Instanţa supremă a motivat decizia de condamnare a liderului PSD în dosarul DGASPC Teleorman: Liviu Dragnea s-a folosit de influenţă şi putere - Antena 3

de I.B.     HotNews.ro
Vineri, 14 septembrie 2018, 22:42 Actualitate | Esenţial


Liviu Dragnea, la Antena 3
Foto: Captura Antena 3
Magistraţii instanţei supreme au finalizat motivarea deciziei de condamnare a liderului PSD, Liviu Dragnea, la trei ani şi şase luni de închisoare cu executare în dosarul angajărilor fictive de la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Teleorman, arătând că, prin influenţă şi putere, Dragnea a determinat-o pe fosta directoare a DGASPC Floarea Alesu să săvârşească infracţiunea de abuz în serviciu, potrivit Antena 3.

"Înalta Curte, în opinie majoritară, apreciază că în cauză din coroborarea probelor administrate rezultă faptul că inculpatul Dragnea Nicolae Liviu a fost cel care, cu intenţie, folosindu-se de influenţă, autoritatea şi puterea conferită de funcţiile deţinute - preşedinte atât al organizaţiei judeţene a PSD Teleorman, cât şi al Consiliului Judeţean Teleorman - a determinat-o pe inculpata Alesu Floarea să săvârşească infracţiunea de abuz în serviciu”, arată magistraţii Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.

Magistraţii mai arată, potrivit Antena 3, că "în reuşita demersului său infracţional inculpatul Dragnea Nicolae Liviu s-a folosit, deliberat, de ascendentul moral pe care-l avea faţă de inculpata Alesu Floarea”.

În 21 iunie, liderul PSD, Liviu Dragnea, a fost condamnat joi la trei ani şi şase luni de închisoare cu executare în dosarul angajărilor fictive de la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Teleorman, pentru instigare la abuz în serviciu. El a fost achitat pentru infracţiunea de fals intelectual. 

Suspendarea executării pedepsei de doi ani primită de Liviu Dragnea în dosarul ”Referendumul” a fost anulată, iar cele două pedepse au fost contopite, rezultând o pedeapsă totală de trei ani şi jumătate de închisoare cu executare.

Decizia nu a fost luată în unanimitate de către magistraţi, existând şi o opinie separată de achitare a lui Liviu Dragnea pentru infracţiunea de instigare la abuz în serviciu, potrivit news.ro.






















14239 vizualizari

  • +15 (17 voturi)    
    Dar si haznauatrei (Vineri, 14 septembrie 2018, 23:01)

    un domn [utilizator]

    S a folosit de Draqnea si Draqnea de ei
  • +16 (18 voturi)    
    sa vina..amnistia... (Vineri, 14 septembrie 2018, 23:11)

    exilatul [utilizator]

    dar pina atunci , bagati l unde ii este locul...intr o gospodarie afectata de... pe-ta po-cina africana...desi e putin probabil ca por-ii il vor ..accepta...
  • +19 (21 voturi)    
    pai (Vineri, 14 septembrie 2018, 23:34)

    g01an [utilizator]

    si ce mai cauta in libertate atunci?
  • +13 (19 voturi)    
    Absolut firească... (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 0:39)

    patrick_higher [utilizator]

    ... achitarea la acuzația de „fals intelectual”!
    Falși intelectuali sunt (sau fuseseră) Adrian Năstase, Ion Iliescu, Dan Voiculescu, Vadim Tudor, PLM Genunche, Ion Cristoiu și mulți alți păducheți ca ei.

    Dragnea e un pui de milițian devenit (și dovedit) hoț ordinar.
    A fost și el onest o dată: că nu s-a dat intelectual, cu atât mai puțin fals intelectual.
    • +6 (8 voturi)    
      ,,Fals intelectual" cred ca inseamna (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:34)

      Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui patrick_higher

      daca a falsificat acte, sau a semnat el documente abuziv. Nu e cazul. Nici Stalin nu semna documente pentru actiuni abuzive, masacre etc. Stalin in toata perioada Interbelica a ramas ,,doar" Secretarul Partidului. La intrevederi cu ministrii/comisari le spunea/impunea ce sa faca si sa semneze acestia. Daca ,,iesea rau" Stalin ,,poza in nevinovat"(n-a semnat el nimic). Daca ,,iesea bine" , meritul era al sau, ca Sef al Partidului. ,,Baiat destept" Stalin asta ! Ca si Dragnea. Ce nu intelege Dragnea este (vorba lui Iliescu): ,,Nu se poate intoarce inapoi Roata Istoriei"
      Daca citesti ,,Metodele lui Stalin" nu ajunge ca sa mai fi dictator ca el. Deja smecheriile lui sunt arhicunoscute. Cum nici nu mai poti usor sa urci in Ierarhia de Stat ca Napoleon sau Cezar doar copiindu-le metodele, nicaieri in lume. Dragnea se dovedeste doar un jalnic copiator. Pana si Al Capone a fost mai original.
  • +19 (21 voturi)    
    Parere separata? (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 3:12)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    "Decizia nu a fost luată în unanimitate de către magistraţi, existând şi o opinie separată de achitare a lui Liviu Dragnea pentru infracţiunea de instigare la abuz în serviciu"

    Vreau si eu sa stiu cine considera ca saracul mustacios e o victima si merita iertat?
    • +8 (8 voturi)    
      Judecatorul.... (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 9:15)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      .... Pistol ! Parca asa se numeste.......el a avut o opinie separata !!:)
    • -2 (4 voturi)    
      Probabil ca nimeni (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 14:31)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Imi vine greu sa cred ca acel al treilea judecator a scris, spus, sau argumentat intr-un astfel de mod - Dragnea e o victima si merita iertata (de altfel, o sintagma oarecum contradictorie). Inclin mai degraba sa cred ca a considerat ca dovezile nu sunt suficient de concludente, ca fapta n-a fost atat de grava incat sa merite o astfel de pedeapsa etc. etc. etc... Intelegeti ce vreau sa spun, sper. Pana la urma vorbim d eun judecator de kla cea mai inalta curte din Romania si ar trebui sa functioneze macar prezumtia de competenta.
      Exista din pacate aceasta tendinta puternica in randul nostru (al neprietenilor PDS, ca sa zic asa) de a califica automat pe oricine in functie de o vorba sau alta la un moment dat, o decizie sau alta, o fapta sau alta.
      Or, aceasta atitudine simplista (nu ma refer neaparat la mesajul dvs., vorbesc in general), de tipul "cine nu e cu noi e impotriva noastra", este foarte periculoasa, aproape la fel de periculoasa si in esenta inrudita cu tentativele PSD de a-si subordona justitia.
      Pe de o parte pentru ca transmite magistratilor un mesaj gresit, anume ca ar trebui sa-si calibreze deciziile nu doar in functie de ce scrie la dosar, dar si de ce "sa stie" despre inculpat. In cazul nostru, se stie ca Dragnea e un ticalos, asadar trebuie condamnat.
      Pe de alta parte, pentru ca o astfel de atutidine sufla vant exact in panzele lui Dragnea, care incearca sa-si atraga simpatia magistratilor facand mare caz de statul paralel care chipurile intimideaza si santajeaza judecatorii.
      Pe scurt, cred ca varianta inteleapta este de a crede ca judecatorii sunt oameni competenti, responsabili si integri - cel putin pana la aparitia unor dovezi numeroase si indiscutabile care sa arate contrariul.
  • +11 (11 voturi)    
    definitiva. (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 11:21)

    Ilidia [utilizator]

    Pe cand definitiva?
  • -15 (15 voturi)    
    Cei doi judecatori , (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 11:44)

    A310 [utilizator]

    au dovedit prin motivarea respectiva , ca au puteri paranormale .
    Din motivare nu reiese indubitabil nu exista nici o proba materiala (irefutabila) care sa fie retinuta in sarcina lui Dragnea .
    Eu consider ca nu este normal sa condamni o persoana fara dovezi concrete , doar ca tu ca judecator iti imaginezi ce anume a gandit cineva .
    • +8 (8 voturi)    
      Postac.... (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 13:41)

      polonyca [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ......... pur-sange !! Gata , ai luat o prima deja...:) E mica dar e a ta...:)
      • -9 (9 voturi)    
        Aici unde sunt eu (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 15:01)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

        nu am a ma vaita in privinta conditiei materiale .
        Poate situatia dumeavostra materiala , ar necesita o prima (bonus)
    • +10 (10 voturi)    
      inutil (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 13:51)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui A310

      să-ți explice cineva că un abuz de putere prin funcția pe care o avea pablito, nu poate fi dovedit cu obiecte fizice ca dovezi ci cu mărturii ale celor implicați coroborate cu rezultatele acțiunilor acestora, respectiv inacțiunii scumpului tău șef bde haită,
      Nu cred că l-a oprit cineva pe dragnea, atunci când a constatat că pițipoancele erau plătite de la stat în timp ce ele munceau la privat, să reglementeze problema din punct de vedere legal, Și să nu vii cu argumentul că nu a știut, gogorița cu care s-a obișnuit să-și demonstreze lașitatea.
      • -9 (9 voturi)    
        Constat (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 15:07)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        ca dvs. exprimati o pozitie echilibrata .
        Eu nu pot afirma ca dragnea a stiut sau nu .
        Din experienta mea de viata , stiu ca raspunderea este individuala .
        Deci in cazul in care un sef imi solicita sau imi sugereaza sa comit o ILEGALITATE , iar eu accept aceasta raspunderea imi revine in totalitate .
        Din punctul meu de vedere -INSTIGARE LA ABUZ IN SERVICIU-este o incadrare prin care poti sa ajungi in puscarie fara sa comiti vreo faradelege .
        • +4 (4 voturi)    
          Experienta Dvs. de viata (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 20:17)

          ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui A310

          ce va spune in cazul lui Bin Laden? Sau a criminalilor de razboi nazisti, care (poate cu exceptia lui Mengele) nu au omorat o musca, dar au trimis cu pixul milioane de oameni in camere de gazare? Ei nu sunt vinovati, numai executantii sunt? Poate am dat exemple extreme, dar trebuie sa intelegeti ca responsabilitatea (raspunderea administrativa sau penala) trebuie sa fie proportionala cu pozitia ierarhica si nu poate fi musamalizata prin invocarea raspunderii politice.
    • +8 (8 voturi)    
      Asa este ! (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 14:30)

      paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Dv chiar ca aveti dreptate !
      E clar ca cele doua femei s-au dus si au prestat luni bune la sediul PSD Teleorman din proprie initiativa !
      In cel mai rau caz , trimise de sefa lor , Floarea Alesu , care a avut o revelatie in acest sens - ca PSD Teleorman are nevoie urgenta de ajutor - si a avut un impuls irezistibil sa contribuie .
      Dar chestia asta o pot intelege doar oamenii inteligenti ..
      Ca dv …
      Sau ca Pablito - care explica lucrurile in acelasi fel .. .
      • +8 (8 voturi)    
        erau VOLUNTARE !! (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 15:07)

        silviu_dumitrescu [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

        Dragnea nu are nici o vina: daca veneau de dimineata la sediul PSD, descuiau usa, faceau cafea si se apucau de "secretariat", ce vina avea el ? poti sa dai afara niste binevoitori voluntari ?
        când trecea Pablito pe acolo, probabil asa intreba daca nu le vedea: "bai da voluntarele noastre unde sunt ? cine le-a dat liber sa plece ? lasa ca vorbesc eu cu sefa lor !"
        ... personaj mai penibil decat Dragnea nu am avut de mult la conducerea Romaniei
      • -7 (7 voturi)    
        Chestia cu (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 15:14)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

        oamenii inteligenti , v-a calificat d.p.d.v . educational .
        Eu stiu ca raspunderea pentru faptele comise este individuala .
        Infractiunea -INSTIGARE LA ABUZ IN SERVICIU- este o aberatie , oricine poate fi condamnat fara a exista vreo proba materiala .
        Ce ar insemna , daca eu as invoca ca dvs. m-ati instigat sa comit o fapta criminala , inseamna ca dvs. purtati raspunderea pentru faptele altuia .
        Eu tratez problema facand abstractie de vreo speta anume .
        • +2 (2 voturi)    
          Pai... (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 18:38)

          paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Egzact despre asta era vorba .
          Cei mai putin inteligenti / educati nu sunt capabili de generalizari , asa cum sunteti dv …
          Ei se refera doar la speta in cauza . In care egzista si o sotie a lui Pablito - Bombonica Prodana - care si-a recunoscut vina si a platit partea ei din prejudiciu …
          Dar , evident , asta este un detaliu nesemnificativ …
          In nici un caz " o dovada materiala " ...
          Cel mult poate sa dovedeasca cat de puternic este " statul paralel " in lupta cu oamenii de bine …
          Si Soros …
          Altfel , sigur ca puteti invoca ca v-am instigat sa comiteti orice fapta de natura penala ; dar orice judecator adevarat / integru ar verifica daca am avut vreun beneficiu - direct sau indirect - ca urmare a savarsirii faptei de catre dv .
          Asa cum a avut Pablito in speta discutata …
          • -3 (3 voturi)    
            Eu nu fac referire la (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 20:12)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

            o anumita speta .
            Iar nivelul meu educational nu imi permite sa cataloghez sau sa pun etichete .
            Tare v-as dori sa ajungeti sa aveti de-a face cu minunatii securisti , procurori si judecatori , care nu raspund in nici un fel pentru faptele lor .
            • 0 (0 voturi)    
              Mnunatii securisti. (Duminică, 16 septembrie 2018, 2:24)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

              ....deja sunt multi prin PSD si da, nu dau nici o socoteala pentru ce au facut si cum si-au facut averile. Ca si borfasii tao pe care-i aperi pe-aici, de fiecare data.

              Cat priveste judecatorii aceia pe care-i invocati, mai cititi, mai documentati-va sa vedeti cati au fost trimisi in judecata, cati au fost condamnati (datorita protocoalelor acelea invocate de borfasii tai, protocoale prin care s-au reusit inregistrari care au fost folosite ca dovezi). Eu inteleg ca va referiti la judecator aia care-i condamna pe mafiotii tai, caci ceilalti, arestati, condamnati etc..care au luat mita, sunt doar niste victime inocente ale caror vieti le-au fost distruse de securisti.

              Normal ca nu mai vreti "securisti" care sa va asculte cum puneti la cale hotiile, voi vreti doar securistii care fura si care-si dau legi (amnistii, gratieri, OUG-uri, HG_uri etc) care sa le permita sa fure in voie.
        • +5 (5 voturi)    
          Daca ai sti sa scrii corect in romana (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 18:41)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Poate ai avea o farama de credibilitate, poate....dar nu stii.
          • -3 (3 voturi)    
            Ei (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 21:14)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

            o sa ma straduiesc sa ma ridic la standardele dvs .
            • 0 (0 voturi)    
              Nu am setat nici un standard (Duminică, 16 septembrie 2018, 0:11)

              Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

              E vorba de gramatica Limbii Romane si daca si baut sau nu cerneala in scoala!!!
        • +1 (1 vot)    
          Tu ai dreptate .. (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 20:26)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

          . in felul tau, mereu.. cand e vorba de borfasi, totul este ok la tine.

          Si jandarmii au actionat cu gaze lacrimogene, cu tunurile cu apa, si-au mascat numerele de identificare de pe caschete din proprie initativa, nu exista nici o dovada scrisa, nici un document care sa confirme (sau infirme) ca au actionat la ordinele superiorilor. Deci este o raspundere individuala.

          "Ce ar insemna , daca eu as invoca ca dvs. m-ati instigat sa comit o fapta criminala" - mai ramane sa demonstrati si relatia dintre dumneaoastra si cel care spuneti ca v-a instigat, de ce ati facut-o, in ce calitate v-a instigat etc.. Da, aberatii de oamni fara caracter, cum sunteti dumneavoastra si borfasii pe care-i aparati. Cam ce dovezi vreti dumneavoastra in situatii de genul asta? O marturie scrisa si semnata de borfasul sef? Nu stiti cum se dau comenzile (nu ati vazut citit atatea convorbiri/stenograme dintre borfasi) verbal si lingaii se executa si nu misca unul in front? Orice dovezi ar fi, ati veni aici cu tupeul de borfas ce va caracterizeaza si ati incepe:

          - sunt contrafacute,;

          - sunt scoase din context,

          - sunt falsuri.

          Hai, fuguta la lins borfasi!
          • -3 (3 voturi)    
            Nu , (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 21:16)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            jandarmii nu au actionat asa cum trebuia , conform legii trupele de jandarmi trebuiau sa actioneze identic asa cum fac trupele de interventie franceze .
            • 0 (0 voturi)    
              Da, (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 23:45)

              Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

              Jandarmii nu au actionat conform legii (tu nu stii legea de functionare a Jandarmeriei, dar bati campi cu voiosie) si au incalcat legea.

              https://lege5.ro/Gratuit/gu3tambt/legea-nr-550-2004-privind-organizarea-si-functionarea-jandarmeriei-romane

              http://www.ziare.com/stiri/protest-diaspora/ce-nu-au-voie-sa-faca-la-un-miting-si-de-cate-ori-si-au-incalcat-jandarmii-propria-lege-la-protestele-din-10-august-1526510

              In rest, acelasi personaj aparator de borfasi pe care-l stim.
          • -2 (2 voturi)    
            Nu , (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 21:18)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            nu am afirmat ca sunt contrafaceri , eu am afirmat doar ca infractiunea _INSTIGARE LA ABUZ IN SERVICIU - este o mare mizerie .
    • +4 (4 voturi)    
      Tu esti prost? (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 18:39)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Nu intelegi ce citesti sau nu ai citit, macar?
      • -3 (3 voturi)    
        Eu am citit si am si inteles (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 20:09)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

        ca daca esti luat in vizor de cine trebuie , poti sa ajungi la parnaie asa cum se intampla pe vremea lui Dej .
        Eu imi amintesc foarte bine aceea perioada , pentru ca stiu ce au patimit parintii mei .
        • +1 (1 vot)    
          Au patimit degeaba (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 22:01)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

          Daca tu ai ajuns sa sufli in fund la borfashi!!!
        • +1 (1 vot)    
          De-aia si (Duminică, 16 septembrie 2018, 5:14)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

          ... votezi si tii cu acei care sunt continuatorii regimului comunist. Bravo tie!
          • 0 (0 voturi)    
            Cam (Duminică, 16 septembrie 2018, 11:55)

            A310 [utilizator] i-a raspuns lui Alius

            ce dovezi aveti in sustinerea celor afirmate de dvs.
            Pentru stiinta dvs. va spun ca nu am fost membru PCR , pe cale de consecinta nu am asemenea afinitati .
        • 0 (0 voturi)    
          Sa ne reamintim .. (Duminică, 16 septembrie 2018, 7:03)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui A310

          .... justitia promovata de borfasii pe care-i tot aperi:

          "DNA face trimitere la mai multe interceptari din dosarul fostului senator PSD, Catalin Voicu, care discuta cu fostul senator PSD, Alexandru Mazare, fratele lui Radu Mazare, despre acest caz. Convorbirile au fost folosite in dosarul in care Catalin Voicu a fost condamnat pentru coruptie.

          Catalin Voicu:...asta, sa ne ajute Dumnezeu, vine turul doi, si-atunci .....se duce la negociere, vreau Internele. Daca nu ma duc la Interne, da....

          Alexandru Mazare: Eu am vorbit cu Radu...

          Catalin Voicu: Asculta-ma un pic! Daca eu m-am dus la Interne, omule, ai toata Procuratura Romaniei, ai toata Justitia in mana, ai toata Curtea...

          Alexandru Mazare: Da' ai sa arestezi? Dumneavoastra?

          Catalin Voicu: Da, am Politia, vreau sa-l arestez pe Ontanu, vreau sa-i fac dosare lu' Oprea, credeam ca poate vine de la ...de la...de jos dosaru', sus merge snur! Pentru ca eu sunt singuru' personaj care am tot...toata cane...conexiunea in mana, si-ai vazut ca Procuratura, in Justitie si..."

          Asa arata justita voastra. Gunoaie!
  • +8 (8 voturi)    
    *Dragi* judecători de la ICJC dacă (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 16:28)

    Rescator [utilizator]

    o mai lălăiți mult cu dosarele Dictatorului îi oferiți
    timp să distrugă și ce a mai rămas din Romania.
    Chiar nu ințelegeți cat de malefic este individul ăsta!?
  • 0 (0 voturi)    
    totul este calculat (Sâmbătă, 15 septembrie 2018, 22:44)

    Dizidentul [utilizator]

    publicarea deciziei este facuta cu scopul ca multi suporteri ai penalului sa poata acum sa comenteze DOAR PENTRU ATIT NU SINT DOVEZI SUFICIENTE dupa publicarea de ieri vor urma doua saptamini in care internetul,presa ,Antena3 vor aduce tot felul de comentarii dubioase.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version