Gafă a ministrului Apărării, care a vorbit aseară despre ”rachetele balistice de la Deveselu” / Fifor s-a corectat în această dimineață: A fost în cel mai rău caz o eroare de interpretare

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 1 august 2018, 10:19 Actualitate | Esenţial


Mihai Fifor
Foto: Agerpres
Ministrul Apărării a declarat marți seara la Antena 3 că la baza de la Deveselu sunt ”rachete balistice”, care nu ar putea să-l ”încânte” vreodată pe Vladimir Putin. La baza de la Deveselu nu sunt rachete balistice, ci interceptoare, baza fiind centrul unui sistem defensiv. Miercuri dimineață, Mihai Fifor a revenit asupra afirmațiilor susținând că ”a fost în cel mai rău caz o eroare de interpretare”. 

„Evident că niciodată preşedintele Putin nu o să fie extrem de încântat de faptul că în România se dezvoltă capabilităţi militare foarte serioase. Cum ar putea fi vreodată preşedintele Putin încântat de faptul că în România avem baza militară de la Deveselu, cu rachetele balistice, cum ar putea vreodată preşedintele Putin să fie încântat că avem baza de la Mihail Kogălniceanu, populată cu militari americani şi noi insistăm în continuare faţă de Statele UNite în parteneriatul strategic să asigurăm permanenţa militarilor americani pe teritoriul românesc? Cum ar putea vreodată Federaţia Rusă să fie încântată că România îşi dezvoltă capabilităţile navale?”, a spus ministrul apărării aseară la Antena 3.

Miercuri dimineață, Fifor a declarat, însă, că ”niciodată nu aș putea afirma că la baza de la Deveselu se află rachete balistice” și că afirmația sa de la Antena 3 a fost ”o greșeală de înțelegere, de interpretare”. „A fost în cel mai rău caz o eroare de interpretare”, a declarat el, într-o intervenție telefonică la Digi 24. 



















10090 vizualizari

  • +65 (69 voturi)    
    Chiar toti? TOTI?? (Miercuri, 1 august 2018, 10:23)

    Observator roman [utilizator]

    ...toți miniștrii din Guvernul Viorica Vasilica sunt prostovani ca ea?
    • +28 (34 voturi)    
      Imposibil (Miercuri, 1 august 2018, 10:35)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Nu exista aceasta posibilitate. Unii au doi neuroni iar cativa se bucura de trei. Singura problema e ca neuronii mai si mor.
      • +16 (18 voturi)    
        Probabil folosesc la comun un grup de neuroni (Miercuri, 1 august 2018, 13:47)

        IoPaNet [utilizator] i-a raspuns lui Martinezu

        Au vazut si ei la firmele de comunicatii ca este mai ieftin cu abonamente de grup...
        Probabil, pentru a-si eficientiza cheltuielile si a fi in ton cu cei care i-au votat, au ales grupul cu 20 de neuroni inclusi.
    • +18 (22 voturi)    
      DDD! absolut. (Miercuri, 1 august 2018, 10:44)

      ...!?! [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      .
    • +23 (27 voturi)    
      DA (Miercuri, 1 august 2018, 11:11)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Toti...
    • +26 (32 voturi)    
      Toti sunt agramati. N-au proprietatea cuvintelor. (Miercuri, 1 august 2018, 12:04)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Si prostii astia ne conduc!!!!
      Pot sa ne bage in razboi din crunta prostie.
      Deja sunt periculosi. Trebuiesc rapid inlaturati, pana nu ne baga in alta dandana.
      N-au proprietatea cuvintelor.
      Suna prea frumos, in Oltenia, sa pronunti "rachete balistice"!! Il inalta in proprii ochi. "Balistice", era ca "mangaierea porcului pe burata".
      Sau eminescian
      E usor a face versuri/
      Cand nimic nu ai a spune/
      Insirand la vorbe goale/
      Ce din coada or sa sune.
      Din nefericire "balistice" nu e o vorba goala, e chiar cheia disputei tratatului INF pe care rusii pretind ca-l incalca SUA cu scutul de la Deveselu.
      Si apare un prostalau, care i-o ridica la fileu lui Putin!
      Te intrebi, oare nu e tradare? Ca prea pute a tradare.
      Or se stie, ca daca are urechi, coada, miaune si seamana a pisica e chiar PISICA.
      • +3 (13 voturi)    
        eee (Miercuri, 1 august 2018, 12:33)

        lula [utilizator] i-a raspuns lui ddutz

        stai calm ca nu se uita Putin in gura lui Fifor. a ajuns sigur si la urechile lui vestea ca suntem condusi de din astia care se incalta pe dos.
    • +7 (9 voturi)    
      Da. (Miercuri, 1 august 2018, 12:38)

      fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Te mai miri? Eu ma mir doar ca NATO mai sta de vorba cu astia. Auzi, “eroare de interpretare”, serios, mai, dom’ ministru? Da-ti demisia, bade, ca esti rahat pana peste cap! Eroare din greseala, asa-i? Ministru al Apararii este omul asta, da? Vai de capul nostru.
    • +6 (8 voturi)    
      Poate (Miercuri, 1 august 2018, 12:52)

      exlc [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      ..ca este cerinta de angajare. Daca intelege prim-ministrul ce zici, esti ok.
    • +1 (3 voturi)    
      nu toti.. (Miercuri, 1 august 2018, 16:23)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      din guvern ci ..majoritatea din ..popor...ca altfel asa specimene nu s ar gasi la putere...
    • +3 (5 voturi)    
      Si nu numai ei.... (Miercuri, 1 august 2018, 16:39)

      Costello [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      … ci si consilierii si sefii pe care I-au pus ei!
    • -1 (7 voturi)    
      Calmati-va (Miercuri, 1 august 2018, 18:13)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui Observator roman

      Toti au sarit ca prostii, cand omul nu a gresit cu nimic.
      Rachetele de la Deveselu SUNT balistice. "Ballista" inseamna aruncator de piatra, iar aceste rachete nu sunt prevazute cu incarcatura exploziva, sunt ca niste pietre aruncate spre tinta. Ceea ce nu sunt, nu sunt "balistice intercontinentale", de aici confuzia.
      • +3 (5 voturi)    
        Cel care a sarit ca prostul (Miercuri, 1 august 2018, 20:54)

        ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui ipolitic

        ai fost tu.
        Cand e de hacuit un ministru PSD, nu te mai baga ca musca in lapte. Iar ceea ce priveste rachetele de la Deveselu, ele NU sunt balistice. Orice racheta care zboara inertial (pe traiectorie parabolica) dupa consumarea combustibilului este balistica, iar cel de la Deveselu are un zbor activ dirijat, deci nu e. Intrucat toate rachetele moderne au capacitatea de mici corectii a traiectoriei, nici cele denumite balistice nu sunt balistice. Singurele rachete adevarat balistice sunt cele din aeromodelism.Dixit.
  • -28 (54 voturi)    
    gura pacatosului (Miercuri, 1 august 2018, 10:27)

    tahomir [utilizator]

    Nu e nici o gafa. Exact de asta s-a instalat asa zisul scut de la Desevelu care, daca va amintiti, cica era impotriva potetialelor amenintari de la cine stie ce state din Orientul mijloci, ca Iranul.
    Sistemele de la Desevelu pot fi usor transformate in arme ofensive.
    De aia sunt rusii atat de nervosi.
    Acuma ganditi-va ce ar face americanii daca rusii sau chinezii ar instala cica scuturi defensive in Cuba, de pilda. De fapt nu trebuie sa va ganditi ca va oboseste unicul neuron. Doat cititi despre criza din Cuba. Si americanii aveau perfecta dreptate atunci.
    • +13 (29 voturi)    
      Dai apa la moara rusilor. (Miercuri, 1 august 2018, 11:16)

      valll [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      In ce scop?
      Si asa, zboara mereu pe deasupra noastra, acuma li se ofera pretext. Sper ca e tot o."eroare de interpretare"
      • -11 (19 voturi)    
        Adevărul este că Fifor (Miercuri, 1 august 2018, 14:09)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui valll

        habar n-are ce este instalat la Deveselu. Românii n-au acces în baza americană.
        • 0 (4 voturi)    
          Cum, nu? A primit dosarul din Kiseleff 6 (Miercuri, 1 august 2018, 21:04)

          neagoe [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Tovaraș Mirciulică, tî panimaesi?
        • -2 (2 voturi)    
          exista angajati romani in acea baza (Miercuri, 1 august 2018, 22:15)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          ...dar nah, tu iti faci datoria
          • 0 (2 voturi)    
            sigur ca exista (Joi, 2 august 2018, 8:58)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui natbl73

            sunt paznici adjuncti la intrare
    • +23 (43 voturi)    
      bai descultule (Miercuri, 1 august 2018, 11:17)

      un oarecare [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      la Deveselu sunt rachete anti aeriene. racheta balistica e cu totul altceva si nu detine Ro asa ceva.
      Criza rachetelor nucleare din Cuba a fost apogeul razboiul rece pe cale sa devina razboi nuclear de proportii apocaliptice. Asemanarea ta e deplasata dincolo de orice bun simt.
      Tu ori ai 12 ani ori esti senil.
      • -8 (14 voturi)    
        un oarecare retard (Miercuri, 1 august 2018, 12:49)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        Scrie-ti si tu numele complet, pesedistule.
        Dar ca sa-ti explic.
        Nu eu am zis de rachetele balistice ci unul din stapanii tai din PSD.
        Sistemul de la Desevelu e de tip AEGIS si problema e ca poate la fel de usor sa lanseze si rachete de croaziera gen Tomahawk care se folosesc in atac si nu in apararea om la om.
        Si asta la 2 pasi de Rusia ceea ce face caduca o potentiala incercare de interceptare. Adica poti lansa un atac prin surpriza in cateva minute distrugand bun parte sau chiar anihiland potentiala riposta.
        Adica fix ca in Cuba. Dar tu esti pesedist si pui botul la orice iti da ordin oricine te plateste, ca e american, ca e Dragean, ca e rus, tie nu-ti pasa.
        • +7 (11 voturi)    
          stai binisor sefu' (Miercuri, 1 august 2018, 14:47)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          hai sa ne injuram de mama de tata DAR sa chiar sa nu ajungem sa ne numim psd-isti. E prea mult! daca ne calmam, putem face o analiza simpla:
          - Rusia si SUA sunt in echilibru datorita conceptului de "amenintare de eliminare reciproca". Ambele puteri detin triade nucleare, nu este deloc nevoie de baza de lansare din Romania sau Polonia.
          - Tomahawk poate purta un singur focos termonuclear de mica capacitate sau altul conventional destul de puternic. Niciunul nu constituie amenistare balistica reala pentru Rusia. Daca vor americanii sa dea cu Tomahawk o pot face din Mediterana sau chiar din MNeagra, de pe distrugatoare.
          - Racheta LGM-30 Minuteman este EXCLUS sa fie in Deveselu. Romania nu este deloc un stat stabil si garant pentru siguranta stocarii unei asemenea arme iar o racheta de 19 m nu o bagi in Deveselu ca un briceag, complet ascuns. Una este un interceptor SM3 sau SM6 alta este ditamai intercontinentala balistica.
          Aceste lucruri tin de o logica simpla si de un cumul de informatii, nu trebuie sa fii spion ca sa-ti dai seama de ele. Nu este chiar atat de usor sa tranformi arme defensive in ofensive si chiar daca ar fi, nu schimba raportul de forte dintre puterile nucleare. Rusia are (din pacate) suficienta capacitate sa loveasca tare CU sau FARA scutul din Romania.
          Deci cumva se pare ca declaratiile cu Iranul si Coreea de N, nu sunt chiar vorbe in vant. O natiune care are un nr. limitat de rachete, cu tehnologie neconfirmata, fara un complex militaro-industrial-cercetare foarte puternic si cu mare experienta (ex. Iran), POATE fi somata cu scuturi de interceptare gen Deveselu.
          • -4 (10 voturi)    
            nucleara mica, medie sau cu de toate (Miercuri, 1 august 2018, 16:01)

            tahomir [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

            Sistemul Aegis Ashore, inclusiv cel de la Deveselu, utilizeaza echipamente pentru lansari verticale de tip MK-41. Astfel de echipamente ar putea lansa nu doar rachete de interceptare, ci si rachete de croaziera tip Tomahawk.
            Care Tomahawk-uri nu conteaza cate focoase au ca nu poti muri de 2 ori, em ai mult decat de ajuns si un insgur focos.

            E clar?
            Daca nu, vezi ca sunt si desene reusite pe net.
            • +1 (3 voturi)    
              NU, nu e clar (Miercuri, 1 august 2018, 20:38)

              gwolf [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

              Orice MK41 poate lansa Tomahawk, nu ma invata tu pe mine ABC-ul, eu ti-am scris fara sa consult wiki sau google.
              NU e clar, pentru ca nu asta era subiectul si concluzia mea, nu mai scoate detalii din context si nu mai face pe desteptul ca nu e cazul.
              Daca tu crezi ca o toporisca da fiori Rusiei continentale, esti la nivelul gradinitei pe subiecte tactical si military.
              Aici e pura propaganda politica
            • +1 (3 voturi)    
              :) (Miercuri, 1 august 2018, 20:43)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

              dar .. nu este racheta balistica!
              Despre asta este tot show-ul!

              Si la Sevastopol este plin de Oniks (echivalent la Tomahawk) dar nu am vazut pe nimeni sa se agite aici pentru asta. Si alea sunt la 300 de km de Romania si in teorie pot zbura pana la Satu Mare daca vor.

              Ne pierdem in semantica si posibilitati.
              Rusii fac galagie ca le este frica de rachete balistice care pot cara tot felul de chestii nasoale iar noi le dam apa la moara ca orice chestie care zboara se numeste racheta balistica.

              Cred ca ar trebui toata lumea sa inlocuiasca cafeaua cu un ceai de tei paa se calmeaza lucrurile.

              Cand o sa primim alea 54 de rachete ATACMS din comanda pentru HIMARS atunci Romania o sa se poata lauda ca are rachete balistice (doar 160-300 km distanta) pentru ca vechile rachete ROT nu mai sunt demult.
              Dumnezeu stie unde au disparut si alea!
              • 0 (2 voturi)    
                Le-o fi luat vre-un psdist la ferma lui de porci (Miercuri, 1 august 2018, 21:41)

                ddutz [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

                Ca sunt tentante, repede le baga in mertzan si fuga la turci cu ele, ca, cu rulmentii.
        • +1 (7 voturi)    
          ??? (Miercuri, 1 august 2018, 15:03)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          Ce are una cu alta?

          AEGIS este un sistem de comanda si control pentru combaterea de.... tinte aeriene!
          Care sunt descoperite de radarele proprii si/sau transmise de sistemele de descoperire din satelit.

          Tomahawk (rachetele de croaziera) si rachetele balistice nu au nevoie de radar de la sol pentru ca ataca tinte cu mult in afara razei de actiune a radarelor. Folosesc doar locatia curenta a rachetei si coordonatele tintei sau zonei de tinte de oportunitate in cazul Tomahawk.
          • 0 (4 voturi)    
            !!! ca raspuns la ??? (Miercuri, 1 august 2018, 15:53)

            tahomir [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

            uite, vezi ca sunt niste oficiali si generali americani care ar putea sa invete de la tine, se pare ca ei nu stie, saracii...
            Ajuta-i, ca te vad priceput.
            "
            Scutul antiracheta de la Deveselu este, incepand de astazi, activ. Este vorba despre una dintre cele mai importante baze americane din Europa, conceputa ca "sistem de aparare impotriva pericolelor din afara Europei", a declarat astazi Hans Klemm, ambasadorul SUA la Bucuresti, care a precizat ca "nu este indreptat impotriva Rusiei". Din ce este, insa, formata baza de la Deveselu? Care sunt elementele cele mai importante ale scutului si ce au spus pana acum oficialii rusi despre sistemul antiracheta de pe teritoriul Romaniei?
            Baza antiracheta de la Deveselu a fost finalizata, a anuntat astazi, 18 decembrie 2015, ministrul de Externe Lazar Comanescu, in cadrul unei conferinte alaturi de ministrul Apararii, Mihnea Motoc, si de ambasadorul SUA la Bucuresti, Hans Klemm (Sursa si detalii aici). Concret, acest lucru inseamna ca este operationala facilitatea antiracheta Aegis Ashore a SUA de la Baza militara Deveselu.
            • +1 (3 voturi)    
              sula si prefectura (Miercuri, 1 august 2018, 20:16)

              Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

              ce-ti zic eu si ce-mi spui tu?
              Macar raspunde la subiect!
              Se stia ca Deveselu este operational. Bun, si?
              Trebuia sa fie in constructie permanent?

              Fii sigur ca generalii americani stiu cu mult mai bine decat mine ce se poate si ce nu cu ce au la Deveselu.

              Si nici macar nu este secret!

              La Deveselu sunt containere verticale de lansare de tip Mark41 VLS in care nu intra nici o racheta balistica pentru ca sunt dedicate pentru aparare antiaeriana.
              Rachetele balistice sunt masive cu diametru masiv pentru ca au cantitate masiva de combustibil ca sa poata iesi din atmosfera si sa care si o incarcatura masiva.

              Singura racheta mai problematica care intra in Mark41 VLS este racheta de croaziera Tomahawk. Care insa nu este balistica, este chiar subsonica, si nici nu poate cara ce cara o racheta balistica.
              Orice nava americana din clasele Ticonderoga, Arleigh Burke, Spruance sau Zumwalt care au aceleasi containere de lansare cara de 3-4 ori mai multe rachete decat sunt la Deveselu.

              Ce sa-ti spun, rusii stiu foarte bine asta dar trebuie sa joace si ei rolul de victima.

              Concluzie: La Deveselu sunt containere Mark41VLS cat sa lanseze 24 de rachete interceptoare si nimic altceva in afara de niste radare masive si pe rusi radarele alea ii deranjeaza de fapt pentru ca impreuna cu celelalte radare ale Armatei romane cam vad tot in zona.
        • +3 (7 voturi)    
          Si nu ti se pare normal sa fii capabil (Miercuri, 1 august 2018, 15:20)

          Dalinar [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

          Sa te si aperi? In caz de atac asteapta ajutor de la Rammstein?
      • +1 (17 voturi)    
        La deveselu (Miercuri, 1 august 2018, 13:51)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui un oarecare

        e ce vrea p#l@ americanilor sa fie... ca romanii n-au acces.. si da, o baza ca deveselu poate fi transformata din defensiva in ofensiva peste noapte. Numa' frecatori de tastatura "inocenti" d-astia ca tine habar n-au pe ce lume traiesc... si in razboi, doamne feri, nu ne baga prosti ca Fifor, ne baga idioti ca aia care au fost de acord in primul rand cu infiintarea bazei.., cat despre rusi, aia stiu mai bine ca romanii cce e in baza aia :)
        • -6 (10 voturi)    
          inocenti? (Miercuri, 1 august 2018, 14:31)

          mumuishere [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          Astia sunt varful de lance a campaniei de dezinformare si spalare de creier condusa de celula CIA. Cum adica inocenti? Iau bani pentru asta. Este o meserie. Cum crezi ca se mascheaza un razboi alternativ?
          • +1 (1 vot)    
            E ca n-ai sesizat ghilimelele ? (Joi, 2 august 2018, 9:08)

            Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui mumuishere

            bai, da-o naibii de treaba, chiar trebuie explicat orice sarcasm ? Vad ca si tu esti "inocent"... Ai priceput acum la ce m-am referit ? daca nu, las-o balta, n-are rost sa-ti mai explic...
            P.S. Hai ca mi s-a facut mila... am zis inocent ca sa nu zic idiot... clar acuma ?
        • +1 (3 voturi)    
          OK (Miercuri, 1 august 2018, 20:18)

          Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          si cum naiba schimbi lansatoarele peste noapte si inlocuiesti rachetele.
          Este totusi o problema de marime acolo...
          Mark 41 VLS - vezi ce poate si ce nu.
          • +1 (1 vot)    
            mai citeste (Joi, 2 august 2018, 9:09)

            Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Lucian*

            "cum naiba schimbi lansatoarele peste noapte si inlocuiesti rachetele" - cu grija :)... sa nu se prinda rusii :)
    • +5 (11 voturi)    
      hai sa ne dam destepti (Miercuri, 1 august 2018, 14:33)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      Racheta balistica
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Rachet%C4%83_balistic%C4%83
      Racheta antiaeriana aer-sol
      https://www.ziuaconstanta.ro/diverse/stiri-calde/rachete-patriot-la-capu-midia-cum-functioneaza-sistemul-de-aparare-antiaeriana-video-612650.html

      Diferenta dintre ele e majora, racheta balistica fiind de atac, aia de la deveselu fiind pentru aparare.

      Pina si idolul tau de la rasarit a acuzat ca sistemul anti-racheta ar fi destinat apararii impotriva rusilor si nu impotriva arabilor. Nici macar el nu a avut curajul sa minta in halul asta, spunind ca racheta aer-sol e de fapt de atac.
      • -2 (8 voturi)    
        da-te destept cu aia de nivelul tau, la gradi (Miercuri, 1 august 2018, 15:49)

        tahomir [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        Bati campii.
        In primul rand ca eu nu vorbeam de rachete balistice .
        In al doilea ca Patriot si scutul de la Desevelu sunt chestii diferite
        in al treilea rand cand te mai dai destept vezi ca iti iese doar sa te faci de ras,
    • 0 (2 voturi)    
      tu inca mai crezi ca fabricile de tigari (Miercuri, 1 august 2018, 22:14)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui tahomir

      puteau fi transformate peste noapte in fabrici de munitie?

      da' de laserele alea cu care a oprit ceashca tancurile la granita, mai stii ceva?
  • +27 (37 voturi)    
    Si uite asa (Miercuri, 1 august 2018, 10:29)

    florinos [utilizator]

    Și uite asa ne invadează Putin ca pe Crimeea sau Donețk, pentru ca PSD are doar incompetenți care nu știu sa citească de pe hârtiile scrise de consilieri.
    • -3 (19 voturi)    
      well (Miercuri, 1 august 2018, 10:49)

      1A [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Pai tocmai asta e problema lui, nu mai poate misca un deget pe teritoriile tarilor NATO fara sa si-o fure MASIV.
      Suspectez ca SUA a transmis un mic ''mesaj'' in urma umflarilor de muschi facuta dupa intalnirea Donald-Vladimir.
      • -2 (14 voturi)    
        Nu te stresa (Miercuri, 1 august 2018, 12:11)

        Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui 1A

        Ca astia nu inteleg mare lucru . O singura arma nucleara daca avem si tot este foarte riscant pentru mojic sa ne atace !
        Te simti norocos mojicule ?
    • +4 (10 voturi)    
      De unde stii ca nu consilierii sunt incompetenti?! (Miercuri, 1 august 2018, 12:11)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui florinos

      Toti sunt "politici", adica nemoteiuri si amantlacuri.
      "Consilieri" pusi de parinti pentru un salariu gras de la stat, nu pentru competente.
      Adica beizadele din parintii care-s acum in prrlament. Ce vrei sa iasa din ei?! Aschia nu sare departe.
      Puteregaiul e intins in tot corpul statului, nu sunt intamplari aceste "greseli", sunt realitati crunte.
      Aici e clar nevoie de alta revolutie.
  • +26 (30 voturi)    
    As rade (Miercuri, 1 august 2018, 10:37)

    omezu [utilizator]

    Dar declarația bolovanului este extrem de periculoasa pentru Romania. Guvernul asta de slugi incompetente vor sa ne ingroape la propriu!!
    • -7 (11 voturi)    
      I-a transmis smecherului (Miercuri, 1 august 2018, 12:01)

      Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Ca daca intra peste el in casa s-ar putea sa aiba o surpriza, nu vad ce e in neregula cu asta .
      • +1 (7 voturi)    
        Faptul ca Mazeta NU a Reactionat (Miercuri, 1 august 2018, 13:26)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

        arata Ingrijorarea la Kremlin. Acum digera declaratia, si apoi il lasa pe Mazeta sa tasteze
        • -2 (6 voturi)    
          Daca nu ai somn noaptea (Miercuri, 1 august 2018, 14:18)

          Marius_23 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Iti recomand sa vezi ce se intimpla in SUA . Walk Away . Oamenii s-au saturat sa fie manipulati, s-au saturat sa fie prostii cuiva !
          NImeni nu face politica pe seama mea, eu spun politicianului ce sa faca, el este angajatul meu !
          • +1 (3 voturi)    
            comentariul meu este legat de Mazeta (Miercuri, 1 august 2018, 17:08)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui Marius_23

            mercenarul URSS
            in rest, somn, nesomn, este o chestiune care NU te priveste pe tine !
    • +2 (6 voturi)    
      Nu e niciun pericol. (Miercuri, 1 august 2018, 12:40)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui omezu

      Putin stie mai bine decat Fifor, ce fel de arme detine Romanie.
      Doar ca Putin nu va rata ocazia si se va folosi de aceste afirmatii ale tampiteilor din Guvernul Dancila, ca sa-si bata joc de ei si sa le mai bage o sula-n coaste.
      Prtobabil ca Javrov si-a pregatit deja discursul cu care sa-si bata joc de NATO si de seful armatei romane care confunda rachetele balistice cu prastia de la Deveselu.
  • -15 (21 voturi)    
    Mi se pare normal sa avem (Miercuri, 1 august 2018, 10:37)

    Marius_23 [utilizator]

    La o adica nu depindem de SUA sau de Rusia . Acuma daca rusii o sa aiba vreodata tupeu o sa afle pe propria piele ce avem acolo, si poate si in alte locuri din tara .
  • +18 (24 voturi)    
    PSD te vrea prost.. (Miercuri, 1 august 2018, 10:38)

    gabone [utilizator]

    .. nu am zis eu asa.. nu e o problema de exprimare a mea.. ati inteles gresit.. problema de interpretare a voastra..
  • +16 (24 voturi)    
    E doar idiot (Miercuri, 1 august 2018, 10:42)

    Soulless [utilizator]

    Rachetele balistice pot fi instalate ORIUNDE, nu la granita sau in proximitatea Rusiei. Iar "Balisticile"poarta ogive nucleare, deoarce nu merita sa instalezi pe o astfel de racheta explizibil conventional (costuri prea mari de intretinere si lansare pentru un simplu "bum").
    Vifor un idiot util precum Veorica.
    • 0 (2 voturi)    
      Idiot (Miercuri, 1 august 2018, 12:58)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Soulless

      dar si hot=psd-ist. Nasol e ca poporul asta vrea - hoti si idioti
    • +1 (3 voturi)    
      nu chiar (Miercuri, 1 august 2018, 20:34)

      Lucian* [utilizator] i-a raspuns lui Soulless

      sunt destul de multe rachete balistice cu focos conventional numai ca nu prea se mai merita peste anumite distante din cauza preciziei care scade.

      In achizitia sistemelor M142 Himars de catre armata romana exista si 54 de rachete balistice MGM-140 ATACMS care insa are o raza de actiune de "doar" 160km sau 300km. Depinde de model.

      Nu este nici un secret. Este doar secretomania inutila clasica de Romania. Singurii pentru care sunt secrete detaliile sunt doar romanii iar rusii speculeaza lipsa de transparenta a institutiilor romanesti si lipsa de pregatire si amatorismul jurnalistilor care nu au un cenzor care sa stie ce naiba inseamna terminologia militara si inventeaza submarine zburatoare. Si eu as face la fel daca as fi in locul rusilor.

      Asta este comunicatul oficial american al departamentului de aparare american referitor la vanzarea Himars catre Romania:
      http://www.dsca.mil/major-arms-sales/romania-high-mobility-artillery-rocket-systems-himars-and-related-support-and
    • 0 (2 voturi)    
      da (Miercuri, 1 august 2018, 20:42)

      gwolf [utilizator] i-a raspuns lui Soulless

      comentariu corect
  • +17 (21 voturi)    
    Urmatoarea declaratie (Miercuri, 1 august 2018, 10:45)

    Rtchj [utilizator]

    Ramane sa ne povesteasca si de tunurile cu laser din Carpati
    • +2 (6 voturi)    
      Si de navetele spatiale romanesti..... (Miercuri, 1 august 2018, 12:42)

      Cataleya [utilizator] i-a raspuns lui Rtchj

      ,,,care sunt pregatite sa duca astronautii pe statia spatiala, in cazul in care ale rusilor nu mai functioneaza )))
      • -1 (3 voturi)    
        Intai sa-l expedieze pe Prunariu (Miercuri, 1 august 2018, 15:46)

        ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui Cataleya

        apoi pe "marii artisti".
        Sa nu-i uite nici pe "marii jurnalisti".
  • +16 (24 voturi)    
    Demisia (Miercuri, 1 august 2018, 10:46)

    zece_plus [utilizator]

    In orice tara civilizata o astfel de gafa ar fi dus automat la demisie.
    Nu e cazul Romaniei.
    • -4 (18 voturi)    
      ai numarat gafele lui Trump? (Miercuri, 1 august 2018, 12:32)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui zece_plus

      o fi SUA ne-civilizata?
  • +14 (18 voturi)    
    ...guvern... (Miercuri, 1 august 2018, 10:51)

    ALTAN [utilizator]

    ...de analfabeti functionali...
  • +16 (24 voturi)    
    Sa fie demis boul asta (Miercuri, 1 august 2018, 10:55)

    KTerinca [utilizator]

    Aduce prejudicii grave securitatii nationale.
    Prin afirmatia lui, indreapta rachetele rusesti catre Bucuresti.
    Degeaba s-au chinuit americanii sa-i linisteasca pe rusi anterior, vine boul asta si face afirmatia care arunca in aer totul.
    Demiterea incompetentului !
    • +2 (4 voturi)    
      Ba nu, (Miercuri, 1 august 2018, 12:36)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui KTerinca

      sa fie promovat.
      Este exact genul incompetent si analfabet, dorit de psd, specific guvernului veoricai,
  • +15 (21 voturi)    
    prostia si hotia (Miercuri, 1 august 2018, 10:55)

    gatsby [utilizator]

    si-au dat mana in psd...
  • +16 (22 voturi)    
    e unu... (Miercuri, 1 august 2018, 10:56)

    liviu_ [utilizator]

    care sa nu fie idiot in guvernul dancila?!

    hoti stim ca sunt toti...
  • -12 (32 voturi)    
    a scapat porumbelul... (Miercuri, 1 august 2018, 11:02)

    kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator]

    daca asta o fi adevarul? In fond, de unde stiu cititorii HN ce este cu adevarat la deveselu?
    • -7 (21 voturi)    
      cei cu minusuri (Miercuri, 1 august 2018, 11:30)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      au intrarea libera la Deveselu si stiu exact ce e pe acolo, nu?
    • +7 (11 voturi)    
      zici si tu asa, ca sa fie bascalia mai mare, (Miercuri, 1 august 2018, 11:44)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      dar stii foarte bine ca, in vecii vecilor, americanii sau nato n-ar da pe mana romanilor niste scule adevarate. In momentul doi, informatiile ar ajunge la cine trebuie, pentru o mana de margele colorate sau ca raport de serviciu.
      • +3 (17 voturi)    
        de parca romanii ar comanda ceva la Deveselu.... (Miercuri, 1 august 2018, 11:46)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui revo

        sunt si ei pe acolo...eventuali acari Pauni la nevoie!
    • +3 (15 voturi)    
      The porumbel went (Miercuri, 1 august 2018, 11:45)

      DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Ballistic!
    • +2 (16 voturi)    
      Amice, esti idiot! (Miercuri, 1 august 2018, 12:20)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

      Asa a spus Caragiale!
      Eu sunt de acord!
      El e Caragiale, tu un neuron banat!
      • +1 (13 voturi)    
        cand n-ai argumente, (Miercuri, 1 august 2018, 12:31)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        e buna si injuria....
        • -3 (5 voturi)    
          La neamul injurios prin simpla existenta (Miercuri, 1 august 2018, 15:47)

          ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          merge, bine zici.
        • 0 (6 voturi)    
          argument (Miercuri, 1 august 2018, 15:56)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          Nu putem sti ce este la Deveselu dar sigur putem sti ce nu este. Si nu este vreun Minuteman III, balistica. Asta e clar.
          Orice altceva este acolo, poate fi si pe distrugatoare in MN sau MM, deci nu te afunda prea mult in ipoteza matale ca ramai si tu fara argumente.
          muie psd, oricum!
          • 0 (2 voturi)    
            pune si o cifra, (Miercuri, 1 august 2018, 23:39)

            natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

            ca altfel iti confisca astia nibk-ul
            si iti fac si dosar, "meritat", nu politic
  • +14 (20 voturi)    
    Trump-like (Miercuri, 1 august 2018, 11:03)

    MinDepous [utilizator]

    "I said >it would< but I meant >it woudn't<"

    Asa si desteptul asta: "am zis >balistice<, dar vorbeam despre >anti-balistice<". Ce sa mai, balistica lu' Fifor "e" irigatiile lu' Dancila.

    Guvernul "Ceata lui Pitigoi". #guvernulpitigoi
  • +12 (18 voturi)    
    gafele astea de politica externă sunt intenționate (Miercuri, 1 august 2018, 11:15)

    pestalotiu [utilizator]

    Prin ele, se demonstrează întregii lumi că Guvernul României nu susține inițiativele de politică externă ale Președintelui României și urmărește decredibilizarea Președintelui și a inițiativelor acestuia, pe plan internațional.
  • +11 (15 voturi)    
    of course (Miercuri, 1 august 2018, 11:38)

    revo [utilizator]

    "eroare de interpretare" - vesnicul, omniprezentul, nemuritorul, indestructibilul "n-ati inteles voi, ba, prostilor"!
  • +9 (13 voturi)    
    demisia (Miercuri, 1 august 2018, 11:49)

    iondelaafumati [utilizator]

    parca era mai usor la muzeul din Craiova !
  • 0 (10 voturi)    
    S-a mai discutat despre asta (Miercuri, 1 august 2018, 11:51)

    ladrone [utilizator]

    Poate recitesc cei cu minusurile articolul asta aparut anul trecut pe HN: https://www.hotnews.ro/stiri-international-21814850-adio-incirlik-nemtii-retrag-raman-niste-bombe-atomice-americane-care-nu-stie-incotro.htm
    • +4 (6 voturi)    
      o stii p-aia cu sula si cu prefectura? (Miercuri, 1 august 2018, 15:28)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui ladrone

      cam asa esti tu. ia citeste si tu articolul pe care l-ai citat. armele respective sunt lansate din avioane, nu au nicio treaba cu rachetele balistice. un prim detaliu foarte important.

      baza de la deveselu are capacitati de lansare de rachete, nu aeroport militar. intelegi? este o mica, mare diferenta. sa zicem ca e ca tine si cele 90 de bombe sunt mutate in Europa, ar fi mutate in baze militare care au minimum de capacitati de stocare a materialului radioactiv si baza aeriana. cea din Oltenia nici macar nu are dimensiuni apropiate de ce ar fi necesar. nu ar fi mutae in baze si zone care nu pot fi aparate cu usurinta.
  • +2 (6 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Miercuri, 1 august 2018, 12:01)

    XLXL [utilizator]

    probabil domnu' poarta basca cu un numar prea mare ...
  • -7 (9 voturi)    
    IQ-ul (Miercuri, 1 august 2018, 12:37)

    CPM1 [utilizator]

    celor care posteaza aici este mult prea scazut.
    Asa ca voi renunta la a mai citi postarile.
    Sunt total ne-interesante!
    Nu merita a fi citite!
    • +1 (3 voturi)    
      cpt1 (Miercuri, 1 august 2018, 16:51)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      ne-ai rupt inima!
  • +1 (3 voturi)    
    pff (Miercuri, 1 august 2018, 12:52)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    tu esti o eroare mai ministrule, la nivelul asta nu ai voie sa gresesti, ca nu esti pe maidan la o mu1e, intelegi?
  • +2 (4 voturi)    
    Ha ha ha (Miercuri, 1 august 2018, 12:57)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    E groasă ! Ăsta nu doar ca e tâmpit si incompetent. ESTE UN PERICOL pentru România, mult mai groaznic chiar si decât VV 20-20. Aia face România de râs in lume, asta ne-a bagat intr-un r*t mai puturos decât isi poate el inchipui
  • -2 (4 voturi)    
    Dar vai (Miercuri, 1 august 2018, 12:59)

    xolv [utilizator]

    câta grija pentru Putin, comandantul omuletilor verzi.
  • -2 (4 voturi)    
    lasa (Miercuri, 1 august 2018, 13:07)

    Captain Obvious [utilizator]

    ca era la mizeria aia de "televiziune"
    • -1 (7 voturi)    
      la care se uita toata lumea...ha-ha! (Miercuri, 1 august 2018, 15:33)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Toti sunt la curent cu ce e la A3! Si ma intreb de ce? E masochism sau e datorie de serviciu?
  • +5 (7 voturi)    
    Concluzia este (Miercuri, 1 august 2018, 14:18)

    DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator]

    Ca rachetele astea sunt ca si romancele: focoase.
  • +3 (5 voturi)    
    Ehei (Miercuri, 1 august 2018, 14:59)

    Barosanu_nr1 [utilizator]

    Și încă Fifor e unul dintre membrii cei mai răsăriți din guvernul Vasilica!
  • +3 (7 voturi)    
    macar (Miercuri, 1 august 2018, 15:16)

    g01an [utilizator]

    macar se oprea naibii dupa rachete balistice, ca putea fi catalogata la lipsa de cerebel, dar a continuat cu ineptiile de parca face el politica externa. pai, bai asta, noi ne vedem de interesele noastre si din cauza asta nu avem de ce sa dam explicatii strainilor, dar alt motiv ar fi si faptul ca o facem in scopuri defensive. noi avem 3 divizii de armata cand rusii au zeci de divizii stationate doar in Europa, noi ne "inzestram" marina cu 4 corvete cand rusii au zeci de nave de razboi, de tonaj mai mare, doar in Marea Neagra. nu inzestram trupele astea putine ca sa fie nefericiti rusii, ci pentru ca asta este minimul necesar ca sa putem respinge incursiuni ad-hoc de tipul celor din Ucraina sau Georgia.

    vorbea lu' nea Costel drojdier, totusi.
  • +1 (7 voturi)    
    Tradatorii (Miercuri, 1 august 2018, 15:17)

    V-escu [utilizator]

    Psd-istii sunt oamenii rusilor.
    In urma revoltei populare din '89, initiata si condusa de KGB conform vechiului plan ''Dnestr'', de schimbare a lui Ceausescu de la putere (plan alcatuit in 1968 in urma primaverii de la Praga - si pus in aplicare in '89 cu acordul SUA) FSN-ul instalat de catre Iliescu a constituit doar o parte din acest plan.
    Faptul ca apoi presiunea NATO a facut ca si acesta tara sa fie absorbita in acesta organizatie nu a indepartat insa influenta ruseasca care se manifesta prin aceasta structura subversiva numita PSD.
    Daca structurile care tin de statalitatea acestei tari nu ar fi si ele penetrate de rusi, aceasta coloana a 5-a ruseasca camuplata in partid politic numit PSD ar fi fost demult demantelata.
  • 0 (4 voturi)    
    Postacimea sovietica la post (Miercuri, 1 august 2018, 15:25)

    Dalinar [utilizator]

    So, psdistii se balbaie de cand is ei, nu e o noutate. O greseala doua se trece cu vederea, cand insa persisti in prostie, e clar, treaba e cronica.
    Cat despre rachete, intrebati-va care e statul aggressor din ultimele decenii si daca e bine sa fii la fundu gol in fata lui. Care e statul care te-a jumulit doua decenii si a avut armata de ocupatie pe teritoriul tarii?
    • -2 (2 voturi)    
      Ambele... (Miercuri, 1 august 2018, 17:43)

      Texi [utilizator] i-a raspuns lui Dalinar

      Pe unul am reusit sa-l dam afara, despre celalalt nu trag speranta...
  • +1 (5 voturi)    
    Tradator agent KGB (Miercuri, 1 august 2018, 15:32)

    MirceaIo [utilizator]

    Alaturi de Viorica Dancila, Tudorel Toader acest nene trebuie acuzat si condamnat pentru inalta tradare!!!
  • +1 (5 voturi)    
    Un guvern de tradatori si criminali (Miercuri, 1 august 2018, 15:43)

    ruskimushki [utilizator]

    platiti de moscova. urmeaza dezmantelarea statului roman chiar de aniversarea a o suta de ani de la unire.
  • +1 (3 voturi)    
    mai puneti mana si ganditi cu capul (Miercuri, 1 august 2018, 16:45)

    tahomir [utilizator]

    Incercati sa nu mai fiti asa de penibili si sa inghitti pe nemestecate ce va spun tot felul de vanzatori de arme.

    Deci luati urmatoarele date.
    1)Unde e plasat scutul si respectiv distanta pana la mari orase sau zone strategice din UE.
    2) raza de actiunie a interceptorilor Aegis atat pe orizontala cat si pe verticala
    3) altitudinea la care zboara rachetele intercontinentale,alea balistice, ca tot va plac.
    4)raza de actiune a unui Tomawawk.
    5)distanta de la Deveselu fata de Moscova sau alte zone importante din Rusia.
    6) trageti singuri concluziile despre ce e/nu e si la ce foloseste/nu foloseste baza Deveselu.

    Hai ca se poate, nu e asa de greu!
  • +2 (4 voturi)    
    PSD A EXCUTAT ordinul Moscovei (Miercuri, 1 august 2018, 17:45)

    neagoe [utilizator]

    Interesul Moscovei este ca baza de la Deveselu sa fie declarata ca baza ofensiva. Rachetele balsitice sunt ofensive si Fifor, ministrul unei armate NATO a spus acest lucru foarte clar ca NATO are o baza ofensiva impotriva Rusiei.

    PSD a executat ordinul Moscovei.
  • +1 (3 voturi)    
    Aiurea! (Miercuri, 1 august 2018, 18:00)

    ber [utilizator]

    Asta chiar ne crede prosti. Auzi acolo, eroare de interpretare! Ia spune-ne si noua ce este aia eroare de interpretare! Cine si ce a interpretat eronat! Ca doar nu suntem la teatru, unde am vazut alta piesa.
  • 0 (2 voturi)    
    Demisia, prostule ! (Miercuri, 1 august 2018, 20:20)

    KTerinca [utilizator]

    .
  • 0 (2 voturi)    
    tradare (Miercuri, 1 august 2018, 22:03)

    FA [utilizator]

    Divulgarea de secrete de stat se incadreaza la inalta tradare, plus ca nu-s doar secrete de stat ci din cadrul NATO. Omul nu numai ca trebuia demis ci si arestat si tras la raspundere penala, va dati seama daca are access la secrete de stat si precis are cat de usor le da pe mana cui nu trebuie...
  • +1 (3 voturi)    
    am vazut interviul si ii cred explicatiile (Miercuri, 1 august 2018, 22:07)

    natbl73 [utilizator]

    E membru al acestui guvern, deci are voie sa fie prost.

    Dar nu in asa hal incat sa ne puna in stare conflictuala cu vecinii (sau asta era sefa lui? sau amandoi?...sunt usor confuz...)
  • +1 (3 voturi)    
    Dle Fifor... (Miercuri, 1 august 2018, 22:56)

    astronaut [utilizator]

    nu se face ''joc politic pe siguranta nationala '' se face ORICE JOC , PE PROSTIA ''EJECTATA '' DE DOMNIA VOASTRA !
  • 0 (2 voturi)    
    Fifor nu e prost, din pacate (Miercuri, 1 august 2018, 23:18)

    grunespferd [utilizator]

    Ca a fost o greseala mare este de netagaduit, face un rau diplomatic destul de mare, Romaniei. Asta daca mai avem diplomatie... Rusia se va inflama, primind apa la moara, ai nostri vor retracta, a fost o "greseala de interpretare"... Va exista mai mult ca sigur o ofensiva mult mai virulenta a Rusiei, insa... ea ar fi existat oricum, cu sau fara greseala lui Fifor. Pana una alta, Fifor a semnat niste contracte importante pentru Armata Romana, si inca nu l-as arunca direct in categoria tradatorilor de tara, chiar dimpotriva, ma simt norocos cu el acolo, cand vad cine e in guvern..
    Dar... ce stim noi in definitv, de pe marginea santului?
  • +1 (3 voturi)    
    Guvernul STUF (Joi, 2 august 2018, 2:50)

    Britannia [utilizator]

    Sunt curios daca in Guvern exista cineva care ar reusi sa faca in mod corect bastonase, sa numere pana a 10 sau sa stie ca dupa ce folosesti WC trebuie sa tragi apa si sa te speli pe maini. Dancila este prim ministru si este de o prostie care baga in coma orice nevertebrata, iar ministrul apararii tocmai a spus ce arme contine baza de la Deveselu. In locul SUA eu unul as pleca din Romania si as lasa-o in grija tiganilor, manelistilor, a lui Maruta si Capatos, a Biancai Dragusanu si altora de teapa lor. IAr in locul Rusiei nu m-as agita deloc: as privi cine conduce aceasta tara (in frunte cu Doncila) si as intelege ca Romania este, la acest moment, doar un banc prost....
  • -1 (3 voturi)    
    hm, hm.... (Joi, 2 august 2018, 8:55)

    srpc [utilizator]

    l-a luat gura pe dinainte


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version