Paginademedia.ro: CEC Bank rupe contractul cu Papaya, agenția care "și-a luat liber să protesteze"

de Redacția     HotNews.ro
Marţi, 26 iunie 2018, 19:49 Actualitate | Esenţial


Protest 24 iunie (7)
Foto: Victor Cozmei / HotNews.ro
Agenția de publicitate Papaya Advertising, care a anunțat ieri că "dă liber oamenilor ca să protesteze", a pierdut clientul CEC Bank, scrie paginademedia.ro.

Potrivit sursei citate, CEC Bank a notificat marți agenția de publicitate Papaya - condusă de publicitarul Robert Tiderle în legătură cu rezilierea contractului.  

Contactat de Paginademedia.ro, Robert Tiderle a confirmat informația. Întrebat de motivele rezilierii, Tiderle a declarat: "În notificare nu apare niciun motiv de reziliere. Putem bănui, așa cum multă lume își poate imagina, că are legătură cu postarea noastră de ieri, postare care a fost mult discutată în online și nu numai".

Mai multe detalii AICI






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


















14133 vizualizari

  • +32 (38 voturi)    
    Oho (Marţi, 26 iunie 2018, 19:51)

    mitg [utilizator]

    Garantat nu se mai gaseste alta banca care sa le doreasca serviciile ...
    • -15 (25 voturi)    
      Guvernantii astia sunt tampiti (Marţi, 26 iunie 2018, 20:05)

      newlook [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Guvernantii astia sunt tampiti.
      Platesc fel de fel de ONG-uri pe motiv de "utilitate publica"... doar ca sa fie injurati si sabotati pe bani publici, distribuiti chiar de guvernanti. Masochism !
      • +10 (14 voturi)    
        Gindire de politruc (Miercuri, 27 iunie 2018, 7:02)

        R.A.Muresan [utilizator] i-a raspuns lui newlook

        Guvernantii sint functional analfabeti.
        Insa lucrul cu-adevarat important aici e ca CEC-ul e pesedist, simpla filiala de partid.
    • +34 (40 voturi)    
      E bun si feed-back-ul asta... (Marţi, 26 iunie 2018, 23:21)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Nu voi deschide niciodata vreun cont la CEC.
      • +12 (14 voturi)    
        Comment sters de user (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:44)

        un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui IancuJianu

      • +9 (9 voturi)    
        chiar si fara povestea asta (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:36)

        subcultura [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        eu nu as fi deschis cont la ei. Am intrat acum cativa ani intr-o agentie de-a lor sa intreb de un credit, iar raspunsul primit a fost sa ma reintorc peste doua saptamani ca persoana care stie de respectivul credit a demisionat, iar cine ii tinea locul temporar nu avea de gand sa isi bata capul.

        De acum inainte, nici macar ocazional nu mai folosesc bancomat CEC

        ar putea sa isi schimbe frumos numele din CEC Bank in PSD Bank
  • +63 (73 voturi)    
    CEC e controlat politic? (Marţi, 26 iunie 2018, 19:54)

    emil bobu [utilizator]

    Sunt "socat"!
    • -22 (30 voturi)    
      daaaaa (Marţi, 26 iunie 2018, 20:19)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui emil bobu

      dar papaya?
      • +10 (14 voturi)    
        nu te supara... (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:28)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        d c daca iti lasi oamenii sa se duca la un protesc inseamna ca esti controlat politic?!

        dar ma rog... poscat psdist ce sa-i ceri...

        PS: protestul anti-ceva NU inseamna pro-altceva... dar na logica si psdu... baba si mitraliera
        • -3 (5 voturi)    
          Isterii ideologice (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:23)

          George C. [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

          Doua reactii prostesti, ambele izvorate din gandirea ideologizata, orbita de ura partinica:

          1) Sa te revolti ca Papaya si-a lasat angajatii la mitingulUSR. Nimeni nu are vreo proba ca angajatii au fost fortati sau ca patronul a raspuns la o comanda politica. Foarte bine, e dreptul lor.

          2) Sa te revolti ca CEC Bank a reziliat contractul cu Papaya. Foarte bine, e dreptul lor. Nimeni nu are vreo proba certa ca decizia lor nu se bazeaza pe anumite temeiuri de business.

          Asta e Romania: aproape nimeni nu mai gandeste, fiindca aproape toata lumea are o relatie priviliegiata, de-a dreptul religioasa, cu Adevarul.
      • +9 (11 voturi)    
        dar cu angajatii de la stat (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:35)

        t_beriu [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        mobilizati pentru marele miting alb se aplica aceiasi logica?
        Au voie PSD-istii sa cheme la miting angajatii din institutiile conduse de oameni numiti politic?
        • +1 (3 voturi)    
          Da, au, deoarece.... (Miercuri, 27 iunie 2018, 19:36)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui t_beriu

          FSN-PDSR-PSD este fostul PCR, Partidul - Stat!
  • +56 (64 voturi)    
    . (Marţi, 26 iunie 2018, 20:00)

    g01an [utilizator]

    au o modalitate de promovare interesanta, sunt sigur ca nu vor duce lipsa de clienti. cec a aratat inca odata ca doreste sa moara incet si in chinuri. usoara sa-i fie tarana.
    • +9 (13 voturi)    
      Cedati-mi-o mie...! (Marţi, 26 iunie 2018, 23:17)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui g01an

      Asa am trebuinta de niste sedii tip...mausoleu...!
  • +63 (71 voturi)    
    hm, CEC e de fapt guvernul (Marţi, 26 iunie 2018, 20:02)

    lp [utilizator]

    nu-i nicio problema, Papaya si-a facut o reclama nemaipomenita ! Bravo lor
    • -26 (34 voturi)    
      bai #astag (Marţi, 26 iunie 2018, 22:07)

      Fadds [utilizator] i-a raspuns lui lp

      In loc sa stai sa scrii prostii pe net mai bine erai acolo langa saracul Orban si PNL, i-ati lasat sa se faca de ras!
      • +10 (16 voturi)    
        "logica" de psdist... (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:29)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Fadds

        "daca nuy esti cu pds, inseamna ca esti cu pnl"

        sper ca esti voluntar sau in training pentru ca ei daca eram seful tau pentru o astfel de replica iti incheiam contractul de postac...
  • +51 (61 voturi)    
    Tipic (Marţi, 26 iunie 2018, 20:02)

    imi_pasa_de_romania [utilizator]

    Nimic nou de la comunisti.
  • +18 (20 voturi)    
    Ceea ce spune tot (Marţi, 26 iunie 2018, 20:05)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    despre CEC, cea mai scârboasa banca din câte cunosc, o adunatura de incompetenti, functioari indolenti si nesimtiti, sedii slinoase si care put. O data a trebuit sa platesc o taxa la ei - nu aveau nici macar cititoare de card, impertinenta grâsanei de la ghiseu a intrecut orice masura etc etc, Mi-a venit sa vomit.
  • +23 (27 voturi)    
    Ok, maine voi merge cu maica-mea (Marţi, 26 iunie 2018, 20:06)

    cartofil [utilizator]

    la CEC si ii voi muta pensia la alta banca. Si un depozit de zile negre. Oricum ea face tot ce-i spun eu, asa ca CEC va ramane cu bani mai putini. Nici macar nu-i o pierdere, niste grasane dupa care stai cu orele sa te serveasca. Institutie de stat, ce sa-i faci ???
    • +9 (9 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:46)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui cartofil

  • +19 (25 voturi)    
    CEC, vai de capul lor. Huo (Marţi, 26 iunie 2018, 20:08)

    DoruT [utilizator]

    Nimic suprinzator.

    CEC, o banca detinuta de stat, la comanda politica, a
    reziliat contractul.
    La ce te poti astepta din partea politicului de doua parale?

    Ce nu inteleg astia din PSD, ALDE si UDMR: exista o piata privata, curajoasa, adevarata care functioneaza dupa alte reguli, niste reguli libere, democratice, in care lucreaza oameni frumosi si dornici de libertate si adevarata prosperitate.

    Bravo Papaya Advertising!
  • -13 (27 voturi)    
    nu-i problema (Marţi, 26 iunie 2018, 20:09)

    cucuveauamov [utilizator]

    pe o piata libera o companie "buna", cum trebuie sa fie "Papaya", isi gaseste alti clienti. Sa incerce la SRI.
    • +3 (9 voturi)    
      tu sa incerci (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:30)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      la rusul ala care vroia sa faca un transplant de cap! ai MARE nevoie!
  • +13 (17 voturi)    
    un proces ? (Marţi, 26 iunie 2018, 20:11)

    keiser_soze [utilizator]

    in care sa se solicite daune de milioane de Euro?
    De cand isi permite o banca sa dicteze orarul de munca al unei firme ????
  • +20 (24 voturi)    
    si noi (Marţi, 26 iunie 2018, 20:17)

    DT34 [utilizator]

    Ar trebui si noi sa ne inchidem conturile de la CEC, cine mai are.
  • +4 (10 voturi)    
    desi (Marţi, 26 iunie 2018, 20:21)

    miculescu-rucar [utilizator]

    jumara pierduta este babana ,daca-i ordin ,cu placere !
  • +14 (18 voturi)    
    well (Marţi, 26 iunie 2018, 20:24)

    vasilicav [utilizator]

    cred ca stim ce banca nu o sa mai folosim.
  • +36 (40 voturi)    
    ... (Marţi, 26 iunie 2018, 20:37)

    tirolez [utilizator]

    Pacat ca nu aud si o firma mare spunand public ca renunta sa-si faca reclama la Antene.
  • +26 (30 voturi)    
    mda... (Marţi, 26 iunie 2018, 20:48)

    liviu_ [utilizator]

    1 - notat... NICI o interactiune cu CEC bank...
    2 - si cam ce motiv LEGAL are CEC sa rupa acest contract?! nu dealta dar comunistii o sa mai trebuiasca sa mai schimbe cateva legi prin diverse coduri ca sa faca o asemenea reziliere legala!
    • +3 (5 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:48)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui liviu_

  • +12 (16 voturi)    
    Ar trebui .. (Marţi, 26 iunie 2018, 20:53)

    Alius [utilizator]

    ...boicotat CEC-ul, pana da faliment. Sa faca tranzactii prin CEC hotii lu' dracnea.
  • -14 (18 voturi)    
    Acum au mult, muuuuult timp liber... (Marţi, 26 iunie 2018, 20:57)

    holinessdani [utilizator]

    Au ce si-au dorit si anume muuuuuuult timp liber, deci toata lumea happy!
    Bravo CEC.
    • +5 (7 voturi)    
      ma voi de unde apareti?! (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:31)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui holinessdani

      banii pentru autostrazi se duc in postaci psdisti?!

      realizezi ca nu are NICI UN SENS ce zici?!
      realizezi ca CEC a incalcat un contract (deci legea) si o sa plateasca niste daune frumusele, nu?!
      • +1 (1 vot)    
        El e doar postac, (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:46)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        este chiar bine pentru el sa NU gandeasca.
        Copy - paste, va aduceti aminte ?
  • +20 (24 voturi)    
    ce, maaa? (Marţi, 26 iunie 2018, 21:20)

    codyrocco [utilizator]

    ce banca e asta? mai e careva [afara de aia obligati de stat] sa deruleze afaceri prin cec?
    statul la coada cu zecile de minute... birocratie groaznica... lipsa informatizarii [pai astia's cam pe locul doi dupa posta in materie de dotare, ma mir ca au renuntat la dischete], etc - toate elementele's in favoarea alegerii cec, ce mai!
    • +8 (10 voturi)    
      Mai sunt (Miercuri, 27 iunie 2018, 1:03)

      Mielusel [utilizator] i-a raspuns lui codyrocco

      Si pensiile se vireaza tot la CEC. Bineinteles ca tot de la stat.
      • +5 (5 voturi)    
        Nu (Miercuri, 27 iunie 2018, 7:54)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui Mielusel

        Pensiile se vireaza in cont la ORICE banca. CEC e greu sa fie numita banca, neinformatizata, cu un personal nesimtit si indeolent si niste sedii zoioase ca ti-e teama sa intri in ele.
  • +34 (36 voturi)    
    păcat (Marţi, 26 iunie 2018, 21:36)

    vax-albina [utilizator]

    CEC s-a supărat prostește.
    Chiar îmi plăceau reclamele lor.
    Bine că am aflat cine le-a realizat.
    Felicitări Papaya.
    • +6 (6 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:53)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui vax-albina

  • +27 (31 voturi)    
    Normal Papaya ar trebui sa faca o multime de bani (Marţi, 26 iunie 2018, 21:38)

    LiviuX [utilizator]

    Un contract nu se reziliaza cand vrea una din parti, si mai ales trebuie motive serioase, conform prevederilor din contract. Asa ca daca CEC-ul a reziliat unilateral si fara motiv prevazut in contract, pot fi pusi sa plateasca despagubiri serioase. Singurul lucru ramane ca acest contract sa fi fost incheiat cum trebuie.
    • +5 (5 voturi)    
      nu e chiar asa (Miercuri, 27 iunie 2018, 1:03)

      Watcherss [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      daca aveau un SLA serios atunci sigur CEC puteau rezilia unilateral contractul.
      • 0 (0 voturi)    
        SLA (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:01)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Watcherss

        la un contract de advertising? Asta e termen de ITIL, deci se foloseste in serviciile... IT . Reclamele sunt niste produse, nu servicii.. si nu IT oricum.
    • -13 (17 voturi)    
      hmmm (Miercuri, 27 iunie 2018, 1:12)

      corbul109 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      deci faptul ca Papaya nu isi respecta obligatiile contractuale (sa lucreze pentru clientul lor) nu e un motiv serios pentru a intrerupe un contract??
      • +6 (6 voturi)    
        wow (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:33)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        ai o logica de fier... not

        NU! faptul ca firma da o zi libera angajatilor NU inseamna ca nu si-a respectat contractul!

        decat na... doar pt postacii psd , aparuti ca ciupercile dupa taierea investitiilor si redirectionarea banilor catre postaci...
      • +3 (3 voturi)    
        Evident (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:25)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Că nu ai habar cu merg lucrurile la privat! O firmă nu promite că va lucra X ore pentru un client. Se promite un termen de livrare. Nu e treaba clientului cu câți oameni și cât timp lucrează contractorul. Și de fapt pe client rareori îl interesează asta atâta timp cât primește ce a plătit, când a plătit.
      • +5 (5 voturi)    
        ai vazut multe contracte la viata ta? (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:28)

        AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Sau nici ala individual de munca nu l-ai citit?
        Sau crezi ca in contractul intre CEC si Papaya scria explicit ca Papaya trebuie sa lucreze luni, 25 iunie, 2018?
      • +1 (1 vot)    
        Si cum ai dedus ca nu lucreaza? (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:18)

        Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui corbul109

        Cretinismul agresiv e regula in psd si la simpatizanti!
    • +4 (4 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:55)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui LiviuX

  • +24 (26 voturi)    
    Nu-i bai (Marţi, 26 iunie 2018, 22:16)

    moka [utilizator]

    Si eu o sa-mi mut conturile la banca care o sa apeleze la serviciile Papaya.
    • -11 (15 voturi)    
      Da conturile, (Miercuri, 27 iunie 2018, 0:18)

      strubex [utilizator] i-a raspuns lui moka

      nu care cumva sa uitati unul.
  • +17 (19 voturi)    
    Asa stie CEC-ul (Marţi, 26 iunie 2018, 22:19)

    moka [utilizator]

    Sa garanteze afaceri tip FNiI.
    De aia vrea Zamfir sa dea afara bancile straine. Sa ramana doar banci de stat sa se imprumute ei precum Paunescu.
  • +14 (16 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Marţi, 26 iunie 2018, 22:21)

    [anonim]

    • +3 (11 voturi)    
      Da, (Miercuri, 27 iunie 2018, 0:26)

      strubex [utilizator] i-a raspuns lui

      vor pleca, este coada la desfiintat conturi. Si moka isi retrage "conturile".
  • +17 (19 voturi)    
    Dormiti in pace...! (Marţi, 26 iunie 2018, 23:15)

    scaraotchi [utilizator]

    C.E.C. Bank + FNI vegheaza...!

    PS. Cei care au credite la CEC, probabil ca stiu deja cum trebuie sa procedeze...!

    PPS. Pentru refinantare, puteti intra si pe: www. I.A.D. Bank. com
  • +17 (19 voturi)    
    A avut cineva curiozitatea (Marţi, 26 iunie 2018, 23:46)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    sa dea click pe link-ul de la sfarsitul articolului? Chestia cu CEC e vax albina. Ia uite ce mai zice omul:

    Tot astăzi, spune Tiderle, Papaya a fost vizitată de "două persoane, care s-au recomandat a fi de la Ministerul Finanțelor".

    "Au lăsat la sediul agenției o hârtie neștampilată, fără antet, cu noi prevederi la o lege care are legătură cu publicitatea", a declarat Robert Tiderle pentru Paginademedia.ro,

    E? Suna cunoscut?
  • +12 (16 voturi)    
    Azi am scos în grabă de la CEC (Marţi, 26 iunie 2018, 23:48)

    Captain Obvious [utilizator]

    Never again. Daca știam de chestia asta preferam coada de la alt bancomat
    • -7 (9 voturi)    
      Saracule, tu confuzi bancomatul cu aragazul (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:50)

      Velma Kelly [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Ce bani ai tu saracule ? :)))
      • +4 (4 voturi)    
        Reclamă (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:27)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

        Ești cea mai bună reclamă anti p$d. Dacă mai avea cineva nevoie de demonstratie a disprețului oamenilor din p$d (plătiți din bani publici) față de ceilalți.
      • +1 (1 vot)    
        nu ii am din trolling oricum (Miercuri, 27 iunie 2018, 16:10)

        Captain Obvious [utilizator] i-a raspuns lui Velma Kelly

        si probabil eu te platesc pe tine
  • +15 (17 voturi)    
    normal (Marţi, 26 iunie 2018, 23:50)

    martel55 [utilizator]

    ar fi o campanie d eboicitare a acestei banci care s-a dovedit a fi de fapt sluga psdragnea, in loc sa isi urnmareasca interesele economice....toti cei care au posibilitatea ar trebui sa isi mute conturile de la CEC si daca se poate si creditele
  • +10 (12 voturi)    
    Daca au un contract beton ii pot (Miercuri, 27 iunie 2018, 0:00)

    kokos [utilizator]

    da linistiti in judecata si sa le ceara daune frumusele.
    • +3 (3 voturi)    
      Comment sters de user (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:57)

      un_deget_de_secaturi [anonim] i-a raspuns lui kokos

  • +2 (2 voturi)    
    nimic (Miercuri, 27 iunie 2018, 7:30)

    toxx [utilizator]

    nou de la nomenclaturisti care se supara ca vacarul pe sat. Ultima data cand am auzit de CEC e cand am facut curat prin casa, si mai avea mama niste carnete de depozit pentru masina din 1990... Asta se intampla acum multi ani. credeam ca astia au ceva cu multinationalele, au trecut si la antreprenorii locali acum ? Nu-i nimic, cum se spune , Tiderle are cheia si surubul la el, oriunde face chestia asta o face bine. N-as putea spune despre CEC totusi acelasi lucru
  • +2 (2 voturi)    
    Banca pensionarilor (Miercuri, 27 iunie 2018, 7:47)

    BEDE [utilizator]

    CEC este banca pensionarilor, a celor obisnuiti de pe vremea lui Ceausescu, cand CEC-ul era singura banca eschisa pentru populatie, iar BNR-ul era singura banca cu care lucrau intreprinderile, care erau toate de stat.
    Deci, ce mare advertising sa le faca la CEC cu spiritul pe care il au ei?
    De preferat ING, de pilda.
  • +3 (3 voturi)    
    Pai sa lasam si noi CEC fara clienti (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:50)

    Bogdan_100 [utilizator]

    Si asa au servicii de nimic, indolenta angajatilor si nesimtirea sefilor. Pe o piata real concurentiala caricatura de banca (oarea asta vor sa fie?) ar fi fost de mult intrata in faliment. Asa e utilizata politic pentru spalare de bani. Nu are corespondenti straini seriosi si traieste prin smenuri cu companii de stat.
  • +1 (5 voturi)    
    Vaicareala de pomana, (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:20)

    Ponta [utilizator]

    Da, a fost comanda politica. Cine pierde Papaya, nu CEC-ul. Papaya daca sunt asa buni vor gasi oricand un alt contract poate mai bun in privat.
    CEC-ul, nu-l mai spoiti atata cu vopsele intrucat vor fi multi care sa se bata pe un contract destul de grasut din banii statului.
    Si inca ceva. Va retrageti banii de la CEC si va duceti unde??? la dobanzi cu 30%mai mici???
    Asta este prostie sau ipocrizie de fatzada.
    • +1 (1 vot)    
      unde gasisi vericule dobanzile alea cu 30% (Miercuri, 27 iunie 2018, 17:32)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Ponta

      mai mari la cec?
  • -5 (7 voturi)    
    Asta-i raspunsul corect la cererea #rezist (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:20)

    xrogo [utilizator]

    de-a taia publicitatea la Antena 3 si Romania TV!
    • +5 (5 voturi)    
      Oare? (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:29)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Doar că #rezist nu are contract cu latrina sau guiță tv.
    • 0 (0 voturi)    
      Pai raspunsul adecvat e (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:22)

      Bogdan_100 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      mutati urget conturile de la CEC ca vor fi furate intr-o banca (Ce gluma si asta cu CEC banca:-)) ce este controlata politic de analfabeti functionali!
  • +5 (5 voturi)    
    CEC= banca riscanta!!!!! (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:07)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Papaya sunt cei cu comceptul pt reclama cu "tara noastra", nu? foarte fain si memorabil...clar sunt profesionisti si or sa isi gaseasca alti clienti.

    CEC insa o sa ramana in memorie cu rusinea de a fi o companie ce raspunde la comenzi politice imediat.

    Mi-ar fi si teama sa lucrez cu asa banca si sa am depozite, daca raspund asa repede la asemenea comenzi, oare ce se intampla in alte spete, cand politicul are nevoie de bani? sau unele gasti de acolo? CEC a mai avut o legatura cu FNI/SOV si s-a "scos", dar uite ca transmite ca nu e deloc o banca sigura, pt ca e practic a "politicului"...

    Deci, pentru cine are depozite pe acolo: "run, foolish!". Ca e clar ca va sunt in pericol banii!


    PS: rezilierea asta nu se poate intampla din senin, de regula sunt si niste clauze, nu? deci se pot cere si despagubiri...
  • +1 (1 vot)    
    Pacat, campania CEC era foarte buna (Miercuri, 27 iunie 2018, 22:59)

    Ochiana [utilizator]

    cred ca gresela e a celor de la CEC. Oamenii de la Papaya faceau o treaba buna


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by