Doar puţin peste 20% dintre români vor ca procurorii-şefi să fie numiți de către Ministrul Justiţiei / Un referendum convocat de Iohannis ar atinge probabil pragul necesar validării - Sondaj IMAS - Europa FM

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 15 iunie 2018, 9:16 Actualitate | Esenţial


Cati romani spun ca vor vota la referendumul lui Iohannis
Foto: IMAS / Europa FM
Doar circa 23% dintre românii cu drept de vot sunt de acord cu soluţia numirii procurorilor-şefi de către Ministrul Justiţiei sau Guvern, arată un sondaj IMAS prezentat de Europa FM.

De asemenea, arată studiul citat, dacă președintele Klaus Iohannis convoacă un referendum, pragul de 30% necesar validării acestuia ar fi cel mai probabil depăşit.

Circa 15% dintre români sunt foarte mulțumiți de acţiunile preşedintelui Iohannis în privinţa justiţiei, 28% sunt mulțumiți, iar aproximativ 25% nu sunt nici mulțumiți, nici nemulțumiți.

Kovesi este văzută puțin mai bine, aproape 47% din cetățenii cu drept de vot fiind mulțumiți sau foarte mulțumiți de activitatea șefei DNA.











(Sursa grafice IMAS/Europa FM)

Sondajul a fost realizat în perioada 9-13 iunie 2018. Au fost realizate 800 de interviuri, prin metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviews). Eroarea de eșantionare este +/- 3,5%. Populația țintă – persoanele cu vârsta de 18 ani și peste, care trăiesc în România.



















5379 vizualizari

  • -21 (33 voturi)    
    Hmmmmmmm (Vineri, 15 iunie 2018, 9:30)

    liberte, egalite, mouie pesede [utilizator]

    "Kovesi este văzută puțin mai bine, aproape 47% din cetățenii cu drept de vot fiind mulțumiți sau foarte mulțumiți de activitatea șefei DNA."

    Deci cei carora le e indiferent sau sunt nemultumiti si profund nemultumiti alcatuiesc 53% din cei cu drept de vot...
    • +14 (18 voturi)    
      Eu inteleg ca PSD-ALDE sunt in minoritate! (Vineri, 15 iunie 2018, 10:14)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      Practic, sunt terminati. La urmatoarele alegeri inca vor lua ceva voturi din benzina acumulata pana acum, dar dupa ce vor pierde puterea se vor pierde de tot....
      • -1 (5 voturi)    
        doar 35% vor sa faca presedintele numirile (Vineri, 15 iunie 2018, 12:33)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        cel mai bine ar fi sa fie la CSM, asa nu e implicat nici un om politic
        dar CSM sa faca numirile in plen, nu pe sectii, adica nu sectia de procurori sa-si aleaga procurorii sefi si sectia de judecatori judecatorii sefi, ci in plenul reunit sa se aleaga sefii.
        • +2 (2 voturi)    
          CSM + Presedintele = 57.2% +/- 3.5% (Vineri, 15 iunie 2018, 15:02)

          Caligula [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          CSM numeste, presedintele aproba.
    • +19 (23 voturi)    
      aritmetica antena3 rules (Vineri, 15 iunie 2018, 10:23)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      Hai sa-ti calculez eu:
      - multumit sau foarte multumit -47%
      - asha si-asha 17.1%
      - nemultumit si foarte nemultumit - 30.5% (poporul PSD)
      - indiferent 5.7%

      - indiferent + nemultumiti + profuund nemultumiti (categoria aleasa de tine pe criterii bolsevice) - 36.2%

      Nici macar la manipulare nu va mai pricepeti. Inafara de poporul PSD, care va crede indiferent ce cretinatati spuneti, doar sa mariti ajutirul/pensia cu 100 de lei, nimeni nu mai pune botul ma aberatii din astea.
      • -5 (7 voturi)    
        Eu iti propun altceva (Vineri, 15 iunie 2018, 11:47)

        liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        F multumit
        Multumit
        Indiferent
        Nemultumit
        F nemultumit

        Cat timp nu ti se da si grila, statistica nu are nici o valoare.
        • +1 (1 vot)    
          grila cui? (Vineri, 15 iunie 2018, 14:37)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

          Statistica are valoare. Nu are valoare absoluta, poate fi indus rezultatul din felul cum pui, intrebarile, etc,etc. Da' sa spui ca n-are nici o valoare, e cam mult
          • 0 (2 voturi)    
            Iar valoarea absoluta e cea data de mine (Vineri, 15 iunie 2018, 15:34)

            liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            Nemultumitii si restul 53%. Majoritari.
            • 0 (0 voturi)    
              asha e cind vrei sa tii cu ursul (Luni, 25 iunie 2018, 11:32)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

              Cind scopul tau e sa te auzi cum ai dreptate, poti face tot felul de spagaturi logice incit sa iti creezi iluzia ca e asha cum stiai tu. Dar la fel cum spui ca "Nemultumitii si restul" sunt 53%, pot si eu afirma ca multumitii si restul sunt si mai mmajoritari, 69.5%.
    • +13 (13 voturi)    
      ce înseamnă trunchierea cifrelor și manipularea lo (Vineri, 15 iunie 2018, 10:44)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      de fapt, 46,7 sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți și 30,5 sunt nemulțumiți sau foarte nemulțumiți, 17,1 nici, nici și 5,7 nu știu. altfel spus, cifra aia de 53% care ar indica o majoritate în defavoarea lck nu există. în rest, dintre cei care au o opinie clară, 60% dintre ei sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți. or, asta de abia e o majoritate sprijinită pe cifre.
      • +2 (4 voturi)    
        ... (Vineri, 15 iunie 2018, 11:07)

        tirolez [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        unii sunt nemultumiti de faptul il percep pasiv =ca nu se ia la tranta cu PSD-ul pe modelul lui Basescu, dar asta oricum s-a vazut ca nu rezolva nimic.
      • -7 (9 voturi)    
        Matematica (Vineri, 15 iunie 2018, 11:48)

        liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        Cifra de 53%?!?!? Da, in aritmetica invatata la Corlatele, la seral. Cifrele in baza 10 sunt: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9. Atat, spre surprinderea ta! Si imi povesteai de mate ce anume?
        • 0 (2 voturi)    
          Hahaha (Vineri, 15 iunie 2018, 13:23)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

          Din nou niste minusaci care nu au trecut prin scoala. Nu eu am scris aceste reguli. Asa sunt definite.
      • +3 (3 voturi)    
        . (Vineri, 15 iunie 2018, 12:34)

        Ingwar [utilizator] i-a raspuns lui berenger

        pai trebue de precizat ca sunt multi nemultumiti de viteza cu care lucreaza DNA, adica ei vor ca DNA sa trimita mafia mai repede la puscarie
    • -9 (15 voturi)    
      Minusuri pentru matematica (Vineri, 15 iunie 2018, 10:59)

      liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      47% + 53% = 100%

      Eu nu stiu cu ce anume nu puteti fi de acord. Nu exista nici un fel de discutie aici. E adrevarat ca nivelurile pot fi asa:

      Foarte multumit
      Multumit
      Un pic mai putin de multumit
      Multumitel
      Multumimitel
      Multu
      Micro multu
      Nano multu
      Pico multu
      Femto multu
      Complet indecis
      Foarte indecis
      Aproape decis
      Aproape indecis
      Indecis
      Nemultumit

      In felul acesta 47% sunt multumiti si foarte multumiti, Indecisi si nemultumiti sunt 1% si 52% sunt multumiti pe 12 niveluri (cei care nu sunt indecisi sunt un pic multumiti).

      Concluzii:

      1. cred doar in acele statistici pe care le pot falsifica eu insumi;

      2. este foarte important cum citesti o statistica caci adevarul din ea depinde de cum o citesti;

      3. ce am zis cu 47 si 53 este perfect adevarat in opinia mea intrucat cel putin 53% din oameni habar nu au de cum merge justitia;

      4. cand esti aproape de fity-fifty, suna un prieten.
      • +1 (3 voturi)    
        Aha (Vineri, 15 iunie 2018, 11:40)

        MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

        "ce am zis cu 47 si 53 este perfect adevarat in opinia mea"
        Pentru ca perspectiva ta asupra vietii e in alb si negru, desi indici acolo o droaie de nuante de gri.
        De-aia PSD si ai lor sunt o factiune extremista: ori cu noi, ori impotriva noastra. No middle ground.
        • -1 (3 voturi)    
          La un vot (Vineri, 15 iunie 2018, 13:26)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

          Oamenii se impart in 3 grupe: pentru, abtineri, contra. Si tu imi vorbesti mie de o infinitate de nuante de gri.

          Ia zi: in viata ce decizie ai luat care sa nu fie reductibila la una din doua cai?

          Da, e bine ca ai o viata colorata insa pe langa ea mai exista si logica. Asa rece si gri cum e.
          • 0 (2 voturi)    
            Ma abtin, cu o recomandare (Vineri, 15 iunie 2018, 15:08)

            Caligula [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

            Vezi sa ocolesti intersectiile de acum inainte. Sunt prea complicate pentru tine.
            • 0 (0 voturi)    
              Fii linistit ca le ocolesc (Vineri, 15 iunie 2018, 18:05)

              liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

              In general pe sus.
          • +2 (2 voturi)    
            Parol (Vineri, 15 iunie 2018, 15:12)

            MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

            Cherrypicking! fix asta faci.

            Nu stiu: 5.7%
            Foarte nemultumit: 16.7%
            Nemultumit: 13.8%
            Neutru: 17.1%
            Multumit: 24.8%
            Foarte multumit: 21.9%

            Hai sa urmam logica ta:
            Multumit + Foarte multumit = 24.8 + 21.9 = 46.7%
            => nemultumitii = 100 - 46.7 = 53.3%
            Pana aici, nimic nou, doar am repetat.
            Bun.
            Hai sa aplicam acum invers logica, doar inlocuind elementele de deasupra dintre nemultumit si multumiti:
            Nemultumit + Foarte nemultumit = 13.8 + 16.7 = 20.6%
            => multumitii = 100 - 20.6 = 79.4%

            Si sa aplicam primului tau comentariu:

            ["Kovesi este văzută puțin mai bine, aproape 47% din cetățenii cu drept de vot fiind mulțumiți sau foarte mulțumiți de activitatea șefei DNA."

            Deci cei carora le e indiferent sau sunt nemultumiti si profund nemultumiti alcatuiesc 53% din cei cu drept de vot...]

            =>

            ["Kovesi este văzută puțin mai rau, aproape 21% din cetățenii cu drept de vot fiind nemulțumiți sau foarte nemulțumiți de activitatea șefei DNA."

            Deci cei carora le e indiferent sau sunt multumiti si profund multumiti alcatuiesc 79% din cei cu drept de vot...]

            Wow! Aproape 80% dintre romani sunt multumiti de procurorul sef al DNA! Repede, dati pe burtiere, rubberdick a descoperit diamante in datele brute din sondajul IMAS!



            "Ia zi: in viata ce decizie ai luat care sa nu fie reductibila la una din doua cai?"
            In viata, toti reduce din N variante la vreo 2-3, pentru ca ne e mai usor sa intelegem si sa interpretam ce se-ntampla in jurul nostru. Atat. Ca adaptam noi imaginea la o imagine cu culori false / ajustate, e altceva. Asta pe lung - pe scurt, da, am luat nenumarate decizii care nu erau reductibile la 1 din 2 cai.

            "Da, e bine ca ai o viata colorata insa pe langa ea mai exista si logica. Asa rece si gri cum e."
            Hilar. Daca stiai ce e aia logica realmente, nu gafai cu a considera neutrii si cei ce nu si-au exprimat opinia ca fiind pe spuza care-ti convenea tie mai bine. Discutam atunci doar de 47% multumiti vs. 21% nemultumiti si atat.

            Treaba ta. Weekend fain sa avem!
            • 0 (0 voturi)    
              Erata (Vineri, 15 iunie 2018, 16:12)

              MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

              13.8 + 16.7 = 30.5%
              S-au strecurat 2 typo-uri acolo (2 -> 3 ; 5 -> 6), care la randul lor au denaturat si cifrele prezentate ulterior:

              "[...] aproape 31% din cetățenii [...]"
              "[...] alcatuiesc 69% din [...]"
              "[...] Aproape 70% dintre [...]"
              "[...] de 47% multumiti vs. 31% nemultumiti [...]"

              Plus alt typo: "toti reduceM din"

              Imi cer scuze
            • 0 (0 voturi)    
              Da-mi te rog un exemplu (Vineri, 15 iunie 2018, 18:09)

              liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

              De decizie in care nu poti alege una din doua cai sau pe care sa nu o poti reduce in final la una din doua cai.
            • 0 (0 voturi)    
              Care e diferenta (Vineri, 15 iunie 2018, 18:10)

              liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

              Dintre neutru si nu stiu dpdv al efectului?
              • 0 (0 voturi)    
                Nici una (Vineri, 15 iunie 2018, 22:58)

                MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

                Drept pentru care nu poti nici tu sa-i tragi in tabara nemultumiti. E ca nu-ti convine? Ha ha! Congratulations, you played yourself.

                Daca te referi la contextul alegeri parlamentare, atunci voturile anulate (ca aia netri doar anulate ar putea avea voturile) se redistribuie proportional intre taberele cu voturi valid exprimate. Adica ingroasa numerele, dar nu afecteaza procentele -> si tot la 47% multumiti vs 31% nemultumiti ajungem. Recte, you're wrong - again.
                • +1 (1 vot)    
                  Nu te grabi (Vineri, 15 iunie 2018, 23:23)

                  liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

                  Inainte de a rade citeste ce am scris eu, uite, cuvant cu cuvant: "Deci cei carora le e indiferent sau sunt nemultumiti si profund nemultumiti alcatuiesc 53% din cei cu drept de vot..." Deci nu i-am pus impreuna, doar am sumat doua "cifre", adica am scazut din 100% ce cei multumiti, rezultand ... restul.

                  Dupa ce ai citit, du-te in fata oglinzii si trage-ti o palma. Congratulations, you played yourself.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Zau (Sâmbătă, 16 iunie 2018, 14:04)

                    MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

                    Ce faci tu acuma e sa te ascunzi dupa deget. Intai zici "A sau B fac 53%" - care nu inseamna, ad literam, nimic mai mult decat diferenta aia -> thank you, captain obvious! altceva nu ai indicat. Ce-ai afirmat, insa, este c-ai insinuat ca 53% din cei cu drept de vot ar fi nemultumiti. N-o mai da la-ntors.

                    Pe cei din tabara opusa nu i-ai vazut sa dea inainte cu 70% multumiti, pe principiul tau (lamurit mai devreme). Acuma-nvarti in loc subiectul, doar, doar iti da bine. N-o sa-ti dea. Da-ti tu cate palme vrei, amice. Hai, ca vorbesc degeaba, e clar. Bafta!
    • +9 (9 voturi)    
      Hmmmmm (Vineri, 15 iunie 2018, 11:01)

      micul_licurici [utilizator] i-a raspuns lui liberte, egalite, mouie pesede

      Sa incercam si altfel:

      Nemultumiti: 13.8
      Foarte Nemultumiti: 16.7

      Deci cei carora le e indiferent sau sunt multumiti si foarte multumiti sunt 69.5% din cei cu drept de vot.
      • 0 (0 voturi)    
        Nehotaratii (Vineri, 15 iunie 2018, 12:28)

        DrX [utilizator] i-a raspuns lui micul_licurici

        o pot lua in orice directie!
        • 0 (0 voturi)    
          Sau pot sta pe loc (Vineri, 15 iunie 2018, 13:26)

          liberte, egalite, mouie pesede [utilizator] i-a raspuns lui DrX

          Ca la alegeri, ca e vremea frumoasa.
  • -21 (31 voturi)    
    Da, sunt pentru (Vineri, 15 iunie 2018, 9:35)

    sletcu [utilizator]

    referendum, dar mai întâi - în conformitate cu legea - cucuveaua mov trebuie demisă. Pe urmă, n-aveţi decât să desfiinţaţi şi CCR-ul şi să-i daţi puteri discreţionare - ca să nu mai umble amputat - lui Iohannis.
    Ulterior, dacă nu vă convine, putem schimba legea înapoi să fie bine pentru sistem.
    • +3 (5 voturi)    
      din pura (Vineri, 15 iunie 2018, 11:47)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui sletcu

      curiozitate, pe tine personal de ce te nemultumeste Kovesi in fruntea DNA? Ti se pare ca nu a facut destule anchete impotriva coruptilor? Pt. ca de bagat la puscarie ii baga judecatorul, nu anchetatorul.
      Activitatea antiinfractionala a sefei DNA a impietat activitatii si persoanei tale in mod vinovat?
      Pe anchetatii DNA ca dragnea et co. ii inteleg (desi nu sunt de acord) de ce i se adreseaza cu apelativul "cucuveaua mov", dar pe tine cu ce te-a afectat?
      • +1 (3 voturi)    
        achitarile pe banda rulanta, ghita gen (Vineri, 15 iunie 2018, 12:30)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        vrei o lista?
        • +1 (1 vot)    
          In plus (Vineri, 15 iunie 2018, 13:10)

          sletcu [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          de asta. Trebuie sa AM nemultumiri personale? legate de propria persoana? Pe cale de consecinta, sa cred ca o sustineti pana in panzele albe din cauza ca v-ar fi favorizat in vreun fel anume, direct pe dvs?
        • 0 (0 voturi)    
          Irelevant (Vineri, 15 iunie 2018, 18:00)

          MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          Pentru ca, in timp, de la momentul inceperii urmaririi penale pana la momentul procesului plus pana la momentul in care se da sentinta cadrul legal se schimba, nu inseamna ca un suspect a fost investigat in mod ilegal / inutil.

          Investigatorii isi fac treaba azi iar maine judecatorii ar putea avea alt sistem in care dau o sentinta. Investigatorii nu au cum sa ghiceasca / sa citeasca-n stele ca unele faradelegi vor fi "spalate" peste luni/ani. De-aia avem in ultima vreme achitari pe fondul "fapta penala nu exista" - cu nuanta "nu MAI exista".
          Vreti sa luati pe cineva de gat cu "ce-i cu atatea achitari, mah???"? Luati-i pe-alde PSD din comisia juridica, de caca numai abjectii de proiecte legale care au anulat o droaie de fapte penale. De-aia ajunge dosarul pe rol, e verificat si, surpriza, vinovatul nu mai e vinovat pentru ca alt infractor a schimbat regulile jocului in timpul jocului in sine.

          In plus, uitati-va ce rata de achitari avem noi vs. ce rata de achitari au alte state mai dezvoltate decat noi. Nu exista stat democrat cu 0% achitari - ar fi absurd, aia ar fi dictatura, cum te-a acuzat, cum esti bun de aruncat in temnita. Nu va mai lasati atata isterizati de propaganda unora si altora, documentati-va - parol, nu ma credeti nici pe mine ce zic aici. "Crede si nu cerceta" e o tampenie, mai bine mergem pe moto-ul National Geographic (macar de la o vreme): "Question everything!".
      • 0 (6 voturi)    
        Tot din pură dorinţă (Vineri, 15 iunie 2018, 13:01)

        sletcu [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        de a-ţi răspunde, motivele (cu toate că le ştiţi şi voi dar nu le consideraşi - precum face şi mneaei... - importante)şi explicaţiile ar fi
        - cucuveaua mov i-au spus "penalii" (aia achitaţi astăzi de judecători, nu de procurori - văd că suntem de acord aici) dar numai după şi-a atribuit ea sieşi acest nume în corespondenţele de email
        - a dezconsiderat obligaţia de a merge în parlament şi a raporta atunci când a fost solicitată (şi nu o singură dată)
        - a minţit în repetate rânduri (aşa cum a dovedit-o şi raportul inspecţiei judiciare) cu referire la scandalul alegerilor din 2009
        - a minţit cu referire la legăturile şi rapoartele de colaborare cu instituţiile secrete ale statului
        - a încălcat dispoziţiile constituţionale de separare ale puterilor în stat iniţiind şi derulând o anchetă penală privitoare la un proces LEGISLATIV (OUG 13)
        - numiri procurori, revocări din funcţie, madate de arestare la cerere şi fără temei/obiect, rechizitorii false şi fuşerite...
        Mai doriţi?
        • +3 (3 voturi)    
          am si eu intrebari, din pura curiozitate (Vineri, 15 iunie 2018, 14:48)

          gwolf [utilizator] i-a raspuns lui sletcu

          1. la cine te referi prin "voi", "stiti", "dati", "faceti"?
          e forma de apelare catre vreun membru al casei regale sau folosesti un plural prin care te adreseeezi catreeee ..... ?
          2. articolul 1(3) din Constitutie garanteaza demnitatea omului ca valoare suprema. Ce cauta mizeriile gen Iordache sau Nicolicea sa legifereze in tara mea?
          • +1 (1 vot)    
            Ma refer la toti (Vineri, 15 iunie 2018, 20:12)

            sletcu [utilizator] i-a raspuns lui gwolf

            cei cu acelasi tipar de gandire. Intr-adevar, as putea spune TU - referindum-a la un personaj colectiv - intrucat nu exista absolut nicio diversitate in gandire. Sunt aceleasi 2~3 idei mestecate cu obstinatie si aproximativ alta ordine a cuvinetlor in frazare. Mustele cam patineaza pe ceea ce ar trebui sa reprezinte "asperitatile" circumvolutiunilor cerebrale la "VOI"
            2. ce cauta? sunt expresia unui vot democratic - chiar daca nu-ti convine rezultatul si, pana inventeaza procurorii DNA niste rechizitorii d'alea meseriase si profesioniste, multumeste-te cu ei acolo unde sunt!
  • +18 (24 voturi)    
    Referendum 300 (Vineri, 15 iunie 2018, 9:44)

    Sani [utilizator]

    Putem face mii de referendumuri.
    Daca nu le respectam, degeaba!

    btw: CCR trebuie sa oblige la respectarea referendumului desfasurat deja....pana atunci, ciocu' mic!

    Adica, PSD-ul sa le dea drumul acasa la un nr. de parlamentari proportional.

    Dupa ce face acest lucru, mai discutam!
    • -6 (16 voturi)    
      Dai din gură, fără să știi despre ce vorbești (Vineri, 15 iunie 2018, 11:06)

      unsimpluom123 [utilizator] i-a raspuns lui Sani

      1. Pentru a modifica constituția, unde se fac referiri la camerele (adică mai mult de una) parlamentului, este o procedură descrisă foarte precis. Dacă ai pune mână să citești textul, poate ai avea șansa să îl și înțelegi.
      2. Referendumul a fost validat, adică rezultatul ei poate fi folosit în demersul pentru modificare, dar nu ține loc de un vot final. Pentru a modifica textul constituției, ar fi trebuit să existe un text nou propus, care să treacă cu 2/3 de parlament, și acel text să fie supus votului popular. Știi tu cumva de un text care ar fi fost propus și validat prin acel referendum?
      3. Băsescu a inițiat acest referendum, și avea majoritate parlamentară, deci putea să înceapă demersurile. Nu am văzut pe nimeni revoltat atunci, că nu se face nimic.
      Bine că ai descoperit azi marele referendum din 2009, când probabil nici nu aveai drept de vot.
      • +2 (2 voturi)    
        te pierzi (Vineri, 15 iunie 2018, 11:54)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui unsimpluom123

        in niste amanunte neconvingatoare doar ca sa explici de ce nu se poate.
        Problema referendumului consultativ din 2009 e foarte simpla.
        Prin vot popular s-a decis ca Parlamentul sa fie unicameral si sa aiba cel mult 300 de parlamentari.
        Conform legislatiei in vigoare, chiar daca prin lege nu s-a facut modificarea ceruta de popor (cum sa plece trepadusii de la borcanul cu miere?) imediat dupa referendum, la prima modificare a Constitutiei este obligatoriu sa fie facuta, fara a mai fi nevoie de o lege speciala in acest sens, pentru ca votul popular a fost deja dat.
  • -5 (7 voturi)    
    Sondajul .... (Vineri, 15 iunie 2018, 9:57)

    polonyca [utilizator]

    ........... e clar ca lumina zilei !!! Vulnerabilitatea noastra , a oamenilor normali , e , deocamdata, slaba activitate a Presedintelui !! Avem in J-FB inodor , incolor si insipid !! Acuma plateste toate plimbarile la schi.......week-end-uri in care , in laboratoarele PSD s-a lucrat la turatie maxima !!! Si rezultatele se vad ......Poate ca pana la urma se trezeste(din pumni) si Presedintele asta al nostru !!!!
  • -5 (13 voturi)    
    ???? (Vineri, 15 iunie 2018, 10:09)

    nlln [utilizator]

    Se poate organiza referendum pe orice problema de interes national , mai putin justitie.Sau nu?

    Pentru un post de radio cu acoperire nationala avem asteptari mai mari adica cel putin sa informeze obiectiv.

    Este sau nu este adevarat ca nu se poate desfasura un referendum pe teme de justitie?
    • -9 (11 voturi)    
      Europa FM (Vineri, 15 iunie 2018, 10:40)

      Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      este un post acoperit, nu cu acoperire.
      • +2 (2 voturi)    
        sigur ca da (Vineri, 15 iunie 2018, 11:58)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

        e in slujba lui Soros, SRI, SIE, statul paralel, a corporatiilor starine, a lui Johannis si a opozitiei (care la randul ei e sorosista)
        Cred ca originalul care posteaza sub porecla @Mazeta e in concediu, ca tu esti prea slab si... lipsit de acoperire.
    • +4 (4 voturi)    
      Fals (Vineri, 15 iunie 2018, 10:43)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Pe teme de fiscalitate, nu de justitie. Adica nu se poate vota intr-un referendum daca platim taxe sau nu.
      • 0 (0 voturi)    
        Da, multumesc. (Vineri, 15 iunie 2018, 11:57)

        nlln [utilizator] i-a raspuns lui Keni

        Nu ma refeream la intrebarea " Vreti o justitie independenta sau nu" care bineinteles ca poate fi subiectul unui referendum.

        Ma refeream la ..... cine numeste procurorii.
        • 0 (0 voturi)    
          SI daca iese (Vineri, 15 iunie 2018, 12:34)

          DrX [utilizator] i-a raspuns lui nlln

          "DA, vreau o justitie independenta" atunci ce se intampla mai departe?
          • 0 (0 voturi)    
            ! (Vineri, 15 iunie 2018, 13:23)

            nlln [utilizator] i-a raspuns lui DrX

            Se vor asigura ca au o justitie independenta.
            Puterile statului nu eu.
            Nu incep eu ,care nu sunt in domeniu , sa imi dau cu parerea despre cum se numesc procurorii sau alte subiecte care apartin de domeniul lor.

            Sigur toti se pricep la politica , la fotbal , la absolut tot.
            De aceea tara arata cum arata pentru ca avem doar " specialisti " in toate peste tot.

            Realizator de matinal la radio se duce la TV si isi exprima parerea despre cum ar trebui Johannis sa isi stranga mana cu Dragnea , pe modelul Trump...

            Parlamentar care declara sus si tare ca daca el este obligat sa plateasca amenda dupa o eventuala hotarare a justitiei devine obligatoriu ca Presedintele sa o revoce pe LKC dupa hotararea ccr, de parca s-ar vorbi de acelasi lucru....

            Si tot asa...
    • +2 (2 voturi)    
      Erata (Vineri, 15 iunie 2018, 10:48)

      Keni [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      Si pe Art. 148 din constitutie – Integrarea în Uniunea Europeană
    • +3 (3 voturi)    
      se poate desfășura. (Vineri, 15 iunie 2018, 10:48)

      berenger [utilizator] i-a raspuns lui nlln

      psd a încercat, la un moment dat, să facă o lege prin care președintele n-ar mai putea face așa ceva, dar, deocamdată, nimic nu limitează temele pe care președintele le consideră a fi de interes național
  • -3 (9 voturi)    
    Este straniu (Vineri, 15 iunie 2018, 10:33)

    UpNext [utilizator]

    ca populatia sa fie fie chemata sa se pronunte cu privire la un aspect din sfera legalului/juridicului etc., care implica cunostinte profesionale, evident de specialitate, avansate. Pe acest drum, putem ajunge ca legile sa fie referendate, eliminand parlamentul (zis si al rusinii). Si daca eliminam parlamentul, putem sa facem la fel cu guvernul, armata, taxele, politia, educatia si sanatatea publice etc.

    Nu intamplator, din totdeauna romanul este frate cu codrul si prieten cu lotrii si haiducii. Si asculta numai de ce "vrea muschii lui"...
    • +1 (3 voturi)    
      Este straniu (Vineri, 15 iunie 2018, 12:03)

      Wn [utilizator] i-a raspuns lui UpNext

      ce se întampla acum în țara, cu profesionisti în frunte ca dragnea si iordache.
  • +3 (3 voturi)    
    Cu buna credinta (Vineri, 15 iunie 2018, 11:06)

    tontu [utilizator]

    Buna credinta, sau constiina de care vorbeau comunistii, le lipseste celor care conduc azi Romania, fie ca sunt politicieni, fie ca nu. LCK sa-si dea deimisia, presedintele sa convoace referendumul, iar judecatorii sa-l trimita pe LD la puscarie. In momentul asta toti cauta tot felul de chichite ca sa nu respecte legea. Respecta legea buna/rea si apoi incearca sa o modifici daca se dovedeste ca n-a fost buna.
  • -8 (12 voturi)    
    Poate sa aiba Luluta si 100% incredere, (Vineri, 15 iunie 2018, 11:23)

    xrogo [utilizator]

    hotararea CCR spune clar si fara echivoc, afara de la conducerea DNA, apoi ca se fac sau nu se fac referendumuri, ca e presedintele bun sau rau e cu totul alta problema!
    • +3 (5 voturi)    
      tot (Vineri, 15 iunie 2018, 12:09)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      o hotarare fara echivoc a ccr este si aia din martie 2018 prin care curtea recunoaste ca are 2 mumii in componenta care nu ar trebui sa existe si sa-si dea cu parerea, sa voteze. In concluzie, toate hotararile ccr dupa acel moment sunt ilegale, inclusiv pe cea care o priveste pe Kovesi
    • +2 (4 voturi)    
      Mda (Vineri, 15 iunie 2018, 12:15)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      iar debitezi fara sa gandesti, postacel
    • +2 (4 voturi)    
      foarte clara si fara echivoc. (Vineri, 15 iunie 2018, 12:17)

      ouyang [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      luata doar de 4 indivizi din 9. cei doi cu opinii concurente care de fapt spun ca nu există conflict au fost asimilati ca fiind impreuna cu cei 4 pesedisti. cum s-o fi intamplat asta? presedintele pesedist dorneanu tocmai primeste ceva palat gratis de la rapps. mită pe față. "majoritatea” asta are credibilitate zero.
      • 0 (0 voturi)    
        Maine, poimaine o sa spui ca a fost invers (Vineri, 15 iunie 2018, 14:51)

        newlook [utilizator] i-a raspuns lui ouyang

        Maine, poimaine o sa spui ca a fost invers. Acum ai modificat doar scorul, din 6-3 ai facut 5-4. Baga mare, poate sistemul iti da o prima !
        • 0 (0 voturi)    
          sistemul (Vineri, 15 iunie 2018, 17:37)

          Brici [utilizator] i-a raspuns lui newlook

          vostru de la Maskva?
  • +1 (5 voturi)    
    Da , (Vineri, 15 iunie 2018, 12:21)

    A310 [utilizator]

    ar fi benefic ca procurorii si judecatorii , sa fie alesi prin vot de catre cetateni .
    Completele de judecata sa fie alcatuite din jurati .


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version