Primăria Capitalei începe sâmbătă lucrările la benzile unice pentru liniile de tramvai 1 și 10

de N.O.     HotNews.ro
Vineri, 6 iulie 2018, 15:08 Actualitate | Esenţial


Garduri care delimiteaza linia 21 de tramvai
Foto: HotNews.ro / Victor Cozmei
Lucrările de separare a liniilor de tramvai de traficul auto pe liniile de tramvai 1 și 10 din Capitală, prin montarea unor stâlpi, vor începe sâmbătă, a anunțat Primăria Capitalei. 

”RATB va desfășura lucrările pe două pe două tronsoane ale traseului, și anume: pe B-dul Timișoara, de la intersecția cu B-dul Vasile Milea, până la intersecția cu str. Răzoare; pe Șoseaua Viilor, de la intersecția cu str. Constantin Istrati, până la intersecția cu Calea Șerban Vodă. Așadar, RATB îi roagă pe deținătorii de vehicule ca în următoarele zile să nu lase mașinile parcate pe prima bandă de circulație în zonele menționate, pentru a nu îngreuna traficul și desfășurarea lucrărilor”, arată un comunicat de presă al Primăriei Capitalei, citat de Mediafax.

Săptămâna viitoare RATB va începe montarea de garduri separatoare pe alte două tronsoane, unul cuprins între pasajul Obor și bulevardul Timișoara, pe arterele Șoseaua Ștefan cel Mare, bulevardul Iancu de Hunedoara, bulevardul Vasile Milea și altul pe strada Constantin Istrati, de la intersecția cu strada Progresului (Trafic Greu) până la intersecția cu Șos. Viilor.

„Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. raseul liniilor 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești”, informează Primăria.

Reprezentanții municipalității spun că prin soluția propusă, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obține „o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes”.

„Astfel, pe lângă creșterea ritmicității, linia 21 oferă acum posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute, iar pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului”, mai spune Primăria Capitalei.



















1351 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    vrajeala pe bani publici... (Vineri, 6 iulie 2018, 15:23)

    liviu_ [utilizator]

    cu banii astia mai angajam niste politisti si sa vezi cum, brusc se respectau regulile de circulatie in bucuresti!

    dar na... are cineva firma de garduri la fel cum are firma de facut borduri...

    ma da firma de facut pasaje si poduri nu are nimeni?!
  • +5 (7 voturi)    
    Foarte bine (Vineri, 6 iulie 2018, 15:42)

    HP [utilizator]

    Faceti asa cu toate tramvaiele, apoi schimbati garniturile cu unele noi, si veti vedea ca incet incet se va simti si traficul mai bine.

    Iar daca vreti sa fiti "altceva", reconditionati si recuperati centura de trenuri a capitalei, cu garile de odinioara, cum ar fi Progresul sau Pipera.

    Garantat 30% in minus al valorilor de trafic, iar investitiile ar fi minime.
  • -2 (2 voturi)    
    la unu si un sfert (Vineri, 6 iulie 2018, 15:49)

    Inapasevedeinvers [utilizator]

    mai precis
  • 0 (0 voturi)    
    avantaje (Vineri, 6 iulie 2018, 17:11)

    Andrei453530 [utilizator]

    "a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul"

    Acum toata lumea care mergea cu autobuzul se inghesuie la tramvai, care sunt supraaglomerate.
    Se bucura ca le raman autobuzele, dar nu se intreaba daca nu cumva trebuie sa suplimenteze numarul de tramvaie?


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version