UPDATE Adina Florea: Kovesi va fi audiată la Secția de anchetare a magistraților în urma unei sesizări a lui Sebastian Ghiță. În primul rând se va respecta legea

de MH     HotNews.ro
Joi, 14 februarie 2019, 9:31 Actualitate | Esenţial


Adina Florea
Foto: Ziua de Constanta
Fostă şefă a Direcţiei Naţionale Anticorupţie Laura Codruţa Kovesi va fi audiată la Secţia de investigare a magistraților într-un dosar deschis în decembrie 2018, în urma unei sesizări a lui Sebastian Ghiță, a declarat, joi dimineață, procurorul Adina Florea, adjuncta acestei structuri controversate, înființate în acest an după modificarea legilor justiției de către coaliția PSD-ALDE. Adina Florea - propusă de mai multe ori la șefia DNA, în locul lui Kovesi, și refuzată de președintele Iohannis - a susținut că în acest caz vor fi respectate drepturile tuturor persoanelor implicate, și, în primul rând, va fi respectată legea. Întrebată ce se va întâmpla dacă L. C. Kovesi nu va veni la audieri, Florea a spus că ”există măsuri procesuale privind citarea și aducerea persoanei”.


UPDATE 11.30: Adina Florea a susținut, răspunzând uunor întrebări ale jurnaliștilor, că acțiunea demarată împotriva fostei șefe DNA nu este o răzbunare și că nimeni nu aplică ”dubla măsură„, fiecare beneficiind de aceleași drepturi procesuale.

”O să îmi rezerv dreptul de a mă repeta- este o activiatet în curs de urmărire penală (...) se respectă exact aceleași drepturi procesuale care trebuie să fie cunsocute de fiecare persoană în parte. Nu se lucrează și nu se analizează nimic cu dublă măsură. Nu discutăm decât în cadrul legal și procedural”, a susținut Florea, întrebată cum comentează faptul că anchetarea ar fi o răzbunare sau o tentativă de a bloca numirea lui Kovesi în funcția de procuror șef european.

Întrebată ce se întâmplă dacă fosta șefă DNA nu va veni la audieri, Florea a spus că ”există măsuri procesuale privind citarea și aducerea persoanei”.

Aceasta a repetat că citația nu conține faptele de care este acuzată Kovesi, dar că este vorba despre denunțul lui Ghiță.

"Este un dosar din decembrie 2018, deschis după o sesizare a lui Sebastian Ghiță. E o anchetă în curs de desfășurare, în care vor fi respectate drepturile tuturor persoanelor implicate și, în primul rând, se va respecta legea", a declarat, joi dimineață, Adina Florea.

Ea a susținut că "nu există nicio legătură între activitatea personală a unora dintre persoanele cercetate și stadiul anchetei".

"Stadiul urmăririi penale de la acest moment a impus începerea urmăririi penale", a spus procurorul Adina Florea.

Ea nu a vrut să facă alte comentarii, invocând ancheta în curs și reproșându-le jurnaliștilor că fac presiuni: "Aceste întrebări ale dumneavoastră par să fie presiuni care se fac cu privire la o anchetă în curs de desfășurare".


Laura Codruţa Kovesi remarcă faptul că această citaţie vine în momentul în care ea se pregăteşte să susţină interviul pentru funcţia de procuror-şef european.

"Citația vine înainte de a merge la Parlamentul European la audieri, dar probabil este tot o coincidență. Mi-am cumpărat bilet de avion pentru vineri ca să pot să merg la Bruxelles și să particip la audiere. Am fost astăzi la Înalta Curte și am depus o cerere de amânare pentru un proces care urma să aibă loc luni. La nici câteva ore după ce am depus această cerere, am primit această citație. Este evident că prin această metodă se încearcă oprirea mea în această procedură, se încearcă să nu ocup această funcție, pentru că totuși am șanse, sunt candidatul care s-a situat pe primul loc”, a spus Kovesi.

Fosta șefă a DNA a precizat că în citație "nu sunt descrise faptele”. "Bănuiesc că este vorba despre dosarul în care aș fi fost implicată de aducerea lui Popa Nicolae în țară, desigur, o mare minciună”, a adăugat ea.

Ulterior într-o intervenție la Digi24, Kovesi a calificat situația ca fiind "o răzbunare” pentru că plângerea depusă la CEDO după ce a fost revocată.

Kovesi a spus că inițial audierea din Parlamentul European trebuia să aibă loc pe 18 februarie, însă a primit joi seară o mail în care era informată oficial că aceasta va avea loc pe 26 februarie.

Secția specială pentru anchetarea magistraților este condusă de fostul adjunct al șefului Inspecției Judiciare, Gheorghe Stan. Adjunctul lui Stan la Secția pentru anchetarea magistraților este procurorul Adina Florea, propusă de trei ori la șefia DNA de către ministrul Justiției și respins de președintele Iohannis.

Secţia pentru investigarea infracţiunilor din Justiţie şi-a început activitatea în 23 octombrie 2018, având competenţa exclusivă de a efectua urmărirea penală pentru infracţiunile săvârşite de judecători şi procurori, inclusiv judecătorii şi procurorii militari şi cei care au calitatea de membri ai CSM. Secţia a preluat dosarele care îi vizează pe magistraţi aflate în lucru la DNA şi la alte unităţi de Parchet, precum şi dosarele soluţionate. În momentul în care a devenit operațională, Secția a primit peste 1.400 de dosare.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















22607 vizualizari

  • +54 (68 voturi)    
    Tovarasha Adina Florea - fata lu Nea Taticuu (Joi, 14 februarie 2019, 9:34)

    un domn [utilizator]

    De Constanta P$D nu ne spune despre informatiile livrate Antena trei cu o zi inainte de audierea Dansei la CSM sectia Procurori pentru candidatura la DNA ?
    Nimic ? Nimic ?
    • +38 (46 voturi)    
      aiurea (Joi, 14 februarie 2019, 11:12)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      "în primul rând, va fi respectată legea."

      Zice asta o doamna cu un traseu profesional mediocru, banuita de colaborare cu Securitatea si numita la DNA de catre un ministru cu un caracter de jeg, cu intentii cel putin indoielnice si numit, la randul sau, de niste politicieni fie cu dosare penale, fie cu condamnari penale.

      Ma scuzati un pic, ma duc sa vomit. Este pur si simplu necredibila afirmatia Adinei Florea cum ca legea va fi respectata atunci cand, de fapt, este de domeniul evidentei ca in spatele acestei lupte cu Kovesi se ascund, de fapt, niste penali si niste inculpati.
    • +29 (33 voturi)    
      Sebastian Ghiță unde este? (Joi, 14 februarie 2019, 11:39)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Nu-i infractorul ăla cazat la hotel în Belgrad în loc de Rahova sau Jilava.Nu ziceați voi pesediștii că nu-i corect să se ancheteze pe bază de denunțuri?Tu Adina ai ajuns să faci ce îți cer niște infractori și vei ajunge călcată în picioare de aceiași infractori.Păcat că te-ai lăsat prostită/ademenită cu o funcție efemeră.Ți-ai distrus cariera și viața intrând în mafie și executându-le ordinele.
    • +12 (12 voturi)    
      care lege? (Joi, 14 februarie 2019, 15:49)

      VaseaV [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      banuiesc ca este vorba despre legea aceea care pe tine nu te-a facut niciodata procuror independent, asa-i ?
  • +65 (79 voturi)    
    pina cind (Joi, 14 februarie 2019, 9:40)

    GeorgeT [utilizator]

    Pina cind va mai rabda pamintul si romanii .
    Infractorii sunt eliberati si procurorii anchetat,

    Treziti-va din hibernarea romani, for fuck sake !
    • -54 (70 voturi)    
      procuror penal, (Joi, 14 februarie 2019, 9:59)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

      marș la tribunal!
      • +31 (35 voturi)    
        www va fi interzis in URSS (Joi, 14 februarie 2019, 10:20)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        Tocmai de unkiu tau Putin, ce vei face in acel Black Out ?
      • +27 (33 voturi)    
        aham... (Joi, 14 februarie 2019, 10:54)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        cum ramane cu tara condusa de un condamnat penal definitiv?!
        acolo e ok, nu?!
        ipocrizia asta ...

        also cum ramane cu "nevinovat pana la proba contrarie" chiar tu urlai de asta cand era vorba sa-ti aperi stapanii din psd!
      • +1 (1 vot)    
        Pro curor penial (Vineri, 15 februarie 2019, 11:21)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        ala care a incalecat infractoarea din care-ai scos capul sa respiri degeaba.
    • +28 (30 voturi)    
      Dizidenta (Joi, 14 februarie 2019, 10:33)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

      Mai mult pe FB. Vai de tara asta.
  • +34 (36 voturi)    
    SCURGERE DE INFORMATII (Joi, 14 februarie 2019, 9:47)

    sim18 [utilizator]

    "Inalta Curte" pierde/scurge informatii pentru infractori????
  • +57 (61 voturi)    
    sa vedem! (Joi, 14 februarie 2019, 9:47)

    mos ion roata [utilizator]

    In decembrie un infractor face o sesizare.In februarie se ancheteaza la cel mai inalt nivel. In acest timp dosare cu vechime de ani de zile sunt tergiversate. Sunt convins ca e o simpla intamplare....si o coincidenta cu numirea in functia de procuror la nivel european. In sfarsit si Justitia e a noastra!
    • -8 (10 voturi)    
      Da, ai dreptate, cam asa a tratat DNA-ul (Joi, 14 februarie 2019, 16:45)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui mos ion roata

      dosarele, dupa dorinta si preferinta sefei sale, Kovesi pre numele sau!
      Acum, aceasta noua sectie, infiintata in noiembrie s-a si apucat de treaba si rezultatele deja se vad!
      • +3 (5 voturi)    
        e clar (Joi, 14 februarie 2019, 20:04)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        că nu te-ai trezit dup k.o. din secunda 5.
        Aaaa, nu tu ești mircică?
      • +2 (4 voturi)    
        voi credeti ca veti scapa? (Joi, 14 februarie 2019, 21:21)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

        murim cu voi de gat canalii ordinare!
  • +42 (58 voturi)    
    Plangerea unui infractor dovedit (Joi, 14 februarie 2019, 9:49)

    sim18 [utilizator]

    este mai presus decat a unui fost Procuroe general si sef DNA???? Suntem o tar UE?????
    • -33 (53 voturi)    
      pentru cine e legea? (Joi, 14 februarie 2019, 10:09)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Numai pentru cine vrem?! un procuror sef nu poate face ilegalitati?!

      Legea trebuie sa fie pentru toata lumea! ca de-asta a propovaduit si LCK increderea in justitie atata timp...

      "Penalii" sa aiba incredere in procurori si judecatori, dar ea nu?!
      • +41 (47 voturi)    
        IGPR deja a devoalat minciunile lui Ghita (Joi, 14 februarie 2019, 10:33)

        Gobelin [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Popa n-a fost adus de Kovesi cu bani luati pe sub mana de la Ghita, ci de Politia romana, in urma unei licitatii publice. Daca nu stiai, DNA nu se ocupa de astfel de proceduri, in plus, Popa a fost adus ca urmare a unei condamnari penale primite cu mult inainte ca DNA sa fie infiintata.
        Uite aici comunicatul IGPR. Da, acel IGPR care e in subordinea PSD-istei Carmen Dan:
        https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22860223-politia-romana-dupa-acuzatiile-lui-ghita-igpr-platit-aducerea-tara-lui-nicolae-popa-negociat-trei-companii-castigat-ion-tiriac-air.htm
      • +11 (19 voturi)    
        corect (Joi, 14 februarie 2019, 10:55)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        dar timingul este cel putin ciudat!
        noi nu contestam ca este cineva mai presus de lege!
        noi contestam ca aceaste institutie este una corecta si care respecta legea!

        also: urmarit penal , NU inseamna condamnat, si se aplica prezumtia de nevinovatie!
        • -12 (18 voturi)    
          timing (Joi, 14 februarie 2019, 11:26)

          noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          La Orban nu a fost timing ciudat?! si s-a dovedit nevinovat....
    • -7 (9 voturi)    
      Da Kovesi de ce s-a plans si nu a fost (Joi, 14 februarie 2019, 16:46)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      bagata in seama, ca n-am auzit?
  • +42 (54 voturi)    
    Interesant (Joi, 14 februarie 2019, 9:51)

    Liliputan [utilizator]

    Pai de ce nu vine Ghita in Romania sa depuna plangerea?
    A trimis-o pe mail?
    • +32 (38 voturi)    
      Am Putea Cere ca in Baza Transparentei (Joi, 14 februarie 2019, 10:00)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Liliputan

      Institutiilor Publice sa aflam de unde a scris Sebastian Ghitza- petitia/reclamatia NU era acceptata daca :
      1 era scrisa de un Anonim fara date de identificare
      2 adresa unde Institutia este Obligata sa remita Raspunsul
    • +35 (39 voturi)    
      Interesant (Joi, 14 februarie 2019, 10:42)

      bfc [utilizator] i-a raspuns lui Liliputan

      Eu am primit odata un raspuns de la Politia Romana ca orice plangere oficiala se depunde personal si se semneaza in fata organelor statului, adica nu poate nimeni, nici cu imputernicire, sa depuna o plangere sau sesizare in numele altor persoane

      Se para ca "Guita" este mai presus normelor care se aplica plebei.....
      • +1 (1 vot)    
        guitz este agent fsb (Vineri, 15 februarie 2019, 16:00)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui bfc

        dublu sau triplu, nu mai conteaza.
    • +14 (18 voturi)    
      mda.. (Joi, 14 februarie 2019, 10:53)

      alex..i [utilizator] i-a raspuns lui Liliputan

      Corect ar fi sa o ancheteze si pe Kovesi prin intermediul mail-ului.
      • +4 (4 voturi)    
        Videoconferinta (Joi, 14 februarie 2019, 16:44)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui alex..i

        :D
  • +34 (44 voturi)    
    Comment sters de user (Joi, 14 februarie 2019, 9:51)

    qwerasdf [anonim]

  • +39 (47 voturi)    
    Justitie PSD-ALDE... (Joi, 14 februarie 2019, 9:54)

    rochiri [utilizator]

    Este anchetat un procuror de un hot (Ghita) ...
    #mu1epsd
    • -23 (37 voturi)    
      nu (Joi, 14 februarie 2019, 10:11)

      noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Nu Ghita ancheteaza, el face o plangere. Si cu atat mai mult ca e "hot" are ce spune, ca doar hotiile nu le-a facut nici singur, nici pe persoana fizica


      Si procurorul trebuie sa fie cercetat si pedepsit pentru ilegalitatile pe car ele-a facut.... daca nu le-a facut, cu atat mai bine, i se asigura presedentia
      • +20 (22 voturi)    
        Slugarel "cerceteaza" cu celeritate, desi (Joi, 14 februarie 2019, 10:53)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Nu Ghita l-a adus pe Popa ci IGPR, dupa cum institutia a recunoscut: https://www.hotnews.ro/stiri-esential-22860223-politia-romana-dupa-acuzatiile-lui-ghita-igpr-platit-aducerea-tara-lui-nicolae-popa-negociat-trei-companii-castigat-ion-tiriac-air.htm.
      • +17 (21 voturi)    
        corect (Joi, 14 februarie 2019, 10:57)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        dar nici Kovesi nu condamna, ci judecatorii! d c e ea acuzata pt ca ajung "amaratii" de hoti la puscarie?!

        problema nu este cercetarea, problema este timingul evenimentelor si cum pica ele la fix pentur interesele PSD!
        mie acest timing imi spune ca aceasta institutie este subordonata politic!
      • +12 (16 voturi)    
        noi (Joi, 14 februarie 2019, 11:08)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui noi2013

        Noroc ca "noi", cei mai multi, nu suntem tot ata de "destepti" ca tine ca sa avem orbul gainilor...
    • -10 (14 voturi)    
      Acum ... (Joi, 14 februarie 2019, 12:12)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui rochiri

      Acum cine pe cine ancheteaza e mai putin important. Important e cine cu cine era in crama si in sufragerii.
      • +7 (7 voturi)    
        Ai vazut (Joi, 14 februarie 2019, 16:49)

        somesanu [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        tu cine cu cine? Nu ne lasa prada indoielii!
      • +2 (2 voturi)    
        tu (Joi, 14 februarie 2019, 20:15)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        ești sigur că era sufragerie? Nu era holul de intrare? Sau era bucătăria?
        De tavan atîrna o aplică sau un candelabru.
        Iordănescu cu ce echipă ținea?
        Poate ai reușit să te clarifici prin ceața fumului de Kent care-ți inoculează vederea și îi lămurești și pe cei din comisia parlamentară, aia care a cheltuit banii de pomană câteva luni.
        Să fii atent însă cînd te duci la Parlament să nu dea unul peste tine, unul cu mustața cariată care aleargă cu cuțitul în mână după un porc să-i taie șoriciul și care când obosește de atâta alergat, stă și se întreabă pe unde a dosit niște sticle de vin (alea pentru Coldea), folosind prizele din dotarea SRI primite cadou după atâtea insistențe de la sebi guiță (or fi tot alea cu care exersa carmencita solouri la pereții din casă?).
  • +26 (34 voturi)    
    se va respecta legea?! (Joi, 14 februarie 2019, 10:04)

    liviu_ [utilizator]

    serios?!

    deci un procuror e urmarit dupa reclamatia unui condamnat penal care este fugar si, car cumva, poate sa reclame procurorii....

    mai muult... e urmarit de o institutie in subordinea direta a MJ (politician, care chiar a demis-o pe Kovesi FARA aprobarea presedintelui si a CSM si FARA motive temeinice!)!!!
    Sefa institutiei ce o ancheteaza este una care este pusa cu insistenta de MJ la DNA deci a primit aviz NEGATIV de la CSM!
    Impartialitatea institutia care o ancheteaza are mari semne de intrebare ridicate chiar de UE prin MCV!!!
    • +17 (21 voturi)    
      Da!! Bomboana pe coliva: (Joi, 14 februarie 2019, 11:21)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Cine ancheteaza cazul ca (si) procuror? ... tocmai persoana care a vrut sa-i ia locul la sefia DNA.
      Simpla coincidenta sau conflict de interese vadit?
      Doamna procuror de caz nu poate fi recuzata?

      Eu ma astept sa nu aiba vreun efect la CE pentru ca tocmai acest organism de cercetare a magistratilor la comanda politica este contestat de UE si prin persistenta la aceasta tema guvernul Romaniei si Ministrul justitiei s-au pus in conflict, contradictie cu UE (adica cu angajamentele Romaniei pentru aderare).
      (... sau sa aiba exact efectul contrar, fiindca va dovedi ca in activitatea de sef la DNA a atins si a deranjat nivelurile cele mai inalte, ceea ce ceilalti candidati nu au avut ocazia sau curajul sa faca)

      Numai condamnarea in regim de urgenta a LCK pentru faptele reclamate de infractorul Ghita ar putea forta Comisia sa nu o aleaga drept Procuror sef european...
      Oare cat de departe sunt dispusi banditii care guverneaza acum Romania, sa mearga? I vor pune arest la domiciliu? Dar pentru Ghita de ce nu au facut nimic si il lasa liber?
      • -7 (9 voturi)    
        Pai asa va respecta legea Adina Florea (Joi, 14 februarie 2019, 16:42)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        exact cum respecta legea si Johann, de 3 luni sta pe masa propunerea ca Adina sa fie sefa DNA si Johann o ignora!
        • +1 (3 voturi)    
          ai memoria varză (Joi, 14 februarie 2019, 20:18)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Johannis nu stă ci a respins propunerea lui gargamel, în privința procuroarei neindependente flocea, aia care toarnă documente secrete din fișetele procuraturii din Constanța, direct la ușa patrihoțului de vâlcov, recte a3.
        • +1 (3 voturi)    
          BrrrBrrrBRRUMMM (Joi, 14 februarie 2019, 21:25)

          rov [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          5#5#5#5#5
  • +25 (35 voturi)    
    Ma lasi (Joi, 14 februarie 2019, 10:04)

    micul_licurici [utilizator]

    Ba da nu va e rusine chiar deloc !? Asta e politie politica pe fata!!!

    Duduia Adina Florea, se vede din avion ca singurul scop este impiedicarea LCK de a ajunge procuror european.
  • +16 (22 voturi)    
    hmm (Joi, 14 februarie 2019, 10:04)

    dum_i [utilizator]

    moarze PSD.
  • +21 (35 voturi)    
    sinistru ce se intampla (Joi, 14 februarie 2019, 10:10)

    voxpopulix [utilizator]

    Eu in locul lui Kovesi as parasi de urgenta tara.

    PSD este in stare sa faca orice pentru a impiedica ocuparea pozitiei de procuror sef european. ORICE.

    Tocmai ne-am intors in anii 50 - Davai ceas, davai palton"

    Slugarel, o sa iti vina randul mizerabilule. Si tie si tuturor din mafia PSD.
  • +20 (24 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 14 februarie 2019, 10:10)

    [anonim]

  • +28 (32 voturi)    
    Pe Adina Florea asta.. (Joi, 14 februarie 2019, 10:11)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...cine o ancheteaza ca a sustras un document secret si la dat la haznaua 3 si lui Valcov ???
  • +24 (28 voturi)    
    Komisarul poporului (Joi, 14 februarie 2019, 10:32)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Komisarul poporului A. Florea, o slugă scârboasă a unui regim care tinde să devină diktatură. Cu asemenea otrepe politice, Ro a ajuns o tara de nelocuit. E sluga unei alte javre, pe nume Buborel, fost procuror ceausist si propagandist PCR, sluga a Securitati si a mafiotilor USL, PSD si ALDE:
  • +18 (22 voturi)    
    frica mare (Joi, 14 februarie 2019, 10:47)

    sanutevad [utilizator]

    Tremura carnea si paru pe toti infractorii de la varful acestei tari, nu o sa mai poata sa fure nimic, sa mai deturneze nimic, sa mai faca nazuri pe bani europeni, etc...e greu cand stii ca e posibil sa nu te mai atingi de nici un euro, si mai mult decat atat, ca ajunge acolo un om care stie clar cine si ce a furat de-a lungul timpului. Dar sunt 'intelepti' precum Mazeta, newlook, si altii, care orbiti de stralucirea argintilor isi dau cu parerea. Legea e egala pentru toti , asa este, deci cum facem cu dragnea, tariceanu si ceilalti, aceste 'victime' ale justitiei 'statului paralel' pe care il reprezinta de fapt de ani de zile? Sau e egala doar cand e in directia banilor si a obsesiilor noastre? Luati o vacanta baieti...
  • +16 (22 voturi)    
    adevarata justitie eliberata de "statul paralel" (Joi, 14 februarie 2019, 10:48)

    Itsoc [utilizator]

    deci un urmarit penal; fugar; face o plangere si Justitia se pune in miscare imediat pentru a pune in executare dorinta urmaritului. bun asa.
    Cat de curand vom avea tribunale ale penalilor care vor judeca procurori sau oameni onesti.
    Luati-o p'asta romani! nu spuneti ca nu stiati ca se va ajunge aici pentru ca era usor de intuit, am stiut asta din decembrie 2016....

    Credeti ca acuzarea unui procuror de catre Mafie e punctul culminant? hehe, habar n-aveti, sa o darame pe kovesi va fi usor dar precedentul creat va fi de nepretuit. Incepand de ieri; oricine din tara asta va putea fi arestat fara dovezi; fara nimic, ci doar la comanda Partidului? aduce a turcia si a rusia? chiar e.
    Si va fi si mai rau de atat, se va trece la arestarile jurnalistilor care "vorbesc de rau romania" ( a se citi conducatorii ei) iar in final protestele vor fi interzise. viata unui roman nu va mai valora nimic; exact ca in china.
    Insa asta ati votat; asta aveti.
    Cei de buna credinta care mai sunteti prin tara, taiati-o rapid ca nu mai e de stat.
  • +12 (18 voturi)    
    Ce scarba imi e de acesti mercenari ai justitiei ! (Joi, 14 februarie 2019, 10:49)

    KTerinca [utilizator]

    .
    • -3 (9 voturi)    
      care justitie ? (Joi, 14 februarie 2019, 13:56)

      irma [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      aia care il lasa pe mazare liber de atatia ani ?
      sau care nu il condamna pe basescu pentru flota ?
  • +13 (19 voturi)    
    Ce fata de bolsevica are Florea (Joi, 14 februarie 2019, 10:57)

    vali_s [utilizator]

    Vai de mama voastra, oare nu realizati ca roata se invarte si o sa fiti striviti ca niste viermi? Toate mizeriile astea o sa va iasa pe nas.
    Mi-e sila de voi si in ziua alegerilor o sa-mi iau toata agenda de tel la sunat sa ii implor sa iasa la vot, nu conteaza cu cine doar sa va vad sub 15% si UDMR sub 3%
    UE asta va doresc, multa UE!
  • -15 (21 voturi)    
    un procuror penal (Joi, 14 februarie 2019, 11:26)

    irma [utilizator]

    anchetat in sfarsit
  • -10 (12 voturi)    
    In primul rand (Joi, 14 februarie 2019, 11:30)

    Rahan5 [utilizator]

    Dragnea sa aiba curajul sa o aresteze pe Laura Codruta Kovesi. Atata timp cat nu e arestata ea are dreptul sa paraseasca teritoriul Romaniei si sa fie Procuror European. O va reprezenta in Romania un avocat.
    • +9 (15 voturi)    
      si crezi ca nu are? (Joi, 14 februarie 2019, 11:44)

      Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      sunteti pregatiti pentru ce va urma?
      cred ca nici in cele mai negre cosmare ale voastre nu v-ati imaginat ce va face dragnea din romania si din romani.
      ceausescu era mic copil. sa nu ziceti ca nu v-am spus.
      • +4 (6 voturi)    
        Nu-ti bate capul, nu vezi ca e dus cu pluta (Joi, 14 februarie 2019, 15:10)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

        Asta ca sa fiu bland... De cand dragnea poate face arestari???
        • +2 (2 voturi)    
          Ha! Ha! Ha! (Joi, 14 februarie 2019, 17:21)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          Dar de fapt e trist :-( Se pare ca mai are si sustinatori care sunt de acord ca dragnea poate face arestari!
  • +14 (18 voturi)    
    Madam Adinuta (Joi, 14 februarie 2019, 12:14)

    AndreiSe [utilizator]

    dar drepturile colective ale cetatenilor acestei tari, care pe baza condamnarii definitive a lui Ghita ar fi dorit sa il vada la puscarie, unde sunt? Cum poate un cetatean care se sustrage unor sentinte definitive emise de o judecatorie din Romania sa fie in legatura cu parchetele din Romania, oricare ar fi ele, si sa faca plangeri penale, denunturi? Cum poate exista un dialog intre o institutie a statului roaman si o persoana urmarita international, dialog care sa nu plece in primul rand de la cerinta statului roman ca acesta sa se supuna sentintelor definitive emise de statul roman pentru a putea fi ulterior bagat in seama? De ce nu este asimilata fuga in afara tari si sustragerea de la efectele unor decizii definitive ale instantelor cu o evadare din penitenciar? De ce nu i se suspenda toate drepturile cetatenesti pe perioada acestei sustrageri de la efectele legii? Situatia actuala imi pare ca si cum un evadat ar sta si ar discuta cu procurorii, face plangeri penale, etc. Parca vad ca isi face si dosarul de pensie de la Balgrad si o sa ii trimiteti si pensia in plic, ca e dreptul lui la pensie!. Sau ii trimiteti dividente de la firmele prin care a capusat statul?
  • +16 (18 voturi)    
    Incredibil! Un mafiot fugit la rusi/sarbi porunceste procurorilor! (Joi, 14 februarie 2019, 12:33)

    V. Istina [utilizator]

    Ce servicii, ce securitate nationala, ce armata... nu misca nimeni? Sunt toti complici prin inactiune?

    Romania moare. Doar proteste asa cum n-a vazut natia asta niciodata ne mai poate salva. Dreptatea trebuie sa se intoarca, si legile si judecatorii drepti, iar talharii si tradatorii la puscarie. Altfel... disparem.

    Un oras de marimea Sucevei dispare in fiecare an. Fugim lasand parinti si rude si prieteni. Cei care raman sa lupte... trebuie sa stie ca acum se decide viitorul lor si al copiilor lor! Acum, nu maine, nu peste un an.

    Atacul asupra Romaniei a inceput de mult. Acum insa decidem ce tara lasam copiilor nostri!

    Avem datoria sa nu renuntam pana la revenirea la normalitate. Si va fi greu, pentru ca ei ne urasc de mii de ori mai intens decat ii uram noi pe ei!

    Cred ca a venit timpul ca Armata sa decida de partea cui este. A hotilor ori a Romaniei. Jandarmeria pare ca a decis deja.
  • +17 (21 voturi)    
    Deci Ghitza fugarul condamnat (Joi, 14 februarie 2019, 12:33)

    averageJoe [utilizator]

    imparte plangeri penale ? La puscarie nu se prezinta dar la procuratura da ? Strambe reguli, strambe legi.
  • +8 (10 voturi)    
    intrebare (Joi, 14 februarie 2019, 13:19)

    Ipse1954 [utilizator]

    Atunci cind apare o plingere penala primul care este chemat la audieri (fie la procuror, fie la politistul judiciar) este cel care a facut plingerea. Nu am auzit ca ghita sa fi venit sa dea o declaratie.
  • +3 (7 voturi)    
    Legea Omerta (Joi, 14 februarie 2019, 13:40)

    MG [utilizator]

    se va instaura peste toata Romania
  • +6 (6 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 14 februarie 2019, 14:41)

    [anonim]

    • +1 (1 vot)    
      pentru un os, Armata face si pe mortul, (Vineri, 15 februarie 2019, 11:10)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui

      pe langa rostogoliri si adus papucii stapanului ei.
  • -4 (4 voturi)    
    Suntem (Joi, 14 februarie 2019, 21:39)

    wintershadow [utilizator]

    prostii-prostilor, ne sabotam singuri, cand singurul nostru tel ar trebui sa fie interesul national.

    In schimb noi ce facem, acum sabotam candidatura LCK (nici nu are asa mare importanta in momentul asta daca acuzatiile ce i se aduc sunt adevarate).

    La fel cum s-a incercat si sabotarea preluarii presedentiei consiliului UE, pe motiv ca "ne facem de ras".
    • +2 (2 voturi)    
      smart! (Vineri, 15 februarie 2019, 11:09)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

      buna scoala ai invatat! Dar la romani nu tine scoala ruseasca!
  • +5 (5 voturi)    
    ghita delicventul face legea, (Joi, 14 februarie 2019, 22:32)

    iodixit [utilizator]

    dupa cum inteleg eu acum!
    • 0 (2 voturi)    
      Ghită poate zice orice (Vineri, 15 februarie 2019, 7:45)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui iodixit

      că e cel mai credibil om din România!
  • +3 (3 voturi)    
    Escrocii (Vineri, 15 februarie 2019, 9:26)

    Mircea11 [utilizator]

    Escrocii Adina si cu Ghita sub conducerea escrocului de Teleorman si-au dat mana in acest dosar.
    Ghita este fugar, dovedit ticalos in mai multe dosare, cum poti sa il iei in considerare ?
  • +2 (2 voturi)    
    in primul si in primul rand, (Vineri, 15 februarie 2019, 11:07)

    revo [utilizator]

    esti purtatoare ilegala de specie si de gen - TU esti un caine! Nici macar catea nu pot sa zic ca esti.
  • +3 (3 voturi)    
    Deci intai se va respecta legea si abia apoi (Vineri, 15 februarie 2019, 11:18)

    ruskimushki [utilizator]

    i se va servi d-nei Kovesi o cafea cu poloniu ?
  • +3 (3 voturi)    
    Capone il ancheteaza pe Elliott Ness (Vineri, 15 februarie 2019, 11:20)

    ruskimushki [utilizator]

    .
    Lumea pe dos.
    Parca ii era dor lui banditu de copii...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version