UPDATE VIDEO Un viaduct s-a rupt sub un tren încărcat cu biodiesel, mai multe vagoane au căzut într-o râpă / Mecanicul era băut / Prefect: Linia era închisă pentru reparații. A intrat pe o zonă fără cale ferată şi, în virtutea inerţiei, locomotiva a trecut podul şi a scăpat

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 12 august 2018, 10:42 Actualitate | Esenţial


Tren deraiat
Foto: Captura Digi 24
Un fir de circulație de pe un viaduct s-a prăbușit duminică dimineață sub un tren cu 23 de vagoane cisternă încărcate cu biodiesel, cinci vagoane au căzut în râpa de dedesubt. Potrivit poliției, mecanicul garniturii era băut, având o alcoolemie de 0,72 mg/l în aerul expirat. Prefectul de Dolj a spus că respectivul fir era închis pentru reparații , era o porțiune fără cale ferată, și nimic nu trebuia să circule pe el. 



UPDATE 14.02 Circulația trenurilor va fi deviată pe ruta ocolitoare Caracal - Piatra Olt - Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulației pe Magistrala CF 900 pe distanța Craiova - Caracal, anunță CFR.

UPDATE 13.20 Prefectul de Dolj: ”Se pare că mecanicul de locomotivă a ignorat semnalele date de la gara din Cârcea. El trebuia să treacă automat pe firul 2 şi nu a trecut. Nu ştiu ce s-a întâmplat. Cert este că a mers înainte chiar pe unde nu erau şinele de cale ferată şi s-a rupt podul pe toată lungimea lui doar jumătate, pe firul 1, iar cealaltă jumătate, pe firul 2, este intactă. Practic, a intrat pe o zonă fără cale ferată şi în virtutea inerţiei locomotiva a trecut podul şi a scăpat, de asta nici nu sunt victime omeneşti. Dar restul de vagoane care erau în spate, pe pod, 6-7 vagoane, au căzut în gol". (Agerpres)

UPDATE 12.41 Mecanicul trenului de marfă care a deraiat în județul Dolj era băut. Pe numele lui se va întocmi dosar penal pentru prezența la serviciu sub influența băuturilor alcoolice. 

”A fost testat cu aparatul etilotest, rezultând o alcoolemie de 0,72 mg/l în aerul expirat. Se întocmește dosar penal pentru prezența la serviciu sub influența băuturilor alcoolice, infracțiune specifică lucrătorilor de cale ferată, și distrugerea sau semnalizarea fazică. În cazul producerii unor accidente feroviare, în ambele situații este pedeapsă de la trei la zece ani închisoare”, a declarat pentru Mediafax purtătorul de cuvânt al IPJ Dolj, Cosmin Grădinaru.

UPDATE 11.16 Narcis Purcarescu, prefect Dolj: Firul era oprit pentru circulația trenurilor, pentru reparatii. Teoretic nu trebuia să circule nimic pe el. Cercetările sunt în curs. E devreme să vorbim despre vinovați, vinovății. Pe linia 2, din câte înțeleg, se poate circula, dar trebuie verificat temeinic podul.

UPDATE 10.04 Potrivit ISU DOlj, vagoanele sunt încărcate cu biodiesel și nu există pericol de explozie. Imaginile difuzate de Digi 24 arată că un viaduct s-a rupt sub garnitură și câteva vagoane au căzut într-o râpă

UPDATE 10.47 ”Garnitura are în componență 23 de vagoane și locomotiva. Dintre acestea, șapte sunt deraiate”, au spus reprezentanții ISU Dolj.

Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că circulația feroviară este închisă începând cu ora 8.20 pe raza SRCF Craiova, între stațiile CF Malu Mare și Banu Mărăcine, din cauza deraierii unor vagoane din compunerea unui tren de marfă, aparținând operatorului privat GFR (Grup Feroviar Român).

Trenul, care avea în compunere 23 de vagoane și circula pe distanța Slobozia - Veche Curtici, transporta produse petroliere. Potrivit CFR, vagoanele deraiate s-au răsturnat în viaductul Cârcea.

”La fața locului se deplasează reprezentanții autorităților care vor ancheta cauzele producerii acestui incident, precum și echipele de specialiști care vor interveni pentru eliberarea gabaritului. În prezent un tren de călători a fost oprit în parcurs (IR 1797 – în stația CF Jianca) și așteaptă redeschiderea circulației”, arată Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA.


















9807 vizualizari

  • +18 (30 voturi)    
    da... (Duminică, 12 august 2018, 10:51)

    karula [utilizator]

    E modalitatea lu' Dragnea de asi aproviziona cu combustibil pt iarna votantii?
  • +28 (32 voturi)    
    Au dreptate ministrii (Duminică, 12 august 2018, 11:00)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Statul este cel mai bun administrator. Se vede rezultatul dupa 30 de ani.
    • -3 (5 voturi)    
      accidentele feroviare au fost ale privatilor (Duminică, 12 august 2018, 19:28)

      D-or [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

      Si podul de la Buzau ar fi trebuit intretinut si reparat de privatul care a inchiriat infrastructura.

      Da, statul e mai bun administrator!
  • +21 (25 voturi)    
    ha ha ha (Duminică, 12 august 2018, 11:10)

    Stapanu [utilizator]

    oare de ce nu ma mira?! votati pzd, votati porkul!!!
  • +17 (25 voturi)    
    PSD va lasa sa muriti (Duminică, 12 august 2018, 11:12)

    2087 [utilizator]

    PSD nu stie sa plateasca salarii, daramite sa intretina un pod.

    Si nu-mi spuneti ca PSD nu e CFR, fiindca CFR este o organizatie eminamente comunista.

    Sunt profund incompetenti, birocratici si iti cer locul de munca daca aplici pentru card.

    O mizerie de la cap la coada.
  • +11 (19 voturi)    
    acarul paun... (Duminică, 12 august 2018, 11:42)

    tranzistor [utilizator]

    ce redeschidere a circulatiei??? cine o sa aiba nebunia sa semneze pentru redeschiderea circulatiei? pai celalat fir o fi mai breaz????
    • +20 (22 voturi)    
      Celalalt fir e safe (Duminică, 12 august 2018, 12:35)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui tranzistor

      Daca pe acesta cazi in rapa, pe celalalt fir urci ka cer.
  • 0 (24 voturi)    
    Iohannis (Duminică, 12 august 2018, 12:35)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    Este sponsorul politic si autorul moral al acestui accident. Rusine!
    • +6 (6 voturi)    
      Iohannis (Duminică, 12 august 2018, 16:59)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      De cand presedintele gestioneaza companiile de stat si economia? Tu esti din alt film. Buna dimineata.
  • +21 (21 voturi)    
    Va avertizez !!!! (Duminică, 12 august 2018, 12:50)

    polonyca [utilizator]

    Asta e o jucarie pe langa ce urmeaza: pe ruta Salva -Viseu , sunt 5-6 viaducte si 2-3 tuneluri care , cu toate au fost construite in 1950 ( aproximativ....) , de atunci ele nu au fost nici macar.....zugravite !!! Nu vrea sa ma gandesc ce o sa se intample , si este f.f. posibil , cand unele dintre ele o sa inceapa sa cedeze.....Viaductele sunt , in medie , la inaltimi intre 10 si 15m fata de vaile pe care le traverseaza !!! Doamne fereste....!!!! Cred ca asta e si motivul pt care , pe ruta Sighet-Bucuresti , trenul (interregio) face 14 ore...!!!!!!!!!!
    • +12 (14 voturi)    
      mami (Duminică, 12 august 2018, 13:24)

      Carpe diem [utilizator] i-a raspuns lui polonyca

      face 14 ore pentru ca imberbii de la siguranta circulatiei in loc sa repare,pun restrictii de viteza.
      ar trebui oprita circulatia ( lasand la o parte betivanii care conduc marfare, aia ar trebui arestati).
      e crima sa pui in pericol viata atitor oameni.

      probabil ca nici nu au cu ce sa repare, din moment ce firmele alesilor sug la tot ce misca pe linia ferata,psd-ul ia tot ce ramine din bruma de profit si baga in gaurile negre ale promisiunilor electorale.

      nimeni nu misca nici o ancheta,ca sa nu deranjeze capusile de partid ,evident majoritatea psd , pentru ca ei sunt la rand la rapt , dupa usl ( cativa ani) si pdl( zece ani).

      tara asta nu se mai face bine.
      moare incetul cu incetul.
  • +9 (11 voturi)    
    RO tzara in care orice este posibil ! (Duminică, 12 august 2018, 13:22)

    Plagarus [utilizator]

    Mecanicul era adeptul lui Soros ?
  • +10 (10 voturi)    
    Lol (Duminică, 12 august 2018, 13:26)

    HP [utilizator]

    A observat cineva partea asta din comunicatul IPJ Dolj ?

    "infracțiune specifică lucrătorilor de cale ferată"
    • +12 (12 voturi)    
      Mi se pare normal (Duminică, 12 august 2018, 13:38)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui HP

      Pentru ca probabil ca nu ar merge pe anumite rute, nici nu s-ar sui in tren stiind in ce stare sunt...
  • +14 (16 voturi)    
    Olteanul Vicepremier Paul Stanescu (Duminică, 12 august 2018, 13:27)

    Rahan5 [utilizator]

    poate va incepe sa povesteasca, cum ca vina apartine ,,Statului Paralel" cu viaductul prabusit.
    • +3 (7 voturi)    
      De ce să (mai) povestească? (Duminică, 12 august 2018, 13:30)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      Păi e la mintea cocoșului, numai sorosiștii s-ar mai putea îndoi de asta (dacă sunt plătiți, firește!).
  • +8 (8 voturi)    
    Cam asa ... (Duminică, 12 august 2018, 13:29)

    0_Gandalf [utilizator]

    ... avanseaza si Romania.

    Pe principiul ``Stiti domnule cum merge trenul ?``

    `` Nu; cum ?``

    `` Simplu, pe sine.``
    • +6 (6 voturi)    
      Hyperloop (Duminică, 12 august 2018, 14:31)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui 0_Gandalf

      A la Roumanie...
  • +15 (15 voturi)    
    Cum putea mecanicul . . . (Duminică, 12 august 2018, 14:42)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . .chiar nebaut fiind sa schimbe firul de circulatie? Trebuia sa opreasca trenul sa coboare si sa schimbe personal macazul? Nu e treaba dispecerului de trafic? Sau daca nu e automatizata calea a unui acar? Citez:Prefectul de Dolj: ”Se pare că mecanicul de locomotivă a ignorat semnalele date de la gara din Cârcea. El trebuia să treacă automat pe firul 2 şi nu a trecut. Nene ori bati campii fara sa ai habar ori circulatia pe caile ferate romane a ajuns atat de rea incat mai bine o opresti definitiv!
    • +13 (13 voturi)    
      locomotiva GFR (Duminică, 12 august 2018, 14:58)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      avea sistemele de indusi si dsv defecte. Cine i-a dat liber la circulatie cu mecanicul beat si cu sistemele de siguranta nefunctionale, spune-mi tu mie.
      • +10 (10 voturi)    
        Habar nu am . . . . (Duminică, 12 august 2018, 15:14)

        Vali Cel Batran [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        . . . de unde sa stiu? Tata a fost CFR-st si banui ca macazurile se schimba. fie manual ca acum 50 de ani fie automat de la un dispecer. Dumneata vii si-mi sugerezi ca putea mecanicul cu ajutorul unor sisteme sa scmimbe firul de circulatie! Asa o fi ca poate esti mai in tema! Cine i-a dat drumul beat? Cred ca era treaz si a baut pe parcurs! Sau la privat stacheta disciplinei nu este prea sus?
      • +4 (4 voturi)    
        "mecanicul automat".. (Duminică, 12 august 2018, 22:16)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        Recunosc, nu ma pricep. Explicati-mi si mie, cum "trebuia sa treaca automat pe firul 2" si de ce este vina mecanicului de locomotiva ca nu s-a intamplat?

        Din toata povestea eu inteleg ca o firul 1 era inchis circulatiei, dar totusi nu era "inchis"... doar iti comunicau aia de la gara din Cârcea ca nu ar trebui sa o iei pe acolo. Ca si cum as merge cu masina pe autostrada si mi-ar comunica Dorel de la drumuri cu steguletul ca daca o iau pe pod pe banda 1 o sa descopar prea tarziu ca au scos placile de beton si le-au inlocuit temporar cu trestie...
    • +5 (5 voturi)    
      stai, ca mai e una (Duminică, 12 august 2018, 15:20)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      "a mers înainte chiar pe unde nu erau şinele de cale ferată şi s-a rupt podul pe toată lungimea lui doar jumătate, pe firul 1, iar cealaltă jumătate, pe firul 2, este intactă. Practic, a intrat pe o zonă fără cale ferată şi în virtutea inerţiei locomotiva a trecut podul şi a scăpat"

      Asta e de pus in manuale, "daca vezi ca nu e sina, nu te baga"
      • +7 (7 voturi)    
        Și cu un avertisment suplimentar: (Duminică, 12 august 2018, 15:37)

        comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

        Dacă ești chior de beat nu mai vezi nimic!
    • +3 (3 voturi)    
      Dacă era băut nu mai contează nimic. (Duminică, 12 august 2018, 16:16)

      unTaran [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Nu mai contează cine a schimbat macazul. Vine la Roumanie!
  • +8 (10 voturi)    
    asta se intamnpla... (Duminică, 12 august 2018, 14:48)

    liviu_ [utilizator]

    cans hotia, slugarnicia si incompetenta sunt valorile importante intr-o tara!
  • +1 (9 voturi)    
    mecanicii astia de locomotiva (Duminică, 12 august 2018, 15:43)

    Kosmos [utilizator]

    Su t adevarate bombe cu ceas. Ar trebui gandit un sistem automat de alcoolemie cu test la fiecare 2-3 ore
    • +2 (4 voturi)    
      Ești o adevărată comoară de tâmpenie. (Duminică, 12 august 2018, 16:18)

      unTaran [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Toți e la fel, nu ?
      • 0 (2 voturi)    
        e doar o opinie (Duminică, 12 august 2018, 23:04)

        Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui unTaran

        Testarea alcoolemiei este discutata pt a se introduce standard la masin.S-au descoperit piloti de avion beti .Daca nu ti convine opinia nu te da cretin pe aici.
    • +3 (3 voturi)    
      Si crezi ca in 2-3 ore (Duminică, 12 august 2018, 20:23)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Kosmos

      Nu poate face accident? In fine, judecand dupa viteza trenurilor de la noi poate e la 100 m distanta dupa 2-3 ore.
  • -4 (4 voturi)    
    ... (Duminică, 12 august 2018, 16:33)

    gorky.park [utilizator]

    Bănuiesc că o jumătate dintre mecanicii CFR sunt băuți.
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 13 august 2018, 10:28)

      a.nonim [utilizator] i-a raspuns lui gorky.park

      "... tren de marfă, aparținând operatorului privat GFR (Grup Feroviar Român)."
  • +6 (6 voturi)    
    Am citit toate comentariile si (Duminică, 12 august 2018, 20:57)

    gayon [utilizator]

    am vrut sa trec mai departe. M-au retinut insa ultimele postari ale celor doi postaci de sacrificiu din tabara mazetelor. Si corelate cu declaratia domnului prefect mi-au amintit urmatoarele reguli feroviare: La circulatia pe cale dubla a trenurilor, cand una sau ambele linii sunt inchise accesul circulatiei la aceste linii se blocheaza de electromecanicul SCB prin blocarea tuturor macazelor care dau acces la aceste linii, prin scoaterea sigurantelor de la respectivele macaze. Impegatul sau acarul blocheaza butoanele acestor macaze cu capacele de protectie, respectiv acarul sigileaza manetele de manipulare a macazelor. Dupa care Picherul de la intretinerea liniei de c.f. blocheaza mecanic respectivele macaze, astfel ca acestea sa nu mai poata fi manipulate nici macar de persoane rau intentionate, dupa care acelasi organ semnalizeaza accesul peste acest sau aceste macaze la iesirea din statie, atat cu semnale optice cat si cu inductori. Aceeasi semnalizare se mai aplica cu 2000m inainte de punctul care pericliteaza circ. tr. si a dus la inchiderea liniei. Concluzia: chiar daca mecanicul era in coma alcoolica era imposibil sa ajunga in acel punct periculos. De ce primele declaratii nu le fac cei de la cercetarea evenimentelor cfr si iese in fata don prefect? Este el oare mai in tema si mai abilitat sa traga primele concluzii decat cei specializati in astfel de cazuri? Concluzia concluziei: CORUPTIA UCIDE.
    • +4 (4 voturi)    
      Competență (Duminică, 12 august 2018, 21:49)

      naftuli [utilizator] i-a raspuns lui gayon

      „De ce primele declaratii nu le fac cei de la cercetarea evenimentelor cfr si iese in fata don prefect?”
      Don prefect este primul om din județ, deci el este și cel mai deștept, le știe pe toate.
  • +1 (1 vot)    
    Dacă mecanicul nu era beat (Duminică, 12 august 2018, 21:42)

    naftuli [utilizator]

    ori nu pleca ori întocea trenul înainte de pod; din câte știu în CFR sunt totuși niște principii și regulamente nu e tot „democrație”.
  • +2 (2 voturi)    
    Cat de varza!!??!! (Luni, 13 august 2018, 7:19)

    Dordeviata [utilizator]

    Stam de ore bune in Caracal (trenul merge la Arad si are deja acum peste 4 ore intarziere). Planul cfr este ruta ocolitoare, dar nu au locomotive diesel pt aceasta ocolitoare neelectrificata. Un incident care arata starea jalnica a infrastructurii, haosul din organizarea exploatarii, imbecilitatea din noncomunicarea catre clienti. Stam in tren si injuram. Cam atat ne-a mai ramas. Cateva ore intarziere, in miros fetid de urina sunt mai ok decat o moarte stupida, nu? Asta incearca sa ne transmita un angajat cfr. Aceeasi frica de mai rau, acelasi indemn la cumintenie. Intre timp lucrurile degeneraza, noi stam linistiti intr-un tren fara locomotiva, asteptand pe cineva sa ne salveze.
  • 0 (2 voturi)    
    ... (Luni, 13 august 2018, 10:39)

    a.nonim [utilizator]

    Si cand te gandesti ca acest asa zis operator cumparase CFR Marfa... Ei nu sunt capabili nici sa asigure minimul necesar, siguranta circulatiei. Cate accidente mai trebuie sa provoace mecanicii bauti de la GFR ca sa li se suspende licenta? Nu e an sa nu provoace un accident feroviar.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version