VIDEO Cum legitimează Poliția locală din Ovidiu o tânără care strângea semnături pentru campania „Fără penali în funcții publice”: „V-ați vopsit blondă numai ca să păreți mai interesantă”

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 2 iulie 2018, 15:55 Actualitate | Esenţial


Politist local
Foto: Captura YouTube
O tânără din orașul Ovidiu care strângea semnături pentru campania „Fără penali în funcții publice” a postat pe pagina sa de Facebook o înregistrare video în care este legitimată de polițiștii de la Poliția Locală, care o acuză că nu are aprobare de la Primărie. „Vreau decât să vă văd cartea de identitate”, „V-ați vopsit blondă numai ca să păreți mai interesantă” , „nu vă mai bâlbâiți” sunt câteva dintre replicile agentului, care nu reușește să precizeze clar, în cele 7 minute de înregistrare, ce lege a încălcat tânăra.

Tânăra, care afirmă că purta un tricou #fărăpenali, îi spune polițistului că îi prezintă buletinul, dar îi cere să îi spună și ce lege a încălcat sau de ce este legitimată.

„Vreau decât să vă văd cartea de identitate (...) Am dreptul să legitimez orice persoană care mi se pare suspectă. Eu vreau să vă legitimez, și cu asta basta. Nu vă mai bâlbâiți, nu mai înregistrați (...) Dvs. păreți o persoană suspectă”, sunt câteva dintre explicațiile oferite de omul legii.

După ce fata îi prezintă buletinul, polițistul spune: „V-ați vopsit blondă numai ca să păreți mai interesantă, nu?”.

În discuție intervine și un alt cetățean, în civil, care amenință că va chema „colegii de la Jandarmerie” și îi spune tinerei: „Știu, sunt frumos filmați-mă nu e nicio problemă”.

Polițiștii îi cer apoi fetei să plece din zonă, unde pare că avea loc un festival. Tânăra întreabă de ce trebuie să plece, iar polițistul îi argumentează: „Pentru a nu fi interpretată greșit de anumite persoane”, după care îi reproșează: „Puneți o întrebare care nu își are rostul și păreți penibilă”.

În cele din urmă, polițistul dezvăluie ceea ce pare a fi motivul pentru care vrea ca tânăra sa plece: nu are aprobare de la Primărie pentru sondaj.

„Orice sondaj pe raza orașului Ovidiu se face cu o cerere prealabilă înainte la Primărie”.

Celălalt bărbat, cel în civil, îi spune chiar că intervenția poliției are rolul de a o proteja: „Noi vă protejăm și pe dvs, lumea are păreri diferite”.

Iată mai jos postarea tinerei, Veronica Enușcă:

„Stăteam pe o băncuță pe faleză îmbrăcată într-un tricou #fărăpenali și așteptam niște colegi când mi s-a spus să părăsesc zona.

Cred și eu că sunt emoționată când 6 bărbați încearcă să mă determine să părăsesc spațiul public, când îmi spun că nu mă privește cum se numesc, că "par penibilă" și că "mă bagă la dubă".

Până la urmă am plecat„
.

George Scupra a fost primar al orașului Ovidiu din partea PSD, de unde a fost exclus în ianuarie 2016. În martie 2017, era președinte organizației PNL Ovidiu.




















10358 vizualizari

  • +50 (54 voturi)    
    Daca n-ati votat, luati stat politienesc pe paine (Luni, 2 iulie 2018, 16:07)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    Fraierilor.
    • +18 (20 voturi)    
      mi e o asa .. (Luni, 2 iulie 2018, 17:15)

      exilatul [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      scirba de ...rasa ( a se citi ...romaneasca ) a astuia care se numeste politist....
    • +29 (33 voturi)    
      Cine n-a votat macar sa semnzez pt fara penali (Luni, 2 iulie 2018, 17:39)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Cine n-a votat macar sa semnzez pt fara penali in functii publice.
    • -8 (12 voturi)    
      Acum sa fim seriosi (Marţi, 3 iulie 2018, 10:33)

      CipCC [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      Si eu urasc PSD ul dar aici femeia nu are dreptate.

      Orice persoana poate fi legitimata.

      'polițistul are dreptul să ne ceară să ne legitimăm și să ne afle identitatea "

      Acum ca noi suntem impotriva PSD ului este una si alta e alta.

      Prin simplul fapt de a injura orice ce noua nu ne convine nu ne face cu nimic mai buni ca PSD ul.
      Aici este vorba de dreptate. Daca i-a cerut buletinul, nu i-a dat in cap sau mai stiu eu ce.
      Pe de alta parte politistul nu trebuia sa foloseasca cuvinte ca, blonda, penibila...etc.
      • +5 (7 voturi)    
        Nu prea ai dreptate (Marţi, 3 iulie 2018, 14:30)

        Anjo [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

        Legitimarea unei persoane se poate face doar in anumite circumstante. Trebuiesc indeplinite niste conditii. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite se numeste abuz, iar abuzurile repetate indreptate impotriva unei singure persoane, in zile diferite se poate incadra la hartuire.
        • +1 (1 vot)    
          ciordache (Marţi, 3 iulie 2018, 18:47)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Anjo

          a avut grija sa ciordeasca si definitia abuzului, asa ca dupa mintea rasturnata a caracaleanului, ceea ce a facut potilistul cu pix si pretentii inteligente, nu se mai poate numi abuz.
      • +3 (5 voturi)    
        Nu zau? (Marţi, 3 iulie 2018, 14:47)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

        De ce? Daca faci ceva ilegal, da, dar asa? Ce lege interzice sa ai niste hartii si sa rogi pe unii sa se uite pe ele si eventual sa le semneze? Si apoi nu e legitimarea principalul subiect aici, ci cum a fost facuta, ce s-a spus! In alte parti se lasa cu anchete, suspendari sau chiar concedieri.
        • -2 (4 voturi)    
          Vorbesti prostii (Marţi, 3 iulie 2018, 15:12)

          CipCC [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

          In alta parte, unde?
          In primul rand daca faci o activitate de orice natura in spatiul public si daca politistul iti cere sa te legitimezi, o faci.
          Acum ca vii tu cu fel si fel de chestii si ca tie ti se par normale, foarte bine. altora poate nu li se par.

          Inainte ca politistul sa vb. cu tine, trebuie sa te legitimeze ptr a vedea cu cine vb, si el face la fel.

          Dupa care vede cu ce te ocupi, poate ceri semnaturi pentru partidul nazist sau mai stiu eu ce.
          • 0 (0 voturi)    
            De ex Canada (Marţi, 3 iulie 2018, 16:49)

            LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

            Au fost multe discutii apropo de ceea ce ei numesc "carding": Politia te poate legitima si daca nu ai facut nimic. Evident ca foarte multi sunt impotriva si a fost interzis.
            Statul pe banca e "activitate in spatiul public" care sa necesite legitimarea? Ca ea nu cerea inca semnaturi...
            Si NU Politistul nu trebuie sa te legitimeze INAINTE ca sa vorbeasca cu tine, Ci EXACT INVERS, el trebuie INTAI sa se prezinte si sa se legitimeze, si abia APOI sa te legitimeze pe tine!!
            Apoi da, depinde ce faci. Dar inca o data, ea nu cerea semnaturi (nu inca), ci DOAR STATEA pe banca!
          • +1 (1 vot)    
            potilistul (Marţi, 3 iulie 2018, 18:58)

            nahir [utilizator] i-a raspuns lui CipCC

            nu are voie sa te legitimeze decat daca esti suspect.
            Pe vremea lui ceasca era asa cum spui. In secolul XXI si in democratie ar trebui insa sa fie macar o minima suspiciune, reala, nu bazata pe faptul ca stai intr-o piateta si soliciti acceptul pentru o opinie. Cum crezi ca s-au strans 3 milioane de semnaturi in baza carora dragnea vroia sa faca referendumul familiei traditionale?
            Fata respectiva nu desfasura o activitate comerciala pentru care iti trebuie, intradevar, o patalama de la primarie.
            Daca esti de acord cu abuzul politistului, inseamna fie ca ai o fata suspecta, fie ca esti pesedac prieten cu hotii. Logic, nu?
            Te pomenesti ca ti-a placut si remarca la vopsitul parului, nu? Gata, era o suspecta. De ce (obsesia potilistului) era o suspecta, numai el stie.
            • 0 (0 voturi)    
              Prietene (Miercuri, 4 iulie 2018, 10:01)

              CipCC [utilizator] i-a raspuns lui nahir

              Prietene, daca am o parere diferita de a ta, asta nu inseamna ca sunt " pesedac" cum spui tu, si nici ca sunt de acord cu acele cuvinte spuse de politist , dupa cum am spus in primul meu comentariu.

              Parerea mea este asta si cred ca nu poti numi abuz faptul ca un politist iti cere sa te legitimezi. Abuz se poate numi daca acest lucru se intampla in mod repetat.

              Am ajuns toti foarte comozi, daca bate vantul prea tare si-mi strica freza oare cine e de vina, sa-l dau in judecata ca m-a deranjat.

              Suntem toti foarte sensibili.
    • +2 (4 voturi)    
      ce sa te (Marţi, 3 iulie 2018, 12:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      mai miri ca dragnea continua sa fie in fruntea tarii cand sunt atatia oameni cu pretentii de mai mult de 1 neuron.
      Culmea, avem de a face cu un potilist cu pix si agenda, enervat de acel "de ce?" al fetei, pentru ca nu stie cum sa explice ca e ordin de la partid, de la el magnifico dragnea.
      Si se mai baga in seama si pustiulica ala cu "noi avem alte pareri", numai bun sa dea apa la moara prostovanului satului, facut om de uniforma si cascheta de potilist.
      • 0 (0 voturi)    
        In primul rand (Miercuri, 4 iulie 2018, 10:06)

        CipCC [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        In primul rand tu-ti spui parerea si te enervezi ca altii au o parere diferita.

        Le spui ca au un neuron si ca sunt pesedaci.

        Faptul ca esti impotriva lui Dragnea nu te face mai destept si daca te asociezi cu un grup mai elevat asta nu inseamna ca si tu esti.
  • +46 (48 voturi)    
    militieni (Luni, 2 iulie 2018, 16:10)

    Jude [utilizator]

    Politia Locala = Gardieni Publici = maxim bacalaureatul iar cei cu studii superioare facute la Spiru Haret pentru a avea un salariu mai mare conform incadrarii pe studii superioare.
    Uitati-va la majoritatea politistilor Locali si puteti sa va faceti o impresie despre ce categorie de oameni vorbim.
    Adevaratii Politisti au fost indignati la vremea respectiva cand Gardienii Publici au devenit "politisti".
    • +9 (11 voturi)    
      6 cai frumosi (Marţi, 3 iulie 2018, 9:36)

      Melinte [utilizator] i-a raspuns lui Jude

      Politia Locala = Gardian Public = Paznic
      • +7 (9 voturi)    
        = 5000 RON salariu la sectorul (Marţi, 3 iulie 2018, 11:12)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

        1...
        Sa luam cu lamaie pentru ca taie greata....
  • +33 (35 voturi)    
    deranja muzica penibila din fundal? (Luni, 2 iulie 2018, 16:13)

    floarealbastra [utilizator]

    Cred ca politistii din tara mea au nevoie de pregatire profesionala continua;nu s-a vazut competenta, politete, atitudine pozitiva.
    Nu poti cere omului ce nu are, nu-i asa?
  • +41 (43 voturi)    
    Politie politica... (Luni, 2 iulie 2018, 16:17)

    pedepsitorul [utilizator]

    Acest politest trebuie dat afara si trimis la puscarie pentru ca face politie politica!
  • +35 (37 voturi)    
    Educatia (Luni, 2 iulie 2018, 16:21)

    mitg [utilizator]

    Politiei locale loveste din nou.
  • -56 (58 voturi)    
    si ea... (Luni, 2 iulie 2018, 16:22)

    Mos Andrei [utilizator]

    o fi politistii prostovani, dar si domnisoara ar trebui sa-si intrebe echipa unde are voie sa stranga semnaturi.
    • +42 (44 voturi)    
      Poate ne spuneti dvs. (Luni, 2 iulie 2018, 16:53)

      2mai [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Daca exista vreo lege care sa indice unde anume avem sau nu avem voie sa strangem semnaturi pentru modificarea lefislatiei, va rog sa ne-o precizati si noua.
    • +4 (6 voturi)    
      Mos Andrei (Marţi, 3 iulie 2018, 10:25)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Esti unul dintre acei politisti?
      Comentariul tau e din lista lor de replici.
    • +6 (8 voturi)    
      mos (Marţi, 3 iulie 2018, 10:50)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      Chiar daca esti mos, varsta nu scuza prostia...
    • +1 (1 vot)    
      spuneti-mi va rog, (Marţi, 3 iulie 2018, 19:03)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mos Andrei

      unde au avut voie, cei care au facut-o, sa stranga semnaturile pentru "familia traditionala"? Ca s-au strans 3 milioane de semnaturi.
  • +34 (36 voturi)    
    Amuzant (Luni, 2 iulie 2018, 16:29)

    Ali Mentara [utilizator]

    Cand te gandesti ca femeia incearca sa le faca o viata mai buna de fapt acelor oameni care o fac sa plece. Am un sigur sfat pt dumneaei, de fapt o constatare: viata e scurta si doar una.
  • +36 (38 voturi)    
    Fata, (Luni, 2 iulie 2018, 16:30)

    fat.cat [utilizator]

    daca nu le urmaresti in instanta, pana-n panzele albe, pe cele doua cefe groase si burtoase de mai sus, te-ai lasat umilita degeaba. Incompetentii de genul asta nu trebuie iertati pentru nimic in lume, altfel ne meritam soarta.
  • +38 (40 voturi)    
    militie (Luni, 2 iulie 2018, 16:34)

    madafaca [utilizator]

    Pai politia locala se stie ca e politia subordonata partidului de la putere "de pe raza localitatii respective"
    Deci politia locala nu aplica legea, ei aplica ordinele date de primar...
    Auzi tu draga ca "pare suspecta". Suspecta de stat paralel? :)))
    Si cica ii "recomanda sa nu mai stea pe acolo"
    Bai militiene, aplicam si noi legea? In lege scrie ca este recomandat sa nu faci sondaje pe undeva, sau in lege scrie ca NU AI VOIE sau AI VOIE?
    Asta cu "recomandatul" sa nu faci nustiu ce, e vorba de mafioti, o amenintare subtila.
  • +36 (38 voturi)    
    limitare grava a drepturilor (Luni, 2 iulie 2018, 16:39)

    jescu [utilizator]

    De ce trebuie aprobare de la primarie pentru strangere de semnaturi sau sondaje ? Exprimarea opiniei chiar si politica este un drept democratic care nu poate fi limitat de un primar sau de politie(care a devenit militie). Legal ca sa candidezi la presedentie sau alte functii trebuie sa strangi semnaturi, iar daca lucrul asta ar fi legal, atunci primarii ar interzice strangerea de semnaturi pentru contracandidatii partidului sau. Sunt curios cine va plati, mai ales ca se scoate si abuzul in serviciu(nu exista nici prejudiciu).
    • +20 (22 voturi)    
      Constitutia Romaniei a fost incalcata: (Luni, 2 iulie 2018, 17:53)

      alibaba_zeul_meu: _|_PSD [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      ART. 30
      Libertatea de exprimare
      (1) Libertatea de exprimare a gandurilor, a opiniilor sau a credintelor si libertatea creatiilor de orice fel,
      prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare in public, sunt
      inviolabile.
      (2) Cenzura de orice fel este interzisă.
      (3) Libertatea presei implică si libertatea de a infiinta publicatii.
      (4) Nici o publicatie nu poate fi suprimată.
      (5) Legea poate impune mijloacelor de comunicare in masă obligatia de a face publică sursa finantării.
      (6) Libertatea de exprimare nu poate prejudicia demnitatea, onoarea, viata particulară a persoanei si nici
      dreptul la propria imagine.
      (7) Sunt interzise de lege defăimarea tării si a natiunii, indemnul la război de agresiune, la ură natională,
      rasială, de clasă sau religioasă, incitarea la discriminare, la separatism teritorial sau la violentă publică,
      precum si manifestările obscene, contrare bunelor moravuri.
      (8) Răspunderea civilă pentru informatia sau pentru creatia adusă la cunostintă publică revine editorului
      sau realizatorului, autorului, organizatorului manifestării artistice, proprietarului mijlocului de multiplicare,
      al postului de radio sau de televiziune, in conditiile legii. Delictele de presă se stabilesc prin lege.
    • +4 (6 voturi)    
      ai fi surprins (Luni, 2 iulie 2018, 19:57)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui jescu

      ca idee, sa stii ca aceasta initiativa este depusa si inregistrata in Parlament pentru a putea avea efecte juridice daca sunt indeplinite conditiile legale, numarul de semnaturi si perioada calendaristica de la data anuntarii Parlamentului pana la data depunerii semnaturilor.

      nu vorbim de o chestiune facuta pe sub mana. pentru amplasare de corturi si materiale publicitare in piete ar fi nevoie de aprobari (si acolo ar fi de discutat cand aprobarile le dau cei vizati politic), dar pentru strans semnaturi in public in mod sigur nu este nicio problema legala.

      ce uita neica-nimeni care comenteaza pe aici este ca fata nici macar atat nu facea, ea statea pe o banca singura in momentul in care a fost abordata de membrii politiei locale.

      dar conditiile legii, fie ea si prost gandita, sunt indeplinite.
      • +1 (1 vot)    
        a incercat (Marţi, 3 iulie 2018, 19:06)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        sa-i arate potilistului ca este o initiativa parlamentara, dar nu a a vut cu cine sa discute. Potilistul si asa avea mintea perturbata de "de ce"-urile fetei.
  • +29 (31 voturi)    
    oau (Luni, 2 iulie 2018, 16:42)

    csan [utilizator]

    daca mai era nevoie de o dovada ca s-a reistaurat comunismul iata dovada. Militieni, protejati de mafia din teleorman, isi fac de cap. Astepati-va sa fiti legitimati pe strada sau chiar dusi la sectiile de politie in pumini numai pentru-ca Garcea are o alta parare dacat a voastra.
  • -48 (50 voturi)    
    Hai sa nu facem din tantar armasar (Luni, 2 iulie 2018, 16:46)

    adfox [utilizator]

    Mie mi s-a parut mult mai penibila fufa 'DE CE' , din momentul in care i-a explicat comunitarul ca este perfect legal sa o legitimeze si ea o dadea langa balanga cu de ce .
    Da intr-adevar un om al legii ar trebui sa vb mai static/profesional cand se adreseaza unui cetatean nu cu jargoane gen : 'v-ati vopsit blonda' sau 'filmati-ma ca sunt frumos' , insa daca e sa o luam strict legal , pentru strangerea de semnaturi iti trebuie o autorizatie de la primarie , repet legal.
    Sincer (nu iau apararea politistilor) , repet mie mi se pare un pic mai penibila tanti decat comunitarii..........
    • +40 (42 voturi)    
      LEGEA nr. 155 din 12 iulie 2010 a Politiei Locale (Luni, 2 iulie 2018, 17:04)

      2mai [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      Art. 20, alin. 1, "În exercitarea atribuțiilor ce îi revin, potrivit legii, polițistul local are următoarele drepturi principale: (lit. g) să legitimeze și să stabilească identitatea persoanelor care încalcă dispozițiile legale ori sunt indicii că acestea pregătesc sau au comis o faptă ilegală".
      Deci o legitimezi dacă incalcă legea sau sunt indicii că a încalcat-o sau o va încalca. Nu pentru ca ți se pare ție fufă sau ăluia prea blondă.
      Apropo, genul acesta de abuz a fost dezincriminat astăzi în comisia specială Iordache de catre alianța PSD-ALDE-UDMR.
      • +6 (8 voturi)    
        Sa citeasca si Art. 21: (Luni, 2 iulie 2018, 18:18)

        alibaba_zeul_meu: _|_PSD [utilizator] i-a raspuns lui 2mai

        (1) In exercitarea atributiilor de serviciu, politistul local este obligat:
        a) sa respecte drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor, prevazute de Constitutia Romaniei, republicata, si de Conventia pentru apararea drepturilor omului si a libertatilor fundamentale;
        b) sa respecte principiile statului de drept si sa apere valorile democratiei;
        c) sa respecte prevederile legilor si ale actelor administrative ale autoritatilor administratiei publice centrale si locale;
        d) sa respecte si sa aduca la indeplinire ordinele si dispozitiile legale ale sefilor ierarhici;
        e) sa respecte normele de conduita profesionala si civica prevazute de lege;
        f) sa isi decline, in prealabil, calitatea si sa prezinte insigna de politist si legitimatia de serviciu, cu exceptia situatiilor in care rezultatul actiunii este periclitat. La intrarea in actiune sau la inceputul interventiei ce nu sufera amanare, politistul local este obligat sa se prezinte, iar dupa incheierea oricarei actiuni sau interventii sa se legitimeze si sa declare functia si unitatea de politie locala din care face parte;
        g) sa intervina si in afara orelor de program, in limita mijloacelor aflate la dispozitie, pentru exercitarea atributiilor de serviciu, in raza teritoriala de competenta, cand ia la cunostinta de existenta unor situatii care justifica interventia sa;
        h) sa se prezinte de indata la sediul politiei locale sau acolo unde este solicitat, in situatii de catastrofe, calamitati ori tulburari de amploare ale ordinii si linistii publice sau alte asemenea evenimente, precum si in cazul instituirii starii de urgenta ori a starii de asediu sau in caz de mobilizare si de razboi;
        i) sa respecte secretul profesional, precum si confidentialitatea datelor dobandite in timpul desfasurarii activitatii, in conditiile legii, cu exceptia cazurilor in care indeplinirea sarcinilor de serviciu, nevoile justitiei sau legea impun dezvaluirea acestora;
        j) sa manifeste corectitudine in rezolvarea problemelor per
    • +30 (32 voturi)    
      ... (Luni, 2 iulie 2018, 17:04)

      Ecce_Homo [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      In primul rand si eu as fi intrebat acelasi lucru: de ce le parea femeia suspecta? Doar pentru ca avea par blond sau pentru ca avea un tricou cu mesaj? Sau poate purta burqua :D

      In al doilea rand, nici eu nu stiu unde scrie ca imi trebuie aprobarea primariei pentru a strange semnaturi. Poate ne puteti lamuri. Asa cum si politistul trebuia sa o lamureasca pe femeie.

      In al treilea rand, cei care strang semnaturi pentru partidele politice au toti aprobare? Nu cred.

      Pot continua dar nu are sens. Consider ca a fost o gafa a politiei ca sa nu ii zic altfel...
      • +1 (5 voturi)    
        ba da (Marţi, 3 iulie 2018, 10:56)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Ecce_Homo

        Ba da, e mai mult decat o gafa, este un abuz...
    • +9 (11 voturi)    
      Comunitarul incalca legea deci, era suspect (Luni, 2 iulie 2018, 18:00)

      alibaba_zeul_meu: _|_PSD [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      conform legii el era obligat sa se legitimeze.

      " SUSPÉCT, -Ă, suspecți, -te, adj. (Adesea substantivat) Care este bănuit, care dă de bănuit; care inspiră neîncredere, de care trebuie să te ferești; dubios, îndoielnic. – Din fr. suspect, lat. suspectus. "

      (https://dexonline.ro/definitie/suspect)

      P.S. Hai mai repede cu proiectul legii santajului!
    • +7 (7 voturi)    
      sincer iei apararea militienilor (Luni, 2 iulie 2018, 18:10)

      programatoru [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      esti ca aia care intra pe la radio, sa comenteze, ca ei nu tin cu nici un partid, si nu fac politica, dar isi dau cu parerea asa cum li se dicteaza la haznaua 3.6.
      • -4 (4 voturi)    
        Nope (Marţi, 3 iulie 2018, 9:12)

        adfox [utilizator] i-a raspuns lui programatoru

        Nu iau apararea nimanui si nu fac cum imi dicteaza altul. Citeste comentariul meu din nou si vei vedea ca nu aberez.
        • +2 (2 voturi)    
          Eu l-am mai citit o data (Marţi, 3 iulie 2018, 10:36)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui adfox

          De curiozitate am parcurs de 23 ori comentariul.
          In primul rand spui "penibila fufa", deci te prezinti si te califici imediat ca membru sustinator al echipei de ancheta care o interpeleaza fara un motiv precizat.
          In mod evident dezaprobi pozitia ei si ti se pare justificata actiunea politistilor.
          Deci? Cine esti tu oare?

          Nu este un motiv sa legitimezi pe cineva ca e blond sau ca are vreun defect care tie nu-ti place. Daca s-ar da o lege sa fie legitimati cei care par prosti, aia ar trebui retinuti pe loc
          • -1 (1 vot)    
            OMULE (Marţi, 3 iulie 2018, 12:19)

            adfox [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            Nu iau apararea 'militienilor' care oricum vb cam in doi peri.
            Am spus ca mi se pare penibil sa repeti de ce intr-una din momentul cand un politist are tot dreptul legal sa te legitimeze (si i-a si spus lucrul asta).
            Daca era mai desteapta un pic , le cerea sa-i prezinte exact in temeiurile legale pentru care nu are voie sa stranga semnaturi in acel loc. Ca oricum vad ca nu prea stiau dragii de ei.
            Repet eu am spus ca mi s-a parut penibila cu 'de ce-urile' ei.
            Poti face de cacao un om al legii (ca oricum nu prea debordeaza ei de inteligenta) in doi timpi si trei miscari , atata timp cat iti stii drepturile
            • +1 (1 vot)    
              Nu vezi ca nici macar nu stii ce vrei? (Marţi, 3 iulie 2018, 14:57)

              LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui adfox

              Pai DE CE urile erau tocmai intrebari ca sa i se explice. La care nu a primit raspuns. Citeste articolele prezentate mai sus si daca tot mai sustii aberatiile prezentate, vino si prezinta tu articolele de lege care sa te sustina. Gen care interzic strangerea de semnaturi cand nu este implicata o infrastructura (gen corturi, tarabe, mese).
          • -2 (2 voturi)    
            - (Marţi, 3 iulie 2018, 13:37)

            adfox [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

            Intr-o societate civila avem si responsabilitati nu numai drepturi.
            Nu iau apararea nimanui.........
            • 0 (0 voturi)    
              din (Marţi, 3 iulie 2018, 19:10)

              nahir [utilizator] i-a raspuns lui adfox

              comentariile tale de mai sus, concluzia prezentei este ca sunt vorbe goale. Habar n-ai ce spui. Esti numai bun de militian sau propagandist pentru epoca lui ceausescu.
    • +9 (9 voturi)    
      Serios? (Luni, 2 iulie 2018, 19:15)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      In baza carei legi iti trebuie aprobare pentru strangerea de semnaturi pe domeniul public?
    • +8 (8 voturi)    
      ... (Luni, 2 iulie 2018, 22:41)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      Ne lasi? Faza cu vopsitul e golanie pura , nu are ce cauta la un reprezentant al legii. Daca a incalcat ceva, spune-i ce lege si ce articol, da-i amenda daca e si cu asta basta. Ca o contesta sau nu dupa aia, treaba ei.Dar nu mistouri de 2 lei si incercari de intimidare stil macho man.
      • -3 (3 voturi)    
        - (Marţi, 3 iulie 2018, 13:36)

        adfox [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Acelasi lucru l-am spus si eu , 'Domnii' politisti ar trebui sa fie mai profesionisti in ceea ce fac nu cum s-au prezentat ei.
        Eu am spus ca mi se pare mai penibila individa deoarece repeta ca o tanta 'de ce' de enspe mii de ori , in loc sa-i puna la zid din 3 propoziti:
        1. In baza carei legi (articol si aliniat) nu am voie sa strang semnaturi.
        2. De ce imi spuneti sa plec de pe domeniul public , din moment ce nu am incalcat legea (sau cel putin nu mi-ati spus legea pe care am incalcat-o)
        si 3. Este dreptul meu garantat prin constitutie de a ma exprima liber intr-un loc public.

        Faptul ca militianul vine se legitimeaza si iti cere sa te legitimezi si tu , iti explica de vreo 3-4 ori ca are dreptul sa te legitimeze iar tu repeti intr-una : de ce , ei DA mi se pare PENIBIL.
        Repet nu iau apararea nimanui , mai putin Militiei , insa daca faci un lucru ca asta , pai fa-i de rahat tu pe ei nene nu invers..........
        • 0 (0 voturi)    
          esti mare smecher dar daca te inconjoara (Marţi, 3 iulie 2018, 18:52)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui adfox

          6 indivizi sa vedem daca ai argumentele la tine.
          De altfel doamna/domnisoara (si nu fufa cum te-ai exprimat in primul comentariu) a pus intrebarile de care spui dar dupa ce s-a dezmeticit.
        • 0 (0 voturi)    
          De fapt (Marţi, 3 iulie 2018, 21:46)

          Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui adfox

          Fufa penibila i-a cam "facut" pe baietii de baieti, pana la urma.
          Asa ca, parca nu mai e asa penibila. Sau, pe limba lor le-a tras-o. Acum sunt celebri. Nici nu visau ei atata celebritate. Acum se pot intoarce de unde au fost luati de valul dezruralizarii (daca pot sa spun asa), "de langa boi ..." cum zicea poetul. Si au ce povesti si la nepoti. Cum s-au facut ei cunoscuti in spatiul virtual ...
    • +6 (6 voturi)    
      penibila ? (Luni, 2 iulie 2018, 23:04)

      andreiu [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      politistul: am dreptul sa legitimez orice persoana suspecta.
      ea: de ce sunt susperta ?

      Daca intreabarea asta, perfect logica, ti se pare penibila... imi pare rau.. dar... nu conteaza de partea cui esti .. esti (conform def. DEX) prost ( fara intentie de jignire )
    • +2 (2 voturi)    
      mie mi se pare (Marţi, 3 iulie 2018, 0:26)

      Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      ca te ai ratacit. voiai sa intri pe antena3.ro si ai ajuns pe HN. repte doar mi se pare :)
      • -3 (3 voturi)    
        aiurea (Marţi, 3 iulie 2018, 9:10)

        adfox [utilizator] i-a raspuns lui Pasarea_PuieMontix

        De ce ! ca nu impart aceeasi parere ca si tine ? Ce inseamna repte ?
        • +3 (3 voturi)    
          "repte" inseamna repet (Marţi, 3 iulie 2018, 11:26)

          Pasarea_PuieMontix [utilizator] i-a raspuns lui adfox

          mai incurc si eu litere. tu incurci siteuri. si nu "aiurea" ci intentionat. Apreciez diferendul de opinie sincer nu interesat. Simplul fapt ca tu din toata problema ai retinut "penibilul" "unei fufe" asa cum poetic o denumesti denota nu numai lipsa de empatie ci si o atractie aparte pentru agresivitate (agresivitatea politistilor). Acestea sunt numai 2 dintre caracteristicile sustinatorilor ferventi ai PSD. Iti vorbesc static (Apropo ce inseamna a vb static :) ) pentru a nu'mi intelege gresit concluzia de final. Fie esti platit sa scrii aici si atunci te inteleg fie esti prost si atunci te compatimesc.
    • +8 (8 voturi)    
      vai de noi (Marţi, 3 iulie 2018, 1:19)

      Gaga-mic [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      penibil si periculos e ca poti sa numesti fufa penibila o tanara care e intimidata de atitudinea agresiva a politistului si a 'civililor' de langa si pentru ca e speriata repeta in bucla cuvinte; tipa e inghesuita de o sleahta de derbedei, nu e de mirare ca se teme, are si de ce - i-ati vazut cum se aduna sa se impuna in fata ei; dar, deh, suntem in tara violului vasluian in grup unde fata e de vina ca e curva
      si, de altfel:
      - un cetatean (da, o femeie blonda e un cetatean) care aduna semnaturi pentru o petitie (petitie si nu sondaj) nu e o activitate suspecta ci un drept civic de baza
      - accesul in spatiul public e liber
    • +2 (2 voturi)    
      vulpe (Marţi, 3 iulie 2018, 10:54)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui adfox

      Bre "vulpe", animalul asta se spune ca e inteligent. Nu e si cazul tau...
      • -2 (2 voturi)    
        - (Marţi, 3 iulie 2018, 13:28)

        adfox [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

        Bre 'nene', vino cu contrargumente logice ca ceea ce am spus nu este logic nu cu jigniri.
        Sau si 'matale' esti ca fosilele care ies in fata Cotroceniului si il injura pe Iohannis sa-si dea demisia , dar daca le ceri sa argumenteze de ce ,habar nu au , in schimb te iau la injuraturi..........
        • +2 (2 voturi)    
          A, deci numai tu ai dreptul sa jignesti! (Marţi, 3 iulie 2018, 15:00)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui adfox

          Bravo! Poti prezenta iarasi un articol de lege care iti da numai tie dreptul asta?
  • +29 (29 voturi)    
    . (Luni, 2 iulie 2018, 16:47)

    theo667 [utilizator]

    Asa arata prezentul si viitorul Romaniei.
  • +31 (31 voturi)    
    militiaul penal, (Luni, 2 iulie 2018, 16:52)

    yellowdog [utilizator]

    se simte ofensat cand vede #fara penali
  • +6 (6 voturi)    
    ce scrie la lege (Luni, 2 iulie 2018, 17:12)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    dreptul politistului este:

    "g) să legitimeze și să stabilească identitatea persoanelor care încalcă dispozițiile legale ori sunt indicii că acestea pregătesc sau au comis o faptă ilegală;
    "
    • 0 (0 voturi)    
      in (Marţi, 3 iulie 2018, 19:16)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

      localitatea lui Ovidiu (or fi stiind fortele de ordine publica cine le-a fost nas? Or fi auzit de Publius Ovidius Naso?) primarul a sefu al mare. Lui i se supun toate fortele militienesti, pen ca de acolo vine leafa si lumina calauzitoare. Deci pesedeului.
  • +20 (20 voturi)    
    Fake Cops (Luni, 2 iulie 2018, 17:22)

    NasoalaTreaba [utilizator]

    Pazitorii de fantani, imblanzitorii de banci prin parcuri, gardienii tufelor de trandafiri, strajele leaganelor si a toboganelor au ajuns sa te legitimeze pe strada pentru ca le pari lor suspect.

    Acesti 'oameni ai legii' cu fizic de invartitori de mici se fac nevazuti la primul semn de scandal serios si te ameninta cu colegii aia adevarati in caz ca nu iei in considerare ce ti se transmite cu ajutorul celor sapte cuvinte din vocabularul lor extins.

    Din fericire acesti eroi fara chip au ucis din fasa tentativa de sondare neautorizata a opiniei publice. Urmeaza decapitarea unei retele organizate de traficante de leustean si busuioc.
  • +16 (16 voturi)    
    Niste tzarani! (Luni, 2 iulie 2018, 17:34)

    trem [utilizator]

    Pusi pe pozitii de militieni care isi gasesc de treaba. E plin de smecheri, cocalari cu bani nejustificati, fraude si saprgeri care nu sunt rezolvate....dar iata 2 'genii' in cautarea unui vinovat pe domeniul public.

    Vreau 'decat' sa va legitimez...
    • +6 (6 voturi)    
      Chiar (Luni, 2 iulie 2018, 19:17)

      Milka Man [utilizator] i-a raspuns lui trem

      se face politist local o persoana care nu e in stare sa faca nimic altceva pe lumea asta. Eu personal nu l-am auzit pe nici unul sa vorbeasca macar corect limba romana sau sa cunoasca exact legile si articolele in baza caroara pot aplica sanctiuni.
  • +16 (16 voturi)    
    mafia locala (Luni, 2 iulie 2018, 17:52)

    g01an [utilizator]

    au procedat precum mafiotii.

    mai intai aluzii de oamenii fara creier si apoi probabil vor urma represalii. dar roata se intoarce...
  • +11 (11 voturi)    
    felicitari fetei (Luni, 2 iulie 2018, 18:04)

    programatoru [utilizator]

    felicitari pentru ceea ce face !

    domnul militian, cu 4 clase maxim si cu 0 de buna purtare, RUSINE. Ce rost isi au comentarii de tzoparlan , cand legitimezi pe cineva?

    arata ca un rahat albastru cu burta si cu sapca, nu i-a spus nimeni?

    dar na primarul Scupra George se simte un penal in functie! si a trimis cei doi purcelusi sa il apere de statul paralel.
  • -10 (18 voturi)    
    Offtopic (Luni, 2 iulie 2018, 18:10)

    Ali Mentara [utilizator]

    Daca doamna s-a balbait atat pentru legitimare sunt curios cum ar fi raspuns la urmatoarele intrebari:

    1. Pe ce suport se vor stoca datele colectate si pe ce perioada?

    2. Numarul licentei pentru a opera pe date cu caracter personal.

    3. Ce se va intampla cu datele dupa trecerea perioadei in care pot fi stocate si cum vor fi ele distruse?

    4. Care este afilierea intre domnia sa si partidul care a initiat actiunea civica "Fara penali in functii publice"?

    5. De ce substantivul "penali" din titlul campaniei este scris cu majuscula? Reprezinta numele sau prenumele unei persoane?

    Doamna putea fi 100% legal insa astfel de intrebari le poate adresa oricine inainte de a semna. Un pic de training nu ar strica, chiar si la un partid mic.
    • +7 (7 voturi)    
      Probabil ca Doamnei... (Luni, 2 iulie 2018, 21:01)

      matache [utilizator] i-a raspuns lui Ali Mentara

      ... i se adreseaza astfel de intrebari, iar daca raspunsurile dumneaei nu sunt satisfacatoare, oricine este liber sa nu semneze.
      Nu reusesc insa sa inteleg legatura "inteligenta" dintre intrebarile dumneavoastra si obiectul articolului. Articolul descrie sicanarea Doamnei de catre niste grobienio care nu reusesc sa explice temeiul legal in baza caruia intervin, iar modul in care evita sa raspunda la intrebarea simpla "De ce?" seamana foarte mult cu fracturile logice pe care le gasim la (ne)alesii din parlament.
      • -5 (7 voturi)    
        Am spus (Luni, 2 iulie 2018, 23:15)

        Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui matache

        Ca doamnei i se putea face un pic de training inclusiv daca e intrebata de organ ceva. Se numeste profesionalism. Dar hei, cine sunt eu sa pretind asa ceva in Romanua?!?!?
        • +4 (6 voturi)    
          Sigur... (Marţi, 3 iulie 2018, 9:33)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Ali Mentara

          De la voluntarii care ajuta voluntar si in timpul liber la stringerea de semnaturi avem pretentii de pretentii, ca asha e romanul, pretentios. In schimb de la organ, care e platit de noi se apere ordinea publica, n-avem nici o pretentie.

          Mergi tu citeva ore pe zi la stringere de semnaturi, si mai mergi si la curs de pregatire inainte...
          • -1 (1 vot)    
            Trainingul ia 15 minute (Marţi, 3 iulie 2018, 19:19)

            Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Si scuteste nervi si discutii aiurea. Nu merg cateva ore la strans de semnaturi pentru ca nu strang semnaturi. In ceea ce fac insa primesc si fac la randul meu training.

            PS: Sa inteleg ca pompierii voluntari nu au nevoie de training pentru ca merg doar cateva ore sa stinga un incendiu?
    • +2 (2 voturi)    
      cauta (Marţi, 3 iulie 2018, 11:01)

      Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui Ali Mentara

      Bre, da' destept esti. In loc sa faci pe desteptul pune mana pe carte sau, si mai bine, cauta-te...
  • -13 (15 voturi)    
    Penibil (Luni, 2 iulie 2018, 18:14)

    gigiduru_ [utilizator]

    De la blonda pana la Politist. Inclusiv multe comentarii de aici.

    Incercati sa refuzati sa va identificati intr-o tara in care "vrei sa emigrati". N-are legatura cu comunismul.

    Restul e cancan.
    • +5 (5 voturi)    
      Nu asta e problema (Luni, 2 iulie 2018, 20:09)

      Ali Mentara [utilizator] i-a raspuns lui gigiduru_

      Problema este ca adunarea de semnaturi nu este o actiune infractionala iar asta se vede cu ochiul liber. Nu incerca sa sparga o masina.
  • +7 (9 voturi)    
    mmm (Luni, 2 iulie 2018, 18:22)

    lula [utilizator]

    Fara sa se simta nimeni ofensat, dar martorii lui Iehova au aprobare de la primarie sa bata din usa in usa?

    just saying...
  • +9 (11 voturi)    
    Dragi concetațeni, (Luni, 2 iulie 2018, 19:02)

    Rescator [utilizator]

    Nu va mai faceți sange rau.Miliția sub orice stapanire
    a fost și este o fata tampita si labarțata a Mafiei
    Politice a zilei.Acum avem ghinionul cu Mafia Roșie
    deghizata in partid.Numai caderea unui meteorit
    TUNGUS-2 pe Casa Poporului ne mai poate salva!
  • +10 (10 voturi)    
    "Democratia" de tip PSD in actiune. (Luni, 2 iulie 2018, 19:40)

    quietguy58 [utilizator]

    "Democratia" de tip PSD in actiune.
  • +9 (9 voturi)    
    Nu merita mai mult (Luni, 2 iulie 2018, 21:01)

    Pac-pac [utilizator]

    Viermii astia nu merita mai mult!
    Nici salarii, nici servicii, nimic. Singura satisfactie e ca vor duce exact existenta mizerabila pe care le-o serveste PSD.
    Se vor imbolnavi si vor merge la o policlina de 2 bani, vor fi internati in spitale jegoase, de unde vor pleca cu infectii intraspitalicesti bonus, dupa ce vor fi dat spaga jumatate din leafa lor de sluga fara orizont si speranta.
    Iar copiilor...aceeasi soarta!
  • +9 (9 voturi)    
    Tractoristi politisti in slujba borfasilor (Luni, 2 iulie 2018, 22:45)

    Wanheda [utilizator]

    E hartuire ce face militianul.
  • +6 (6 voturi)    
    ASTA E F GRAV (Luni, 2 iulie 2018, 23:13)

    Coco Whistle [utilizator]

    ce face avocatul poporului? nu se automutileaza? ce face presedintele? nu are nici o opinie sau rolul e doar de mediere....poporul ce mai zice? intrebat la 4 ani cum e cu bunastarea? frate, democratia nu exista in Romania, sper ca se realizeaza gravitatea celor care hartuiesc populatia sub tichia de militian.
  • +6 (6 voturi)    
    Urmatorul miting trebuie pe faleza (Luni, 2 iulie 2018, 23:21)

    Laumi [utilizator]

    Sa fie macar 1000 de oameni in tricouri din astea.
    Trebuie sa purtam mai multi tricouri din astea, cel putin la mare.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version