Firea, atac dur la Dragnea: Fac apel la toți colegii să ceară legalitate în ce privește grațierea și amnistia/ Vom deconta toți aceste fantezii juridice care se pun la cale / Nu-mi plac șobolănismele

de DG     HotNews.ro
Miercuri, 5 septembrie 2018, 11:26 Actualitate | Esenţial


Gabriela Firea
Foto: Agerpres
Gabriela Firea a lansat un nou atac la adresa lui Liviu Dragnea și a apropiaților săi, cometând miercuri că aceștia au declanșat o campanie de defăimare a sa, cu ”acuzații diabolice” potrivit cărora ar fi fost confiscată de statul paralel sau ar fi devenit purtătorul de cuvânt al celor care se opun grațierii și amnistiei. Firea a spus, în context, că nu s-a opus niciodată unui proiect de lege, fie despre grațiere sau amnistie, dacă acesta era legal. În context, ea a făcut un apel către colegii de partid să înțeleagă că ”orice invenție juridică ne va duce pe toți în haos” și să solicite legalitate.

”Mi s-a adus o acuzație pe care aș vrea să o numesc diabolică. S-a transmis către colegi, către români, către mediul de afaceri, către exteriorul și interiorul țării și anume că primarul nu are nicio problemă, că totul este roz în București, se și vede, dar este purtătorul de cuvânt al celor care se opun grațierii și amnistierii. Mi se pare fantastică, noi nu am discutat niciodată în CEx despre asta, a discutat Dragnea cu câțiva apropiați. În principiu, nu sunt împotriva niciunei legi, din niciun domeniu, nici măcar grațiere și amnistie, dar totul trebuie să fie în deplină legalitate, astfel încât să nu compromitem România, întreaga echipă guvernametnală și PSD să iasă rușinos din istorie. Nu m-am opus, dacă este legal, consolidat juridic, dar nu suntem de acord cu fanteziile, improvizațiile juridice care înțeleg că se pun la cale. (...) S-a declanșat o campanie de defăimare a mea în mediul online și în discuțiile de la om la om. Vom deconta toți, nu doar un om. Fac apel la colegii mei să înțeleagă că orice invenție juridică ne poate duce pe toți în haos, să solicite deplină legalitate”, a declarat Firea, într-o conferință de presă.

Ea l-a acuzat pe Dragnea de manipulare și dezinformare, dar a precizat că nu poate spune că există în partid o mișcare de disidență. ”În discuțiile unu la unu îmi dau dreptate, dar nu mă fac purtătorul lor de cuvânt. Nu știu să existe o disidență”, a spus Firea, comentând că aceștia ar trebui să își asume o atitudine publică.

”Am spus că un pas în lateral din partea lui Dragnea ar fi benefic pentru România, și pentru PSD, dar aceste lucruri trebuie discutate statutar, asumate public. Nu sunt de acord să înceapă o disidență informală în partid care nu ar face altceva decât să macine partidul din interior (...) PSD ar deveni trei partide mai mici -unii cu Dragnea, unii cu Firea și alții la mijloc care nu știu ce să facă”, a afirmat ea.

Firea a mai susținut că își asumă public pozițiile pentru că nu-mi plac ”sobolănismele”: ”Întordeauna voi respecta decizia colegilor din partid și dacă eu voi avea de suferit politic de pe urma declarațiilor mele, de asemenea voi avea curajul să spun în comitetul exectiv, în comitetul executiv, prin reacții publice, nu lucrări subterane, nu-mi plac șobolănismele. Am avut suficient parte de ele până acum din partea celorlalți care pe față spun că totul e bine și pe dedesubt... șobolăneală. Nu vreau ca e să mă alătur acestui stil de management politic”, a adăugat Firea.Nu-mi plac șobolănismele, am avut parte de destule”.

Firea a insistat că, pentru că și-a permis să spună că PSD nu merge pe un drum corect, a fost supusă mai multor atacuri în ultimele zile, rodul unei ”campanii de intoxicare marca Dragnea”, ea acuzând faptul că formațiunea este condusă într-o manieră dictatorială. ”S-a spus că aș fi fost confiscată de statul paralel (...) Eu mă luptam cu Traian Băsescu când alții tăiau porcii cu statul paralel”, a precizat ea.


















16699 vizualizari

  • +35 (41 voturi)    
    Am inteles... din cauza lu' dragnev avem (Miercuri, 5 septembrie 2018, 11:35)

    qwerasdf [utilizator]

    statui, iepurasi hidosi trasi de gaini de paste, fel si fel de evenimente festive... si transport public civilizat, scoli, licee, gradinite, spitale, etc.

    Madam dupa ce a terminat cu opozitia din consiliul general incepe cu ai sai colegi! Ha ha :))) *trecem direct la plans si lacrimi*

    Ne-au copt-o astia, bine! Poate data viitoare vom fi mai constiinciosi cu iesitul la vot. Nu conteaza ca se alege femeia de serviciu!

    Pana una alta, ma bucur ca se mai cearta intre ei. Doar ei, intre ei, mai pot sa-l retrogradeze pe dragnev... justitia a fost ingenuncheata de buborel slugarel toader...
  • +25 (29 voturi)    
    ptiu, impaca-i drace (Miercuri, 5 septembrie 2018, 11:58)

    moka [utilizator]

    haita se intoarce impotriva lu' alpha
    • +24 (30 voturi)    
      N-as crede (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:01)

      opinius [utilizator] i-a raspuns lui moka

      E mai degraba vorba de o manevra de invaluire prin metoda Oprescu. Si Oprescu s-a certat cu PSD si astfel l-au votat bucurestenii.

      D-na Firea tinteste doi iepuri: 1) ea nu e cu Dragnea (ba e chiar viteaza si se lupra cu el) - deci trebuie votata si de cei antiPSD; 2) a incercat sa faca lucruri marete, a avut pranuri, proiecte, dar a sabotat-o guvernul la fel ca pe oricare primar din opozitie - deci, iata inca un motiv pentru care trebuie votata de cei care urasc PSD.


      Nu vrea sa se strice nici cu cei care sunt "impotriva la abuze", doar a si zis: ea nu e impotriva la niciun proeiect legislativ. Ea nu e impotriva lui Dragnea pt modificarile la legile justitiei, ci doar pentru ca e dictator si pentru ca (fiind dictator) a incercat sa dea vina pe ea si pe oamenii ei pentru bataia din 10 august. Altfel, desigur, nu e nici impotriva bataii (doar sa nu se spuna ca e de la ea) ...
      • -2 (12 voturi)    
        Realitatea (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:44)

        VictorS [utilizator] i-a raspuns lui opinius

        e ca singura opozitie vocala pentru regimul (probabil) cel mai incompetent si corupt Dragnea sunt Johannis, Ponta si Firea.

        E drept ca nu oricine este preluat in presa, USRistii nu prea au voce drept urmare, iar PNL arata foarte foarte rau (aproape ca simti mirosul de hoit) sub "bagheta" lui Orban (urmeaza Marian Munteanu sau poate Petre Roman?).

        Orban declara ca vor inainte o motiune de cenzura daca ca nu cauta suportul 'rebelilor' din PSD.

        Ce cauta atunci?
        Jolly card pentru iesire din inchisoare?
        Bani pentru mituit la TVR?
        Cauta reteta succesului in biletele mostenite de la Tariceanu?

        Conflictul Firea - Dragnea pare cat se poate de real si eu sunt fericit cu el, Firea face si zice zilele astea exact ce trebuie ca primar al Bucurestiului, ia apararea cetatenilor atacati ilegal de jandarmi, si tipa impotriva coruptiei din Guvern.

        Nu inseamna ca are votul meu pentru presedentie (in mod clar tinta ei) dar trebuie recunoscut cand zice ce trebuie si incurajat.

        PS: metoda nu se cheama Oprescu, se cheama Basescu...
  • +31 (35 voturi)    
    Razboiul tzoapelor (Miercuri, 5 septembrie 2018, 11:58)

    Alex735 [utilizator]

    Pana mai deunazi doamna Firea statea bot in bot cu Dragnea pe la mitinguri contra statul paralel.
    Razboiul gastilor din PSD continua, speram sa se macelareasca intre ele spre binele Romaniei.
    • +19 (21 voturi)    
      Dragnea nu are onoare (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:10)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Membrii M-PSD, în frunte cu cei de vază au datoria de a arăta respect capului partidului, oricine ar fi acesta și orice ar decide. În schimb, capul trebuie să aibă grijă de oamenii săi și să îi ajute la greu.

      D-l infractor și recidivist în devenire Dragnea a încălcat obligația de onoare și nu a putut și nu a vrut să o ajute pe d-na Speranța, om devotat față de M-PSD, pentru care a pus obrazul d-na Firea și obedient față de mai marii săi. Mai mult, a încercat să îi arunce în cîrcă răspunderea pentru o acțiune în care nu a făcut decît să respecte ordinele mai marilor ei.

      Un conducător care aruncă oameni care îi arată respect la cîinii justiției și-a pierdut onoarea și deci dreptul la respect. Aceasta este marea crimă comisă de Liviu Dragnea în logica mafiotă a famigliilor din M-PSD și din acest motiv, doar o minune (sau fuga în Brazilia) îl mai poate salva de la linșajul acestora.
    • +4 (4 voturi)    
      Sfanta naivitate!!!! (Miercuri, 5 septembrie 2018, 22:16)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

      Nu este niciun "razboi" in pedesere!

      Va mai amintiti nemisounea "test de fidelitate"?

      Exact asta face Daddy, cu ajutorul complicilor sai: Ponta, Abramburica, Fierea si alti cativa "disidenti" mai marunti. Lanseza provocari, ispiteste, pentru a vedea CINE din interiorul pedesereului i8i este neconditionat fidel, si cine nu!
      Ii povoaca pe tradatori sa se demaste, ca sa ii poata elimina!
      • +2 (2 voturi)    
        Aveti un punct de vedere consistent. (Joi, 6 septembrie 2018, 5:21)

        Alex735 [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        Nimic nu trebuie sa te mai mire in ziua de azi..
        E posibil orice. Ca in desene animate.
        • +2 (2 voturi)    
          Daddy vrea sa fie sigur! (Joi, 6 septembrie 2018, 11:41)

          complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui Alex735

          Lui Dracnea ii plac CERTITUDINILE, vrea sa aib anu doar incredere, ci incredere absoluta, deplina, in subordonati, si de aceea lanseaza provocarile astea - niste inscenari menite a-i da in vilega pe cei care sunt doar caldicei, si nu sunt fierbinti pentru cauza Partidului!
  • +10 (24 voturi)    
    E singura (Miercuri, 5 septembrie 2018, 11:59)

    gamoto [utilizator]

    care ii poate sari la gat lui Dragnea, cu sanse de reusita, fiind singura ce are in spatele sau voturi directe! Chiar simplu membru PSD fiind ramane totusi primarul general al Bucurestilor.
  • +25 (31 voturi)    
    Repubilca de la Voluntari (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:08)

    lasa [utilizator]

    Mie mi s epare ca nu sunt deciziile si acuzatiile ei 100%, ci ca Pandele are si el un cuvant greu.
    Ce l-a deranjat pe pandele, de sare Fi-rea la gatul lui Dragnea?
    Se mananca intre ei, noi, amarastenii, nici sa ne bucuram nu putem pentru ca nu avem nicio perspectiva.. roz.
    Se pare ca a aparut o enclava in Voluntari (nume predestinat?)
    Liberalii, USR, Ciolos aveti si voi cate un cuvanf?
    • +4 (12 voturi)    
      Pandele? (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:48)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      Blocarea accesului la candidarea cucoanei la președenție pare să fie principalul motiv de gălceavă.

      100% de acord insa cu încheierea ta: "Liberalii, USR, Ciolos aveti si voi cate un cuvant?"

      USR mai zice dar nu se aude, liberalii însă... Ciolos sper să miște in alegeri. E nevoie de partide noi și de oameni noi ca de aer.
      • +3 (3 voturi)    
        Avem aer, ok cu partide noi, cum ... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:37)

        lasa [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        ...sa ne organizam eficient, profesionist, cu onestitate, fara milogeala publica, pentru numai o grupare unita, cu un lider autentic, cu un statut in spate si o platforma program, PR profesionist si sponsori seriosi, numai asa se poate castiga o confruntare care pare imposibil de castigat.
        Atentie, PSD insusi ne da ocazii dupa ocazii sa ii inlaturam, dar trebuie cineva sa poarte stindardul, fara sa-i fie frica de NIMIC.
        Astept mesajele de adeziune la rubrica sport, poate baietii nu sunt asa d einteligenti precum se dau.
        ASTEPT! NO, HAI!
  • +17 (23 voturi)    
    Tantii Gabiiii (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:10)

    ady77 [utilizator]

    Oricum la ce sa intamplat cu aceasta guvernare castigata de psd, si la ce "performante " sa ajuns, a-ti reusit sa compromiteti Romania, in anul centenarului.
    In loc sa va vedeti de treaba, voi ca hienele sunteti.
    Ai transformat PMB, in Voluntari 2.
    Nu iti mai plac trandafirii?
    PSD la ora actula e presul lui Livache, ai fost pres o data asa ramai.
  • +22 (24 voturi)    
    nah (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:24)

    naenae [utilizator]

    ca au suparat-o pe firica... :) Mare necaz, mare.
    • +9 (9 voturi)    
      stai sa vezi spectacol daca P$D (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:15)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui naenae

      are in filmoteca de la kiseleff ceva de pe vremea cand DUamna Gabi lucre la BNR...
  • +21 (23 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:25)

    ABCd...etc [utilizator]

    strasnic, coana joitico ... curat murdar ...
  • +29 (33 voturi)    
    a inceput... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:28)

    grongobar [utilizator]

    ...razboiul.Nu va faceti iluzii nu se lupta "cei buni" cu "cei rai",e un fel de lupta intre bandele lui Al Capone si Bugs Moran,mafiotii intre ei.La cat mai multe pirderi si daune de ambele parti.Si sa nu uit,"la multi ani" ! cu executare.
    • +10 (10 voturi)    
      Cand in politica românească (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:53)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui grongobar

      s-au luptat "cei buni cu cei răi"?

      Poate pe vremea când mulți dintre noi nici nu aveau vârsta de a vota (remember Rațiu, Coposu...) si "mărețul" popor vota FSN cu 75%.
      • +2 (2 voturi)    
        si acum... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:20)

        bdbd [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        numai ca asta nu este unul dintre cazurile astea.
  • +11 (15 voturi)    
    Unde-i "mazeta"? (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:40)

    2016 [utilizator]

    nu a comentat nimic inca, nu i-a dat Dragnea speech-ul pentru azi! Sau inca se spala pe dinti, inainte sa inhate rahatul de la Dragnea...
    • +5 (7 voturi)    
      Cecul nu speechul (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:55)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      S-a răsturnat căruța și nu au venit briefurile de la centru (pe care să muște).

      Mazeto, eu zic sa te bagi pe celălalt cont și să ne zici ce crezi tu cu adevărat, va ajuta sa te relaxezi și sa ai o imagine mai bună despre sine.

      Pe de altă parte, poate are si omu liber azi.
      • +5 (7 voturi)    
        despre mazeta (Miercuri, 5 septembrie 2018, 16:00)

        was [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Eu ca si unii cititori HN cred, ca mazeta
        (dexonline: MAZÉTĂ s.f. Jucător slab, care face greșeli la jocul de cărți, la biliard etc.; (p. ext.) ageamiu, neîndemânatic. [< fr. mazette]. )
        este o inventie a cuiva din echipa HN, doar ca sa sporeasca numarul de comentarii.
        Chiar si numele de utilizator ales sugereaza, ca defat este vorba de o persoana inventata. Nu multi utilizatori aleg nume gen Ratatul, Guta fara de puta, etc.
        Mai demult am scris, ca eu in locul creatorului mazetei as inregistra acest brand "Mazeta", ca era celebru demult, de cand citesc HN. Fiecare nou membru afla in 2-3 zile de asa zisul utilizatorMazeta.
        • +4 (4 voturi)    
          Posibil, dar improbabil! (Miercuri, 5 septembrie 2018, 22:27)

          iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui was

          Este foarte posibil sa fie asa cum zici, dar ... prin IMPROBABIL ma refer la faptul ca dumenat construiesti o impoteza complicata, cand realitatea este mai simpla: STIM BINE ca exista postaci pedeseristi, si unii platiti direct de la Maskwa, nu prin internediul lui Daddy!

          Daca era vorba NIMAI de Mazeta, poate ca iti dadeam dreptate, dar si ceilalti, sunt tot inventati de echipa HN?!

          newlook?
          echidistantul?
          Asistat?
          tony_ruznacia?!

          Tot inventati sunt?!
          • 0 (0 voturi)    
            nu-s (Joi, 6 septembrie 2018, 0:12)

            was [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

            Pare sa ai dreptate, aduc aminte vremurile cand asta punea he-he ca si subiect la toate comentariile postate. apoi de ce HN nu a blocat acest utilizator de multi ani tot nu stiu. sigur nu din motive legale, ca pot bloca daca vor.
            • +1 (1 vot)    
              da, da, da! (Joi, 6 septembrie 2018, 11:47)

              complet_retard [utilizator] i-a raspuns lui was

              Im primul rand, cum sopuneam, mai sunt si alti trolli kaghebisti.
              Ieri, unul din ei a zis "trebuie sa fii complet retard ca sa ii acuzi pe mujici", asa ca am adoptat aceasta descriere drept nick.

              Insa cu :

              "de ce HN nu a blocat acest utilizator de multi ani tot nu stiu"

              ai perfecta dreptate, este o atitudine cel putin surprinzatoare!
              Una din explicatii ar fi, desigur, ca mazeta este creatia lor ...
  • +10 (12 voturi)    
    Pecere-fesene, partidu' minune! (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:40)

    ww [utilizator]

    Cabala interlopilor din Romania reuseste ce nu a mai reusit nimeni in istorie, cu exceptia parintilor bolsevici: sa detina puterea absoluta si sa isi faca in acelasi timp si "opozitie". Lesinatele partide de dreapta (alea pe care noi, "popor de prosti", cum cu dragoste ne numesc confrati de-ai nostri, nu ne-am prezentat sa le votam la precedentele alegeri) fac ochii mari, minunandu-se cum pierd de fiecare data ocazia de a castiga macar un minim de capital electoral.
    Electoratul se trezeste entuziasmat in fiecare dimineata sa afle noi stiri despre cum mari oameni politici ca Găbiță-arhanghelița dreptatii, Abramburica, Grindeanu zis si Licheaua, Tudose, Badalau, Satanescu, Micul Titulescu etc il ataca la baioneta pe dictatorul din Telorman, fiind profund nemultumiti de "linia" partidului. Probabil disidentii lu' peste se mai calmeaza cand neamurile si interpusii le interogheaza conturile sau gand gasesc prin cutiile postale NUP-urile procurorilor.
    Strategia pedesereului e sustinuta de o parte a media pretins sustinatoare a reformei si schimbarii. Exista chiar un site dedicat prostirii electoratului de dreapta care zi de zi trambiteaza, pe langa pericolul rusesc, "fisuri" (sau fâsuri, nu e clar) in interiorul coalitiei stapanitoare, prezentand barfe din pedesere pe post de dovezi ale unei iminente rupturi a partidului de interlopi. Sa nu mai vorbim de cat e de apreciat "echilibratul" discurs udemerist.
    Iata cum am ajuns sa ne punem speranta de a-l vedea pe Dragnea impiedicat sa-si realizeze visele demente tocmai in cei care l-au sustinut si care au cel mai mult de castigat din masurile solicitate de acesta.
    La sfarsit un mic pariu: amnistia si gratierea vor trece, ca si restul aberatiilor, in ciuda "crancenei opozitii" pe care pedesereul si-o face lui insusi.
  • +13 (13 voturi)    
    si totusi... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 12:49)

    freestyle [utilizator]

    Firea se pregateste de ceva. desi a spus ca nu candideaza la presedentie. sau vrea partidul, deci vrea sa fie prim ministru.
    • +5 (13 voturi)    
      si totusi Firea (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:06)

      Dizidentul [utilizator] i-a raspuns lui freestyle

      fara sa fiu un suporter al doamnei Firea ca Prim ministru are sa faca o figura mult mai buna decit SLUGA SI ROABA LUI DRAGNEA (DANCILA)
      • +5 (5 voturi)    
        nu ma intereseaza (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:27)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

        posibilitatile de performanta a d-nei Firea in postura de priim ministru. desi in comparatie cu "Veorica" oricine poate performa. ideea era ca nu incepi o actiune de acest gen fara un scop. numai un idiot, un scandalagiu notoriu sau un procesoman face asa ceva doar de dragul scandalului si a sicanarii celuilalt. nu este cazul aici. deci Firea vrea ceva, are un scop. sa asteptam. se va dezvalui candva
  • +12 (18 voturi)    
    Sa darame cineva Grivco.... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:00)

    Reticentul [utilizator]

    A facut guvernul DA, a facut USLul, a propus un Prim ministru care a ajuns pana la urma Presedinte, a facut Coalitia de guvernare actuala.... Printre picaturi a facut si cateva luni de mititica, sa dea bine la CV, acu si-a trimis la inaintare catelusa sa latre ca buldogul, ce mai vrea Voiculescu asta frate?!
  • +13 (15 voturi)    
    In razboiul asta nu se mai iau prizonieri ! (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:03)

    Susufler0 [utilizator]

    Ar fi bine daca consecintele sale ar fi grav negative pt Dinti de Grebla, daca ar conduce la indepartarea lui din varful partidului pt ca altfel, la cat e de ticalos, asta e in stare sa manevreze de asemenea maniera incat, pt a o distruge definitiv pe Firea, la iarna trei sferturi din Bucuresti sa inghete de frig !

    Daca Firea are doar sprijinul lui barba'-su si prin acesta a lui Badalau, Stanescu, Tudose, nu este suficient pt a-l rapune !

    Ori interesul este ca in urma sfasierii intre ei, sa ajunga in fruntea haitei unul/una mai putin scelerat/a decat Dragnea, pt ca apoi lupta impotriva PSD sa nu mai aiba costuri atat de exorbitante pt tara, precum cele din prezent !

    PS. Deci, hai, fii rea in continuare ! ;)
  • +16 (18 voturi)    
    Incercare... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:18)

    venomel [utilizator]

    O incercare esuata de a castiga increderea inainte de a-si anunta candidatura, putin cam tarziu totusi
    • +7 (11 voturi)    
      simte ca se apropie funia de par (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:10)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui venomel

      in zece august a fost si ea implicata, a retras autorizatia pt. protest, pritnr'o manevra cu o cartitza pesedista, plantata in diaspora.
      asta a fost motivul invocat pt. atacul jindarilor, ca mitingul nu era autorizat...si de asta a semnat si prefecta imperfecta, fata in casa de la voluntari.
      a crezut ca toata vina va pica pe saddam dracnea si pupila sa, carmencita.
      de aia si atacurile sale au cazut pe capul lui dracnea si ale carmencitei.
      orice dovada a asocierii sale la reprimarea mitingului ar fi catastrofala, pt orice are ca tzinta de catindatura, la primarie sau la cotrocesti.
  • -7 (11 voturi)    
    hilar cum binomul mizeaza numai pe maini moarte.. (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:33)

    demaGOGU [utilizator]

    ...ptr destructurarea partidului plebiscitat de cel mai mare numar de romani.

    nu au inteles niciodata ca forta psd sta in baza de masa si nu in liderii vremelnici.
    • +6 (6 voturi)    
      Adica, ne spui tu cu alte cuvinte,. (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:46)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      .. nu au inteles niciodata ca forta PSD sta in prostia oamenilor. Go it!

      Daaa, binomul... binomul ala la care dracnea se ducea cu sticlele de vinb? La ala te referi? Aici iti dau dreptate: a mizat pe o mana moarta, pe dracnea.
  • +15 (17 voturi)    
    De abia scăpase de bărbați musiu DracNea (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:38)

    Maltese_Hawk [utilizator]

    Dau cota 10 la 1 ca Firea îl zboară pe Dragnea. E țață bună de gură, are aplomb, are cuvintele în sac, nu poate fi dărâmată fiind aleasă direct, a văzut că poate ceva la PMB.

    Șacalul LD e încolțit de hiene.
    Dragnea ..nici nu ști ce mic ai început să fi!

    Et tu BRUTĂ?
    • -7 (13 voturi)    
      nu se poate dom'le (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:54)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Maltese_Hawk

      pai nu'l zboara astia tari, barbatii cu brate tari, alde herru, helvig, sica mandolina, cioros, vasalie vamesu, b^rna, neicusor dan, si care mai se da opozitant ?!
      cum dom'le, pandelica, o cucuoana ?
      pai dece mai avem noi atatia barbati de stat, sa ne punem speranta in fustele pandelicai de voluntari ?!

      cine poarta jugu' si'a trai mai vrea
      merita sa'l poarte, spre rusinea sa !

      hai pandelica, fii barbata, da'l jos pe rudar !~:-))
      • 0 (4 voturi)    
        daca'i iese (Miercuri, 5 septembrie 2018, 19:10)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

        o propun catindata opozitiei la cotrocesti si'o si votez.
  • +4 (20 voturi)    
    Argumentele Doamnei Gabriela Firea (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:40)

    Rescator [utilizator]

    stau in picioare.Dacă intr-un termen rezonabil scăpam de Dictatorul repetent și profund malefic
    Liv Jong Unu și de gașca lui apropiată de interlopi
    și penali este un lucru bun pentru Romania.
    Ciuma Roșie aflata la guvernare,impreună cu partidul
    balama ALDE ,de numai un an și opt luni a reușit să
    dezbine țara,să distrugă economia,sanatatea,
    educația,apărarea și,in principiu,pe tot ce au pus mana.Ne-au otrăvit viața chiar in Anul Centenarului,.
    de care nu mai vorbește nimeni.Ne-au făcut de rușine
    in Europa și in restul lumii.Cred ca Doamna Primar
    trebuie sprijinită acum.Nu se poate lupta de una singură cu o Cupolă mafiotă.Toți am făcut unele
    greșeli in trecut,asta nu inseamnă că nu ne putem
    corecta.
  • +1 (15 voturi)    
    partidu' s'ar diviza in trei (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:41)

    nash pandelica [utilizator]

    unu cu dracnea, doi cu firea si restu' la mijloc, adica pe calea veche, mostenita de la pcr, ilici si bombonel.

    hahaha, asta chiar e dusa, la fel ca dracnea, betia puterii, ambitia pandelica.
    pandele viseaza sa ajunga prima doamna...:-))
    i'a pus terebentina doamnei.
    intarata'i drace !
  • +7 (9 voturi)    
    premeditarea (Miercuri, 5 septembrie 2018, 13:45)

    alex562 [utilizator]

    cea mai desteapta arata mai intai ca un atac surpriza cauzat de un eveniment aparent intamplator

    ghici ghicitoarea mea...
  • +4 (8 voturi)    
    5% (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:09)

    Kosmos [utilizator]

    Pana la alegeri
  • +8 (10 voturi)    
    Sunteti naivi (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:28)

    Cetatean002 [utilizator]

    cei ce cred ca Firea porneste acest conflict din alt motiv in afara de faptul ca dl D nu a propus-o ca varful de lance al PSD la prezidentiale. Blonda acolo tinteste insa dl D vrea sa negocieze locul ala pentru o suspendare a lui Klaus. Dar blonda atomica a inghitit prea multe sa fie tratata cu spatele de dl D, plus ca si-ar pierde un mare aliat, si e pe punctul sa piarda si o televiziune de propaganda, iar dl D stie ca reduta aia i-a mai facut probleme. Si uite asa se mananca sobolanii intre ei.
    Dle D, pentru binele tuturor, si mai ales al bucurestenilor, faceti ce zice blonda, puneti-o presedinte, numai sa plece de la primarie
  • +4 (6 voturi)    
    Picaturi de sange (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:33)

    DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator]

    In acvariul cu piranha.
  • +2 (8 voturi)    
    Bine-ai revenit la noi acasa (Miercuri, 5 septembrie 2018, 14:38)

    ruskimushki [utilizator]

    Gabriela !
  • +3 (5 voturi)    
    ...asta cu șobolănismele... (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:14)

    baligosul [utilizator]

    Madam Fii-rea se dă drept fată mare, ea locuiește în Voluntari, dar nu își face ,,mutația" la poliție, că nu ar mai putea primări la București, precum Dragnea la fel madam Fii-rea cu ,,șobolănismele" nici ea nu stă bine la legalitate. Primar general al Bucureștiului trebuie să fie o persoană rezidentă în București, ori ea care se conjugalizează prin Voluntari, cu primarul din Voluntari...
  • +6 (8 voturi)    
    mutare cu bataie lunga (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:18)

    razeshu [utilizator]

    Firea dreaq nu gandeste cu capul ei, la butoanele razboiului asta e Grivco ca de obicei, ea a ramas aceeasi prompterista. Se mizeaza ca pe termen lung dupa ce Daddy da amnistia si se pot debarasa de el ca si va fi consumat toata rezerva de popularitate, sa iasa tzoapa din spuma marii alba si imaculata, cu trecut de dizidenta la activ si super eligibila pentru prima pozitie din stat. De aia si cred ca Dinti Grebla trage de timp cu ordonantele, cu asta tine in sah haitele de baroni. Firea deci e proiectul Oprescu 2. singurul upgrade e fusta. Pe care e dispusa sa si o piarda in fata oricui ii ofera o proptea.
  • +8 (10 voturi)    
    sediul mafiei se muta la Voluntari (Miercuri, 5 septembrie 2018, 15:56)

    tahomir [utilizator]

    Sediul central, ca aveau filiala puternica acolo.
    Dragnea e istorie, o sa plece sa-i faca o vizita lui Mazare.
    Dar Firea e mai periculoasa si si mai perfida. Doar la incompenta si demagogie e la acelasi nivel.
    Dupa demisia lui Dancila dl ficus Johannis va mai da o sansa PSDului.
  • +8 (8 voturi)    
    deci o noua ordonanta 13 (Miercuri, 5 septembrie 2018, 16:13)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    e iminenta
  • -3 (3 voturi)    
    altceva e mai grav (Joi, 6 septembrie 2018, 3:49)

    Coco Whistle [utilizator]

    cum e posibil ca SRI sa aiba implementati securisti in presa libera? sa scoata ei un ziar iar lumea sa-i citeasca. e clar ca ei platesc din banii nostrii o gramada de asa zisi oameni de bine care nu ar trebui sa activeze in afara institutiei. declaratia e f grava, nu e normal ce fac astia. normal ar fi sa fie descompirati toti cei care activeaza in alte institutii decit SRI, rapid, ca sa ne vindecam.
  • 0 (0 voturi)    
    Pres(h)a profesionista (Joi, 6 septembrie 2018, 13:28)

    ruskimushki [utilizator]

    "atac dur"...
    Astia conduc doar cu atacuri, mici, spagi, samd.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version