Un preot din Dâmbovița vrea afurisirea și excomunicarea celor care n-au votat la referendum. „Nu mai putem acorda binecuvântare la cununie, la înmormântare celor care luptă împotriva bisericii”

de C.D.     HotNews.ro
Marţi, 9 octombrie 2018, 20:57 Actualitate | Esenţial


Cosmin Santi
Foto: Gazeta Dambovitei
​Un preot din Dâmbovița, cadru didactic la Facultatea de Teologie din cadrul Universității Valahia, Târgoviște, vrea ca Biserica „să facă uzanță de afurisire, anatema și excomunicarea” în cazul celor care nu au votat la referendum. 

Potrivit Gazetei Dâmboviței, este vorba despre parohul din Viforâta, Cosmin Santi.

„Astăzi cred că am înțeles unde se află națiunea română. Câtă incultură și imoralitate este în România. Biserica trebuie să își reconsidere poziția în societate. Este momentul să reutilizăm prescripțiile canonice cu privire la instituția penitenței din primele veacuri creștine, iar pentru dușmanii Bisericii și ai lui Hristos este momentul de a face uzanță de afurisire, anatemă și excomunicare. E momentul să extirpăm răul din rădăcină pentru a nu se extinde acest cancer al necredinței în credincioșii fideli. Nu mai putem acorda binecuvântare la cununie, la înmormântare celor care luptă împotriva bisericii și a lui Dumnezeu. Este momentul pentru curățenie morală între membrii bisericii”, a scris Santi pe Facebook.

Potrivit sursei citate, preotul a fost implicat activ în campania pentru referedum. Pe pagina sa de facebook au fost postate mesaje care îndemnau oamenii să vină la vot.

















7143 vizualizari

  • +36 (44 voturi)    
    ha-ha-ha!!!! (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:08)

    exilatul [utilizator]

    popii astia din ro , nu sunt doar escroci dar si imb-cili....: """ Câtă incultură și imoralitate este în România"""..a uitat sa aminteasca si citi ..hoti...dar cel mai mult imi place : """" Este momentul pentru curățenie morală între membrii bisericii"""....pt ca are...dreptate...
    • +19 (19 voturi)    
      ar fi mare pacat (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:30)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      ca sa nu se implementeze aceasta idee pur si simplu geniala !
      • +4 (4 voturi)    
        ...si as adauga... (Miercuri, 10 octombrie 2018, 11:48)

        Observator roman [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        ...ca în materie de afurisire în județul Dâmbovița să înceapă cu Țuțuianu!... :))
    • +13 (17 voturi)    
      ipocritul (Miercuri, 10 octombrie 2018, 7:50)

      Krokus [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Il sfatuiesc pe preotul asta cand se imbolnaveste cineva de la el din familie sa o tina numai in rugaciune si sa-l de-a cu aghasma ,dar sa nu se duca la medic,pt ca acel medic mai mult ca sigur nu a fost la referendum.
      Cata ipocrizie si manipulare cu religiile astea,tine la oamenii slabi.
      • +4 (4 voturi)    
        ce te face sa crezi ca nu procedeaza asa (Miercuri, 10 octombrie 2018, 10:55)

        EMC2*2/2#@4 [utilizator] i-a raspuns lui Krokus

        si acum?

        la ce minte are... nu m-ar mira.
        • +3 (3 voturi)    
          pragmatism (Miercuri, 10 octombrie 2018, 13:15)

          jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui EMC2*2/2#@4

          Preotii doar promoveaza "cele vesnice", ei sunt foarte pragmatici in legatura cu banii, cu tratamentul.
          Chestia cu dogmatismul medical e adevarata doar pentru o parte din calugari - unii au educatie precara, unii vin din medii defavorizate.
    • +3 (3 voturi)    
      da (Joi, 11 octombrie 2018, 10:14)

      AdrianAdr [utilizator] i-a raspuns lui exilatul

      Sunt de acord cu el, hai sa scoatem indoctrinarea din școli și sa nu se mai facă materia religie. As merge si mai departe, in afara de ei 3-4 mil care au votat restul sa nu mai intre in biserica. Sa vedem atunci cine le mai plateste taxe si alte servicii.
  • +29 (37 voturi)    
    Primele veacuri creștine (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:09)

    valmarv [utilizator]

    Cam acolo-si doreste BOR-ul (si cam toate religiile in genere) adeptii ca mentalitate,
    • +2 (2 voturi)    
      reset (Miercuri, 10 octombrie 2018, 13:22)

      jorj_bv [utilizator] i-a raspuns lui valmarv

      Ostracizarea sau Anatema erau o chestie in primele secole cand era dificil sa rezisti in afara grupului in care ai fost crescut. Inca se practica la sectanti - martorii lui Iehova, chiar si in familie.
      Acum exista tari cu ateism 60% - Suedia, Olanda, Norvegia, Cehia
  • +27 (33 voturi)    
    Viforâta (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:16)

    mitg [utilizator]

    Nici nu stiu unde-i pe harta.

    E clar ca e dus cu pluta daca - lector fiind - l-au detasat de la seminar chiar intr-o localitate uitata de lume.
    • +1 (1 vot)    
      ACeasta univeristate NU trebuia sa existe (Miercuri, 10 octombrie 2018, 16:07)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu are studenti suficienti, iar cadrele didactice- se vede cum sunt.
      Acest individ, sa fie multumit ca mai vine cineva in biserica, dupa modeul in care BOR a tradat in nenumarate randuri poporul roman. Aut raiul dulce preotii romani, sunt la minima concurenta, caci noi iubim traditiile si nu nedezicem de ortodoxie. Bineinteles, daca ei doresc ca noi sa trecem la alte culte, o vom face. Biserica luterana banuiesc ca nu iubeste, nu ne afuriseste.
  • +20 (24 voturi)    
    in comentariul meu o sa insir toti oamenii carora (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:18)

    qwerasdf [utilizator]

    le pasa:
    _
    _
    _
    _
    _
    _


    exact!
  • +31 (43 voturi)    
    Un bou ! (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:20)

    Idealistu [utilizator]

    Mare crestin si asta ! Cred ca era bun de securist.
  • +36 (44 voturi)    
    Fie-ți gura de aur, părinte. (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:20)

    anton_carpati [utilizator]

    Tratați-vă enoriașii ca pe niște cretini, că exact de-asta v-au părăsit cu miile în ultimii 10 ani. Sper ca BOR să fie îngropată de greco-catolici înainte să dispară și ei.
    • +20 (22 voturi)    
      Logica, bat-o vina! (Marţi, 9 octombrie 2018, 22:11)

      Nautilus [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

      Biserica (indiferent care) = comunitatea credincioşilor. Asta e definiţia acceptată, inclusiv de ierarhia ortodoxă. Preotul e un slujitor ÎN Biserică.

      Aşa încât, dacă există 18.278.496 de alegători rezidenţi permanenţi, din care cca 85% sunt nominal ortodocşi, şi numai 3.531.732 au votat "DA", înseamnă că Biserica, în sensul de comunitate, pierde peste noapte >12.000.000 de enoriaşi.

      12 milioane care nu mai fac donaţii, nu se mai cunună, nu se mai botează etc

      Acum, explică-le, sfinte părinte, superiorilor, episcopilor, Patriarhului, Sinodului, unde dispar 12 milioane de posibile surse de venit! :-D
      • +7 (9 voturi)    
        ăsta o (Miercuri, 10 octombrie 2018, 8:50)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nautilus

        fi preotul satanei, că al lui Dumnezeu, sigur nu este.
        A uitat chiar îndemnul lui Iisus, ”Iubește-ți aproapele ca pe tine însuți”. Ce fel de profesor o fi?
        Cred că se visează Tomas Torquemada
  • +39 (43 voturi)    
    Bun (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:23)

    omezu [utilizator]

    Atunci si eu propun ca BOR sa nu mai vada un leu de la bugetul de stat.
  • +37 (41 voturi)    
    Asta a iesit... (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:24)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    ...dintr-o grota. Troglodit tipic pentru popimea bor-ista de azi. Bugetari care sug bani si de pe vii si de pe morti si ameninta cu afurisenia. Satane in sutane!
  • +12 (24 voturi)    
    Nicio grija (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:26)

    Teo3000 [utilizator]

    Daca nu se mai baga BOR, pentru cei interesati se vor baga BC, reformatii, protestantii, penticostalii, pocaitii, musulmanii ... sunt multi cei care cauta prozeliti. Sunt convins ca asa a facut si Iisus si apoi Sfintii Apostoli in vremea lor. Au strans averi, au calatorit in cele mai scumpe calesti, si-a costruit cele mai mari palate si au afurisit si excomunicat pe banda rulanta, ca altfel nu se explica cum a ajuns Crestinismul unde e acum. Daca nu faceau asa, azi toti oamenii de pe Pamant erau crestini.
  • +24 (30 voturi)    
    doar niste lentile stricate (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:29)

    mihaela.b [utilizator]

    Oare ce s-ar intampla daca romanii ar decide ca isi pot duce viata si fara biserica? Popii si-au pierdut de mult menirea. Spiritualitatea si Dumnezeu exista si fara dogme. De ce om avea nevoie de intermediari intre noi si Dumnezeu? Eu nu m-am mai simtit atat de tradata de biserica in viata mea si ma tem ca acest sentiment / certitudine, e ceva ireconciliabil.
  • +31 (35 voturi)    
    Popimea l-a luat pe Dumnezeu in proprietatea sa? (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:33)

    Plagarus [utilizator]

    Totu-i pe persoana fizica : statul RO,bugetul national,fondurile europene, familia traditionala, legile.....
  • +28 (32 voturi)    
    as fi curios daca Prea-Sfintenia sa (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:33)

    AliKimiku [utilizator]

    Onora aceste binecuvantari fara plata informala uzuala.
    Satane in sutana!
    Omul se crede in secolul 10 cand excomunicarea era echivalenta cu proscrierea, cu scoaterea in fara legii.
    Excomunica-te mai pe toti, nominal. Poate scap la ingropaciune de taxele voastre de farisei.
  • +17 (21 voturi)    
    Si cum stie ? (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:34)

    sfarleaza [utilizator]

    ...cine “a iesit din rand?”
    Daca individul asta va avea acces la listele de votanti, e loc de cateva sentinte... daca justitia romana inca nu este definitiv calcata in picioare de orice cioata...
    • +7 (7 voturi)    
      ... (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:55)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      Nu se pune autocolantul ala pe buletin?
    • +6 (6 voturi)    
      află (Miercuri, 10 octombrie 2018, 8:53)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui sfarleaza

      la spovedanie, de la enoriașii care au fost la referendum.
      Poate că-i întreabă pe ăia și ce or fi votat la referendum. Dacă vreunul a votat NU, ce-i face, îl afurisește?
  • +14 (14 voturi)    
    ... (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:45)

    Relativ_neutru [utilizator]

    Eu sunt de acord sa fiu excomunicat. Dar sa-si ia salariul din mila credinciosilor, nu de la buget. Nu vad de ce impozitul meu trebuie sa ajunga in salariul lui.
  • +15 (17 voturi)    
    Acest imbecil trebuie pus in camasa de forta. (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:49)

    Habermas [utilizator]

    Este pericol public.
  • +18 (18 voturi)    
    Nu (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:57)

    Jar [utilizator]

    a reusit Ceausescu sa ma faca ateu,insa astia reusesc...
    Neamul asta are idioti in toate structurile sale.
  • +12 (14 voturi)    
    Nu am nevoie de popi. (Marţi, 9 octombrie 2018, 21:59)

    vasile-roaita [utilizator]

    Nu am nevoie de popi sa vorbesc cu dumnezeu care este in mine, in fiecare si in tot ceea ce este. Nu am nevoie de popa la inmormintare si la nimic. Ii consider niste paraziti iar religia o mare pacaleala.
  • +12 (12 voturi)    
    Intr-adevar (Marţi, 9 octombrie 2018, 22:08)

    ipolitic [utilizator]

    un popor incult si imoral. Chiar nu va e rusine?
    BOR mai are o sansa. Aderati la ordinul franciscanilor si traiti ca ei. Ca Francisc din Assisi. Cand poporul va vedea ca sunteti din nou adevarat crestini, atunci va va ierta.
    Poate chiar va va iubi.
    Alo, PreaInaltule, si cheile de la mertan...asa...poftiti pe jos pana la manastire.
  • +14 (14 voturi)    
    atentie la ce va doriti (Marţi, 9 octombrie 2018, 22:09)

    vagabond [utilizator]

    Daca faceti "curatenie morala" printre fetele bisericesti, o sa ramaneti cu 5% din preoti. Si 5% e o estimare optimista :)
  • +12 (12 voturi)    
    Sa vezi cata lume o sa se desparta de BOR (Marţi, 9 octombrie 2018, 22:22)

    quietguy58 [utilizator]

    Sa vezi atunci cata lume o sa "divorteze" de BOR.
  • +15 (15 voturi)    
    :) (Marţi, 9 octombrie 2018, 22:43)

    Paul_ [utilizator]

    Dar banii celor care nu au votat la referendum sunt buni? Ca sa nu facem prea multe calcule:

    -Vedem cat reprezinta banii din impozitul pe venit din buget.
    - rezulta cat ar reprezenta din bugetul BOR suma care vine din impozitul pe venit.
    -si se scade bugetul BOR cu 80% din suma asta.

    Ce spuneti?
  • +12 (12 voturi)    
    Propunere (Marţi, 9 octombrie 2018, 22:45)

    Cetateanu [utilizator]

    Avand in vedere "dragostea crestineasca" si "spiritul dumnezeiesc" de care sunt patrunsi inaltii ierarhi CER parlamentului ca BORul si celelalte culte sa nu mai primeasca de acum decat 20% din ce li se dadea. Dupa cum recunosc si ei doar atatia sunt credinciosi care li se "supun". Restul vor merge singuri in biserica LUI!
  • +14 (14 voturi)    
    Imbecil primitiv... (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:02)

    jeanp [utilizator]

    A uitat sa mentioneze arderea pe rug.
  • +17 (17 voturi)    
    asta e profesor... (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:04)

    Adrisan [utilizator]

    ma rog, lector sau ce o fi, la Facultatea de Teologie a unei universitati de stat? adica este platit din bani publici - atat la universitate cat si - probabil - si ca preot?
    nu cumva ar trebui retezate aceste subventii pentru ura in numele unei religii a dragostei? nu doar pentru ca nu inteleg rolul lor intr-un stat laic - dar si pentru ca par ca nici nu isi inteleg menirea? iar cu banii economisiti la bugetul de stat ar putea fi dezvoltate mai bine invatamantul (fara religie platita de noi, educatia se face acasa), sanatatea, cercetarea?
  • +16 (16 voturi)    
    Opaaaa, ce taliban si asta!!!! (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:15)

    Dalinar [utilizator]

    Spui ca a trait intr-o pestera pana mai ieri.
  • +13 (13 voturi)    
    Foarte bine, (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:18)

    hmc [utilizator]

    cu mai multe masuri de-astea dispareti cu totul in cinci ani, nu inainte sa va canibalizati intre voi, popii.. Doamne ajuta!
  • +18 (18 voturi)    
    super! (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:38)

    mctweety [utilizator]

    1. nu mi-am ales religia la nastere, ci mi-a fost impusa.
    2. nu cred in basmele cantate de popalai de cand aveam vreo 8-9 ani si eram terorizat in fiecare duminica sa merg sa le ascult (cam acum 30 ani :) )
    3. abia astept sa fiu excomunicat din religia asta de kakao, ne-ar face tuturor un teribil de bine, acestor 80% care nu am votat.
    4. si astfel, ar disparea ortodoxia, devenind o religie minoritara cu doar 20% adepti.....
    5. chiar nu dau nici o hartie igienica pe aceasta institutie numica "biserica"
    6. sa nu uitam cum am 'preluat" aceasta religie de la respectivii vecini. adica tot impusa, precum ne impun ei toate povestile rastalmacite dupa bunul lor plac.
  • +11 (11 voturi)    
    o intrebare (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:45)

    anonim3 [utilizator]

    Ce nota a avut stimabilul la Noul Testament?
    Si o sugestie - sa scrie de 1 milion de ori „Iubeste-ți aproapele”. Apoi mai discutam.
  • +12 (12 voturi)    
    si uite cum recunosc popii astia (Marţi, 9 octombrie 2018, 23:54)

    Coco Whistle [utilizator]

    ca bisericile lor sint de fapt un partid si fac ce vor atita timp cit pomana e substantiala.
  • +11 (11 voturi)    
    au pus popi monopol pe Dumnezeu, (Miercuri, 10 octombrie 2018, 1:15)

    yellowdog [utilizator]

    iar psd-ul pe popi. Ce-o iesi de aici?
  • +10 (10 voturi)    
    Zău? (Miercuri, 10 octombrie 2018, 4:44)

    Lake123 [utilizator]

    Uite mă, s-au făcut ai dracului. Unde scrie asta-n biblie măi popă de 2 parale.
  • +11 (11 voturi)    
    Macar la asta... (Miercuri, 10 octombrie 2018, 6:12)

    tontu [utilizator]

    ... a fost bun referendumul: aflam si noi ce fel de preoti haladuiesc prin biserici.
  • +11 (11 voturi)    
    !!!! (Miercuri, 10 octombrie 2018, 7:30)

    nlln [utilizator]

    " Nu mai putem acorda binecuvântare la cununie, la înmormântare celor care luptă împotriva bisericii și a lui Dumnezeu. Este momentul pentru curățenie morală între membrii bisericii”

    Casatoria este valabila, legala si daca nu este religioasa.
    Inmormantarea..asta este, undeva trebuie sa ne inmormanteze ( doar nu ramanem in frigider)cu sau fara preot.
    Nimic despre botez?

    Impotriva Bisericii si a lui Dumnezeu lupta in primul rand preotii.
    Pentru mult necesara curatenie morala este cazul ca Biserica sa se desparta de puterea politica.
    • +5 (5 voturi)    
      Valabil.. ca si in cazul d-lui V Bunescu (Miercuri, 10 octombrie 2018, 8:45)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Participarea slaba la referendum isi are originea in timpuri mult mai indepartate decat zilele premergatoare referendumului.

      Incepand cu trecuta campanie pentru prezidentiale cand " inalte fete bisericesti" ( !!!) si -au exprimat deschis dorinta de a avea un castigator ortodox, roman ..adica Ponta.

      Aceasta " inalta fata bisericeasca " nu si-a cerut scuze, public, nici pana astazi.Inca de atunci s-a vazut ca " seful " bisericii este in dezacord cu marea majoritate a poporului .

      A urmat un sir lung de prezente la tot felul de evenimente cu puternica tenta electorala.
      Impreuna cu reprezentati de cele mai multe ori politici a inceput si se continua procesul de "sfintire" a te miri ce.

      Parlamentarii depun juramantul cu mana pe Biblie.Aceleasi persoane intr-un interval de timp mai lung sau mai scurt ajung in conflict cu legea fara ca cineva sa ia atitudine....
      Propuneti " pedepse" pentru cei care nu au fost la referendum ( parca traim in Evul Mediu).
      O sa ajungeti sa impartasiti doar psd-ul si cercetatii cu legea.

      Ceilalti, credinciosii obisnuiti, toleranti, oameni cinstiti , care stiu ce inseamna " credinta in Dumnezeu" nu au nevoie de o Catedrala sa se roage catre Dumnezeu, le este suficienta icoana care o au acasa .
      Impartasiti sau nu..
      Aici este o alta intrebare.
      Care este rolul preotului?
      Vegheaza / indruma parcursul catre mantuirea sufletului sau jandarm in drumul catre mantuire?
      Este preotul o poarta ( inchisa)pe acest drum? Sau este o treapta pe acest drum?

      Ca sa inchei, imi lasa impresia ca nu au inteles nimic din acest referendum.In loc sa isi asume infrangerea cauta tot felul de scuze.
      Pierderea continua de partea lor.
  • +7 (7 voturi)    
    Se vede spirit de partid, nu Duhul lui Hristos (Miercuri, 10 octombrie 2018, 7:43)

    BEDE [utilizator]

    Cum zicea Isus? Parcă zicea "rugați-vă pentru vrăjmașii voștri"? Normal ar fi ca oricui îi cere serviciile să nu i le refuze. A respins Hristos pe cineva care a venit la El? Nu cunosc vreun caz. Tot spirit de noi și ei și că cine nu e cu noi e împotriva noastră, nu să caute mântuirea păcătoșilor.
    Mai mult chiar, cred că slujbele de înmormântare s-ar cuveni să le facă fără să ceară vreun ban.
    Și își închipuie că va câștiga pe cineva cu această atitudine? Dacă refuză aceste slujbe, atunci tot mai mulți se vor obișnui fără ele.
  • -6 (6 voturi)    
    In ceea ce afirma omul (Miercuri, 10 octombrie 2018, 10:09)

    ruskimushki [utilizator]

    nu scrie nicaieri ca sunt vizati cei ce nu au votat la referendum.
    • +6 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 10 octombrie 2018, 11:00)

      Relativ_neutru [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

      Si la ce crezi ca se refera? La spagile pentru parohii, la campaniile electorale in biserica, la Pamohaci, la super-bisnitareala care este BOR?
  • +6 (6 voturi)    
    afurisirea? (Miercuri, 10 octombrie 2018, 11:19)

    ion-ion-ion [utilizator]

    Nu mai bine ii spuneti blestemare? Ca asta faceti.
  • +5 (5 voturi)    
    Foarte bine! (Miercuri, 10 octombrie 2018, 11:45)

    JustinCase [utilizator]

    Foarte bine! Pai, poate sa inceapa deja cu mine, ca eu nu ma regasesc in povestile lor cu serpi vorbitori si barbosi retrograzi. N-am nevoie de basme proaste si amenintari cu focuri vesnice ca sa stiu cum sa traiesc in societate. Si daca pana acum ma durea undeva de biserica lor, de-acum imi voi dedica timp special sa lupt impotriva primitivilor astora.
  • -8 (8 voturi)    
    Citesc comentariile si ma crucesc. (Miercuri, 10 octombrie 2018, 13:35)

    clint [utilizator]

    Ura din toate partile in societatea noastra, de la Biserica si mai apoi de la cei care, cred ei, se considera evoluati. Nu avem nici o sansa, domnilor.
    • +4 (4 voturi)    
      Pai daca nu ne lasa in pace??? (Miercuri, 10 octombrie 2018, 16:43)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui clint

      Ei au ceva cu noi, noi doar ii aratam cu dejetu ca si-au vandut sufletul satanei pentru CLSfinte, clar???
  • +3 (3 voturi)    
    cred ca (Miercuri, 10 octombrie 2018, 15:14)

    Razvan_M [utilizator]

    ... este bine ca inainte sa spunem ceva intai sa ne gandim bine. Apoi sa numaram pana la 10. In cazul acestui domn preot, cred ca este util sa numere pana la 1000, apoi sa taca. I-as recomanda sa citeasca Noul Testament. Apoi sa faca un comentariu pe text, ca la scoala, sa vedem daca a inteles ceva din "iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti".
  • +1 (1 vot)    
    Salariu de unde sa isi ia? (Miercuri, 10 octombrie 2018, 19:03)

    Joe@Black [utilizator]

    Daca nu vor sa mai slujeasca majoritatea cetatenilor care nu au votat la referendum, ar face bine sa isi mai ia doar 20% din salariu, sa spune si multumesc si de aia, ca majoritatea care au fost prezenti sunt pensionari sau asistati social care nu produc mare lucru la PIB-ul acestei tari, mai mult consuma...
    In ce priveste slujba de inmormantare, va fi mai simplu pentru noi sa platim la crematoriu decat sa umplem buzunarele hotilor din biserici...Iar casatoria este valabila si doar civil, fara religios..Toate bune!
  • -3 (3 voturi)    
    Ok (Miercuri, 10 octombrie 2018, 22:41)

    wintershadow [utilizator]

    sunt de acord ca nu este o atitudine crestineasca din partea acestui preot.

    Dar hai sa vedem o atitudine mai impartiala din partea voastra si sa vedem un numar egal de articole in care prezentati si toate manipularile, mizeriile si dezinformarile contra acestui referendum.

    Ooops, dar stai asa, si voi ati luat parte la asta! Ce ziceti, aveti curajul sa recunoasteti?
  • 0 (0 voturi)    
    De acord, parinte! (Joi, 11 octombrie 2018, 12:55)

    Lucian* [utilizator]

    Inseamna ca de azi inainte veti primi bani strict de la cei care au fost la referendum!
    Eu oricum nu am fost de acord ca sa mi se foloseasca banii pe piele lui!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version