Băsescu lansează acuzații grave la adresa premierului olandez și a prim-vicepreședintelui Comisiei Europene, vorbind despre ”filiera olandeză” care face presiuni asupra guvernului pentru obținerea unor contracte

de DG     HotNews.ro
Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:07 Actualitate | Esenţial


Traian Basescu
Foto: Agerpres
Traian Băsescu a lansat un atac extrem de dur la adresa unor oficiali olandezi, printre care premierul Mark Rute și prim-vicepreședintele Comisiei Europene Frans Timmermans, sugerând că aceștia critică dur România în privința statului de drept și blochează aderarea la Schengen pentru că ar fi interesați de un contract al unei firme olandeze cu partea română. În context, fostul președinte face trimitere la termenul de ”filieră mafiotă”. 

Traian Băsescu scrie pe Facebook că modul în care s-au derulat evenimentele arată că toate criticile pe care oficiali olandezi le-au lansat la adresa României nu ar fi întâmplătoare, menționând inclusiv raportul Comisiei LIBE și al Comsiei de la Veneția, ci o formă de presiune asupra autorităților de la București.  În ceea ce privește interesele financiare, Băsescu sugerează că firma Damen este cea care ar fi susținută de politicienii respectivi, firmă care este anchetată pentru corupție și care vrea să semneze un contract de 1,6 miliarde de euro cu guvernul român. 

”Filiera Olandeză - eu nu-i spun filieră mafiotă Cadenţa evenimentelor : 

1. Pe data de 12 Septembrie 2018 ne vizitează intempestiv Mark Rute Premierul Olandei care vine pentru câteva ore la Bucureşti pentru a da o declaraţie în care spunea că suntem o ţară coruptă, eci NU Schengen.

 2. Pe 01 Octombrie 2018 în Comisia LIBE a Parlamentrului European, olandezul Frans Timmermans, pulverizează pur şi simplu România printr-un raport despre corupţie şi stat de drept, raport împănat cu destule inadvertenţe ; 

3. Pe 22 Octombrie 2018 Raportul Final al Comisiei de la Veneţia vine şi susţine inadvertenţele din raportul Timmermans, ba este chiar la un pas să ceară modificarea Constituţiei . Raportor a fost olandezul Martin Kuijer. 

4. Pe 26 Octombrie 2018 compania olandeză Damen, suspectată şi anchetată pentru corupţie, se aştepta să primească un contract de 1,6 miliarde euro de la Guvernul României. Decizia a fost amânată până pe 8 Noiembrie 2018”, spune fostul președinte. 


El continuă cu ironii la adresa oficialilor olandezi. ”Eu nu cred că <<prea cinstiţii>>, olandezi Mark Rutte, Frans Timmermans şi Martin Kuijer, s-au concertat pentru a face presiuni asupra Guvernului României în perspectiva acordării contractului de 1,6 miliarde euro către firma olandeză Damen, mai ales că aceasta este suspectată şi anchetată pentru corupţie. Nu cred nici că fotografiile apărute în presă cu Mark Rutte şi proprietarul Damen au semnificaţie nu...sunt doar aşa...ca să nu greşim câştigătorul. Mă aştept ca „prea cinstiţii” olandezi Mark Rutte şi Frans Timmermans să acuze România de corupţie dacă „penalii ” de la Damen ar primi contractul de 1,6 miliarde euro pentru armată. Dacă vrem în Schengen, eliminăm olandezii <<penali>> de la Damen”, conchide senatorul PMP.

Damen Shipyards Group, o corporaţie globală în domeniul construcţiilor navale, operează 35 de şantiere navale de construcţie şi reparaţie din întreaga lume, dintre care două în România, potrivit Mediafax. Unul dintre ele, ce face obiectul preluării recente de către Damen asupra controlului operaţiunilor acestuia, este vorba despre Şantierul Naval Damen Mangalia, este considerat printre cele mai mari şantiere din Europa.


















7261 vizualizari

  • +14 (62 voturi)    
    Asa functioneaza capitalismul (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:17)

    tontu [utilizator]

    Olanda se ocupa cu lucruri din astea de vreo 300 de ani, iar UE i-a pus la dispozitie noi mijloace de a actiona.
    • +21 (39 voturi)    
      In comparatie (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 18:43)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Prefer colonialismul olandez politicii externe a Rusiei din ultimii 300 ani .Iar daca as fi salariat la Mangalia bineinteles as prefera un patron olandez in loc de unul rus .Dar cel mai rau scenariu e desfiintarea santierului (asta se intampla cand patron e statul roman condus de psd ) .
    • +14 (36 voturi)    
      Nu si-a putut depasi conditia de marinar! (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 21:57)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Domnule presedinte, aceste idei va sunt trimise prin Fedex din Costa Rica sau chiar va apartin? Ne-ati oferit-o pe cea mai buna pentru Romania, pe doamna Udrea care este condamnata definitiv la puscarie. Ne-ati oferit un Daniel Morar care a facut politie politica la DNA pentru dvs si a tinut dosarele la sertar ale lui Dragnea si a altor lideri din PSD pentru a-i putea santaja. Acum Daniel Morar face un rau imens Romaniei votand la CCR, unde l-ati plantat, alaturi de Dorneanu si Pivniceru pentru a scapa toti coruptii tranzitiei.Ne-ati oferit un Coldea murdar de coruptie, prieten acum cu Dragnea si mare sustinator al acestui dictator in devenire. Ne-ati oferit o alianta pe sub masa la Primaria Capitalei intre PMP si PSD ul lui Dragnea prin consilierii PMP condusi de omul lui Diacomatu, fugit si el in Costa Rica. Lideri si membrii PMP se afla in conducerea celor 22 de firme infiintate in sistem comunist de Firea incepand cu domnul Cristian Petrescu, membru fondator al PMP. Totul spre binele Bucurestiului. La fel si la sectoare, unde blatul cu PSD e oficial. Acum ce ne mai oferiti? Un discurs populist si nationalist impotriva Europei ca sa o scapam pe mai noua sud-americana? Ati spus ca iesiti la pensie. Iesiti. Pentru tara asta, pentru binele ei.Nu v-ati putut depasi conditia de marinar. Multumim!
    • +8 (22 voturi)    
      Ranchiuna (Duminică, 28 octombrie 2018, 3:52)

      Grasul [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      Basescu nu-si poate stăpâni ranchiuna pentru olandezi de când a cerut ridicarea MCV președinte fiind si a fost refuzat iar acum încă vărsa venin!
      Devine pe zi ce trece un tot mai aprig PSD-ist, dacă nu cumva a fot tot timpul si doar din interese meschine ne-a păcălit pe noi credulii (ca sa nu zic prostii) ca ar fi altfel!
      • +4 (6 voturi)    
        pai sa nu uitam (Duminică, 28 octombrie 2018, 10:18)

        Gelum [utilizator] i-a raspuns lui Grasul

        toti au fost FSN-isti !!!
  • +7 (81 voturi)    
    Nea Traiane,alzheimerul nu te-a ratat ! (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:22)

    Plagarus [utilizator]

    Ce jocuri mai insaileaza bunicul asta ?
  • +10 (44 voturi)    
    el trebuie sa stie (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:40)

    alex562 [utilizator]

    e profilul lui
    • -18 (22 voturi)    
      Nea Base (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:26)

      Traian2015 [utilizator] i-a raspuns lui alex562

      A vândut flota dar îi trebuiesc porturile. Dar, de acord, in istorie, inclusiv cea recentă, Olanda îmi pare destul de deplorabilă.
      • +21 (27 voturi)    
        Bati campii (Duminică, 28 octombrie 2018, 2:09)

        Observatory [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

        am lucRât și eu mulți ani pe epavele plutitoare, de câteva ori gata de scufundare pe diferite oceane, vapoare de cea ma joasa calitate posibile, noi la primul voiaj, trebuia vospsite de rugina și puse de schimb la motoare ....
        Astea sunt povesti din ziarele pentru copii, “vapoarele” făcute la Galați, Multumesc lui D-zeu ca mai sunt in viața ....
        Documentează-te înainte sa scrii baliverne ,minciuni .
        Numai cei care au și-au pus viața in pericol pe vasele plutitoare făcute la comanda lui Nicu Cismarul, care se pricepea la toate, dar nu terminase 4 clase elementare.
        Împroșcați Internetul cu acuzați mincinoase !
      • +8 (14 voturi)    
        Ce flota frate? (Duminică, 28 octombrie 2018, 9:59)

        yol [utilizator] i-a raspuns lui Traian2015

        3 complete de judecata, 11 judecatori, vreo 100 de martori si 10 ani de proces. Concluzia: nu a existat prejudiciul.
        Dar daca ai inghitit televizorul cu tot cu ciuvica e greu sa mai intelegi ceva.
        Probabil si acum crezi ca au fost teroristi la revolutie, ca la pnl au fost droguri si masini de scris, ca aia din piata de astazi sunt platiti de soros si drogati si ei....
        Chiar a facut antena 3 stat paralel din voi...

        Ps. Sentinta definitiva e publica si poti s o citesti, daca vrei sau daca poti

        Noapte buna
  • +12 (44 voturi)    
    OH. (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:47)

    letsoc [utilizator]

    Hai nea Traiane , inca un pic si poate , poate .........
  • +7 (67 voturi)    
    Rabdare Base (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:48)

    deville2010 [utilizator]

    Vine Nuti acasa si o sa-ti iei garsoniera la Targsor.Mai ai un pic de rabdare.O primesti cu copilul altuia?
  • +19 (55 voturi)    
    Basescu (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:50)

    ipolitic [utilizator]

    isi poate permite sa vorbeasca despre filiera olandeza, e aparat de sepepisti. Cunosc suficient de bine istoria colonialismului olandez ca sa-mi tin gura. Sau mai bine, omulet mic, fricos si necajit ce sunt, sa le iau apararea, caci nu-asa, ei sunt vest-europeni deci prin definitie nu pot fi corupti, necinstiti, aroganti, santajisti, duplicitari, neloiali, mincinosi, intr-un cuvant: politicieni si oameni de afaceri.
    • +1 (17 voturi)    
      Mda (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 18:33)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

      Tremura de frica SPP-ului toate serviciile secrete europene si americane .
  • -3 (55 voturi)    
    basinescu (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 16:57)

    optiunea-2 [utilizator]

    nu a cazut de pe cal, ci a cazut in cap de pe cal.
    hotii nu mai striga 'hotii', ci mai nou, mafiotii striga 'mafiotii'
    o banca din danemarca a luat 1 miliard de dolari amenda! coruptii lor sunt ultima noastra problema... asa corupti cum sunt ei, nivelul lor de trai nu e afectat. la noi se fura medicamente de la copii, batrini si bolnavi. spitalele noastre sunt din evul-mediu! saracia noastra este din cauza coruptiei! in coreea de sud fosta presedinta a luat 35-40 de ani de puscarie ptr coruptie! dar asta nu face poporul sud-coreean corupt! la noi basescu este etalonul corectitudinii, cu frate, gineri puscariasi... 10 ani pierduti (2-3 decizii/declaratii bune si 20-30 decizii/declaratii de toata jena! calamitate!

    asteptam o postare pe facebook despre elena udrea, cum fuge de justitie, de unde are bani cash... cineva crede ca nu stie?
  • +12 (74 voturi)    
    Probabil e bolnav (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:02)

    gamma [utilizator]

    Toata lumea in afara de privitorii A3 stie ca Romania este cu adevarat o tara corupta . Cat despre 1 miliard si jumate de euro astia sunt maruntis pentru olandezi . Te pomenesti ca au devenit disperati pentru o suma echivalenta cu bugetul anual a lui Firea si mai sunt si dictatori ai UE ca sa -i faca pe nemti si francezi sa se uite in alta parte cand ei fac magarii in ro . Sau suntem itr-o lume unde Ro e curata si UE e corupta ?! E bolnav sigur , prea s-a schimbat .
    • -1 (5 voturi)    
      Cat de nemernic (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:20)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui gamma

      este basescu , in mod sigur stie ce vorbeste .
      Pacat ca o spune acum , si nu cand era presedinte .
  • -15 (67 voturi)    
    Este (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:05)

    A310 [utilizator]

    vorba in primul rand de diminuare tranzitului in portul Rotterdam .
    In rest numai de bine despre drogatii si pedofilii din Olanda .
    • +16 (22 voturi)    
      Ei pe naiba, sa aduci ce pe Marea Neagra? (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:48)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Lana de oaie din uzbechistan? Ca sa pierzi doua zile sa traversezi Romania pe carari cu nume DN?
      • -1 (9 voturi)    
        Daca aveti (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:17)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        bunavointa , sunt disponibile multe studii economice vis a vis de implicatiile intrarii Romaniei in spatiulSchengen .
      • 0 (0 voturi)    
        mai, (Luni, 29 octombrie 2018, 17:56)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        tu esti platit de batavi !
        ca tooate cozile de topor din imperiul olandez , cu margele colorate ! sau ti-ti dau guldeni scosi din circulatie ?
    • +6 (24 voturi)    
      Ai fost acolo? (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 18:46)

      D.M.A.Gogu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Nu prea imi vine sa cred. Cum poti sa faci astfel de afirmatii? Doecamdata romanii au performante nedorite in ceea ce priveste abuzurile contra propriilor copiii (verbal, fizic, sexual, inclusiv vanzarea lor), iar despre consumul de droguri mai bine nu vorbim. Mi-e teama ca si aici stam, din pacate, in top. Diferenta e ca Olanda a legalizat consumul de droguri usoare, tinandu-l astfel sub control si dand o lovitura serioasa traficantilor de droguri.

      Stereotipul droguri si prostituate (pedofilii sunt contributia ta originala; de ce nu te-ai gandit sa spui arta - vezi Rembrandt, filozofie - Erasmus, descoperiri goegrafice - oare de ce sunt pline America de Nord si Oceania de nume olandeze?) e atat de jenant ca si aberatiile lui Basescu & co. Si-au gasit si acum un mod de a da vina pe altii. M-am saturat sa ne credem perfecti si ne plangem mereu ca altii sunt de vina pentru esecurile noastre.

      Probabil ca firmele olandeze vad in porturile de la Marea Neagra o oportunitate de afaceri, insa nu e nici pe departe una ce depaseste limitele comune.
      • +7 (9 voturi)    
        Ei cu consumul de droguri , (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:14)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui D.M.A.Gogu

        am avut ocazia sa constat cam cum este tinut sub control in Olanda , este mai mult pe hartie .
        Intradevar ca sa castiga foarte multi bani din aceasta activitate , iar penalitatile sunt mari in caz de evaziune sau alte malversatiuni , dar nu puscarie .
        Vedeti numai cazul ING in OLanda , unde a acceptat sa plateasca o amende de 775 milioane de euro , pentru infractiuni de spalare a banilor , mai sunt si altele .
        In occident coruptia este la niveluri extrem de ridicate , nu gainarii ca in Romania .
        Baietii destepti cu gulere albe din tot occidentul sunt profesionisti in hotomanii sofisticate .
        Sa mai aduc in discutie cazul EADS-Germania sau VW-diesel .
        • +1 (3 voturi)    
          Agree, e coruptie peste tot in lume (Duminică, 28 octombrie 2018, 17:28)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Dar din aia de neam prost ca in Romania sau Rusia, mai rar.
          • +2 (4 voturi)    
            Exact , (Duminică, 28 octombrie 2018, 17:40)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            asa este in Romania este un tip de coruptie grosolana , nu este asa rafinata precum in occident .
            Nu am habar cum este in Rusia , ca nu am fost niciodata acolo , dar in occident de cand sunt de 11 ani m-am edificat cam cum este cu coruptia , adica este la nivel mare , nu se incurca cu gainarii , mica coruptie este aproape inexistenta .
        • +1 (1 vot)    
          Nu m-ai convins (Duminică, 28 octombrie 2018, 22:47)

          D.M.A.Gogu [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Fara indoiala ca se consuma droguri in Olanda si ca exista si acolo coruptie. Insa ultima e o situatie de exceptie care, daca e dovedita, se lasa cu sanctiuni (ai dat chiar tu exemple). In ceea ce priveste drogurile, exista consumatori dependenti, chiar si de droguri sintetice, insa procentajul or este redus in comparatie cu tarile in care orice drog e ilegal. In cazul ultimelor, drogurile sunt ca si fructul oprit: devin tentante ca o forma de raszratire, teribilism, refugiu fata de lumea reala, etc.

          Cat priveste pedofilia, cred ca iti dai seama ca e total nepotrivita asocierea cu Olanda (in sensul ca ar fi raspandita acolo).

          Ceea ce vreau sa zic este ca nu e cazul sa ne disculpam, ori justificam pentru situatii care la noi sunt mai apropae de a fi comune, in timp ce la altii sunt exceptionale. Pur si simplu nu suntem in aceeasi categorie.
    • +4 (22 voturi)    
      Poate ne explici (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 20:31)

      lumira [utilizator] i-a raspuns lui A310

      1. Care este legatura dintre un santier de constructii nave si traficul comercial pe mare.

      2.Care este legatura dintre traficul din Marea Nordului ( Rotterdam) si traficul din Marea Neagra (Constanta). Cum poate fi influentat?
      • +8 (10 voturi)    
        Nu pot decat sa (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:04)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui lumira

        studiati rapoartele economice .
        Am sa reproduc un fragment dintr-un studiu aplicat , fara conotatii politice .
        "Trebuie să fii olandez idealist să îţi omori propria economie portuară, acceptând să aduci în spaţiul economic comunitar un port care va surclasa toată economia olandeză. Deci, aderarea României la Schengen are doar legătură directă cu portul Rotterdam, şi nu cu dosarele lui Kovesi.
        În prezent, al treilea mare port al lumii şi cel mai mare din Europa este Rotterdam. Pe aici, intră toată marfa din lume în spaţiul comunitar.
        Adică în spaţiul lui Schengen. Şi asta se întâmplă de când e lumea modernă, de când e ea făcută. Bun, hai să privim un pic harta Uniunii Europene.
        La marginea estică a Uniunii, avem un port mare, şi fluvial, şi maritim. Care este…? Lesne de ghicit… Constanţa!
        De la Constanţa pleacă, spre Europa, trei mari magistrale – cea rutieră – Autostrada A1, magistrala petrolieră şi magistrala fluvială Dunăre – Rin.
        Deci, trei coridoare europene care se duc hăt, departe, până în inima Europei. Şi haideţi să aruncăm o privire şi spre est de Constanţa! Ce vedem? Marea Neagră, toată Asia şi Orientul.
        Ce înseamnă asta? Cea mai mare piaţă din lume. Acestei pieţe pe unde i-ar fi mai lesne să bage mărfuri în Uniunea Europeană?
        Normal că prin cel mai apropiat orificiu: Constanţa. Adică portul din România Schengenistă, Constanţa, ar deveni cel mai mare port al Europei şi, implicit, unul dintre cele mai importante din lume. Unde mai este Rotterdamul în ecuaţia asta?
        Sub Constanţa, adică doar cu emisfera vestică. Cărui olandez i-ar conveni ca o ţară de asta, de mâna a doua, cum e România considerată, să ia smântana? Niciunuia. "
        • +2 (6 voturi)    
          "Studiu A3" (Duminică, 28 octombrie 2018, 14:48)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Bushit studiu , nici la nivel de geografie de clasa a 5-a . Traficul naval din Asia trece prin Suez deci inainte de noi avem Grecia si Italia cu infrastructuri net superioare . Dar nici ele nu au preluat traficul asiatic pentru ca pe uscat pretul la transport este mult mai ridicat , intotdeauna merita sa duci nava cat mai aproape de destinatia finala intr-un port dotat adecvat astfel incat sa nu o tii mult la descarcat . 6 zile de mars sunt imediat recuperate daca economisesti trei zile de descarcat si pretul transportului cu tirul pe jumate de europa
          • +3 (3 voturi)    
            Și despre trenurile de containere ce spui? (Duminică, 28 octombrie 2018, 19:56)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui gamma

            Traficul feroviar de marfă din China vine în prezent prin Moscova, pe trans-siberian și ajunge în Polonia, Germania și chiar UK. Ar putea ajunge la Constanța cu feriboturi, de la Batumi, pe un traseu cu 3-4 mii de kilometri mai scurt, prin Iran și Azerbaijan.

            Niciun container nu are ca destinație finală chiar portul, el trebuie oricum pus pe un camion sau pe calea ferată. Iar timpul petrecut pe mare e cam dublu față de timpul petrecut pe calea ferată, de asta containerele vin cu trenul din China în ultimii 4-5 ani.
            • +3 (3 voturi)    
              15-20% din total deocamdata (Luni, 29 octombrie 2018, 13:00)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              E ceva mai rapid dar probabil mai scump altfel nu se explica diferenta de volum .
              https://worldview.stratfor.com/article/russias-trans-siberian-railway
              Si in plus daca urmeaza sa devina principala cale de transport China -Eu asta inseamna ca si Constanta si olandezii vor pierde - iar asta inseamna faptul ca nu e nici o conspiratie antiromaneasca .
              • 0 (0 voturi)    
                Soluția feroviară e mai recentă (Marţi, 30 octombrie 2018, 11:42)

                Harald [utilizator] i-a raspuns lui gamma

                În urmă cu 20 de ani nu aducea nimeni containere din China cu trenul, în timp ce navele au peste 50 de ani de când transportă containere, e firesc să dețină o parte mai mare din piață.

                Însă Constanța poate participa și la transportul feroviar de containere, pe baza liniei de feribot cu Batumi.
        • +1 (5 voturi)    
          Cele trei coridoare is praf (Duminică, 28 octombrie 2018, 17:32)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Rotterdam e in inima UE, orice e descarcat azi, maine e deja peste tot in Shengen. Plus ca delirezi, Constanta e o piticanie de port, nu se compara cu marile porturi de marfuri din lume.
          • 0 (0 voturi)    
            Ar refuza olandezii să preia portul Constanța? (Duminică, 28 octombrie 2018, 19:58)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            Poate ar fi util să vezi ce transportă DB Schenker prin RO.
    • +14 (26 voturi)    
      asa v-a invatat la psd? (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 20:33)

      Orizont [utilizator] i-a raspuns lui A310

      drogatii si pedofilii din Olanda?
      Tu in lumea asta esti considerat/respectat nici macar 10% din cum e vazut un olandez.
      • +4 (10 voturi)    
        Nu , am invatat (Duminică, 28 octombrie 2018, 10:57)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Orizont

        din realitate direct din Olanda .
      • 0 (0 voturi)    
        Aveti dreptate (Marţi, 30 octombrie 2018, 12:15)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Orizont

        ca romanii nu sunt respectati , datorita cliseului ca Romania este o tara corupta .
        Lipsa de respect de datoreaza unor conationali care cersesc , fura , si fac multe alte nenorociri .
    • -8 (12 voturi)    
      Javra (Duminică, 28 octombrie 2018, 0:19)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Nu degaba a venit milția peste tactu' in casa!
      Esti o jigodie!
      • +4 (6 voturi)    
        Vezi (Duminică, 28 octombrie 2018, 10:56)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Landser

        sa nu vina , organele democratiei peste tine .
        Ca o sa vezi ce bine o sa fie .
    • +4 (10 voturi)    
      te rog, daca ai timp si pentru altceva, (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:03)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui A310

      intra pe Google Earth sau Google Maps si plimba-te un pic prin Olanda. Nu prin orasele mari, mergi pe drumurile de tara, printre ferme, prin asezarile care la ei sunt "sate".
      Orice casuta de fermier, plasata in mijlocul campului, este mai frumoasa, decenta si mai incapatoare decat orice viloi de parvenit post comunist, fata de orice casoi de politician roman.
      Orice drum de tara este drept trasat si mai bine asfaltat decat autostrazile Romaniei, care se surpa inainte de punerea in functiune. Orice margine de drum de tara este perfect ingrijita; la noi, iti vine pur si simplu sa versi.
      Dupa Olanda, mergi un picut si prin Romania.
      Pe urma, daca cumva mai ai ceva tigle pe casa, vezi daca mai poti asa comentezi despre drogati si pedofili.
      • -1 (5 voturi)    
        Nu (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:58)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui revo

        am nevoie sa intru pe Google , deoarece am avut un contract la KLM , si am avut ocazia sa vad cum este Olanda in realitate .
        Asa este totul este ingrijit .
        In Romania incepand din decembrie 1989 , nu s-a dorit decat dstrugerea Romaniei , indiferent cine a fost la guvernare .
        In ceea ce priveste drogatii din Olanda , am avut ocazia sa ii vad si pe acestia .
      • +1 (5 voturi)    
        Da, exact asta este diferenta (Duminică, 28 octombrie 2018, 12:20)

        ww [utilizator] i-a raspuns lui revo

        Dintre o putere coloniala si coloniile sale. Ca din intamplare, puterea coloniala investeste mai mult (adica totul) acasa, preferand investitii minime (adica spagi date cui trebuie, si cateva finantari ca sa-si puna vasalii prin functii cheie) in colonii. Ba, mai mult, ai putea sa juri ca saracia si mizeria din colonie e pretul pe care unii oameni trebuie sa-l plateasca pentru huzurul stapanilor.
        Zici ca-i fain in Olanda? Altii te pot completa cu Anglia, Franta, America, Germania? Ce fain e peste tot! Ce autostrazi, ce sistem de sanatate, ce nivel de trai si asigurari sociale, ce invatamant au! Vai, te ia cu lesin ce destepti sunt toti!
        Dar ia o harta si vezi tarile lumii a treia, adica infometatii acestei planete. Apoi ia cateva carti de istorie si vezi cam cate dintre tarile subdezvoltate ale mileniului trei sunt foste (si actuale) colonii ale celor care huzuresc de bine.
        Chiar nu intelegeti? Capitalismul si valorile democratiei sunt pentru ei, nu pentru noi. Pentru noi sunt socialismul, fundamentalismul islamic, extremismul primitiv, oligarhiile si dictaturile bine controlate. Toate garanteaza subdezvoltarea si tinerea sub control a populatiei in tarile care trebuie mulse de resurse.
        • +1 (3 voturi)    
          am inteles (Duminică, 28 octombrie 2018, 20:05)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui ww

          deci furturile lui Dragnea, la TelDrum, de exemplu, sunt comandate de colonialistii aia cu fondurile UE. De asta avem noi drumuri nationale de pamant. Daca ar fi pamant batatorit, ar fi extrem de bine, dar nu, e pamant plin de sleauri, rascolit de vite si de tractoare - cu siguranta colonialistii UE sunt de vina!
  • -29 (65 voturi)    
    Cand apare Iohanel sa injure iarasi Romania? (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:13)

    adrianhn [utilizator]

    Poate ne explica Iohanel la anul cand Romania preia presedentia EU, si cum e cu sutele de miliarde spalate prin bancile nordice. Sau de crimele comise asupra Jurnalistilor in Malta si Slovacia. Sa ne explice si noua de ce alte tari corupte sut laudate in Schengen si Romania este tinuta la usa pana fura olandezii tot din Romania.
    • +7 (23 voturi)    
      Dracnea (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 22:46)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      tu esti?
    • -6 (20 voturi)    
      Festung Europa! (Duminică, 28 octombrie 2018, 0:27)

      Landser [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Romania tre' injurata u fiecare zi!
      Eu denigrez aceasta tara ori de cate ori am ocazia!
      Aceasta tara trebuie administrata de lumea civilizata ,respectiv numirile in functii publice ar trebui sa vina in plic de la Berlin iar poporu' asta de prosti sa nu mai aiba drept de vot!
  • +2 (18 voturi)    
    Damen -evaziune fiscala (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:53)

    raducelfrumos [utilizator]

    Damen Galati e unul din marii evazionisti. De exemplu in 2016 au avut cifra de afaceri de 530 de milioane ron dar au declarat profit de 1.2 milioane ron (0.18%!).
    In general firmele olandeze din Romania sunt campionele evitarii platii taxelor prin tot felul de scheme de "optimizari fiscale" si rulari a profitului prin off-shore-uri.
    • +3 (19 voturi)    
      Explica-mi ce e gresit (Duminică, 28 octombrie 2018, 3:35)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui raducelfrumos

      Daca ai activitate, dai salarii bune, pe care platesti di taxe babane, iar la final cand tragi linia esti pe Zero? Tu crezi ca totul e sa dai tunuri in afaceri cum fac romanshii sau sa existi si sa rezisti in primul rand??? Evaziune e cand nu declari parte din venit...nu cand nu ai. Panimayu?
  • -1 (19 voturi)    
    Deci Basescu nu e decat alt Shurubar (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 17:55)

    Dalinar [utilizator]

    din Mafia Transpartinica. Acum ii pare rau cumva ca in Dosarul Flota altii au luat maul? El nu realizeaza ca ce crede el e complet irrelevant?
  • +2 (8 voturi)    
    Deci ceilalti, prietenii latini (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 19:30)

    feisbuk [utilizator]

    Sa intelegem că de corvete trebuie sa se ocupe Braila+Tulcea si nu Galati+Mangalia?
  • -5 (17 voturi)    
    mh17 (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 19:43)

    nicomar [utilizator]

    pt cine mai avea indoieli despre cum s-au "aranjat" treburile cu mh17, sper ca e clar acum. sau cum olandezii "asculta" de cine vine cu lovelele, vezi amerlocii in cazul mh17. adica raketii sunt curati ca neua, iar rusii sunt banditii. mai mare rasul. dar isi bat joc de noi (tari estice, sau cine o fi) si mai si cred ca le inghitim porcariile. catastrofa e ca am crezut in ei !
  • +2 (20 voturi)    
    serios?! (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 20:03)

    liviu_ [utilizator]

    iar s-a imbatat asta?!
    nu au motive sa critice?!
    ne critica foar indreptatit! chiar fac mult prea putine...
    basescule cam mananci....
    daca se lua de alt gen de presiuni gen: "inchidem ochjii daca faceti asta" mai credeam... dar criticile la situatia romaniaei nu numai ca sunt PERFEDCT indreptatite... dar sunt chiar prea blande!
  • +6 (12 voturi)    
    between a rock and a hard place... (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 20:38)

    demaGOGU [utilizator]

    ...daca ia contractul Damen, te considera frantzuzul corupt

    invers, daca ia contractul Naval group(FR) olandezul te acuza de coruptie

    e drama slugii la mai multi stapani: niciodata nu ii vei putea indestula pe toti!
  • +5 (17 voturi)    
    Aha, deci asa se procedeaza cu coloniile! (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 20:48)

    ww [utilizator]

    In afirmatiile lui Basescu avem toate ingredientele: adevar, diversiune, driblarea logicii.
    In primul rand Basescu ne reaminteste o practica santajista (evidenta mai ales pe vremea guvernarii Nastase dar, pentru cunoscatori, aceeasi cam de 150 de ani, de cand romanii au aspiratii ca stat modern): stapanii din vest ii santajeaza cu principii sforaitoare pe conducatorii coloniei Romania ca sa obtina contracte si avantaje economice prin fentarea regulilor unei piete libere. In modul acesta ne pot impune conditii inrobitoare si preturi aberante care vor fi platite din buget, adica din munca noastra. Cu alte cuvinte, ne jecmanesc dupa regulile de aur ale colonialismului.
    Basescu comite apoi, cred ca nu involuntar, o eroare de logica, asa-numitul argumentum ad hominem. Faptul ca indivizii care aduc critici guvernarii de la Bucuresti au interese economice legate de acestia nu reduce la zero valoarea de adevar a critilor aduse. Ipocrizia acestora este insa evidenta: cand la trei zile numitii Guy Marie si Timmermans au cate ceva de spus despre Romania, condusa absolut intamplator de vasalii lor, fara a lua insa vreo masura concreta, toata lumea sesizeaza ca nu e ceva in regula.
    Basescu probabil a mai simtit si ca a venit momentul sa se cocoate pe valul de antipatie si de euroscepticism, tot mai evidente in Romania ultimilor ani.
  • -4 (14 voturi)    
    Olanda nu are ce cauta in Senghen (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 20:58)

    hopsinoi [utilizator]

    este corupta ca PSD.
    Bocotati produsele si firmele Olandeze
  • +4 (16 voturi)    
    Placutza suedeza (Sâmbătă, 27 octombrie 2018, 23:45)

    ator2050 [utilizator]

    E deja frecventabil pentru Latrina 3
  • +7 (25 voturi)    
    Abendland (Duminică, 28 octombrie 2018, 0:18)

    Landser [utilizator]

    Pe băse il votai de doua ori in alegeri ,l am sustinut la referendum in 2007 iar in la ăla din 2012 de s au dus toți "romanii" nu m am dus deci l am sustinut si atunci!consider ca la vremea aia a fost omu' potrivit la locu' potrivit si nu mi pare rau!
    Da' acu sincer "chiorule" o luasi razna di n caza unei ibovnivce!Europa te salvă pe mata in 2012 si acu' faci pact cu pesedeu!
    Apāi daca e asa sa se alegā prafu' de matale!
    Occidentu' ,adica pe limba aia care nu o suporta pesedistii -Abendland- tre' sa conduca aceasta mizerie de tara!
  • +4 (12 voturi)    
    ARE DREPTATE BASE de data asta (Duminică, 28 octombrie 2018, 8:31)

    cris2018 [utilizator]

    Facute sau nefacute si de el dar si de altii, daca ne aducem bine aminte intrarea in 2007 in UE a fost coditionata de asa zisa "privatizare" a industriei care de fapt a fost distrugerea ei.

    Cea mai mare frica a olandezilor si faptul ca in repetate randuri ne refuza intrarea in SHG si se opun prin tot felul de scrisori a unor asa zisi inalti oficiali este pentru ca in acel moment toate porturile lor mor, e mult mai usor sa aduc marfa in europa prin Constanta.


    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2127049900867132&id=100006864276135
    • -2 (8 voturi)    
      Hai ca prea ii suparati (Duminică, 28 octombrie 2018, 12:59)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui cris2018

      pe pupatorii si lingaii occidentului .
    • +3 (7 voturi)    
      Industria ti-a fost distrusa de romani (Duminică, 28 octombrie 2018, 17:34)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui cris2018

      Dupa Revolutie
      • 0 (0 voturi)    
        Da (Marţi, 30 octombrie 2018, 12:20)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        asa este ca Romania a fost distrusa de catre romani .
        Topoarele au venit din afara , dar aici s-au gasit multe cozi de topor .
        Absolut toate guvernele au avut ca prioritate distrugerea Romaniei din toate punctele de vedere .
  • -3 (5 voturi)    
    Comantarii pentru base (Duminică, 28 octombrie 2018, 10:26)

    Ibit [utilizator]

    Despre ALRO de ce nu spune nimic ?
  • -3 (7 voturi)    
    Multumim, Olanda! (Duminică, 28 octombrie 2018, 10:45)

    revo [utilizator]

    Inca o data, sangele apa nu se face!
  • +3 (13 voturi)    
    Greșesc cu ceva olandezii? (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:26)

    hic sunt leones [utilizator]

    Înțeleg ca politicienii din România să fie indignați de declarații mincinoase, însă olandezii - la fel ca alți europeni - au vorbit doar despre ceea ce există: corupție și lipsa unui stat de drept în care funcționează separația puterilor în stat.
    Așa că nu te mai voi matale și du-te să ai grijă de nepoței, așa cum te-ai tot lăudat că vei face.
  • +2 (12 voturi)    
    aici bate campii (Duminică, 28 octombrie 2018, 11:29)

    gica_ultra [utilizator]

    base a fost cel mai bun primar al Bucurestiului. ca ministru & presedinte : vor ramane in istorie scandalurile provocate de el .
    doua obs. 1. un militare (super-specialist) a analizat cele 3 oferte de corvete : Damen , dpdv tehnic e optiunea cea mai buna ptr armata romana. da: a face lobby e ceva firesc : ca noi nu stim , e alta poveste
    2. da, Olanda a "sabotat" proiectul de a conecta Constanta via Dunare cu portrile din nordul si vestul Europei . concurenta e nasoala ptr ei. intrebare : noi cum am combatut acest sabotaj ? ah, trimitand in parlamentu EU titani ca EBA, becali, etc ?
    • -1 (5 voturi)    
      Proiectul BS (Duminică, 28 octombrie 2018, 14:55)

      gamma [utilizator] i-a raspuns lui gica_ultra

      E ireal , exista Grecia de mult si mai aproape decat noi pe ruta asta si degeaba . Sper ca nu sunteti atat de idioti cat sa va inchipuiti doar un salt peste balta Marii Negre si in rest cu trenul / barja ca meritati sa fiti reeducati la nivel de scoala generala .
      • +2 (4 voturi)    
        alt habarnist (Duminică, 28 octombrie 2018, 17:49)

        gica_ultra [utilizator] i-a raspuns lui gamma

        amice (vb. vine....) am lucrat la o companie care , in colaborare cu o firma din NL urma sa deschidem serviciu regulat (saptamanal) de transport containere pe barje, CTA -Rotterdam. olandezii s-au retras in ultima secunda: au avut info ca autoritatile lor nu vor .... conexiunea cu Grecia e facuta de un amator out of the business.... ptr cultura ta : compara naibii cost transportul feroviar cu cel dunarean ...AT ofera companiilor de transport 50 EUR ptr fiecare remorca/container care e transportat pe Dunare in loc de sosele : ptr a combate poluarea . vine gica navetistu' sa povesteasca de GR... vezi ca inchide la non-stop !
        • -1 (3 voturi)    
          Big picture (Duminică, 28 octombrie 2018, 19:51)

          gamma [utilizator] i-a raspuns lui gica_ultra

          O fi mai ieftin cu barja decat pe calea ferata daca esti SRL din Bulgaria sau Romania , dar direct Rotterdam - Shanghai e mai ieftin direct cu nava !
          Despre asta vorbim aici , nu de cateva mii de tone amarate ci de ceva ce sa intre in concurenta si sa amenite un colos de 500 milioane de tone pe an cum e Rotterdam-ul .
          • +3 (5 voturi)    
            Și Shanghai - Viena cum e mai ieftin? (Luni, 29 octombrie 2018, 11:34)

            Harald [utilizator] i-a raspuns lui gamma

            Ai impresia că tot exportul Chinei către Europa are ca destinație finală Rotterdam? O inepție repetată la nesfârșit nu devine valabilă doar pentru că o repeți tu la nesfârșit.
            • -2 (6 voturi)    
              Vezi ca esti neatent (Luni, 29 octombrie 2018, 12:32)

              gamma [utilizator] i-a raspuns lui Harald

              E vorba de olandezi si interesele lor (care sunt amenitate de tantarul Constanta si cumva primeaza in fata celor ale austriecilor iar ultimii nu se pot apara singuri , trebuie sa apeleze la Basescu - lol ) .
              Ok , va las sa visati conspiratii , ca e mai greu de dragat Dunarea si de facut autostrazi .
              • +1 (5 voturi)    
                La Viena se ajunge și din Rotterdam (Luni, 29 octombrie 2018, 16:50)

                Harald [utilizator] i-a raspuns lui gamma

                Da, e vorba de olandezi și de interesele lor. Dacă traficul de marfă prin portul Constanța e obstrucționat, traficul prin portul Rotterdam va fi inevitabil mai mare.

                Containerele au ca destinații finale tot felul de puncte din întreaga Europă, iar pentru unele din acele puncte e mai ieftin de ajuns de la Constanța, nu de la Rotterdam. Toată teoria ta pe eroarea asta de logică s-a bazat, că toate containerele merg la Rotterdam și Shanghai - Rotterdam e mai ieftin cu nava.
        • -4 (4 voturi)    
          care Dunare? ce barje? (Duminică, 28 octombrie 2018, 19:57)

          revo [utilizator] i-a raspuns lui gica_ultra

          Nu vezi ca Dunarea seaca de zor? Dupa 2000, au fost ani in care abia au avut apa de racire pentru Cernavoda.
          • +3 (3 voturi)    
            ai cautat pe google ? (Luni, 29 octombrie 2018, 15:51)

            gica_ultra [utilizator] i-a raspuns lui revo

            omu', daca nu lucrezi in domeniu : please TACI ! eu duc saptamanal ctnr in BUD si tu bati campii ... ia o pauza !
  • +1 (13 voturi)    
    gata de vanzare (Duminică, 28 octombrie 2018, 12:27)

    Razvan_M [utilizator]

    Dupa cum se vede si prin partea de comentarii, cele mai votate sunt cele care critica Romania, sunt de acord cu vanzarea in orice conditii a unor domenii strategice sau cu cedarea conducerii Romaniei catre interese din afara... Deci nu s-a schimbat mare lucru in ultimii 300 de ani printre pseudo intelectualii de la noi. Unora care dau de gustul banilor nu le trebuie mult ca sa inceapa sa tradeze.

    O intrebare pentru super-inteligentii care-l injura pe Basescu: voi credeti ca ati fi fost in stare sa faceti mai mult sau mai bine in locul acestuia? Ca de criticat este usor si dupa razboi multi viteji s-arata.
    • -3 (13 voturi)    
      asa-i ma... (Duminică, 28 octombrie 2018, 15:27)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Razvan_M

      ...cand de fapt nu este nimic de criticat la Romania. De fapt olandejii inventeaza probleme false.

      Bun, acuma du-te la tactu Base&Dragnea&Tariceanu sa-ti dea bombonele.

      Am trait sa o vad si pe asta: Base sa cante la unison cu Dragnea si Tariceanu.
      Ma duc sa vomez...
      • +2 (4 voturi)    
        I-au aratat un pisoi, mort (Duminică, 28 octombrie 2018, 20:39)

        Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Si cum Basul are probabil dulapul plin cu scheleti....canta cum ii canta bullshevinii, de nevoie.
      • 0 (0 voturi)    
        ia spune sincer, ma (Miercuri, 31 octombrie 2018, 19:32)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

        Tu iti tradezi tara din prostie sau pe bani?
  • +4 (6 voturi)    
    lasa base (Duminică, 28 octombrie 2018, 15:24)

    stefan2008 [utilizator]

    ...ca nici cu blonda ta cinstita nu mi-i rusine...
    Si bineinteles cu tot guvernul cinstit al Romaniei si cu Dragnea-cel-cinstit.
    Faina "tovarasie" ti-ai ales ma Base!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version