Laura Codruța Kovesi: Nu îmi dau demisia. Atribuţiile manageriale nu au fost delegate

de N.O.     HotNews.ro
Vineri, 6 iulie 2018, 17:16 Actualitate | Esenţial


Laura Codruta Kovesi
Foto: Agerpres
Procurorul-șef al DNA, Laura Codruța Kovesi a declarat, vineri, că nu își dă demisia și că nu au fost delegate atribuțiile manageriale, în contextul deciziei Curții Constituționale privind procedura revocării sale de către președintele Klaus Iohannis, relatează Mediafax.

„Nu îmi dau demisia. Atribuţiile manageriale nu au fost delegate şi se exercită potrivit legii”, se arată într-un răspuns al Laurei Codruța Kovesi, pentru Mediafax.

Curtea Constituţională a României (CCR) a stabilit, la începutul lunii iunie, cu majoritate de voturi, existenţa unui conflict juridic de natură constituţională între Ministrul justiţiei şi Preşedintele României, generat de refuzul şefului statului de a da curs propunerii de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, Laura Codruţa Kövesi.

Curtea Constituţională a arătat, în comunicatul oficial privind decizia de existenţă a conflictului instituţional între preşedinte şi ministrul Justiţiei, că şeful statului urmează să emită decretul de revocare din funcţie a procurorului-şef al Direcţiei Naţionale Anticorupţie, Laura Codruţa Kovesi.


















2467 vizualizari

  • +22 (42 voturi)    
    Codruta ! Nu Uita ! (Vineri, 6 iulie 2018, 17:18)

    un domn [utilizator]

    Toata Romania ( inclusive Diaspora) este de Partea Ta !
    Baga l la Bulau pe Dragnea !
    • -12 (28 voturi)    
      diaspora (Vineri, 6 iulie 2018, 17:49)

      andrei108 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      sunt si eu si nu sunt de acord. Intai trebuie sa respecte consittutia, adica sa plece, si apoi urmatorul sa-si faca treaba ca la carte.
      • +8 (18 voturi)    
        esti tu (Vineri, 6 iulie 2018, 18:17)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

        diaspora cum sunt eu abate. Iar eu nu sunt abate.
      • +7 (19 voturi)    
        Pai da, de acord (Vineri, 6 iulie 2018, 18:25)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

        Sa respecte Constitutia, nu hotararile unei curti constitutionale ilegale! Un principiu clasic de drept spune ca o entitate ilegal constituita NU POATE da o hotarare legala! Mai mult, NICAIERI in Constitutie nu se spune ca aceasta curte constitutionala se poate substitui unei instante de judecata ca sa stabileasca pedepse sau recompense. Curtea constitutionala stabileste DOAR daca Constitutia e respectata sau nu, daca exista conflicte de constitutionalitate, urmand ca partile implicate sa rezolve problemele daca exista. Clar? Daca nu esti de acord, prezinta te rog articolele care sa ma contrazica.
        • -9 (17 voturi)    
          A FOST CHEMATA (Vineri, 6 iulie 2018, 19:57)

          dincannes [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          … de parlamentari la audieri si … "ciinii latra, caravana trece" !

          DEMISIA !
          • +2 (16 voturi)    
            Ce vrei sa spui cu asta? (Vineri, 6 iulie 2018, 23:19)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            1. In ce articol din Constitutie se spune ca E OBLIGATA sa se prezinte la audieri?
            2. Chiar daca ar fi asa, de cand curtea constitutionala (si inca ILEGAL constituita) poate hotara pedepse sau recompense?
            Ai citit ce am scris eu sau postezi doar ca sa te afli in treaba? Vino cu justificari prin articole clare de lege sau constitutie, nu vorbe goale!
            • -4 (8 voturi)    
              DESI NU EXISTA (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 9:52)

              dincannes [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

              … un articol de lege, care sa pedepseasca direct minciuna, eu va sfatuesc sa va educati copiii sa nu minta si sa se fereasca de mincinosi.
              … mincinosii se cam plac intre ei !
              Sunteti "curat" ?

              Nici sfidarea nu este pedepsita de lege, nici nesimtirea !
              Mai cititi si cele 10 porunci !
              • +2 (6 voturi)    
                cu scuzele (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 13:59)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

                de ridigoare, sunteti lovit un pic, probabil cu "Omagiu" dedicat lui ceausescu in '89.
                Ce va intreaba omul si ce-i raspundeti?!
                In primul rand, comisia lui peste prajit nu e Dumnezeu pe pamant si nicaieri, nici acum, nu sc rie ca esti obligat sa te duci in fata comisiei, ca in fata inchizitiei. Mai mult, Kovesi a invocat decizii a CSM si CCR conform carora nu numai ca nu era obligata sa se duca la solicitarea respectivei comisii,n dar nici comisia nu era indrituita sa ii ceara prezenta.
                Ca dovada,la finalul activitatii penibile a respectivei comisii, nu s-a tras nicio concluzie cu privire la fraudarea alegerilor, declarate la momentul 2009 legal tinute, de catre organe abilitate in acest sens. Si asta nu din cauza Codrutei Kovesi care nu avea nici in clin nici in maneca cu organizarea si/sau influentarea alegerilor, mai ales ca intalnirea atat de pusa in discutie, a avut loc chiar in ziua votarii. dragnea a mizat pe un cal mort din start, in incercarea demiterii sefului DNA (nici macar nu are importanta ca pe sef il cheama Kovesi), scopul fiind de fapt plantarea omului lui in locul de unde poate influenta anchetarea matrapazlacurilor lui (care dupa cum se vede i-au adus deocamdata o condamnare in prima instanta si urmeaza si OLAL).
              • 0 (0 voturi)    
                Asa cum spuneam, vorbesti aiurea (Luni, 9 iulie 2018, 16:30)

                LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

                Da, exista lege: Minciuna, prin marturia mincinoasa de exemplu, e prevazuta si pedepsita de lege! Si chiar sfidarea, nesimtirea pot fi prevazute de lege daca produc efecte in condradictie cu vreo lege. Dar recunosc ca nu am comentarii relative la cele zece porunci...
                Asta doar ca sa-ti arat ca nu stii ce spui, nu raspunzi clar la intrebari concrete si la ce se discuta aici, ci vii cu tot felul de aiureli.
                • 0 (0 voturi)    
                  DE EXEMPLU (Luni, 9 iulie 2018, 18:56)

                  dincannes [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

                  Basescu a mintit de multe ori si nimeni nu l-a putut ataca in justitie, pentru ca nu era "marturie mincinoasa".

                  De mic copil, rominul invata "Catelus cu parul cret, fura rata din cotet…"

                  Hotia, smecheria, conturnarea legilor este sport national, iar istetimea, bunele idei, vin mult de la lene…

                  Apropo, ne cunoastem?

                  7 ani de acasa ! Folositi pluralul sau sunteti adeptul lui Gidea, cu limbajul lui de maidan !
          • +1 (1 vot)    
            A FOST CHEMATA (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 15:52)

            aramos [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

            DE MAFIOTI LA AUDIERI. Am corectat eroarea.
      • +5 (13 voturi)    
        Esti pe dracu diaspora (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 2:08)

        grunespferd [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

        Du-te in ... madagascarul pesedistilor si tradatorilor de tara!

        Constitutia spune ca e DATORIA fiecarui roman sa apere tara si valorile democratice. Daca o institutie, chiar si CCR, e infiltrata de mafioti si tradatori, romanii au nu optiunea, ci OBLIGATIA constitutionala sa se OPUNA!

        Mars de aici cu orice intorsatura din condei cum ca hotii ar fi patrioti. Nu! Daca hotii ar fi patrioti, s-ar sinucide, ori s-ar da la o parte, nu ar sa foc la toata tara si la viitorul copiilor nostri. Impotriva hotilor trebuie implinita Dreptatea, in spiritul Constitutiei. CCR este doar o gasca de judecatori corupti ori vanduti, cel putin majoritatea, aktfel nu se explica deciziile aberante luate in ultima vreme.

        Dreptatea este deasupra judecatorilor, chiar si a celor de la CCR, tradator ticalos si postac ieftin ce esti!
      • +1 (9 voturi)    
        oare de ce acesti judecatori (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 4:52)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

        au nevoie de superimunitate daca isi fac treaba si si-o fac bine? de ce sint mai presus de lege cind ei ar trebui sa fie doar legea? cine sint acestia de isi cumuleaza veniturile? or esti la pensie or esti activ? de ce raspund comenzilor politice? de ce iau decizii impotriva poporului roman si cind judeca nu o fac ca la carte, cu termene de exemplu ..cum se face ca nu respecta vointa poporului suveran si aproba tacit toate legile care ar trebui declarate nule incepind cu 2009 si sustin un parlament cu un psd la putere care impreuna cu udmr, alde, pnl ar trebui radiate ptr incalcari grave ale constitutiei?
  • -6 (18 voturi)    
    A MINTIT (Vineri, 6 iulie 2018, 17:34)

    dincannes [utilizator]

    … jos cu ea !
    • +2 (12 voturi)    
      A mintit si tac-tu (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 8:17)

      ruskimushki [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      lui maica-ta.
      • -5 (9 voturi)    
        TATA, SIGUR NU ! (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 10:01)

        dincannes [utilizator] i-a raspuns lui ruskimushki

        Minciuna sta la baza tuturor faradelegilor.
        Daca am invata telepatia la scoala (politicienii se veresc sa promoveze asa ceva), n-ar mai putea fura nimeni !
        • +4 (4 voturi)    
          :)) (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 14:05)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

          "...nu mai putea fura nimeni!". Mai ales dragnea :)).
          Te pomenesti ca Kovesi e de vina pentru cat a furat dragnea.
    • +3 (3 voturi)    
      da mai, (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 14:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      nu a confirmat ce candelabru avea oprea in camera aia care nu se stie daca era sufragerie, dormitor, birou sau bucatarie si nici nu avrut sa spuna cu ce scor s-a terminat meciul de care povestea Iordanescu.
      Ma da prosti mai sunteti.
  • -8 (18 voturi)    
    normal (Vineri, 6 iulie 2018, 17:48)

    andrei108 [utilizator]

    ca nu isi da demisia. Constitutia tarii este optionala, soriciul este la fel de gros ca al pesedeilor. Ce pretentii sa ai
    • +6 (18 voturi)    
      O fi avand ea soriciul gros (Vineri, 6 iulie 2018, 18:46)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

      (desi nu prea vad cum poti dovedi asta, ca de altfel si toate celelalte afirmatii pe care le faci), dar in mod sigur tu nu ai minte. Evident, Constitutia NU E optionala pentru NIMENI. Dar unde se spune in Constitutie ca seful DNA TREBUIE sa-si dea demisia la cererea ministrului justitiei? Poti spune articloul? EVIDENT NU pentru ca nu exista!
    • +12 (16 voturi)    
      P.S. Ca sa nu mai spun de limbajul folosit (Vineri, 6 iulie 2018, 19:05)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

      Sau oi fi si tu din diaspora aia care a mancat lebedele in Viena?
    • +2 (4 voturi)    
      pentru (Sâmbătă, 7 iulie 2018, 14:13)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui andrei108

      toti cei ca tine, trebuie sa-ti spun ca aceasta curte nu trebuie sa judece decat constitutionalitatea.
      Prin urmare, ccr trebuia sa spuna doar daca exista conflict intre presedintie si ministrul justitiei, nu sa se si pronunte cu privire la diferendul dintre cele doua institutii sau persoane care reprezentau institutiile respective.
      Ca sa-ti fie clar, ccr a incalcat Constitutia si principiul separarii puterilor in stat.
      Doar daca sunteti multi, nu inseamna ca si aveti dreptate.
  • +16 (28 voturi)    
    Forza Codruta, nu ceda! (Vineri, 6 iulie 2018, 17:53)

    pepper89 [utilizator]

    Baga la racoare infractorii organizati, si rade mustata!
  • +8 (20 voturi)    
    CCR (Vineri, 6 iulie 2018, 18:03)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Curtea Coruptilor din Romanai, ea insasi in afara legii in acest moment. LCK, nu ceda


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version