [utilizator]

    Ce gunoi de om!
    Nu e de ajuns ca ne-a demostrat cit e de ticalos, ne face si de rusine in Europa.
  • -6 (14 voturi)    
    Haha, toti credeti ca e vorba de postul lui LCK (Sâmbătă, 16 februarie 2019, 23:54)

    andipetre [utilizator]

    Ce imi plac comentariile astea revolutionare de pe aici! Majoritatea celor care posteaza au crezut ca e vorba de postul pe care candideaza Codruta si radeau de Tudorel, cum de poate fi atat de fraier si cum de isi permite el sa schimbe el acum regulile de alegere pentru sefia Parchetului...

    Ei bine, stirea este despre procurorii care reprezinta fiecare tara in acea structura, aici nu e vorba nici de seful acesteia si nici de Kovesi :-) :-) Daca asta e atentia cu care cititi si intelegeti stirile, oricine va poate face sa credeti orice...
    • -2 (6 voturi)    
      Intr-un cuvant sau doua, (Duminică, 17 februarie 2019, 9:22)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      ie prosti?
    • +2 (2 voturi)    
      Vezi ca cineva (Werwolf1) a dat si (Duminică, 17 februarie 2019, 11:09)

      Kecske [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      temeiul legal prin care UE isi alege procurorii. Cred ca poti gasi textul integral al regulamentului si in romana ca in engleza, franceza sau alte limbi straine s-ar putea sa nu-l intelegi bine. "Invatati, invatati, invatati !" a spus chiar maretul lenin. Eu as parafraza: "cititi, cititi, cititi" si dupa aceea dati-va cu parerea.
      • 0 (0 voturi)    
        Mai sunt si exceptii, dar majoritatea... (Duminică, 17 februarie 2019, 18:13)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Kecske

        ...s-au inselat, sa zicem asa.
    • 0 (2 voturi)    
      destept (Duminică, 17 februarie 2019, 12:04)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      Ia uita unde sta desteptaciunea !?
  • +5 (5 voturi)    
    "Partidul e-n toate"... (Duminică, 17 februarie 2019, 10:49)

    naitza [utilizator]

    ...partidul controleaza totul...Un bolshevic in cuget si simtiri, nu va abandona practica asta, o are in sange...
  • +2 (2 voturi)    
    5 membri din care 3 ai MJ? (Duminică, 17 februarie 2019, 13:49)

    hic sunt leones [utilizator]

    Treburile merg așa doar în dictaturi, dle ministru.
  • +3 (3 voturi)    
    nu vrea si o esarfa (Duminică, 17 februarie 2019, 13:55)

    ...!?! [utilizator]

    de canepa!?


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version