VIDEO Bătaie între două fete la un liceu din Neamț, șase elevi au fost sancționați disciplinar

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 26 septembrie 2018, 8:25 Actualitate | Esenţial


Bataie in clasa
Foto: Captura YouTube
Două fete de la un liceu din județul Neamț s-au bătut luni chiar în sala de clasă, în pauza dintre ore, fiind luate măsuri disciplinare față de șase elevi, iar restul au fost dojeniți pentru că nu au intervenit, potrivit stiri-neamt.ro.

Cele două eleve de clasa a X-a au fost filmate de colegii lor iar clipul video a fost postat pe Youtube. Incidentul a avut loc luni, 24 septembrie, la Colegiul Tehnic „Ion Creangă” din Târgu-Neamț.



Conform directorului unității, în spatele acestor comportamente anormale stau drame. Una dintre eleve, în anii din urmă, chiar a trebuit să fie consiliată.

„În comisia de disciplină s-au luat măsuri pentru șase elevi, de la observație individuală până la mutarea disciplinară în altă clasă și scăderea cu trei puncte la purtare. Ele au fost luate gradual la cele 6 persoane implicate și au fost dojeniți toți elevii din clasă pentru lipsa de atitudine fermă imediat ce acest conflict s-a făcut vizibil.” – a declarat Gheorghe Apetrei, directorul Colegiului Tehnic „Ion Creangă”.

Acesta a mai spus că un copil poate suferi drame în familie, iar aceste ieșiri sunt o manifestare a dramelor pe care le trăiește.



















1322 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Evident (Miercuri, 26 septembrie 2018, 8:54)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Dupa saracii migranti cu probleme psihice, fani de arme, care au suferit probleme in familie si d-aia omoara oameni, pana la Europa si America unde "filmele si jocurile sunt de vina" (desi aveam si noi suficiente filme si jocuri si pe vremurile noastre violente sau nu), acum a venit si randul elevilor:

    "Acesta a mai spus că un copil poate suferi drame în familie, iar aceste ieșiri sunt o manifestare a dramelor pe care le trăiește."
    Sunt sigur ca:
    1. aceasta consolare este suficienta pentru familia unei persoane a carui copil ar putea intra in coma
    2. este scuza perfecta

    In lumea de astazi nimeni nu isi mai asuma responsabilitatea. Mereu trebuie sa fie un factor extern. Nu cred ca am intalnit o situatie generala (repet, generala), unde o problema sa nu poata fi rezolvata de mine daca vroiam cu adevarat. Daca nu se rezolva situatia era fie pentru ca nu vroiam, ffie pentru ca mi-era lene. Punct.

    Ah, ca nu iti convine solutia (de ex. nu vrei sa te agajezi portar undeva dupa ce ai fost conediat), da, inteleg, dar, nu exista "nu am unde sa ma angajez" ci "unde gasesc sa ma angajez, nu imi place". Ca mic exemplu.

    Aici problemele sunt altele. Nimeni nu disputa ca or fi drame, ca or fi suferinte ca or fi martieni si unicorn roz care soptesc vorbe cu pacate in urechile fetelor (sau a uneia dintre ele). Dar de aici si pana la "eh, lasa ca saraca are probleme, e normal sa faca asta" e cale lunga.
    Scazutul notei la purtae valoreaza mai putin decat un avertisment de la CNCD pentru Veorica.

    In ziua de azi majoritatea tinerilor si-au luat nasul la purtare si s-au obisnuit ca li se cuvine tot. Pe vremeea mea exista respect, bun simt, consecventa, principii, daca ridicam tonul la parinti, atat imi trebuia. Nu ma bateau. Dar o privire prin care primeam sageti din ochii lor era suficient sa intru cu capul in pamant.

    Daca ei stiau de drame si ca are probleme, de ce nu au luat masuri din timp? De ce nu au ajutat-o? "Trebuia consiliata". no s**t.

    Violenta rezolva tot, observ...
    • 0 (0 voturi)    
      Nu te supara, ce spui tu aici merita reflectia, (Miercuri, 26 septembrie 2018, 9:38)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      dar, fata de subiectul acestei stiri, comentariul tau este pe langa. Este o peroratie.

      In caz ca nu ai observat, este vorba de copii aflati intr-un sistem de educatie. Evident ca au nevoie de consiliere! Faptul ca cineva a mentionat experientele dramatice ale elevilor este un detaliu care nu poate fi descalificat cu o peroratie stoica. Asta ar trebui rezervata pentru adulti, si in anumite contexte.
      • 0 (0 voturi)    
        Empatie? (Miercuri, 26 septembrie 2018, 20:54)

        imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

        De acord cu tine. Doar ca empatia mi s-a evaporat cand, chiar si prin ceata din clip se vedea cotul fetei care percuta precum o mitraliera in cealalta. Ca merita sau nu, nu scuza fapta.

        Da, trebuie consiliata. Dar vezi un punct strecurat in manuscrisul meu: toti stiau situatia ei, toti banuiiau ca trebuia consiliata, dar nu s-au luat masuri. Care dintre ele ramane de vazut... dar indiferent, daca e cazul ca unul din ei sa ajunga in stare critica la spital pentru ca lumea sa reactioneze, e grav. Aici vroiam sa bat.

        D-aia spun ca nimeni nu isi asuma nimic in ziua de azi.
  • +1 (1 vot)    
    ... (Miercuri, 26 septembrie 2018, 9:21)

    tirolez [utilizator]

    Pe la liceele astea tehnologice sunt agresati inclusiv profesorii.
    • 0 (0 voturi)    
      niste elevi de clasa a VIII-a m-au (Miercuri, 26 septembrie 2018, 10:45)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      agresat chiar si pe mine. Erau o gasca de vreo 5-6 si il bateau pe altul. Am intervenit, i-am despartit, si cel batut a luat-o la fuga sa isi scape pielea.
      Apoi seful gastii a sarit la mine: ca de ce ii spun lui sa plece, ca de ce ma bag, ca e loc public si face ce vrea/ Era atat de aresiv ca aproape, aproape sa sara pe mine. A intervenit si sotia, care i-a spus sa plece ptr ca nu are voie sa bata copii pe strada....pustiul nu si nu, tipa la mine ca cine sunt eu sa si ii spun sa plece de pe un loc public. Daca as fi fost mai mic sau mai slab sigur ar fi dat in mine, dar pustiul nu a avut curaj sa dea din cauza diferentei de fizic. Pana la urma am plecat eu si sotia, si rau am facut: trebuia sa ii aplic o corectie fizicasa se invete minte sa mai sara la oameni adulti pe strada.
      Pana si tiganii de la colt ramasesera uluiti: copilul ala a avut curaj sa se dea la dumneavoastra?? ma intrebau ei.
      Asa ca nu mai luati apararea adolescentilor ca nu merita: sunt agresivi, rai intre ei si cu altii, si total lipsiti de respect fata de adulti. In alte vremuri si-ar fi luat o bataie la scoala de nu se vedeau.
      • 0 (0 voturi)    
        Dar faptul ca zic ca au nevoie de consiliere (Joi, 27 septembrie 2018, 14:45)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        nu inseamna ca neg responsabilitatea individuala a unui adolescent. Inseamna doar ca iau lucrurile in ordiene.

        PS. Nu, nu ai facut rau. Rau ai fi facut daca te-ar fi atacat si nu ll-ai fi cumintit fizic.

        PS. 2. "Pana si tiganii de la colt ..." Serios, nene? iti iei tiganii drept referinta? Pai tiganii aia probabil voiau sa vada o bataie si o ilegalitate pentru ca asa treiesc ei, si in plus, urmareau sa fure ceva tie si/sau copilului in momentele de neatentie ale altercatiei.

        PS. 3. Si pe mine m-au agresat un grup de vreo 10-12 adolescenti (15-17 ani) in Franta pentru ca i-am oprit sa zbranaie cu motocicletele intr-un parc, chiar in fata panoului unde era expres interzis accesul cu motociclete. M-am dus intre ei si i-as fi batut pe toti de le suna apa-n cap daca ar fi facut greseala sa ma loveasca, dar nu au facut-o pentru ca le-a fost frica (i-a surprins curajul meu). M-am dus la ei nu ca sa-i bat, ci ca sa le arat ca nu-si pot face de cap doar pentru ca sunt in grup.
  • -2 (2 voturi)    
    Fetele astea se bat ca niste baieti. (Miercuri, 26 septembrie 2018, 9:46)

    Habermas [utilizator]

    Pe de-o parte e normal, pentru ca sunt Moldovence, deci mai bataioase din fire (indiferent de varsta). Pe de alta parte, daca adaugam si varsta in incercarea noastra de intelegere a evenimentului, acest detaliu imi atrage atentia pentru ca este deseori un indicator al unui mediul de viata in care copilu este obisnuit ca in afara scolii sa traiasca intro logica de supravietuire, adica nu are prea mult sprijin de la adulti - fie pentru ca parintii sunt plecati si nu are alti adulti sa aiba grija de el (suficient), fie adultii in grija carora se afla sunt ei insisi duri si eventual violenti cu copilul.

    Cu siguranta acesti copii au nevoie de sprijin. Si cei ai caror parinti sunt plecati la munca in Europa de Vest, si cei care au parinti incapabili sa asigure cresterea copilului. Hei PSD se aude??? sau voi va ocupati de protectia infractorilor, nu? Nu mai aveti timp si resurse publice sa mai cheltuiti si pentru copii.
    • +1 (1 vot)    
      Concluzii eronate (Miercuri, 26 septembrie 2018, 10:42)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      In orice tara datorita lipsei Justitiei si Securitatii oamenii fie ei si adulti isi vor face singuri dreptate sau vor exista abuzuri.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu vad legatura. (Joi, 27 septembrie 2018, 14:34)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

        Da, ai dreptate, si? Care-i legatura cu ce am scris eu? Adica de ce "concluzii eronate"?
    • 0 (0 voturi)    
      Silogisme de bucureștean (Miercuri, 26 septembrie 2018, 11:07)

      Steamy [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      Ți-am dat minus pentru prima propoziție din comentariul tău. E ca și cum aș spune că ție este normal să îți placă manelele, că doar în București trăiesc o grămada de turci. Sau, cum se spune pe la Capitală, îți plac "decât" manelele.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu, nu vad legatura. (Joi, 27 septembrie 2018, 14:33)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Steamy

        Comparatia nu este valabila.
        PS. Nu am intentionat in niciun fel sa insult pe Moldoveni, in caz ca ala asta te-ai gandit. Si eu sunt Moldovean.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version