Disputa privind mitingul Diasporei: Primăria anunță că mitingul nu are organizator, după ce ONG-ul unui fost PSD-ist nu a ridicat protocolul. Acesta spune că i s-au pus „bețe în roate” / FADERE: Indiferent de jocuri, românii vor veni în piață

de Catiușa Ivanov     HotNews.ro
Miercuri, 8 august 2018, 18:15 Actualitate | Esenţial


Protest diaspora 2
Foto: Facebook
 documente
(08 Aug 2018) PDF, 159KB
Federația Românilor de Pretutindeni a anunțat Primăria Capitalei că renunță la organizarea mitingului diasporei din 10 august, invocând faptul că municipalitatea nu ar fi autorizat manifestația în primă instanță, iar ulterior nu au primit de la instituție documentul prin care s-a aprobat protestul. În replică, Primăria Capitalei a prezentat protocolul prin care s-a aprobat protestul, iar reprezentanții instituției spun că Federația Românilor de Pretutindeni trebuie să se prezinte să ridice documentul, dar că până acum nu s-a prezentat nimeni. Această Federație a fost înființată de un fost membru PSD, originar din Teleorman, dar acesta spune acum că partidul nu-l reprezintă și a demisionat în ziua în care Dragnea a fost numit președinte. Mesajele contradictorii induc în eroare românii din diaspora și ridică suspiciunea unui boicot. HotNews.ro a vorbit cu părțile implicate pentru a lămuri situația.

Ce spune Primăria Capitalei

După încă o ședință a Comisiei de avizare a cererilor de organizare si desfasurare a adunarilor publice, Primăria Capitalei a transmis miercuri, printr-un comunicat, că manifestația nu are organizatori. 

De alfel, Municipalitatea a anunțat încă de marți că a înregistrat, în data de 1 august 2018, o adresă transmisă prin e-mail, prin care Federația Românilor de Pretutindeni informează că renunță la organizarea mitingului din data de 10 august, din Piața Victoriei. Primăria a prezentat și protocolul prin care a aprobat protestul.

”Prin această scrisoare, Federația ignoră cu bună-știință faptul că protestul a fost autorizat, așa cum s-a comunicat public, și încearcă să inducă ideea că a primit doar o negație la solicitarea de a organiza aceasta manifestație. Primăria Capitalei a comunicat oficial că mitingul a fost autorizat imediat după întâlnirea Primarului General cu toate instituțiile implicate în desfășurarea adunărilor publice, în data de 23 iulie. (...) Pentru a discuta condițiile în care adunarea poate avea loc în deplină siguranță și cu respectarea legislației în domeniu, Primăria Capitalei a invitat organizatorul la o întâlnire comună cu reprezentanții tuturor instituțiilor responsabile de ordinea, liniștea publică și siguranța cetățenilor. Organizatorul a transmis, la acea dată, că nu poate lua parte la această ședință de lucru din cauza imposibilității de a reveni în țară. Decizia Comisiei a fost de a autoriza mitingul, cu condiția ca zona anunțată inițial să fie extinsă și cu arterele adiacente. După întrunire, când i s-au comunicat rezultatele întrevederii, organizatorul a anunțat telefonic că va veni în data de 10 august să ridice protocolul aprobat”, a anunțat Primăria Capitalei. 

Potrivit Legii 60/1991, organizatorul unei adunări publice are obligația să ia legătura, cu câteva zile înaintea evenimentului, cu Poliția Capitalei, Brigada Rutieră, Poliția Locală a Municipiului, Jandarmeria, IGSU, Serviciul de Ambulanță, pentru a stabili concret, împreună cu autoritățile, detaliile tehnice legate de organizarea mitingului, în deplină siguranță pentru participanți, cât și pentru bucureștenii care se vor afla în acel perimetru sau în zonele adiacente, ceea ce nu s-a întâmplat până în momentul de față, mai spun reprezentanții municipalității. 

Ce spune Federația Românilor de Pretutindeni

Emanuel Cioacă, preşedintele Federaţiei Românilor de Pretutindeni, spune că a notificat Primăria Capitalei că se retrage din organizarea protestului deoarece instituția nu i-a răspuns la timp și nu i-a comunicat protocolul prin care autorizează protestul. 

”Eu am transmis acea scrisoare pe 1 august. Protocolul l-am primit aseară la 9. Credeți d-voastră că este normal să trimită acel protocol cu două zile înainte de miting? Unde a fost acest protocol în ultimele luni sau până pe 23 iulie? Dacă pot să-mi demonstreze că în ultimele două săptămâni mi-au transmis acest protocol prin poștă sau pe mail, sunt de acord cu ei. Nici măcar nu are semnătura federației pentru că nu mi l-au transmis la timp ca să-l semnez. D-voastră dacă organizați un miting vă luați după ce s-a anunțat în presă sau după un document scris? Având în vedere că au ieșit atâția organizatori, de instigatori, care apar cu securi, cu topoare, să vină la miting pentru că în Constituția României este clar că oamenii se pot strânge. Eu nu pot să le spun nimic românilor, că nu mai organizez acest miting, dar ei oricum vor veni. Eu pot să vin ca persoană fizică, dar nu pot să mai chem pe nimeni pentru că nu mai sunt oficial organizator. Nu din vina mea, din vina Primăriei Capitalei. Ei au făcut de la început numai greșeli. În primul rând la cererea pe care am transmis-o, ne-au trimis răspuns în 33 de zile și acela a fost refuzul. Trebuia să răspundă în 30 de zile. După aceea, când au văzut că vine lumea și apar articole în presă, s-au gandit să accepte mitingul la televizor, dar noi nu am primit nimic până ieri. Acum o să vedem cât de serioși sunt cei de la primărie și dacă își asumă acest miting. În urma noastră au mai depus vreo 10 asociații cerere, pot să le aprobe lor, au timp dacă sunt așa de buni la suflet. Eu nu semnez protocolul, am renunțat”, a declarat Cioacă pentru HotNews.ro. 



Federația Românilor de Pretutindeni a fost înființată în aprilie 2018, iar Emanuel Cioacă a fost în 2015 membru PSD, chiar vicepreședinte al organizației pentru Diaspora, ceea ce a ridicat mai multe semne de întrebare în mediul online. Acesta spune că a fost mebru PSD doar o lună, iar asociația a fost înființată înainte de a apărea ideea acestui miting.  

”Am fost timp de o lună membru PSD ținând cont că eram la acea dată președintele Asociației Românilor din Norvegia. Am fost invitat de către PSD, mi-a plăcut să mă implic în politică. PSD nu mă reprezintă și nu m-a reprezentat niciodată pentru că este un partid, știți și d-voastră cum este. Exact după ce m-au avansat în funcția de vicepreședinte, eu nici măcar nu eram prezent când s-au făcut alegerile, la două săptămâni mi-am dat demisia. Exact în ziua când dl. Liviu Dragnea a fost ales președintele partidului. M-au chemat din Norvegia să vin la acel congres, în octombrie 2015, trebuia să primesc o delegație ca să votez. Din păcate nu am primit. Au votat alții în locul meu și din acel moment mi-am transmis demisia. Deci nici două săptămâni nu am fost în acea funcție de vicepreședinte. Eu nu cred că am făcut nimic rău să mă înscriu într-un partid. Mi se pare normal ca la 35-40 de ani să iei atitudine, să te implici într-un partid politic, fie el și PSD, atât timp cât nu dăunezi. Noi (FRP)ne-am înființat pe 25 aprilie și nu aveam cum să ne înființăm pentru acest miting deoarece s-a aflat despre el abia în 10 iunie. Federația a vrut să-i ajute pe cei din diaspora să organizeze acest miting într-un cadru legal. Să fie pașnic. Pur și simplu am observat că Primăria Capitalei nu dorește acest lucru, tot ne-a pus bețe în roate, tot ne-a amânat și am zis că este cazul să renunțăm, fiindcă intrăm în niște probleme degeaba. Nu avem cum să organizăm acest miting, fiindcă cineva nu dorește acest lucru. După asta au apărut partidele politice - PNL-USR- că se vor implica și chiar nu ne interesează să îi ajutăm pe ei. Îi dăm jos pe ăștia de la PSD și îi punem pe cei de la PNL. Este același lucru. Politicienii din România sunt 80% corupți. Noi nu am instigat la violență, nu am pronunțat nici acele cuvinte care tot apar pe Facebook, pe numere de înmatriculare. la noi nu merg chestiile astea cu înjurături. Pentru mine acești oameni nu reprezintă nimic. Sunt niște oameni fără Dumnezeu și fără creier”, a mai explicat acesta.

Întrebat dacă în afară de acea cerere pentru aprobarea protestului a mai făcut ceva pentru organizare, acesta spune că a discutat cu grupuri de pe Facebook despre eveniment.

”Am depus cererea, am luat legătura cu toți acei organizatori de pe grupurile de Facebook, am ținut legătura cu ei, am colaborat, știau ce au de făcut, că trebuie să vină”, mai spune acesta.

Potrivit stiridiaspora.ro, Emanuel Cioacă este din Teleorman, are 40 de ani şi locuieşte în Londra, unde e CEO la o companie de IT pe care a înfiinţat-o şi director de Marketing la UK School Business and Computing, un colegiu britanic creat de el şi de alte două persoane din Republica Moldova.

A locuit 15 ani în Spania și Norvegia. 

Cum argumentează Cioacă cifra de 1 milion de protestatari

„Am ajuns la acea cifră de un milion pentru că cunosc foarte bine pulsul diasporei. Locuiesc în diaspora de 18 ani, 10 ani în Spania, 5 ani în Norvegia, iar de aproape trei ani la Londra. Am acces la oameni, având și federația și atâtea filiale în diaspora, este normal să tragi o concluzie că vor veni atâșia oameni, este posibil să vină și mai mulți pentru că i-au înverșunat toate aceste jocuri politice și gafele primăriei. Am înțeles că în ultimele zile au trecut granița sute de mii de români. Până acum la toate vămile au întrat 400-500.000 și abia acum vin. Plus că mai vine lume și din București. Să se pregătească domnii de la București. Si să nu mai manipuleze lumea aceste televiziuni care sunt finanțate de aceste partide politice. Oamenii s-au săturat. De 20-30 e ani stăm acolo și nu este de ajuns că suntem slugile Europei, mai ne fac și de râs în afară cu atâta corupție și prostii care se întâmplă în România. Nici acolo nu putem sta liniștiți, că ba vin să grațieze pușcariașii, ba să schimbe legile”.

Ce spun alte organizații și români din diaspora despre această situație 

Alte organizații ale românilor din diaspora spun că situația ridică semne de întrebare. 

Daniel Tecu, președintele Federației Asociațiilor de Români din Europa (FADERE): „În mod sigur românii vor veni, dar de la început mi s-a părut foarte dubios. În primul rând această organizație a fost special făcută pentru eveniment, care are trei asociații în interior, dar are un nume atât de pompos. Nu a făcut niciodată nimic pentru românii din diaspora și deodată se pune în frunte cu acest nume. Mi s-a părut dubios de prima dată că nu îi aprobă primăria pentru că venise spunând că vor veni un milion de români. Sincer să fiu, în prima parte am dat dreptate primăriei, pentru că dacă în acea zonă, din măsurătorile pe care le au ei, nu încap mai mult de 250.000 nu ai cum să spui că tu vii cu un milion. Pe de altă parte toată povestea asta, că nu a primit, nu înțeleg ce trebuia să primească când primăria a făcut totul public. Putea să organizeze, putea să vină să ridice protocolul. Sunt două aspecte care mi se par dubioase, în primul rând toată povestea asta cu organizarea, cred că totul a fost o șmecherie ca să distrugă tot ce noi gândisem de la început. Ceva nu este în regulă. Pe de altă parte, nu înțeleg de unde atâtea mesaje violente, parcă există o echipă bine instruită și strategică care să trimită pe internet fel și fel de mesaje care incită la violență, să incendieze partide politice, să intre în clădirea Guvernului. Românii din diaspora fac un efort foarte mare să fie la această manifestație, dar până la urmă este o manifestație, trebuie să ne spunem problemele noastre, care țin de relația statului cu românii din diaspora, apoi le putem spune și pe cele care țin de stat. Noi am organizat aproape întotdeauna manifestațiile din Europa, însă nu vreau să spun că ceea ce nu facem noi este rău. Mie mi se pare doar foarte prost organizat, o bâlbâială care poate să aibă în spate un scop politic, nu vreau să spun mai mult. Să nu uităm că acest domn a fost membru PSD, vicepreședinte al organizației diaspora. Toate lucrurile astea îmi dau de gândit. Putea să stea în banca lui, că noi ne organizam să facem o manifestație așa cum trebuie. Dar îndiferent că el face jocul ăsta, că ia autorizație, că nu o ia, că nu se mai ține, românii vor veni în piață. Mesajul meu este ca românii care au intenția să se manifeste în fața Guvernului să o facă, dar așa cum au învățat în anii petrecuți afară, în mod pașnic”. 

Sebastian Hulub, român stabilit în Barcelona: ”ONG-ul respectiv nu reprezintă pe nimeni, este vedetă doar în capul lui, cel mai probabil sunt câțiva care s-au urcat pe val pentru o notorietate de 10 secunde, iar acum s-au speriat de ce ar însemna semnătura lor ca organizatori pentru 10 August. Nimic mai mult, nici măcar nu suspectez de vreo „lucrătură”, nu sunt atât de inteligenți pentru asta. Este pur și simplu o căciulă prea mare pentru un ONG. În Spania sunt mai mult de 200 de asociații cu titulaturi care de care mai definitive, la fel se întâmplă peste tot prin Diaspora, nu avem reprezentanți, nici nu știu dacă ar trebui să avem, poate doar în relațiile cu localnicii ne sunt de folos. Niciuna dintre asociațiile românești de peste granițe nu are acordul masei largi de a vorbi în numele lor cu puține excepții și toate regionale. 10 August e doar un strigăt, o luare de poziție. Nu noi, Diaspora, o să facem ordine în administrația românească, noi dăm o mână de ajutor, ne revendicăm ca români. Treaba noastră este până la urmă să le spunem alor noștri că viața poate fi și simplă și că 30 de ani sunt mult prea mulți. Ultimul Guvern ne ajută mult în argumentația asta”. 

















6334 vizualizari

  • +18 (38 voturi)    
    10 August 2018 - Ziua Dreptatii (Miercuri, 8 august 2018, 18:25)

    un domn [utilizator]

    Caderea Bastiliei in Romania !
    • +8 (20 voturi)    
      sa fim rezonabili..si sa pastram proportiile (Miercuri, 8 august 2018, 19:50)

      baimarean [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      inainte sa ceri si ghilotine...
      Totusi, pt mine sunt clare cateva lucruri:
      -tactica PSD : divide et impera.. Partea cu "divide" au jucat-o si cu acest protest, inca nu le-a reusit. Cu natia din pacate, da. Sper sa nu fie cu "soparlitele" de la Hot(?!)-News ..;(((
      - nu poti avea incredere niciodata in vreun PSD (fost, prezent sau viitor) decat in "pozitia iliesciana": cu "picioarele inainte"
      - nici macar dl Johannis nu are voie sa se urce pe acest "val" ...nu-l contest, dar nu merita!
      - diaspora vrea sa fie auzita si vazuta; daca cei din Guvern nu i-a cautat in mod serios (aloo, ministru diasporei), ii va cauta diaspora pe ei.
      - Frica e cel mai mare dusman al natiei. Asta a domnit pana in Dec1989, ...nu mai vrem...
      -IMNUL GOLANILOR tiparit si multiplicat, Eventual unul reprezentativ (fara ...uie! ..totusi)
      -Mass media internationala invitata, informata, etc
      -trolii si de orice culoare rosie sa-si ridice diurnele rapid, invers proportional cu IQ cometariilor de aici sau de la A3&Co...
    • -7 (9 voturi)    
      ...nu zau ... (Miercuri, 8 august 2018, 21:11)

      Observatore [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      ... fugi ...
  • +20 (34 voturi)    
    . (Miercuri, 8 august 2018, 18:34)

    Ingwar [utilizator]

    sunt jocurile mirsave ale PSDistilor si cozilor de topor din primarie, militie, jandarmerie si altele. daca romanii nu sunt sclavi si vor sa aiba un viitor in libertate unde legea e in capul mesei atunci acest miting e vital. nu cedam nici un milimetru acestei crime organizate
  • +8 (12 voturi)    
    Palarie prea mare (Miercuri, 8 august 2018, 19:22)

    LiviuV [utilizator]

    Acel protocol are in spate si niste obligatii (ex: delimitarea spatiului) pe care Organizatorul nu cred ca a dorit sa si le asume, pentru ca neindeplinirea acestora ar fi dus la o amenda.

    Cred ca asta e motivul pt care nu-si mai asuma protocolul.
  • +11 (15 voturi)    
    agentul 007 poate sa fie mindru (Miercuri, 8 august 2018, 19:25)

    Dizidentul [utilizator]

    de jocul Primariei si al partidului Dragnea. Au cautat si gasit un membru de partid sa organizeze demonstratia, din atitea milioane de romani in Europa acest PDS-ist organizeaza o astfel de demonstratie si tot din Teleorman."""DESTEAPTATE ROMANE"""
    • +3 (5 voturi)    
      Trebuie sa recunoastem (Miercuri, 8 august 2018, 21:39)

      iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Ca s-a lucrat finut, cu manusi. Daca treba asta e organizata sa fie asa, a fost lucrata perfect.
      • +3 (7 voturi)    
        acum inteleg si supralicitarea (Joi, 9 august 2018, 8:51)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

        aia cu 1 milion de romani din diaspora care sa vina la Bucuresti.
        Nu zic ca nu e de dorit sa fie cat mai multi, dar logistic vorbind, e imposibil sa vina atatia.
        Din tot scandalul insa va reiesi ca #rezistentii au promis 1 milion, si chiar daca ar fi 400000 ar fi un esec (sau asa ar fi prezentat la latrine).
        Faza cu confiscarea organizarii de catre un PSD-ist e de manual. La fel se face si in conflictele sindicale, un sindicat nereprezentativ al muncitorilor deturneaza protestul, apoi il lasa sa se stinga, abandoneaza.
        Simt totusi ca mitingul va fi un succes, mai ales daca in tara se tin si in marile orase manifestari paralele.
  • +8 (18 voturi)    
    Mitingul acesta (Miercuri, 8 august 2018, 19:45)

    iPig Pro [utilizator]

    Arata inca o data - daca mai era si nevoie - cat de organizata este opozitia in Romania. In Romania exista ca forte politice: PSD - pe de-o parte, uniti de dragul sanului patriei, de la care sa suga cat mai mult, chiar si dupa ce s-o usca, controland o enorma masa de manevra prin niste chilipiruri si o mie si una de alte partide, partidulete, oengeuri, asociatii, comitete si comitzii care, obosite sa se mai tot bata si sfadeasca intre ele, uita sa se mai bata cu "monstrul" PSD.

    Pun si eu o intrebare: daca s-au organizat romanii pe FB, cine s-a ocupat de obtinerea aprobarilor necesare? Pai simplu: fiecare a crezut ca ceilalti. Organizare ca la alegeri unde, in orasul tinerilor frumosi si liberi a fost aleasa doamna Vranceanu-Firea van-der-Voluntari. Ca la alegeri unde, scarbiti de situatia politica din Romania, oamenii au lasat din marinimie PSD-ul sa castige la scor mare.

    Concluzia: ca la Bolywood. Uitati-va la un film de Bolywood cand danseaza 200 de dansatori, cum se misca sincron. Incercati sa faceti la fel cu 200 de romani. Pana sa prinda ritmul, jumatate pleaca acasa, jumatate sparg seminte la umbra si danseaza a treia jumatate.

    In viata este foarte important ce iti doreste ca sa iti urmezi scopul. La noi in alegeri, profilul alegatorului majoritar este "nu imi doresc nimic de la nici unul". Mentalitatea calului obisnuit cu bataturile de la sa, de la vanataile de bici si de la stransul chingii. Dar hei - de unde am invatat noi ca suntem asa? Din manualele de istorie: cu mici exceptii, asa am fost dintotdeauna. In timp ce vestul construia ziduri, romanii ardeau recoltele, otraveau fantanile si fugeau in codri.

    Imi veti da minusuri, stiu. Dar inainte, uitati-va la Cetatea Sucevei cum arata. Stiti de ce arata asa? Pentru ca s-au furat in decursul timpului pietrele! Omul pus pe mica capatuiala. Ca acum cu zaharul, micii si uleiul si marirea de salarii. Un pic mic. Nu devenim bogati dar ne lasa si pe noi sa furam.
    • +4 (6 voturi)    
      De ce faci jocul PSD? (Miercuri, 8 august 2018, 20:28)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

      Pari suficient de destept sa scrii fara greseli gramaticale majore, deci de ce le faci jocul si instigi la dezbinare?

      Romanii se pot uni, au mai facut-o, doar ca in ultimul an nu prea au avut simboluri in jurul carora sa se uneasca.

      Asta nu inseamna ca asa va ramane situatia la infinit, iar PSD se teme de o reactie majora a societatii.
      • +3 (7 voturi)    
        Stimate domn/doamna, (Joi, 9 august 2018, 8:52)

        iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        Eu nu fac jocul nimanui. Sunt un umil si trist constatator. Iar dumneata ma acuzi insa - culmea - pentru ca esti un om inteligent, iti dai singur raspunsul in paragraful 3.

        In cei 30 de ani (29) de la Revolutie Romania nu a fost in stare sa produca politic nici un astfel de simbol: un om charismatic, cu viziune, vointa, putere, inteligenta si dictie. A omorat insa cativa, unul fiind Coposu - caruia ii lipsea insa puterea. A avut doua tentative de a produce doi astfel de oameni, ambii fara viziune: Iliescu si Basescu.

        In plus, daca te uiti in istoria romanilor, cand au existat astfel de personaje, acestia au fost - in esenta - dictatori. Romania a dus-o bine in perioade in care au existat lideri dictatori luminati, nu in perioade democratice. De ce? Simplu: exact lipsa coeziunii civice si a unei culturi civice inradacinata in ADN.

        Cei 45 de ani de comunism, in plus, au abrutizat bruma de cultuta civica creata in cei 60 de ani de dinainte (inceputa pe la Independenta). Pentru crearea unei societati responsabile sunt necesare 3-4 generatii din ce in ce mai responsabile, adica 100 de ani. Noi dupa 30 de ani am renuntat voluntar la cel mai de pret mecanism democratic, platit cu viata in 1989 de unii: VOTUL. Iar mie imi vorbesti de roman, coeziune si responsabilitate?!?!?

        Concluzia: sunt realist si ma doare in cot de plusuri sau minusuri. Fa-ma fatalist sau pesimist. Nu sunt. Cand am constatat ca sunt strain in tara natala, am plecat si, culmea, m-am integrat rapid in alta parte.

        Cu toata stima.
    • +7 (13 voturi)    
      toti se tem de DNA (Miercuri, 8 august 2018, 21:27)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

      Pnl ul are infractori multi care doresc revenirea la anii 2000. Dosarul Revolutiei si DNA ul il face pe cei din partidele de dupa 89 sa se coalizeze
    • +3 (7 voturi)    
      PSD - forta politica? (Joi, 9 august 2018, 9:15)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

      Nu, e doar o adunatura de golani, hoti, cariersit si mafioti. ORICINE FACE PARTE DIN PSD nu poate fi decât o secatura, complice la distrugerea României. Când lucurrile vor reveni la normatl, membrii PSD+ ALDE + UDMR trebuie judecati si condamnati - penturu ticlosia lor.
    • 0 (2 voturi)    
      asa (Joi, 9 august 2018, 11:16)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

      Cam asa e. Dar am aflat o noutate, un intreg are TREI jumatati....
    • 0 (0 voturi)    
      Baiatu' tatii.... (Joi, 9 august 2018, 16:29)

      Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui iPig Pro

      Exista "anumite" popoare cu care NU se poate face treaba decat cu biciul.

      Din pacate...
  • +9 (17 voturi)    
    Bla bla bla... (Miercuri, 8 august 2018, 20:32)

    fatmanx [utilizator]

    Noi oricum venim!
    • 0 (4 voturi)    
      cel mai bun (Joi, 9 august 2018, 8:57)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui fatmanx

      comentariu !
  • +7 (11 voturi)    
    Draga Diaspora, help!!!!!!!!!!! (Miercuri, 8 august 2018, 21:20)

    bal71 [utilizator]

    Avem nevoie se ajutorul vostru, draga diaspora.
    Tara este jefuita sistematic, in special punga statului roman.
    Cei mai periculosi si lacomi in furt sunt o parte insemnata a politicienilor@ACOLITII LOR.
    La intrarea Romaniei in UE, una din conditii a fost alinierea legilor justitiei anticoruptie cerute de europa. Prin urmare au fost modificate legile justitiei, a fost creat DNA, conform normelor europene democrate(anii 2007--2010).
    Coruptia era enorma la inceput, apoi treptat au inceput sa fie prinsi si condamnati politicieni importani impreuna cu acolitii lor.
    Pana in anul 2017 coruptia a mai scazut ajungand la valori mai mici. In 2017 in Romania coruptia era cam de 2--3 ori mai mare decat media europeana.
    In 2017 vine la putere o coalitie PSDALDE, ce incepe si executa modificari de legi in justitie, inversand procesul democratic, in avantajul lor al penalilor, al baronilor locali. Preiau si subordoneaza aparatul de stat aproape in totalitate( a mai ramas independenta presedentia, partidul USR, o parte PNL, 2-3 posturi masmedia, o parte a societatii civile).
    ATENTIE!!!!, sunt extrem de vicleni, mincinosi, obraznici, de o ticalosie maxima.
    Iata numai un exemplu: Seful lor, dragnea sprijinit de ciracii sai, a coborat stacheta ticalosiei, el, dragnea impreuna cu fosta sa consoarta bombonica au CAPUSAT Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Teleorman.
    Acest monstru, dragnea e sprijinit de baronii psdalde,
    si conduce jaful tarii.
    Mai este sprijinit de toate scursorile penale, iata un exemplu: postul tv antena3(latrina3) al penalului securistojefuitor voiculescu, alt exemplu siteul LUJU, condus de ticalosi penali, mincinosi profesionisti.
    DATORIA TARII CRESTE( datoria externă pe termen lung a însumat 69,5 miliarde euro la 28 februarie 2018 (73,1% din totalul datoriei externe), în creştere cu 1,3% faţă de 31 decembrie 2017.)
    Impreuna , diaspora si cei cinstiti de acasa sa scapam de CIUMA ROSIE.
    • +2 (2 voturi)    
      Draga Tara, help!!!!!!!! (Joi, 9 august 2018, 12:13)

      iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui bal71

      Fa-mi placerea si du-te la vot data viitoare si gandeste inainte pe cine pui stampila! Adica-te-lea tu nu te poti misca 500 m pana la sectia de votare si imi ceri mie sa ma misc mii de km sa te ajut?!?!? Pai ce treaba este asta?!?
  • -8 (14 voturi)    
    revendicări (Miercuri, 8 august 2018, 23:00)

    Mazeta [utilizator]

    Totuși ce se cere la mitingul de pe 10 august? Sigur, în afară de m#ie.
    • -1 (1 vot)    
      Ntz, ntz, cam tarziu (Joi, 9 august 2018, 10:35)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      te-ai trezit.
      Candva aveai chiar umor.
      Sau v-ati rotit intre voi adresele IP de postac ?
    • +1 (3 voturi)    
      Punctul 8 de la Timisoara (Joi, 9 august 2018, 12:50)

      Kosmos [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Si cei identificati cu afinitati spre Rusia sa fie exclusi din administratie , Guvern etc
  • +4 (6 voturi)    
    Nu Asa (Miercuri, 8 august 2018, 23:30)

    un domn [utilizator]

    Din 10 August GREVA GENERALA
    Alegeri Anticipate
    P$D in Ilegalitate
    Cine Vrea Partid de Stanga sa isi faca fara otrepe din PCR,FSN sau P$D
  • +4 (10 voturi)    
    Constitutia Romaniei (Miercuri, 8 august 2018, 23:43)

    cladob [utilizator]

    ARTICOLUL 39
    Mitingurile, demonstraţiile, procesiunile sau orice alte întruniri sunt libere şi se pot organiza şi desfăşura numai în mod paşnic, fără nici un fel de arme.

    .. primaria nu are nici un drept sa interzica demonstratia
  • +3 (7 voturi)    
    ba nene, cite intrebari (Miercuri, 8 august 2018, 23:55)

    stupidu [utilizator]

    du-te la protest & grab them (dracnea, dancila, jandarmeria, militia) by the pussy
  • +5 (9 voturi)    
    Bravo Diaspora! (Joi, 9 august 2018, 1:05)

    europeanul2 [utilizator]

    Romanii nu au nevoie de aprobarile /// pentru a vorbi! Diaspora este cea care tine Romania in picioare si tot diaspora reprezinta Romania in lume, nu niste gainati fii de jeguri comuniste.
    Bun venit acasa voi romanii de care sunt mandru! Cu o matura si un faras putem face curatenie!
  • -8 (14 voturi)    
    Fraierilor (Joi, 9 august 2018, 4:00)

    Nissan [utilizator]

    Plecati repede inapoi, vi s-a urat de Vest? Propaganda de 2 lei ca sa va aduca inapoi si voi ati pus botul. Fraieri ca si mine.
    • +2 (6 voturi)    
      vom lega Romania (Joi, 9 august 2018, 8:58)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Nissan

      de Occident si la nevoie o vom trage tarash dupa noi !
      • +2 (2 voturi)    
        Ideea e in principiu buna (Joi, 9 august 2018, 12:15)

        iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

        Insa in practica orice e legat si tarat se zgarie, se toaca si se mai si umple de praf.
  • -1 (1 vot)    
    certitudini (Joi, 9 august 2018, 10:56)

    mirce [utilizator]

    Un fapt cert! Cel ami mare politruk din jilţul din Dealu Cotrocenilor a impus un nou sens cuvântului "diasporă". Care în gândirea multor conaţionali a devenit un fel de loc, de destinaţie, şi mai ales o nouă pătură antagonică a societăţii de limbă românească de pretutindeni. Mă miră însă cum că şi intelectuali de seamă anchesează cu ardoare şi pasiune la stâlcirea/violarea semanticii cuvintelor Limbii Române pe care, cică o iubesc şi o respectă?! Probabil cam aşa cum se respectă colocuitorii de naţie română între ei.
    • +1 (1 vot)    
      Asa (Vineri, 10 august 2018, 1:57)

      iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui mirce

      Si "your point is"...
  • 0 (2 voturi)    
    Multe felicitari! (Joi, 9 august 2018, 12:06)

    complet_retard [utilizator]

    Jos palaria, actiunea este geniala!

    Sa nu mai aud pe nimeni ca-l face prost pe Daddy, a jucat magistral!

    Stia ca o sa vina DIsapora la proteste, nu vor fi un milion, dar sigur sunt mai multi decat cei adusi cu autocarele de catre pedesere, atunci in iunie!

    Ce te faci?

    1. Aranjezi agenti provocatori, care sa gnereze nu doar dezordine, ci incendii, spargeri de magazine

    2. te asiguri ca Jandarmeria pretinde ca este de partea oamenilor, dar de fapt are munitie de razboi, si este gata sa o foloseasca

    3. ai grija si de aspectele legale: infiintezi o Federatie a romanilor de pretutindeni, care chiar solicita o autorizatie, dar cand sa ridice protocolul semnat cu Primaria, dispare!

    4. asa ca ai toate motivele LEGALE sa intervii in forta!
    in iunie 1990, ion ilici a lichidat fizic doar vre-o 50 dintre noi, insa Daddy a declarat in repetate randuri ca "va merge pina la capat!"

    5. Iar radulescu-mitraliera va avea ocazia sa isi foloseasca jucaria favorita ...
  • 0 (0 voturi)    
    In primul rand..... (Joi, 9 august 2018, 16:24)

    Cadillac [utilizator]

    Nu cred ca individul cioaca are dreptul sa vorbeasca in numele meu


    Nu cred ca are dreptul sa ma includa intr-o "satra" cu care nu sunt de acord.


    Iar daca am nevoie ca cineva sa ma reprezinte intr-o situatie oarecare, gasca "cioaca-si-ai-lui" nu este nici macar pe lista.


    Opinia mea ca Roman din Diaspora? Daca credeti ca voi veni sa-mi cheltuiesc bani si efort ca sa va fac "curatenie" in casa, va-nselati amarnic.


    Iar ca mine mai sunt o gramada.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version