Iohannis respinge din nou numirea Olguței Vasilescu ca ministru al Dezvoltării: Nu are pregătirea necesară. Se adaugă declarațiile controversate, atacurile virulente la persoană, presiunile asupra justiției

de MH     HotNews.ro
Joi, 7 februarie 2019, 10:20 Actualitate | Esenţial


Iohannis
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis respinge pentru a patra oară numirea Liei Olguța Vasilescu în funcția de ministru al Dezvoltării și îi transmite premierului o scrisoare în care îi cere să vină cu o nouă propunere pentru acest portofoliu. Șeful statului argumentează că Olguța Vasilescu nu are pregătirea necesară pentru această funcție. De asemenea, Iohannis îi impută declarațiile controversate, atacurile virulente la persoană și presiunile asupra justiției.

În scrisoarea trimisă Vioricăi Dăncilă, președintele motivează că Lia-Olguța Vasilescu nu are pregătirea necesară în niciunul dintre domeniile de care se ocupă ministerul pentru care este propusă și nici nu are experiență privind promovarea și gestionarea politicilor publice guvernamentale la nivel național în domeniul complex al dezvoltării regionale și administrației publice.

Șeful statului spoune că, în calitate de primar, Olguța Vasilescu nu a promovat și nu a gestionat politici publice de nivel național, iar în calitate de parlamentar a desfășurat activitate în comisii parlamentare care, prin obiectul de activitate, sunt direct legate fie de pregătirea sa profesională, respectiv domeniul culturii, artei și mijloacelor de informare în masă, fie au legătură cu experiența obținută în calitate de ministru, respectiv domeniul muncii și protecției sociale.

Iohannis îi mai impută Olguței Vasilescu că, în calitate de ministru al muncii, a fost lipsită de transparență în relația cu societatea civilă și în procesul de dialog social, fără a-i consulta pe cei implicați.

Șeful statului vorbește și despre declarațiile controversate ale Liei Olguța Vasilescu, despre atacurile la persoană virulente, despre limbajul folosit în comunicările publice și despre presiunile asupra justiției, reținute inclusiv de către Consiliul Superior al Magistraturii.

În scrisoarea transmisă premierului, Iohannis nu face nicio referire la cealaltă propunere a premierului - Mircea Drăghici pentru Ministerul Transporturilor.

Redăm integral scrisoarea trimisă de președinte premierului Dăncilă:

"Prin Decretul nr. 5/2019 s-a constatat vacanța funcției de viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice, ca urmare a demisiei domnului Paul Stănescu din această funcție. Propunerile înaintate succesiv, de numire în această funcție de membru al Guvernului, nu au fost însoțite de înscrisurile din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute de lege, aspecte ce v-au fost comunicate prin adresele nr. CP1/149/10.01.2019 și CP1/189/17.01.2019.

În temeiul art. 85 alin. (2) din Constituție, la data de 21 ianuarie a.c., prin adresa înregistrată sub nr. 5/105/2019 ați înaintat propunerea de numire a doamnei Lia-Olguța Vasilescu în funcția de viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice însoțită de documentația completă, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor.

Potrivit dispozițiilor art. 1 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 51/2018, Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice este „autoritatea pentru: dezvoltare regională, coeziune și dezvoltare teritorială, cooperare transfrontalieră, transnațională și interregională, disciplina în construcții, amenajarea teritoriului, urbanism și arhitectură, amenajarea spațiului maritim, mobilitate urbană, locuire, locuințe, clădiri de locuit, reabilitarea termică a clădirilor, gestiune și dezvoltare imobiliar-edilitară, lucrări publice, construcții, descentralizare, reformă și reorganizare administrativ-teritorială, fiscalitate și finanțe publice locale, dezvoltarea serviciilor comunitare de utilități publice, ajutor de stat aprobat de autoritățile administrației publice locale, parcuri industriale, programarea, coordonarea, monitorizarea și controlul utilizării asistenței financiare nerambursabile acordate României de către Uniunea Europeană pentru programele din domeniile sale de activitate”.

Analizând activitatea persoanei propuse, astfel cum rezultă aceasta din documentația transmisă, constat că doamna Lia-Olguța Vasilescu nu are pregătirea de specialitate necesară în niciunul dintre domeniile care fac obiectul de activitate al ministerului pentru care este propusă. De asemenea, din aceeași documentație constat că doamna Lia-Olguța Vasilescu nu are experiența în materie necesară promovării și gestionării politicilor publice guvernamentale la nivel național în domeniul complex al dezvoltării regionale și administrației publice. Astfel, în calitate de primar, doamna Lia-Olguța Vasilescu nu a promovat și nu a gestionat politici publice de nivel național, iar în calitate de parlamentar a desfășurat activitate în comisii parlamentare care, prin obiectul de activitate, sunt direct legate fie de pregătirea sa profesională, respectiv domeniul culturii, artei și mijloacelor de informare în masă, fie au legătură cu experiența obținută în calitate de ministru, respectiv domeniul muncii și protecției sociale.

Totodată, nu se poate ignora faptul că, în calitate de ministru al muncii și justiției sociale, doamna Lia-Olguța Vasilescu a promovat un cadru lipsit de transparență în relația cu societatea civilă și în procesul de dialog social, fără consultarea actorilor implicați. Or, realizarea și asigurarea unui dialog autentic, prin implicarea partenerilor din administrația publică, mediul academic și societatea civilă, alături de pregătirea și experiența profesională sunt esențiale pentru exercitarea acestei funcții de demnitate publică. La conturarea acestui profil se adaugă declarațiile controversate, atacurile la persoană virulente, limbajul folosit în comunicările publice, presiunile asupra justiției, reținute inclusiv de către Consiliul Superior al Magistraturii, toate acestea fiind aspecte care vin în contradicție cu cerințele de responsabilitate pe care le implică deținerea unei funcții de înaltă demnitate publică, precum cea de viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice.

Față de aceste considerente, am decis să resping propunerea de numire a doamnei Lia-Olguța Vasilescu în funcția de viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice. În consecință, în conformitate cu dispozițiile art. 85 alin. (2) din Constituție și ținând seama de jurisprudența Curții Constituționale, urmează să înaintați o altă propunere pentru funcția de viceprim-ministru, ministrul dezvoltării regionale și administrației publice care, în mod necesar, pe lângă respectarea condițiilor prevăzute de lege, ar trebui să răspundă și cerințelor referitoare la pregătirea generală, pregătirea în specialitatea domeniului, experiența în materie, instruirea și aptitudinile pentru funcția în domeniu, reputația neștirbită și moralitatea".











Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.
















21151 vizualizari

  • +77 (93 voturi)    
    Respect KWJ (Joi, 7 februarie 2019, 10:21)

    un domn [utilizator]

    Asa Se Discuta cu P$D !
    Cap In Gura in loc De Buna Ziua !
    • +61 (67 voturi)    
      extraordinar! (Joi, 7 februarie 2019, 11:31)

      voxpopulix [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Romania nu mai poate functiona daca nu este Olguta ministresa. O tara cu 20 milioane locuritori, in care nu gasim un om cu pregatire pentru acest minister.

      Still de organizare de tip mafiot, pozitiile nu se ofera pe competente ci prin cumetrii sau recompense pentru participarea in activitati ilegale.

      Ce sa faca Olguta la dezvoltare? Nu ne-a ajuns dezatrul din mandatul lui Udrea?

      Toti diletantii care conduc acum Romania nu ar trece nici macar de primul interviu la o companie serioasa. Diplome luate pe bani, in caz ca au si asa ceva, zero experienta in domeniul privat, dar ei vor sa conduca o tara intreaga.

      Atat sa faca macar Klaus, nici o Olguta in minister, nici o amnistie si gratiere pentru cei care au ingropat tara asta.
      • +27 (29 voturi)    
        si culmea (Joi, 7 februarie 2019, 11:39)

        moka [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        mai sunt si plini de bani pe deasupra.
        case masini vacante... toate pe banii nostri
        ei au doar prieteni care-i imprumuta cu sute de mii de euro, ei castiga milionu la o nunta, au doar tablouri prin cimitire si bani la saltea

        si vinovati sunt bietii angajati de prin firme care trebuie sa plateasca factura.

        exact, n-ar trece nici macar de interviul pentru femeie de serviciu
        • -23 (27 voturi)    
          practic Iohannis isi asuma celalte numiri (Joi, 7 februarie 2019, 12:45)

          cucuveaua mov [utilizator] i-a raspuns lui moka

          daca pe Olguta o respinge ca nu este buna inseamna ca ceilalti sunt buni.
          si mai ramane intrebarea - cand si-a dat seama ca nu este potrivita Olguta? inainte sau dupa ce a primit cazierul?
          • +12 (20 voturi)    
            Cucuveaua mea... (Joi, 7 februarie 2019, 15:59)

            brigadierul [utilizator] i-a raspuns lui cucuveaua mov

            Incerc sa imi dau seama daca esti atat de prost pe cat esti de idiot!!
            • +6 (10 voturi)    
              Cred ca ceea ce ati afirmat mai sus.. (Joi, 7 februarie 2019, 18:51)

              Lucky1 [utilizator] i-a raspuns lui brigadierul

              ...poate fi definit ca si "Paradoxul dezechilibrului".
              Cu cat este mai prost, cu atat este mai idiot si invers.
      • +22 (24 voturi)    
        Dacă nu avem oameni pentru acest minister. (Joi, 7 februarie 2019, 12:23)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui voxpopulix

        Să desființăm ministerul.Și așa nu a făcut nimic și a provocat numai scandaluri.Transporturi,dezvoltare,ministere total ineficiente.Presupun că de aceia a fost propusă Olguța acolo să fie șef.O mahalagioaică cum este Olguța era soluția PSD-ALDE de furat banii și să nu faci nimic.Ca la pensii.Cei care art fi trebuit să primească pensiile promise de Olguța au plecat spre cele veșnice,dar o așteaptă și acolo pe Olguța să le aducă pensia mărită.
    • -25 (49 voturi)    
      Noul Nero, si arderea economica a Romaniei (Joi, 7 februarie 2019, 11:32)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Chiar nu intelege nimeni, politicile de criza economica pe care este trimisa Romania?

      Nu-l vede nimeni pe Nero cum da foc Romaniei pentru a justifica eventuale riscuri de privare de libertate ... cu argumente de context politic!

      PSD-ule... esti impotent politic in fata acestui infractor pe care il lasi sa te reprezinte!
      • +22 (26 voturi)    
        i se spune Nicolas Maduro de Tiliorman (Joi, 7 februarie 2019, 12:05)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        iar recunoasterea Mondiala este limitata la ; URSS, Imperiul Otoman, poate Coreea de Nord
        • +6 (14 voturi)    
          Noul Nero, ma refer la Dragnea... evident! (Joi, 7 februarie 2019, 12:52)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Nu inteleg de ce s-au primit atatea minusuri!
          • +12 (16 voturi)    
            Findca ai indus in eroare (Joi, 7 februarie 2019, 13:33)

            Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

            Dar nu-I bai, pesedeii ti-au dat plus, tu da-le cu Flit.
    • +21 (21 voturi)    
      e bine (Joi, 7 februarie 2019, 11:50)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      că i-a argumentat tehnic de ce volguța nu poate ocupa postul respectiv.
      Partea proastă este că vasilica nu va pricepe nimic, drept pt. care v-a apela la volguța (specialista în limbi) pentru traducere din limba română în teleormăneană volguța bineînțeles că-i vă spune că ce a scris Johannis sunt gogoși, că de fapt el o urăște pe super competenta de ea și că din invidie nu vrea să-i semneze decretul de numire. Bineînțeles că vasilica va apela la unchiu dorneanu și se va plânge constituțional (găsesc super juriștii de niciolae șerban, niciolicea, ciordache și gargamel, ceva).
      • -12 (12 voturi)    
        Cat de tehnic (Joi, 7 februarie 2019, 14:54)

        Farapenalidarsifaraprosti [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Presedintele nu a argumentat tehnic absolut nimic in legatura cu LEGALITATEA propunerii. In rest, la ocupantul unei functii prezidentiale ma astept mai mult decat la niste opinii, mai ales cand sunt atat de superficiale. Adica data trecuta Olguta nu avea buletin, iar acum nu are expertiza necesara, sau chiar are gura mare, deci ciocul mic! Sper sa nu poata extrapola aceasta dorinta, iar de maine toti cei care spun orice e neconvenabil unui tovaras nu mai pot ocupa functii. Jos comunismul, chiar daca e mascat, fardat! Sus libertatea de exprimare!
        • +9 (9 voturi)    
          "prietene "!?!?!? (Joi, 7 februarie 2019, 17:28)

          asada [utilizator] i-a raspuns lui Farapenalidarsifaraprosti

          Daca tot o apreciezi asa de mult nu ar fi mai bine sa o duci la tine in ograda si sa o pui sa se ocupe de dezvoltarea afacerilor tale !!!! Mai mult vezi ca este scolita si a obtinut rezultate remarcabile la maestrul Vadim Tudor !!!! Succes in noua meseria de codoase !!!!!
        • +3 (3 voturi)    
          pentru (Vineri, 8 februarie 2019, 8:42)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Farapenalidarsifaraprosti

          clica pesedacă orice detaliere cu punct și cu virgulă, este o detaliere tehnică. Nu e nevoie de menționarea vreunei legi, pentru că educația, pregătirea profesională, bunul simț, tactul în discuții, politețea, comunicarea, nu se fac conform vreunei legi.
    • +3 (5 voturi)    
      Ceva in cap inainte de cap in gura (Joi, 7 februarie 2019, 17:48)

      Farapenalidarsifaraprosti [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Cand vad ca devenim un popor de oameni civilizati, nonviolenti si educati, conform continutului multor comentarii, astept cu nerabdare momentul alegerilor. Am convingerea ca numarul prostilor si al celor cu mentalitati staliniste e mai mic decat numarul celor care cred in puterea democratiei, in libertatea de exprimare, in statul de drept si in respectarea drepturilor omului. Buna seara!
      • 0 (0 voturi)    
        Ai auzit de dubla masura? (Vineri, 8 februarie 2019, 13:24)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui Farapenalidarsifaraprosti

        De ce draknea si toata liota de psd-alde-istsi sunt propulsati de psd pe baza nivelului de prostie, incompetenta, slugarnicie ?
        De ce nu te irita tov Ciordache, Putorel si atatia altii?

        Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
        Buna seara!
  • +58 (66 voturi)    
    asa domnle (Joi, 7 februarie 2019, 10:29)

    Captain Obvious [utilizator]

    da-le'n freza
    • -5 (5 voturi)    
      E tare indemnul! (Joi, 7 februarie 2019, 17:54)

      Farapenalidarsifaraprosti [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Da. E lovitura. Mai ales dupa ce se va pronunta CCR, pentru a doua oara, in legatura cu dreptul Presedintelui de a analiza OPORTUNITATEA si nu LEGALITATEA unei propuneri. Ma fascineaza spectatorii care, in timpul unui meci de fotbal, tin cu arbitrul. Wow.
  • +50 (56 voturi)    
    Șah mat (Joi, 7 februarie 2019, 10:30)

    _Un stelist_ [utilizator]

    Din 3 mutări ��
  • +54 (60 voturi)    
    he he he (Joi, 7 februarie 2019, 10:34)

    moka [utilizator]

    pesedeu nici nu stii cat de mic incepi sa fii
    ha ha ha.
  • +57 (67 voturi)    
    Bravo Johanis, poti merge cu fruntea sus (Joi, 7 februarie 2019, 10:37)

    Dalinar [utilizator]

    pe strada. Volgutza poa' sa mearga la maturat strazile la Craiova sau pe Strada Felinarelor Rosii, freak sector.
  • +53 (61 voturi)    
    Asa da, (Joi, 7 februarie 2019, 10:38)

    constan [utilizator]

    Felicitari Domnule Presedinte Johanis !
  • +51 (57 voturi)    
    pai se poate dom' presedinte (Joi, 7 februarie 2019, 10:43)

    moka [utilizator]

    sa-i faceti viitoarei mirese una ca asta? taman acu cand se pregatea de nunta. Pai cum isi mai plateste casuta aia?
  • +48 (56 voturi)    
    Excelent! (Joi, 7 februarie 2019, 10:47)

    Cocalarul_Electronic [utilizator]

    Bravo!
  • +40 (46 voturi)    
    Ce analiza a activitatii doamnei (Joi, 7 februarie 2019, 10:48)

    , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator]

    vorbitoare fluent de olteneze si olfranceza!
    Nu mi-e drag Iohannis, dar cu tufa asta o iau la fuga!
    Si uite cum doamna nu se mai marita... ministreasa!
    Olteanul ca in armata; da fuga la cosul de gunoi cu grade aruncate!
    Vai de prazul lor!
  • -20 (50 voturi)    
    este pentru prima data ! (Joi, 7 februarie 2019, 10:49)

    Dimijoarei_Obt [utilizator]

    cand se pune problema gradului de calificare in cazul unei numiri pe functie !
    • +32 (34 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 7 februarie 2019, 11:16)

      [anonim] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      • +15 (15 voturi)    
        Iar Olguța tocmai se mărită! (Joi, 7 februarie 2019, 12:27)

        asavreau [utilizator] i-a raspuns lui

        Deci este fată mare.De ce o acuză unii de una de alta?Nu-i adevărat,Olguța este fată mare,curată,nu-i mahalagioaică,merge la biserică,nu a călcat strâmb.Ce ai bre Johannis cu neprihănita?
    • +33 (33 voturi)    
      Există un început în toate. (Joi, 7 februarie 2019, 11:20)

      prec [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      Păi dacă-i nepregătită. Doar răposatul tribun ne-ar fi putut zice cel mai bine la ce se pricepe.
    • +9 (13 voturi)    
      asa si?! (Joi, 7 februarie 2019, 11:37)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      trebuia sa inceapa de undeeva?!

      daca s-ar fi pus problema calificarii de la inceput... psd ar ramane fara membrii!
      • -3 (11 voturi)    
        doar psd? (Joi, 7 februarie 2019, 13:05)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Udrea a fost para-calificata, nu? :D
        • +5 (7 voturi)    
          PSD spala Udrea (Joi, 7 februarie 2019, 17:31)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          Deocamdata, PSD face totul pentru a o spala pe Udrea de pacate.

          Ti se pare normal?
          De ce aperi actualii hoti comparandu-i cu fostii?
    • +11 (11 voturi)    
      Nu numai (Joi, 7 februarie 2019, 11:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      I afara e faptul că e incompetentă, se spune CLAR - atacă Justita din toate pozitiile ca o demnă reprezentantă a Ciumei Rosii (via PRM); e IMPERTINENTA, NESIMTITA etc etc. J_vreta să justifice intâi impreuna cu amantul casa de burjui bolshevic din Craiova si toate TICALOSIILE la care a luat parte, prin declaratii, in data de 10 august. Cum au ajuns brutele guandarmerie din Craiova să maltrateze demonstranti pasnici din Bucuresti?
    • -11 (17 voturi)    
      restul sunt calificati! (Joi, 7 februarie 2019, 12:14)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      De asta au si fost acceptati de Klaus, Logica elementara.
      • +8 (14 voturi)    
        Veorica” (Joi, 7 februarie 2019, 12:49)

        sipu [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        a pus capac , trebuia sa se inceapa de undeva ...............
      • +1 (1 vot)    
        pai trebuia sa inceapa (Vineri, 8 februarie 2019, 11:08)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        OK a gresit, asta nu inseamna sa mearga din greseala in greseala. Si 4 milioane de romani au gresit la vot in noiembrie 2016, dar nu-i poti acuza pentru ca au dat prezumtie de competentia si incredere promisiunilor PCR-ului.
  • +42 (52 voturi)    
    Foarte bine (Joi, 7 februarie 2019, 10:50)

    Maspp [utilizator]

    O gasca de tembeli si incompetenti au pus mana pe institutiile statului si fac totul harcea-parcea. Azi dau o OUG sa pedepseasca bancile, maine o abroga ca nu mai au bani, poimaine revin cu alte tampenii si alte taxe.
  • +35 (37 voturi)    
    Fain (Joi, 7 februarie 2019, 10:57)

    SGI [utilizator]

    Am citit cu zambetul pe buze articolul. Bravo domnule presedinte
    • -19 (29 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 7 februarie 2019, 11:18)

      [anonim] i-a raspuns lui SGI

      • +6 (10 voturi)    
        niciodata nu e prea tarziu... (Joi, 7 februarie 2019, 11:36)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui

        sa fim seriosi!
        • -5 (9 voturi)    
          Comentariu sters de utilizator (Joi, 7 februarie 2019, 12:39)

          [anonim] i-a raspuns lui liviu_

          • 0 (0 voturi)    
            Care-i legatura? (Vineri, 8 februarie 2019, 13:27)

            midufi [utilizator] i-a raspuns lui

            Care-i logica?
            Sper ca nu sustii ceva de genul: daca unu-i prost, incompetent, slugarnic, gata! poate fi si altul la fel.

            Jos ciuma rosie: psd-alde-udmr !
  • +27 (29 voturi)    
    Le president... (Joi, 7 februarie 2019, 11:00)

    ciuma.rosie [utilizator]

    ...nu puteai la fel si in cazul Kovesi ??
  • -33 (45 voturi)    
    data drecuta nu avea copie dupa buletin (Joi, 7 februarie 2019, 11:06)

    Je__ [utilizator]

    Acum inteleg ca nu are basca!

    RIGHT!
    • +8 (14 voturi)    
      apropos... (Joi, 7 februarie 2019, 11:35)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      parlamentul a dat niste legi neconstitutionale...
      de aia nu comentezi?!
      normal ca nu... ca esti prea preocupat sa sugi ....... lapte de la psd...
    • +11 (13 voturi)    
      Pentru respingerea unei propuneri (Joi, 7 februarie 2019, 11:39)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      NU este obligatoriu sa citezi TOATE motivele respingerii. Si nici nu-i recomnadabil, pentru ca odata ce ai identificat un motiv suficient pentru respingere, automat propunerea este respinsa si punct. Poate mai ai si altceva de facut in ziua aia.

      Dar, dupa caz, se pot cita mai mult de un motiv. Este la latitudinea celui care decide respingerea. In cazul de fata, Presedintele Romaniei a citat mai multe (desi nici acum pe toate), pentru un motiv precis - acela de a sustine cu mai mult de un argument indemnul adresat Primului Ministru sa vina cu alte propuneri pentru acest post, deoarece Romania mai are si alti oameni decat Olguta Vasilescu, si anume oameni competenti; prin urmare a o propune iar si iar pe O. Vasilescu este o insulta la adresa acestor oameni si a Romanilor in general. O. Vasilescu nu-i nici vreo printesa care ar fi mostenit vreun post de conducere in Romania, nici singura persoana ramasa in Romania - ba din contra, este clar ca ne putem lipsi de ea pentru binele general al tarii.

      Iti este mai clar acuma?
    • +10 (10 voturi)    
      are doar basca! (Joi, 7 februarie 2019, 11:40)

      Antenistontel [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      continutul ii lipseste!
    • +9 (11 voturi)    
      atât (Joi, 7 februarie 2019, 11:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      de duce pe tine ... basca. Cine-i de vină?
    • +13 (13 voturi)    
      RIGHT, nu stii tu ce e aia (Joi, 7 februarie 2019, 11:55)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Cum psdeaua nu stie ce e Competenta!!! Ei promoveaza Incompetenta.
    • +9 (9 voturi)    
      Nu are nici buletin. (Joi, 7 februarie 2019, 12:32)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Je__

      Pe Olguța a făcut-o o bunică sub birou la Vadim și a uitat să o declare.Credea că pleacă cu Vadim!
  • +24 (26 voturi)    
    Ministrul Dezolării (Joi, 7 februarie 2019, 11:15)

    Toni_Romania [utilizator]

    ----
    • +11 (11 voturi)    
      Presedintele a tot sperat (Joi, 7 februarie 2019, 11:43)

      Altiro [utilizator] i-a raspuns lui Toni_Romania

      ca "antinazista" Vulguta va intelege . Dar scoala vadimista nu i-a sporit IQ-ul asa ca a fost nevoie, in final, de o exprimare clara, directa.
  • +29 (33 voturi)    
    stima si respect (Joi, 7 februarie 2019, 11:17)

    mos ion roata [utilizator]

    Domnului Presedinte.
    Imi amintesc ca in campania electorala olteaca Olgguta il numea sasalau. Sasul e putin mai tacut,doar face.
  • +27 (27 voturi)    
    Dom Presedinte, (Joi, 7 februarie 2019, 11:19)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    tocmai acum, cand are programata nunta?
    Pai ce nunta o sa fie aia, cu lacrimi si tristete!
  • +30 (34 voturi)    
    Excelenta decizie (Joi, 7 februarie 2019, 11:23)

    SRA [utilizator]

    Decizia este formidabila, aceiasi trebuie sa fie si pentru celalant mascarici!

    Niste golani au ajuns sa conduca guvernul !

    Bravo Domnule Presedinte!
  • +20 (24 voturi)    
    si cica de ce merge Johannis la ski! (Joi, 7 februarie 2019, 11:34)

    tahomir [utilizator]

    Pai uite, a gandit la rece si in sfarsit a luat o decizie buna.
    Asa se discuta cu grupul infractional organizat PSD-ALDE
    Felicitari!
  • +24 (26 voturi)    
    haha (Joi, 7 februarie 2019, 11:35)

    liviu_ [utilizator]

    genial!

    foarte bine!
  • -18 (20 voturi)    
    Prostul nu e prost destul, (Joi, 7 februarie 2019, 11:35)

    xrogo [utilizator]

    daca pe deasupra nu e si fudul, a ajuns un profesoras de liceu provincial sa aprecieze cine ce pregatire are si cine ce post de ministru merita, asta fara sa vorbim ca despre oportunitate nu se vorbeste numai la primul refuz, deci a dat iar o palma Constitutiei in stilul cunoscut de-acum!
    Asta e fosrte bine, poate astia de la PSD totusi se trezesc din somn si-i intrerup domnia asta lui Johann printr-o suspendare indiferent de consecinte!
    • +6 (10 voturi)    
      hehe (Joi, 7 februarie 2019, 12:36)

      transpenibilus [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Te-ai pus pe picioare, mirciu? Ia numara pana la 5 sa vezi daca apuci
      • +6 (8 voturi)    
        el este (Joi, 7 februarie 2019, 13:47)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

        L am dibuit

        Adauga clipuri din arhiva lui de youtube @lupulalbastru, ultimul Comentariu

        https://www.hotnews.ro/stiri-politic-22953633-florin-iordache-despre-ordonanta-urgenta-prin-care-psd-vrea-dea-termene-lui-iohannis-revocare-numire-unor-ministri-avea-3-5-zile-pentru-semna-revocarea-5-6-zile-pentru-numire.htm
    • +7 (11 voturi)    
      apropos tovarase (Joi, 7 februarie 2019, 13:10)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ia explica mataluta
      d c nu pateste nimic parlamentul care a dat muuult legi si modificari din codu penal neconstitutionale
      care amana de 10 ani un referendum
      si multe altele

      problema ta e cu Iohannis...
      marsh ma de aici si latra la fundurile pe care le pupi!
    • +6 (10 voturi)    
      nu esti competent sa discuti despre asta (Joi, 7 februarie 2019, 13:12)

      nalbaroiu [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      xrogo chiar nu intelegi nimic din politica asta...
  • +10 (10 voturi)    
    daca o lasa fara borcanul cu miere (Joi, 7 februarie 2019, 11:38)

    Antenistontel [utilizator]

    cum plateste palatul luat de la interlopi? din salariu?!
  • +10 (10 voturi)    
    Respect (Joi, 7 februarie 2019, 11:42)

    MiroHD [utilizator]

    In sfarsit domnule Iohannis - actionati cum trebuie. Nu se mai poate sa umplem functii de conducere a tarii cu oameni incompetent, doar de a fi ebodienti unor penali. Rade toata Europa de noi. Nici nu ne mai miram ca ajung tot felul de banditi la noi in tara, si unii ajung sa oepreze - ca dhea.. ni se face mila.
  • -9 (17 voturi)    
    Hai cu bulumacul la CCR... (Joi, 7 februarie 2019, 11:54)

    Gigi Kent [utilizator]

    Bulumacul de la Cotroceni nu are in atributii evaluarea competentelor unui Ministru la numire. Iar faza cu declaratiile e de rasul curcilor. Bine ca nu aduce ca motiv ca vorbeste pe nas.
    • +5 (9 voturi)    
      apropos de CCR (Joi, 7 februarie 2019, 13:12)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      parlamentul cand respecta decizia ccrcare spune ca referendumul de acum 10 (ZECE) ani e OBLIGATORIU?!

      parlamentul can inceteaza sa dea legi profund neconstitutionale?!

      intreb si eu pentru un prieten care nu e postac psdist!
      • -7 (11 voturi)    
        Intrebi degeaba (Joi, 7 februarie 2019, 13:56)

        Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Referendumul de acum 10 ani era consultativ nu obligatoriu.

        Acu daca v-a prostit Basescu pe toti ce sa va fac eu?
        • +2 (2 voturi)    
          Te faci ca nu stii sau chiar nu stii? (Joi, 7 februarie 2019, 20:52)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

          Referendumul cosultativ este obligatoriu si intra in atributiile institutiilor abilitate sa-l realizeze. In acest caz Parlamentului Romaniei. Este o lege pentru trecerea la 300 parlamentari care a trecut de Senat. Urmeaza Camera Deputatilor.
          Va tot ascundeti incompetenta in spatele lui Basescu sau a altora si nu sunteti capabili decat de circ si de risipit banii publici.
          • -3 (3 voturi)    
            Noaptea mintii... (Vineri, 8 februarie 2019, 7:41)

            Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui ty

            O fi existand o lege, nu neg.

            Ceva nu poate fi si consultativ si obligatoriu in acelasi timp. Mergi la un doctor si trateaza-te.

            Nu lucrez in domeniul public nici ca functionar ales nici ca functionar numit. Nu inteleg faza cu "ascunsul incompetentiei".
            • 0 (0 voturi)    
              Orice referendum valid este obligatoriu (Vineri, 8 februarie 2019, 15:36)

              ty [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

              atata doar ca in cazul celor consultative acestea trebuie sa fie aplicate printr-o lege sau modificare a constituiei, etc.
              Un referendum cu tema fara penali in functii publice nu cred ca mai este nevoie de o lege de punere in aplicare.
              In cazul din acealsi referendum optiunea romanilor cu o singura camera parlamentara.. Acest lucru ar putea fi facut doar prin modificarea constitutiei.
              In cazul celor 300 de parlamentari acesta poate fi realizat prin atacarea la CCR a legii electorale. In ultima lege s-a stabilit ca numarul de parlamentari sa fie de 466. Astfel de legi nu au cum sa treaca de CCR dupa referendumul valid cu 300 parlamentari. Dar ce partid ar ataca la CCR in preajma algerilor?

              Folosirea a mai multor surse de informare este benefica.
    • -8 (10 voturi)    
      Aproape ca uitasem.... (Joi, 7 februarie 2019, 13:58)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      Olguta Vasilescu nu cumva a fost in arest preventiv ca asa a vrut Kovesi? Adica de pomana?

      Si bulumacul de la Cotroceni are o problema in continuare cu "presiunile la adresa justitiei" si nu cu abuzurile din justitie?
      • +3 (7 voturi)    
        Nu de pomana (Joi, 7 februarie 2019, 15:05)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        Decat ca voi pesedeii ati facut legile justitiei in asa fel incat, daca nu depune marturie Elvis, stetz nevinovati. Crezi ca nu se stie ce borfashi sunteti??? hai pashli d'aci Ivane!!!
        • -4 (4 voturi)    
          Imi pare rau... (Joi, 7 februarie 2019, 16:55)

          Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

          Au stabilit judecatorii, nu "noi pesedeii" ca a stat de pomana ...
      • 0 (0 voturi)    
        Kovesi "good" - Olguta "bad" (Vineri, 8 februarie 2019, 11:12)

        gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

        e simplu, gradinita elementara.
        Normal este ca "good" sa aresteze preventiv pe "bad". de pomana sau de altceva!
        iar fraza din titlu nu o spun numai eu ci mai toata Europa, poti sa ragai cat vrei !
  • -9 (15 voturi)    
    de ce nu a facut asta de la inceput? (Joi, 7 februarie 2019, 12:13)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    cu Dancila si toata echipa?

    Pentru ca la inceput nu era in campanie electorala.
  • +12 (14 voturi)    
    Bine ca a facut analiza acuma, (Joi, 7 februarie 2019, 12:21)

    ostrogotul [utilizator]

    dar e pacat ca nu a facut-o, cand a numit.o pe Dancila prim ministru, sau cand a revocat-o pe Kovesi. Mai bine ma tarziu dacat niciodata, dar si mai bine e atunci cand trebuie.
    • -6 (10 voturi)    
      atunci nu era in camapanie... (Joi, 7 februarie 2019, 12:57)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui ostrogotul

      acum da.

      E o mare diferenta.
  • -10 (10 voturi)    
    Nu-i asta solutia (Joi, 7 februarie 2019, 13:26)

    tontu [utilizator]

    Presedintele incalca legea, iar CCR va da dreptate PSD-ului. Nu lupti cu infractorii depasind tu insuti cadrul legal si constitutional. Dar daca atat il duce mintea...
  • +9 (9 voturi)    
    tarziu, mult prea tarziu (Joi, 7 februarie 2019, 13:33)

    cetateanulmodern [utilizator]

    Ateptam atitudinea asta de cand a numit-o pe Dancila.Atunci trebuia sa spuna nu.Cum justifica ca pana la Holgutza a acceptat sa numeasca aproape numai incompetenti?
    • +10 (10 voturi)    
      Logic ar fi trebuit sa nu numeasca pe nimeni (Joi, 7 februarie 2019, 13:48)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cetateanulmodern

      din psd, ca-s toti niste bombalai si infractori pe deasupra dar nah, mai bine mai tarziu decat niciodata.
      Asa ca sac sac pesedeilor, ofticati-va.
  • +8 (10 voturi)    
    Excelenta descriere a toapei (Joi, 7 februarie 2019, 13:53)

    V. Istina [utilizator]

    Poate prea politicoasa, insa corecta.

    De la inceputul mandatului ar fi trebuit vorbit astfel in privinta fiecarui ministru!
  • +9 (9 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 7 februarie 2019, 14:04)

    [anonim]

  • +6 (10 voturi)    
    In sfarsit, un semn firav (Joi, 7 februarie 2019, 14:26)

    tarabost [utilizator]

    de normalitate.Si e tare mult pana departe.
  • -3 (11 voturi)    
    despre ioha si foloasele lui (Joi, 7 februarie 2019, 15:50)

    vasilica_costica [utilizator]

    da, si ioha este calificat pentru postul lui, si ceilalti prim ministri ioha i-a considerat cu pregatirea necesara si au fost numiti de el, si carmen dan la interne are pregatirea necesara pt ministru de interne, etc, numai olgutza nu are pregatirea necesara si nici experienta cuvenita pentru un asemenea post, zise marele ioha, care le stie pe toate, ca un luip batrin de mare interioara ce este, profesor de fizica de liceu, daca era de cuantica mai intelegem, trecem cu vederea, el care a facut 6 case din meditatie, iar altii cu ghinion nu , sper sa ajunga ca base, sa nu il mai bage in seama nimeni dupa terminarea mandatului, sau poate u apuca terminarea mandatului precum covesi, si il iau la bruxeles, aleluia si amin
    • +4 (4 voturi)    
      Comentariu sters de utilizator (Joi, 7 februarie 2019, 16:57)

      [anonim] i-a raspuns lui vasilica_costica

      • -1 (1 vot)    
        electiva (Vineri, 8 februarie 2019, 10:29)

        vasilica_costica [utilizator] i-a raspuns lui

        tot electiva e si in parlament, sic,


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version