VIDEO Iohannis, un nou mesaj după violențele din Piața Victoriei: După ce a compromis actul de guvernare, PSD a venit și cu o componentă represivă / Apelul președintelui la membrii PSD, societatea civilă și opoziție

de C.D.     HotNews.ro
Luni, 13 august 2018, 13:31 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Într-o a treia intervenție după acțiunea brutală a Jandarmeriei la protestul de vineri, Președintele Klaus Iohannis a acuzat PSD că, după ce a compromis „actul de guvernare și legiferare” a venit acum și cu o „componentă represivă”. „Nu cumva cei care vor să îngenuncheze justiția și-au dorit o diversiune pentru a construi o tensiune nejustificată și falsă în societate?”, a întrebat retoric șeful statului, adăugând că „PSD a câștigat alegerile, însă actuala sa conducere abuzează de acest lucru pentru a ataca populația, justiția”. Iohannis a făcut un apel la membrii PSD „să ia în serios protestele” și a cerut, totodată, societății civile să rămână mobilizată, iar opoziției să creeze o alternativă la actuala putere. 





Șeful statului a susținut că „România traversează o stare de gravă tulburare”, în care atitudinea civică a fost „aspru pedepsită”. 

„Violența și reprimarea brutală a manifestanților nu sunt acceptabile sub nicio formă. Atacarea oamenilor nevinovați, atacarea jurnaliștilor, atacarea femeilor și copiilor este de neconceput pentru un stat european. Iar cei vinovați trebuie identificați rapid și pedepsiți. Indiferent cine sunt și de unde sunt. Fie că vorbim de huligani sau de cei care nu au știut sau nu au vrut să îi izoleze pentru a permite deturnarea protestelor pașnice. Soluția aleasă, aceea de a dispersa în totalitate manifestația, în loc de neutralizarea huliganilor violenți, este condamnabilă și nu poate fi justificată”, a spus Iohannis.

„Condamn la fel de ferm acțiunile celor care au atacat jandarmii”, a adăugat el, subliniind că după trei zile nu există niciun responsabil și nicio demisie, iar explicațiile ministrului de Interne și Jandarmeriei sunt „subțiri”.

„Explicațiile publice, extrem de subțiri și de slab probate, ale Ministrului de Interne nu au convins, cum nu au convins nici explicațiile Jandarmeriei. Au trecut deja trei zile și nu există niciun responsabil pentru ce s-a întâmplat vineri în Piața Victoriei. Aici există două planuri. Planul judiciar și am cerut deja Procurorului General anchetarea faptelor antisociale produse în piață, iar ancheta trebuie dusă urgent până la capăt, aflat adevărul și responsabilii trași la răspundere. Violența împotriva cetățenilor care se opun guvernului prin proteste pașnice este caracteristică regimurilor autoritare, nu României europene de astăzi. Există, totodată, și un plan politic. În orice țară cu oameni responsabili aflați la conducere, până la această oră am fi avut cel puțin o demisie. Suntem, pentru a câta oară, martorii unui Guvern care se preface că nu aude și nu vede revolta oamenilor. Nimeni nu și-a asumat responsabilitatea politică pentru ce s-a întâmplat.", a declarat Klaus Iohannis. 

Apel la membrii PSD

Șeful statului a susținut că actuala conducere a PSD abuzează de faptul că a câștigat alegerile „pentru a ataca populația, pentru a ataca justiția, pentru a scoate România de pe drumul său european și euro-atlantic” 

„Majoritatea românilor nu este de acord cu direcția în care PSD duce România. Sunt însă de acord membrii PSD cu aceasta direcție? Riscă ei să arunce România în haos doar pentru a ține în brațe această grupare care a confiscat partidul? Sau își asumă responsabilitatea înainte de a fi prea târziu? Nu avem nevoie de instabilitate și de o criză socială prelungită. Oamenii se vor revolta și în continuare dacă sunt ignorați. PSD trebuie să înțeleagă că actuala conducere a partidului și a Guvernului este profund nocivă, cu efecte nebănuite pe termen lung. Fac pe această cale un apel la membrii PSD să ia foarte în serios protestele din aceste zile și să înțeleagă că trebuie să guverneze pentru oameni și nu împotriva lor”, a spus președintele. 

Apel la societatea civilă și la opoziție

De asemenea, președintele a făcut apel la societatea civilă să nu se demobilizeze. 

„Este foarte important ca societatea civilă să fie vie și vigilentă, să se implice cu toată forța în viața socială și politică întrucât contribuțiile ei din ultimele decenii sunt incomensurabile pentru evoluția democrației românești. Acest apel nu este un apel la revoltă, ci la responsabilitate și la implicare. Doar împreună putem să schimbăm această stare de lucruri”, a spus șeful statului. 

Pe lista președintelui a fost și opoziția, Klaus Iohannis făcând apel la formațiunile de opoziție să ajungă la o înțelegere pentru a oferi o alternativă la PSD. 

„Alternativa nu vine de la sine. Doar lucrând cu determinare și înțelepciune, se poate ajunge în situația de a obține încrederea oamenilor. Stă și în mâinile opoziției responsabilitatea de a asigura stabilitatea ţării şi menținerea României pe drumul normalității. Este nevoie, fără îndoială, de un dialog susținut între toate forțele de opoziție. Oamenii politici responsabili știu să lase deoparte interesele mărunte și orgoliile și să pună mai presus interesul țării. Iar interesul românilor este de a opri abuzurile actualei majorități. Cu înțelegere între partidele de opoziție se obține ceea ce spuneam mai devreme: alternativa așteptată de români”, a declarat Iohannis. 

HotNews a transmis LIVE TEXT și LIVE VIDEO declarațiile președintelui.


















16356 vizualizari

  • -24 (84 voturi)    
    Iohanis urmareste cu ingrijorare (Luni, 13 august 2018, 13:39)

    Martinezu [utilizator]

    evenimentele. El spune ca nu este bine asa ceva pentru democratia noastra pentru care el avea pregait n alt parcurs, pas cu pas. Eventual Cu un al treilea pas, dar nu a mai avut vreme.
    De 4 ani asteptam sa se trezeasca ca ramane fara obiectul muncii.
    El in schimb alege sa mai dea o sansa PSD ului.
    PSD ul alege sa il puna pe linia moarta ca nu mai are nevoie de aprobarile lui.
    • +45 (67 voturi)    
      Și ce ai vrea? (Luni, 13 august 2018, 13:49)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Să iasă cu buzduganul în P-ța Victoriei?Citești și crezi prea mult în basme.Democrația înseamnă și proteste la care puterea trebuie să răspundă cu da sau nu.Nu cu gaze lacrimogene,tunuri cu apă,diversioniști.Ce sa întâmplat este o notă proastă pentru PSD-ALDE.Protestatarii au discutat cu nimeni.Deci la guvernare este nimeni.Pe cine protejau jandarmii dacă nu era nimeni în Palatul Victoria?
      • +27 (39 voturi)    
        O vizita la spital? (Luni, 13 august 2018, 16:01)

        dick357 [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Iti dau eu un exemplu ce putea sa faca (si inca nu e prea tarziu).
        Ar fi putut sa mearga sa faca o vizita la spital la ranitii care sunt inca acolo. Nu doar la jandarmerita (dar nici sa nu o uite) dar si la cei raniti de actiunile jandarmilor.
        Cu asta nu incalca nici constitutia, nici nu prea se putea gasi nod in papura de catre P$D.
        • +9 (27 voturi)    
          nu prea (Luni, 13 august 2018, 18:17)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui dick357

          Presedintele Romaniei nu este Regina Maria.

          Si in alta ordine de idei, Primul Ministru al Romaniei revine in tara ... cand totul se termina.
      • +12 (34 voturi)    
        Ia sa vedem (Luni, 13 august 2018, 16:01)

        Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        Putea sa convoace CSAT ul in noaptea de vineri?
        Avea acest drept? Avea aceasta obligatie?
        In piata victoriei la guvern 100000 de cetateni erau asaltati cu gaze si bastoane.
        Mai mult, printre amarati se aflau persoane cu copii . Altele erau in scaun rulant.
        Putea sa aiba loc o busculada in care sa gasim zeci de morti? Foarte foarte posibil. E un miracol ca nu s-a intamplat.
        Erau intrunite conditiile intrunirii CSAT?
        NU stiu , intreb. Ce risca daca facea asta?
        • +7 (15 voturi)    
          Exerciții de imagine (Luni, 13 august 2018, 18:10)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Da, ar putea incerca sa fie ceva mai vizibil, dar ajută? 2-3 acțiuni de PR de genul asta și va fi taxat imediat că o face doar pentru capital politic.
        • +2 (14 voturi)    
          nu (Luni, 13 august 2018, 18:18)

          Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Nu, nu putea, Nu avea temei legal si nici baza faptica.
        • +2 (8 voturi)    
          CSAT (Luni, 13 august 2018, 21:35)

          Bandixit [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

          Foarte perspicace propunerile astea cu "sa fi convocat CSAT"... Adica sa ii strige la intalnire pe urmatorii:
          http://csat.presidency.ro/ro/prima-pagina/componenta-csat
          Rezolvau impreuna o multime de lucruri.
          • -3 (5 voturi)    
            e ceva mai complicat (Marţi, 14 august 2018, 0:12)

            Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Bandixit

            Mai uita-te la componenta si incearca sa vezi dincolo de ce se vede.
      • -1 (5 voturi)    
        ..." ce vrei tu ? " (Luni, 13 august 2018, 22:13)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui asavreau

        ... " noi buna pace... . si de n-o fi cu banat " ...
    • -5 (45 voturi)    
      Pacat (Luni, 13 august 2018, 14:23)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Nu știu daca a realizat dar si-a pierdut credibilitatea, dacă apare la TV doar sa o tragă de urechi PSD-ul fără sa ia atitudine, poate ca mai bine ar fi sa stea acasă sa se uite la TV.

      Oricum, pana acum a cam făcut jocul PSD-ALDE, nu s-a băgat in bătălia cu Dragnea si asa am ajuns sa fim umiliți de Politia și Jandarmeria Română care deși au jurat sa-si protejeze poporul îl apără pe Dragnea și pe penalii din PSD.
    • +15 (33 voturi)    
      Concret, ce ar trebui sa faca (Luni, 13 august 2018, 14:48)

      TheDudeLebowski1988 [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

      Nu-l apar pe Johannis, nu sunt deloc de acord cu felul in care s-a comportat in anumite momente importante, dar intreb si eu, ce ar trebui sa faca, ca presedinte, concret?

      Ce prerogative are astfel sa le poata da macar una dupa ceafa lu Dragnea & company?
      • -11 (29 voturi)    
        Tu ii dai doar una la ceafa (Luni, 13 august 2018, 15:10)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

        crocodilului care te trage in apa sa te molfaie ?
        • +6 (18 voturi)    
          Scriem povesti cu crocodili? (Luni, 13 august 2018, 15:17)

          TheDudeLebowski1988 [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

          @ruskimushki

          Foarte pertinenta si plina de sens intrebare, mai ales in contextul discutiei.
          • 0 (0 voturi)    
            Le Bou, ai macar 12 clase (Marţi, 14 august 2018, 13:56)

            ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

            dupa cum scrii, ma gandeam ca prinzi "ideea".
            … shi zici ca vrei sa se schimbe oameni din sistem ? Cu cine, cu astia care nu inteleg o fraza ?
  • -30 (52 voturi)    
    presimt (Luni, 13 august 2018, 13:43)

    cucuveauamov [utilizator]

    "nisteeee peeeenali nu ma lasa sa merg in Tenerife. Nu am venit la protest pentru ca geaca rosie imi tinea de cald. Ii indemn pe romani sa faca un guvern (al meu) in fata la Antipa (pot alege si din exponatele din Muzeu). Trebuie sa fim civilizati, asa ca Mu#e PSD.

    PS. Nu am terminat de citit decizia CCR. Voi continua pe plaja."
    • +12 (16 voturi)    
      Iar esti pe dinafara (Luni, 13 august 2018, 19:26)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Ia-ti medicamentele
    • +3 (5 voturi)    
      Ce e interesant (Marţi, 14 august 2018, 0:19)

      C0tilli0n [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      Ca postacii PSD comenteaza doar pe articolele mai importante, legate de Iohannis, PSD, proteste sau ceva legi ale justitiei, pe articolele mai mici nu intra, nu sunt platiti sa comenteze acolo asa ca nu comenteaza, intelegerea e intelegere :))
  • -19 (43 voturi)    
    hai cererea de demitere (Luni, 13 august 2018, 13:50)

    Mazeta [utilizator]

    a cincea oară va fi cu noroc.
    • -15 (25 voturi)    
      Imi esti simpatic, brusc (Luni, 13 august 2018, 15:11)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      na un + sa manci ceva.
    • +7 (9 voturi)    
      PSD confiscat de conducerea sa (Luni, 13 august 2018, 18:20)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Pana acum de 4 ori s-a incercat demiterea ""sefilor" care au confiscat PSD.

      A cincea oara cred si eu ca le va iesi si membri PSD vor scapa de capusele din propriul partid..
  • +1 (39 voturi)    
    S-A SCULAT... (Luni, 13 august 2018, 13:54)

    schroedinger [utilizator]

    Domnu' Presedinte?
    Doarme greu, mititelu'!
    Putea sa fie cucerita tara de 3 ori in acest timp si el n-ar fi apucat sa spuna un cuvant.
    Mama lui de FB nenorocit! Cat timp mananca ca sa scrii doua randuri...
  • +13 (31 voturi)    
    Domnule Iohannis, (Luni, 13 august 2018, 13:59)

    lp [utilizator]

    Astept mai multa implicare, si un ton mai dur ! Uitati-va numai la cateva filmulete in care apar copii gazati.... Credeti ca ticalosii care au ordonat asta merita un ton bland ?
  • +20 (28 voturi)    
    Ce-i cer eu Presedintelui: (Luni, 13 august 2018, 14:06)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    1. Sa nu se lase inselat de posibilele regrete si promisiuni venite din partea Vasilicai dupa sedinta de guvern de azI.
    2. Sa nu se rezume la cererea demisiei Carmencitei ci sa ceara demisia Guvernului.
  • -1 (33 voturi)    
    Daca aveai sange in instalatie ... (Luni, 13 august 2018, 14:11)

    KTerinca [utilizator]

    Nu o mai acceptai si pe Viorica, dupa ce ai acceptat doi PM de la PSD inainte.
    Ai mers insa pe burta, ca sa-ti fie tie mai comod.

    Apoi, tot daca ai fi avut sange in instalatie, nu ai fi demis-o pe Codruta, indiferent de consecintele politice asupra ta.
    Ai fi avut de castigat in cele din urma.
    Am fi vazut ca ai co..e.
    Nu ai avut insa, asa ca .... sa nu mai auzim de tine.

    Sa vina altul care sa dovedeasca ca este barbat si are curajul sa lupte cu ciuma rosie, nu doar sa o labareasca aiurea, ca sa nu i se murdareasa "costumul politic".

    NU te mai votam, lasa-ne !
    • -1 (15 voturi)    
      Chiar va imaginati (Luni, 13 august 2018, 19:01)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      cumva ca herr johannis , iese asa usor din comoditatea domniei sale .
      Doar am tot asteptat sa vedem in ce consta programul dinsului " Romania lucrului bine facut " , eu cel putin nu am constatat ca s-ar fi indeplinit ceva din acest asa zis proiect de tara , nici nu prea stiu bine ce anume cuprinde .
      Eu am tot cautat acest proiect dar nu l-am gasit undeva detailat , doar lozinci , adica ceva in sensul sa fie bine ca sa nu fie rau
  • +12 (26 voturi)    
    E normal, dar (Luni, 13 august 2018, 14:28)

    TheDudeLebowski1988 [utilizator]

    E normal sa apara presedintele in astfel de momente sa condamne violentele de ambele parti, dar si modul de comportament al Jandarmeriei.

    In acelasi timpu, domnu' profesor, v-am votat dar mi s-a parut de prost gust faptul ca atunci cand Kovesi a fost demisa, ati lasat purtatorul de cuvant sa anunte ca semnati demiterea sa. N-am inteles de ce ati facut jocul asta.
    Stiu ca nu avea ce sa faceti mare lucru, dar poate macar cativa draci puteati sa invocati sa-i ia pe PSD+ALDE.
    • +9 (13 voturi)    
      de ce? (Luni, 13 august 2018, 18:46)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

      Cel mai probabil a lasat purtatorul de cuvant sa prezinte demiterea Pentru a nu le da o satisfactie in plus celor de lapasDragnea..Eu inteleg anumite fustrari..dar omul are niste limite ,destul de puternice si e atacat din toate partile..
      Eu unul cand l-am votat nu m-am asteptat sa il vad in fiecare zi la tv injurand Psd,desi nu poate face nimic in mod real..am stiut ce votez..multi,nu.
  • +2 (12 voturi)    
    accepta intrebari? (Luni, 13 august 2018, 14:36)

    Coco Whistle [utilizator]

    daca da, unde e statul de drept tovarase?
  • +3 (13 voturi)    
    PSD a castigat alegerile dar nu PSD guverneaza (Luni, 13 august 2018, 18:24)

    Dedalus [utilizator]

    S-A SCULAT PSD!

    Deja au aparut voci ca PSD trebuie sa revina la membrii sai.

    Incompetenta nu merge prea mult la guvernare. Asta s-a vazut zilele acestea. Nu cred ca este om sanatos la minte, inclusiv din PSD care sa creada ca un astfel de guvern ne-ar putea apara in caz de grija sau, sper sa nu - de conflict armat.

    PSD a castigat alegerile, dar nu PSD guverneaza acum. Ci un grup care l-a confiscat.
  • +8 (12 voturi)    
    Astept Parchetul militar (Luni, 13 august 2018, 18:27)

    aniod [utilizator]

    Pentru ca oamenilor sa li se faca dreptate. Sunt 60 de plangeri penale in acest moment.
    Ce-ar fi sa nu ne mai platim impozitele la timp? Le-ar conveni? S-ar uita cu ochii in soare? Dar noi cum ne uitam, asteptand DREPTATEA?
  • +11 (19 voturi)    
    Doua intrebari! (Luni, 13 august 2018, 18:30)

    Nonidem [utilizator]

    Doua intrebari: 1. Cat de prost sa fii sa crezi aberatiile acestei adunaturi de borfasi?
    2. Cat de abject, marsav,mizerabil,ordinar sa fii sa emiti astfel de aberatii de la nuvelul conducerii "marelui" partid care a incalecat amarata asta de Tara si nefericitul ei popor? In 1990-minerii, azi jandarmii!Mai grav, mult maim grav ca in 1990
  • +3 (13 voturi)    
    primul ministru nu a fost in tara (Luni, 13 august 2018, 18:31)

    Dedalus [utilizator]

    Primul ministu a plecat in vacanta la momentul oportun. Si a revenit dupa evenimente.

    Functia de prim ministru nu e una de sculer-matriter (sa fiu iertat pentru exemplu).

    PRimul ministru nu trebuie sa intre in concediu "pentru ca si-a luat bilete". PRimul ministru este obligat sa-si intreupra concediul in situatii precum cea de vineri.

    Nu vreau sa spun nimic despre ce , cine ce a fost si cum a fost.

    Si fara a fi luata drept o pozitie impotriva PSD, nu are nici o treaba cu partidul, vreau sa spun foarte clar ca un asemenea prim ministru trebuie sa isi dea maine demisia.

    Presedintele PSD este obligat sa ii ceara demisia. Daca nu o face pierde masiv. Dar pana la urma, intr-adevar e treaba lui proprie si personala, daca nu pricepe ca ar fi mai mult decat tras de par sa dea vina pe presedintele tarii in aceasta situatie.

    Pentru ca, presupunand ca ar fi fost vina Prsedintelui Tarii, cu atat mai mult Primul ministru trebuia sa fie in tara vineri.

    Nu exista nici o iesire logica din aceasta situatie decat demiterea primului ministru.
    • 0 (0 voturi)    
      Niste fazani. (Marţi, 14 august 2018, 8:58)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      S-au repezit cu minusurile ca sa-i faca pe plac Tatucului.

      Niste fazani.

      Tot ei vor fi tapii ispasitori, orice ar face.

      Dupa o viata pierduta la tastatura, cu doi lei in punga..

      Vai de capul lor.
  • +7 (15 voturi)    
    si cu asta, basta! (Luni, 13 august 2018, 18:31)

    revo [utilizator]

    gata, mormanul considera ca si-a facut datoria. A urmarit cu atentie, a condamnat cu moderatie, ca un presedinte impartial al tuturor romanilor, acum gata, ce mai vreti?

    Eu nu pot sa cred ca SRI-ul pretenarului Helvig nu are nimic, nimic, nimic altceva decat ce i-a transmis oficial Vioricai! Daca este asa, atunci acea institutie trebuie desfiintata!

    Nu se poate, la nicio alta demonstratie nu au bagat de la bun inceput testosii in piata, cu arme si munitie de lupta, butelii cu gaze si tanc cu apa. La nicio alta deminstratie nu au fost lasati huliganii sa-si faca de cap pana la lasarea serii. Trebuie sa fi fost un motiv. Cum varianta cu atacarea Guvernului de catre demonstrantii din diaspora cade de la bun inceput, inseamna ca PSD a avut un alt motiv pentru crearea unui nou 13-15 iunie 1990.

    Deci, cine si ce a stiut? Cine pe cine si ce anume acopera? De ce? Pentru santaj? Pentru dat la gioale in spatele cortinei? Un fel de "v-am prins, vrajitoarelor, acum sunteti la mana mea, la mila mea"?
  • -2 (10 voturi)    
    Este clar (Luni, 13 august 2018, 18:33)

    g01an [utilizator]

    Urmareste suspendarea. Bravo. Nu pot sa zic ca nu sunt de acord, sunt din tabara celor care prefera sa faca asta de la numirea lui Dancila. Nu s-a putut atunci, nu o mai are pe Kovesi de aparat, deci acum este momentul sa forteze o suspendare si un referendum. Mai ales ca se apropie de final strangerea de semnaturi #farapenali. Sper ca vor urma alegeri anticipate.
  • +6 (14 voturi)    
    SUBESTIMARE (Luni, 13 august 2018, 18:35)

    ZaR [utilizator]

    Cred ca subestimam gravitatea situatiei si dificultatea pozitiei in care este Iohannis. Exista o ruptura enorma in societate intre tineri, intelectuali, emigranti pe de o parte si "bolsevici", sa le spun asa, pe de alta parte...miza e foarte mare pentru viitorul Romaniei. Per ansamblu insa este vorba de lipsa de pricepere a tuturor de a gestiona democratia si tranzitia la economia de piata.
    • +3 (9 voturi)    
      are cine, dar tac (Luni, 13 august 2018, 21:14)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui ZaR

      Este o tacere vinovata a intelectualilor romani.

      In special a celor de dreapta. Care nu se "murdaresc" ei cu politica.

      Este nevoie de un program de dreapta calr, politic. Cine sa il faca? Zidarii?

      De-asta bine a spus Presedintele: cooperare cu societatea civila.
  • +12 (20 voturi)    
    o situatie dificila (Luni, 13 august 2018, 18:44)

    pragmatism [utilizator]

    Presedintele se afla intr-o situatie fff dificila pt ca psd-ul are o majoritate sufocanta ... Daca se iesea la vot in 2016, azi eram departe!!! Sper sa invatam din aceasta perioada toxica si sa iesim masiv la vot!!! Astfel ... ii vom spulbera!!!
    • +5 (9 voturi)    
      Conducerea PSD nu are sprijin ci doar sperie (Luni, 13 august 2018, 19:51)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui pragmatism

      PSD are o majoritate, Dar nu grupul care il conduce.

      Au fost 2 spisoade majore in parlament in care s-a vazut ca PSD nu este tocmai monolit.

      Mai trebuie priceput si ca parlamentarii nu fac nicio politica. Ei raspund doar ordinelor partidului.

      In momentul in care PSD revine la membrii sai, de la cei care l-au confiscat, la butoanele majoritatii parlamentare vor fi alte forte.
  • +5 (13 voturi)    
    Prea... (Luni, 13 august 2018, 18:47)

    Nonidem [utilizator]

    Prea doct, prea generalist,prea civilizat cu borfasii-si de acum- criminalii astia!Nu cu apel la decenta,responsabilitate,bun simt si constiinta civica rezolvi ceva cu brutele, primitivii,trogloditii din PSD!!In limitele bunei cuviinte-de altfel proprii Presedintelui, trebuia sa dea cu ei de pamant, sa solicite identificarea imediata a criminalilor si demisia imediata a sefilor jandarmi si responsabililor politici.Cand PSD l-au murdarit cu incredibilele aberatii, cu marsavele lor ipoteze, reactia lui nu a fost -in limitele amintitei decente prezidentiale-pe masura!
  • +2 (10 voturi)    
    de acord,dar... (Luni, 13 august 2018, 18:59)

    mike_the_hunter [utilizator]

    Total de acord ,dle presedinte. Dar nu era mai bine daca o refuzati pe Viorica, aveatei surse de informare si stiati inaintea noastra ca e o analfabeta? O Elena Ceausecu 2, o parvenita, ca si Olguta, sau madam Dan.Declansati o criza politica, da, nu e era bine , nu mai era stabilitate. Dar acum e ? Oameni nevinovati batuti de jandarmi stau la coada zi si noapte sa depuna plangere la Parchetul Militar . Asta e bine? Turisti din Israel batuti fiindca treceau cu taxiul pe acolo, jurnalisti romani si straini batuti si ei.
    Nu trebuia sa ne transmiteti un mesaj inregistrat din Sibiu. Trebuia sa fiti aici, la Cotroceni, in piata, in spitale, la coada la Procuratura,sa vorbiti oamenii ,cu jandarmii. Asa as fi facut eu...fiind asa simt ca ar trebui sa fie un presedinte al Romaniei. Mai aprope de oameni,si Dv. nu sunteti, ca va riscati cariera politica si scaunul.
  • +10 (20 voturi)    
    In acest moment, daca ridicam presiunea pe PSD, (Luni, 13 august 2018, 18:59)

    Habermas [utilizator]

    PSD va plesni. Democratic. Pentru ca vor intelege pana si batranii pe care le santajeaza ei ca sunt inselati.
    PSD = HOTIE
    PSD = salbaticie
    PSD = marlanie

    Acuma, PSD va cauta samanta de scandal, si vor cauta motiv sa instaureze o dictatura direct si fara perdea, pentru a putea preveni anchetele si in general orice contestatie.
    • +1 (5 voturi)    
      corectez: batranii pe care ii santajeaza (Luni, 13 august 2018, 19:16)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Habermas

      (scrisesem initial "toate babele pe care le santajeaza" si am schimbat).
  • -4 (16 voturi)    
    Mda, ai gangurit .... acum la somnic (Luni, 13 august 2018, 19:11)

    KTerinca [utilizator]

    Trebuia sa ii convoci de urgenta la Cotroceni in dimineata asta pe Dancila, Dan, pe aia de e prefectul Bucurestiului si pe seful Handarmeriei Romane.
    Sa le ceri inca o data oficial, direct, fata in fata, demisia.
    Sa declari apoi declansarea de urgenta a unui referendum in care sa fie intrebati romanii daca sunt de acord cu moodificarea Constitutiei, pentru posibilitatea demiterii guvernului in cazul violentelor nejustificate si a incalcarii grave a drepturilor omului.
    Referendum organizat in cel mai scurt timp posibil.
    NU am evoluat deloc ca democratie in 29 de ani.
    Am ramas la fel ca pe timpul mineriadei din Iunie 1990.
    Ne calca in picioare fortele de represiune, dupa cum primesc ordin de la stapanii vremelnici.
    Era odata Chitac, in Iunie '90, acum e o cocota numita Dan.
    Aceeasi obedienta fata de putere. In cazul lui Chitac, erau generate de speranta de a ramane deasupra legii si chiar de frica de a nu fi judecat pentru faptele criminale de la Revolutia din 1989 (fapte care s-au dovedit adevarate in cazul lui Chitac), acum obedienta e generata de prostie si slugarnicie fata de un sef penal, care ar face orice numai sa scape de parnaie.

    Iar domnia voastra. D-le. Johannis, esti mult prea slab pentru vremurile in care traim.
    • +8 (10 voturi)    
      Degeaba le cere fata in fata demisia (Luni, 13 august 2018, 19:35)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      De altfel a si cerut-o. Cat timp PSD inca e constant in sondaje (adica atat timp cat acei oameni inca se identifica cu PSD), PSD-istii vor rade in nas oricui, indiferent de cat si cum li se cere demisia.
  • +6 (10 voturi)    
    alegeri anticipate (Luni, 13 august 2018, 19:23)

    Francisc 1 [utilizator]

    alta solutie nu este!
  • +9 (11 voturi)    
    somnicul primului ministru (Luni, 13 august 2018, 19:55)

    Dedalus [utilizator]

    Primul ministru a stat departe de tara cand au fost tulburari.

    Este incalificabil.

    Daca maine izbucneste un razboi sa inteleg ca tot Guvernul o tuleste "in vacanta"" in Brazilia sau mai stiu eu pe unde?!

    ===

    Nu are nicio importanta cine si ce a facut la miting.

    Situatia a fost prost gestionata iar raspunderea poltica exista orice ai face.

    Cine nu poate gestiona o mana de zurbagii poate gestiona presedintia UE?!!
  • +3 (13 voturi)    
    nu sunt de acord (Luni, 13 august 2018, 19:58)

    Dedalus [utilizator]

    Presedintele Romaniei nu putea sa refuze numirea doamnei Dancila, Nu avea niciun temei legal.

    Si , pana la urma, PSD are raspundere aprimului ministru, nu Presedintele tarii.

    De fapt, membrii PSD nu mai au demult un cuvant de spus in politica partidului.
  • -1 (13 voturi)    
    "Ce putea sa faca, biata molusca?" (Luni, 13 august 2018, 20:27)

    ww [utilizator]

    Hai sa vedem ce putea sa nu faca, pentru ca tara sa nu ajunga colhoz si feuda israeliano-comunista, de sorginte sud-americana:
    - sa nu-l fi numit pe Hellvig (o alta molusca dupa chipul si asemanarea celei de la Cotroceni);
    - sa nu-i fi nominalizat pe Grindeanu, pe Tudose, pe Dancila, pe analfabetii si slugoii lui Dragnea in guverne si in institutii cheie ale statului;
    - sa nu o fi revocat pe Kovesi;
    - sa nu fi coordonat non-combat-ul jenant al dreptei la alegerile din 2016 (o mai tineti minte pe Gorghiu pe post de arhanghelita in lupta cu balaurul pedeserist?)
    - sa nu mai joace, din gura, teatrul ieftin de opozant al pedesereului, dar faptic sa inchine statul roman in fata acestui partid de interlopi.
    - sa nu..... lista ramane deschisa
    Cine e molusca de la Cotroceni? Un individ manjit de dosare penale, la fel ca pedesereii, care a savurat fiecare lovitura aplicata justitiei. Cei care l-au pus acolo (mai tineti minte spectacolul cu votul "interzis" in diaspora, cu rol crucial rezultatul votului) au avut parghii puternice cu care sa-l stranga de dragalasul sau gat nemtesc.
    • +4 (6 voturi)    
      of doamne (Marţi, 14 august 2018, 1:05)

      csan [utilizator] i-a raspuns lui ww

      ce -mi plac mie astia care isi dau cu presupusul si habar nu au ce poate sa faca presedintele. Nimic din ce ati prezentat acolo nu putea sa faca. Nu constitutional. Ce sa faca cu referendum? Ce a facut si Basescu. Tot la mana parlamentului ajunge. Nu mi-a placut si nu-mi place acest Iohanis de cand se aliase cu voiculescu si se vedea prim ministru. Dar nici nu-mi place sa ma ia de prost astia , ai lui dragnea,resposabili cu maipularea
      • 0 (0 voturi)    
        niste prosti (Marţi, 14 august 2018, 9:00)

        Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui csan

        Manipulatorii aia sunt niste imbecili,

        Se cred mari propagandisti.

        Dar habar nu au de nimic. Tehnicile lor sunt fumate prin alte parti.

        Dar aici ii plateste fraierul de Dragnea.
  • +3 (13 voturi)    
    aia n-au fost jandarmi (Luni, 13 august 2018, 20:32)

    Razvan_M [utilizator]

    Au fost MERCENARI TOCMITI DE PSD. Asa trebuie tratati.
  • 0 (8 voturi)    
    ce putea sa faca primul ministru? Sa stea in tara! (Luni, 13 august 2018, 22:12)

    Dedalus [utilizator]

    Ma abtin sa calific prestatia primului ministru al Romaniei care a avut intr-adevaro atitudine de molusca ( a nu se intelege ca o fac molusca) fugind cu coada intre picioare fix cand avea loc mitingul.

    Dupa aia s-au gasit tot felul de caraghiosi care sa incerce in fel si chip sa dea vina pe Presedintele tarii.

    Sau sa acrediteze ideea ca ar fi putut sa faca, dar nu a facut din nu stiu ce cauze rocambulesti scoase din putul gandirii (gen "manjit cu dosare penale"), o jalnica incercare de manipulare a unor imbecili sinistri.

    Vai de mama lor de consilieri si de grupuri de postaci!

    Ii iau banii lui Dragnea ca sa il "apere", de fapt nu fac absolut nimic in afara de ... a-i lua banii!

    Cu atatia bani jumuliti de la membri PSD onesti (aia care platesc cotizatiile), m-as fi asteptat la mai mult.
  • +4 (4 voturi)    
    Intrabare (Luni, 13 august 2018, 22:49)

    h.bogdan [utilizator]

    Daca PSD-ul s-ar retrage de la guvernare, Iohannis il pune pe Ciolos Prim-ministru?
  • +6 (8 voturi)    
    10.000 teroristi au trecut granita (Luni, 13 august 2018, 23:01)

    Ciobanul Bucur [utilizator]

    O fata de la A3 considerata ceva mai la locul ei a anuntat asta seara ca in ultimele zile peste zece mii de teroristi straini specializati in lupta urbana au venit in Romania pentru a participa la protestele din Piata Victoriei. Unul dintre ei a si fost prins asta seara in Piata Victoriei avnd asupra lui o prastie.
    Culmea e ca niste oameni care cred eu nu au judecata alterata au luat de buna informatia si au inceout sa comenteze speriati pe marginea acestui anunt.
    • 0 (4 voturi)    
      :))):))) (Marţi, 14 august 2018, 0:21)

      Miruna77 [utilizator] i-a raspuns lui Ciobanul Bucur

      ahahaha
      dar tu ai cam crezut-o, nu?
  • -9 (11 voturi)    
    Ce asteptari (Luni, 13 august 2018, 23:18)

    A310 [utilizator]

    as pute sa am de la o persoana obedienta , care a participat la un protest ilegal (cu geaca rosie ) .
    El isi doreste sa aiba guvernul lui , care sa distruga Romania in totalitate , si asa Romania este o colonie de rangul cel mai de jos .
    Totul face parte dintr-un joc cu miza mare , respectiv este vorba despre resurse .
    Poate va aduceti aminte de protestele priviind Rosia Montana , din care firmele sorosiste au castigat pe bursa sute de milioane USD , iar statul roman o sa plateasca daune de multe milioane de USD catre Gabriel Resources .
    • +3 (5 voturi)    
      Wait, psd ce face? (Marţi, 14 august 2018, 1:01)

      Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Speculezi aiurea in vreme ce psd distruge pe bune, nu imaginar.
    • +2 (4 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 14 august 2018, 1:55)

      Miruna77 [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Dragnea a reusit sa faca din tara asta o colonie nesigura, impredictibila, de cea mai joasa speta.
      El a reusit sa darame tot ce au mai incercat alti maiputinpsihopaticael conducatori.
      A reusit sa demoleze sperantele minime ale pesimistilor, a reusit sa arunce in derizoriu orice, a reusit sa aduca abjectia pe culmi nemaivazute.
      Are o amanta mai mica decat fii-sa dar vrea referendum coalitie pt familie, are un fiu obez, dezgustator dar gazeaza fiii draguti ai oamenilor normali, are bani furati etc etc
      Totusi, tara asta Romania e atat de fragila - cu institutiile ei subrede, cu oamenii saraci multi si manipulabili, cu gestul obscen/ ridicol sa isi faca cruce, cu manipulari grosolane ca sa justifice d. In fine. Vulnerabili
      • 0 (0 voturi)    
        Manipulare (Marţi, 14 august 2018, 11:45)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui Miruna77

        im diferite forme este prezenta in toate domeniile , inclusiv clipurile publicitare sunt forme de manipulare , daca facem referire la manipularea sociala , este o alta discutie .
        Din afirmatiile dvs nu rezulta ca aveti dovezi irefutabile , sunt numai supuzitii .
        Nimeni nu face referire la faptul ca aceea adunare publica a fost una ILEGALA .
        Cine decide sa participe la o actiune ilegala , trebuie sa isi asume si riscurile posibile , respectiv sa suporte consecintele .
        Eu imi mentim opinia ca jandarmetia s-a comportat mult prea elegant .
  • +2 (6 voturi)    
    superb (Marţi, 14 august 2018, 0:20)

    Miruna77 [utilizator]

    Nu stiu cine este sfetnicul, dar e un discurs perfect. Exact asta e ceea ce vreau sa aud de la un om responsabil din prima linie a tarii. Nu minciunele, gogomanii gen "x dezbinatorul" si alte telenovelisme. Un discurs matur, de oameni care nu mai au 15 ani si se isterizeaza hormonal cu "ba pe-a matii", cum face toata ciuma pesedista.
    Dar cred ca asta e definitoriu acum: oamenii ramasi in urma, analfabetii functionali, victimele psdului care inteleg nivelul dragnea&co - numeric cei mai multi - si cei care "au crescut", ca au avut sansa lor si care au dreptul, capacitatea, dorinta cu dialog, colaborare, respect etc... asa e poporul, asa e clasa politica. Si tot cei cu sanse trebuie sa lupte sa se adapteze la realitatea asta, cum poate fiecare, ramanad sau plecand. Dubioasa tara. Si trista rau.
    • +1 (3 voturi)    
      pai vezi? (Marţi, 14 august 2018, 1:07)

      Dedalus [utilizator] i-a raspuns lui Miruna77

      Nu sunt ei cei mai multi. Doar ca ei se vad mai bine.

      Trebuie doar rabdare si o anume stare de lupta continua pentru a trai in Romania.

      Iti trebuie intr-adevar mult mai mult curaj sa ramai decat iti trebuie ca sa pleci,

      Dar... nu mor caii cand vor cainii.
    • +1 (5 voturi)    
      nu prea ii pot sa-i dau 10 (Marţi, 14 august 2018, 1:54)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui Miruna77

      faptul ca au fost victime, nu l-au facut sa se coboare pe cimpul de lupta si nici sa-si onoreze vitejii. Cuza l-ar fi batut la fundul gol pina isi cerea biberonul cu lapte.hai Romania, cu atitia romani minunati, cu diaspora rasarita ca pasarea phoenix, le cintam prohodul infractorilor de o sa le iasa pe nas.
  • -1 (1 vot)    
    dreptul de a protesta (Marţi, 14 august 2018, 8:58)

    vodatepes [utilizator]

    Adormitul de la Cotroceni ne-a spus ca toti avem dreptul de a protesta. Ok Nimeni nu neaga acest drept dar a uitat sa spuna ca protestele trebuie facute respectand legea. Deci in subsidiar adormitul spune " protestati fara insa sa respectati legea.
    Credeam ca venind in fruntea tari un etnic german acesta va promova peste tot respectarea legii. Germanii sunt oameni corecti care respecta regulile si legile. In tot discursul avut nu spune ca protestele trebuie facute cu respectarea legii. Omisiune importanta care da aripi huliganilor. Pacat ca acest individ pateaza reputatia etnicilor germani care sunt caracterizati prin cinste, corectitudine, muncitori si reponsabili in privinta respectari legilor si regulilor. Este un individ balcanizat dedat la confort si invarteli.. Ghinion pentru ROMANIA
  • 0 (0 voturi)    
    herr johannis (Marţi, 14 august 2018, 12:45)

    A310 [utilizator]

    cred ca ar fi benefic , daca tot te ocupi cu manipulari abjecte , sa iti incerci sa iti insusesti niste tehnici de manipulare mai rafinate .
    Dar nu cred ca o sa fie usor pentru tine , deoarece chiar tu ai afirmat ca ai nevoie de mult timp ca sa citesti , dar sa mai si intelegi ce citesti


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version