Un băiețel de 9 ani s-a sinucis după ce a fost hărțuit de colegii săi de la o școală din Denver

de DG     HotNews.ro
Marţi, 28 august 2018, 9:27 Actualitate | Esenţial


Un băiețel în vârstă de 9 ani s-a sinucis după ce mai multe zile a fost hărțuit de colegii săi de la o școală din Denver, Colorado, informează BBC News. Mama sa a relatat că băiatul, Jamel Myles, îi dezvăluise în această vară că este gay.  

Leia Pierce, mama copilului, a povestit unui post TV local că Jamel voia să le spună colegilor despre orientarea sa sexuală.

Trupul lui Jamel a fost găsit acasă, marți, potrivit relatării mamei sale. Băiatul începuse luni cursurile clasei a patra. 

Poliția din Denver care se ocupă de caz tratează moartea băiatului ca sinucidere. 

"Fiul meu i-a spus surorii mai mari cum copiii de la școală i-au zis să se sinucidă. Îmi pare rău că nu a venit să-mi spună mie. Sunt furioasă pentru că a crezut că aceasta este opțiunea lui”, a mai spus mama. 

Ea a mai relatat că atunci când i-a mărturisit că este gay, copilul părea foarte speriat, deși i-a spus că este ”mândru”. Mama l-a asigurat că îl iubește. 

Conducerea școlii la care studia Jamel a transmis că elevii pot apela la consilieri pentru situații de criză. 

De asemenea, școala are un sistem prin care informează familiile, săptămânal, în legătură cu serviciile suplimentare oferite de acești consilieri. 

Purtătorul de cuvânt al școlii, Will Jones, a precizat pentru BBC că ”profesorii creează cadrul necesar pentru ca elevii să-și poată exprima sentimentele și să proceseze emoțiile”.

Profesorii din clasele patru și cinci îi vor chema pe părinți la discuții individuale pentru a verifica starea elevilor. 





















2298 vizualizari

  • -6 (18 voturi)    
    Suicidul este prevalent la lgbt (Marţi, 28 august 2018, 9:44)

    Lok [utilizator]

    Si societatea nu ii va privi vreodata altfel. Copii nu pot fi indoctrinati si vor vorbi ce gandesc. E ciudat ca e mai simplu si practic sa nu iti exprimi sexualitatea inainte de a trece prin pubertate. Practic un esec al politicilor progresiste de acceptare a tuturor deviatilor.
    • +4 (10 voturi)    
      Dragul meu (Marţi, 28 august 2018, 20:51)

      viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

      Spui prostii. Homosexualitatea nu este o deviatie, iar rata sinuciderilor in cadrul comunitatii LGBT este expresia discriminarilor la care sunt supusi. Un caz tragic la care tu plin de cinism gasesti justificari grotesti.
      • -2 (6 voturi)    
        Daca hetero este normal. (Miercuri, 29 august 2018, 8:28)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

        Atunci homo cum este? Fac referire la Dex unde normal inseamna starea cel mai des intalnita. Asadara homosexualitatea este o deviatie de la normal. Dar o acceptam si avem aceleasi legi pentru toti. Sub nici o forma aceleasi oportunitati deoarece suntem diferiti.
        Nu exista corleare directa in studiile de astazi a suicidului cu discrimirarea. Dar este cu bolile mintale. Iar la boli mintale avem o corelare cu suicidul.
        • +1 (3 voturi)    
          Normalitate (Miercuri, 29 august 2018, 10:53)

          viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Nu se defineste homosexualitatea in functie de dex ci in functie de studiile medicale. Oricum dexul zice ca normal=firesc, natural, ceea ce homosexualitatea este, este intalnita si in natura la animale, deci nu e creatia unor ideologi progresisti asa cum propaganda anti-gay sustine.

          "Nu exista corleare directa in studiile de astazi a suicidului cu discrimirarea."
          Exista dar nu stii tu.

          Research has found that attempted suicide rates and suicidal ideation among lesbian, gay, bisexual, and transgender (LGBT) youth is often significantly higher than among the general population.[1] LGBT teenagers and young adults have one of the highest rates of suicide attempts.[2] According to LGBT rights organizations as well as scientific research, this is linked to heterosexist attitudes and institutionalized homophobia, including the use of rights and protections for LGBT people as a political wedge issue such as in the contemporary efforts to halt the establish of same-sex marriage.[3]
          https://en.wikipedia.org/wiki/Suicide_among_LGBT_youth
          • -1 (1 vot)    
            Pai si siamezi avem in natura. (Miercuri, 29 august 2018, 14:11)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

            Este normal sa fii siamez. Si in cazul asta toti sunt normali, nu-i asa? Asadar nu mai este normal nimic (cuvantul isi pierde sensul). Imi place ciclicitatea ideei. Ma intreb adesea unde ne va duce.

            "According to LGBT rights org"... au ceva stiintific publicat? Ca stiu organizatii care spun ca vaccinurile sunt bune, altele ca sunt rele. Dar pana nu pune careva mana si publica ceva cu riscul distrugator al ofensivei stiintifice inclin sa nu respect vreo parere.
            • -1 (1 vot)    
              Siamezii nu pot trai asa (Miercuri, 29 august 2018, 22:06)

              viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Homosexualii da. Ai sarit peste asta.

              While some people believe that homosexual activity is unnatural,[10] scientific research has shown that homosexuality is a normal and natural variation in human sexuality and is not in and of itself a source of negative psychological effects.[1][11]
              • +1 (1 vot)    
                In trecut homosexualitatea era. (Joi, 30 august 2018, 8:38)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

                o boala psihica. Stiinta nu s-a schimbat mult de atunci, dar politica enorm. Avand in vedere ca homosexualitatea nu are tratament si politicienii homosexuali erau pusi in pozitii inalte pentru a fi controlati prin santaj, se prefigureaza conditiile pentru a muta de la "boala" spre o "conditie" de la nivel politic nu stiintific. Stiinta inca considera ca boala tot ce intervine in capacitatea de reproducere, pentru ca e asa de importanta.
                • -1 (1 vot)    
                  Inadecvare (Joi, 30 august 2018, 11:01)

                  viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  E frumos sa crezi in basme dar nu si cand esti adult. Adevarul este ca stiinta a evoluat enorm si odata cu ea si viziunea asupra homosexualitatii. Acum se cunosc mai multe pe baza informatiilor acumulate din neurologie, epigenetica, genetica, endocrinologie,etc. Ca tie nu-ti convine asta e alta treaba, dar considerand-o o boala de minti singur.
                  • +1 (1 vot)    
                    Toate bolile sunt diversitate in (Joi, 30 august 2018, 14:48)

                    Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

                    neurologie, epigenetica, genetica, endocrinologie,etc. Practic ceea ce spui tu este ca nu exista boli de fapt ci doar diversitate umana. Acuma am priceput si sunt de acord cu tine. E ok sa fi homosexual. Poti fi mandru de asta.
                    • -1 (1 vot)    
                      Homosexualitatea nu e boala (Vineri, 31 august 2018, 11:19)

                      viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                      Te invarti in cerc.
                      • +1 (1 vot)    
                        Viata este o boala (Vineri, 31 august 2018, 14:16)

                        Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

                        cu transmitere sexuala.
                        • -1 (1 vot)    
                          Bine (Vineri, 31 august 2018, 22:30)

                          viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                          M-ai convins :)
  • -6 (18 voturi)    
    Cam incompleta imaginea (Marţi, 28 august 2018, 10:43)

    BEDE [utilizator]

    La numai 9 ani sa descopere cum ca r fi gay? Sau, cumva, cineva l-o fi "educat" in acest sens? Din cate stiu eu, in mod natural, pe la 13 ani incepe in mod real problema cu sexul. Poate numai prin stimularea aiurea, inainte de vreme, ajung copii sa-si puna problema sexului inainte de 13 ani si si-o pun pentru ca asta vad cel mai mult pe internet si la TV si pe mai orisiunde...
    Daca spunea ca a descoperit ca este gay la 15 ani, atunci as fi zis ca asa o fi, ca, dupa ce a incercat si a vazut cum e cu sexul, s-a convins ca este gay.
  • -5 (19 voturi)    
    La 9 ani... (Marţi, 28 august 2018, 11:01)

    corneladrian [utilizator]

    I-a bagat deja in cap ca este homosexual..."sistemul" Trista educatia asta...la o varsta asa de cruda
  • -5 (21 voturi)    
    asta (Marţi, 28 august 2018, 11:57)

    martel55 [utilizator]

    trebuie sa fie pe constiinta lgbtistilor care au ajuns sa promoveze, cu ajutorul presei progresiste, aberatii cum ca iti alegi sexul si e bine sa o faci de copil....pe timpul lui Obama s-a introdus in unele scoli aberatia ca asa zisi psihologi sa discute cu copii de scoala primara sa ii "ajute" sa isi descopere oreintarea sexuala....
    • +6 (18 voturi)    
      buna asta.. (Marţi, 28 august 2018, 15:18)

      Trrusst [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      .. e ca si cum ai spune, ref. la ce s-a intamplat prin anii '60, ca pentru negrii care si-au luat vietile fiind hartuiti constant de KKK, de fapt de vina nu sunt cei de la KKK ci negrii din comunitate, care au incurajat emanciparea si egalitatea cu albii.

      in loc sa evoluam si sa ne dezvoltam mental si psihologic, preferam sa fim la fel de mici ca inainte pentru ca.. e caldut.
      • -4 (10 voturi)    
        Buna fenta. (Marţi, 28 august 2018, 17:05)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Trrusst

        Nici o legatura cu commentul anterior.
    • +3 (7 voturi)    
      Ineptii (Marţi, 28 august 2018, 20:53)

      viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      De ce continuati cu aceste aberatii sinistre in loc sa va educati in privinta subiectului ? Incepeti de aici

      https://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality
      • -2 (6 voturi)    
        Omu are dreptate. (Miercuri, 29 august 2018, 8:31)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

        Deoarece sexualitatea incepe la pubertate. Orice copil prepubescent care iubeste animalele si doar cu ele se simte in regula poate crede ca e zoofil, daca ii spui ca zoofilia este ceva normal. Din nou referire la Dex unde "normal inseamna starea cel mai des intalnita. Zoofilia si homosexualitatea nu sunt normale pentru om. Sunt acceptate.
        • +2 (2 voturi)    
          Esti in eroare (Miercuri, 29 august 2018, 11:11)

          viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

          Sexualiatea incepe in copilarie.
          https://en.wikipedia.org/wiki/Child_sexuality

          Normalitatea nu se defineste in functie de frecventa unui fenomen, ca ajungi sa declari blonzii sau pe cei cu ochii albastri drept anormali. Comparatia cu zoofilia este absurda, zoofilia este definita ca o conduita patologica, homosexualitatea nu.
          • -1 (1 vot)    
            Dar daca animalele sunt de acord. (Miercuri, 29 august 2018, 14:05)

            Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

            Nu crezi ca esti un pic sexist sa decizi tu pentru oameni si animale? E simplu sa ajungi si la deviatii de genu daca continuui cu mentalitatea progresista.

            Si normalitatea defineste la propriu frecventa unui fenomen. Inapoi la scoala, ca vad ca scoate numai comentatori.
            • 0 (2 voturi)    
              Absurd (Miercuri, 29 august 2018, 21:00)

              viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

              Animalele nu sunt in pozitia sa-si exprime acordul. Te repeti cu progresismul, nu tine de ideologie, ci de stiinta. Tu esti cel cu pozitii ideologice obtuze.
              • +1 (1 vot)    
                Verbal nu. (Joi, 30 august 2018, 8:42)

                Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

                Dar pot da semne de interes sexual si o fac. Semnele alea care acum cativa ani erau deajuns si la oameni.
                Progresismul tine de politica, daca ar tine de stiinta nu ar inventa n-spe sexualitati.
                • -1 (1 vot)    
                  Nu (Joi, 30 august 2018, 11:09)

                  viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                  Homosexualitatea nu este o boala, zoofilia are toate caracteristicile unei boli. Nu e vorba de progresism, ci de homosexualitate care este studiata de stiinta. Ideea absurda ca homosexualitatea este o inventie a progresismului este raspandita de cercurile conservatoare cu scopul de a ataca si discredita homosexualitatea. In loc sa evolueze si sa accepte descoperirle stiintifice aceste grupari prefera sa se refugieze in pseudo-confortul dat de "traditie". Le e greu sa recununoasca ca textele lor religioase s-au inselat in privinta acestui fenomen.
                  • +1 (1 vot)    
                    Stiu sigur ca atractia fata de animale (Joi, 30 august 2018, 14:46)

                    Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

                    Poate sa ajunga o conditie, a carui hormon dominant sau caracteristica neuronala va fi descoperita in timpul nostru. Ajungand sa fie tratat ca si o parte din diversitatea umanitatii. Vei fi si tu de acord ca este ceva normal.
                    • -1 (1 vot)    
                      Speculatie multa (Vineri, 31 august 2018, 11:20)

                      viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                      Dovezi zero.
                      • +1 (1 vot)    
                        Ultimul cuvant este caracteristic (Vineri, 31 august 2018, 14:17)

                        Lok [utilizator] i-a raspuns lui viorel.petrescu

                        Oricarui postac de la ONG. Dar nu cred ca am de a face cu asa ceva. Poate fi doar confuzie si propaganda consumata zilnic.
                        • -1 (1 vot)    
                          Mda... (Vineri, 31 august 2018, 22:29)

                          viorel.petrescu [utilizator] i-a raspuns lui Lok

                          Atacul la persoana nu tine loc de argumente.
  • -5 (13 voturi)    
    Bietul copil. (Marţi, 28 august 2018, 20:08)

    Godzillagrrr [utilizator]

    Victima a circului indus in mintile copiilor de miscarea LGBTetc.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version