Purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere: Pentru toţi cei care jigniţi Poliţia, data viitoare când aveţi probleme să apelaţi la vecini, la popi / Instituția zice că este o opinie personală

de G.S.     HotNews.ro
Miercuri, 1 august 2018, 9:51 Actualitate | Esenţial


Politia Rutiera
Foto: Politia Romana
Brigada Rutieră precizează, miercuri, că mesajul postat pe pagina Poliției Române de purtătorul de cuvânt al instituției, Ovidiu Munteanu, care a scris că cei care jignesc poliția să apeleze în viitor la „popi, vecini și rude” atunci când sunt agresați, este o opinie personală, transmite Mediafax.

„Cu privire la mesajul postat pe pagina de socializare a Poliției Române de către colegul nostru Ovidiu Munteanu, vă aducem la cunoștință faptul că Brigada Rutiera nu achiesează la cele transmise, mesajul fiind unul strict personal. Brigada Rutieră vă asigură că este și va rămâne în slujba cetățeanului, indiferent de situație”, au precizat reprezentanții Brigăzii Rutiere.

Precizările vin după ce, în cursul zilei de marți, purtătorul de cuvânt al Brigăzii Rutiere a scris pe pagina de Facebook a Poliției Române că toți cei care jignesc polițiștii să nu mai apeleze la ei când au probleme, ci la „popi sau vecini”.

"Pentru toţi care jigniţi şi urâţi Poliţia Română, vă rog ca data viitoare când aveţi probleme să apelaţi la oricine altcineva, nu la poliţie. Când vă fură bunurile, când vă agresează pe stradă, la accidente rutiere, vă rog să apelaţi la vecini, la popi, la rude, dar nu la poliţie", a scris Ovidiu Munteanu pe pagina de Facebook a Poliției.



















12752 vizualizari

  • +74 (80 voturi)    
    Oricum Militia e bratul armat al infractorilor! (Miercuri, 1 august 2018, 9:55)

    Marionette [utilizator]

    Merita toate jignirile pentru ca este servila politicienilor. Ce-ati vrea? Si pensii speciale mita de la politicienii cleptocrati si sa actionati ca intr-un stat politienesc, dar si laude.
    • +46 (48 voturi)    
      Abuz (Miercuri, 1 august 2018, 11:07)

      florinos [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Politia sau mai bine zis Politia a arestat un om si i-a facut dosar penal fara sa explice clar ce infractiune a facut, purtatorul de cuvant a spus ca se va stabili ulterior, eu stiam ca Politia ar trebui sa aplice legea nu sa o interpreteze ulterior.

      Dragnea si A3 se laudau ca dupa ce a plecat Kovesi s-a terminat cu abuzurile, mie mi se pare ca de-abia acum au inceput.

      Toti neavenitii se gudura pe langa sefii de Partid si fac abuzuri impotriva celor corecti care platesc taxe si impozite.
    • +29 (31 voturi)    
      Strategia de PR care acopera abuzul placutelor! (Miercuri, 1 august 2018, 11:08)

      pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Pentru cine nu este familiarizat cu strategiile de PR, sa afle de aici:

      Un scandal se stinge cu un scandal si mai mare!

      Efectul: acum nimeni nu mai vorbeste despre placutele si permisul de conducere ridicate fara temei legal...

      Toti vorbim despre Facebook!
      • +13 (13 voturi)    
        Oricum am interpreta ,declarația (Miercuri, 1 august 2018, 12:47)

        Rescator [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

        milițianului este tampenia deceniului.Observați ca este greu sa fi și prost.
    • +40 (42 voturi)    
      Din moment ce eu le platesc salariile (Miercuri, 1 august 2018, 11:33)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      ei au obligatia sa-mi asigure un serviciu. Ma nesimtitilor, cum ma trimiteti la vecini cand eu va dau bani ???? Din asta traiti, ce , credeti ca aveti o sinecura si mergeti la serviciu doar din hoby si faceti ce vreti voi ????
      • +18 (20 voturi)    
        Spuneti-mi (Miercuri, 1 august 2018, 13:25)

        fat.cat [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        ca pana la ora asta l-a dat deja careva afara pe meseriasul asta, care ofera serviciile Politiei Romane pe criterii de grup infractional organizat: imi place de tine, te ajut, nu-mi place, ca prea dai din gura, ia mergi la popa si nu mai insista, ca-ti rup si capul.
        Mai, Ovidele, unde te gasira astia, mai? Oare n-ai tu si un doctorat in comunicare, ca pe mine m-ai facut praf cu aceasta mostra de purtare de cuvant? Numai un profesionist desavarsit ar putea transmite un mesaj atat de penetrant si cu atata stil, parol. Existi cu adevarat, Ovidel?
      • +8 (10 voturi)    
        Nu chiar... (Miercuri, 1 august 2018, 15:47)

        lsorin [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

        Nu chiar o sinecură... da' nici ce crei tu nu-i!

        Oricum trebuie să apelezi la vecini, prieteni etc atunci când ”rutiera”-i ocupată să-l ducă pe ministru (Izmană) la restaurant și amanta la coafor sau să urmărească ”dujmanii” cu numere de înmatriculare ”disgrațioase”...
        Și ăsta-i numai vârful aisebergului...
    • +4 (8 voturi)    
      Are dreptate gaborul (Miercuri, 1 august 2018, 15:20)

      Calin02 [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

      Normal ca decat la politie, mai bine la popi. Politia este ca apa sfintita: nu face nici bine, nici rau.

      Doar daca nu esti stab PSD de Teleorman.
  • +75 (79 voturi)    
    Mda (Miercuri, 1 august 2018, 9:56)

    Melinte [utilizator]

    Atunci voi cand trebuie sa luati salariul sa apelati la vecini,rude,prieteni sa va dea de o paine sa nu muriti de foame.
    • +35 (39 voturi)    
      Nu au cum sa apeleze (Miercuri, 1 august 2018, 10:36)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

      la vecini,rude si prieteni fiindca toti sunt in politie...de unde banii?
  • +70 (74 voturi)    
    e institutia TA? (Miercuri, 1 august 2018, 9:56)

    coloneze [utilizator]

    ai adus o de acasa?
    astia sunt bolnavi rau.
    ma bucura faptul ca zi de zi vedem cancerul din institutiile de stat UNDE S-AU TRIPLAT SALARIILE.
    si asta o zice un bugetar.
    va dati seama cum se comporta astia intre 4 pereti cu oamenii?
  • +61 (65 voturi)    
    Data viitoare.. (Miercuri, 1 august 2018, 9:57)

    Io1234 [utilizator]

    ...noi platitori de taxe si impozite, cei care va platim salariile, s-ar putea sa nu le mai platim, n-are sens sa va intretinem pentru ceea ce nu faceti...puie militia.
  • +53 (57 voturi)    
    gandire din pușul mintii (Miercuri, 1 august 2018, 9:57)

    arpi [utilizator]

    Politia Romana este o institutie de stat platita din bani romanilor.. Cum poti sa afirmi asa ceva???? Politia ar trebui sa fie in slujba cetateanului...
  • +55 (57 voturi)    
    Pai nu isi merita salariul atunci (Miercuri, 1 august 2018, 9:58)

    catalinmz [utilizator]

    Sa isi predea pistolul, uniforma si sa lase banii din care il platim noi la casierie, poate gasim o societate privata de paza sa inlocuim politia romana
  • +57 (59 voturi)    
    militia (Miercuri, 1 august 2018, 9:59)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Tare asta cu parerea personala a purtatorului de cuvant!

    Jignim militia nu politia.
    Omul s-a simtit.
    • +31 (33 voturi)    
      site (Miercuri, 1 august 2018, 11:05)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Opinie personala pe site-ul politiei !? Ar merita sa fie dat afara...
    • +25 (27 voturi)    
      Opinie personala a purtatorului de cuvant (Miercuri, 1 august 2018, 11:20)

      Martinezu [utilizator] i-a raspuns lui Motanul_incaltat

      Astia sunt in stare sa se scuze in cele din urma ca a vorbit gura pentru ei.
  • +31 (33 voturi)    
    say what? (Miercuri, 1 august 2018, 10:00)

    nellino [utilizator]

    ce nu fac astia? nu achieseaza? iarasi ajunge dexonline pe primul loc in rankingul siterurilor din Romania.
  • +44 (44 voturi)    
    si mai e in post? (Miercuri, 1 august 2018, 10:00)

    codo [utilizator]

    baiatul asta cu vederi atat de diferite de misiunea incredintata?
  • +39 (39 voturi)    
    Pai politia jigneste (Miercuri, 1 august 2018, 10:01)

    Bogdan_100 [utilizator]

    cetateanul si religia! Pe de alta parte am mari indoieli privind "sprijinul" politiei (mai curand militie) rutiera pentru cetateni - aici e cea mai mare concentrare de corupti si spagari din politia Romana. si sa ne explice, mai intai purtatorul inept de vorbe cauza pentru care in politie (mai ales la rutiera) este o concentratie neobisnuit de mare de pedofili, spagari, infractori, indivizi dezechilibrati psihic!
  • +46 (46 voturi)    
    data viitoare cand iti vei vrea salariul (Miercuri, 1 august 2018, 10:02)

    qwerasdf [utilizator]

    sa mergi la stapanul tau, liviu dracnea, sa-ti dea el salariul..

    Daca la urmatoarele alegeri tot psd-ul va avea majoritatea in parlament inseamna ca ne vom merita soarta cu varf si indesat. Si daca vor iesi tot ei si noi vom continua sa sustinem sistemul parazit, prin munca noastra si platile facute de noi, atunci ne vom merita soarta si mai mult.

    Avem datoria sa facem orice ne sta in putinta sa oprim invazia capuselor psd / alde si a monstrilor precum acest slugoi purtator de cuvant al Politiei Romane.
  • +37 (37 voturi)    
    Ce pagina? (Miercuri, 1 august 2018, 10:02)

    Rtchj [utilizator]

    Pai este pagina de Facebook a Politiei Romane sau pagina personala a lui Munteanu?
  • -37 (51 voturi)    
    unde-i Godina? (Miercuri, 1 august 2018, 10:02)

    Mazeta [utilizator]

    Godina își dădea cu părerea despre drept, gramatică și istorie. Tocmai acu, când societatea românească este frământată de o problemă rutieră, Godină lipsește.
    • +18 (22 voturi)    
      aici e (Miercuri, 1 august 2018, 10:40)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      https://www.facebook.com/godinamarian/posts/2206487732914645
    • +21 (23 voturi)    
      Relax, te-avem pe tine (Miercuri, 1 august 2018, 11:05)

      MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Esti de pus la rana, nu alta - sub forma de munitie contra rusilor.
    • +24 (26 voturi)    
      prost (Miercuri, 1 august 2018, 11:07)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Exemplul viu al zicalei "prostul, daca nu e si fudul..." De fapt se caracterizeaza singur spunandu-si "mazeta"...
    • +1 (1 vot)    
      i-o da lui fhurtin (Duminică, 5 august 2018, 17:54)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      Ce?
      E **** din fata pesede...
  • +26 (32 voturi)    
    Prin vorba si fapta (Miercuri, 1 august 2018, 10:03)

    Iocan [utilizator]

    Politia rutiera Romana demonstreaza ca in loc sa actioneze ca o institutie faptuieste si reclama in mod personal. Indivizi care nu au ce cauta in Politie se folosesc de aceasta institutie ca un paravan . D-na Carmen Dan, acum ar fi momentul sa incepeti curatenia!
    • +23 (23 voturi)    
      pai (Miercuri, 1 august 2018, 10:52)

      1A [utilizator] i-a raspuns lui Iocan

      Cum sa inceapa curatenia cineva care face mizerie?
    • +19 (21 voturi)    
      CD (Miercuri, 1 august 2018, 11:08)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Iocan

      Sa faca C. Dan ordine !? Pe ce lume traiesti? Nu de asta a pus-o Dragnea acolo...
  • +44 (44 voturi)    
    A innebunit politia??? (Miercuri, 1 august 2018, 10:04)

    gabone [utilizator]

    deja amenintat cetatenii care nu sunt de acord cu actiunile lor? se transforma politia in organizatie interlopa?

    purtatorul de cuvant intotdeauna trebuie sa-si masoare cuvintele. Nu poate veni apoi cineva sa spuna ca e o opinie personala si gata, sa uitam tot.

    Inca mai lucreaza acolo purtatorul de cuvant care are o astfel de opinie?
    • +1 (1 vot)    
      politia a invatat de la interlopi, nu invers (Luni, 6 august 2018, 21:06)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui gabone

      Si au capatat tupeu de borfas:
      Exemplu concret, parcheaza in fata portii tale, iar cand il rogi sa-ti lase spatiu liber ca ai nevoie, iti da cu legea in cap...e spatiu public...auzi, sa vina el cu masina personala sa o parcheze in fata portii tale...
      Si nu e un caz singular, asa gandesc multi politisti...
  • +32 (34 voturi)    
    mda (Miercuri, 1 august 2018, 10:05)

    SoulSearcher [utilizator]

    oricum cam asa facem... politia romana e cam degeaba

    apelati voi la politaii cand vi se fura ceva.. toti vin cu replica "cine stie daca mai gasim faptasul"
  • +42 (42 voturi)    
    si totul din cauza penalului (Miercuri, 1 august 2018, 10:07)

    rov [utilizator]

    din teleorman...
  • +46 (46 voturi)    
    Păi nu asta făceam deja ?! (Miercuri, 1 august 2018, 10:07)

    Tescovin [utilizator]

    Când pățești vreun necaz din ăsta și te duci la Poliție, care este marea contribuție a Poliției la rezolvarea cazului ? Întrebări și dojeni de genul:
    - „Aveți idee cine a făcut-o ?”
    - „De ce nu v-ați păzit buzunarele ?”
    - „De ce nu v-ați pus alarmă la casă ?”
    - „Întrebați și dvs vecinii dacă au văzut ceva”
    Încă n-am auzit de recomandarea „Mergeți la biserică și dați un acatist, poate vine făptașul și mărturisește”, dar n-ar fi deloc exclus.
  • +33 (33 voturi)    
    ce nemernic!... (Miercuri, 1 august 2018, 10:07)

    gatsby [utilizator]

    sunt platiti de noi si au pretentia sa apelam la altii! Intr-o tara normala unul care spune asa ceva ar fi concediat!...
  • +41 (41 voturi)    
    cata dreptate ai nene (Miercuri, 1 august 2018, 10:08)

    Francisc 1 [utilizator]

    cand mi s-a furat bicicleta din fata blocului politia mi-a zis sa-i aduc factura chitanta ca sa faca ceva , nu mai spun ca la parter sunt niste bodegi la care grohaie betivanii toata noaptea si politia se face ca nu-i vede ! Daca v-ar da pe toti afara ca in Georgia si dupa aia v-ar restructura sunt convins ca toata tara ar avea de castigat!Asa o frecati pana pe la 50 de ani sa iesiti cu pensii speciale , nu va e rusine?
  • +39 (39 voturi)    
    La ce va asteptati Domnilor politisti? (Miercuri, 1 august 2018, 10:09)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    Daca stati capra la cheremul unei secretare de scoala care este condusa de o incluta notorie care e manipulata de un condamnat definitiv??? La ce va asteptati domnilor politisti daca nu aveti MUIE (aka gura!) sa vorbiti???

    PS:muie este un cuvant folosit de comunitatea roma pentru a desemna gura. Va rog sa aveti grija si sa nu discriminati comunitatea roma interzicand folosirea cuvintelor stramosesti! Va puteti alege cu plangere la consiliul pentru combaterea discriminarii, domnilor politisti!
    • +15 (17 voturi)    
      DEX (Miercuri, 1 august 2018, 11:11)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui radu_cel_frumos

      DEX-ul e o carte prea grea ptr. militieni si sefa lor CD...
  • +36 (38 voturi)    
    santaj? (Miercuri, 1 august 2018, 10:09)

    tiana [utilizator]

    Deci politişti îşi fac serviciul din bunăvoinţă pentru noi?!

    Să vă luaţi salariul de la popi sau de la vecini.
  • +36 (36 voturi)    
    Idiot (Miercuri, 1 august 2018, 10:10)

    Alexu_01 [utilizator]

    Alt destept care-si inchipuie ca noi suntem servitorii lui si nu invers. Probabil ca-si inchipuie ca salariul i-l da ma-sa, ca sa-si permita sa ne trimita la popi si rude, ca noi pe aia ii platim sa ne apere nu pe terminatii care se angajeaza in politie ca sa-si dea cu parerea pe pagina de facebook a politiei. Iar sefii trebuiau sa-l dea afara instant. A postat pe pagina de facebook a politiei romane, nu pe pagina lui personala, deci aia e opinia oficiala a politiei romane din momentul ala. Pentru o asemenea gogomanie la ora sta trebuia sa-si caute loc de munca, dar cine stie ce pila mai e si asta.
  • +49 (49 voturi)    
    Purtatorul de cuvant (Miercuri, 1 august 2018, 10:12)

    Frank777 [utilizator]

    nu a facut decat sa exprime ceea ce gandesc majoritatea politistilor. Orice reclamatie ii deranjeaza. Le strica confortul. Ei nu au devenit politisti ca sa transpire la munca in sprijinul si apararea cetatenilor. Ei au devenit politisti pentru ca este o meserie unde te pensionezi devreme cu o pensie mare si apoi te reangajezi cu un salariu mare avand doua venituri de la buget.Se pot exploata oportunitati de facut bani o jmecherie acolo nu strica nimanui.Serviciul este dupa cum te duce capul sa te prefaci ca lucrezi si ca cercetezi un furt de gaina in 2-3 ani fiind ocupat cu asta nu mai iei alta lucrare. Cetatenii ? sa-i ia gaia. Politisti sunt in general deranjati de orice plangere pe care o primesc. Le strica siesta. Jmecherii si politistii sunt mana in mana si cetatenii sunt victimele lor. Grasi si frumosi sefii politiei sunt monumentele nepasarii. va aminititi de comisarul Soric seful politiei judetene Neamt cum spunea el despre camatarie ca este respectabila si ca sunt procurori care dau bani cu camata? Asta este mentalitatea in politie. Grasi si frumosi si munca cat mai putina.
    • +27 (27 voturi)    
      ochit,lovit (Miercuri, 1 august 2018, 10:30)

      1A [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      O radiografie foarte buna, in Romania sistemul de valori etice este problema fundamentala.
      Sintem blanzi si supusi cu cei puternici sau dominatori si agresivi si impertinenti cu cei fara aparare.
      Occidentul cu tot ''materialismul'' lui e fix invers.
    • +8 (10 voturi)    
      subscriu (Miercuri, 1 august 2018, 14:54)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Frank777

      sunt de acord cu fiecare literă din comentariul tău. Am avut de-a face de două ori cu poliția: prima dată i-a furat telefonul puștiului meu în fața liceului Racoviță din Cluj, chiar sub o cameră de luat vederi, și când am mers cu fi-miu să fac plângere polițistul a început să se răstească la băiat că de ce a dat drumul telefonului, trebuia să țină mai cu putere :))) (un drogat probabil i-a smuls telefonul din mână lui fi-miu și a fugit, și tot fi-miu era vinovat). A doua oară am fost să reclam că am primit telefoane de amenințare cu moartea (aveam înregistrate amenințările, știam și persoana care le-a proferat, eram implicat într-un proces comercial cu unu care mi-a dat o țeapă de 500k eur) și polițaiul de la secția 2: păi și ce, vă este frică de la un telefon? aveți sediul aproape de jandarmerie, văd (aveam sediul pe dorobanți), dacă se întâmplă ceva sunați la 112 și vin jandarmii în 3 minute :)))) I-am explicat că nu e vorba de frică sau nefrică, vreau să fac plângere penală pentru amenințări.. avea o greață în el de parcă îl scoteam din pat noaptea la 3 pentru un moft, el fiind de fapt de serviciu și ora fiind 14.. în fine, niște putori și nesimțiți, nu îi interesează decât aranjamentele lor
  • +39 (39 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 august 2018, 10:14)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Mda, ne si bazam maxim pe voi, doar oameni seriosi in aceasta insistitutie!
  • +42 (42 voturi)    
    mesaj (Miercuri, 1 august 2018, 10:17)

    hamurabi [utilizator]

    Mai sunteti nebuni ? Mesajul a fost postat pe pagina Politiei Romane, adica oricine isi da cu presupusul pe pagina politiei ?
  • +39 (41 voturi)    
    Pai asa zice si Firea (Miercuri, 1 august 2018, 10:18)

    Martinezu [utilizator]

    Sa ne rugam pentru mai bine la Sf Catedrala.
    Si pe voi sa plateasca cel de sus.
  • +32 (34 voturi)    
    da (Miercuri, 1 august 2018, 10:21)

    gopo2016 [utilizator]

    ca voi si ajutati mult lumea, in 85% din cazuri le spuneti placa cu "prinde hotul si adu-l la noi sa vezi ce ii facem noi" mai mult de jumate din politai sint cu "bad guys" si toti sint pt psd
  • +35 (35 voturi)    
    baiatul asta crede ca leafa (Miercuri, 1 august 2018, 10:23)

    thatchme [utilizator]

    i-o plateste duamna Carmen cu PSDracnea.
  • +34 (34 voturi)    
    daca (Miercuri, 1 august 2018, 10:23)

    nahir [utilizator]

    este opinie personala, dati-l afara.
    Altfel inseamna ca sunteti de acord cu el.
  • +28 (28 voturi)    
    militica asta e platit din banii popilor rudelor ? (Miercuri, 1 august 2018, 10:24)

    XTribut [utilizator]

    Militica asta din ce surse isi ia retributia lunara si banuiesc si sporuri ? daca momentan din bani publici....la ce activitate desfasoara...ar fi oportun ca in cel mai scurt timp sa isi ia salariul de la: rude, vecini...si popi intrucat se pare ca e platit DEGEABA DIN BANII TUTUROR, sau nu chiar degeaba ca mai si ofenseaza angajatorul
  • +27 (27 voturi)    
    Gura pacatosului... (Miercuri, 1 august 2018, 10:25)

    ISoli [utilizator]

    Asa si facem, caci de cate ori apelam la voi constatam ca nu va intereseaza decat sa-i aparati pe infractori, iar de oamenii cinstiti va bateti joc sau chiat ii amenintati. In schimb stati cu mana intinsa la noi ca sa va platim... Stiati ca din caua asta a inceput sa circule o vorba, cum ca MAI inseamna Ministerul Apararii Infractorilor?!
  • +26 (26 voturi)    
    daca aplicati legea discretionar (Miercuri, 1 august 2018, 10:27)

    Mistrelutz [utilizator]

    ce fel de mesaje vreti sa primiti?
    adica odata ce exista acelasi timp de ''infractiune la persoane gen reghe sau dukadam cu aceleasi format de numere de inmatriculare preferentiale care circula cu ele de luni,chiar ani da voi l-ati agatat doar pe ...''suedezul'' ala..noi ce ar trebui sa credem ?
    • +15 (15 voturi)    
      Se pare ca ai inteles ceva gresit (Miercuri, 1 august 2018, 10:37)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Toate cazurile enumerate nu sunt in afara legii din 2016 de cand au intrat in vigoare modificarile Conventiei ONU.
      E mai rau decat crezi: Politia nu aplica discretionar legile! Politia Romana INVENTEAZA legii pentru cine nu-i place.

      E cam cum te-ar trage pe teapa pentru furt din buzunare. Pentru ca pot alege sa aplice legile din 1460.
      • +10 (10 voturi)    
        :)) corect (Miercuri, 1 august 2018, 12:02)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        ai dreptate. Am incercat sa ma raportez la justificarile lor..ca tot ziceau ca a facut ceva ilegal proprietarul masinii..
  • +28 (32 voturi)    
    ... (Miercuri, 1 august 2018, 10:28)

    DanielSurpateanu [utilizator]

    Ultimul contact cu Politia Romana a fost cand m-au tuns cu unghiera acum 33 de ani iar apoi au pus cainele cu care patrulau pe mine de mi-a rupt pantalonii cu botnita. Asta pentru simplul motiv ca aveam parul lung. De atunci m-am purtat departe de ei si mi-a fost bine. Ei sunt unicul motiv pentru care nu pot purta o arma de foc pentru a ma putea apara cu adevarat de oricine.
    PS: Pentru oricine crede ca Politia o sa ii apere de raufacatori - sunteti pe alta planeta daca aveti aceasta convingere; cel mult vor chema morga daca va ataca cineva cu arme. Politia in Romania, si in lume de altfel, e o institutie care completeaza acte si cam atat. Armele lor sunt strict pentru protectia personala, de multe ori nici pentru asa ceva.
    PPS: Foarte multi politisti corupti sau demotivati; pana si seful Politiei Romane are o prestatie dezamagitoare; e trist sa observ ca seful unei institutii atat de importante este mai slab pregatit chiar decat mine in domeniul legislativ. Sunt uimit ca omul acela nu si-a dat demisia, era singurul lucru care ii mai putea salva cariera.
    • +3 (5 voturi)    
      :))) (Miercuri, 1 august 2018, 13:59)

      lula [utilizator] i-a raspuns lui DanielSurpateanu

      scuze, cred ca a fost traumatizant tunsul, dar cat de masochist sa fii sa tunzi pe cineva cu unghiera??? cat timp i-a luat??? cat de tare l-a durut mana dupa afacerea asta??? epica prostia militiei!!!
      • +1 (3 voturi)    
        nu era tuns propriu zis (Miercuri, 1 august 2018, 18:12)

        zet [utilizator] i-a raspuns lui lula

        te sluțeau deasupra frunții, tăiau câteva smocuri, dar efectul de sluțire era total, practic trebuia să te tunzi chel ca să elimini efectul unghierei
  • +15 (17 voturi)    
    Pe cine apara asta? (Miercuri, 1 august 2018, 10:35)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Un grup infractional care si-a anext tara ca sa o jefuiasca. Politia = Milita este instrument politic de represalii in solda CIUMEI ROSII.
  • +18 (18 voturi)    
    Nu trebuie blamat ! (Miercuri, 1 august 2018, 10:36)

    paulbutoi [utilizator]

    Omu' a spus cum intelege el lucrurile .
    Sincer .
    In Ro , politistul ( functionarul angajat la Stat , in general ) face ce vrea muschii lui .
    Legea e doar pentru cetateanul care ii plateste lui salariul baban si pensia speciala .
    Si este de admirat cum respecta conducerea Politiei libertatea de expresie : purtatorul de cuvant al institutiei posteaza " opinii personale " pe pagina oficiala a institutiei !
    Netulburat !
    C'asa-i in democratie !
    Misto , nene !
  • +20 (20 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 1 august 2018, 10:37)

    1A [utilizator]

    Daca ghertoiul nu e dat afara inseamna ca Politia Romana e o rusine fara margini. si numai metoda georgiana in care a fost disponibilizata intreaga politie supercorupta mai poate remedia ceva.
    Dupa ce a fost daramata din temelii a fost reconstruita de la zero cu personal nou instruit cu asistenta si consiliere FBI.

    Acum ca sa fiu, fara mare placere, si avocatul BOR-ului , BOR-ul ar trebui sa-i trimita pe politisti la vecini , la colegii si camatari pentru inmormantari si botezuri.
  • +18 (18 voturi)    
    .... (Miercuri, 1 august 2018, 10:42)

    tirolez [utilizator]

    Si salariul lor cine il plateste? Sa se roage si ei , poate le pica din cer. Ce vremuri traim, furtuna perfecta. Sper sa scapam intregi. Ca specie umana, ca poate apasa Trump vreun buton intr-o zi in criza iraniana si nu se mai stie.
  • +20 (20 voturi)    
    Bineinteles ca vom apela la rude si la popi, (Miercuri, 1 august 2018, 10:44)

    scaraotchi [utilizator]

    doar n-o sa apelam, Doamne Fereste, la vreun agent de la Rutiera, care sa vina si sa ne agreseze copiii prin scara blocului…!
    Apropo, ce noutati aveti ref la ancheta in cazul politistului pedofil…? In stilul vostru de a musamaliza, parca-l si vad Seful Politiei Romane, peste cativa ani…!
  • +19 (19 voturi)    
    DE-MI-SI-A (Miercuri, 1 august 2018, 10:44)

    tirolez [utilizator]

    A, da. Intr-o tara normala isi dadea demisia inainte sa fi fost dat afara. Rusine.
  • +16 (16 voturi)    
    asta e ! (Miercuri, 1 august 2018, 10:48)

    ...!?! [utilizator]

    niste jeguri, de sus pana la ultimul.
  • +20 (20 voturi)    
    vai de capu meu... (Miercuri, 1 august 2018, 10:56)

    liviu_ [utilizator]

    instigare la incalcarea legii....
    asta inseamna ca el imi sugereaza ca daca vad un furt sa chem rudele, nu politia... deci sa nu raportez o infractiune...

    inteleg ca e limita superioara (de vreo 50) de IQ in pozitiile importante din politie....
  • +20 (20 voturi)    
    Sa fie demis de urgenta acest Munteanu (Miercuri, 1 august 2018, 10:56)

    KTerinca [utilizator]

    Nu mai accept sa-l platesc din banii mei de contribuabil onest.
  • +17 (17 voturi)    
    Si salariile ? (Miercuri, 1 august 2018, 11:00)

    Diem01 [utilizator]

    E ok sa apelez la politie privata si sa nu mi se mai ia banii din buzunar pentru aia de stat ?
  • +20 (20 voturi)    
    Pe bune? (Miercuri, 1 august 2018, 11:02)

    tddrg [utilizator]

    Pai daca este parerea lui personala atunci dati-l afara pentru ca si-a permis s-o spuna pe site-ul Politiei. Daca astazi la ora 16 mai este in post, inseamna ca mintiti si este a voastra a tuturor sefilor din Politie.
    Oricum faza asta cu apelati la popi... este penibila. Pai bai "purtatorule" ce dreaqu crezi ca facem noi de 30 de ani? Sau ai impresia ca are cineva increder in Molitia Romana?
    Afara de pedofili ( e notoriu cazul), hoti (vezi cazul Aeroport Otopeni), spagari (vezi tot serviciul Circulatie) si trogloditi (vedeti-va sefii aserviti PSD) mai aveti si oameni cinstiti? Ca noi n-am vazut niciunul...
    Eheee he, ce v-as da pe toti afara si v-as trimite la munca, sa vedeti si voi ve inseamna aia munca adevarata....
  • +17 (17 voturi)    
    Pai (Miercuri, 1 august 2018, 11:07)

    jeanvaljeanro [utilizator]

    De fiecare data cand am apelat la militie a fost degeaba: furt buletin, nimic, nici o veste, furt la firma cu mentionarea posibilului faptas, nimic, nici macar nu l-au intrebat de sanatate, doar ne-au sunat sa se milogeasca dupa pixuri si agende ca au vazut ei la firma, au fost refuzati si n-a mai zis nimeni nimic, alt furt la alta firma, prins in fapt, dupa ce am scris cu pixul 3 pagini, la ei nu s-a inventat xeroxul si am mai scris inca o data acelasi lucru, stiti, valoarea furata e prea mica-1200 ron- si prejudiciul recuperat, nu are antecedente si n-o sa pateasca nimic, maximum o amenda administrativa...:))) furt filmat, la fel, proba video nu e admisibila, dar chiar si cu ea tot n-au rezolvat nimic, alt furt de bicicleta, nici un rezultat :)) unde se mai rezolva ceva e la accidente rutiere, cel putin in bucuresti e plin de camere la cei care rezolva diferendele...
  • +10 (10 voturi)    
    Dedicatie pentru Politia Romana (Miercuri, 1 august 2018, 11:16)

    KTerinca [utilizator]

    https://www.youtube.com/watch?v=Wyx7iOMEnI4
  • +20 (20 voturi)    
    Suntem indemnati sa ne facem Politie personala (Miercuri, 1 august 2018, 11:18)

    radu_cel_frumos [utilizator]

    Daca ni se sugereaza sa apelam la altcineva atunci eu inteleg ca trebuie sa ne pastram singuri de grija. Adica sa ne facem politie personala. OK.

    Multumim pentru sfat Dna Carmen Dan. Asa vom face. Vom face politie personala.
  • +23 (23 voturi)    
    Halucinant... (Miercuri, 1 august 2018, 11:18)

    Bitzer [utilizator]

    Purtatorul de cuvant al unei institutii posteaza un mesaj pe pagina de facebook al institutiei si apoi institutia o da la intors ca era doar opinia lui personala si el inca ramane purtator de cuvant in cadrul aceleasi institutii. Oameni buni...in ce tara traim?
  • +11 (11 voturi)    
    DEMITEREA (Miercuri, 1 august 2018, 11:38)

    subcultura [utilizator]

    prostiile debitate fac in primul rand rau Politiei(ma rog, Militiei)
  • +10 (10 voturi)    
    Taximetristii sunt la fel (Miercuri, 1 august 2018, 11:41)

    Kosmos [utilizator]

    Nu sunt capabili sa si faca ordine in propria ograda
  • +13 (13 voturi)    
    Sincer (Miercuri, 1 august 2018, 11:45)

    Landser [utilizator]

    Politia ar trebui concediata si sa ne lase sa ne aparam singuri!
    Prefer sa mi fac singur dreptate!
  • +13 (13 voturi)    
    pentru toti politistii (Miercuri, 1 august 2018, 11:48)

    revo [utilizator]

    nu numai brigada rutiera: cand o sa ajungeti sa va pensionati, sa apelati la milioanele de romani pusi pe fuga de statul criminal pe care VOI il aparati cu pieptul, cu bulanul, cu caii, cu cainii si cu tunurile cu apa! Aici, in cativa ani, n-o sa mai aiba cine sa va plateasca nici macar o ciorba la cantina saracilor. Continuati!
  • +15 (15 voturi)    
    Poliția se jignește singură (Miercuri, 1 august 2018, 11:49)

    Leul in iarna [utilizator]

    când admite să o aibă în fruntea ei pe Carmen Dan și îi pune șefi pe cei trei care au dat explicații jurnaliștilor în legătură cu șoferul din Suedia... Cel din mijloc, un șef mai mare decât ceilalți semăna teribil cu doamna Dăncilă... Cetățenii nu fac decât să constate incompetența celor care vorbesc în numele poliției...Mi-a trecut prin cap că polițiștii care l-au oprit până în București pe Răzvan Ștefănescu și i-au dat drumul să plece nestingherit mai departe erau și ei de acord cu mesajul de pe plăcuțele acestuia...
  • +16 (16 voturi)    
    Asa ceva? (Miercuri, 1 august 2018, 12:18)

    JustinCase [utilizator]

    Bai nene, e de rasul curcilor. Functia de purtator de vorbe a fost inventata tocmai ca sa nu mai scoata fiecare Vasile cate o perla sau ineptie cand e intrebat ceva.
    Functia de purtator de vorbe a fost creata tocmai pentru a exista o persoana specializata in comunicare, care sa stie ce sa vorbeasca, ce sa raspunda.
    Idiotul asta tocmai a demonstrat cat de inutil este el, pe salariul platit de noi!
  • +8 (8 voturi)    
    out, out, out (Miercuri, 1 august 2018, 12:24)

    Stapanu [utilizator]

    la Sighetul Marmatiei pe Tisa cu el, sa taie bilete! sau la Copsa Mica, entry level!!!
  • -8 (10 voturi)    
    Si eu (Miercuri, 1 august 2018, 13:07)

    A310 [utilizator]

    am fost victima "militienilor" mai ales a celor de la rutiera ,
    dar a ne isteriza in apararea unei persoane care si-a pus pe autoturism placute de inmatriculare cu conotatii obscene , nu sunt de acord .
    Daca nu ii convine respectivului conducator auto sanctiunile aplicate , nu are decat sa se adreseze justitiei .
  • +3 (7 voturi)    
    BOR (Miercuri, 1 august 2018, 13:21)

    anitza [utilizator]

    BOR ce parere are despre aceasta postare? Nu se sesizeaza nimeni de acolo?!
  • +9 (9 voturi)    
    bine, politistule,,,, (Miercuri, 1 august 2018, 13:39)

    minus [utilizator]

    cand va veni vremea pensiei speciale (pe la vreo 35 de ani, nu mai mult, ca uite in ce stres "muncesti"), dupa ce iei si vreo 3 decoratii (caci lupta pe facebook este cea mai grea si mai patrotica dintre toate) ar fi bine sa nu primesti un ban de la stat.
    Ai putea atunci sa te apuci de ceva util societatii.
    Dar, cum banuiesc ca n-ai chef de asa ceva... ai vecini, te duci la popi, te vei descurca tu intr-un fel. Opinie personala, desigur.
  • +9 (9 voturi)    
    . (Miercuri, 1 august 2018, 13:45)

    Ingwar [utilizator]

    daca vreti asa atunci lasati insignele si ipoletii acasa, si salariul sa nu-l mai primiti
  • +11 (11 voturi)    
    lol..care brigada? (Miercuri, 1 august 2018, 14:16)

    Coco Whistle [utilizator]

    va aduceti aminte cind oameni cinstiti sint furati si hartuiti in autobuze? raspunsul politiei este, prinde hotul si invita-l la sectie. militia e doar un brat inarmat in slujba partidelor. atitudinea si mentalitatea sint de noi sintem peste voi bai pacalicilor si facem ce vrem noi, nu exista control, nu exista pedepse, nu exista spirit civic. aveti fete de pacalici grasi si infumurati. comunicatul arata ca sinteti de kko.
  • +7 (7 voturi)    
    Greva fiscala ! (Miercuri, 1 august 2018, 14:17)

    KTerinca [utilizator]

    Sa nu le mai dam nici un ban nenorocitilor !
  • +13 (13 voturi)    
    militian (Miercuri, 1 august 2018, 14:27)

    Brukan [utilizator]

    Ba, carnat cu cascheta, cap de creta, militian boschetar, tu, ala care ai acoperit cazul Gigina si politistul pedofil, printre altele, ai tupeu sa vorbesti si sa amentiti oamenii care iti platesc salariul?
    Ba, dobitocule, d-aia esti, ma, militian! Oricum lumea prefera aiba o pierdere, decat sa apeleze la voi. Ca e pierdere de timp, sunt batjocoriti si nu se aleg cu nimic la final. Cate cazuri rezolvati voi, ba, cimpanzeule?
    Nu sunteti decat o unealta a unui jegos corupt cu multa putere politica.
  • +12 (12 voturi)    
    Politia=Militia= ii apara pe hoti=se stie!!! (Miercuri, 1 august 2018, 15:24)

    MirceaIo [utilizator]

    Eu am vazut: politisti care ii protejau pe cei ce schimba valuta, pe politicienii corupti, pe camatarii. Sunt cunoscute cazurile cand smecherii fug cu 250km/h si nu patesc nimic si fraieri sunt amendati daca merg cu 45km/h. Politia protejeaza tot ce e rau in tara asta. Inca de pe vreme lui Ceausescu nu stateau la coada, trisau. Sincer nu stiu un caz in care politia a sarit in ajutorul unui om cinstit. Acesta nu are bani. Tata imi spunea ca nu suporta nici sa stea in aceiasi camera cu un politist. Sunt precum calaii o casta de care trebuie sa te feresti.
  • +10 (12 voturi)    
    Atunci desfiintarea Militiei, daca e asa (Miercuri, 1 august 2018, 15:28)

    Dalinar [utilizator]

    Pt ca nu-si mai justifica existent. Oricum, daca nu esti un Bosfash Mare, un Baronash Local, nu te baga in seama. Le spui ca ti-a furat tiganul gainile, ei se duc la tigan si impart prada.
  • +12 (12 voturi)    
    Minunat! (Miercuri, 1 august 2018, 15:58)

    dani2018 [utilizator]

    de luna viitoare sa isi ridice salariul si el de la popi sau vecini.
  • +5 (5 voturi)    
    niscai (Miercuri, 1 august 2018, 16:38)

    jugastru [utilizator]

    pumni in gura, trantiri pe asfalt, aroganta insotita de obedienta politica, declaratii de gaga, lipsa de cultura juridica, mai e nevoie sa adaugam? ...
  • +1 (3 voturi)    
    Şi (Miercuri, 1 august 2018, 17:38)

    MenInBlack [utilizator]

    _ _ _ _ _ _ _
    • +1 (3 voturi)    
      Pentru tovarasii militieni.... (Miercuri, 1 august 2018, 20:25)

      KTerinca [utilizator] i-a raspuns lui MenInBlack

      O insemna oare, M.IEPSD ?
  • +4 (4 voturi)    
    Opinie personala (Miercuri, 1 august 2018, 17:41)

    complet_retard [utilizator]

    Desigur, oricine are dreptul sa isi prezinte public opinia personala, doar ca dumnealui nu este de loc "un simplu cetatean", ci este PURTATORUL DE CUVANT al Brigazii Rutiere!

    Ce ar fi daca la un proces, avocatul apararii ar zice: Onorata instanta, opinia mea personala este ca al meu client este vinovat de asasinat, si ar merita pedeapsa cu moartea!?
  • +11 (11 voturi)    
    Am avut masina lovita rau (Miercuri, 1 august 2018, 18:27)

    CristianG [utilizator]

    in fata a doua camere de supraveghere ale unor institutii publice, eu nefiind de fata. Am declarat incidentul in 24 de ore. Am indicat camerele de luat vederi in fata carora s-a intamplat. Rezultatul: Nimic. Am facut o noua cerere pentru cercetarea camerelor. Rezultatul: nimic Cred ca autorul
    le era prieten/protector/client, ceva.
    Nu am apelat la popi si la vecini, dar cred ca s-ar fi descurcau mai bine. Cred ca le dam salariu degeaba multor colegi de-ai domnului purtator.
  • +4 (6 voturi)    
    Un Apis cu sapca! (Miercuri, 1 august 2018, 21:24)

    grunespferd [utilizator]

    si pe deasupra un tampit nerusinat. Numai un asemenea personaj ar putea sa se erijeze in aparatorul hipersensibil al Politiei Romane.

    Pentru adevaratii politisti..."umflati-l". Asta nu e politist, e un infractor cu tupeu, de crede ca ne face o favoare istorica, prin simplul fapt ca se duce la lucru.
  • +1 (1 vot)    
    Inca mai e in functie .... (Joi, 2 august 2018, 9:24)

    KTerinca [utilizator]

    Nesimtirea si dezonoarea sunt caracteristicile de baza ale Romaniei actuale .... la mult trambitata suta de ani de la Marea Unire.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version