Document UPDATE Prima pagină a acordului de cooperare dintre SRI și Ministerul Dezvoltării, publicată de deputatul USR Lucian Viziteu, care spune că e semnat de Dragnea / Liviu Dragnea: Nu l-am semnat eu

de CD     HotNews.ro
Joi, 26 iulie 2018, 19:01 Actualitate | Esenţial


Semnaturi protocol
Foto: Facebook
Deputatul USR Lucian Viziteu a publicat, pe Facebook, pagina din acordul de cooperare, din 2014, dintre SRI și Ministerul Dezvoltării, afirmând că documentul este semnat de George Maior și Liviu Dragnea. Pe pagina publicată de Viziteu apare mențiunea „nesecret”, deputatul USR declarând, pentru HotNews, că a cerut documentul la Ministerul Dezvoltării care i l-a trimis. Liviu Dragnea a negat, într-o declarație făcută telefonic, difuzată de Antena 3, că semnătura ar fi a sa.

Update 21.42: ”Acel protocol nu e secret, al doilea lucru e că nu am semnat, nu e semnătura mea, se vede foarte simplu. E un protocol semnat cu câțiva ani înainte pentru protecția cibernetică a Ministerului Dezvoltarii”, a spus Liviu Dragnea.


„Protocol cooperare între MDRAP și SRI. Semnat Liviu Dragnea și George Maior. Mai sunt și alții. Deci este timpul să vă opriți cu propaganda mincinoasă a statului paralel. PSD și ALDE să se ocupe de economie și problemele reale ale românilor și nu de situația unor condamnați!”, este mesajul lui Viziteu, care însoțește imaginea postată de Facebook. 

Contactat de HotNews, deputatul USR a precizat că a obținut documentul în urma unei solicitări făcute la Ministerul Dezvoltării. „Îl voi publica mâine integral”, a mai spus el. 

Preşedintele Camerei Deputaţilor, Liviu Dragnea, a declarat, marţi, că protocolul încheiat între SRI şi Ministerul Dezvoltării, în timpul mandatului său de ministru, se referă la securitatea cibernetică şi el a semnat doar revizuirea lui, menţionând că astfel de protocoale au existat cu toate ministerele. Șeful PSD a precizat că documentul este secret. 

"În primul rând este vorba de un protocol care se referă la cybersecurity, şi anume la protecţia datelor pe care le utilizează Ministerul Dezvoltării Regionale şi instituţiile din subordine, protecţia acestor date faţă de atacurile cibernetice. Şi nu vorbim numai de atacuri din partea unor posibili hackeri, ci şi de atacuri ale unor entităţi străine. E un tip de protocol care s-a încheiat, din câte ştiu eu, cu toate ministerele. El a fost încheiat înaintea mea, eu doar am semnat revizuirea, dar asta nu înseamnă că nu sunt de acord cu ce s-a făcut înaintea mea", a spus Dragnea, la Parlament, Citat de Agerpres. 

El a respins toate acuzaţiile la adresa sa cu privire la acest protocol, subliniind că nu se compară cu protocoalele semnate între SRI şi structuri din Justiţie.

"N-are niciun fel de legătură cu toate minciunile spuse. (...) Nu se poate compara cu protocoale secrete semnate între SRI şi structuri din Justiţie, care sunt întocmite sau încheiate într-un mod ilegal şi neconstituţional. Tipul acesta de protocoale între SRI şi instituţii publice este necesar, dar de aici şi până la a spune că am colaborat cu statul paralel... Şi se vede colaborarea mea cu statul paralel. O simt cu fiecare termen la judecată", a afirmat liderul PSD.

Acesta a adăugat că protocolul este secret de serviciu şi a fost sfătuit să nu vorbească despre acesta.

"Este secret, este secret de serviciu. Eu am vrut să vorbesc despre el acum multe luni de zile, dar am fost sfătuit, fiind vorba despre mine, să nu amintesc nici măcar despre titlul acestui protocol, pentru că, fiind secret de serviciu, mă putea chema imediat cineva la întrebări, iar cine ştie ce mai dădeam informaţii unor puteri străine şi eram şi eu acuzat de înaltă trădare sau eram încă o dată acuzat", a mai spus Dragnea.

El a precizat că, din câte îşi aduce aminte, acesta este singurul protocol de acest fel pe care l-a semnat în calitate de ministru.

Liderul PSD a menţionat că premierul şi Secretariatul General al Guvernului ar trebui să facă o analiză legată de toate protocoalele încheiate între ministere şi SRI.

"Din câte ştiu eu, sunt peste 100 şi ceva de protocoale semnate cu SRI de către ministere şi alte instituţii. Eu cred că doamna prim-ministru şi Secretariatul General al Guvernului ar trebui să facă o analiză serioasă şi să vadă care protocoale de genul acesta nu sunt fireşti şi nu sunt legale. Din câte ştiu eu s-a cerut la toate ministerele să se dea această situaţie şi cred că în perioada următoare se va face această analiză şi se va cere SRI să fie de acord cu desecretizarea. Cred că ar fi bine ca SRI să accepte să desecretizeze tipul acesta de protocoale pe cybersecurity, că nu văd ce mari informaţii putem da noi ca stat român la alţii, ca să se termine cu legendele acestea", a conchis Dragnea.

















4365 vizualizari

  • +24 (26 voturi)    
    Suntem luati de prosti (Joi, 26 iulie 2018, 19:26)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Asta e. De un hot ordinar si sef al unei grupari infractionale numite gresit patid.
    • +8 (8 voturi)    
      Pariu ca a semnat el... (Joi, 26 iulie 2018, 23:44)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

      Si pariu ca pe exemplarul SRI-ului nu are p din fata semnaturii ????? Sunt sigur ca de aia l-au si facut public, mai intai au pus p in fata si dupa aceea l-au dat unui individ sa-l difuzeze. Este exact genul de lucruri pe care le-ar face baronul rosu Stanescu si infractorul condamnat Dragnea. Este genul lor de actiuni. Asta este nivelul lor de gandire. Si se cred extrem de destepti.
  • +8 (16 voturi)    
    Magistrații nu pot fi informatori SRI. Restul da. (Joi, 26 iulie 2018, 20:10)

    simplex1 [utilizator]

    Magistrații nu pot lucra pentru SRI în nici un fel. Restul oamenilor nu au restricții la diverse colaborări cu Serviciul Roman de Informații.

    Deci da, se poate ca SRI sa aibă acorduri cu persoane de la Ministerul Dezvoltării dar ii este interzis sa primească informații de la judecători sau procurori.

    Daca SRI are ceva cu cineva îl da în judecata, prezintă dovezi și așteaptă răspunsul justiției.
    • +7 (7 voturi)    
      Categoric (Joi, 26 iulie 2018, 23:01)

      ipolitic [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      sunt impotriva faptului ca procurorii sa fie tratati la picior de egalitate cu judecatorii, cel putin din acest punct de vedere. Obiectul muncii la procurori este obtinerea de informatii in legatura cu presupuse fapte sau intentii privind incalcari ale legilor, activitate care nu poate fi supusa unor cerinte de neutralitate si impartialitate ca in cazul judecatorilor. Obtinerea de informatii trebuie sa se bazeze partial si pe activitatea SRI, institutie platita din bani publici exact pentru aceasta.Fluxul de informatii intre procurori si SRI trebuie sa fie bidirectionala. Un stat de drept puternic nu poate fi construit pe ideologia unor infractori.
    • +1 (5 voturi)    
      of, of (Vineri, 27 iulie 2018, 1:04)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

      doar ca protocolul respectiv nu are nicio treaba cu activitatea de informare, nicaieri nu se pune problema de recrutare de oameni de catre vreun serviciu nici in protocolul cu ministerele nici in cel cu parchetele sau judecatoriile.

      de unde le scoateti ma baieti? avem documentele astea in fata cu totii acum.
  • +14 (16 voturi)    
    Pai ori e inofensiv, ori nu e (Joi, 26 iulie 2018, 20:12)

    2087 [utilizator]

    Daca e ceva inofensiv pentru mafia PSD, de ce are Dragnea nevoie sa spuna ca "nu e de acord cu ce s-a facut"?

    Daca nu e ceva inofensiv pentru mafia PSD... da, asta-i adevarul :)
  • +3 (13 voturi)    
    Doar ca nu e semnatura lui Daddy (Joi, 26 iulie 2018, 20:14)

    Soulless [utilizator]

    E semnat pentru Daddy.
    • +8 (8 voturi)    
      Nu conteaza! (Joi, 26 iulie 2018, 21:18)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui Soulless

      daddy a fost de acord!
      Altfel semna el ca NU ESTE DE ACORD, sau nu se incheia niciun protocol.
      Deci?
  • +6 (6 voturi)    
    cum "nesecret"? (Joi, 26 iulie 2018, 20:39)

    yellowdog [utilizator]

    necromanul a spus e foarte secret?
  • -6 (8 voturi)    
    important? (Joi, 26 iulie 2018, 21:15)

    gpavel [utilizator]

    cooperarea este doar pe securitatea sistemelor informatice,iar semnatura nu-i a lui dragnea(se vede clar ca cineva semneaza "pentru"dragnea)!
  • +4 (4 voturi)    
    capcana (Joi, 26 iulie 2018, 21:19)

    anion [utilizator]

    Daca Viziteu va publica ce i-a dat Dragnea prin interpusi
    de la Ministerul Dezvoltarii inseamna ca a cazut intr-o capcana. Cu alte cuvinte, Dragnea are valeti.
    • +5 (5 voturi)    
      E clar, p din fata este un fals (Joi, 26 iulie 2018, 23:46)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui anion

      Un examen grafologic ar demonstra usor asta. Iar pe exemplarul SRI precis nu apare p. Este genul de fapte pe care le-ar face Stanescu sau Dragnea !!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Dar ce-ai facut ma nene? (Joi, 26 iulie 2018, 21:37)

    JHolden [utilizator]

    Si dai cu statul paralel, si dai ...
  • -8 (12 voturi)    
    Deci mai nataflet de deputat USR, unde este (Joi, 26 iulie 2018, 22:45)

    xrogo [utilizator]

    semnatura lui Dragnea pe acest document, s-a spart bolonu de sapun!
    • +5 (7 voturi)    
      E "pentru" L. N. Dragnea (Joi, 26 iulie 2018, 23:21)

      JHolden [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Desteptule !
      • -7 (11 voturi)    
        Poate sa fie si pentru Sfanta Treime, (Joi, 26 iulie 2018, 23:54)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui JHolden

        desteptul ala o tinea langa ca documentul e semnat de Dragnea si tot el, prostul il publica si toata lumea vede ca e alta semnatura!
        • +2 (4 voturi)    
          Bai, ne lasi mai cu tampeniile tale? (Vineri, 27 iulie 2018, 6:23)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Uite ce zice borfasul tau:

          " ....El a fost încheiat înaintea mea, eu doar am semnat revizuirea, dar asta nu înseamnă că nu sunt de acord cu ce s-a făcut înaintea mea", a spus Dragnea, la Parlament,"

          El cu gurita lui spune ca a semnat. Ce mai vrei? Sa nu-mi spui ca dracnea minte.
  • +3 (3 voturi)    
    he-he (Vineri, 27 iulie 2018, 0:18)

    anonimicus [utilizator]

    p. e prescurtarea de la paralel. Sau de la perpendicular.
    Paralel Liviu Dragnea. Sau perpendicular Liviu Dragnea.
  • +4 (4 voturi)    
    Statul in picioare (Vineri, 27 iulie 2018, 0:49)

    ruskimushki [utilizator]

    sau pararel ?
    Atentie la zid.
  • +2 (2 voturi)    
    ce apare in semnatura (Vineri, 27 iulie 2018, 8:02)

    anion [utilizator]

    Eu vad acolo in stampila aplicata pe semnatura un SS adica Sevil Shaideh.
  • +2 (2 voturi)    
    fals in acte publice, uz de fals, (Vineri, 27 iulie 2018, 12:14)

    revo [utilizator]

    uzurparea identitatii - infractiuni peste infractiuni!

    Deci n-ai semnat tu, cineva s-a folosit de numele tau?!
    Pai ce astepti, fa reclamatie! Ia aminte de la d-na Tarcea, care a sesizat DNA-ul intr-o situatie asemanatoare.
  • 0 (0 voturi)    
    Draga HN, (Vineri, 27 iulie 2018, 16:14)

    Rescator [utilizator]

    Ce nu v-a placut la comentariul meu de mai devreme!?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version