SONDAJ Ce șanse dați luptei anticorupție, după plecarea lui Kovesi de la DNA?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Luni, 9 iulie 2018, 12:43 Actualitate | Esenţial


Sondaj Kovesi lupta anticoruptie
Foto: Hotnews
Șefa DNA, Laura Codruta Kovesi, a anunțat luni că nu va mai lucra în DNA, dar rămâne procuror. Ea a spus că decretul de revocare semnat de președinte lasă un mare semn de întrebare referitor la independența procurorilor, a comentat acțiunile politicienilor "care vor protecție", dar și-a exprimat convingerea că "poate fi învinsă" corupția.

  • Sondaj HotNews.ro: Ce șanse dați luptei anticorupție, după plecarea lui Kovesi de la DNA?




Citeste mai multe despre   
















14688 vizualizari

  • +16 (30 voturi)    
    a plecat presedintele... (Luni, 9 iulie 2018, 12:52)

    dick357 [utilizator]

    Iar puneti intrebari cretine.
    Grav este nu numai ca a plecat Kovesi. Era o persoana competenta dar nu de neinlocuit.
    Grav este ca a capitulat presedintele, sau mai bine spus acum se vede mai clar ca facea blat de vreo 2-3 ani.
    • +7 (11 voturi)    
      Grav ar fi ca mereu cineva pare a fi singur (Luni, 9 iulie 2018, 14:39)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui dick357

      De fiecare data cand cineva "cade", cade ultima speranta?
      Cineva intr-o pozitie asa de importanta nu ar trebui sa fie singur, unicat. Daca a lucrat bine, a lucrat impreuna cu o echipa, iar echipa ramane.
      Daca nu a lucrat in echipa, a lucrat degeaba.
      Valoarea unui om se vede si dupa ce lasa in urma, nu numai ce face in clipa de fata, sau doar ce se vede.
      Daca ar fi sa credem ca dupa Kovesi DNA ramane balta, inseamna ca nu a fost decat un mit si atunci chiar ca ne-am infierbantat degeaba.
      • 0 (2 voturi)    
        gresesti (Marţi, 10 iulie 2018, 9:09)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        DNA e clar mai mult decit Kovesi, dar in momentul in care ea a fost data jos in felul asta, cu analiza aia plina de greseli gramaticale si fracturi logice si cu decizia CCR caere sfideaza la rindul ei constitutia, semnalul e clar: cine se mai ia de politicieni, asta pateste. Si in momentul in care, tot cu ajutorul CCR, Tudorel va pune in loc un om al partidului, si mai apoi va modifica si statului procurorului astfel incit el sa fie in subordinea ministrului, totul se va fi terminat.
  • +3 (21 voturi)    
    0 (Luni, 9 iulie 2018, 12:52)

    Martinezu [utilizator]

    ZERO. De fapt, nu va mai exista o lupta, nici macar de ochii lumii ca pe vrema lui Nastase.
    Romania s-a intors in caverna.
  • +4 (10 voturi)    
    pf.. (Luni, 9 iulie 2018, 12:53)

    Mistrelutz [utilizator]

    la asa variante de raspuns..nici n-ai ce vota
    • +1 (5 voturi)    
      asa e!!! (Luni, 9 iulie 2018, 16:47)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      coruptia impreuna cu hotia si prostia sunt adn ul romanilor...si singele ...apa nu se face...mizeria umana este majoritara in ro , a fost inainte si dupa 89 si va fi intotdeauna...
  • +12 (18 voturi)    
    sigur va continua (Luni, 9 iulie 2018, 13:12)

    moka [utilizator]

    ca pe vremea lui Ceausescu. O sa prinda doar aprozaristi si gestionari.
    • +1 (1 vot)    
      te inseli (Miercuri, 11 iulie 2018, 9:45)

      Toni_Romania [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Ce varsta tu aveai in 89?
      In RSR pt. delapidari faceau inchisoare grea si stabi Pcr sau mari directori de combinate. Inchisoare cu munca, nu cu Tv sirtelefon in celula. Sau "la domiciliu" ca azi. Si nu era "liberare pe caz de boala". Legile anti-delict economic ale lui Ceau nu iertau pe nimeni, de aia cei de dupa 1990 au furat cu asa pofta si disperare.
    • +1 (1 vot)    
      chiar asa? (Miercuri, 11 iulie 2018, 11:25)

      Stefannel [utilizator] i-a raspuns lui moka

      Ti se pare tie ca acum sunt prinse hoarde de hoti iar inainte de 89 doar aprozaristi ?
      Eu zic ca e invers:Inainte de 89 nu furai ca te lua militia imediat. Acum furi si rotile de la masina politiei.
  • +14 (24 voturi)    
    Oricum mandatul ei expira in cateva luni (Luni, 9 iulie 2018, 13:30)

    TDragos [utilizator]

    LCK pentru functia de procuror la CE...pe anchete vizand RO...sa vezi atunci fata mafiotilot
    • 0 (0 voturi)    
      nu cred (Miercuri, 11 iulie 2018, 16:44)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui TDragos

      ca mai are timp !
      dar sigur e ca va ajunge in republica Dominicana ,via Targsor , pe traseul batatorit de celelalte doua creatii basesciene !
  • +3 (7 voturi)    
    Si ce putea face cu legile care vor fi? (Luni, 9 iulie 2018, 13:48)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    Ne pierdem vremea cu demiterea asta, cand problema a spus-o chiar LCK: nu mai e demult despre ea.
  • +2 (4 voturi)    
    primele trei variante la un loc (Luni, 9 iulie 2018, 14:04)

    revo [utilizator]

    .
  • +4 (8 voturi)    
    sa nu ne imbatam cu apa rece (Luni, 9 iulie 2018, 14:31)

    liviu_ [utilizator]

    - legile justitiei sunt la un pas de a fi distruse
    - slugarel propune noul sef DNA
    - multu judecatori se vor pensiona (psd le-a sugerat asta prin niste legi favorabile), vor deveni sclavi psd sau vor pati cum a patic Camelia Bogdan...

    parerea mea e ca anul de gratie 2018 (ironic 100 ani de la unire) este inceputul sfarsitului pt tara asta....
    se distruge justitia si economia... si da... peste 10-15 ani tara si-ar reveni (cu niste conducatori corecti) DAR... o sa se accelereze migratia! deja avem a 2a migratie dupa siria... cam cat o sa mai dureze pana cand tara asta nu o sa mai pate supravietui din cauza lipsei de oameni! (moiment in care "refugees welcome")
    • +3 (5 voturi)    
      din pacate RO se distruge din interior (Luni, 9 iulie 2018, 18:05)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      si in citiva ani va fi jale MARE .. ce n-au reusit inamicii externi fac incosntientii din interior.. asa pas cu pas

      cu astfel de "conducatori" , unii infractori altii incompetenti notorii '' 'nalt ca bradu, prost ca gardu" ne scufundam din ce in ce mai mult.

      palaria de presedinte e prea mare pt un ficus incompetent si speriat ca nu ai are carti de vizita cu antetul presedentiei RO.
    • 0 (4 voturi)    
      e clar (Marţi, 10 iulie 2018, 9:11)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Bagajele si la gara (sau la aeroport). Sa ramana in tara PSD si cu poporul PSD si sa se razboiasca cu statul paralel pina or ajunge sa moara de foame.
  • -2 (10 voturi)    
    lipsește o variantă (Luni, 9 iulie 2018, 14:58)

    zet [utilizator]

    Ce șanse mai are lupta anticorupție? ZERO. Nu e vorba de Kovesi, e vorba de demobilizarea totală a procurorilor și a celorlalți funcționari care luptă (luptau) împotriva corupției. Când conducătorul oastei (Iohannis) e primul care se aruncă la picioarele dușmanului și se roagă pentru îndurare (nu mă suspendați! Nu îmi executați banii!) trupele se cam împrăștie. E gata. Am intrat în Infernul lui Dante: lăsați orice speranță la intrare
    • +2 (6 voturi)    
      De unde ai scos-o p-asta? (Luni, 9 iulie 2018, 15:41)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui zet

      "Nu îmi executați banii!"
      Pai ce, executarea silita se face la ordinul lui dragnea sau al minstrului de finante? Parca trebuie o decizie judecatoreasca, un calcul facut de fisc.
      Apropo, ministrul de finante chiar are calculul facut: cat a fost disponibila lista datornicilor la ANAF a aparut si el cu vreo saptejdemii de lei noi impozit NEPLATIT. A zis ca s-a luat cu grijile tarii si a uitat un mizilic de impozit pe persoana fizica.
      Acum se pregateste de amnistie fiscala si se sterge. Pana-si ascund ei datoriile se amnistiaza si datoria lui Johannis (tot pe persoana fizica) inca ne-calculata decat de dragnea, expertul in tractoare.
      Asa ca Johannis numai de asta nu avea de ce sa se teama.
      Vezi sa nu te sufoci in perdeaua de fum!
      • -2 (6 voturi)    
        aha, ok, nu era de la bani (Luni, 9 iulie 2018, 16:18)

        zet [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        Înțeleg mă, nu s-a predat de frica executării silite. S-a predat din alte motive! E mai ok așa, dormim mai liniștiți că motivul capitulării este ăla, și nu ălalalt? :))))
        • +1 (5 voturi)    
          faptul ca respecta deciciza ccr (Luni, 9 iulie 2018, 16:54)

          Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui zet

          inseamna pentru tine ca a capitulat??
          inseamna ca de fapt nu prea ai inteles..democratia si statul de drept.
          ca nu iese sa dea cu ciocanul in mese nu inseamna ca a capitulat, care e sensul sa iesi zi de zi sa tipi turbat la opozitie,cand iesi o data,de doua ori,de trei ori..atragi atentia si nu se intampla nimic..Presedintele are atributii pe care le respecta..nu poate iesi si sa dea afara pe cine vrea,cand vrea,gen dragnea,tariceanu,etc...oricat ne-am dori asta.
          • +1 (5 voturi)    
            bla bla, bla bla.. (Luni, 9 iulie 2018, 18:42)

            zet [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

            1. CCR dă hotărâri și avize. Hotărârile sunt pe legi și sunt obligatorii și definitive. Avizele sunt pe conflict de constituționalitate între instituții, sunt definitive și nu sunt obligatorii. Iohannis știe asta, nu era obligat să o demită pe Kovesi. Constituția e absolut clară: președintele revocă. Nu poate CCR să modifice constituția printr-un aviz.
            2. A așteptat o lună să își dea demisia LCK. Vineri i-a transmis că dacă nu își dă demisia va fi revocată luni. Kovesi a răspuns că nu își dă demisia. Ce a făcut Iohannis? A demis-o ca un laș, prin purtătorul de vorbe, fără să ÎI MULȚUMEASCĂ pentru curaj și pentru dedicare, fără să spună public că o să o numească pe alt post ca să nu sune ca o execuție, fără să spună o vorbă către procurorii DNA care sunt total demoralizați și demobilizați... etc
            3. Din păcate cred că Kovesi nu va candida, că dacă ar candida, ar înțelege și Iohannis că lașitatea costă, are un preț mare
            • +1 (1 vot)    
              de acord (Marţi, 10 iulie 2018, 7:00)

              Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui zet

              sint unii oameni care nu se ridica la nivelul istoriei. mai stam o tura? intrre 50-70 ani, credeti ca mai ramine ceva din tara asta? e clar ca 'educatia' nu va fi decit fortata, sa ne asteptam la o dictatura.
      • +1 (1 vot)    
        sa stii ca ... (Marţi, 10 iulie 2018, 9:14)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

        ... cam asha se vede din exterior...

        Macar daca iesea el cu declaratii, facea PSD albie de porci, batea obrazul CCR, asigura ca va lupta din toate puterile pentru independenta justiei, avea o scuza.

        Dar asha, trimite purtatorul de cuvint sa declare sec ca o demite pe Jovesi, fara nici un alt comentariu, de parca ar demite consilierul responsabil cu aranjamentele florale pentru ca a lipsit 3 zile de la serviciu.... mesajul e de ingenunchiere.

        Si din urma vin legile justitiei, care prin toamna-iarna vor fi toate adoptate. Si cu asta... end of story. Bagajele si la gara.
        • +1 (1 vot)    
          Asta este adevarat - nu pare bine de loc (Marţi, 10 iulie 2018, 10:39)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          S-a comportat total ne-barbateste, dar daca la orice ezitare, cei pe care ar trebui sa-i simta in spate ca pe un sprijin, ii fac procese de intentie si il acuza ca a facut pact cu dusmanul, fiindca nu-i asa, e mai usor sa acuzi decat sa intelegi, nu prea mai poti sa fii erou...
          Eu, tot mai sper ca are o strategie pe termen mediu, fiindca pe termen scurt, intempestiv, e clar nu reactioneaza. Si poate este mai bne ca nu reactioneaza intempestiv ca ne-am trezi intr-o criza gen Basescu. Unora le-a parut o strategie buna, dar cat a fost el de "jucator" a fost destul de repede anihilat.
          • +1 (1 vot)    
            nu-s de acord (Marţi, 10 iulie 2018, 14:33)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            1. Situatia in momentul de fata e critica. Pina in iarna toate legile justitiei ajung la promulgare, si dupa aia e gata. Cu o justitie subordonata partidului si cu Ciordache, Nicolicea & co la butoane, PSD nu mai pierde alegerile 20 de ani. Oricariu lider al opozitiei i se va face dosar penal, alegerile vor fi fraudate cit e nevoie ca sa iasa cine trebuie, presa independenta va fi anihilata. Iuta-te la Ungaria, Polonia, sau chiar la Turcia/Rusia. Aia ne asteapta. Spre deosebire de perioada lui Bombonel, cind la butoane erau niste personaje cit de cit civilizate, gen Mitrea, Androneasca, Razvan Teodorecu, etc, acu la butoane sunt golanii din spatele blocului, gata sa te taie daca te uiti urit la ei.
            2. Basescu, cu toate bubele lui, a blocat incalecarea justitiei prin toate metodele. Sa nu uitam ca pe vremea lui a ajuns Codruta sefa la DNA, propusa de PSD.

            In concluzie, impacheteaza cit mai e timp.
            • 0 (0 voturi)    
              Ba, sa-mpacheteze ei (Marţi, 10 iulie 2018, 15:37)

              Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

              O bocceluta le-ar ajunge, ca restul o sa le dea statul.
              Chiar credeti ca sunt asa de tari? Daca ar fi asa nu ar face dragnea atata spuma la gura.
              Desigur, usor nu ne va fi dar nici lor.
              Concentrare mai mare pe legi, ca alea sunt mai importante. Daca schimba legile dupa nevoile lor, poate sa ramana si mama zmeilor sef la DNA. Ar putea s-o lase si pe d-na Kovesi ca sa ne arate ce baieti buni sunt ei.
              Pentru asta trebuie sa existe o opozitie coerenta, nu care mai de care sa-si arate orgoliile.
              • 0 (0 voturi)    
                daca si cu parca (Miercuri, 11 iulie 2018, 14:04)

                bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

                Pai... legile deja se apropie de promulgare. Pina-n Iarna-s toate promulgate, faraq ca Johannis sa poata face ceva, chiar de-ar vrea. Si nici macar de legi nu mai ai nevoie. E suficient sa aplice ad literam Ciordache decizia CCR in care Kovesi treuie demisa, aia cu procurorii care-s subordonati ministrului, si s-a terminat tot balciul. Po sa ai cele mai drastice legi, daca procurorul e in subordinea partidului s-a terminat orice cercetare pe bune.

                Cit despre opozitie.... PNL e varza, Orban orbecaie ca o gaina fara cap. USR e inca la faza de protest de strada, fara filiale si organizatii locale.

                Si ca exemplu ca nu suntem asa multi cit credem noi, uita-te la cite semnaturi s-au adunat la "fara penali" si ce sanse sunt ca intr-o luna sa se adune restul si sa ai 21 de judete cu macar 20.000 de semnaturi. Si tot ce trebuie facut e o copie xerox, 20 de secunde de completat cu datele din CI si inmanat sau trimis prin posta.
  • -3 (7 voturi)    
    Lupta clasei muncitoare cu burghezia (Luni, 9 iulie 2018, 16:13)

    Un cititor [utilizator]

    și moșierimea. Lupta pentru pace. Lupta pentru crearea omului noi. Lupta pentru independența energetică. Numai lupte peste tot. Plini de luptători peste tot. Majoritatea proletari. Așa și acum. Lupta cu corupția. Râsul lumii. Altă piesă, aceeași regizori dar cu alți propagandiști (dl. Șora a luptat la vremea lui cu moșierimea și burghezia de pe poziția de consilier al Anei Pauker, iar acum luptă cu alt dușman nemilos: corupția) LOL

    P.S. Când vor declanșa protestatarii #rezist lupta cu imoralitatea și cu ignoranța?
    • +2 (6 voturi)    
      stai mă, că nu e nimic măreț (Luni, 9 iulie 2018, 16:34)

      zet [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      în a băga la închisoare un golan care și-a luat 2 sclavi de la Protecția copilului Teleorman și i-a pus să muncească pe plantația proprie timp de 7 ani. Nu e ”LUPTA CU CORUPȚIA”.. E un mărunțel act de justiție: băgarea la închisoare a unui golan care a furat de la copiii săraci.
      Acuma, dacă golanul schimbă legea, și de azi înainte orice funcționar public poate lua acasă 2-3 sclavi și să-i pună la săpat grădina 7 ani, na, ieșim și noi în stradă, avem voie? Ceea ce ar trebui să vă intereseze pe voi este când anume exact vom declanșa lupta cu trollii pesediști. Nu mai e mult. Nu știu de ce, dar nu cred că o să vă fie ușor :)
    • +2 (4 voturi)    
      Astea sunt la pachet (Luni, 9 iulie 2018, 18:01)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Un cititor

      Astea doua - "imoralitatea și cu ignoranța" - vin la pachet in oferta psd.
      Deci sunt implicite.
  • -1 (1 vot)    
    DNA (Marţi, 10 iulie 2018, 15:40)

    Walking_dead [utilizator]

    Instituia va ajunge la nivelul avocatul poporului, cu un conducator marioneta ca si primata ministreasa. Probabil va fi uns in post de cei doi infractori, Dragnea si Tariceanu.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version