UDMR lansează critici dure la adresa UE: Direcția spre care se îndreaptă este greșită. Este inadmisibil să considere statele din Europa Centrală și de Est copiii nedisciplinați ai Europei

de DG     HotNews.ro
Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 14:49 Actualitate | Esenţial


Kelemen Hunor
Foto: Agerpres
UDMR consideră că direcția spre care se îndreaptă Uniunea Europeană este una greșită, fiind inadmisibil să considere statele membre din Europa Centrală și de Est „copiii nedisciplinați” ai Europei, care creează numai probleme. 

Uniunea Europeană are multe erori, funcţionarea acestui for fiind departe de a fi perfectă, astfel că este nevoie de o schimbare, se arată într-un comunicat al UDMR, transmis după ședința Consiliului Reprezentanților Unionali de la Miercurea Ciuc, scrie Mediafax. Reuniunea a vizat pregătirea alegerilor europarlamentare. 

„Obiectivul major devenit realitate în 2007, marile așteptări au adus, însă și dezamăgire. Nivelul de trai nu a crescut în măsura în care ne-am așteptat și drepturile noastre, ale minorităților naționale, nu au avut susținerea la care ne-am așteptat. În realitate, se pare că UE are multe erori, iar funcționarea acestui for important este departe de a fi perfectă. (…) Direcția spre care se îndreaptă acum Uniunea Europeană este una greșită. Este inadmisibil ca UE să considere statele membre din Europa Centrală și de Est copiii nedisciplinați ai Europei, care creează numai probleme, dar, în același timp, să se bucure de beneficiile pieței în expansiune. (…) UE trebuie să se schimbe, iar dezvoltarea comunității noastre nu trebuie să se oprească aici. Trebuie să ne străduim să creăm cât mai multe oportunități pentru un nivel de trai mai bun în Transilvania”, se arată în documentul citat.  

Totuși, reprezentanţii UDMR spun că aderarea la UE a adus progrese comunităților maghiare transilvănene, iar fondurile au fost folosite la construirea de rețele de drumuri și utilități în localitățile mici, la reînnoirea școlilor și bisericilor, cu ajutorul cărora comunitățile au avut posibilitatea să progreseze. „Dacă trebuia să folosim doar bugetul de stat al României, astăzi, în localitățile mici din Transilvania, ar fi existat, poate, numai jumătate din rețelele de drumuri, asfalt și canalizare. (…) Trebuie să acționăm în continuare pentru ca localitățile noastre din mediul rural să se poată dezvolta, activitatea fermierilor să nu fie pusă în pericol de pierderea subvențiilor pe suprafețele agricole. Viitorul nostru este dezvoltarea Transilvaniei. În ultimii 11 ani, Uniunea Europeană a jucat un rol major în viața noastră și vom avea nevoie și în viitor de această construcție”, se mai arată în comunicat. UDMR susţine că este inacceptabil faptul că, în Europa, situația minorităților naționale autohtone este încă nerezolvată.

„Noi credem într-o Europă a națiunilor puternice și a unor comunități naționale puternice, unde cultura noastră reprezintă o valoare și nu o amenințare, unde folosirea limbii materne nu este o favoare, ci un drept natural al cetățenilor. În ciuda tuturor defectelor și eșecurilor sale, credem însă că viitorul nostru este Europa. Am construit-o împreună, este a noastră: nu vrem să ne dăm la o parte, nu vom contribui la distrugerea acestei construcții importante, vrem să o consolidăm. În 2019 decidem viitorul Europei, dar și despre păstrarea culturii și identității noastre. La alegerile pentru PE se va decide dacă vom putea apăra cultura noastră de o mie de ani. Se va decide dacă vom continua consolidarea Europei sau vom lăsa ca această forță să se diminueze. Viitorul nostru este o Europă puternică care își protejează cultura, granițele și comunitatea”, se mai arată în comunicatul Uniunii. 

De asemenea, maghiarii din România au afirmat că vor o Europă unită, păstrarea culturii și tradițiilor lor, eliminarea inegalităților, dar şi tratament egal, menţionând că nu sunt cetățeni de rangul doi nici ai României, nici ai UE. „Vrem respect, susținere în problemele care vizează soarta minorităților naționale și mai multă atenție regiunii care este pământul nostru natal. Vrem o Transilvanie dezvoltată și o Europă puternică”, se precizează în comunicatul Uniunii.



















3670 vizualizari

  • +51 (59 voturi)    
    Draga Kelemen (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:04)

    danielcoil [utilizator]

    îmi aduc aminte , ca UE nu nea strâns cu ușa sa intram în uniune , noi am vrut , ca altfel eram vai de steaua noastră. Nu crezi ca atunci când intri intru n club , trebuie săi respecți regulile , mai ales ca la început nu prea ai adus nimic de valoare, după o perioada de timp putem discuta. Voi politicieni va rățoiți , crezând ca aveți suportul poporului dar va înșelați amarnic, în afara UE ne ia mama dracului, punct.
    • +37 (41 voturi)    
      l-a tras de lesa orban victor (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 18:36)

      snowflake [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      Dupa ce l-a tras de lesa orban victor hunor kelemen a inceput sa maraie ca un catelus ascultator ce este
      • +23 (27 voturi)    
        candva un model de comportament civilizat (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:25)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        si promovare democratica a intereselor propriei comunitatii, au ajuns sa fie complici la subminarea justitiei din Romania.
        Si se tot duc de-a dura.
        • +16 (20 voturi)    
          Corect ! (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 21:21)

          democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Poiana lui Occam

          Da asa eram vazuti de populatia Romaniei(sunt cetatean roman de etnie magiara), democrati in sprijinirea intereselor comunitatii, dar acum acesti farisei ai UDMR, in frunte cu Kellemen Hunor au confiscat valorile democratiei si ale spiritului occidental. Ne-au sfatuit sa mergem la referendum , si ce a rezultat ? Nada, Niente, nimic , semi. Deci este esecul lor alaturarea cu PSD. Maghiarii din Romania nu sunt dusmani poporului Roman, cum francezii cu nemtii au ajuns sa se" iubeasca " de ce nu putem face si noi acelasi lucru? Hai sa depasim trecutul si sa ne gandim la viitor? Hai Romania de anul Centenarului? Care politician isi asuma riscurile ?
          • +2 (2 voturi)    
            Felicitari pentru viziune (Duminică, 14 octombrie 2018, 0:44)

            Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            In niciun caz viitorul nu va fi construit cu PSD, ALDE si UDMR. Poate schimbarea sa vina de la Romania impreuna (Ciolos) si USR care par sa inteleaga ca maghiarii din Romania sunt in primul rand o oportunitate.
          • 0 (4 voturi)    
            cine sunt ei si cine ai nostri? (Duminică, 14 octombrie 2018, 9:44)

            clencix [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

            Honorabile, totuși, cultura "noastră", în România, este mai mult de o mie de ani.
      • +18 (20 voturi)    
        Oare ? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:00)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui snowflake

        Ma intreb vorbind cu multi prieteni din Ungaria, Cehia si Polonia, oare de ce ajungem ca niste prieteni actuali si vechi dusmani de-ai Moscovei (Ungaria, Cehia, Polonia etc) unde au aparut primele revolte impotriva sistemului comunist rusesc(vezi revolta din 1956, vezi Primavara de la Praga 1968 , exact acele tari vor alinierea la un stat iliberal axat pe principii nedemocratice) .
        Inseamna ca ori propaganda rusa este foarte puternica ori sistemul de valori in UE este deficitara. Oricum se discuta tot mai mult despre o "moarte clinica a UE" desi sincer nu-mi doresc. Hunor se clasifica in clasa lui Orban datorita faptului ca " linge" acoloe unde este puterea, adica Dragnea si Orban. Sper ca ambele persoane sa dispara din peisajul politicii.
        • -2 (4 voturi)    
          dilema (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:28)

          gica_ultra [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          "inseamna ca ori propaganda rusa este foarte puternica ori sistemul de valori in UE este deficitara" : sincer, cred se a doua ipoteza e valabila. propagamda rusa e puternica dar .... cine a inceput ??! un fost cancelar DE "sef" pe la gazprom ?! si noua ni se tin lectii de moralitate ? cred in valorile UE si cred ca alternativa nu exista dar prea sunt impinse in fundal unele tari din estul Europei .... cum zicea un fost presedinte FR "ati pierdut un bun prilej de a tacea " . sindromul superioritatii + populism + nationalism = reteta dezastru .
    • +17 (21 voturi)    
      Na ne is mond , adica Oare ? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:50)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      Cetatean Roman de nationalitate maghiara, se intreaba? Astea sunt concluziile tale dupa referendumul esuat , cand ai cerut sa votam cu Dragnea?Nici macar azi nu stii de ce populatia de etnie maghiara nu s-a prezentat la vot. Ideea este ca a fost ca referendumul a fost initiat de PSD=Dragnea. In acelasi timp intrebarea:„Sunteți de acord cu legea de revizuire a Constituției României în forma aprobată de Parlament” ti se pare daca nu anormala sau cel putin ciudata. Orice referire la o lege se face mentionand nr. Legii, art. nr. din Constitutie si efectiv ce vrei sa schimbi. Deci prin urmare, daca referendumul reusea, oricand puteati trece orice lege prin Parlament, si cand oamenii se intrebau de ce, voi ati fi zis , pai voi ati votat. Sunteti de tot rasul cu Dracnea si Motocicleanu impreuna. Daca maine ar fi alegeri parlamentare nu ati obtine nici 2%. Erted Hunor ??
    • +22 (26 voturi)    
      Recita ca un papagal...... (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:51)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      ce i-a scris pe biletelul roz....Orban !!!! Atata tot...
    • -16 (22 voturi)    
      iar cand le respecti trebuie sa le respecte si ei (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:57)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      cand intri in club si respecti regulamentul de ordine interioara te astepti sa le respecte si clubul
      cand tu respecti criteriile pentru Schengen e normal sa le respecte si UE (cazul nostru)
      si nu vad nici o referire la ungaria, ca sa raspund si celui de mai sus
      • +2 (4 voturi)    
        noi (Duminică, 14 octombrie 2018, 12:23)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

        nu am reușit să respectăm nicio regulă. Nici pe aia care ne bagă bani în buzunare, doar-doar ne-om moderniza infrastructura rutieră.
    • +12 (16 voturi)    
      Exact... (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:11)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      Atunci cand tu ai invatat limba romana ar fi trebuit sa ii respecti regulile, insa pentru tine limba romana este la fel de importanta ca si pentru Dancila.
      • +11 (11 voturi)    
        Corect (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 21:33)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        Dar te intreb daca tot vorbesti de limba romana despre altcineva (maghiarii sau Dancila) ;
        Cine a terminat 12 clase in perioada lui Ceausescu (atentie nu sunt fan al vechii oranduiri),vorbeste aproape la perfectie limba romana. Deci Dancila (care tot atunci a terminat) a avut de a face cu o pregatire "superioara"peste Hunor, a terminat Institutul de Petrol si Gaze(numai ea stie cum), deci trebuia sa stii ceva, in schimb Kellem Hunor a terminat o faculate(sincer pe moment nu stiu ce facultate si nici nu stiu in ce limba) dar vorbeste mult mai bine ca Dancila. Atunci unde sunt regulile de limba romana la care te referi ?
      • +1 (1 vot)    
        Domnule draga (Duminică, 14 octombrie 2018, 0:30)

        danielcoil [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        ești doar un țăran la prima generație in pantofi, si ai o atitudine specifica celor care cred despre ei ca sunt super deștepți, dar sunt sigur ca abia ești în stare sa iți legi șireturile de la pantofi. Have a great life assho...
    • +12 (14 voturi)    
      A primit punctajul de probleme de la Budapesta ??? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:18)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui danielcoil

      Si se grabeste sa-l execute !!!!!!
  • +39 (41 voturi)    
    Copiii (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:05)

    JHolden [utilizator]

    nedisciplinati ai Europei.... Ungaria lui Orban a profitat de toate fondurile europene posibile si acum arata cucul Bruxellesului urcand pe valul anti-imigrationist populist. Dar ghici ce? Ungaria s-a dezvoltat si-si permite sa investesca in populismul din tarile vecine. La inceputul anului erau stiri cum ca Ungaria a donat 100 de milioane de euro in Secuime pentru proiecte media, culturale si ... politice ! Si, unde sunt bani, sunt si oportunistii mirositori de privilegii cum ar fi politrucii de la UDMR aka PSD maghiar.
    • +4 (6 voturi)    
      Oare de ce a investit Orban? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:15)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui JHolden

      Cetatean Roman.maghiar din Romania:
      De ce spui ca a " profitat de toate fondurile europene", a fost mai destept ca noi nu a introdus birocratia la accesarea fondurilor europene, iar acum trage foloasele (exact ca si Polonia). Problema este ca de ce nu am accesat noi fondurile europene? Si nu sunt nedisciplinatii Europei, singurul lor scop este sa nu permita migratia islamistilor in tara lor, pe undeva sunt de acord dar pe undeva nu sunt , sunt multi oameni sarmani care au plecat din Siria? Dar oare cine au avut bani pentru a pleca, nu cumva cei saraci au ramas si cei cu bani au plecat ? Dar hai sa ne gandim logic, Ungaria avand o populatie in jur de 10 milioane(poate mai putin ca si de la ei au plecat multi in Marea Britanie, Franta, Germania etc.) le lipseste lor imigratia unor persoane care maine vor cere asistenta sociala, sa aiba biserica, purtarea voalului etc. Hai sa fim seriosi, daca in orasul tau din Romania ar fi asa ce ai face, sau daca maine unul(terorist) iti arunca fabrica in aer(unde iti castigi painea), ce faci ? Oricum Hunor, care la inceput nu era de acord cu politica lui Orban a devenit un baiat cuminte ascultand si de Dragnea si de Orban. Maine, Poimaine o sa ne salutam" хорошие товарищи дня", adica Buna ziua tovarasi. mai bine moartea decat inca o data Rusii.
      • +1 (3 voturi)    
        Haide bre (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 23:09)

        JHolden [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        nu emigreaza nimeni in Ungaria. Ungaria este doar o tara de tranzit catre Germania si tarile nordice. Doar o tema falsa care face parte din arsenalul populistilor. .
  • +29 (31 voturi)    
    Sosia lui Viktor Orban,graieste in consonantza. (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:09)

    Plagarus [utilizator]

    Bacs Hunor,calare pe stupizeniile vecinilor.
  • +22 (30 voturi)    
    Brambura (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:14)

    Soljenitin [utilizator]

    O luare de pozitie cat se poate de stupida si ipocrita. Dar, avand in vedere afinitatea dintre Ungaria si Mujicstan, nu surprinde.
    Aderarea la UE inseamna atat drepturi, cat si obligatii. Pentru chestia asta s-a si semnat, de altfel.
    Iar cata vreme unii vor doar drepturi, insa fara obligatii, ei vor fi considerati ca fiind problematici.
    Nu se poate si felia unsa, si cu slana in pod, mai intai ar trebui sa ne asiguram ca ne-am indeplinit obligatiile si abia apoi sa cerem drepturi.
    Ori, la capitolul obligatii, ungaria sta prost iar Romania de-a dreptul groaznic.
    • -16 (20 voturi)    
      discursul e strict despre Romania (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:59)

      premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      nu e nici o referire la Ungaria.
      sunteti obsedati de Putin si nu stiti cum sa-l bagati si aici :)))))
    • +4 (6 voturi)    
      OK, sunt de acord, dar ... (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 21:10)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Soljenitin

      Intr-adevar o luare de pozitie stupida (in acord cu Dracnea) dar atentie nu sunt de acord nici cu Orban nici cu Hunor , dar ..si exista un dar conform celor scrise de tine (scuze ca te iau la per tu) da, exista o problema cu Ungaria(anul trecut am fost dupa 26 de ani si arata jalnic) dar totusi fata de noi arata "bine".
      Hunor nu are ce comenta, a pierdut alaturi de Dragnea referendumul, asa ca ciocul mic.
  • +7 (21 voturi)    
    udmr (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:14)

    1234_5678 [utilizator]

    politicienii au alergie la adevar. critici dure? serios? romania este ca un trib din africa, nedezvoltat. tribul asta poate spune orice, un om civilizat nu va lua in considerare spusele unui salbatic. niste hoti si niste derbedei au critici dure la adresa ue? tremura de frica ue. udmr+psd+pmp+pnl++++ toti sunt niste idioti. nu inteleg cum toti cretinii au functii de conducere. unde sunt oamenii destepti?
  • -12 (28 voturi)    
    Stereotipuri (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:14)

    andipetre [utilizator]

    Intr-o lume in care cu fatarnicie ni se spune ca trebuie sa evitam stereotipurile, mai-marii asa-zisei "lumi civilizate" isi intemeiaza politici intregi pe stereotipuri uriase.

    Tarile din Est sunt "comuniste", oamenii de acolo inferiori, needucati, iar valorile acestora sunt primitive si depasite.

    La noi, propaganda finantata de intoleranta de acest fel, traduce asta prin sintagme de genul: toti romanii sunt hoti, intoleranti, needucati, murdari si pupatori de moaste.

    Dar toate lucrurile ce vin din Vest sunt curate, progresiste, inteligente si creative. Chiar daca sunt de fapt expresii ale urii si intolerantei, sau pur si simplu colectii de obiceiuri patologic-morbide. "Ei e buni, noi e primitivi". Naivii cred.
    • +6 (10 voturi)    
      Ok, hai sa le luam pe rand ! (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:37)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

      1. De cate ori ai fost intr-o tara occidentala? La trecerea granitei cu Ungaria(vorbesc despre un drum rutier care face legatura intre Occident si Balcani) nu o sa vezi pe nici un calator sa arunce pe jos gunoaiele (Petu-ri, hartii,t igari etc.) pentru ca imediat esti amendat (o fi tara lui Orban dar este curata) pe cand la noi poti arunca orice vrei nu e amendeaza nimeni.
      2.Treci in Austria sau Slovacia -idem nimeni nu arunca nimic doar in cosurile de gunoi(atentei selective)
      3. Ai zis ca :" Tarile din Est sunt "comuniste", oamenii de acolo inferiori, needucati, iar valorile acestora sunt primitive si depasite." Oare nu este adevarat, un Dragnea- Teleorman ajunge sa conduca o tara prin analfabeti ot din Teleorman, ti se pare logic, dar problema este alta ne place sa incalcam regulile. Du-te in Scandinavia(Suedia, Findlanda, Danemarca ) sau in Tarile de Jos(banuiesc ca pe monet nu stii unde sunt) sa vezi ce viata este acolo si dupa aceea sa comentezi despres viata din Occident.
      4. Nu cred ca tot ce vine din Occident este bun, din pacate societatea de oriunde( si de la noi in mod normal) preia in primul rand aspectele negative, dar daca te gandesti daca aspectele negative ale societatii noastre ar fi preluate de toate societatile europene(si nu doar) unde am ajunge? La o Anarhie mondiala.
      • -1 (5 voturi)    
        raspunsuri (Duminică, 14 octombrie 2018, 3:08)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        1. De multe ori, cel mai des in Germania. De Vest.
        2. Si in Romania sunt destule locuri curate si cu oameni civilizati. Poate nu la tine in ograda, dar asta nu e problema mea.
        3. Nu faci altceva decat sa aplici din nou stereotipuri si sa generalizezi. Mizerabilul vostru de teleormanean e doar atat: al vostru, al celor obsedati de el. Nu reprezinta Romania, absolut deloc.
        4. Din nou, stereotipul "romanii sunt dezastruosi". Daca ai fi fost realmente in Vest si ai fi lucrat mult cu oameni de acolo ai fi vazut ca nu sunt cu nimic mai buni decat noi, sunt pur si simplu oameni. Asa ca stai linistit, nu avem cum sa ii pangarim cu "aspectele noastre negative".
  • +13 (25 voturi)    
    Redactia Hotnews (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:16)

    un domn [utilizator]

    Va rog intrebati pe cetateanul Kelemen Hunor a facut aceste declaratii in numele udmr sau in numele Poporului Roman?
    Eu nu l am mandatat pentru aceasta fetida declaratie!
    • +3 (7 voturi)    
      lol (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 18:03)

      lolosaurus [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Atunci data viitoare poate vei vota cu cineva decent, nu doar pe baza de etnie.
      • +2 (4 voturi)    
        Este Nota Bene ce ai scris (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:16)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui lolosaurus

        Pentru HarCov ! Io stiu Ce Sa Votez !
      • +1 (3 voturi)    
        De unde stii ca l-a votat ?? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 21:42)

        democtrates [utilizator] i-a raspuns lui lolosaurus

        Poate a votat cu Basescu sau USR sau orie partid?
        Si spune-mi un nume decent in Politica romaneasca in afara de : Regele Mihai, Corneliu Coposu(Dumnezeu sa-i Odihneasca).Tot ce a fost bun la noi, i-am expulzat: Alexandru Ioan Cuza, Nicolae Balcescu, Brancusi(ieri i s-a daramat casa parinteasca, Regele Mihai si alte eminete ale gandirii romanesti. Acum spune-mi "acel cineva decnt" cu care sa vote???
        • +2 (4 voturi)    
          Cand maghiarii vor comemora Acest (Duminică, 14 octombrie 2018, 7:24)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

          Erou?
          https://m.rfi.ro/cultura-98388-pagina-de-istorie-generalul-ioan-boeriu-romanul-ocupat-viena-praga-budapesta
  • +11 (19 voturi)    
    Cu?va penala are nevoie de bun simt. (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:20)

    alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD [utilizator]

    Alegatorii sunt de acord cu afirmatiile individului?
  • +14 (22 voturi)    
    Lol (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:29)

    mitg [utilizator]

    Dau copy-paste la orban degeaba.

    Cretinii uita ca daca nu era UE, nu numai HarCov ar fi fost de o saracie lucie, ci drepturile minoritatilor ar fi dat pe minus, cum e acum in ucraina probabil ...
    • -4 (8 voturi)    
      si EU...cui vindea marfa (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:18)

      Je__ [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      adica Ue nu avea nevoie de mana de lucru calificata si ieftina sau piata de desfacere, materii prime ieftine si restu

      Numai naivi pe aici...care cred ca tot ce e romanesc pute.

      La straini coruptia e individuala, la noi chiar daca a furat un individ, inseamna ca toti sunt hoti
      • +2 (4 voturi)    
        Nene Je mai lasa-ne cu romanisme de 2 lei (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:46)

        Idealistu [utilizator] i-a raspuns lui Je__

        Vrei sa fi dac, atunci lasa naibi prostia cu UE ca ne cumpara pe degeaba. Ca tehnologia si respectul legilor e in Vest, noi suntem doar cu gargara.
    • +3 (5 voturi)    
      Poate, poate nu ? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 21:59)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Ce ar fi daca tu ca roman ai fi intr-o alta tara(dar nascut acolo) si zi de zi (vezi Noua dreapta sau pe vremuri Romania Mare) ti-ar cere sa pleci din tara sau regiunea unde te-ai nascut, unde ai facut scoala si unde te-ai afirmat ca "OM", unde vrei sa-ti confirmi identitatea ca etnie. Cred ca te bantuie povestile liu Vadim ca noi ungurii suntem "originari din Mongolia si toata ziua umblam cu cutitele in buzunar" . Doamnelor si Domnilor Judetele Harghita si Covasna exista , si exista Tinuul Secuiesc cum exista si Tara Barsei vezi Wikipedia:
      https://ro.wikipedia.org/wiki/%C8%9Aara_B%C3%A2rsei
      (oare nu o fi o contradictie cu legislatia romana ,
      sau Bucovina:
      http://galtinutulbucovinei.ro/
      de altfel va asteptam in statiunile noastre, problema majora ridicata de anumite persoane interesate de conflicele interetnice , ca daca vorbesti pe romaneste nu iti da paine sau nu esti servit, este aberanta, haideti la noi si veti fi onorati de serviciile noastre.
  • +10 (14 voturi)    
    Copiii înfiați (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:32)

    Dani_Corban [utilizator]

    Mai degrabă sunt copiii înfiați de la orfelinat, care acum se cacă în sufragerie și își înjură părinții.
  • +20 (26 voturi)    
    Da (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:50)

    Tony_K [utilizator]

    Udemereu, anti Romania, anti UE. Ceva nou?
  • +17 (23 voturi)    
    Pe românește (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:51)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Noi unguri vrem furam cu români impreuna si UE trateaza la noi ca hoti. Inadmisibil este!
  • +14 (22 voturi)    
    daca vreti binele de ce umblati cu PSD? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 15:59)

    Francisc 1 [utilizator]

    o aburiti si voi
    • +5 (7 voturi)    
      Atentie ! (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:01)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Doar Hunor cu gasca lui vor , noi maghiarii ne-am saturat de ei, vezi vot referendum.
  • +16 (20 voturi)    
    Teleormănenii din secuime (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:09)

    Harold [utilizator]

    Ăștia sunt PSD2...
    • +3 (5 voturi)    
      Greseala! (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:03)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Harold

      Ca maghiar pot sa va afirm clar si concis, astia nu sunt PSD_2 , sunt PSD de limba maghaira, numai ca la noi nu tine, nu are aderenta aceasta politica.
      • +2 (2 voturi)    
        Sunt alesi de minim treidecenii (Duminică, 14 octombrie 2018, 7:23)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Iar in comisia ciordache este un honved care propune Sigurantza voteaza vartos impotriva codului penal
        Erai oparit nevoie mare cand propuneam 15 Martie Ziua comemorarii Victimelor genocidului de la Ip si Treznea, la fel suntem noi romanii opariti de politicienii vostri, de etnie maghiara care si au vandut virginitatea in fiecare an de treizeci de ani...idem Kerestoy Gaterszag..
  • +18 (22 voturi)    
    aprecierea UDMR (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:14)

    Dizidentul [utilizator]

    curios ca vine zilele astea cind Ungaria si Orban sint foarte criticati de EU
  • +10 (16 voturi)    
    Aceeasi Romanie si sobolani UDMR-isti .... (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:19)

    bubaru [utilizator]

    Am crezut ca vreti o Romanie dezvoltata. M-am inselat si vad ca tot timpul ,,roadeti la temelia acestei tari,,. Noi nu mai avem extremisti, dar voi ati ramas cu aceeasi gandire extremista si cu aceeasi oameni care se luptau cu Vadim si altii.
    Am crezut ca daca sunteti si acum la guvernare prin sub-secretarii de stat ai vostri veti fi loiali acestei tari si veti urmari interesul general. M-am inselat din nou! Daca ar fi dupa mine v-as baga la racoare pe voi si pe politicienii care v-au sustinut tot timpul PENTRU TRADARE!
    Se pare ca ,,extermistii,, nostri au avut dreptate: ati fost si ati ramas aceiasi extermisti toxici.
    Pacat de bunatatea/prostia acestei tari dublata de nemernicia conducatorilor ei!
    • +1 (3 voturi)    
      Atentie mare ! (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:27)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui bubaru

      Stimate domn Bubaru(sau cine esti intr-adevar),
      Noi maghiarii din Romania vrem o tara dezvoltata pe principiile UE. In majoritate maghiarii din Roamania nu mai considera ca sunt reprezentanti de UDMR, vezi referendumul. Atentie mare cand scrieti ca noi ca entitate suntem extremisti(cazul de la Tg Secuiesc inca se discuta la CEDO -eu sper intr-o concluzie corecta, sau Tg Mures-1990-nu ati fost la Tg Mres, nu ati vazut nimic va bazati doar pe informatiile TV Romana -subordonata lui Ion Iliescu pe atunci).Inainte de a acuza orice entitate asumati-va public acest lucru, daca ati acuza UDMR este foarte bine dar nu generalizati. Si eu as putea scrie ca toti parlamentaii puterii PSD_ALDE :"Am crezut ca daca sunteti si acum la guvernare prin sub-secretarii de stat ai vostri veti fi loiali acestei tari si veti urmari interesul general. M-am inselat din nou! Daca ar fi dupa mine v-as baga la racoare pe voi si pe politicienii care v-au sustinut tot timpul PENTRU TRADARE!
      Se pare ca ,,extremistii nostri au avut dreptate: ati fost si ati ramas aceiasi extermisti toxici. "
      OK cine sunt acei oameni care trebuie bagati la racoare, inca o daat va intreb toti maghiarii sau persoanele din condcerea UDMR ? Dar sa vedem ce a tradat UDMR si ce au tradat celelelate partide? Oare nu le stiti? Haideti, faceti o plimbare in Secuime si vedeti cum traiesc acei oameni(majoritatea de pe o zi pe alta datorita politicii UDMR) si spuneti-mi TRADATOR daca am curajul sa va zic acestea si sa ies la mitinguri importriva PSD ori de cate ori se poate. Inca o data va zic maghiarii nu sunt dusmanii, dusmanii se gasesc intre partidele de la putere, ei vor raul intregii tari pentru acaparea puterii absolute. Noi ne-am trezit, voi cand faceti ?>
    • +2 (2 voturi)    
      Sobolani ? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:31)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui bubaru

      Apropo la comentariul pe care vi l-am trimis . Sobolanii sunt din specia rozatoarelor, noi maghiarii nu roadem, doar in Teleorman si la Guvern se mai roade din stabilitatea ...acestei tari. Sobolanii nu sunt in secuime(o fi la UDMR-dar la Bucuresti).
      o seara placuta.
      • +2 (2 voturi)    
        Shobololanul Kerestoy Gaterszag (Duminică, 14 octombrie 2018, 23:13)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Ai stiinta de el? El "roade " la aerul curat al Romaniei ( implicit al aerului ce il respiri tu + bonus urshii care ataca constant HarCov ptr ca Kerestoy Gaterszag le a retezat casele !)
  • -7 (17 voturi)    
    rar (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:22)

    NuSuportProstii [utilizator]

    ma gasesc sa fiu deacord cu ideile udemr-istilor.
  • +12 (14 voturi)    
    bah,sub 5% ciocu mic (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:41)

    torna_fratre [utilizator]

    ce ati sarit ca arsi?
    v-a dat orban,ungurul,ordin pe unitate dupa ce si-a luat-o pe carca in PE?
    Sau psd-ul va dat punctajul dupa prestatia oligofrenei guvernamentale in PE?
  • +10 (16 voturi)    
    era de asteptat (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:44)

    Walking_dead [utilizator]

    S-a terminat cu referendumul, a iesit la suprafata subiectul mai tot timpul actual: nationalismul. Acesti tovarasi simt ca li se apropie sfirsitul si incerca din rasputeri sa tina de scaun cit pot.
  • +11 (17 voturi)    
    Opaaa (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 16:51)

    europeanul2 [utilizator]

    Ups! UDMR o voce demna de a fi luata in seama. Partid balama care a furat de a stins in orice guvernare. Tarile din estul Europei au dovedit ca nu vor sa faca parte din Uniunea Europeana cand este vorba sa respecte Democratia si valorile europene. Le place Europa doar cand e vorba de a merge la munca acolo sau pentru fonduri. Asa ceva nu se poate draga UDMR!
  • +14 (18 voturi)    
    UDMR vrea in Ungaria (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 17:03)

    gerado [utilizator]

    Criticile UDMR sunt evidente si ele se incadreaza in politica externa a Ungariei deoarece UE nu este compatibila cu Ungaria Mare...atata timp cat Ungaria si Romania vor fi membre UE nu se va pune in nici un fel problema secesiunii unei zone cu maghiari din Romania si alipirea ei Ungariei. Dar guvernarea noastra PSD se pare ca se ocupa de orice numai de tara nu.
    • -5 (5 voturi)    
      Prostii ! (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:42)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui gerado

      Sunt aceleasi aberatii ca si cu Romania Mare. Intelegeti oameni buni ca soarta nu o decidem noi ci puterile centrale. Aberatiile astea cu nesupunere la regulamentul european sunt doar o perdea, alte puteri subterane se ocupa de noua configuratie a lumii, a puterilor in Europa, Africa, America, Asia. Credeti cei din Grupul Bilderberg cef ac? Refac statutul fiecarei tari-vezi:
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Grupul_Bilderberg
      • 0 (0 voturi)    
        Faptul ca Cetatenii Romani de etnie maghiara (Duminică, 14 octombrie 2018, 22:52)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui democtrates

        Ii voteaza arata Supunerea chiar la nivel de mancurtzi pentru URSS, Ungaria este URSS, culmea cu Aceeasi Litera Incep a se scrie! Ungaria Ciuma Roshia!
  • +9 (11 voturi)    
    Vai, ce dragut Kelemen. Multumim udemere (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 17:24)

    moka [utilizator]

    Nici nu stiu ce ne-am fi facut fara niste politicieni asa vajnici ca voi care sa apere cetatenii Romaniei de reaua UE.
    Kuedemere
  • +9 (11 voturi)    
    Bozgoru a vorbit in ruseste (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 17:41)

    Dalinar [utilizator]

    Ca doar l-a invatat Tatuca Orban.
    • -4 (4 voturi)    
      Atentie (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 22:53)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      A numi pe Kelemen Hunor ca este" bozgor" este o rusine, nivelul tau de cultura este egal cu zero. Sincer imi este rusine ca cetatean al acestei tari sa vorbim despre anumite expresii folosite in trecut. Ce ar fi sa te numesc un taran de la oi care nici nu stie sa scrie in limba materna: Prin titlul comentariului ti-ai demonstrat cunostintele despre limba si literatura romana, trebuia sa scrii "Bozgorul" si nu " Bozgoru" da ce sa-i faci nationalistii romani cunsoc atat de bine limba romana ca si premierul Dancila. De fapt vorba: "Pestele de la cap se impute" este valabil si pentru tine(ca ai cap dar vai de el) sau nu ai (Dancila).
  • +9 (11 voturi)    
    normal (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 17:53)

    asada [utilizator]

    Prietenia dintre borfasul Dragnea si marea lichea Orban nu sant vorbe in vant !! Tarfa politica UDMR s-a saturat de Europa si ne vrea impreuna cu rahatul numit Ungaria inregimentati la teleguta lui Putin !!! Credeati ca sprijinul permanent dat de tarfa politica lui Dragnea este intamplator !!!??? UDMR a tradat Romania inca de la infiintarea lor ,iar existenta mafiotului si a clicii lui de borfasi le da apa la moara !!!! PSD-ALDE-UDMR coalitia tradatorilor de tara !!!!!
  • +5 (7 voturi)    
    mizerie (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 17:55)

    CRMS [utilizator]

    Prosteala asta inepta cu nationalismul nu are alt scop decat acela de a tine hotii ,care conduc natiile indobitocite, departe de bratul lung al legii si de a conserva sutele si chiar miile de posturi nationale care se bucura de impunitate.
  • +8 (10 voturi)    
    ciracii lui viktor orban (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 18:34)

    vasilicav [utilizator]

    astia sunt oamenii lui viktor orban. e altceva ar putea zice?
  • +3 (5 voturi)    
    Iete pirtz (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 18:58)

    omdebine [utilizator]

    papagalul asta repeta ce i-a spus orbanu.
  • +5 (7 voturi)    
    E un comunicat (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 19:00)

    Kepler [utilizator]

    anti-european, dar si mai mult anti-romanesc.
    Ar trebui ca romanii sa protesteze impotriva acestui comunicat.
    • +4 (4 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:45)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Insa vezi tu, multi vad, putzini pricep!
    • -2 (4 voturi)    
      De ce anti-european si anti-romanesc ? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 23:10)

      democtrates [utilizator] i-a raspuns lui Kepler

      Sunt de acord cu faptul ca atitudinea lui Kelemen Hunor aduce prejudicii comunitatii maghiare din Romania, dar va rog nu generalizati,vezi rezultatele referendumului, ce a zis el si ce a facut comunitatemaghiara.Noi maghiarii din Romania de multe ori suntem asimilati cu UDMR_ul si nu este corect.
      Oare declaratiile, si actiunile lui Dragnea si ale membrilor PSD nu sunt anti-europene si anti-romanesti? Adica avem fonduri europene garantate la UE pentru autostrazi iar noi nu putem accesa aceste fonduri pentru acum nu avem banii de contributie colaterala de 15% (banii necesari au fost alocati pentru cresterea salariilor bugetarilor si in orecare masura a pensiilor). Vezi declaratia doamnei Cretu-Europarlamentar PSD. Si atunci cine sunt care fac politica anti romaneasca, saracii din Harghita si Covasna care au inghitit"galusta UDMR" sau cei de la conducere care ne mint zi de zi si fura din banii populatiei ?
  • +2 (4 voturi)    
    serios? (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:37)

    Toni_Romania [utilizator]

    dar când BRX l a lăsat 4 ani pe Popa Tokeș să latre de la amvon discursuri anti-Trianon ți a convenit, este?
  • -2 (8 voturi)    
    unguru combate bine... (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:43)

    demaGOGU [utilizator]

    ...dupa ce ne-a adus la sapa de lemn din punct de vedere economic, Occidentul urmeaza sa ne distruga si demografic.

    nu a existat o perioada mai neagra in istoria acestor teritorii.
  • +1 (7 voturi)    
    UDMR sunt cetateni maghiari (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:49)

    Francisc 1 [utilizator]

    deci joaca cum le canta orban
  • +7 (9 voturi)    
    "inadmisibil"? Nu draga sluguta a lui Orban (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 20:59)

    grunespferd [utilizator]

    as zice ca Europa adevarata s-a purtat cu aberatiile ultimilor ani savarsite de Ungaria mai ales, Polonia si acum si de Romania cu maxima blandete.

    Ce ticalos cu epiderma suprasensibila a devenit aceasta curva politica si sluga a lui Orban numita UDMR!

    Daca ai tine la ungurii care traiesc in Romania ai pune umarul sa curatam tara de hoti, nu sa te inhaiti cu ei furand cot la cot, si sa zici ca faci un bine maghiarilor.
  • +5 (5 voturi)    
    UDMR partid extremist maghiar. (Sâmbătă, 13 octombrie 2018, 23:06)

    adrianhn [utilizator]

    Asa se intampla cand te strange Orban cu usa ...
  • +2 (2 voturi)    
    gunoiul asta (Duminică, 14 octombrie 2018, 0:31)

    gopo2016 [utilizator]

    grohaie la ordinele hunului de la buda, ca altfel nu prea iese in fata decit atunci cind "nevoile" lui personale apar la inaintare
  • +3 (3 voturi)    
    piata de rosii si castraveti (Duminică, 14 octombrie 2018, 5:08)

    Dedalus [utilizator]

    Aceeasi imbecilitate cu "Estul piata pentru Vest".

    Nu prezinta nicio importanta estul din acest punct de vedere. Ce sa vand la noi? Televizoare cu diagonala mare?! Hai sa ne vedem lungul nasului: nu consumam decat bere ieftina si carne grasa. Plus telefoane si televizaore. Atat.

    Asta nu e o "piata in expansiune". ci expresia unui popor care se degradeaza prin singura voia sa.

    Dam vina pe UE pentru propria noastra lene, incapacitate de eofort si dorinta de a tari bine pe banii imprumutati din viitorul copiilor nostri.

    Ce sa spun, "copii indisciplinati"... Mai degraba puturosi si iresponsabili.

    Interesul Vestulu este un Est dezvoltat, in special pentru a fi o piata reala, diversificata, puternica, cu cerere de produse cu valoare adaugata mare, cu afacei B2B, cu capacitate de cuplare cu companiile Vestului.

    Fix pe dos fata de ineptiile debitate de personajul din articol.

    Nu-mi pasa ce nationalitate are, acela este un cetatean de o maxima incultura economica si politica.
  • +2 (2 voturi)    
    oricum (Duminică, 14 octombrie 2018, 11:16)

    andrei1232000 [utilizator]

    cainele meu are o privire mult mai inteligenta ca a lui Kelemen. Nici pe departe nu se compara cu Marko Bella. ca sa nu mai vorbim de Ekstein. Nu v-ati intrebat de ce, de cate ori UDMR este partener la guvernare mai ales cu PSD, autostrazile peste Carpati se suspenda?
  • -3 (5 voturi)    
    Daca guvernele (Duminică, 14 octombrie 2018, 11:24)

    A310 [utilizator]

    statelor din Europa Centrala si de Est au fost ignorante si au putut crede ca occidentulle va ajuta sa se dezvolte , s-au inselat amarnic .
    Minunatii occidentali au venit la JAPCA , acum cand au acaparat din toate punctele de vedere pietele tarilor respective se comporta cu aceste ca si cuniste slugi de care nu mai prea ai nevoie .
    • +4 (6 voturi)    
      Ai uitat usor de SOVROM (Duminică, 14 octombrie 2018, 12:23)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Acolo Japca! Nu gluma!
  • -2 (6 voturi)    
    Nu, nu am (Duminică, 14 octombrie 2018, 12:45)

    A310 [utilizator]

    uitat se SOVROM , numai ca Romania fiind un stat agresor avea de platit despagubiri de razboi catre URSS .
    Nici un spoliator nu este bland .
    In zilele noastre SPOLIEREA este acceasi , numai ca metodele sunt mai rafinate .
    Daca tot ati facut referire la istorie , ce opinie aveti despre TRATATUL ECONOMIC ROMÂNO-GERMAN DIN 1939 . Germania nu a platit nimic dupa razboi Romaniei pentru jafurile comise minunatii si corectii nemti .
  • +2 (6 voturi)    
    sa fim sobri (Duminică, 14 octombrie 2018, 19:06)

    Itsoc [utilizator]

    cu totii cunoastem ce se va intampla: romania, ungaria, polonia si bulgaria se vor rupe de UE si vor forma propria lor uniune a coruptilor controlati de la moscova. uniunea asta va fi asa un fel de comunism cu fata umana si fara drept de munca in vest.
    asa ca dragi romani care mai ramaneti in romania, apucati-va de invatat poloneza si ungureste daca vreti sa lucrati in europa ca franta, germania si uk nu mai pupati.
    • 0 (0 voturi)    
      Peste Cadavrul Meu se va intampla (Duminică, 14 octombrie 2018, 22:56)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Itsoc

      URSS va fi Eliberata de Bolshevism in maxim un deceniu.salvini,le pen,viktor orban vor sfarsi prin Lapidare execuata de Compatriotzii Lor
      AMIN !


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version