Parlamentarii au votat ca radarele Poliției Rutiere să fie doar pe mașini marcate, poziționate vizibil și semnalizate cu panouri afişate cu 500-1.000 de metri înainte. Deputat USR: „Este pur și simplu o oroare. Va fi liber la călcat pedala!”

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 26 iunie 2018, 17:11 Actualitate | Esenţial


Politisti rutieri cu radar
Foto: Facebook / Politia Romana
Deputați din toate partidele politice, mai puțin USR, din comisia juridică și cea pentru de Transporturi din Camera Deputaților au votat un proiect de lege care aduce modificări la Codul Rutier și obligă ca polițiștii rutieri să foloseasca radarele doar pe mașini inscripționate și în locuri semnalate cu panouri rutiere afișate înainte cu 500-1000 de metri înainte. Deputatul USR Cătălin Drulă spune că forma adoptată este una „oribilă” care face practic imposibilă aplicarea Codului Rutier în ce privește viteza. „După promulgare, va fi liber la călcat pedala. (...) este pur și simplu o oroare!”.

Proiectul de lege inițiat la bază de deputatul PNL Florin Roman prevedea că maşinile de poliţie cu radar trebuie să fie inscripţionate cu însemnele Poliţiei Române și să fie poziţionate vizbil.
Guvernul anunțase anterior că nu susșine proiectul de lege.

Comisia juridică și cea pentru Transporturi din Camera Deputaților a adus modificări proiectului de lege, astfel încât “maşinile de poliţie cu radar sau poliţistul cu radar de tip pistol trebuie presemnalizaţi cu un panou afişat cu 500-1.000 de metri înainte pe sensul de mers”.

Panoul de avertizare va fi montat de către administratorul drumului, la solicitarea poliţistului.

Deputații din comisie au mai decis ca dispozitivele radar de tip pistol nu pot fi folosite la mai mult de zece metri de maşina de poliţie.

“A revenit proiectul de lege cu interzicerea radarelor într-o formă oribilă care face practic imposibilă aplicarea Codului Rutier în ce priveşte viteza. După promulgare, va fi liber la călcat pedala. Deşi iniţial fusese respins proiectul în Comisia de Transporturi, se pare că s-au dus negocieri şi de data asta a fost votat în Comisiile reunite de toate partidele politice în afară de USR”, a scris deputatul USR Cătălin Drulă pe Facebook.

„Este pur și simplu o oroare. S-a transformat într-o caricatură controlul și aplicarea legii rutiere în ce privește viteza de circulație: “atenție că în 500 de metri trebuie să mergeți un pic încet vreo 2-300 de metri, apoi puteți s-o călcați din nou”. Oribil sentimentul când vezi că toate celelalte partidele politice votează la unison mizeria asta. La fiecare vot: pădure de mâini pentru, 6 voturi împotrivă de la USR”, a mai scris Drulă.


Citeste mai multe despre   


















10051 vizualizari

  • +46 (62 voturi)    
    WHAT?! (Marţi, 26 iunie 2018, 17:13)

    liviu_ [utilizator]

    e o gluma, nu?!
    • +23 (33 voturi)    
      Sa fie mai bine! (Marţi, 26 iunie 2018, 18:17)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Sa puna un polizai sa le faca semn din timp sa micsoreze viteza la limita legala.
      • +6 (8 voturi)    
        Cum adica? (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:48)

        Lok [utilizator] i-a raspuns lui Stef_and

        Fara sa fie tiparit in ziarul local cu o luna inainte pozitia radarelor? Absurd.
    • -8 (62 voturi)    
      Mi se pare ok (Marţi, 26 iunie 2018, 19:25)

      Melinte [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Asa este normal,ce inseamna aia sa stai ascuns ! Oricum politia pune radar doar in zonele unde vii dupa o lunga perioada de gropi si prinzi putin liber ,interesul lor nu este sa reduca accidentele,doar sa dea amenzi !
      • +18 (30 voturi)    
        nu e ok (Marţi, 26 iunie 2018, 23:23)

        cchris [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

        Hai sa ne uitam putin cum e pe la altii. In Germania sta doar radarul pe trepied si nu vezi nimic in rest, sau te "vede" de la 1km, esti demult inregistrat pe cand apuci tu sa ii vezi, iar radarele fixe sunt PESTE TOT.
        Politica de amenzi e iarasi mult mai inteligenta. Pt depasiri ale vitezei cu pana la 20km/h primesti amenzi modice pt ca ai voie sa si gresesti, suntem oameni, scopul nu e sa te arda ci sa fie disciplina, dar daca se repeta greseala creste si amenda.

        Prin tot ce fac oamenii astia de la guvernare dovedesc ca au un profund dispret pt viata noastra si o dorinta diabolica de a distruge tot in tara asta.

        BTW, evit sa mai vin prin Romania desi ar fi multe de vizitat tocmai din cauza modului periculos in care se conduce, iar dupa aceasta modificare va fi si mai dezastruos. Ce sa zic? O sa murim pe capete.
        • +7 (15 voturi)    
          mda (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:32)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui cchris

          da dar in germania exista autostrazi, si poti tranversa tara de la nord la sud si de la est la vest cu 120km/h fara sa ridici piciorul de pe aceleratie.. decat in cazuri de blocaje pe langa orasele mari :D

          in rest pe drumurile federale mai stau astia cu radare fixe, dar numai in zonele predispuse accidentelor.. pentru a preveni orori...

          la noi se sta la dat AMENZI.. nu la prevenit

          n-am vazut niciodata o masina de politie sa patruleze pe vreo autostrada de la noi, sau pe drumurile nationale unde zilnic moare cate cineva...

          sunt prea idioti si prea lenesi politaii.. asa ca prefera sa stea la panda si sa-si faca NORMA de amenzi.. care exista evident.
          • +5 (5 voturi)    
            Pai..... (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:34)

            ABBV [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

            exact asta e problema la noi, toti se uita la problema si nimeni la cauza, pana nu se schimba modul de abordae a problemelor nu are cum sa se schimbe nimic, nici macar sa se compenseze.
            Nemti au chesti pentru ca sunt disciplinati, au inteles niste chesti devreme....noi ca natiune nu ...
            Problemele astea se reflecta peste tot in societate nu doar in transporturi.
            • +5 (7 voturi)    
              da si nu (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:50)

              cchris [utilizator] i-a raspuns lui ABBV

              Suntem un popor latin si se vede, asta e clar. Italienii nu sunt altfel. Dar sa stii ca si nemtii, acolo unde lucrurile nu sunt destul de clar reglementate te ard de nu te vezi. Dupa 6 ani in Germania am ajuns la concluzia ca nu sunt cu nimic mai buni decat noi. Cu aceeasi educatie si cu conditiile si legislatia lor am fi si noi exact la fel.

              E adevarat ca Politia a fost formata sa previna si sa respecte populatia, scopul nu e sa arzi, dar Germania e o mare exceptie in europa, in general abia asteapta sa te arda toti - uita-te la elvetieni de ex.
              Apoi e educatia: Fiu-meu in clasa a 4-a invata circulatie, a venit instructor de la Politie la ei si face si ADAC cursuri cu ei pt ca va sustine un test cu Politia in curand iar apoi va avea voie cu bicicleta pe strada singur. Primeste un permis pt asta. As vrea sa vad asta si in Romania. Ar salva multe vieti.
              Apoi sunt regulile bine gandite, deci si respectate, si apoi cu strictete aplicate. Nu este politie pe nicaieri, dar cand s-a intamplat ceva masurile sunt ferme si fara multe discutii, dar zambind.
              Stiti, toata informatia si experienta e acolo. Exista, e testata, o primim de gratis. Politicienii trebuie doar sa o preia, dar nu intereseaza pe nimeni.
          • 0 (6 voturi)    
            Nu pricep (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:52)

            Encounter [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

            Să înțeleg că drumurile proaste și pline de gropi sunt o scuză să mergi mai repede? Serios? Adică pe lângă pericolul reprezentat de drum mai adaugi și viteza? Vezi oare cât e de ilogic ce scrii?
            Norma, pânda... Nu contează. Ai încălcat intenționat limita? Ghinion, normal e să plătești pentru DECIZIA proastă!
            • -2 (2 voturi)    
              Limita de viteză e arbitrar stabilită (Miercuri, 27 iunie 2018, 16:51)

              Harald [utilizator] i-a raspuns lui Encounter

              În realitate, dacă ar fi calculată după niște parametri obiectivi, limita de viteză ar depăși chiar și 200 km/h pe unele sectoare de drum din România.

              De asta viteza e nelimitată pentru autoturisme pe aproximativ jumătate din rețeaua de autostrăzi germane, pentru că din calcul ar rezulta viteze-limită de peste 400 km/h

              În UK toate camerele radar sunt semnalizate, inclusiv cele mobile, nu doar cele fixe.
              • 0 (0 voturi)    
                De acord (Joi, 28 iunie 2018, 10:02)

                Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Harald

                Sune de acord ca în destule cazuri s epot mări limitele pe tronsoane clar delimitate de drum.
                Asta nu înseamnă că trebuie să dăm drumul la nebuni peste tot!
                În Germania șoferii sunt mai responsabili. Clar, au și ei excepții, dar nu cred că poate cineva contesta asta. Iar asta poate fi un motiv pentru care sunt puține accidente. De asemenea, tot lipsa accidentelor e un motiv pentru care sunt puține radare.
                Comparăm mere cu pere.
          • +2 (4 voturi)    
            e adevarat (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:59)

            cchris [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

            Ai dreptate, asa e. Politia trebuie reformata din temelii, dar eliminarea radarelor, ca practic asta se face, va evita niste amenzi altfel date pe nedrept, adevarat, dar de partea cealalta a balantei e moarte. Moarte si multa suferinta din cauza vitezei.

            IN Europa conduc in general in localitati cu 55 - 57, pe oriunde circul si e ok. In Romania conduc cu 70, dar ma simt ca batranica aia care incurca pe toata lumea. Sunt gata sa treaca peste mine, ma depaseste lumea pe linie continua, pe toate partile, zici ca la toti le naste in secunda aia nevasta si trebuie sa ajunga urgent undeva. Mi-e greu sa inteleg. E multa prostie si lipsa de respect in chestia asta, si e generalizata in toata tara. Lipsa autostrazilor nu justifica treaba asta. Sa stiti ca se sta in trafic peste tot in lumea asta.
        • +1 (3 voturi)    
          Pe de alta parte (Miercuri, 27 iunie 2018, 13:09)

          mimiloi [utilizator] i-a raspuns lui cchris

          in Anglia camerele sint fixe si semnalizate de panouri pe care scrie Speedcamera. A fost o lunga dezbatere in parlamentul lor daca sa existe panourile de avertizare sau nu.
          Parca vad ca iar vor aparea camere in toate satucurile care si-au marit intravilanul in cimp cu aprobare de la partid ca sa-si poata plati salariile umflate la max
      • +19 (27 voturi)    
        Mai putine amenzi, mai multe accidente (Miercuri, 27 iunie 2018, 1:22)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

        Vezi sa nu dai peste altul care gandeste ca tine si tocmai a trecut de "o lunga perioada de gropi" si goneste in curba pe contrasens cu tancul de Q7 (sau un XC90..), stiind ca nu sunt radare.

        O fi vina politiei rutiere ca sunt gropi sau ca toate DN-urile merg fix prin mijlocul satelor si nu se investeste in centuri ca sa poti merge cu 90-100 decent tot timpul?
        • +13 (17 voturi)    
          stiati ca (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:02)

          asspeeda [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          politia rutiera are dreptul sa dea amenzi pentru proasta intretinere a drumurilor publice?
          de ce nu o face?
          • +1 (11 voturi)    
            excelenta idee.. (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:05)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui asspeeda

            deci CNAIR, consiliile judetene si primariile vor lua taxele noastre si le vor folosi ca sa plateasca amenzi.

            asa i-am responsabilizat pe toti, nu?... nu mai poate clanul firea-pandele sa doarma noaptea de teama ca platesc primariile lor amenzi.
        • 0 (4 voturi)    
          hm (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:52)

          Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          De parca te-ar incalzi daca intra cu tancul pe contrasens la 50-60 fix in fata ta.

          Daca te-ai dat prin Romania, inseamna ca ai vazut unde si cum se pun radarele. Multe sunt puse pe liniile "de fuga", unde nu sunt nici case cateodata, dar sunt in localitate cica. O alta moda este de a le pune la iesirea/intrarea din localitati (panou in camp, ca s-a marit intravilanul :D). Si tot asa.

          Nu viteza ucide, ci prostia.
      • +6 (12 voturi)    
        zici? (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:07)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

        Si daca iti vine unul cu 150 la ora prin localitate cind tu vrei sa treci strada, tot la fel vei gindi?
      • +3 (9 voturi)    
        deci problema nu e ca (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:29)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

        mergi peste limita legala ci ca sta politistul la panda... doamneee ce mentalitate... De asta avem cei mai multi morti pe sosele din UE... o sa avem si mai multi .. problema e ca mor si unii nevinovati
        • -3 (3 voturi)    
          Germania are de două ori mai mulți morți (Miercuri, 27 iunie 2018, 16:53)

          Harald [utilizator] i-a raspuns lui Hans Metter

          România are cam 2.000 de morți pe an, Germania are cam 4.000. Hai să mai lăsăm legendele.
          • +3 (3 voturi)    
            irelevant (Miercuri, 27 iunie 2018, 19:36)

            cchris [utilizator] i-a raspuns lui Harald

            Germania are 82 mil locuitori, Romania .. cati or mai fi ramas ... vreo 15mil?
            In Germania omul normal face cel putin dublul de km fata de cel din Romania. Mai sta in picioare statistica respectiva?
      • +6 (6 voturi)    
        Ce prostii! (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:49)

        Encounter [utilizator] i-a raspuns lui Melinte

        Tu mergi cu viteză legală, ca să nu aibă cu ce să te prindă!
        Nu contează dacă stau ei la pândă sau nu, nu are absolut nici o relevanță! Atâta vreme cât te-au prins cu viteză peste limita legală... Ai călcat pedala, fii dracului bărbat și asumă-ți decizia!
        Ce vă tot lamentați atât?
    • +24 (40 voturi)    
      Nu e gluma (Marţi, 26 iunie 2018, 19:36)

      TheDudeLebowski1988 [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Nu e gluma, iata ce legi se scot in Romania 2018.

      Multum PSD, ALDE, UDMR

      Istoria o sa va scuipe, o sa fiti trecuti in cartile de istorie ca hotii care au dat legi sa scape pe alti hoti, astea fiind singurele lucruri cu care s-a ocupat in domnia lor
      • +3 (3 voturi)    
        istorie zici? (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:13)

        un_cetatean_cinstit [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

        redusul mintal traieste in prezent.
      • +1 (1 vot)    
        Cezar a scris: (Miercuri, 27 iunie 2018, 14:06)

        bfc [utilizator] i-a raspuns lui TheDudeLebowski1988

        Istoria este scrisa de invingatori.

        Daca nu scapam de ei, istoria va fi scrisa dupa cum doresc acestia ... ne imbatam cu apa rece degeaba si ne incordam muschii pe internet, dar la proteste si vot nu iesim.
    • +8 (10 voturi)    
      Pai altfelcum poate oprea (Marţi, 26 iunie 2018, 21:53)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      sa goneasca in interesul national catre amanta, ... ?
      Asta ati votat!
      Acum pupati/i sanatosi!
      • +8 (8 voturi)    
        lasa-l bre pe Oprea... (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:08)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Ala era cu girofare si alte alea, n-are treaba el cu radarele. Legea asta e pentru bizonii cu Q7 sau ML care vor sa goneasca cu 150 la ora prin localitate fara teama.
    • -2 (2 voturi)    
      În UK camerele radar sunt semnalizate (Miercuri, 27 iunie 2018, 16:44)

      Harald [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

      Chiar și cele mobile, tot trebuie să aibă un indicator amplasat înainte de ele.

      Scopul unei camere radar este să respecți viteza legală pe acel sector de drum, nu să producă bani din amenzi.
      • 0 (2 voturi)    
        Scopul unei camere radar este să respecți viteza l (Miercuri, 27 iunie 2018, 23:31)

        adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui Harald

        Pe acel sector doar ? Si in rest cu 200 km. la ora .nu ?Chiar daca treci prin localitate. Esti in afara : sectorului " si ai tot dreptul sa gonesti cu cat ai chef. Asa este ?
  • +35 (43 voturi)    
    daca e asa puneti mai multe radare fixe (Marţi, 26 iunie 2018, 17:14)

    Francisc 1 [utilizator]

    macar.
    • +9 (31 voturi)    
      pentru (Marţi, 26 iunie 2018, 19:18)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      circulatia intre localitati, se pot pune avertizari dese, fara a fi neaparat nevoie sa si existe un radar. Dummies.
      Suficient cat sa-i sperie pe vitezomani.
      Iar in localitati, sa-mi spuna si mie cineva unde in Bucuresti poti prinde mai mult de 60, hai 70 km/h cu exceptia splaiului si inca vreo doua trei artere.
      Scopul este sa previi nu sa incasezi amenda. Parca pana la aceasta lege nu am avea recorduri de viteza, ultimul fiind de 276 km/h pe una din autostrazi. Iar pe A2 spre litoral, se depaseste frecvent 140-150 km/h. Crede cineva ca daca sta politistul tupilat in tufisuri si-l prinde pe vitezomanu Gica spargand recorduri de F1, se vor reduce cazurile de viteza in exces?
      • +6 (10 voturi)    
        In sfarsit (Marţi, 26 iunie 2018, 20:43)

        vagabond [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Un punct de vedere pertinent.
        • +3 (5 voturi)    
          padure de semne (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:15)

          un_cetatean_cinstit [utilizator] i-a raspuns lui vagabond

          in localitati ok, nu suna rau dar afara?

          vor fi semne cu radar din 2 in 2km? e si asta o idee, sunt multi bani de facut din semnele astea rutiere.

          plus ca ele nu rezista o viata, la primul punct de rugina trebuie licitatie si se schimba tot lotul, ca e compromis.
      • 0 (0 voturi)    
        Oriunde (Miercuri, 27 iunie 2018, 7:47)

        _Un stelist_ [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Depinde doar de mașină/motocicletă ��
  • +34 (52 voturi)    
    Jesus.... (Marţi, 26 iunie 2018, 17:17)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    bah, ajung la concluzia ca prostia s-a inventat in Romania. Pai la ce dracu mai are sens sa piarda politistul vremea cand soferii stiu deja unde este radarul? Deci o sa mearga toti cu 200/h , apoi reduc un pic in zona radarului si dai iar pedala. Prin alte tari exista panouri de avertizare atunci cand e vorba de camere fixe sau traiect control.
    • +2 (28 voturi)    
      e..aiurea (Marţi, 26 iunie 2018, 17:39)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      si cand aveam camere fixe si lumea stia unde sunt,tot se luau amenzi pe banda.
      si in afara Ro,sunt camere fixe/radare..cu locatii cunoscute,trecute in aplicatiile de gps si marcate si se iau amenzi peste amenzi
      O fi exagerat dar asta e.. prea stateau la vanat si mult prea putina PREVENTIE
    • +17 (23 voturi)    
      preventie vs combatere (Marţi, 26 iunie 2018, 17:39)

      nea_caisa [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      tu ce ai prefera? pui un radar in zone in care se depaseste frecvent viteza sau se circula iresponsabil (tot pe fondul depasirii vitezei) sau pandesti (ceea ce se intampla frecvent) la o linie continua? sau preferi amenda pentru 1km peste limita legala iar altul reteaza doi stalpi de beton si spulbera si vreo 2 trecatori la 10 minute dupa ce radarul isi incheie misiunea?

      ne place sau nu legislatia rutiera din Romania (impreuna cu drumurile) nu este adaptata la secolul in care traim. in loc sa facem drumurile mai sigure pentru siguranta tuturor participantilor la trafic, sa punem la punct marcajele rutiere (care pe multe drumuri lipsesc) noi ne batem capul cum sa ascundem mai bine radarul. pai geaba ascunzi tu un radar care acopera 1km pe un sens de pe un segment de drum de 50 de km daca pe restul face fiecare ce-l taie capul. si apoi, exista statii/waze/flash-uri/etc. prinzi 2 nefericiti, care poate au depasit viteza cu 10km in timp ce meltenii fac tailgating si te rup cu blitz-uri ca nu iesi in decor sa le faci loc sa depaseasca. disciplina rutiera e 0 si o amenda radar nu rezolva nimic.
    • +5 (15 voturi)    
      ... (Marţi, 26 iunie 2018, 17:40)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      ''Prin alte tari exista panouri de avertizare atunci cand e vorba de camere fixe sau traiect control. ''
      Si la radare fixe e aceeasi chestie.Si ce sa vezi?amenzi tot se iau chiar daca soferii stiu unde sunt
    • +3 (23 voturi)    
      Eram singura tara unde detectoarele de radar (Marţi, 26 iunie 2018, 18:54)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui Foxcrawl.com

      erau inca legale. Dupa ce baietii destepti si-au facut banii din vanzarea lor, le-au declarat si la noi ilegale, apoi baietii destepti au inceput sa vanda statii de emisie-receptie...

      Numai in Ro e posibil sa platim un politist ca sa stea in soare degeaba si tot in Ro vezi toti cocalarii trecand in tromba cu antene balanganindu-se pe masina lor de lux...

      Romania...
  • +39 (47 voturi)    
    Poliția să pună panouri cu radar (Marţi, 26 iunie 2018, 17:24)

    Con_stan_tin [utilizator]

    din 2 in 2 km, așa preventiv.
    • +6 (6 voturi)    
      am ras (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:07)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      pe unde stau eu, sunt radare fixe din km in km, ai pana la 20km/h peste ca toleranta (nu iti face poza). De ex daca viteza e 100, poti merge cu 119. In 3 ani de stat in tara asta nu m-a oprit niciodata politia, dar am luat o singura data amenda 200E pentru ca am depasit cu 40km (evident , cand iei amenda, aia +19 cu care ai voie fara sa iei amenda se pun peste, deci niciodata nu vei lua amenda pt +21kmh, ci pentru viteza depasita +19km/h). De atunci nu o mai calc nici unde nu sunt radare fixe :) Deasemenea, radarele fixe detecteaza si schimbul brusc de banda, daca ai sau nu centura pusa, daca mergi prea aproape de ala din fata...si primesti amenda prin SMS, + un link unde iti vezi fata/masina in timpul "infractiunii". Dar la noi cum nu s-a inventat nici apa calda... Da, sunt unii care tot o calca, si iau amenzi, probabil nu le pasa de bani, dar , daca ai incalcari ale legii repetate, la X black points, ti se confisca masina 7 zile, la Y black points 30 de zile si daca esti vreun nebun din ala, ti-o ia de tot si la licitatie cu ea, plus permisul anulat. Si in Ungaria sunt indicatoare de radar, si chiar acolo stau baietii cu pistolul. Dar, daca esti un om educat si intreg la minte, nu ai nevoie de indicatoare si sa stii unde sunt radarele, pentru ca vei respecta legea. La noi problema e la drumuri, sunt inguste, prost facute si pline de gropi. Dar guvernantii bat calul ca sa invete saua. In loc sa faca autostrazi si drumuri express care sa nu treaca prin toate satele, sa faca educatie rutiera de la scoala, ei relaxeaza legea rutiera... ce se faceau praf pana acum, o sa fie ca in carmaggedon. Asa cu drumuri, nu mai sta nici militanu la panda dupa curba, reduci si accidentele...
      • +1 (9 voturi)    
        cand e vorba de rutiera ... (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:20)

        ipsilon [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        am muulte de spus :).
        1. la noi nu sunt drumuri, asa ca, dupa ce ca te tarai ore nenumarate sa parcurgi 3-400km, mai iei si "n" amenzi aiurea, pentru ca asa trebuie
        2. am luat amenda si la 62km/h, deci, iarasi, asa e la noi, avem multi politisti super-zelosi, probabil primesc bonusuri pentru numar/cuantum amenzi
        3. cum se tot spune pe aici, politia rutiera nu face preventie, are plan de adus bani la buget pentru hotii din fruntea tarii, asta e parerea mea, nu le pasa catusi de putin de numarul de accidente si victime din zecile de cazuri zilnice de pe teritoriul patriei
        4. nu incurajez viteza, sau vreo alta abatere, dar nici nu-mi place sa fiu urmarit in oras de o masina neinscriptionata, la ora 01:45 noaptea, ca niste talhari, intr-un oras pustiu, pentru ca aveam 62 km/h ... asta mi se pare bataie de joc din partea politiei rutiere.
        In rest, n-am nicio problema sa pune camere fixe, mobile, sa stea in masinile inscriptionate, si asa mai departe. Dar vreau sa vad ca-si fac treaba pe toate planurile, nu doar panda dupa boscheti.
        • +1 (3 voturi)    
          Ilogic! (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:03)

          Encounter [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

          1) Deci dacă drumurile-s proaste hai să gonim! Dap, logic!
          2) Amenda la 62 km/h, probabil pentru că limita era de 50! 62>50!
          3) Chiar nu contează dacă poliția stă la pândă. Indiferent de asta, tu trebuie să conduci regulamentar.
          4) Prevenția nu e doar treaba poliției! 62 km/h e peste limita din localități. Dacă loveai pe cineva (nu doar tu circuli noaptea printr-un oraș, mai sunt și alti deștepți care se bazează pe faptul că sunt singuri) probabil ai fi zis ”păi de unde să știu” în loc să te gândești că ai DECIS să nu respecți legea și deci ești vinovat de accident!
        • 0 (2 voturi)    
          pentru Ipsilon (Miercuri, 27 iunie 2018, 23:42)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui ipsilon

          la punctul 3. Orice amenda data pentru incalcarea Codului Rutier inseamna PREVENTIE.
  • +8 (22 voturi)    
    Si clopotei la toate pisicile (Marţi, 26 iunie 2018, 17:32)

    grunespferd [utilizator]

    Legi pentru borfasi. Unde este interesul public aici? Doar interesul smecherilor, mergem cu ce viteza vrem noi, daca suntem prinsi ne descurcam noi, ca doar avem relatii. Prostimea sa plateasca.

    Lege pentru smecheri nu pentru cetateni liberi. O marlanie si o insulta.
  • -13 (25 voturi)    
    Manipulare ieftina (Marţi, 26 iunie 2018, 17:32)

    gadrian [utilizator]

    E o gogoasa de manipulare a romanilor cu permis de conducere (cam toti #rezistentii conduc si masini), inventie a lui Dragnea (sau a consilierilor evrei) ... cand poporul se revolta le dai o pomana de genul asta.
    Ieftin ... se putea gandi la ceva mai complicat.
    • +4 (6 voturi)    
      pentru tine o suna a pomana (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:23)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui gadrian

      Pentru mine, si in mod sigur pentru majoritatea #rezistentilor, chestia asta e absurda. Doar un inco0nstient se poate bucura cind se da drumul la calclat pedala, mai ales intr-o tara in care antena CB e primul gadget pe care si-l monteaza tot smecherul. Doar cei foarte naivi se vor bucura ca au scapat de radare. Cei cit de cit responsabili se vor gindi si la cum vor taia curba de pe contrasens toti bizonii cu Q7 sau ML cu 150-200 la ora.
  • -5 (19 voturi)    
    !! (Marţi, 26 iunie 2018, 17:35)

    nlln [utilizator]

    Ce mizerie!

    PSD-ul vrea sa schimbe tot in justitie si PNL-ul vrea sa schimbe tot in politie.

    Este o tampenie, promovata de 2 parlamentari PNL.

    Se circula ca in jungla prin Romania.
    Daca au loc te trezesti ca esti depasit pe partea dreapta, pe marginea drumului.

    Cu aceasta ocazie si-a luat pnl-ul adio de la votul meu.

    Care este profilul celor care se bucura de aceasta schimbare?
    • 0 (0 voturi)    
      Care este profilul ? (Miercuri, 27 iunie 2018, 23:44)

      adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Profil de bizon .
  • +22 (26 voturi)    
    corect ! (Marţi, 26 iunie 2018, 17:36)

    tufy [utilizator]

    Deci mi se pare corect.

    Avand in vedere sutele de kilometrii de autobanda promise si date in folosinta de PSD, era nevoie de legea asta. Normal sa fie panoul la 1000 de metri inainte, cand mergi cu 280 la ora exista pericolul sa-l ratezi :))

    Intram si noi in randul tarilor cu apa calda, noroc cu PSDul ... bogdaproste!
  • +9 (13 voturi)    
    E o problema cu mentalitatea soferului roman (Marţi, 26 iunie 2018, 17:41)

    Wanheda [utilizator]

    Care “ii da” dar si cu a militianului care are plan la amenzi. In afararadarele is vizibile de obicei dar nu esti avertizat decat la camere prin semn rutier clasic. Exista insa si radar traps, furgonete sau camionete parcate pe marginea drumului care te pozeaza si primesti felicitare acasa. Exista si politzai care stau cu pistolul radar dupa copaci si te trage pe dreapta, nici macar nu te filmeaza, honour code. Exista si radare laser care te halesc din lateral de pe camp. Oricum, nu e hartzuirea din Romania, unde pe un drum Iasi - Brasov am numarat 47 de radare, datorita strazilor, autostrazilor, free way-urilor, centurilor si ... mentalitatii. Prea multe amenzi pt viteza si te bubuie la asigurare. Scopul radarelor e sa calmeze traficul nu sa adune parale.
    • -5 (17 voturi)    
      ! (Marţi, 26 iunie 2018, 19:14)

      nlln [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      Cu ce te-au deranjat cele 47 de radare pe drumul de la Iasi la Brasov daca tu oricum ai respectat viteza legala?

      Cu cine sa isi faca politia planul la amenzi daca toti merg regulamentar?
      • 0 (6 voturi)    
        Prea multe, prea multi frecangii (Marţi, 26 iunie 2018, 20:35)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        Bani publici irositi.
      • +4 (8 voturi)    
        e simplu (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:13)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui nlln

        te deranjeaza pentru ca treci prin 842 de comune unde viteza e 50 la ora, si orase care nu au centura de viteza. Stai ca boul dupa un tir pana iti vine rau pt ca nu vezi sa depasesti sau e linie continua, deci poti merge cu mai putin de 50km/h Eu am fost Bucuresti Iasi am mers legal, simteam ca nu se mai termina odata drumul si nu mai ajung. Am facut 7 ore jumate. Asa, daca era o autostrada cu limita 130km/h si erau 47 de radare, chiar nu imi pasa.

        Iti mai dau un exemplu, Cenad-Deva, am intrat in tara la ora 16:00 la Cenad, am ajuns la Deva la 12 noaptea !!! DN7, prinzi 2 tiruri , in dreapta ai Muresul, in stanga munte, nu poti depasi pe multi km, iar unde poti depasi, iti trebuie cel putin un M5 cu 500de cai ca sa depasesti in timp util pana vine iar curba. (cred ca sunt portiuni drepte cu linie punctata de maxim 80-100m). Acum sper sa intelegi de ce ne iesim din sarite
        • +2 (2 voturi)    
          ! (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:24)

          nlln [utilizator] i-a raspuns lui toxx

          Astfel problema reala este lipsa autostrazilor.

          Din acest motiv doriti sa mergeti pe actualele drumuri( ca vai de ele) ca si cum rulati pe autostrada?

          Imposibil.Adica nu imposibil, acesti incompetenti au facut posibil acest lucru.
  • -4 (18 voturi)    
    Doar am scris...saptamana trecuta.. (Marţi, 26 iunie 2018, 17:42)

    nlln [utilizator]

    ."... d-le Orban va rugam sa retrageti propunerea PNL referitoare la amplasarea radarelor.

    Radarele vor fi acolo unde considera politia sa fie( chiar si in boscheti la nevoie).
    Rolul radarelor este de a descoperi pe cei care incalca legea.

    Pentru oamenii normali, cu bun simt, exista indicatoare rutiere, puse la vedere.
    Te duce capul, citesti indicatorul si il respecti.Nu il respecti platesti amenda.

    Prostii nu inteleg, ei doresc ca pe langa indicatoarele care sunt la vedere de-a lungul drumurilor, radarul sa fie la vedere de asemenea .Ba mai mult doar pe masina inscriptionata.
    Nu sunt in stare sa interpreteze semnificatia unui indicator.Pentru ei trebuie sa scrie negru( sau albastru) pe alb-politia rutiera.

    Si tot ei, cei care habar nu au sa citeasca un indicator au stabilit si distanta de 10 m intre masina si pistolul radar.

    Rolul politiei este de apreveni accidentele.Si pot sa faca acest lucru cum considera .Din masina inscriptionata sau nu, din avion, de pe apa sau din cer.Este treaba lor si nu le dam noi indicatii.
    Pentru noi este important sa circulam in siguranta chiar daca asta presupune sa mai si platim amenzi uneori.

    Indicatoarele nu s-au " plantat " pe strazi numai asa sa ma incurce pe mine personal.Au un rost. Nu le respectam, platim..."


    PNL-ul a ajuns in aceeasi oala cu PSD-ul.
    Va doresc acelasi succés pe care il doresc PSD-ului( zero).
  • +5 (13 voturi)    
    Nu era mai simplu (Marţi, 26 iunie 2018, 17:44)

    mhc [utilizator]

    ...sa scrieti in lege ca politistii rutieri se semnalizeze pe Waze locul unde este instalat radarul?
  • +3 (11 voturi)    
    Mai mamelucilor PSD, (Marţi, 26 iunie 2018, 17:44)

    Ponta [utilizator]

    Mai bine investiti banii care-I dati pe curve si petreceri in sistemul de monitorizare rutiera(camera de viteza - speed camera) asa cum exista in toate tarile civilizate.
    De ce in Elvetia, Germania, Franta, Italia, Austria, nu trebuie sa stea politaiul sa vaneze tembelii care nu respecta regimul de viteza ci sunt "luati" din mers, primesc acasa notificare cu viteza inregistrata si regimul pe sectiunea respective si o poza cu mecla conducatorului.
    Este atat de simplu si de efficient, numai sa vrem sa ne aliniem.
  • -7 (23 voturi)    
    intelectualii USR (Marţi, 26 iunie 2018, 17:45)

    Aladin87 [utilizator]

    În mintea omului nou e mai bine să stea milițianul în Dacia albă, ascuns în tufe, să dea amenzi alora care merg cu viteză decât să stea la vedere și să descurajeze mersul cu viteză. Pesediștii sunt inculti si retrograzi! #diaspora
    • -3 (5 voturi)    
      rezistii (Marţi, 26 iunie 2018, 20:10)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui Aladin87

      niste bieti manipulati ai sistemului, care-a facut instructie si cu ei si cu parintii lor cand si cum a vrut.
      • 0 (0 voturi)    
        Mai 'telectualilor, (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:59)

        midufi [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

        ati ajuns sa va sraspundeti unii altora, postacilor ?
  • +5 (17 voturi)    
    Un pas spre normalitate (Marţi, 26 iunie 2018, 17:57)

    Ord [utilizator]

    acest proiect de lege. As sugera sa se mai puna un articol in legea asta prin care Politia Rutiera sa instiinteze printr-o scrisoare cetatenii ce vor sa conduca autoturismul in ziua respectiva, prin care sa-i anunte unde anume sunt radare si numai cei ce au fost instiintati sa primeasca amenda in caz ca incalca legea. Cei ce nu primesc scrisoare in ziua respectiva, amenda/sanctiunea sa poata fi anulata de o instanta iar cetateanul despagubit.
  • -3 (9 voturi)    
    vorbeste lumea ... (Marţi, 26 iunie 2018, 17:57)

    ABCDetc [utilizator]

    le mai lipsesc ciucurii si clopoteii si-am incheiat circu' ... iar formularele de amenzi in ungureste ar fi un cadou excelent ...
  • +8 (12 voturi)    
    De ce (Marţi, 26 iunie 2018, 18:09)

    gebica [utilizator]

    Sa se spună că se dă liber doar la abuzul în serviciu? În raiul infractorilor care devine România trebuie să fie liber la orice formă de infracțiune. În curînd codul penal va avea înscrisă o singură infracțiune, aceea de a fi om cinstit; afară cu ăștia din România sau vor fi băgați la zdup.
  • +7 (15 voturi)    
    Perfect!! (Marţi, 26 iunie 2018, 18:22)

    valy_74 [utilizator]

    Adaugare: Primele 3 radare care te prind sa te penalizeze doar cu avertisment. Doar la al 4-lea sa primesti amenda. Dupa 6 luni toate avertismentele se sterg.
    Exceptional ! unde esti tu Tepes Doamne!?!
    • +1 (1 vot)    
      O idee buna! Cu o compltare: (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:37)

      ddutz [utilizator] i-a raspuns lui valy_74

      Avertisment la primele 10, jumatate de amenda la al 11 radar si se reia ciclul de la inceput.
      Precizare: amenda sa fie de 2 puncte, iar jumatatea ei se calculeaza de politist.
  • -1 (9 voturi)    
    sa puna panouri de avertizare la fiecare 200m (Marţi, 26 iunie 2018, 18:23)

    Andrei453530 [utilizator]

    si am rezolvat problema.
    Partea cu vizibilitatea masinii e subiectiva, pot spune ca era vizibila daca te uitai atent prin tufisuri :)
  • +5 (15 voturi)    
    SPER ca primii la "frontale" sau copaci (Marţi, 26 iunie 2018, 18:25)

    IancuJianu [utilizator]

    sa fie parlamentarii si familiile lor. Ca vitezomani se gasesc...
    • -6 (8 voturi)    
      tu vezi ce-ai comentat (Marţi, 26 iunie 2018, 20:11)

      mmmircea [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      esti mandru ? jianu macar avea o scuza pentru incultura, tu esti "decat" dezolant.
    • +3 (3 voturi)    
      Frontale inseamna 2 masini. (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:01)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

      Nu este universul asa de darnic sa frontalizeze 2 masini de parlamentari si familiile lor.
  • -4 (16 voturi)    
    !!!! (Marţi, 26 iunie 2018, 18:28)

    nlln [utilizator]

    PNL-ul sa treaca la ALDE, acolo le este locul.

    Cata nesimtire!
  • +4 (20 voturi)    
    accidente (Marţi, 26 iunie 2018, 18:32)

    ic.ram1945 [utilizator]

    Imediat dupa intrare in vigoare a "legii" se vor inmulti accidentele rutiere, inclusiv pe trecere de pietoni...Asa e cand tara este condusa de analfabeti...
    • 0 (4 voturi)    
      poate o sa te miri (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:52)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui ic.ram1945

      cand cercetezi un pic si afli ca majoritatea accidentelor care includ pietoni sunt cauzate de...pietoni
  • -5 (17 voturi)    
    O lege buna! (Marţi, 26 iunie 2018, 18:44)

    Landser [utilizator]

    O lege buna dar asta nu inseamna ca ne mituieste pesedeu sa nu iesim in strada!Au pretentia sa avem masini cat mai noi dar sa ne târâim cu ele in ritm de trabant!
    In rest ramane cum am stabilit: pesedeu trebuie destructurat prin orice mijloace legale/ilegale!
  • +6 (14 voturi)    
    In tara cu cei mai multi morti pe sosele (Marţi, 26 iunie 2018, 18:54)

    slakeritul [utilizator]

    Astia practic vor sa fie si mai multi. Parlamentari care nu-si vad mai departe de interesul propriu. BRAVO!
  • +5 (13 voturi)    
    Tara cu infractori (Marţi, 26 iunie 2018, 19:01)

    Cetateanu [utilizator]

    In tara in care infractorii au prioritate, in care parlamentul lucreaza pentru ei, dar traieste jefuind munca celorlalti, la ce oare sa te astepti? As fi curios sa vad lista celor care au votat. AU cohones sa-si dea numele? Victimele vitezomanilor ar trebui sa dea in judecata parlamentul si sa ceara la CCR declararea ei ca neconstiutionala. Ca de la avocatul popo...scuze infractorilor nu avem la ce sa ne asteptam.
    • +1 (3 voturi)    
      .... (Marţi, 26 iunie 2018, 21:30)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      N-a zis domnul din articol ca ...toti?
      Mergeti cu trenul :)! A, stai ca acolo nu sunt locuri ca au studentii treburi importante pe timpul verii.
      • +1 (1 vot)    
        am merge (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:16)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        cu trenul daca ar avea conditii decente si viteza medie ceva mai mare de 20km/h. ghici ce: nu exista asa ceva in Romania, am merge si cu avionul dar ghici ce: doar cateva orase mari au aeroport, restul nu au iar alea care au planuri pt asa ceva (Brasov), incearca de ani de zile... facem ca votantul psd de la televizor: n-am nevoie de autostrazi, eu n-am masina.
      • +2 (2 voturi)    
        MISTO (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:22)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Din cauza mitocanilor aroganti si inculti si cam multi, trebuie inasprite legile, nu sa li se creeze conditii sa fii mai prosti decat sunt. Sa le dea Domnul sa se "pupe in bot" cu cate un jeg de parlamentar care a votat mizeria asta!
    • -1 (5 voturi)    
      /// (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:10)

      john_doe_ro [utilizator] i-a raspuns lui Cetateanu

      Nu inteleg de ce deranjeaza daca noaptea la 3, singur pe drum nu vine nimeni din sens opus, cu separare intre benzi se merge pe autostrada cu 150 in loc de 130 !? De ce in Germania se poate si la noi nu?
      • +1 (5 voturi)    
        pai (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:27)

        Cetateanu [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

        1. nu avem sosele ca in Ge.
        2. Noaptea lucrurile sun si mai "grele" decat ziua. De unde stii ca esti singur pe drum?
        3. Legea este numai pentru sosele libere si noaptea?
        4. Si mama idiotilor e bortoasa tot timpul.
        PS Te simti avizat?
      • +1 (1 vot)    
        John nimeni,... (Miercuri, 27 iunie 2018, 14:37)

        Ponta [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

        ... In Germania exista o disciplina rutiera bine inradacinata. Mai nou in Germania sunt peste 50% din autostrazi cu limitare la130. Acolo daca depasesti limita primesti in maxim 3 saptamani daca nu esti "bastinas" acasa prin posta scrisoarea cu amenda si poza celui de la volan.
        Pe centura Stuttgart-ului daca depasesti limitarea impusa pe diverse sectoare platesti.
        Depasesti cu 10kmn/h limita primesti avertisment si chitanta pentru 10 EURO.
        Crede-ma sunt putini viteji care isi baga picioarele pe acolo in general auslanderii.
  • -4 (24 voturi)    
    La fel ca in Anglia (Marţi, 26 iunie 2018, 19:01)

    Delavale [utilizator]

    Legea repeta o lege valabila in Anglia si alte tari din UE
    • 0 (6 voturi)    
      esti naiv? (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:53)

      Francisc 1 [utilizator] i-a raspuns lui Delavale

      in anglia ai camere radar fixe pe toate strazile si verificare pe bune a tahografelor !
  • -1 (15 voturi)    
    Așa e în Cehia (Marţi, 26 iunie 2018, 19:07)

    revelare [utilizator]

    de ex.
    • 0 (6 voturi)    
      ? (Marţi, 26 iunie 2018, 21:31)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui revelare

      Cati morti in accidente auto are Cehia la 100 de locuitori pe an?
    • +2 (2 voturi)    
      Cehia? (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:10)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui revelare

      Ai trecut măcar pe acolo? În Cehia există radare pe mașini nemarcate!
  • +9 (13 voturi)    
    porcarie (Marţi, 26 iunie 2018, 19:28)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    cetatenii ar trebui sa ceara socoteala pentru ca nu sunt autostrazi, nu sa se bucure ca li se pune lesa politistilor!!!
  • -3 (11 voturi)    
    foarte rar dar se mai intampla (Marţi, 26 iunie 2018, 21:44)

    N.S. [utilizator]

    sa mai apara si cate o lege normala si necesara! probabil din greseala! din pacate USR a halit repede galusca rosie!
    • +2 (2 voturi)    
      /// (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:08)

      john_doe_ro [utilizator] i-a raspuns lui N.S.

      Exact. De peste 25 de ani Romania a avut bani de n-spe tipuri de radare, de masini de politie de toate felurile, de ore suplimentare platite politistilor etc. A avut bani de orice numai de autostrazi nu a avut bani!!!
  • +1 (5 voturi)    
    Legea junglei (Marţi, 26 iunie 2018, 22:03)

    Tizzy [utilizator]

    In acest mod se pot inlatura panorile cu viteza maxima la intrare in localitati. Se va putea merge cu cat considera fiecare si doar sa fie atenti sa nu rateze panoul cu atentie radar. Si din cate inteleg daca de ex.traversezi un sat cu o lungime de vreo 4 km iar la intrare in sat exista un panou cu atentie radar iar masina de politie sta cu masina undeva prin mijlocul satului nu pot sa va prinda cu radarul deoarece avertizarea cu radar este la vreo 2 km inainte si deci nu e valabila.
    Sincer nu-mi dau seama cum se aplica chestia asta cu panourile de avertizare in orase mari. Daca pui panou de avertizare doar la intrare in oras nu o sa prinzi pe nimeni cu radarul in oras pe bulevarde. O sa planteze din 500 in 500 metri tot cate un panou ca sai aba acoperire ca si antenele gsm ? De abia astept sa vad cum o sa fie.
  • +4 (8 voturi)    
    trebuie sa umblati si la limita de alcool (Marţi, 26 iunie 2018, 22:04)

    levierul [utilizator]

    Macar vreo 3-4 beri inainte sa calci ceva copii, trebuie sa ai. Ca sa rezisti psihic. La tat ni greu, da nu la tati la fel.
    Shithole country.
  • -3 (5 voturi)    
    Radare (Marţi, 26 iunie 2018, 22:08)

    ClaudeL [utilizator]

    Si care e problema? Sa puna politia pe fiecare indicator rutier cate un panou cu ”Atentie radar” si gata, respecta legea.
  • -4 (8 voturi)    
    Sa inceapa carnagiul ... (Marţi, 26 iunie 2018, 22:25)

    DanDare [utilizator]

    ... poate suntem prea multi totusi; chiaburi care-si permit sa aiba o masina ... toti iohannistii !!!

    Oare are cineva de vanzare un tanc ?
  • -3 (9 voturi)    
    preventie nu amenzi (Marţi, 26 iunie 2018, 23:22)

    tursen [utilizator]

    practica militieneasca de a sta ascuns si a te lua apoi cu amenzi nu previne! ce ne intereseaza de fapt? sa se mearga mai responsabil sau sa se faca norma de amenzi?
    am luat amenzi rar pt viteza dar cand au fost echipaj era ascuns si realmente alerge spre drum ca sa te opreasca. nu ai ce sa faci, contesti greu radar acum ca au aviz metrologic. ok, platesti. tin sa amintesc ca amenda luata de mine in primavara e de 880 lei inreaga, cca 100 eur daca achiti in 48 ore. pentru o tara ca a noastra e enorm. si daca tot e asa mult, atunci macar sa fie fair, pt ca preventia nu inseamna sa stai ascuns in tufis sau la poduri etc, ci sa fii vizibil si prin prezenta ta sa ma faci sa merg mai soft.
    asa ca desi nu mi place de psd, cred ca e mai bine ca si organele sa faca ceva util in tara asta
    • 0 (2 voturi)    
      Prevenție (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:11)

      Encounter [utilizator] i-a raspuns lui tursen

      Prevenția e și treaba ta! În primul rând prin a respecta viteza legală!
  • +3 (11 voturi)    
    ... (Marţi, 26 iunie 2018, 23:36)

    7cats [utilizator]

    Expresia asta cu ,,poliția sta ascunsa “ nu exista in alte tari!
    De aia suntem pe locul 1 la accidente!
    Pai care e sensul radarului dacă știi unde este?
    E plină țara asta de prosti!
    Grav!!!!

    Apropo ...câte radare fixe avem in orașele din Ro?....NICIUNUL!!!!!
    • +3 (3 voturi)    
      Au fost scoase din legalitate (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:58)

      Lok [utilizator] i-a raspuns lui 7cats

      Daca imi amintesc bine.
    • +4 (4 voturi)    
      evident (Miercuri, 27 iunie 2018, 9:18)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui 7cats

      voiai sa fie prinsa vreo beizadea cu masina scumpa ? Asa. le scoatem de tot, nu mai trebuie sa sune tati pe nimeni la politie sa recupereze permisul progeniturii :)
  • -3 (7 voturi)    
    Se anunta falimentul (Marţi, 26 iunie 2018, 23:56)

    Mihai_S [utilizator]

    Pentru comerciantii de statii emisie/receptie si aplicatiilor de genul Waze :))
    • 0 (4 voturi)    
      mda (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:39)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Mihai_S

      eu de exemplu folosesc statia la drum lung ca sa merg constant..

      nu sa prind 150km/h in afara localitatii, si ulterior sa franez la 50km/h prin satele tarii...
  • +4 (4 voturi)    
    Tara abuzurilor (Miercuri, 27 iunie 2018, 7:00)

    Pac-pac [utilizator]

    1) Pe de o parte politistii (unii dintre ei, nu toti, desigur) au abuzat multi ani de jucaria numita radar, inclusiv pentru a face bani din asta si nimeni nu le-a zis nimic
    2) Maimutele din parlament se razbuna asa cum le duce pe ele capul, pentru ca pot si pentru ca atat pot.
  • +2 (6 voturi)    
    /// (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:15)

    john_doe_ro [utilizator]

    In Romania se circula oribil din cauza infrastructurii dezastruoase nu din cauza vitezei!!! Pe 80% din drumuri efectiv nu se poate circula cu viteza. Si acolo unde se poate circula cu viteza (ca sa recuperezi ceva din taratul cu 30 de km/h pe sosea) de fapt nu se poate ca sta Garcea. Ei, o sa ajungem o tara in care toti soferii isi vor lua statii de CB adica de emisie receptie. Daca credeti ca nu asteptati pana veti lua prima amenda si apoi veti constata ca o statie emisie receptie e mai ieftina decat amenda! Vi se pare normal ca de la Targu Mures la Bucuresti sa faci 12 ore daca mergi legal???? Alo parlamentul RO: Faceti autostrazi nu bagati banii in radare !!!
    • -1 (1 vot)    
      Solutia (Miercuri, 27 iunie 2018, 14:14)

      bfc [utilizator] i-a raspuns lui john_doe_ro

      Solutia nu este sa ii dai balana pana pusca motorul pentru ca drumurile sunt proaste.

      Solutia este sa casti ochii cand votezi sau in unele cazuri chiar sa votezi. Nu tot ce zboara se baga in gura, mai ales de la politicienii care promit marea si sarea.

      Pana la urma se rezuma la educatie; poate de aceea unii nu pot intelege de ce exista persoane suparate pe acest proiect de lege.
  • -1 (7 voturi)    
    Asadar si PNL ne vrea morti. (Miercuri, 27 iunie 2018, 8:54)

    Lok [utilizator]

    Avem dublu morti pe an raportat la populatie fata de Occident. Si asta avand in vedere ca parcurgem jumatate din km/populatie. Avem aprox de 4 ori mai multe accidente decat in occident.
  • +5 (5 voturi)    
    Tara blestemata, (Miercuri, 27 iunie 2018, 10:59)

    Adri70 [utilizator]

    in care infractorii au ajuns sa faca legea...
  • +1 (3 voturi)    
    Avem drumuri ca in Germania (Miercuri, 27 iunie 2018, 11:29)

    ACP [utilizator]

    cu viteza nelimitata mai putin anumite protiuni de 1KM care sunt semnzalizate conform legii.
    /sarcasm

    PS: Probabil au fost prinsi ceva parlamentari si acum se razbuna. Nu ajunge doar codul penal si cel de procedura penala, trebuie si cel rutier. Stiu ca nu e civilizat sa doresti raul altuia dar cei care au votat asa ceva imi doresc mie raul, fara dubii. Asa ca le doresc si eu Hummer-e cat mai multe pe contrasens.
  • +3 (7 voturi)    
    Lege idioată, pentru idioţi (Miercuri, 27 iunie 2018, 12:48)

    PlatitDeSoros [utilizator]

    La pândă sau nu, eu nu am întâlnit pe cineva amendat pentru viteză, fără să fi depăşit viteza legală! Legea asta este doar o extensie a "legilor justiţiei", făcute în beneficiul celor care încalcă legea! O tot băgaţi pe aia cu poliţiştii care iau şpagă! Dacă nu depăşeşti viteza, nu trebuie să dai şpagă! N-are nimic de-a face cu faptul că eşti vinovat TU, nu poliţistul.
    Eu am luat amendă 90EUR în Franţa, pentru mers cu 52Km/h pe zonă de 50! Am plătit fără comentarii! Crede careva că mai depăşesc vreodată pe acolo 48km/h? Never! De zilele astea, acolo tocmai au redus viteza de la 90 la 80 pe drumurile naţionale!
    Ce importanţă are faţă de corectitudinea contravenţiei, dacă te amendează un poliţist în chiloţi? Poate vreţi ca poliţiştii să aibă şi girofar pe caschetă în curând?
    Spunea cineva mai devreme acelaşi lucru şi subscriu: ai luat amendă, nu mai fi muiere şi asumă-ţi!Toate babele cufurite bocesc că îi pândesc poliţiştii...
    • +4 (4 voturi)    
      Asa este (Miercuri, 27 iunie 2018, 14:19)

      bfc [utilizator] i-a raspuns lui PlatitDeSoros

      Pacat ca multi vor da minus pentru ca se regasesc in ceea ce scrii.

      Intotdeauna am spus doua lucruri (legate de autoturisme si drumuri):

      1. Daca iti cumperi masina atunci iti asumi taxele de parcare si amenzile.
      2. Daca nu iti convine starea drumurilor si codului rutier, mergi la vot, casca ochii si voteaza corect, nu dupa promisiunile aberante facute in campanie.

      Ar mai fi un punct bonus, dar este mai delicat:
      3. Educatie. Daca nu esti o persoana educata si civilizata, fa ceva in privinta asta. Este usor sa iti dai seama ca tu ai o problema cand te critica mai multe persoane sau tot primesti amenzi :)

      Numai bine!
  • -1 (1 vot)    
    nu se putea altfel (Miercuri, 27 iunie 2018, 17:40)

    prepeleac [utilizator]

    O lege in perfectă concordanță cu gândirea și caracterul majorităii clasei politice care ne conduce spre dezastru. În ultimii 28 de ani s-a furat ca în codru, și se fură în continuare, iar ei dau legi care dezincriminează hoția și abuzul. În fiecare an pe drumurile patriei moare populația unei comune (6 000 de morți din accidente rutiere) iar ei dau legi care dau liber nebunilor cu mașini să zboare pe șosele. I-as fi dus în parlament pe părinții copiilor victime ale accidentelor rutiere, să se uite în ochii lor când votează o asemenea lege aberantă. Nu mă mai miră nimic. O țară ideală pentru hoți, criminali, violatori, tâmpiți și mediocri. Vai de noi. La 100 de ani de la Marea Unire începe disoluția României.
  • 0 (2 voturi)    
    E bine doar (Miercuri, 27 iunie 2018, 23:24)

    adrian88000 [utilizator]

    daca se pun panouri din 1.000 in 1.000 metri. Chiar daca nu este nici o masina a Politiei cu radar. Doar asa , ca sa-i sperie pe nebuni si sa mearga cu viteza legala.
  • 0 (0 voturi)    
    chiar va fi nevoie de ele? (Joi, 28 iunie 2018, 9:22)

    Walking_dead [utilizator]

    In ce stare se prezinta drumurile, in curind se va circula cu vreo 40-50 kmh peste tot. Pe DN68A, intre Deva si Margina si aceasta viteza e deja mare.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version