Sindicaliști: Locomotiva de la Bârlad nu a răspuns la frână / Trebuia să stea la cimitir, nu pe linie

de Red. Știri     HotNews.ro
Luni, 10 septembrie 2018, 13:05 Actualitate | Esenţial


Tren CFR
Foto: Hotnews
Locomotiva care  nu a oprit duminică în stația Bârlad „este o fierătanie” care „nu a răspuns la comada de frână pentru că e învechită și trebuia să stea la cimitirul de material rulant, nu să circule pe calea ferată”, au declarat luni liderii unor sindicate feroviare pentru Mediafax. 

„Pot să zică autoritățile ce vor, locomotiva aceea e o fierătanie învechită care nu a răspuns la comanda de frână. Bine că nu s-a întâmplat cum a fost recent la acel depou în care trenul nu s-a oprit la intrare, ci în tampoanele unei locomotive aflate la reparații - puteau să moară oameni”, a spus Iulică Măntescu, președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă.
„Locomotiva aceea, ca multe altele, e fier vechi. Trebuia să stea pe undeva pe la cimitirul de material rulant, nu să circule pe calea ferată”, a adăugat Rodrigo Maxim, președintele Federației Sindicatelor Transportatorilor Feroviari.

Un tren care circula pe ruta Iași-București nu a oprit, duminică, în stație la Bârlad, în acest caz fiind demarate verificări pentru a se stabili ce s-a întâmplat.

Șeful regionalei CFR Călători Iași, Constantin Axinia, declarase duminică, pentru corespondentul MEDIAFAX, că este exclus ca trenul să fi rămas fără frâne. „Trenul nu ar fi oprit în stație, se fac cercetări. Exclus să fi rămas fără frâne, pentru că ar fi fost semnalat aspectul de locomotivă”, a spus Axinia.



















2720 vizualizari

  • -3 (3 voturi)    
    :))) (Luni, 10 septembrie 2018, 13:09)

    srpc [utilizator]

    Rodrigo ala lucreaza probabil la contabilitate, altfel n-ar debita asemenea tampenii tehnice :)))
    • +3 (3 voturi)    
      Locomotivele bune le-a luat Gruia... (Luni, 10 septembrie 2018, 14:10)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      Prin metoda fierului vechi', grupul organizat din spatele lui Gruia, a cumparat de la Fier Vechi locomotive CFR...
      Infractorii voluntari din managementul CFR au semnat orice infractiune cu gandul ca daca sunt dati afara de la CFR se duc la firma rromului din Galati pentru un salariu mult mai mare!

      Acesti Grajdani sunt din prostie sau din lacomia coruptiei dispusi la orice actiune infractiopnala!
  • +11 (11 voturi)    
    la o adica (Luni, 10 septembrie 2018, 13:21)

    tahomir [utilizator]

    sefii PSD nu circula cu trenul si in nici un caz pe ruta Barlad.
    Ce conteaza daca mor cativa sclavi?
    O sa spuna la Antena3 ca Soros a taiat cablurile de la frana si aia e, se rezolva.
  • +7 (7 voturi)    
    Dar de ce sa se opreasca? (Luni, 10 septembrie 2018, 13:31)

    ipolitic [utilizator]

    E pierdere de timp si energie. Calatorii sa invete sa urce din mers. Ati auzit de paternoster? E un lift care urca continuu, cu viteza mica, cam cit au trenurile noastre si pasagerii urca si coboara din mers. Obiectii?
  • 0 (4 voturi)    
    Muzeul CFR (Luni, 10 septembrie 2018, 13:48)

    feroviarul123 [utilizator]

    Daca te uiți la vechimea materialului de la CFR ai impresia ca ești într-un muzeu. E bine ca nu au fost victime. In fiecare zi în România se defectează cel puțin o locomotiva.
  • +1 (1 vot)    
    Iulica + Rodrigo (Luni, 10 septembrie 2018, 15:23)

    fdaniel [utilizator]

    Ar putea onor sindicalistii Iulica si Rodrigo, aparatori ai clasei muncitoare, sa dea o lsta cu actiunile de preventie al acestor situatii, cu rapoartele facute privind starea parcului CF, etc?
    Cred ca nu pentru ca, dupa chefurile cu partidele stapanitoare, singura solicitare este "sa ni se dea" la salar, ceva, orice mizilic acolo ...
  • +2 (2 voturi)    
    optica de puturosi..... (Luni, 10 septembrie 2018, 16:44)

    sareta [utilizator]

    Asta-i optica puturosilor ! In Germania circula locomotive vechi de 70 -80 de ani ! La ei reparatiile si reviziile sunt ceva sfant, ca la avioane .La noi sa iasa in fata banuitii care se mai ocupa de asa ceva si ramaneti trazniti de lipsa lor de profesionalism .... .Adevaratii meseriasi au plecat prin alte parti .La cine au ajuns vechile revizii de vagoane si locomotive si cine-s tradatorii care le-au manarit ?Cum este posibil ca un Minister ca al transporturilor , care avea 600 de functionari in 1989 la un numar de peste 200.000 de salariati in subordine ,sa aiba astazi 2000 de functionari la cca .30.000 de angajati ? Cine avizeaza ca aceste vechituri sa intre pe reteaua de cai ferate si de ce ?Debanadada si haos
    • 0 (0 voturi)    
      totul e relativ (Luni, 10 septembrie 2018, 20:15)

      gica69 [utilizator] i-a raspuns lui sareta

      mercedesurile din BUC sunt bine merci dar.... nu au mai fost spalate (nu punem ploaia la socoteala) de cand au fost cumparate. de reparatii/intretinere : mai bine luam altele noi ca deh, ce spaga luam dintr-o reparatie ? in FR autobuzele circula 30 ani (amintiti-va autrobuzele alea verzi transformate in linii rapide in anii 90) si comparati ce s-a intamplata cu DAF-urile ... le mai tineti minte ? cred ca e valabil si ptr transp feroviar.
  • +1 (1 vot)    
    Astazi, 10.09.2018 trenurile nu mai circula (Luni, 10 septembrie 2018, 20:37)

    cartofil [utilizator]

    de la Brasov la Bucuresti. Trenurile stau in gara la Brasov, unul dupa altul, cum sosesc si nu se stie cand vor pleca. Oare acum 100 de ani se intampla acest lucru ???? Din cate stiu eu, nu. Trenurile mergeau ca ceasul cu o viteza medie mai mare decat acum.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version