Ministrul Finanţelor, Eugen Teodorovici, a declarat sâmbătă, referindu-se la informaţiile conform cărora Guvernul renunţă la proiectul cu Banca Mondială pentru autostrada Comarnic - Braşov, că într-un proiect nu e importantă sursa de finanţare, este important să faci acel proiect şi că Ministerul Transporturilor "a găsit o altă variantă mai rapidă de a face lucrurile să se întâmple pe acest sector de drum", transmite News.ro.

Eugen TeodoroviciFoto: Agerpres

"Într-un proiect nu e importantă sursa de finanţare, este important să faci acel proiect, iar Ministerul de Finanţe - Guvernul, prin Ministerul de Finanţe - să aleagă cea mai facilă, utilă, ieftină sursă de finanţare", a explicat Teodorovici.

El a afirmat că a existat o discuţie cu reprezentanţii Ministerului Transporturilor, care au găsit o altă soluţie pentur acest proiect.

"Dânşii au găsit o altă variantă mai rapidă de a face lucrurile să se întâmple pe acest sector de drum Comarnic - Braşov. Nu este importantă partea de finanţare, este importantă calea de a implementa un astfel de proiect. (...) Nu este nicio discuţie, niciun scandal, este o simplă opţiune a Ministerului Transporturilor pentru o altfel de finanţare", a adăugat ministrul Finanţelor.

Deputatul USR Cătălin Drulă a afirmat, joi, că membrii Comisiei Transporturi din Camera Deputaţilor au fost anunţati că Guvernul renunţă la pregătirea proiectului autostrăzii Comarnic-Braşov cu Banca Mondială, intenţionând să realizeze drumul în parteneriat public-privat, sub coordonarea lui Narcis Neaga.

"Ne distrugem orice credibilitate în relaţia cu instituţiile financiare internaţionale", susţine deputatul USR, care afirmă că directorul Companiei Naţionale de Adrministrare a Infrastructurii Rutiere a mai eşuat de trei ori până acum în implementarea acestui proiect.

Citește și:

Planurile la zi pentru autostrada Comarnic - Brașov. De ce s-a renunțat la realizarea proiectului prin Banca Mondială și a fost aleasă pentru a patra oară varianta Parteneriatului Public-Privat (PPP)

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova: "Când o să avem autostrăzi, o să avem salarii mari și vor pleca multinaționalele către alte zone fără autostrăzi, dar cu salarii mici"