Giuliani, către Iohannis: Protocoalele promovate de Kovesi si Maior subminează statul de drept

de Anda Zahiu     HotNews.ro
Luni, 27 august 2018, 8:07 Actualitate | Esenţial


Rudy Giuliani
Foto: Wikimedia Commons
Rudolph Giuliani, avocatul lui Donald Trump, fost procuror federal și fost primar al New York a transmis o scrisoare președintelui Klaus Iohannis și altor oficiali români în care cere verificarea protocoalelor PG-SRI și stoparea presiunile asupra judecătorilor, informează Mediafax.

Scrisoarea obținută de Mediafax, care a fost transmisă președintelui Klaus Iohannis de către avocatul lui Donald Trump: 

“Prejudiciul adus statului de drept, sub pretextul aplicării legii” 

Dragă domnule preşedinte Iohannis,  

Vă scriu ca să îmi exprim îngrijorarea în legătură cu prejudiciul continuu adus statului de drept în România, comis sub pretextul aplicării cu eficienţă a legii. 

Acest prejudiciu afectează negativ, în mod direct, cursul investiţiilor străine directe în România, deoarece niciun investitor raţional nu ar investi într-un loc în care domnia legii şi sistemul legal fac subiect al manipulării făcute de cei de la putere. 

Înainte de alegerea mea în funcţia de primar al New York-ului, am servit ca oficial de rang înalt în Departamentul de Justiţie al Statelor Unite, deținând şefia reputatului birou de procurori din New York. De-a lungul mai multor ani, ca procuror, am investigat şi urmărit personal, sau am condus acuzarea unui număr mare de cazuri de corupţie publică, ceea ce a dus la condamnarea a numeroşi demnitari. “Protocoalele secrete și excesele DNA: intimidarea judecătorilor, a avocaţilor apărării şi a martorilor”  

După căderea lui Nicolae Ceauşescu din 1989, România a făcut paşi hotărâți spre aplicarea legilor, în concordanță cu repectarea dreptului la un proces corect în regulile statului de drept. Cu toate acestea, progresele au fost subminate grav de excesele Direcţiei Naţionale Anticorupţie (DNA) a României, sub conducerea fostului procuror şef, Laura Codruţa Kovesi. Aceste excese au inclus: intimidarea judecătorilor, a avocaţilor apărării şi a martorilor; ascultarea neconstituţională a telefoanelor; mărturii silite şi procese judiciare incorecte. În plus, față de excesele făcute de DNA în numele „aplicării legii”, am luat la cunoștință cu tristeţe în cursul ultimelor luni despre existenţa „protocoalelor secrete” pe care mai multe instituţii publice le-au semnat cu Serviciul Român de Informaţii („SRI”). Acestea includ protocoale secrete cu: Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie a României; Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi Consiliul Superior al Magistraturii. Semnatarii protocoalelor secrete includ: Laura Codruţa Kovesi, din partea Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi George-Cristian Maior, care acum îndeplineşte funcţia de ambasador al României în Statele Unite, din partea SRI. 

„O amnistie ar trebui dată celor care au fost condamnaţi ca urmare a exceselor”  

Recunosc şi înţeleg importanţa luptei împotriva corupţiei. În acest sens, încurajez România să îşi reafirme angajamentul de a investiga şi a judeca corupţia în mod cinstit, transparent, şi în concordanţă cu legea. O amnistie ar trebui dată celor care au fost acuzaţi şi condamnaţi ca urmare a exceselor DNA făcute de la implementarea protocoalelor secrete, inclusiv mai multor oameni inocenţi care au fost trimişi la închisoare.  

“Protocoalele să fie verificate de o comisie de judecători internaționali”  

De asemenea, îndemn Guvernul României să înfiinţeze o comisie independentă formată din judecători internaţionali şi experţi legali, care să examineze originile protocoalelor secrete, ca şi impactul lor asupra Parchetului General şi a judecătorilor din întreaga ţară. Pe baza rezultatelor ei, comisia independentă ar putea face recomandări specifice pentru ca aplicarea legii să fie întărită în România, iar Codul Penal românesc să fie reformat, pentru a preveni reapariţia unor astfel de excese.  

“Guvernul trebuie să se asigure că judecătorii nu sunt intimidaţi de DNA sau de SRI”  

Guvernul României trebuie, de asemenea, să se asigure că judecătorii nu sunt intimidaţi de DNA sau de SRI. În consecinţă, există nevoia de a identifica sutele de dosare ale DNA despre judecători, aşa cum a descris recent un adjunct al DNA, pentru a determina numele judecătorilor, acuzaţiile şi originea acestor acuzaţii împotriva judecătorilor, precum şi cronologia şi durata acestor dosare. În sfârșit, secții de responsabilitate profesională ar trebui stabililte pentru Parchetul General, DNA, SRI şi orice alte instituţii recomandate de comisia independentă, pentru a stabili standarde potrivite de comportament şi răspundere, ca şi investigarea plângerilor împotriva acestor instituţii.  

“Un angajament în respectarea legii va îmbunătăți perspectivele investitorilor în România”  

România trebuie să clarifice faptul că rămâne angajată în asigurarea proceselor corecte, transparente, şi a respectării legii. Acest lucru va impune corectarea multelor abuzuri ale DNA şi SRI şi ar trebui să includă amnistie pentru acuzaţiile şi condamnările suspecte. Un astfel de angajament în respectarea legii va îmbunătăţi, de asemenea, apetitul investitorilor pentru a contribui la viitorul României. 

Cu respect, 

Rudolph W. Giuliani, Esq.”  

O scrisoare similară a fost transmisă președintelui Camerei Deputaților, Liviu Dragnea, președintelui Senatului, Călin Popescu Tăriceanu și premierului Viorica Dăncilă.  

Rudolf Giuliani a fost primar al orașului New York în perioada 1994-2001, în mandatul său având loc atentatele din America. Înainte de a fi primar în New York, Giuliani, a fost un strălucit procuror federal și avocat anti-mafia, la mijlocul anilor '80. Giuliani s-a aflat printre cei care au contribuit la condamnarea a opt dintre cei mai importanţi mafioţi ai vremii, printre care Anthony "Fat Tony" Salerno, Anthony "Tony Ducks" Corallo sau Carmine "The Snake" Persico, capii puternicelor familii Genovese, Lucchese și Colombo.  

El a dezvăluit, la un moment dat, că mafia a pus o recompensă de 800.000 de dolari pe capul său. În al doilea mandat de primar, mafia a oferit o nouă recompensă pentru asasinarea lui Giuliani, în valoare de 400.000 de dolari.  

În ziua atentatelor din 2001, cel supranumit "Rudy", a devenit un idol graţie capacităţii sale de reacţie. Acţiunile sale i-au adus titlul de personalitatea anului, decernat de revista Time. Giuliani a candidat fără succes la nominalizarea republicană pentru Casa Albă, în 2008. Actualmente, Giuliani este șef al echipei de avocați ai lui Donald Trump.




















8638 vizualizari

  • +25 (33 voturi)    
    Aoleu? (Luni, 27 august 2018, 8:13)

    sim18 [utilizator]

    Ati luat-o razna!
    • +27 (39 voturi)    
      Nu (Luni, 27 august 2018, 8:25)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Acest om nu reprezinta majoritatea parlamentarilor de acolo. L-a atacat si pe Mueller. este si avocatul lui Trump.

      Daca ai observat, nu prea au fost persoane din anturajul direct al lui Trump care sa atace PSD-ALDE, OUG13 sau noul CPP. Ci doar cei "clasici".

      Nu m-ar surprinde daca Giuliani asta ar avea treaba si cu Broidy.

      Da, da, multi imi vor sari in cap sa imi explice cat bine a facut. Foarte bine. Asta nu inseamna ca nu greseste. (asta daca nu sunt alte interese)
      • +3 (17 voturi)    
        ... (Luni, 27 august 2018, 9:00)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Giuliani face parte din filiera rusa a lui Trump, se explica. Si vorbeste pe la ei pe acolo despre Mueller cam ca Dragnea despre Kovesi la noi. Vremuri grele , stiu. Doar ca latul se cam strange in jurul lor zilele astea.
      • +9 (13 voturi)    
        dezinformat.. (Luni, 27 august 2018, 9:19)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        trist, dar adevarat. omul scrie despre "nevoia de a identifica sutele de dosare ale DNA despre judecători". s-a explicat clar in presa noastra de ce inspectia judiciara numara aiurea dosare doar pentru ca legislatia romaneasca obliga autoritatile sa inregistreze fiecare plangere ca dosar penal.
      • +6 (12 voturi)    
        . (Luni, 27 august 2018, 9:26)

        Ingwar [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        sigur, tipul e doar un avocat cum mai sunt inca citeva milioane in SUA, nu avem ce sa ne uitam in gura lui. cred ca acest "avocat" degraba se va duce la fund tot cu sef, fostul avocat Kohen deja il toarna pe sef deoarece a hotarit sa colaboreze cu FBI
      • +11 (15 voturi)    
        ciudat cat de bine cunoaste situatia (Luni, 27 august 2018, 10:06)

        Poiana lui Occam [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        din Romania.
        Stie numele dnei Kovesi, stie in detaliu despre instititutiile justitiei romanesti, cunoaste protocoale.
        Cine l-a consultat ? Si cu ce onorariu ?
        Dl. Giulani are la cunostinta comunicatele departamentului de stat al SUA in legatura cu justitia din Romania ? Sunt eronate ?
      • +6 (12 voturi)    
        inca o data se confirma (Luni, 27 august 2018, 10:25)

        AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        Trump este omul rusilor
      • +7 (11 voturi)    
        Anturajul Republican a lui Trump (Luni, 27 august 2018, 11:07)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        este un anturaj care se ocupa exclusiv cu problemele din SUA.
        Giuliani este o exceptie, fiind un fel de ,,politician balama".
        Face propaganda la cine plateste mai bine.
        Iar Giuliani nu face parte din ,,anturajul direct a lui Trump".
        Desi sunt amandoi din NewYork, nu erau prieteni inainte sa ajunga Trump presedinte. Acum Giuliani este doar colaborator a lui Trump ca avocat.
        A fost un film artistic despre cu Giuliani la televizor, acum vreo 8 ani.
        Era primar al NewYorkului si facea angajari la Primarie pe tot felul de favoritisme.
        • +1 (5 voturi)    
          "nu erau prieteni" (Luni, 27 august 2018, 16:45)

          anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

          deoarece erau mai mult decat atat ;) https://www.youtube.com/watch?v=4IrE6FMpai8
          • +2 (4 voturi)    
            Tu nu il cunosti pe Trump. (Luni, 27 august 2018, 18:29)

            Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui anton_carpati

            Prietenii lui adevarati sunt exclusiv familia. Are vreo 3 sau 4 gineri sau nurori. + va avea inca o nurora cand se insoara fiul cel mic.
            Restul ,,prietenilor" sunt doar amici.
            • 0 (0 voturi)    
              "Tu nu îl cunoști pe Trump" (Marţi, 28 august 2018, 0:57)

              anton_carpati [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

              Ai spus-o de parcă ești băiatul care-i lustruiește mingiuțele de golf.
              Și ce-i cu numărătoarea nurorilor și ginerilor și de ce ții să menționezi că fiul cel mic o să se-nsoare? Ai tras pe nas în timp ce citeai "Povești Nemuritoare"? Trump a recunoscut în fața presei că Donald Jr. s-a întâlnit cu agenți ruși ca să culeagă informații compromițătoare despre Hillary fără acordul lui și fără cunoașterea lui prealabilă. Ce "prieten" face asta? Omu și-o aruncat băiatu la rechini și o tăiat funia de la colacul de salvare.
              Trump nu are prieteni, Trump are interese. Dacă oamenii din jurul lui nu se aliniază acelor interese (fiind fie prea integri ca să se compromită, prea proști ca să-și acopere urmele sau prea ticăloși la rândul lor) acei oameni sunt eliminați din cercul de încredere. Loialitatea față de Trump e deasupra loialității față de țară și a competenței profesionale.
      • +6 (6 voturi)    
        Giuliani nu este (Luni, 27 august 2018, 18:25)

        paonipao [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        parlamentar in USA...acum este doar avocat si face lobby pentru cine il plateste...!

        Ma intreb daca Giuliani stie ce a semnat...?!Am impresia ca aceasta “scrisoare” a fost mai intai tradusa din romana in engleza si semnata apoi de Giuliani pentru un onorariu consistent...totul facut pe filiera evreiasca a lui Dragnea.
        • +3 (3 voturi)    
          ja-ra stie ce a.. (Luni, 27 august 2018, 20:47)

          exilatul [utilizator] i-a raspuns lui paonipao

          semnat...asa cum il doare undeva de problemele din romania..dar , banul e pe primul loc...oare a trimis scrisoare si aluia din venezuela sau din coreea de nord ...un nenoroc-t , avocat al unui escroc, care se vinde si la escrocii din ro..
    • -6 (12 voturi)    
      Aoleu, (Luni, 27 august 2018, 9:10)

      xrogo [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      asteptam cu interes raspunsul ficusului, dupa rapiditatea caracteristica, cam in jumatate de an!
    • +9 (9 voturi)    
      Trist (Luni, 27 august 2018, 15:06)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui sim18

      Rudy Giuliani nu are nicio functie oficiala de mai multi ani. Drept urmare, are dreptul sa fie platit ca sa pledeze pentru orice. E interesant daca ar putea confirma ca e platit pentru a face lobby in Romania, si de catre cine. O asemenea scrisoare poate face parte dintr-o campanie mai larga si ar fi bine sa se identifice sursa de bani.
      • 0 (0 voturi)    
        lobby-ul (Marţi, 28 august 2018, 18:45)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

        se inregistreaza si la sfarsit de an fiscal se prezinta rapoartele - de urmarit!
  • +36 (52 voturi)    
    ce tarif o avea giuliani ca sa scrie minciuni? (Luni, 27 august 2018, 8:15)

    camasa_neagra_la_gat [utilizator]

    HAI SICTIR GIULIANI!
    • +6 (12 voturi)    
      eee... (Luni, 27 august 2018, 8:37)

      Dr.Mythnick [utilizator] i-a raspuns lui camasa_neagra_la_gat

      sustinator al lui Trump ... pardon, avocatul lui Trump ...

      danseaza si el pe muzica lui Putin.
    • +7 (9 voturi)    
      exact (Luni, 27 august 2018, 10:19)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui camasa_neagra_la_gat

      Cat a costat "traducerea"in l.engleza a scrisorii pritocite la sediul PSD?
  • +24 (32 voturi)    
    Suna cunoscut (Luni, 27 august 2018, 8:26)

    D.M.A.Gogu [utilizator]

    Eu cred ca sunt grave afirmatiile legate de influenta SRI, pe care ar fi obtinut-o pe baza protocoalelor. De aceea, daca omul are informatii concrete, ar trebui sa le trimita si cei vinovati sa plateasca. Altfel ar trebui dat in judecata pentru calomnie.

    Prea imi suna cunoscute cele afirmate, doar ca venind de la Dragnea, Tariceanu, Toader. Ma intreb, de unde isi ia Giuliani infromatiile?
  • +26 (34 voturi)    
    cati (Luni, 27 august 2018, 8:26)

    nahir [utilizator]

    bani si de la cine o fi primit musiu Giuliani pentru gogorita asta?
    Asta habar nu are cu ce se mananca politica la noi si se baga in troaca noastra. Daca-l iei la bani marunti o da din balbaiala in balbaiala. E ca si cum si-ar da cu parerea orice politician de la noi cu privire la vreo lege americana.
  • +30 (34 voturi)    
    money talks (Luni, 27 august 2018, 8:30)

    barba-neagra [utilizator]

    Vedeti ce legatura exista intre avocatul (fost director FBI) lui Popescu, al lui Alexandru Adamescu si Rudolf Giuliani, care acum se rostogoleste impreuna cu Trump spre impeachment.
    Mesajul trimis de Giuliani e identic celui lansat in presa de avocatii disperatilor urmariti penal. Ce penibil...
    Asta la doar cateva zile dupa ce senatorul McCain a trimis o scrisoare cu mesaj de sprijin al independentei justitiei, al Codrutei Kovesi!
    • +4 (10 voturi)    
      putem spune sincer ca... (Luni, 27 august 2018, 11:30)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui barba-neagra

      Rusii nu dorm - vegheaza cu mare atentie ca prostimea sa fie confuza si incapabila sa analizeze situatia din teren...

      Evident ca ceva turnuri a inaltat in NY Trump si cu sprijinul lui Guliani si atunci ce ne mai mira ca banul, intrat in circutiul in natura, produce atata damages...

      Astept cu mare interes the end for Trump - lucrurile sunt in etapa finala...

      Sustin dreapta dar nu orice taliban, chiar si american, chiar si Presedinte, poate sa continue ceea ce a inceput Ronald Reagan.. Nu te pui cu FBI/CIA ca te paste...

      Legea este lege in USA.
  • +16 (26 voturi)    
    uite (Luni, 27 august 2018, 8:30)

    BillytheGreat [utilizator]

    o noua dovada ca trompeta se inconjoara de cei mai idioti cetateni USA..
  • +19 (25 voturi)    
    dumnealui (Luni, 27 august 2018, 8:31)

    andrei1232000 [utilizator]

    o fi prieten cu un alt expert in probleme romanesti, popa Terhes!
  • +8 (8 voturi)    
    Intrebare (Luni, 27 august 2018, 8:35)

    AdrianUrsu [utilizator]

    Aloo seful postacilor, ce facem acum, cum comentam? Ca ne place știrea, dar vine de la aia in care aruncam cu noroi. :)
    Si acum intr-o nota mai serioasă. Nu e asta cel care pune bete in roate FBI -ului sa nu se verifice implicarea Rusiei in alegerile din USA?
  • +5 (7 voturi)    
    Domnul avocat Giuliani (Luni, 27 august 2018, 8:35)

    ipolitic [utilizator]

    cat percepeti pentru o scrisoare in care scrie exact invers? Nu ma intereseaza cat a dat PSDragnea, eu va cer pro bono..ce ziceti? Ney no? Money talks?
  • +20 (26 voturi)    
    avocatul lui donalt trump... (Luni, 27 august 2018, 8:42)

    liviu_ [utilizator]

    pai
    1 - donald trump... ala e ofticat pe toata lumea
    2 - avocatul lui X .... in calitate de ce?!
    3 - ala stie protocoalele alea?! also Kovesi?! pe tipul lui kovesi NU s-a facut nici un protocol! Numai de aici iti dai seama cat de bine e "informat"
  • +16 (26 voturi)    
    luati urma banilor (Luni, 27 august 2018, 8:42)

    clencix [utilizator]

    Se uita mereu ca protocoalele au fost cerute de parchete pentru ca procurorii nu aveau tehnica de investigație electronică, pe care cei se se ocupă cu spionii o aveau, din cauză că procurorilor nu le-au fost acordate fonduri atunci când le cereau. Ar trebui investigați toți cei care au refuzat aceste fonduri, care sunt la rădăcina semnării protocoalelor. Că unele aplicări de protocoale au intrat în zona ilegală, să răspundă punctual cine a călcat legea, nu toți care au făcut bugete, politicienii, să scape și toți procurorii la grămadă să lase hoții în libertate că nu mai au cu ce să-i prindă.
  • +17 (19 voturi)    
    Giuliani and Freeh (Luni, 27 august 2018, 8:45)

    barba-neagra [utilizator]

    Cititi "Daily Beast" si veti afla cat de apropiati sunt Giuliani si Louis Freeh, avocatul lui Popoviciu si al fiului lui Adamescu.

    Back in August, during a contentious CNN interview about Comey’s July announcement clearing Hillary Clinton of criminal charges, Giuliani advertised his illicit FBI sources, who circumvented bureau guidelines to discuss a case with a public partisan. “The decision perplexes me. It perplexes Jim Kallstrom, who worked for him. It perplexes numerous FBI agents who talk to me all the time. And it embarrasses some FBI agents.”

    Kallstrom is the former head of the New York FBI office, installed in that post in the ’90s by then-FBI director Louis Freeh, one of Giuliani’s longtime friends. Kallstrom has, like Giuliani, been on an anti-Comey romp for months, most often on Fox, where he’s called the Clintons as a “crime family.” He has been invoking unnamed FBI agents who contact him to complain about Comey’s exoneration of Clinton in one interview after another, positioning himself as an apolitical champion of FBI values.
  • +23 (29 voturi)    
    Pare a fi un fake news sau o manipulare la comanda (Luni, 27 august 2018, 8:49)

    lasa [utilizator]

    Ce treaba are Giuliani cu Romania? In ce calitate isi exprima el opiniile?
    Acum de ce nu sare in sus PSD-ul?
    Dle Presedinte, va rog sa-i multumiti cordial, dar noi stim cine sunt penalii, incompetentii si trisorii.
    Mai e ceva: rugati-l pe Giuliani sa vada ratingul Romaniei si predictibilitatea investitionala data de Moody"s.
    • +3 (3 voturi)    
      Da, exact! (Luni, 27 august 2018, 14:39)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui lasa

      De ce ar trebui să ținem cont de opinia unor FOȘTI funcționari publici ai altei țări? Care mai sunt și AVOCAȚI ai unor urmăriți penal? Doar pentru că sunt americani? Ce funcții publice au aceștia în acest moment în Statele Unite pentru ca țara noastră să le ia în seamă OFICIAL doleanțele și sfaturile? Ce instituții publice americane reprezintă OFICIAL? Președintele Iohannis nu are de ce să le răspundă acestor indivizi plătiți probabil cu bani grei de condamnați și urmăriți penal din România...
  • +18 (22 voturi)    
    . (Luni, 27 august 2018, 8:52)

    Ingwar [utilizator]

    scandalosul Giuliani se suceste de fiecare data cind este intrebat de catre jurnalisti referitor la aventurile sefului sau Trump, conform ultimelor noutati Trump va fi p[lecat de la presedentie deoarece a platit pentru tacerea a 2 prostituate cu banii din fondul pentru electorala, ceea ce este o crima
  • +4 (4 voturi)    
    echipa de lobby (Luni, 27 august 2018, 8:59)

    silviu_dumitrescu [utilizator]

    si de consilieri lucreaza ! bineinteles platiti cu banii furati de la noi
    pentru ca sa faca acest text, Giuliani ar fi trebuit sa se documenteze cateva ore bune - nu dispune de acest timp, pentru ca are probleme mult mai mari de rezolvat pentru Trump :)
    deci a semnat o hartie ce i-a fost pusa in fata, fara sa aiba vreo calitate oficiala
    vorbim despre acel Giuliani care vorbind despre actiunile din perioada electorala ale lui Trump a spus: "collusion with Rusia is not a crime" - "o intelegere secreta cu Rusia nu este un delict" = un mare reper moral !
  • -7 (11 voturi)    
    Daca asta ii avocatul lui Trump oare astea sa (Luni, 27 august 2018, 9:03)

    xrogo [utilizator]

    fie si opiniile clientului sau, daca-i asa vai ce lovitura pentru DNA, Kovesi si toti cei care le sustineau!
  • +7 (7 voturi)    
    A3 (Luni, 27 august 2018, 9:04)

    sim18 [utilizator]

    Sa vezi discutii astazi la A3.....
  • +6 (6 voturi)    
    taraturi din toate tarile (Luni, 27 august 2018, 9:08)

    loveparade [utilizator]

    uniti-va!
  • 0 (6 voturi)    
    Noul ambasador american in RO (Luni, 27 august 2018, 9:19)

    4Runner [utilizator]

    Si-a inceput mandatul cu stangul...
    Trebuie chemat urgent la raport si sa i se arate cartonasul galben, de asemenea, pus sa dea o declaratie oficiala din partea Departamentului de Stat in care sa se spuna ca SUA incurajeaza lupta impotriva coruptiei din Ro si ca aceasta scrisoare reprezinta DOAR opinia personala a lui Rudy.
  • +4 (6 voturi)    
    nu ma asteptam de la un american, (Luni, 27 august 2018, 9:55)

    lp [utilizator]

    fie el din tabara lui Trump, sa semneze o scrisoare scrisa de mafia romaneasca. dac-as crede in teoria conspiratiei, as zice ca dragnea a strans la nunta suficient cat sa-l plateasca pe acest domn sa semneze o asemenea mizerie absurda
    • +2 (2 voturi)    
      aia sunt rusi dovediti (Luni, 27 august 2018, 22:58)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui lp

      timpul lor e limitat se pare
  • -4 (8 voturi)    
    hm (Luni, 27 august 2018, 9:56)

    gelu antigelu [utilizator]

    Protocoalele nu sunt ceva normal. Toti cei care le aparati pana in panzele albe reevaluati situatia. Aici este un conflict unde nu se infrunta albul cu negru. Ambele tabere sunt in nuante de gri. Ideea ca avem de-a face cu mafioti contra eroi este naiva si nerealista. Asta nu e un basm. e viata reala. care in Romania cam pute. Ambele tabere put. Asta e trista realitate. Fat Frumos a murit de mult.
    Ce e mai trist e ca, in general, nu este o lupta pentru principii ci pentru putere si resurse. Mai mult sau mai putin fiecare are o tabara favorita, dar sprijinul neconditionat, ochelarii de cal sunt prezente in ambele tabere. Unii se considera mai inteligenti ca ceilalti dar, dupa cum se vede, pot fi pacaliti la fel de usor. Urmariti si argumentele partii adverse, s-ar putea sa gasiti chestii care sa va puna serios pe ganduri. Gandirea critica nu e un moft, te ajuta sa nu accepti pe nemestecate orice primesti cu obstinatie.
    • +2 (2 voturi)    
      Da, bun, (Luni, 27 august 2018, 14:46)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      să ZICEM că aveți dreptate, că totul pute în România... Dar ce amestec au niște avocați americani (care mai sprijină și niște condamnați penali care ar trebui să fie extrădați din țările pe unde s-au ascuns) în politica la nivel înalt a României? Întreb și eu, nu dau cu parul...
    • +3 (3 voturi)    
      de ce nu e normal???? (Luni, 27 august 2018, 14:48)

      viziru [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      daca pesedistii fura tot ce prind, lasa telefoanele prin cutii la intrare nu e NORMAL sa poti inregistra furtul ?? si daca tu ca DNA nu ai dotare aparatura de interceptare ce facem ??? noi muncim pe de o parte si pesedistii ne fura munca pe partea cealalta ???? nu e NORMAL sa cauti ajutor ???? cine ii obliga pe pesedisti sa fure ???? nu le ajunge salariile de sute de milioane vechi pe luna ????
  • +5 (5 voturi)    
    Last Week Tonight (Luni, 27 august 2018, 10:02)

    Go2Mars [utilizator]

    Căutați pe YouTube emisiunea lui John Oliver, Last Week Tonight să vedeți ce a ajuns acest Rudy Giuliani... https://www.youtube.com/watch?v=mXQuto1fMp4
  • +4 (4 voturi)    
    intrebarea (Luni, 27 august 2018, 10:15)

    savatuf [utilizator]

    corecta este cu ce l-a suparat klaus pe trump de a simtit nevoia sa faca publica aceasta scrisoare.. E u propun un miting ..pasnic ..la casa alba de schimbare a lui trump. La cum ii stiu de pragmatici pe americani, vizavii si de campia turzii, mai nou,sunt curios cum vor actiona pentru a asigura NORMALITATEA,
    • +2 (6 voturi)    
      da, este cel mai grav semnal (Luni, 27 august 2018, 10:50)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

      pe care america trumpista il da romanilor.

      Pur si simplu ma umple de groaza: sa fie rezultatul intalnirii Putin-Trump? Alta Yalta? Alta Malta?
      Adica, S-A TERMINAT? Este inceptul sfarsitului?
      • +1 (1 vot)    
        s-a sfarsit cu trump (Luni, 27 august 2018, 22:59)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui revo

        si odata cu el toti tampitii platiti de rusi
  • +14 (16 voturi)    
    mda (Luni, 27 august 2018, 10:15)

    CRMS [utilizator]

    Asteptam si scrisori deschise din partea sustinatorilor lui Maduro.
    • +3 (3 voturi)    
      Da, aveți dreptate, (Luni, 27 august 2018, 14:49)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

      și din partea apărătorilor lui Pablo Escobar, dacă acesta ar ma fi pe lumea asta...
  • +11 (13 voturi)    
    Giulianii face o mare confuzie. (Luni, 27 august 2018, 10:18)

    Rahan5 [utilizator]

    El este un etnic italian care a trait in lumea cu legislatie si organizare statala cu baza Anglo-Saxona. Organizare Statala a SUA destul de diferita de Romania. Acolo se voteaza uninominal, complet diferit de Romania unde se voteza cu Partidul.
    Un lider de partid poate fi mult mai periculos in Romania decat in SUA. (Se vede experienta Dragnea)
    Laura Codruta Kovesi a trait in Romania, care are conceptie romanica de organizare a statului, cu modificari esentiale nefavorabile Romaniei, de timp slavic-bulgaresc de la influenta lui Iliescu in redactarea Constitutiei de la 1991.
    Deci lumea legislatiei SUA si lumea legislatiei Romaniei sunt destul de diferite, si nu Laura Codruta Kovesi a inventat principiul protocoalelor dintre institutii, si nu e nici o dovada ca Laura Codruta Kovesi a promovat acest concept, al protocoalelor.
    Ea s-a folosit de principiul protocoalelor, ca orice alta Institutie Publica din Romania, asa cum a devenit la moda de foarte multi ani.
    A o baga pe Codruta ,,la inaintare" ca vinovat al ideii de protocoale este o absurditate. Cand se faceau protocoale in Romania, Kovesi nu era inca procuroror in pozitie de conducere in Romania.
    Giuliani de fapt, probabil habar n-are de situatia din Romania. Ar fi mult mai credibil sa scrie asta un procuror important din Italia, care prin cunostiinte despre ,,Comisia de la Venetia " stie mult mai bine situatia din Romania. In plus Italia este parte semnatara a ,,Comisiei de la Venetia". SUA nu are nci o treaba cu ,,Comisia de la Venetia".
    • -6 (10 voturi)    
      Frumoasa (Luni, 27 august 2018, 10:44)

      savatuf [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      incercare de justificare a ceva ce nu poate fii justificat intr o societate normala ..si anume ca oameni nevinovati, din motive politice, au ajuns la puscarie, sau au fost demisi, pe baza acestor protocoale . Mai tineti minte cum kovesi l-a cercetat pe SEFUL ei prim procuror Nitu pt girofar si dupa demisia acestuia, a constatat ca fapta nu exista si a inchis dosarul ..pai hai sa ne imaginam daca asa ceva se intampla in sua ..vedeti diferenta...NITU a fost EVALUAT la girofar ..simplu nu. De dosarul MUSTATA nu mai am stomac sa vorbesc ..il las pe basescu.
      • +3 (5 voturi)    
        asa si.. (Luni, 27 august 2018, 14:17)

        CRMS [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

        Care-i legatura intre protocoale si girofarul lu' Nitu ?
        Protocoalele s-au facut, in primul rand, pentru ca politicienii romani nu au dat bani la parchete ca acestea sa se utileze cu mijloacele tehnice necesare urmarii penale in sec XXI. Prin urmare. ca workaround, procurorii s-au aliat cu SRI-ul pentru ca acestia aveau tehnica necesara..dar asta nu se spune la A3.
        • -3 (5 voturi)    
          Daca (Luni, 27 august 2018, 16:16)

          savatuf [utilizator] i-a raspuns lui CRMS

          ar fi fost vorba numai de interceptari , cu toate ca ccr a stabilit clar ca sunt ilegale, este vorba de CERCETAREA PENALA pe care SECURITATEA are voie sa o faca conform protocolului secret. In nicio tara din lumea asta nu exista protocoale cu serviciile . Legat de girofar ma gandeam ca TT sa l cerceteze pe lazar ca umbla si el cu girofar ce atata evaluari ..pe modelul kovesi.
          • +4 (4 voturi)    
            pai.. (Luni, 27 august 2018, 18:26)

            CRMS [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

            Daca Procuratura n-are buget ca sa trimita procurorii sa cerceteze spalarea de bani in Brazilia, ce-i rau in faptul ca se duce SRI-ul in locul lor ?
      • 0 (2 voturi)    
        In Istorie, Justitia face si greseli, (Luni, 27 august 2018, 18:45)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui savatuf

        e stupid sa facem polemica pe cest lucru.
        Eu vorbesc de marea masa de condamnati pentru coruptie. Eu as fi facut o lege de Tragere in Teapa in Piata Victorieii a tuturor cu mai mult de 3 ani de inchisoare pentru coruptie. Tepele pot fi montate deasupra stalpilor de iluminat stradal, ca sa fie vizibil si de la Snagov unde au acesti indivizi vilele.
  • +3 (9 voturi)    
    pacat (Luni, 27 august 2018, 10:47)

    revo [utilizator]

    uite ca, pana la urma, nimeni nu poate sari peste umbra lui. Ar fi ramas in istorie ca primarul erou care a gestionat criza din 9/11.
    Asa, va fi uitat, pentru ca istoria nu iarta. Avocatul lui Trump... avocatul mafiei dambovitene, si inca una de foarte proasta clasa, primitiva. Cat? Pentru cat sau pentru ce si-a vandut bruma de decenta care-i mai ramasese?
  • +6 (6 voturi)    
    Cu alte cuvinte... (Luni, 27 august 2018, 11:05)

    avint [utilizator]

    Dati liber la hotie ca sa fure si ai nostri!

    Pana nu se va face o analiza serioasa, dar nu cu scopul de a albi coruptii, ci pentru stabilirea adevarului si a apararii bugetului, vom trai in bezna. Bezna pentru noi, muritorii de rand, of course.
    Daca tot se vrea o comisie de experti, ar fi bine sa se analizeze si modificarile aduse de PSD-ALDE la CP.

    Am observat ca PSD are lobby -isti buni in SUA. Opozitia doarme. Somn usor!
  • +3 (3 voturi)    
    chestiune de tarif... (Luni, 27 august 2018, 11:31)

    ..13 [utilizator]

    Orice avocat pentru intocmirea unui inscris cere o suma.

    Oare care a fost valoarea inscrisului?
    I just wanna know...
  • +4 (6 voturi)    
    Sa inteleg (Luni, 27 august 2018, 11:37)

    eleVenereCtions [utilizator]

    ca incep sa se panicheze Trump si prietenii lui rusi?

    Nu-i problema. Mueller is coming for you.
  • +4 (4 voturi)    
    Da; (Luni, 27 august 2018, 11:37)

    0_Gandalf [utilizator]

    Cu baiatul asta ce e ? Alo te-ai pierdut prin Europa de Est ? N-ai treaba aici.
  • -7 (9 voturi)    
    nasol (Luni, 27 august 2018, 12:49)

    Incomod3 [utilizator]

    licuriciu'va da ce-i urati voi psd-ului...
    PS cine-si imagineaza ca Giuliani vorbeste asa de capu' lui sau platit de lobby, e tampit sau idiot... asta-i un avertisment adresat tembelilor care au inceput sa-i deranjeze cu istericalele lor pe adultii de la masa :)
  • +4 (6 voturi)    
    asteptati putin .... (Luni, 27 august 2018, 13:36)

    viziru [utilizator]

    giuliani asta va ajunge si el pe la puscarie ...... este inevitabil .....probabil e o camaderie intre hoti, ceva de genul asta.....
  • -1 (5 voturi)    
    Ipocrizie si dublu standard (Luni, 27 august 2018, 14:19)

    Setalcott [utilizator]

    UE zice ca apara independenta justitiei din Polonia: stat de drept.
    Giuliani zice ca apara justitia din Romania: catastrofa.
    • +1 (1 vot)    
      compari mere cu pere... (Luni, 27 august 2018, 16:16)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      in primu rand avocatu ala
    • +1 (3 voturi)    
      Gresit (Luni, 27 august 2018, 17:06)

      aramos [utilizator] i-a raspuns lui Setalcott

      Giuliani apara coruptii.
      • +1 (1 vot)    
        Giuliani apara pe oricine il (Luni, 27 august 2018, 20:02)

        Rahan5 [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        plateste. Nu conteza daca banii vin de la KGB-ul lui Dragnea.
      • 0 (0 voturi)    
        Si (Luni, 27 august 2018, 20:03)

        Setalcott [utilizator] i-a raspuns lui aramos

        UE apara comunisti
  • +3 (5 voturi)    
    o mica adaugire... (Luni, 27 august 2018, 16:13)

    liviu_ [utilizator]

    srisoarea aluia seamana IZBITOR cu declaratiile pesedeilor si ale antenistilor....
    nu contine limbaj juridic, ignora prezumtia de nevinovatie... nu cere cercetarea protocoalelor , ci le considera deja ilegale etc etc etc....
    concluzia mea e ca omu ala ori are un interes, ori a fost pacalit (totusi putin probabil), ori e de o incompetenta incredibila.... eu pariez pe prima varianta!
  • +1 (1 vot)    
    Aceasta asa zisa scrisoare (Marţi, 28 august 2018, 0:44)

    Isobar [utilizator]

    a fost conceputa in Romania,probabil corectata traducerea in biroul "Consultantului in probleme de Drept" Dl.Giuliani si semnata de Domnia Sa la primirea banilor.
    Se stie ca In Statele Unite aceasta casta din care face parte si Dl. Av. Giuliani este cel mai bine platita.
  • +1 (1 vot)    
    Giuliani este un tembel, (Marţi, 28 august 2018, 12:00)

    Ponta [utilizator]

    care latra doar sa arate cat de important este.
    In realitate este vai steaua lui daca se coboara la /// gen Dragnea.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version