Referendum 2018 Coaliția pentru Familie acuză o campanie de dezinformare fără precedent de la Revoluție încoace: Ne aflăm în fața unui boicot generalizat al tuturor partidelor politice

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 7 octombrie 2018, 15:16 Actualitate | Esenţial


Coalitia pentru familie
Foto: Facebook
Coaliția pentru Familie a trimis duminică, un comunicat de presă în care acuză că ”toate îndemnurile la vot ale bisericilor și cultelor creștine din România sunt boicotate de partidele politice, în ciuda declarațiilor oficiale ale liderilor politici”. Boicotul ”este îndreptat direct și în primul rând împotriva creștinilor din România”, susține CpF.

Comunicatul Coaliției Pentru Familie: 

”Comitetul de Inițiativă pentru promovarea propunerii legislative a cetățenilor privind revizuirea art. 48 alin. (1) din Constituția României, analizând datele existente până la acest moment pentru fiecare județ, precum și informațiile comunicate de cetățenii implicați în susținerea acestui demers, semnalăm evidența dovedită a faptului că ne aflăm în fața unui boicot generalizat al tuturor partidelor politice care au votat în Parlament legea de revizuire a Constituției României, ce face obiectul prezentului Referendum.

Pentru toți cei care au afirmat în mod fals, într-o campanie de dezinformare fără precedent de la Revoluția din 1989, că acest Referendum este al Partidului Social Democrat și al liderului său, Liviu Dragnea, devine acum evidentă, prin boicotul realizat la nivelul întregii țări de către PSD, falsitatea acestor afirmații. Acesta este dovedit și prin maniera superficială și neprofesionistă în care Referendumul a fost organizat, astfel încât nici măcar date elementare privitoare la obiectul referendumului nu au fost comunicate publicului românesc.

Trebuie să înțelegem că ne aflăm în situația în care toate îndemnurile la vot ale bisericilor și cultelor creștine din România sunt boicotate de partidele politice, în ciuda declarațiilor oficiale ale liderilor politici ale acestora. Campania masivă de dezinformare a întregului corp electoral român este dusă și astăzi, prin vectori politici, administrativi și mediatici, aflați sub influența partidelor politice.

Atragem atenția partidelor politice că cetățenii români sunt primii care au înțeles acest boicot politic, transmițându-ne efectele sale din fiecare județ din țară, fiind evidentă pentru toată lumea falsitatea declarațiilor publice ale liderilor în raport cu modul în care partidele au acționat în realitate.

Facem un ultim apel să înceteze imediat acest boicot politic generalizat la nivelul întregii țări, pentru că el este îndreptat direct și în primul rând împotriva creștinilor din România.”


















13144 vizualizari

  • +45 (55 voturi)    
    Partidele politice stiu cine-i finatiaza pe astia (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:19)

    taro [utilizator]

    Rusia!
    • -1 (1 vot)    
      nicio grija (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:22)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Punctul 8 din Decalog rezolva totul !
    • +12 (12 voturi)    
      Alo CpF... (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:29)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui taro

      ...pai parca nu era politic referendumul asta,parca era vorba de familii,de credinciosi,de dacii liberi,nu partide ! Mai ramane sa acuzati FSB ca nu s-a implicat destul.Caraghisilor ! Pacat ca nu puteti fi pusi sa decontati cheltuielile.
      • +1 (1 vot)    
        unde-or fi fost (Duminică, 7 octombrie 2018, 22:05)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

        ăștia din coaliția familiei, în 2003 când s-a făcut și votat actuala Constituție? Îi țineau spatele primului ministru de atunci?
    • +11 (13 voturi)    
      Unde-s cele trei milioane de semnaturi? (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:02)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Eu cred ca trebuie o investigatie serioasa asupra mizeriei asteia de organizatii sustinute de rrrusia si de prostii de pezedisti. Vine vremea sa platiti...

      De ce nu ati strans semnaturi pentru desfintarea antenelor daca tot tineati la familiile romanilor????
    • +12 (12 voturi)    
      Incearca sa-i scape pe Dragnea si PSD! (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:50)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui taro

      Normal, e greu sa explici unui popor si mai ales liderilor de partid ca PSD mai are un sprijin popular de sub 20%...
      • +13 (13 voturi)    
        da, dupa criticile de la Bruxelles (Duminică, 7 octombrie 2018, 19:31)

        revo [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        brusc PSD si ALDE, fara UDMR, au trecut in umbra, dar au actionat cat au putut. Acum, astia cu coalitia pluseaza, adica, vezi Doamne, PSD n-a facut campanie, ba chiar a fost impotriva, a boicotat referendumul!

        Bai, ne lasi?
        Gata, ati facut testul de prostie, ati verificat cat poate tine manipularea, ati verificat din nou mecanismele de fraudare, ati vazut ca n-ati scazut mult si aveti bazinul electoral aproape neatins, ati furat 40 de milioane de euro, ce mai vreti? Succes pe toate planurile!
        I se falfaie PSD-ului si lu ALDE de familia traditionala! In acest moment rasufla usurati ca nu mai trebuie sa raspunda la intrebari si pe tema asta.
        • -4 (4 voturi)    
          partidele (Duminică, 7 octombrie 2018, 20:31)

          cp62 [utilizator] i-a raspuns lui revo

          au incercat sa castige capital electoral din acest referendul. Pe fata l-au sustinut dar in spate au facut tot ce au putut ca sa il impiedice. In primul rand a fost boicotul media, toate manipularile si minciunile care s-au spus. Dragnea a dat o ordonanta de urgenta cu cateva zile inainte ca sa nu fie luate in consideratie in calculul cvorumului romanii din strainatate
    • +1 (1 vot)    
      gresesti... (Duminică, 7 octombrie 2018, 19:42)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui taro

      pe romani ii "finanteaza" ..prostia...
      https://www.digi24.ro/referendum-familie-2018/turism-electoral-in-comuna-din-dolj-cu-cea-mai-mare-prezenta-la-vot-primarul-gata-a-venit-si-m-a-luat-am-dat-cu-stampila-1009596
  • +48 (58 voturi)    
    Mai domnule coalitie (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:20)

    sxn2 [utilizator]

    Nu stiu ce trageti pe nas, dar vreau si eu!
    • -3 (5 voturi)    
      Nu vă mai drogaț! (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:29)

      alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD [utilizator] i-a raspuns lui sxn2

      Nu vă mai drogaț!
      • -1 (1 vot)    
        mai domnule alibaba! (Duminică, 7 octombrie 2018, 20:31)

        sxn2 [utilizator] i-a raspuns lui alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD

        Domnia ta cred ca mai trebuie sa mearga un pic la scoala primara ca sa poata combate eficient.
        Da' nu este obligatoriu, poti sa stai acasa si sa taci, bea o bere, fa ceva util in jurul casei.
        Daca-mi spui mai multe detalii despre viata ta, pot sa te indrum- free of charge.
        De restu', lasa-i pe altii sa gandeasca pt. tine.
        Iesi in castig, believe me!
    • -2 (6 voturi)    
      stai putin... (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:43)

      Djokovic [utilizator] i-a raspuns lui sxn2

      ca nu-i chiar asa improbabil ca PSD sa dea intentionat de gard cu referendumul. De ce? Au tot interesul sa duca in derizoriu ideea de referendum, pt ca urmatorul ar fi pe tema penalilor. Cat de simplu le va fi apoi sa spun *am organizat un referendum cerut de 3 milioane de oameni care n-a facut cvorum, n-are rost sa organizam unul cerut de 1 milion*? Foarte simplu. Ca dovada...mergi pe paginile propagandistilor PSD sa vezi cum deja ironizeaza ideea de referendum. Poti sa incepi cu Mircea Badea.
      • -3 (3 voturi)    
        mai este ceva (Duminică, 7 octombrie 2018, 20:35)

        cp62 [utilizator] i-a raspuns lui Djokovic

        CCR a dat dispozitie ca rezultatele referendumului pentru reducerea numarului de parlamentari la 300 sa fie inclusa in constitutie prima data cand constitutia va fi modificata. Politicienii au tot interesul ca acest referendul sa nu fie validat exact din motivul asta. Pe fata s-au dat sustinatori ai referendumului dar pe la spate au facut tot ce le-a stat in putinta ca sa il impiedice
  • +53 (63 voturi)    
    hai bah,ma lasi (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:23)

    torna_fratre [utilizator]

    ce credeati ca romanii vor defila cu cruci de lemn marsaluind pe bulevarde?
    orice animal poate avea spirit insa numai omul are si ratiune.
    azi combinatia spirit-ratiune este mai puternica decat orice propaganda a vreunui partid sau initiativa.
    PS
    as fi curios ce organizatii se afla in spatele acestei initiative,nu de alta dar sa nu aflam ca s-a incercat o miscare genul brexit pe care sa o fi regretat mai tarziu.
  • -15 (53 voturi)    
    De ce nu ati respins intrebarea de pe buletin? (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:23)

    D-or [utilizator]

    Acceptind intrebarea fara sens de pe buletinul de vot ati inselat increderea ce v-a fost acordata de cele trei milioane de romani.

    Ca semnatar al initiativei, va cer sa va deziceti de acest referendum fara obiect si sa cereti organizarea unui referendum in conformitate cu ceea ce au solicitat cetatenii.
    • +30 (38 voturi)    
      Stai asa, boss (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:34)

      UnObservator [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Peste tot esti cu "poporul pasiv" in gura, dar aici indemni oamenii sa se dezica de referendum pentru ca s-a inselat increderea. Ne hotaram si noi?
      • +4 (6 voturi)    
        Dar e logic. Cheltuielile trebuie imputate (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:36)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        Cheltuielile cu referendumul ar trebui imputate celor care au propus si votat organizarea acestuia cu o intrebare fara nicio legatura cu ceea ce cerea initiativa civica.

        Idiotii care au propus si aprobat formularea intrebarii de pe buletinul de vot, sa plateasca atit material, cit si penal.
      • +3 (5 voturi)    
        Nu-i chiar asa de simplu (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:14)

        Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui UnObservator

        Legea referendumului (3/22 februarie 2000) contine textul asta:

        Articolul 7
        (1) Cetăţenii care participa la referendum au dreptul să se pronunţe prin "DA" sau "NU" la următoarea intrebare înscrisă pe buletinul de vot: "Sunteţi de acord cu legea de revizuire a Constituţiei României în forma aprobată de Parlament?"

        Ceea ce ar fi OK in conditiile unui guvern si parlament corecte. Actualul guvern si parlament (ca nu prea putem vorbi de separarea puterilor in stat, in Romania actuala) insa sunt orice numa' corecte nu, asa ca io n-as baga mana-n foc ca in cazul unui referendum validat si cu majoritate DA n-ar modifica constitutia si-n alt fel decat in felul in care prevede legea pe care au trecut-o deja prin parlament.
    • +4 (4 voturi)    
      Intrebarea de pe buletinul de vot ... (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:07)

      Eu the first [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      ... e singura varianta legala - in conformitate cu modificari de legislatie facute prin ordin de urgenta (ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 86 din 18 septembrie 2018), nu prin votarea legii in parlament:

      Articolul II
      (1) Prin derogare de la prevederile art. 6 alin. (4) și art. 34 din Legea nr. 3/2000 privind organizarea și desfășurarea referendumului, cu modificările și completările ulterioare, alegătorii sunt chemați să își exprime voința prin vot în cadrul referendumului național cu privire la revizuirea Constituției, în zilele de 6 și 7 octombrie 2018, după cum urmează:
      a) în ziua de sâmbătă, 6 octombrie 2018, între orele 7,00 și 21,00;
      b) în ziua de duminică, 7 octombrie 2018, între orele 7,00 și 21,00.
      (2) În zilele prevăzute la alin. (1), alegătorii sunt chemați să se pronunțe cu Da sau Nu asupra următoarei întrebări: „Sunteți de acord cu Legea de revizuire a Constituției României în forma adoptată de Parlament?“
      (...)

      Sau credeai ca PSD-ALDE o sa permita o intrebare cu cap si coada, fara echivoc, care sa nu le lase lor loc de intors? Pai lor ce le iesea?
    • +3 (5 voturi)    
      Libertate (Luni, 8 octombrie 2018, 9:12)

      aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Auzi sefu', am fost la revolutie acolo unde a fost fierbinte. Unul din drepturile castigate a fost dreptul sa aleg. Aveam 3 optiuni, sa votez da, sa votez nu sau sa nu votez. Intelegi LIBERTATEA de a alege? Am ALES sa nu votez. Stai jos pana intelegi libertatea de a alege.
      • -1 (1 vot)    
        Dezonoarea de a te ascunde printre mortii (Luni, 8 octombrie 2018, 13:38)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        de pe liste. Asta da libertate. Asta da victorie.
      • 0 (0 voturi)    
        Foarte corect! (Miercuri, 10 octombrie 2018, 20:25)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui aricipogonici

        Da, am fost la Revolutie. Nu am iesit de unul singur, a venit coloana de muncitori de la IPRS, peste o mie de oameni, si am iesit si noi.
        Ce strigam?
        Ti-mi-soa-ra!
        Jos cu dictatorul!

        si mai ales, Li-ber-ta-te!!!

        Asta inseamna si libertatea de a NU merge la alegerile pe care le organiza Pingelica si unde era votat 99.9%!!!
  • +59 (69 voturi)    
    Micii rusnaci (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:24)

    mitg [utilizator]

    Nici dracu n-a pus botul la propaganda voastra, iar acum incepeti cu penibilitati.
    • +8 (10 voturi)    
      Nici macar ei (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:29)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nici macar cele 3,5 milioane de persoane care au fost ademenite sa semneze porcaria aia de solicitare nu au votat. AU ADUNAT SEMNATURI IN FALS SI PRIN MITA si acum se mira de ce nu lumea cu mintea intreaga nu ies sa voteze pentru IMBECILITATILE lor.
    • +10 (10 voturi)    
      Chiar ca penibili. (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:15)

      Pardel007 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Pe strada, aproape exclusiv a fost doar campania lor. Panouri publicitare uriase, grafitti-uri, flyere peste tot - doar cu 'DA'.

      In afara de vreo 2 graffiti-uri aplicate peste afisele lor, nu am vazut nici o campanie impotriva lor. (nu stiu la TV sau online, dar ma indoiesc ca a fost cine stie ce).

      Din ce vad, e o minoritate de idioti ce forteaza o campanie agresiva impotriva unei alte minoritati - si pentru ca nu-s asa multi care sa le tina partea, acum se dau loviti in aripa. Gretos.
      • 0 (0 voturi)    
        Continua si acum! (Miercuri, 10 octombrie 2018, 20:27)

        iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Pardel007

        Dimineata, in drum spre servici, am vazut brosuri si flyere cu "Homosexualii boicoteza referendumul, tu vino sa votezi!"

        Si a aparut pe FB, dar am vazut si stikere in oras, cu cugetarea aceea "In por se zice ca daca esti prost, stai acasa! 80% au stat acasa!"
  • +37 (43 voturi)    
    batman batman! (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:25)

    Francisc 1 [utilizator]

    ok
  • +49 (57 voturi)    
    Cine?? (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:28)

    Observator roman [utilizator]

    „Atragem atenția partidelor politice...”
    Cine „atrage atenția”? Asa numita „Coaliție pentru Familie” e, de fapt, PSD+BOR, poate și niște culte neoprotestante care vehiculează lozinci ridicole, perdea de fum care să acopere alte adevăruri, usturătoare pentru șleahta de la guvernare.
    Credeți că heterosexualii își vor părăsi orientarea?
    Da, mi se par zgomotoși activiștii LGBT dar - A MIS OARĂ! - NU ACESTEA SÎNT PRIORITĂȚILE ROMÂNIEI!
    De ce au ținut PSD+ALDE legea cu promulgarea referendumului pînă acum dacă era, într-adevăr, o prioritate?
    • +4 (4 voturi)    
      chiar, (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:59)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      cine or fi coaliția asta? Cine se ascunde
      în spatele denumirii?
    • +8 (8 voturi)    
      plus ca (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:06)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      TOATE partidele,cu exceptia USR ,au militat pentru acest referendum si au indemnat lumea sa zica da.
      Dar na..daca nu iese..restul sunt de vina nu initiatorii.. degeaba au semnat 3 milioane daca vreo 15 milioane nu sunt deacord..
      Democratia e buna numai cand le convine celor din aceasta...''coalitie''
      O adevarata ''coalitie'' pentru familie ar avea multe multe multe alte lucruri pentru care sa militeze inaintea acestei chestii cu barbat+femeie
  • +41 (51 voturi)    
    loosers (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:29)

    gigel12345 [utilizator]

    Nu stiu nici sa castige, nici sa piarda.
    N-au pic de umor.
  • +55 (75 voturi)    
    Boicot.... (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:30)

    _eu_ [utilizator]

    Acest boicot este indreptat impotriva indoctrinarii, impotriva evului mediu in care traieste marea majoritate a societatii romanesti controlate de popi lacomi, prosti si incremeniti intr-o traditie de mult expirata care nu face bine nimanui.

    Popii si cpf ar trebui sa inteleaga, macar in al 12-lea ceas ca asa nu merge, ca religia si statul sunt doua entitati separate, una publica, comunca, egala pentru toata lumea si cealalta privata, intima, personala.

    Oamenii demonstreaza astazi ca vor sa iasa din evul mediu!
    • +8 (8 voturi)    
      mai simplu.... (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:07)

      T-Ora [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

      Mai simplu, se boicoteaza prostia, trufia si nesimtirea de a lua poporul roman drept o turma de oi pe care niste sefuletzi cred ca o manvreaza cum vor. Merge cu unii, dar nici macar in cazul in care procentul de participare va ajunge la 30% nu se poate spune ca aceasta este dorinta poporului roman.
    • +9 (9 voturi)    
      Adevarat (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:19)

      blackbeard [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

      "ne aflăm în fața unui boicot generalizat al tuturor partidelor politice"

      Au contraire, cretinoizilor, este un boicot al societatii civile, nu al partidelor! Dar dupa cum ne-am obisnuit de ceva timp incoace, mutati atentia de pe problema de fond, fix in stilul pezede.

      Cum era aia cu placuta?!
      #mooo #eee #pezede ?!
  • +44 (48 voturi)    
    De regula asa se intampla atunci cand (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:30)

    scaraotchi [utilizator]

    credinciosii se asociaza cu nea Dracu’…! Daca nu si-ar fi bagat acesta …mustatza, nu ar fi fost o problema sa treaca un astfel de Referendum…
  • +36 (42 voturi)    
    . (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:34)

    Evq [utilizator]

    Partidele e sataniști ghei sexomarxiști de la școala de reptilieni a lui Soroș.
    • +2 (4 voturi)    
      Completez cu tefelisti si hastagi rezisti. (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:37)

      alibaba: 10 AUGUST 2018 MPSD [utilizator] i-a raspuns lui Evq

      Deal with it!
  • +51 (57 voturi)    
    Slugi bulshevine mancurte (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:34)

    Dalinar [utilizator]

    Numai pt familie nu sunteti voi. Daca erati nu aruncati 50 milioane pt o cretinatate de referendum, puteati construe 50 de gradinite pt copii, nenorocitilor. Functionati exact ca un Cult, banii va vin din zone obscure, intr-un cuvant sunteti Fake si Ipocriti, ca BOR.
  • +55 (59 voturi)    
    Jos palaria pt Sorosh! (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:34)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Daca-in platea numai pe hastagisti su rezisti, era una, dar sa reuseasca sa plateasca TOATE partidele ca sa isi convinga nu doar membrii, ci si votantii, sa NU vina la Referendum, asta e o performanta deosebita!
  • +17 (39 voturi)    
    Un mare eșec politic acest Referendum! (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:35)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Două cauze cumulate au dus la prezența la vot scăzută:
    - întrebarea neclară din buletin de vot
    - lansarea acestui de referendum de persoane politice care nu au încrederea electoratului.
    • +39 (45 voturi)    
      Referendumul in sine e o Gugumanie (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:44)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      S-a facut atata Propaganda in jurul lui incat pana si oameni simpli de la tara au inteles ca nu pot pierde timpul aiurea pt a legitima o Gugumanie.
  • -63 (73 voturi)    
    Partidele anti-referendum vor deconta crunt (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:36)

    D-or [utilizator]

    esecul acestuia. Va fi mai rau pentru ele daca referendumul nu va trece, pentru ca nu vor fi nici iertate, nici uitate.

    Cred ca aceste partide, in special USR, sunt pe cale sa obtina mai mult decit si-au dorit.

    Probabil si-au dorit doar o imagine de fronda anti-PSD si sa-si dovedeasca obedienta fata de sponsori, nu neaparat invalidarea referendumului. Cred ca miine se vor intreba ce dracu au facut...
    • +42 (50 voturi)    
      Decont politic.... (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:45)

      _eu_ [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Oamenii care s-au saturat de primitivism si de controlul bisericii in tot si toate se vor orienta tocmai spre aceste partide care si-au exprimat deschis respingerea fata de aceasta mascarada numita referendum.

      Ce iti spune tie, politician roman pro referencum, cand mai putin decat cei care au semnat au votat?
      • -7 (9 voturi)    
        Imi spune ca se vor radicaliza (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:58)

        D-or [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

        Imi spune ca cei care au stat acasa din cauza crearii unor asocieri intre mesaje diferite (PSD si referendum, boicot si Europa), vor fi scirbiti si se vor intoarce impotriva manipulatorilor pe masura ce vor fi asaltati de efectele acestui referendum.

        Cursuri pentru parinti pro-gay, platite din impozitele mele, de exemplu...

        Imi spune ca cei care au votat DA nu se vor razgindi. Ura abia de-acum, daca nu trece referendumul, incepe.
      • -2 (6 voturi)    
        Aiurea. (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:47)

        Namalas [utilizator] i-a raspuns lui _eu_

        Terminați cu iluziile. Oamenii nu ”s-au săturat”/ ”n-au înțeles”/ nu ”s-au coalizat”. Pur și simplu, îi doare la bască de tot ceea ce se întâmplă în cetatea lor. Se numește nesimțire socială și e fix ceea ce se vede la fiecare ocazie electivă. Continuați să ”stați acasă” și să beți bere, alții decid pentru voi.
    • +2 (4 voturi)    
      Cine moare de grija altuia?... (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:55)

      matache [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      ... cred ca toti stim raspunsul :).
      Lasa-i domnule sau doamna D-or sa deconteze, grija alora ca dumneavoastra ar trebui sa se gandeasca cum se vor deconta cele 42 de milioane de euro irositi si ce se va intampla cand cineva se va apuca sa verifice semnaturile stranse de CpF, care nu au fost validate de catre primarii. Cred ca aceste demersuri de clarificare sunt naturale si vor urma, mai devreme sau mai tarziu, indiferent daca va doriti acest lucru sau nu.
    • +1 (1 vot)    
      eșec sau nu BOR (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:59)

      adrhc [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      nu trebuia sa facă treaba statului roman (adică psd in clipa de fata), chinez sau alta organizație!

      Nu e nici o legătura între căsătoria religioasă si cea de la stat deci daca LGBT vor căsătoria între ei sa fie recunoscuta de statul chinez, roman, etc asta nu înseamnă ca va fi recunoscuta si mai sus :D.
    • 0 (0 voturi)    
      esti prost sau....? (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:02)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      logica inversa sau cum?
    • 0 (2 voturi)    
      Dute la (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:15)

      kofa [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      tara si intreaba cine sau ce e USR-ul,
    • +7 (7 voturi)    
      fara penali in fucntii publice (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:28)

      Withdrawal [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Ar fi interesant ca duminica viitoare sa fie referendum unde ii intreaba clar pe oameni daca sunt de acord ca penalii sa nu ocupe functi publice, sa vezi prezenta la vot.
    • +4 (4 voturi)    
      Hotărâți-vă! (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:30)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Cu BOR,ori cu dracul?La ce vă așteptați după ce a vorbit Dragnea despre referendum și a dat ordin să se facă?Reprezintă Dragnea un exemplu de reprezentant al familiei tradiționale?Vinovați sunt cei de la Coaliția pentru .....,că au permis să fie pusă astfel întrebarea(trebuiau să stabilească clar) și politicienii PSD-ALDE care au vorbit prostește despre copii.De fapt Coaliția trebuia să antreneze partidele din opoziție și să convingă și puterea,pentru-că puterea are vina pentru starea copiilor,familiilor,locuințe,locuri de muncă,școli,spitale,grădinițe.În plus referendumul ăsta prea se potrivește cu ce vrea Moscova!În plus,în România,acest referendum nu face nici bine nici rău familiei tradiționale.Deci,de ce să votezi?
    • +7 (9 voturi)    
      Doare rau? (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:57)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui D-or

      Nu la infrangerea previzibila la referendum ma refer ci la prostia afisata.
  • +32 (42 voturi)    
    conspiratia (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:36)

    feroviarul123 [utilizator]

    Ah ce-mi place o conspirație buna. Asta cu atacul împotriva creștinilor e fâsăita rău. Ma mir ca n-au pus placa cu va iau homo copii. "Vectori politici" suna a la congresul al 14 lea.
    • +17 (21 voturi)    
      Corect (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:46)

      feisbuk [utilizator] i-a raspuns lui feroviarul123

      Sunt cozi în fața orfelinatelor.
  • +27 (33 voturi)    
    era de asteptat (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:37)

    Walking_dead [utilizator]

    Ma mir ca inca n-au inceput cu Soros si statul paralel.
  • +40 (48 voturi)    
    reusiti macar sa scoateti alea 3 milioane? (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:40)

    qwerasdf [utilizator]

    cate semnaturi (falsificate, fortate, ascunse) au fost?
    • +7 (7 voturi)    
      au avut 3 milioane pe naiba. (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:39)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

      s-au laudat cu 3 milioane, dar au fost inregistrate doar 2,6 milioane pana la urma (cu autoritati prietenoase totusi) si din astea au mai fost o parte cu probleme mai mult ca sigur dar le-au acceptat oricum. dar la o prezenta de 2,2 - 2,4 milioane, astia sunt de fapt.
      • +1 (1 vot)    
        plus ca (Duminică, 7 octombrie 2018, 19:48)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        nu au avut limitele minime(semnaturi) per judet..ccr a zis nu ptr. referendumul asta..da' psd a zis DA ca decizia curtii in cazul asta era consultativa..
  • +31 (39 voturi)    
    ahahahaahahaha (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:42)

    liviu_ [utilizator]

    eu am facut deva, dar altcineva e de vina pentru esec!

    biserica a incurajat pe fata, partidele politice la fel (desi nu au voie)
    despre ce  vorbim?!

    pur si simplu o incercare disperata (si penibila) de a te disculpa!
  • +37 (39 voturi)    
    coalitia putinista pentru familie (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:43)

    mmmircea [utilizator]

    isi imagina ca ce merge in rusia, merge si in Romania.
    Ghinion.
  • +37 (39 voturi)    
    Doamna coalitie... (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:44)

    Costello [utilizator]

    .... in primul rand spune-ne cine esti, din cate parti esti facuta, cine iti da bani, ce rude ai! Dupa aceea sa faci afirmatii aiuritoare. Clar?
  • +41 (45 voturi)    
    Family Guy (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:44)

    feisbuk [utilizator]

    Ca fapt divers, boicotul (aproape) generalizat este al cetatenilor cu drept de vot. Partidele nu voteaza.

    #pelaspate
  • +8 (8 voturi)    
    Boicot (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:49)

    sfarleaza [utilizator]

    Boicotul este o forma legala si democratica de protest.
    Da’ santajul si intimidarea pe care le faceti voi nemernicilor , astea sunt ilegale.
    Mars la groapa de gunoi a istoriei CpF :)
  • +2 (2 voturi)    
    de unde a avut BOR bani de formulare? (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:53)

    barba-neagra [utilizator]

    Sunt crestin, dar nu in Biserica Ortodoxa Romana sau Rusa ca intermediari ai relatiei mele cu Dumnezeu si Isus.
    De accea intreb, cine a finantat uriasa campanie de strangere a semnaturilor (cca 3 milioane, necontrolate de nimeni, doar de preoti), cine a tiparit formularele care tronau in biserici? Statul? Mi s-ar parea normal, pentru ca Biserica e sustinuta financiar de guvern.
    Atunci, de ce atata fatarnicie, si de ce atata prostie din partea "Coalitiei (intre cine i cine) pentru Familie"?
    • +3 (3 voturi)    
      de unde? (Duminică, 7 octombrie 2018, 19:49)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      de la catedrala-resort
  • +4 (4 voturi)    
    Coalitia pentru Famiglia Securistica (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:54)

    DanBruma [utilizator]

    Face apel la ratiune, la intelegere, blablabla. Astia se cred pe vremea lui Iliescu!
    • -1 (1 vot)    
      Versus familia se-CURistica de rit nou (Duminică, 7 octombrie 2018, 21:43)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui DanBruma

      Din care, probabil, faceti cu mindrie parte.
  • +9 (11 voturi)    
    Boicotez (Duminică, 7 octombrie 2018, 15:58)

    vasile-roaita [utilizator]

    Tot ce vine de la PSD-ALDE-BOR.
  • +4 (4 voturi)    
    Coalitia PSD pt Familie (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:08)

    Kosmos [utilizator]

    Un branch dupa metoda Oprescu cu participarea membrilor Cosa Nostra (PNL,UDMR , PSD si BOR)
  • +7 (7 voturi)    
    confuzie (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:08)

    clam [utilizator]

    dar biserica de ce are de fapt dreptul sa se pronunte sau d e ce ar trebui sa tinem cont de sfaturile sale?? aici e vorba despre dreptul la casatorie - nu neaparat la casatorie religioasa (care este facultativa- adica eu, daca vreau, ma pot casatori doar civil, pentru a-mi fi recunoscute niste drepturi in fata legii). biserica ar putea eventual sa isi rezerve dreptul de a refuza oficierea casatoriilor lgbt, si cu asta, basta. asa ca nu pricep ce il tot scot astia la inaintare pe dumnezeu??aici vorbim de niste drepturi in fata legii. ce are sula cu prefectura? ca ateu te poti casatori bine, mersi, nu-ti trebuie un certificat de drept credincios si nepacatos, ca sa-l prezinti primarului.
  • -3 (5 voturi)    
    PSD castiga (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:15)

    Pepi [utilizator]

    Din pacate PSD (despre care cred ca e mai mlt decat toxic) a intins o mare capcana si opozitia si opozantii au cazut in ea ca mustele la miere.
    Nu castiga acum, pentru ca de fapt acum nici nu prea era nimic de castigat, avand in vedere ca dispozitia respectiva e deja in codul civil.
    Castiga pe termen lung, cand vor fi eventual alte referendumur; atunci va putea sa indemne la boicot la fel cum o face acum opozitia (de exemplu daca va fi referemdum pentru penali in functii publice). De fapt prin faptul ca opozitia indeamna la boicot dovedeste ca nu are arme ale ei sa lupte cu PSD-ul: in loc sa dezbata ideea rferendumului, incearca sa reduca un drept fundamental, la vot (de fapt o indatorire). Si mai mult, va putea clama ca de fapt are dreptate cand sustine ca romanii din afara nu ar trebui sa poata vota.
  • +8 (8 voturi)    
    Dar cu (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:27)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Dar cu hârtia igienica tiparita cu care mi-ati infundat casuta postala cum ramane, trogloditilor? Dar cu popimea imbortosata care facea o propaganda desantata cu privire la casatoriile CIVILE, cum e? Stiu sa suga bani de la buget si sa ia bani de pe viu si de pe morti si acum va manipuleaza si pe voi cum vor.
  • +5 (5 voturi)    
    Amenda (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:27)

    tontu [utilizator]

    Campanie in ziua votului=amenda
  • -8 (8 voturi)    
    DA (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:29)

    dacianus [utilizator]

    Am votatat Da si sunt unul dintre cei care de obicei nu voteaza pentru ca nu are cu cine.PNL+USR+PSD=aceeasi mizerie
  • +3 (3 voturi)    
    ... (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:30)

    gorky.park [utilizator]

    familiștii mamei voastre de pesediști! inventați probleme pe loc gol.
  • +7 (7 voturi)    
    O dovada clara ca alea 3 mil de fapt nu au fost (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:32)

    mocri [utilizator]

    Sau si mai grav..au fost falsificate...asa a aparut si comunismul si consecintele lui in RO
  • +5 (5 voturi)    
    ? (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:47)

    Abpra [utilizator]

    PSD-ul care a sustinut sus si tare modificarea Constituties este acum numit ca principalul agent in spatele boicotului? .. Usurel copii, s-ar putea sa va raniti in toata confuzia.
  • +4 (4 voturi)    
    Nu e referendul lui Dragnea si al PSD? Dar al cui? (Duminică, 7 octombrie 2018, 16:48)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Nu e referendumul lui Dragnea si al PSD? Dar al cui?
    Pai cine l-a propus in Parlament? Cine si-a dat ochii peste cap de cat e el de traditional, divortand de nevasta si cuplandu-se cu o fata cu o varsta mai mica decat copiii lui? Nu cumva domn Liviu?

    Si cine a organizat referendumul 2 zile la rand? Cine a cheltuit aiurea 40 milioane de Euro ? Nu cumva PSD?
  • +2 (2 voturi)    
    cit a costat aceste referendum? (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:06)

    Coco Whistle [utilizator]

    si cine a muscat din cascaval? asistatii? hotii? cine a platit? e nevoie de o clasa politica noua, care sa inteleaga ca onoarea de a fi ales inseamna sa fii servant. functionarii au acelasi rol. cine va restabili increderea in autoritatile publice? sintem iarasi o dictatura cu un popor in anarhie, nu spune nimeni asta pe fata? o sa fie si mai rau, dar cit de rau pina sa iesi din pasivitate si sa te implici?
  • +6 (6 voturi)    
    Cata ipocrizie!!!!! (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:18)

    I.Anton [utilizator]

    Campanie de dezinformare?....voi vorbiti?...ipocritilor!!!..cine facea campanie ca vin homosexualii si va fura copiii?....aia nu era campanie de dezinformare?....Rusine sa va fie!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    Moralitatea CPF (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:22)

    Casargoz [utilizator]

    Șerban Nicolae, Liviu Dragnea, Viorica Dancila, Orban, Calin Popescu Tăriceanu...
    Carmen Dan,
    Nu pentru voi au votat. Nu au votat ei "pe sticla?" Nu au dat ei 2 zile termen pentru referendum astfel încât sa iasă 34% si 90% pentru.
    Este vreun Lider politic care sa nu fi a apărut propagandistic la vot?
    Întoarceți spatele celor care v-au sprijinit: rușine. Ar fi trebuit sa stați împreună pana la capăt in acest demers politic.
  • +1 (5 voturi)    
    Dragnea si camarila (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:28)

    soundtrack [utilizator]

    sunt vinovati de esecul referendumului. Sunt indivizi certati cu legea care nu au indreptatirea morala sa faca referendumuri de niciun fel. Casatoria trebuie realizata doar intre femeie si barbat in Romania, asta mai tine tesatura sociala aici. Restul variantelor ar destrama si ultimile firimituri de coeziune . BOR a compromis multe lucruri crestine prin lacomie, minciuni, procesiuni de Ev Mediu Timpuriu si ilegalitati flagrante. Popii sa cugete la misiunea lor pe pamantul acesta si la Mantuitor care nu era bogat si dependent de lucruri lumesti. Iubirea fata de aproapele , toarashi de la BOR!!!
  • +6 (6 voturi)    
    boicot (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:28)

    Mielusel [utilizator]

    "Boicot generalizat al tuturor partidelor politice"

    A se citi: Nu au furat destule voturi, n-au plimbat suficient autobuzele cu votanti si nici urnele mobile.
    Plus ca ce era sa spuna si ei, ca e vina lor, sau ca au falsificat 1-2 milioane de semnaturi la initiativa de revizuire a Constitutiei?
    AAsta e, acceptati infrangerea cu capul sus si curu strans.
  • +4 (4 voturi)    
    Tu crezi ca partidu' ne spune ce sa facem? (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:50)

    ac [utilizator]

    Asta e valabil la voi, pravoslavnicilor. Noi avem si creier.
  • +4 (4 voturi)    
    unde sunt semnaturile? (Duminică, 7 octombrie 2018, 17:50)

    transilvania [utilizator]

    unde sunt cele 3 milioane de semnaturi? daca si cei care au semnat se dezic de ei e straniu. Nu cumva ar trebui verificate mai atent? toate sunt reale?
  • +13 (13 voturi)    
    Ce boicot, nene? (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:04)

    jcjc [utilizator]

    Liviu Dragnea, liderul celui mai mare partid din țară, a ieșit la TV și-a zis că dacă nu se votează Da, o să se legifereze căsătoria dintre oameni și animale, cum s-a și întîmplat în alte țări. Nu cred că a fost partid care să nu se întreacă în declarații care mai de care mai alarmiste și mai aberante.

    Aproape că aș zice că CPF-ul minte de-ngheață apele, dar așa ceva nu se poate, că doar ei sînt creștini 100% și știu bine ce zice la Biblie despre mincinoși.
  • +7 (7 voturi)    
    Nu dobitocilor, nu e vorba de niciun boicot... (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:09)

    gmb72 [utilizator]

    ....Ci de faptul că în România, devine din ce în ce mai greu de validat un referendum.
    În condițiile în care în 1990 erau înscriși pe liste 16,8 milioane cetățeni cu drept de vot, de atunci populația tot scade și datorită emigrației și datorită scăderii natalității, dar cică am ajuns la 18 milioane de cetățeni cu drept de vot !!! Cifra e complet exagerată !!! E menținută pentru că dacă s-ar recunoaște oficial că în România mai sunt doar 14-16 milioane de alegători și maxim 17-19 milioane de români, ar trebui să fie scăzut numărul de reprezentanți din șparlament, adică al șarlatanilor, bandiților și neamurilor proaste de pe listele de partid ... N-ar mai avea nici dracnea și nici ceilalți cu ce să facă troc.... Una e să negociezi 5 locuri pe liste, alta e să negociezi 15 locuri....
    Așa că din cauza prostiei și lăcomiei lor, vor lipsi de la vot întotdeauna 1-2 milioane de români, din simplul motiv că ei nu mai există !!!
    Iar cifra asta, e în continuă creștere.
    Așa că trebuie să vina dracnea să dea o lege prin care să stipuleze că 100%=80% și corolar, la referendumuri, 30%=15% . Deși matematic nu se poate, fiindcă ei pot, o vor vota !!! De ce ar avea rețineri ?.... Dă-o dreaq de matematică....
    Grija lor va fi sa nu se umble la totalul ăla de 18 milioane, că se înjumătățesc leprele care ajung în șparlament !....
    • 0 (0 voturi)    
      Da, pe straduta mea mai sunt citiva vii (Duminică, 7 octombrie 2018, 20:50)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui gmb72

      sau in tara, apti de vot. Si toti acestia, cei vii, au votat, dar sunt in minoritate din start.
  • +8 (8 voturi)    
    Manif pour tous = coalition ventru familie (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:12)

    MosAndrei [utilizator]

    Aceasta coalitie i-a zapacit si pe francezi cu Manif Pour tous. Sarkozy s-a folosit de ei sa isi atraga electoratul catolic. Biserica s-a implicat la greu si pana la urma.... s-a aflat ca acesti agitatori sunt finantati de grupuri neo conservatoare americane si rolul lor e sa ii ameteasca pe oameni pentru niste bani. Acum nu se mai aude nimic de ei, Sarcozy se lupta sa nu intre la puscarie iar catolicii au cazut de fraieri. Acelasi scenariu in Romania dar cu alte personaje. Istoria se repeta, aviz jurnalistilor de investigatii.
  • +10 (12 voturi)    
    altii care au pus botul la vrajeala pSD-ului (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:28)

    AliKimiku [utilizator]

    si si-au luat-o fix in bot.
    As mai adauga ca ar interesant de stiut de unde si cum au luat acele 3 milioane de semnaturi?
  • +10 (10 voturi)    
    Era tare nasol... (Duminică, 7 octombrie 2018, 18:44)

    Teszzt [utilizator]

    ... sa zica ca nu au reusit nici cu ajutorul PSD-ului. Se supara partidul.
  • +4 (4 voturi)    
    CPF, probleme ma ? (Duminică, 7 octombrie 2018, 19:59)

    septer [utilizator]

    Ati avut totul de partea voastra: guvern, parlament, partide, BOR, televiziuni, 3 milioane de semnaturi. Si cu toate astea ati dat cu mucii in fasole. Pe cine reprezentati voi ? Rusia cumva ?
  • -2 (2 voturi)    
    corect (Duminică, 7 octombrie 2018, 20:21)

    nash pandelica [utilizator]

    dezinformare din toate partile, cetateanul bulversat.
    v'ati batut joc de cetatean, toti, din toate gastile politice, toate organizatiile nimeni n'a explicat corect. josnicie.
    asa veti pati si la alegeri.
    si atunci oamenii vor sta acasa.
    io sunt unul dintre ei.
    nu voi mai participa la nicio forma de vot de azi inainte.
    sayonara !
    aleluia !
  • +4 (4 voturi)    
    Referendumul asta a fost facut pe o falsa problema (Duminică, 7 octombrie 2018, 21:19)

    Klaus_ [utilizator]

    Ajutorul pt strangerea de semnaturi si pt organizatea referendumului a venit exclusiv de ls PSD si Dragnea, tocmai ca sa se identifice cu o cauza in care cred multi (familia traditionala formata din barbat si femeie) si ca sa abata atentia de la problemele penale pe care le au. Asa ca aghiricii astia cu Coalitia pt Familie ar face bine sa taca si sa se bucure ca nu le trimite nimeni nota de plata pt referendumul asta medieval. N-au mai pus botul la prostia aia cu homosexualii care ne infiaza copiii nici macar votantii PSD. Sunt multe alte cazurile in care o famile n-ar trebui sa aiba voie sa infieze copii: daca unul dintre parinti a fost condamnat pt crima, viol, pedofilie, talharie, daca nu au resurse financiare sa creasca un copil, daca n-au educatie... dar n-o sa incepem sa facem referendum pt toate astea. Astea tin de legile si procedurile legate de adoptie. Iar dincolo de adoptie, ce na intereseaza pe mine ca doi homosexuali vor sa aiba certificat de casatorie? N-au decat sa se casatoreasca, ca sa-si ia credit impreuna, sa se certe ca nu-si pun lucrurile la loc, sa faca sex mai rar, sa divorteze, sa faca partaj... grija mea!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version