VIDEO Cele 5 întrebări ale lui Iohannis după ce a citit decizia CCR privind revocarea lui Kovesi. „Este nevoie de o dezbatere largă. Referendumul poate fi finalul” 

de C.D.     HotNews.ro
Marţi, 12 iunie 2018, 13:02 Actualitate | Esenţial


Klaus Iohannis
Foto: Presidency.ro
Președintele Klaus Iohannis nu se grăbește să semneze decretul de revocare a șefei DNA și anunță că, după decizia Curții Constituționale, s-au ridicat mai multe întrebări care trebuie să-și găsească răspuns după o amplă dezbatere. „Referendumul poate fi finalul”, a spus șeful statului. Dezbaterea pe care președintele se declară dispus să o pornească ar trebui să lămurească statutul procurorului, care trebuie să fie independent de factorul politic, rolul președintelui în arhitectura constituțională, precum și cel al CSM. „Lupta anticorupție trebuie să continue, procurorii trebuie să fie independenți, nu putem avea un super-ministru care să dicteze președintelui”, a pus Iohannis. 




„Am citit motivarea deciziei Curții. Ca să nu apară așa o confuzie în spațiul public, eu am spus de prima dată când m-ați întrebat că voi citi această motivare până când o înțeleg foarte bine, deci mai avem un pic de citit. Însă, citind această motivare, au apărut câteva lucruri pe care pot să vi le comunic și astăzi, câteva chestiuni care m-au făcut să evaluez anumite demersuri într-o nouă lumină. (...)  Vreau să spun din capul locului că în această etapă, recunosc că motivarea aduce la suprafață mai multe întrebări decât clarificări, dar o aprofundare ulterioară ne duce mai aproape de adevăr”, declarat Iohannis, formulând cinci întrebări care, a spus el, ar trebui să-și găsească răspunsul înntr-o amplă dezbatere. 

Cele 5 întrebări ale președintelui

  • Evident ca toată dezbaterea a pornit în jurul luptei anticorupție și atunci, sigur, se pune întrebarea legitimă: dacă atâția politicieni sunt nemulțumiți cu lupta anticorupție, dacă au fost atâtea discuții mai este nevoie de lupta anticorupție în România? Aici răspunsul meu este ferm și clar: România are nevoie de lupta anticorupție 

  • Putem să constatăm destul de ușor că PSD încearcă de o bună vreme încoace să amputeze puterile Președintelui. Atenție! Un partid, PSD, încearcă să amputeze puterile Președintelui României. (...) Nu cumva aceste legi(ale justiției - n.r.) au fost modificate și pentru a diminua puterea Președintelui? Deci este clar că PSD încearcă cu toate mijloacele de care dispune să diminueze puterea Președintelui.  
  • Dacă citim motivarea, se pune întrebarea: care mai este statutul procurorilor în România? După această decizie mai sunt procurorii independenți, așa cum ni-i dorim ca să fie eficienți, de exemplu, în lupta anticorupție? Sau sunt duși procurorii mai degrabă în subordinea ministrului justiției decât sub autoritatea ministrului justiției, așa cum scrie în Constituție? Este o întrebare la care trebuie să răspundem. 

  • O altă întrebare care, evident, se pune în același context: avem un nou super-ministru al justiției? Avem un nou super-ministru al justiției care decide și Președintele execută?! Fără să se țină seama de avizul CSM? 

  • Ce mai este CSM? Cum poate CSM să-și îndeplinească rolul principal pe care îl are, conform Constituției, de garantare a independenței justiției, dacă CSM nici nu mai contează în procedura de demitere a unui procuror, a unui procuror-șef. 
„Iată întrebări la care, încet, încet trebuie să înceapă să răspundă și unii, și alții. Sunt întrebări care trebuie să primească un răspuns după o dezbatere publică, clară, sănătoasă, extinsă și eu sunt dispus să pun aceste întrebări într-o dezbatere publică. Un referendum poate să fie eventual finalul, la finalul unei astfel de dezbateri”, a spus președintele. 

CITEȘTE ȘI: Iohannis, atac deschis la Dragnea: „Cum se trezește un politician, care este și infractor, să meargă la televizor să amenințe magistrații după ce a convocat un miting mediocru anti-justiție?”

CITEȘTE ȘI: Iohannis: PSD încearcă să amputeze puterile președintelui


Cele mai importante declarații ale președintelui: 

- O delegație care a venit în România să discute despre legile Justiției. Eu am sesizat Comisia de la Veneția și i-am rugat să facă o analiză a legislației care este în lucru. Am avut o discuție bună. 

- Așteptăm cu mare interes să avem o opinie preliminară în scurt timp și în final o opinie consolidată. 

- Nu am dorit să intrăm în textul legii, am discutat despre principii și le-am explicat cum am ajuns la concluzia să fac această sesizare: lipsa totală de transparență, dar și faptul că anumite prevederi pot duce la blocaje în Justiție.

- Despre decizia CCR: Am citit motivarea deciziei CCR. Ca să nu apară o confuzie. Eu am spus de prima dată că o voi citi până o înțeleg foarte bine. Mai avem un pic de citit. Citind această motivare au apărut câteva chestiuni care m-au făcut să evaluez anumite demersuri într-o nouă lumină. După o primă citire foarte atentă: vreau  să spun că în această etapă recunosc că motivarea aduce la suprafață mai multe întrebări decât clarificări. 

- Toată dezbaterea a pornit în jurul luptei anticorupție, dacă atâția politicieni au fost nemulțumiți, se pune întrebarea dacă mai avem nevoie de luptă anticorupție. Răspunsul meu este da.

- PSD încearcă să amputeze puterile președintelui. Am văzut această dorință când s-a modificat legea ANCOM. La legile Justiției puterea președintelui a fost diminuată. Nu cumva aceste legi au fost modificate pentru a diminua puterea președintelui. Din păcate, decizia CCR vine în aceeași linie și logică de diminuare a rolului președintelui în procedura de revocare a unui înalt procuror. Dacă citim motivarea se pune întrebarea care este statutul procurorilor în România. Mai sunt independenți sau sunt dusși în subordinea ministrului Justiției decât sub autoritatea ministrului Justiției. O altă întrebare care se pune, avem un nou super-ministru al Justiției care decide și președintele execută fără să se țină cont de avizul CSM. Altă întrebare: unde mai este CSM?

- Eu sunt dispus să pun aceste întrebări într-o dezbatere deschisă. Referendumul poate fi finalul. Este nevoie de o dezbatere largă, și poate la final poporul trebuie să-și spună cuvântul. 

- Motivarea foarte amplă ne dă câteva indicații, ne ridică câteva probleme. 

- Eu nu am afirmat în vreun fel ce voi face în perioada viitoare. Unii politicieni s-au grăbit să dea în spațiul public cu suspendarea. Nu va fi nicio suspendare pentru că nu există niciun temei. 

- Este nevoie să reacționez într-un timp rezonabil, nu pot să stau până în decembrie. Nu-mi doresc să ajungem într-un stat care se bazează pe o formă fără fond. 

- Întrebările au fost puse, lucrurile au fost scrise într-o motivare a deciziei CCR, trebuie să primească răspuns. Lupta anticorupție trebuie să continue, procurorii trebuie să fie independenți, nu putem avea un super-ministru care să dicteze președintelui.

- Despre declarațiile lui Dragnea: Pe bună dreptate s-au revoltat magistrații, cum se trezește un politician care este și infractor să meargă la televizor să amenințe, după ce a convocat un miting mediocru antijustiție

- De dragul unuia care vrea să fie mai puternic decât e, e sănătos renunțăm la valorile democratice. Constat o coincidență care ridică foarte multe întrebări. 

- Toată lumea trebuie să intre în dezbateri și consultări. Eu sunt dispus să pornesc un astfel de demers. 

- În România nu există niciun stat paralel, este o invenție a pesediștilor. În România există un singur stat și pe acesta îl reprezint eu. Restul sunt povești prin care PSD încearcă să-și valideze inențiile.



















29760 vizualizari

  • -86 (112 voturi)    
    conflictul apare in momentul in care... (Marţi, 12 iunie 2018, 13:14)

    demaGOGU [utilizator]

    ...un jucator isi cere suspendarea (din interes) iar adversarul nu are interesul sa i-o ofere.
    • +47 (59 voturi)    
      tovarase... (Marţi, 12 iunie 2018, 14:44)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      voi postacii pesedei tot nu reusiti sa justificati cum de stapanul vostru poate ignora o decizie CCR ani de zile (Referendumul cu 300 parlamentari), dar Iohannis nu o poata amana nici o saptamana...
      O explicatie, daca se poate!
      • -6 (14 voturi)    
        Mai nea, cine a facut acel referendum, (Marţi, 12 iunie 2018, 16:30)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Basescu neamule, oare de ce nu l-a pus in aplicare daca a fost asa bun si asa democratic?
        A pus si el o intrebare bezmetica si poporul a mers dupa fenta, daca intreba sunteti de acord sa se dizolve Parlamentul rezultatele erau si mai mari!
        • +4 (10 voturi)    
          Dublu standard (Marţi, 12 iunie 2018, 20:53)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Pai de ce nu demonstreaza pesedistii ca sunt mai breji decat Basescu? De ce nu arata ca le pasa cu adevarat de vointa a 80% din populatie? Au avut majoritatea parlamentara necontenit in ultimii 6 ani (chiar si in vremea guvernarii Ciolos), deci tot timpul la dispozitie pentru a pune in aplicare rezultatul referendumului... desigur daca ar fi dorit asta.

          Dar se pare ca vointa de actiune a PSD este foarte selectiva. Ea tinde spre zero intr-un subiect important pentru populatie, dar da in clocot intr-un altele care privesc problemele personale ale membrilor de partid anchetati de Justitia (inca) independenta...
          • +1 (3 voturi)    
            cum spuneam (Miercuri, 13 iunie 2018, 10:12)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui motanul_gri

            din solidaritate de breasla, cum sa'si taie ei craca de sub sezut ?
            astia sunt in stare sa'si faca si un sindicat al palavramentarilor :-)
            unii, chiar profesionisti, de la fesene incoa'.
        • 0 (6 voturi)    
          Si celor de le tii partea (Marţi, 12 iunie 2018, 22:16)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Si celor de le tii partea ce le-a incurcat sa il aplice? De ce votul celor care au dus acum PSD in parlament este mai important decat votul celor care au decis parlament de 300?

          Cand mai pui ca PSD are aproape 8 ani de majoritate parlamentara..
        • +2 (8 voturi)    
          mai postacila, de cand un presedinte (Marţi, 12 iunie 2018, 22:23)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Poate modifica Constitutia? sau poate da legi de organizare a Parlamentului.
          Ma voi ca..a pe mine de ras cand peste vreo 20 de ani veti avea in sfarsit un presedinte pesedist si veti constata ca va fi o un fel de momaie buna de scos in fata la defilari.Asta fiindca tot voi v-ati straduit sa faceti asta.
          • -1 (7 voturi)    
            Mai postacila, nu a avut scumpul si (Miercuri, 13 iunie 2018, 9:08)

            xrogo [utilizator] i-a raspuns lui AliKimiku

            iubitul tau Basescu un locotenent pe masura, pe Boc si guvernul sau de n ori, deci a avut majotitate parlamentara si tot n-a aplicat bezmeticul sau referendum!
            • +1 (3 voturi)    
              Mircica, keep calm (Miercuri, 13 iunie 2018, 10:16)

              un domn [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

              Relax, base este bunic, de bunici vorbeste Doar De Bine!
        • -1 (7 voturi)    
          Băsescu zice ca șefa DNA avea activitate ilegala! (Marţi, 12 iunie 2018, 22:30)

          simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          Băsescu zice ca Dragnea, Kovesi și încă câțiva (vezi citatul) se întâlneau în niște vile SRI și "puneau țara la cale legat de dosare și arestări" lăsând de înțeles ca făceau lucruri ilegale.

          Cu alte cuvinte Kovesi asculta de comenzi politice. Daca se verifica declarația fostului președinte (persoana putin credibila este adevarat) atunci șefa DNA trebuie nu doar demisa ci și arestata pentru întocmire de dosare la comanda.

          Citat Traian Basescu: "Îmbogăţitul peste noapte din Teleorman a uitat să le spună naivilor din Piaţa Victoriei că în perioada 2010 – 2014, de două ori pe săptămână, se întâlnea în vilele SRI, K2 şi T14, cu exponenţii „statului paralel” , Maior, Koveşi, Coldea, Ponta (alt caracter) , Dâncu, şi puneau ţara la cale legat de dosare şi arestări, mai ales după mai 2012 când Ponta (alt mare caracter ) a devenit premier."
          • +1 (1 vot)    
            mai nasol (Miercuri, 13 iunie 2018, 10:16)

            nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

            daca a fost asa, coldea, generalii, kovesi, faceau politica, dirijau scena poliitca, prin linge blide ca gropea, dottore, dincu, si nu in ultimul rand, marele nicusor dracnea, noul tatuc.
            in esenta, totul era pt. bani, care pune mana pe mai multi.
        • +1 (5 voturi)    
          Acel referendum (Marţi, 12 iunie 2018, 23:00)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          este dorinta si comanda poporului catre politicieni. Un parlament cu o camera cu 300
          de mebrii. Daca intreba.... "Daca si cu Parca se plimbau intr-o barca". Nu merge sa comentezi asa ci daca. Comenteaza faptele , nu ipotezele traznite.
        • 0 (6 voturi)    
          Basescu pe langa Dragnea si acoliti lui a fost (Marţi, 12 iunie 2018, 23:09)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          un sfant. Nu a facut prostiile astora si l-a mai si trunit si pe ponta.
        • +1 (1 vot)    
          pt. ca nu l'ati lasat voi (Miercuri, 13 iunie 2018, 10:10)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

          in palavrament, unde, ca si la motiunea prin care l'au matrasit pe mru, s'au alaturat si dragii de pedelisti. sa nu mai vorbim de nelipsitii din udmr.

          pai, la 300, cine le mai garanta lor ca vor ajunge in palavrament, cuibusor de nebunii, cuibusor de hotzi...
          solidaritatea palavramentara, unanimitatea de monolit a usl'amului din opozitie, tradarea pedelistilor, iaca dece...craca de sub picioare nu se taie, aaa ?!
          zici palavrementar si poti trage apa...
      • -2 (12 voturi)    
        nu sunt pesedist, dar iti dau o explicatie (Marţi, 12 iunie 2018, 18:32)

        andipetre [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        La vremea acelui referendum am fost trasi pe sfoara de cel care l-a organizat, adica dl. Basescu. El ni l-a prezentat ca un instrument perfect, in mainile noastre, pentru a decide lucruri importante. Si am mers cu bucurie la vot si am votat pentru 300.

        Dupa care am aflat ca de fapt referendumul era doar consultativ, ca in Constitutie nu exista de fapt nicio prevedere care sa faca obligatoriu rezultatul acestuia. Dar, mai rau, am aflat ca Basescu avea o metoda de a schimba numarul de parlamentari invocand, in loc de un referendum imediat, o procedura de modificare a Constitutiei care s-ar fi terminat tot intr-un referendum, de data asta cu rezultat obligatoriu.

        Deci am fost folositi ca jucarii intr-un joc de imagine, ceea ce, cel putin pe mine, m-a facut sa regret ca am crezut atata timp ca Basescu era solutia pentru democratie in tara noastra.

        Stiu ca o sa primesc minusuri, dar e realmente ceea ce s-a intamplat si face parte din dezamagirile care i-au facut pe milioane de oameni de dreapta sa nu mai mearga la vot pentru niciunii din mascaricii care se bat si se injura acum pe scena politica.
        • +2 (6 voturi)    
          nu e chiar asa (Marţi, 12 iunie 2018, 22:45)

          AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Faptul ca referendumul era consultativ nu insemna ca trebuie ignorat de catre Parlament. Chestia ca Basescu putea invoca o procedura de modificare a Constitutiei si nu a facut-o e un fel de what if si daca stiti vreo astfel de portita miraculoasa de modificare a Constitutiei va rugam sa i-o dati pe email lui Johanis.
        • +1 (7 voturi)    
          pentru andipeter (Marţi, 12 iunie 2018, 23:02)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

          Gresesti ! In Constitutie nu exista doua feluri de referendum: consultativ si imperativ. Un singur fel , prin care poporul isi exprima suveranitatea. Deci doar Referendum imperativ
      • -1 (9 voturi)    
        consultativ/obligatoriu (Marţi, 12 iunie 2018, 18:54)

        gpavel [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        deciziile ccr sunt obligatorii,referendumul poate fi de doua feluri,obligatoriu(demitere presedinte si modificare constitutie)si consultativ(pe teme de interes national)!
        • +2 (4 voturi)    
          Aiurea ! (Marţi, 12 iunie 2018, 23:03)

          adrian88000 [utilizator] i-a raspuns lui gpavel

          Ce articole din constitutie prevad referendum consultativ ??
      • +1 (3 voturi)    
        Un indiciu, pentru cei de mai sus (1) (Marţi, 12 iunie 2018, 23:16)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        Decizia nr.682 din 27 iunie 2012 a CCR zice despre legile electorala asa:
        I. „Legea criticată încalcă dispoziţiile constituţionale ale art.1 alin.(3), potrivit cărora "România este stat de drept [...]", ale art. 2 - Suveranitatea şi ale art. 61 - Rolul şi structura (Parlamentului), întrucât consacră o soluţie legislativă contrară voinţei poporului exprimate la referendumul naţional din data de 22 noiembrie 2009" (par.XII 1)

        „Curtea constată că, la data de 22 octombrie 2009, Preşedintele României, după consultarea Parlamentului, a emis Decretul nr. 1.507/2009 pentru organizarea unui referendum naţional, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 714 din 22 octombrie 2009, prin care a chemat poporul român să îşi exprime voinţa cu privire la două probleme de interes naţional: trecerea la un Parlament unicameral şi reducerea numărului de parlamentari la maximum 300 de persoane.

        Până la momentul adoptării legii criticate în prezenta cauză, opţiunea poporului în sensul reducerii numărului de parlamentari nu a format obiectul niciunei reglementări legislative. În ceea ce priveşte reglementarea criticată, aceasta modifică legea electorală, respectiv Legea nr. 35/2008, iar, prin reglementarea tipului de scrutin, poate determina o creştere a numărului de parlamentari, care nu respectă voinţa poporului exprimată la referendum.

        Or, referendumul, indiferent de caracterul său - decizional sau consultativ - cum este cazul referendumului naţional din anul 2009, reprezintă o modalitate de exercitare a suveranităţii naţionale.

        Art.2 din Constituţie prevede în acest sens că "Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum."
      • 0 (2 voturi)    
        Un indiciu, pentru cei de mai sus (2) (Marţi, 12 iunie 2018, 23:17)

        auch [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        ... referendumul, indiferent de caracterul său - decizional sau consultativ - cum este cazul referendumului naţional din anul 2009, reprezintă o modalitate de exercitare a suveranităţii naţionale.

        Art.2 din Constituţie prevede în acest sens că "Suveranitatea naţională aparţine poporului român, care o exercită prin organele sale reprezentative, constituite prin alegeri libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum." Cu privire la acest text din Legea fundamentală, Curtea Constituţională a statuat, de exemplu prin Decizia nr. 419 din 26 martie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274 din 28 aprilie 2009, că "exprimă voinţa constituantului român, potrivit căreia, în cadrul democraţiei reprezentative, suveranitatea naţională aparţine într-adevăr poporului român, însă aceasta nu poate fi exercitată într-un mod direct, nemijlocit, la nivel individual, forma de exercitare fiind cea indirectă, mijlocită, prin procedeul alegerii organelor reprezentative. Modalitatea de constituire a acestora din urmă reprezintă expresia suveranităţii naţionale, manifestată prin exprimarea voinţei cetăţenilor în cadrul alegerilor libere, periodice şi corecte, precum şi prin referendum".(par.XII 1.2-1.5.)

        „[...], Curtea constată că reglementarea unor prevederi prin care se tinde la o soluţie legislativă care nu respectă voinţa exprimată de popor la referendumul consultativ menţionat este în contradicţie cu prevederile constituţionale ale art. 1, 2 şi 61." (par.XII 1.12.)
    • +33 (41 voturi)    
      Daca nu o va revoca si spune asta explicit. (Marţi, 12 iunie 2018, 14:52)

      Marionette [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Al doile jucator este fortat sa il suspende. Pasul 2: poporul va decide repunerea in functie. Pasul 3 CCR va fi in conflict cu poporul si va fi nevoie sa fie reformata si depolitizata.
      • -3 (7 voturi)    
        Acelasi popor care a decis si (Marţi, 12 iunie 2018, 16:17)

        CHS [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        punerea in functie a lui Dragnea & co. si a lui Firea si PSD in toata Romania. Nu as fi atat de increzator ca totul o sa mearga conform planului tau visator.

        Nu uita ca tara este in prezent intr-o situatie mult mai rea decat in timpul protestelor de anul trecut. Poporul nu face altceva decat sa se resemneze si sa inghita tot mai multe mizerii, Din decembrie 2016 pana azi, fiecare zi este mai rea ca ziua precedenta, si zilnic devine realitate ce ieri era de neconceput. Si uite, nu mai iese nimeni in strada.
        • +3 (3 voturi)    
          Lucruri diferite (Marţi, 12 iunie 2018, 21:02)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui CHS

          Nu se compara motivatia poporului de a iesi la o manifestatie (au mai fost zeci in ultimii 2 ani) cu motivatia de a participa la un referendum de al carui rezultat depinde directia in care se va indrepta tara in urmatorii ani.

          Nu cred ca PSD doreste referendum pentru suspendare. Cand te joci cu o grenada, aceasta iti poate exploda in fata.
        • 0 (2 voturi)    
          Nu le ameti, te rog (Miercuri, 13 iunie 2018, 11:25)

          midufi [utilizator] i-a raspuns lui CHS

          Cine l-a votat pe dracnea, nominal ?
          A fost votat psd-ul, da.
          Niumeni n-a votat o "carte alba" pentru ca dragnea sa faca ce vrea el, timp de 4 sau 5 ani.
          Asta e o conceptie gresita, niste valuri de fum raspandite de psd, ca sa capete o spoiala de credibilitate.
          Exact ca statul paralel, soros si alte minciuni propagandistice.
          • 0 (2 voturi)    
            Corect (Miercuri, 13 iunie 2018, 11:39)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui midufi

            Foarte Bine Precizat!
      • +4 (8 voturi)    
        Problema nu e suspendarea in sine, (Marţi, 12 iunie 2018, 17:04)

        Lucian P. [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        ci faptul ca in timpul in care tariceanu va fi presedinte, va promulga pe banda rulanta orice ineptie de-a lor.
        • -1 (1 vot)    
          bingo (Miercuri, 13 iunie 2018, 10:18)

          nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui Lucian P.

          iar herru citeste, citeste.
          citeste cum vorbeste, adica, cum gandeste...
          lupta continua, viktoria e sigura !
      • +4 (10 voturi)    
        Si mai pierdem doi ani.. (Marţi, 12 iunie 2018, 17:49)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        Din pacate, din momentul in care Johannis este suspendat si Tariceanu devine presedinte interimar ciuma rosie poate face orice. E suficient sa fie presedinte cateva zile.. putem sa ne trezim si afara din UE cu nemernicii astia la putere.
        Si daca la referendum votam impotriva suspendarii, ce castigam? Astia nu pleaca de la guvernare sau din parlament. Lacheul lui Iliescu nu va pleca de la CCR...
        Romanii au ales in 2016 sa lase tara pe mana unui grup de infractori. Fraier cine mai plateste taxe...
        • 0 (4 voturi)    
          Daca ne scot din EU (Marţi, 12 iunie 2018, 22:28)

          coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          Daca ne scot din EU inseamna atentat la siguranta nationala, orice imunitate parlamentara/de mare judecator/ministru dispare daca individul tradeaza tara.
          • +1 (1 vot)    
            degeaba (Miercuri, 13 iunie 2018, 17:26)

            pehash [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

            cine incepe urmarirea penala? conform ccr, procurorul sef e in subordinea ministrului jutitiei. il schimba a doua zi cu unul de incredere..
            • 0 (0 voturi)    
              Americanii au o vorba (Miercuri, 13 iunie 2018, 22:36)

              coldplayer211 [utilizator] i-a raspuns lui pehash

              When injustice becomes law, resistance becomes duty

              Traducere libera: cand nedreptatea ajunge lege, rezistenta devine obligatie.
              • 0 (0 voturi)    
                vorbe goale (Joi, 14 iunie 2018, 13:00)

                pehash [utilizator] i-a raspuns lui coldplayer211

                "rezistenta" a plecat din tara..
      • 0 (4 voturi)    
        e perfect (Marţi, 12 iunie 2018, 18:36)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Marionette

        real ceea ce spui insa, in perioada de interimat, tradiceanu va pune in aplicare decizia CCR, scapand in sfarsit de Kovesi si avand astfel posibilitatea sa numeasca in acelasi interimat, un nou sef DNA, de data asta subordonat politic lui dragnea (sa zicem unul ca ciorbea).
    • +23 (31 voturi)    
      De Maine esti pe cont propriu (Marţi, 12 iunie 2018, 15:02)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      13-15 iunie 2018 vor fi Zile Fierbinti pentru Ciuma Roshie, ia apa cu tine, o umbrela de soare si pentru alte Intemperii Sociale
    • +25 (31 voturi)    
      suspendare pentru ce? (Marţi, 12 iunie 2018, 15:09)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ne explici tu daca tot le stii pe toate?
      ce a facut sa fie suspendat,atat timp cat ,in primul rand,pentru decizia curtii nu exista termen de aplicare?daca,chiar a fi cerut suspendarea cum zici tu,ar fi refuzat instant sa aplice decizia.
      Adica ,parlamentul poate ignora o decizie a curtii,cat timp vrea ,fara sa fie sanctionat dar altii nu
      • +4 (6 voturi)    
        il vor (Marţi, 12 iunie 2018, 18:41)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

        suspenda doar pt. ca sunt cei mai multi in Parlament.
        Nici in cazul lui base nu aveau absolut niciun motiv si totusi au facut-o.
        Acum se vor lega de refuzul lui Johannis de o demite pe Kovesi prin taraganarea sine die a aplicarii hotararii CCR.
        Interesul lui dragnea este sa-si puna omul sef la DNA care sa blocheze sau sa taraganeze la infinit dosarul OLAF, presupunand ca pe 21.06.2018 va scapa de condamnarea in prima instanta in cazul pipitelor angajate la directia de asistenta a copilului Teleorman si care si-au facut manichiura la sediul psd teleormanean.
        • +3 (3 voturi)    
          Ce e prea mult strica (Marţi, 12 iunie 2018, 21:21)

          motanul_gri [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          Imi amintesc un clip pe Youtube despre un vizitator la Zoo, care tot baga mana printre zabrelele custii tigrului in timp ce pretenarii il filmau.
          Tigrul a marait o vreme in surdina, dar intrucat "viteazul" nu se potolea, a sarit si i-a prins acestuia bratul.

          Morala: a nu se baga batul prin gard. Rabdarea, ca toate lucrurile pe lumea asta, are si ea o limita.
    • +3 (3 voturi)    
      What? (Marţi, 12 iunie 2018, 15:39)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Daca adversarul poate sa-i ofere sau nu suspedarea unui jucator, atunci nu e chiar adversar, nu? Il transforma intr-un adversar/arbitru, deci jocul nu-i corect, automat nimeni nu-l joaca. Deci n-are logica ce spui.
      Dar hai sa zicem ca ar avea, asta nu inseamna ca jucatorul devine mai puternic, mai indraznet, mai sigur? Daca stii ca nimeni nu-ti poate rupe contractul, iar adversarului ii este frica sa te suspende, esti liber sa ataci cat vrei si cat poti. Deci se joaca, nu e nici un conflict.
    • +7 (11 voturi)    
      postacu (Marţi, 12 iunie 2018, 15:41)

      Jude [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      V-ati trezit gloabelor ? V-ati primit argintii ?
      Trezeste-i pe Mazeta si A320. Spune-le ca le-au venit bonurile de masa
  • -84 (106 voturi)    
    si iar il ia somnul dupa care somn de voie... (Marţi, 12 iunie 2018, 13:19)

    mnicku [utilizator]

    ca vine vacanta
    • +33 (43 voturi)    
      Gandeste in timp ce vorbeste (Marţi, 12 iunie 2018, 14:39)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      Nu-l ia gura pe dinainte ca pe altii.
    • +3 (5 voturi)    
      slabut (Marţi, 12 iunie 2018, 18:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui mnicku

      slabut.
      Mai incearca.
  • -88 (108 voturi)    
    In concluzie Johann citeste rar si intelege si (Marţi, 12 iunie 2018, 13:22)

    xrogo [utilizator]

    mai rar, daca ar fi inteles lua o hotarare!
    • +67 (75 voturi)    
      A luat-o frumosule! (Marţi, 12 iunie 2018, 14:01)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Doar ca nu se repede cu capul inainte, doar este ardelean! Si de ce sa se grabeasca? Parlamentul borfasilor PSD + ALDE + UDMR cate decizii CCR incalca? Enumera-le tu, ca esti destept rau!
      • -2 (10 voturi)    
        Enumare-le tu, ca eu nu stiu sa nu (Marţi, 12 iunie 2018, 16:32)

        xrogo [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        respecte vreuna?
    • +26 (32 voturi)    
      Johannis citeste (Marţi, 12 iunie 2018, 14:41)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      in ritmul in care trebuie sa citeasca un om in pozitia sa.
      Un presedinte trebuie sa fie diplomat si cumpatat
    • +27 (33 voturi)    
      aceleasi glume rasuflate... (Marţi, 12 iunie 2018, 14:46)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      ale unor oameni incapabili sa dea macar un argument decent in apararea hotor pe care-i slujesc!
      serios... psd are niste postaci extrem de incompetenti!
    • +6 (8 voturi)    
      si voi furati repede, (Marţi, 12 iunie 2018, 18:25)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      asta e problema voastra, nu mai aveti rabdare, vreti jaf, jaf, jaf, acum cat e necromanul infractor la putere
  • +78 (92 voturi)    
    Domnule Presedinte, (Marţi, 12 iunie 2018, 13:22)

    scaraotchi [utilizator]

    Nu va lasati, noi va vom sustine pana-n panzele albe si chiar mai departe...!

    Sa nu-i puna Dracu' sa ridice piatra, ca de piatra vor pieri...!
    • +27 (33 voturi)    
      Treceti la pasul urmator, Dle (Marţi, 12 iunie 2018, 13:42)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

      Presedinte...!

      ''Pas cu pas...!''
      • -20 (30 voturi)    
        adica al 2lea mandat? (Marţi, 12 iunie 2018, 14:44)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        ca mai mult de 2 pasi n-a scris in carte!
        • +14 (22 voturi)    
          Trebuie sa invatati sa cititi printre (Marţi, 12 iunie 2018, 15:32)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

          randuri: ''mai avem ...un pic.., Referendumul poate fi...finalul..."...!
          • -4 (6 voturi)    
            vrei sa spui ca ai citit cartea??? (Marţi, 12 iunie 2018, 15:57)

            kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            nu te cred.
      • +7 (17 voturi)    
        13-15 iunie 2018 Sarabanda sa Inceapa (Marţi, 12 iunie 2018, 15:04)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

        La Cine Incepem sa cantam Gaudeamus Igitur? La kiseleffzece apoi la Casa Poporului?
        • +6 (6 voturi)    
          Sa nu ne mai rasfiram, pentru ca de (Marţi, 12 iunie 2018, 15:35)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          obicei ma cam dor picioarele si am nevoie de ele pentru...tropait...
  • +62 (76 voturi)    
    Doamne-ajuta (Marţi, 12 iunie 2018, 13:29)

    mitg [utilizator]

    Credeam ca in veci nu va lua o pozitie ferma.
    • +22 (30 voturi)    
      Ce as vrea (Marţi, 12 iunie 2018, 14:01)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      referendum!
      • +12 (20 voturi)    
        un referendum ca Romania (Marţi, 12 iunie 2018, 14:38)

        Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        sa se cheme Romania? mai avem un referendum validat de KKR si care e invatatura? e poporul suveran? din moment ce toate deciziile parlamentului sint ilegale de ce KKR nu ne aduce in legalitate? corectia nu se poate face de aceeasi oameni, demisia in bloc sau poporul trebuie sa-si ia suveranitatea inapoi. restul e jocul infractorilor de-a democratia.asistam la un grotesc show in timp ce romanii ...pleaca din tara lor. sa plece ei...Constitutional Pres ar trebui sa aiba posibilitatea de a demite ministri sau parlamentul in cazul in care observa ca acestia favorizeaza infractorul sau nu pun in aplicare doar programul de guvernare.
      • +6 (12 voturi)    
        si eu la fel (Marţi, 12 iunie 2018, 15:13)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui , AlwaysToTheRight, NeveRed!

        Pana la urma voinata populara este atotputernica.
        Daca se va face referendum pe tema demiterii, voi fi primul care ma voi prezenta la vot, cu toata familia.
    • +5 (23 voturi)    
      Sa porneasca demersul odata! (Marţi, 12 iunie 2018, 14:06)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Tare incet e Klaus, hai misca-te mamaliga!
      • +18 (22 voturi)    
        Incet, dar bine facut (Marţi, 12 iunie 2018, 14:47)

        Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        E nevoie de o perioada de reflexie din partea tuturor inainte de a incepe o dialog serios si amplu in privinta atacurilor la justitie.

        Klaus procedeaza bine. Are ultimul cuvant, asa cum si trebuie pentru ca e presedintele tuturor. Important e ca a exprimat o pozitie echilibrata care poate fi folosita ca o baza solida de discutii.
  • -28 (76 voturi)    
    Hai somnorosule, (Marţi, 12 iunie 2018, 13:34)

    Ozmo [utilizator]

    trezeste-te o data, ca iti fura astia si scaunul si patul de sub tine !!!!
    • +5 (5 voturi)    
      daca-i (Marţi, 12 iunie 2018, 18:45)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

      fura cineva scaunul, acela este Parlamentul majoritar pesedac si asta din cauza ca romanii au dormit pe ei la alegerile parlamentare.
  • +40 (48 voturi)    
    hai cu referendum Iohannis, (Marţi, 12 iunie 2018, 13:44)

    pepper89 [utilizator]

    si oricum poti sa semnezi decretul de demitere la anul, nu ai un termen. Asa sa vdm si noi cati romani mai vor hoti la guvernare. Daca te suspenda, va fi iadul pe pamant, adio comunisti in Romania, vor fi stersi de pe acest pamant!
    S-a vazut ieri la stadion cu Halep, oamenii nu mai inghit comunistii furaciosi! Asteptam scanteia!
  • +33 (41 voturi)    
    ...bravo johannis... (Marţi, 12 iunie 2018, 13:45)

    mitocanu [utilizator]

    ...joaca-i asa pana initiaza suspendarea....si vor vedea ca poporul va vota pentru mentinerea ta in functie, la referendumul de demitere...
    • +13 (19 voturi)    
      Suspendarea e cu doua taisuri (Marţi, 12 iunie 2018, 14:53)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui mitocanu

      Daca PSD ajunge la suspendarea presedintelui, atunci va pierde nu numai referendumul, dar si urmatoarele alegeri prezidentiale.

      Referendumul de suspendare e de fapt si un vot impotriva actualei guvernari. Asa a fost si data trecuta.
  • +32 (40 voturi)    
    a (Marţi, 12 iunie 2018, 13:46)

    adrian67 [utilizator]

    cred ca Dragnea a facut spume la mustata deja.
    • +5 (13 voturi)    
      Ne luam de mustata lui, pana corbului! (Marţi, 12 iunie 2018, 14:56)

      2016 [utilizator] i-a raspuns lui adrian67

      Da sa-l vedem fara mustata! La parnaie il pun aia sa si-o rada!
      • +3 (5 voturi)    
        Fireste, ca-l pun...! (Marţi, 12 iunie 2018, 15:40)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        Cred ca vorbim de un corb Campion Mondial la categoria: limita de varsta...
      • +2 (4 voturi)    
        Nu, pentru ca poate fi utila (Marţi, 12 iunie 2018, 18:45)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui 2016

        Nu stiu daca este regula s-o rada, dar poate ca le va fi de folos colegilor.
        Ca sa inteleaga cine este si ce vrea, nu de altceva.
  • +24 (32 voturi)    
    D-le Presedinte, (Marţi, 12 iunie 2018, 13:49)

    2016 [utilizator]

    Ati facut un prim pas, verbal. Dorim fapte, ca de vorbe (plus amenintari) pesediste si aldiste ne-am saturat!
    Treceti la contraatac, asa vor recapata judecatorii (o parte) curajul de a-l condamna pe Sultanul Dragnea si sa nu mai amane, in schimb, sentinta finala la infinit! (ma refer la dosarul "Bombonica"). La fel si procurorii: vor inainta la dosarul cu frauda de la Teldrum si-l vor deschide pe cel cu pupila Vasilica, despre ce au dat pe gura pe la Tel Aviv.
    Pe Sultanul Dragnea nu ai cum sa-l faci sa dea inapoi, trebuie bagat in cusca!
    Vasilica, are circumstante atenuante: a actionat la comanda, precum o pup.....ta! (este o Doamna, nu pot scrie cuvantul!). Las la imaginatia cititorilor, pardon, la "imaginea" cititorilor, sa citeasca ce-si doresc!
    • +13 (17 voturi)    
      sentinta lui Dragnea se va citi pe 21 iunie (Marţi, 12 iunie 2018, 15:15)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui 2016

      Asta e, pana la referendum, se va decide ce se va intampla cu Dragnea.
      • +3 (5 voturi)    
        Ziua cea mai lunga (Marţi, 12 iunie 2018, 18:46)

        Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        Asteptam cu interes
        • +2 (2 voturi)    
          Intre evaluarea Nationala la clasa a VIII a (Miercuri, 13 iunie 2018, 7:30)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Inapasevedeinvers

          Si BAC 2018 ar prinde bine Romaniei incarcerarea Hamsterului
  • +23 (31 voturi)    
    Haideti, domnule Presedinte, (Marţi, 12 iunie 2018, 13:55)

    lp [utilizator]

    la lupta ! Suntem aici, gata sa va urmam si sa va sustinem.
  • +23 (29 voturi)    
    politicienii (Marţi, 12 iunie 2018, 13:55)

    Dimijoarei_Obt [utilizator]

    trebuie exorcizati de bolshevism ! Altfel nu vom avea liniste pe Pamant !
    • -12 (18 voturi)    
      Poti sa spui (Marţi, 12 iunie 2018, 14:42)

      CPM1 [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      ce este bolshevismul?
      Dar nazismul?
      • +3 (5 voturi)    
        pune (Marţi, 12 iunie 2018, 18:48)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

        mana si citeste istorie.
        Probabil ca la scoala nu v-au invatat sau nu ai invatat tu. In fond si la urma urmei nu poti vota psd daca ai cat de cat o educatie.
    • +1 (3 voturi)    
      s-a cerut o definitie (Marţi, 12 iunie 2018, 15:48)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      Hopa ! Incepem sa gandim ! S-ar putea scrie un foileton despre ce este bolshevismul !

      Cea mai concisa definitie pe care am gasit-o dupa ani de studii aprofundate este:

      Bolshevismul este promovarea aproape irationala a politicului in toate !
    • +1 (3 voturi)    
      fileton (Marţi, 12 iunie 2018, 19:55)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      Este a 2 oara cand iti raspund. Primul mesaj a fost sters.
      Despre bolshevism se pot scrie foiletoane.

      Cea mai concisa definitie, bolshevismul este promovarea irationala a politicului in toate structurile statului !
  • +32 (38 voturi)    
    Cind se intanesc paralela si perpendiculara... (Marţi, 12 iunie 2018, 13:58)

    HogNews [utilizator]

    Problema e ca Dracnea nu prea mai are timp. Cand se va pune problema sa lase mosiile si be-em-veurile si iubita pubera pentru un pat de fier si un vecin paros va renunta la subtilitati - nu va mai face miting cu burtosii si babele din Vaslui ci va chema minerii sau alti smintiti capabili sa dea cu parul in cap pentru niste bani. Si dintr-astia vor fi mereu destui... Dl. Iohannis trebuie sa fie pregatit, pentru ca fiului militianului ii e frica si e capabil de multe. In '90 au unplut de sange strazile Bucurestiului fara sa clipeasca.
    • +5 (11 voturi)    
      Care mineri? (Marţi, 12 iunie 2018, 15:33)

      indrea [utilizator] i-a raspuns lui HogNews

      Păi, nu i-a "dizolvat" Constantinescu? Ăia de-i văzurăm pe 9 iunie = trupele de desant ale PSD +/- ceva interlopi.
      ACUM, zilele astea, trebuie să ieşim masiv în stradă şi să strigăm ce ne doare!
    • +3 (3 voturi)    
      Subtilitati? (Marţi, 12 iunie 2018, 18:49)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui HogNews

      Astea zici ca au fost subtilitati? Au fost amenintari pe fata, ca aia nu au venit ca sa inteleaga ceva, au fost chemati ca sa arate ca el poate chema.
      .........
      Va multumesc dragi mineri
  • +30 (36 voturi)    
    simplu si la obiect (Marţi, 12 iunie 2018, 14:03)

    pragmatism [utilizator]

    Excelenta prestatia presedintelui!!! I-a lasat psd-isti intr-o buimaceala totala!!! Hahahhaaa ...
  • +24 (30 voturi)    
    corect! la referendum! (Marţi, 12 iunie 2018, 14:04)

    MirceaIo [utilizator]

    Este dreptul lui Dragnea si ai lui sa il suspende pe Presedinte si este dreptul nostru sa votam. Chiar daca SRI a dat bani "negri" pentru anumite operatiuni Dragnea nu avea dreptul sa bage in propriul buzunar o parte din ei! Eu consider ca Liviu Dragnea a furat o parte din banii cu care a cumparat masina BMW lui fisu! Si vila lui din Alexandria tot cu bani de furat! O parte din avere o are pe numele unor amarati, chestia asta o practica de cel putin 20 de ani. Oare cat de mare e averea lui Dragnea!!!!?????
  • +39 (47 voturi)    
    . (Marţi, 12 iunie 2018, 14:05)

    Ingwar [utilizator]

    mi-a placut mini-conferinta, Iohannis a hotarit sa lupte impotriva mafiei, a vorbit cu argumente, stie unde suntem si are o strategie de lupta, noi te sustinem domnule presedinte. jos mafia, Dragnev la puscarie.
  • -45 (57 voturi)    
    Referendum (Marţi, 12 iunie 2018, 14:07)

    Mekanee [utilizator]

    Si care o sa fie intrebarea pusa de cretinelul neamt din Sibiu, sunteti deacord sa respectam constitutia?
    • +11 (21 voturi)    
      Este mai roman decat tine (Marţi, 12 iunie 2018, 14:42)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui Mekanee

      si evident, Johannis este foarte inteligent
    • +12 (22 voturi)    
      deci (Marţi, 12 iunie 2018, 14:49)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mekanee

      voi postacii pesedei tot nu reusiti sa justificati cum de stapanul vostru poate ignora o decizie CCR ani de zile (Referendumul cu 300 parlamentari), dar Iohannis nu o poata amana nici o saptamana...
      O explicatie, daca se poate!

      asta e intrebarea care o am mai pus-o... o sa o repet aici...

      in al 2lea rand... poporul face constitutia, nu invers!
      in al 3lea rand... ccr NU e constitutia! constitutia poate sa fie interpretata in interesul unor penali!

      in al 4lea rand... voi postacii pesedei sunteti de o ipocrizie aproape de invidiat.... deci stapanii vostrii ignora de vreo 7 ani o decizie ccr, si voi il acuzati pe Iohannis?! pentru voi pesedeii ar trebui sa se inventeze premiul nobel pt ipocrizie...
      • -1 (5 voturi)    
        300 parlamentari? (Marţi, 12 iunie 2018, 16:00)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        cine era la putere atunci? Ce presedinte, ce PM, ce partid?

        Iar pe Ciolos cine l-a oprit sa o aplice? Cu Klaus presedinte?
    • +12 (16 voturi)    
      Vorba lu Dabija... (Marţi, 12 iunie 2018, 15:09)

      ing.Orca [utilizator] i-a raspuns lui Mekanee

      O stii? Ce treaba are magarul de unde beau oile apa. Chiar te intereseaza ce intrebare va pune? Oricum nu vei merge la referendum. Uite un exemplu de intrebare: Sunteti de acord ca tara sa fie condusa de hoti?
    • +2 (2 voturi)    
      nuu (Marţi, 12 iunie 2018, 17:32)

      deville2010 [utilizator] i-a raspuns lui Mekanee

      ci daca your mother vrea ca poporul sa o mediteze la facut copii.
  • +19 (27 voturi)    
    o cursa contra cronometru (Marţi, 12 iunie 2018, 14:08)

    Dimijoarei_Obt [utilizator]

    KJ trebuie sa lanseze referendumul inainte de a fi suspendat ! Cand ai de a face cu bolshevici motive si scenarii de suspendare se gasesc la discretie fiindca singura logica a lor este minciuna ! In plus au majoritatea ! Base ?
    • -20 (30 voturi)    
      tot CCR valideaza referendumul, stii? (Marţi, 12 iunie 2018, 14:46)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      si daca PSd nu va respecta decizia CCR, ca Klaus acum, ce vei face?
      • -3 (5 voturi)    
        doar minusuri, fara argument? (Marţi, 12 iunie 2018, 16:00)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        trist.
      • +5 (5 voturi)    
        Vom da cu drujba in PSD. (Marţi, 12 iunie 2018, 17:32)

        clint [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        Stiu ca majoritatea stiu ce inseamna, dar spun pentru altii care nu cunosc rusa: drujba inseamna prietenie.
        Drag PSDisti care "aveti grija de popor", feriti-va de "prietenia" lui.
        Va fi cu drujba aia cu care taiati padurile impreuna cu UDMR de data asta, pe masura "grijii" pe care ne-o purtati :).
      • +5 (5 voturi)    
        De furia strazii ai auzit? (Marţi, 12 iunie 2018, 18:54)

        ionelutu [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        ???
      • +2 (4 voturi)    
        marlane (Marţi, 12 iunie 2018, 19:34)

        Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui kingdavidhotel(banat pentru adevar?)

        poti spune ca presedintele nu respecta decizia ccr atunci cand va refuza ce i.au ordonat,crezandu-l subalternul lor..pana atunci mai lasa-ne cu textul asta ca nu respecta decizia ccr
        apropo,ccr a mai validat un referendum da' stapanii tai se fac ca nu stiu..
        • -2 (2 voturi)    
          nu toata lumea are stapan... (Marţi, 12 iunie 2018, 20:31)

          kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

          stiu ca e greu sa crezi asta, pentru ca tu iti proiectezi asupra altora propria realitate.
    • +4 (4 voturi)    
      sunt 2 posibilitati (Marţi, 12 iunie 2018, 16:49)

      Dimijoarei_Obt [utilizator] i-a raspuns lui Dimijoarei_Obt

      Apare blocaj ! Atunci fie raman lucrurile asa cum sunt ! Fie strada si apocalipsa ! Eu merg pe prima varianta ! In orice scenariu Dragnea oricum merge la pushcarie !
  • +29 (39 voturi)    
    bravo , asa speram ca va juca! (Marţi, 12 iunie 2018, 14:10)

    Francisc 1 [utilizator]

    daca psd il suspenda are pe tava mandatul 2 ! Sa speram ca il condamna odata pe dragnea sa se mai detensioneze situatia !
  • +12 (20 voturi)    
    hehe (Marţi, 12 iunie 2018, 14:43)

    liviu_ [utilizator]

    frumos...

    slugile psd sa tina bine minte: declaratia asta a venit DUPA intalnirea cu cei din Comisia de la Venetia... si asta spune multe.... evident pentur cei cu un IQ pozitiv...
  • -21 (29 voturi)    
    mai citeste (Marţi, 12 iunie 2018, 14:48)

    andrei108 [utilizator]

    pana te plictisesti, ca noi ne-am plictisit. Tu faci jocul USL-ului. Pentru ca de 3 ani de zile faci non-combat si joci mima. USL traieste!
  • -23 (41 voturi)    
    Cine este acest Iohanis? (Marţi, 12 iunie 2018, 15:31)

    CPM1 [utilizator]

    Este cumva cel care in armata intindea fire pas cu pas pentru ca nu era bun de altceva?
    • +1 (7 voturi)    
      Iti aduc eu aminte... (Marţi, 12 iunie 2018, 15:47)

      ing.Orca [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      Este acel cetatean roman care a luat peste 6200000 (6,2 milioane) de voturi la alegerile prezidentiale in urma carora a fost ales Presedintele Romaniei, si care conform Constitutiei, este seful statului.
    • +4 (6 voturi)    
      La ce trebuia sa fie bun, in acceptiunea (Marţi, 12 iunie 2018, 15:48)

      scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      voastra, la frecat țiparul, ori la taiat frunze la caini...?
    • -6 (14 voturi)    
      e cel cu talent imobiliar (Marţi, 12 iunie 2018, 16:01)

      kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      si didactic.
    • +2 (6 voturi)    
      CPM1 sau alt indicativ de pe pufoaica, (Marţi, 12 iunie 2018, 17:28)

      clint [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      Iohannis a fost ales direct de mai multi romani decat PSD-ul, asa ca du-te si bea-ti vodca linistit la tine in tara si incearca sa iti amintesti cum te cheama.
    • +2 (6 voturi)    
      Este cel care (Marţi, 12 iunie 2018, 18:22)

      aniod [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      Are statura sa ne reprezinte pe noi, ca tara.
      Este cel care vorbeste perfect romana, germana, engleza si franceza.
      Este cel care stie sa aiba rabdarea sa gandeasca si sa explice ceea ce gandeste.
      Este cel care intoneaza Imnul Romaniei PERFECT, muzica si cuvinte.
    • +1 (7 voturi)    
      Cine e? (Marţi, 12 iunie 2018, 19:31)

      Mistrelutz [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      e presedintele tarii,omul politic cu cea mai mare popularitate,omul cu cele mai multe voturi primite la alegeri,omul ales de romani sa ii reprezinte si..cel care o sa f*** psd-ul
  • -1 (11 voturi)    
    Situația este hilară (Marţi, 12 iunie 2018, 16:16)

    sletcu [utilizator]

    Cetățeanul ăsta - care nici măcar profesor nu poate fi, pentru că-i incompetent - are impresia că poate schimba regulile democratice de funcționare ale unor instituții de stat, în timpul jocului.
    Ăsta-ți fură piesele de șah de pe tablă și pe urmă zice că vrea să facă o dezbatere largă din care să rezulte niște reguli pe baza cărora să reiasă că nu ți-a furat - de fapt - piesele.
    Cam ăsta-i Joianis (de la... Joian)
    • 0 (0 voturi)    
      In afara de injuraturi (Miercuri, 13 iunie 2018, 12:08)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui sletcu

      poti aduce si argumente, ceva?
      Vreau sa spun logice, nu o insiruire de cuvinte de la antene.
  • +4 (8 voturi)    
    NOTA 10/10 (Marţi, 12 iunie 2018, 16:33)

    dincannes [utilizator]

    ...Domnule Iohannis !
  • -1 (13 voturi)    
    poate citeste si, peste 100 de ani, intelege (Marţi, 12 iunie 2018, 16:54)

    cucuveauamov [utilizator]

    "Avem un nou super-ministru al justiției care decide și Președintele execută?!"

    Răspuns: Da, avem un ministru care le-a dat lectii de drept tuturor habarnistilor #rezist, in frunte cu somnorila de la Cotroceni. Ca in orice domeniu, cand specialistul vorbeste, amatorii executa.
    • +1 (1 vot)    
      asa (Miercuri, 13 iunie 2018, 9:20)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui cucuveauamov

      era la voi la fabrica ? cand se dadea ordin de la partid, utecistul de serviciu dadea ordine slugilor amatoare nu ? ei bine, lucrurile s-au schimbat, avem o lege fundamentala, nu suntem pe platformele industriale ceausiste.
  • +4 (4 voturi)    
    Scurtcircuit la Parlament (Marţi, 12 iunie 2018, 16:56)

    1A [utilizator]

    Nicolicea a zis ca nu exista referendum executiv, doar consultativ.

    Daca are dreptate bizonu' multumim. E un punct de meditatie esential in acest sah in care politicienii infractori dau sah justitiei de dimineata pana seara si noi ne uitam neputinciosi.
    Ar avea o importanta capitala sa se introduca in constitutie posibilitatea de a legifera prin referendum cu o participare de 30% cum au facut si cu demiterea Presedintelui, pt ca ca Parlamentul de la revolutie incoace, mai mult sau mai putin a fost acaparat aproape exclusiv de ciuma rosie prin tot felul de aliante toxice.

    Scurcircuitarea parlamentarilor penali cu puterea de a legifera a populatiei prin referendum ar fi devastatoare pentru infractorii din politica si benefica pentru romani!
  • +1 (7 voturi)    
    Ce obraznice sunt (Marţi, 12 iunie 2018, 16:58)

    Leul in iarna [utilizator]

    ființele astea de la antena3 și româniatv!
  • -3 (11 voturi)    
    Seful Statului Paralel (Marţi, 12 iunie 2018, 17:22)

    Gigi Kent [utilizator]

    Cu ingrijorare constat ca domnul Presedinte este pe langa subiect. Unde scrie in Constitutie ca procurorii sunt independenti? Asta a fost asa o gaselnita la adapostul careia unii procurori s-au gandit “daca tot suntem independenti, inseamna ca putem face orice, inclusiv sa incalcam drepturi si libertati”.

    Se incearca permanent punerea semnului egal intre lupta anticoruptie si o persoana (Kovesi).
    Am auzit cu totii inregistrarile cu Kovesi. De ce independenta se bucura un procuror caruia seful sau ierarhic superior ii spune sa iasa cu un dosar de ministru, sa “decapeze” institutional si sa ajunga si la Primul Ministru. Eu credeam ca Justitia este despre fapte nu despre persoane. Ca de aia are esarfa aia, sau ce dracu are la ochi, ca sa fie oarba.

    Daca nu reusea sa incaseze vreo trei decizii nefavorabile de la CCR, nu ieseau la suprafata abuzurile de la Ploiesti, nu apareau inregistrarile samd. chiar nu aveau astia ce sa ii faca. Trebuia sa vina Toader cu o lista cu douazeci de nume de politicieni anchetati si / sau pentru care s-au obtinut condamnari ca sa-si sutina cererea. Ceea ce chiar ar fi fost o problema. Asa, a avut Toader munitie pe partea de legalitate, management si drepturi si libertati cetatenesti cu duiumul.

    Infractorul Iohannis (nedovedit inca datorita protectiei Statului Paralel) are o problema cu infractorul Dragnea. Dar chiar si infractorul Dragnea are dreptul sa ameninte pe oricine ii incalca drepturile si libertatile cetatenesti. Plus ca impunerea legii nu se poate numi "amenintare". La miting nu a fost vorba despre judecatori. Nu a fost vorba nici despre DNA in general sau de despre lupta anticoruptie. A fost vorba despre securisti (unii de pe la SRI), unii procurori DNA si stalinista Kovesi. Cu subiect si predicat.
  • +1 (9 voturi)    
    ustura? (Marţi, 12 iunie 2018, 18:11)

    transpenibilus [utilizator]

    Stimati tovarasi pesedisti si stimati tovarasi postaci rusi. Sigur, aveti dreptate cand cereti aplicarea si nu discutarea deciziei CCR numai ca va scapa din vedere UN PRINCIPIU DE DREPT: deciziile se aplica in ordine CRONOLOGICA.

    Aplicarea deciziei CCR care amputeaza puterile presedintelui NU SE POATE FACE, ar fi un act ILEGAL. Asta pentru ca CCR si-a construit decizia pe baza legislatiei adoptate de parlamentele de dupa 2012, CONSTITUITE ILEGAL AVAND IN VEDERE CA NU RESPECTA DECIZIA CCR PRIN CARE NUMARUL PARLAMENTARILPOR ESTE REDUS LA 300 SI PARLAMENTUL ESTE UNICAMERAL.

    Asadar CCR a dat o decizie luand in calcul acte normative NULE DE DREPT, deci fara putere.

    Mai inatai trebuie sa se desfiinteze parlamentul si trebuie ANULATA LEGISLATIA ADOPTATA DUPA 2012 si abia apoi se poate vedea ce si cum in functie de LEGILE IN VIGOARE.

    Asta daca chiar nu glumiti cu textul „Deciziile Curții Constituționale sunt definitive și general obligatorii – ele se execută, nu se discută!".

    Hai noroc.
    • +3 (3 voturi)    
      din pacate nu-i asa simplu (Marţi, 12 iunie 2018, 21:10)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui transpenibilus

      Referendumul pentru 300 de parlamentari a fost doar consultativ. Nu exista in Constitutie nicio prevedere care sa forteze aplicarea rezultatului. Mai grav, daca in loc de referendum Basescu ar fi initiat o procedura de revizuire a Constitutiei, referendumul cu care ea s-ar fi terminat ar fi fost obligatoriu de aplicat. Era cam singura metoda prin care un referendum are rezultate obligatorii, conform Constitutiei noastre.

      Asa ca trebuie sa cauti vinovatii in alta parte, acum nu mai are sens sa ne lamentam pentru capcana in care am fost atrasi atunci.
      • -3 (3 voturi)    
        acel referendum a fost "campanie electorala" (Miercuri, 13 iunie 2018, 8:36)

        kingdavidhotel(banat pentru adevar?) [utilizator] i-a raspuns lui andipetre

        pentru a atrage la urne si pe cei care nu voteaza dar sunt mereu nemultumiti de clasa politica.
  • +1 (9 voturi)    
    Doar strada mai poate salva ceva!!! (Marţi, 12 iunie 2018, 18:32)

    ionelutu [utilizator]

    Incerc sa-mi imaginez cum ar fi aratat Romania cu Victor Ponta presedinte, Dragnea prim-ministru si ma trec fiorii. Cred ca se putea si mai rau decat este acum. Chiar ca a fost un miracol alegerea lui Klaus Iohannis: cu toate metehnele lui, dar a incurcat multe socoteli ale actualei puteri de guvernare... Insa se cam epuizeaza posibilitatile pe care le are la dispozitie in lupta cu sistemul mafiot, iar societatea il sustine prea putin. Are nevoie de o reactie vehementa a strazii, in caz contrar totul este pierdut.
  • +3 (3 voturi)    
    sfarsitul democratiei (Marţi, 12 iunie 2018, 21:01)

    pe [utilizator]

    ARTICOLUL 147
    (4) Deciziile Curţii Constituţionale se publică în Monitorul Oficial al României. De la data publicării, deciziile sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor.

    ---------------------------
    Astazi a inceput desfiintarea democratiei in Romania
  • -1 (1 vot)    
    La revedere, nu La Multi Ani (Miercuri, 13 iunie 2018, 14:54)

    salvatore [utilizator]

    Ne face de ras Klaus, ce s-o mai dam cotita. Nu poate sa ajunga un Presedinte al Republicii sa incalce Consitutia si sa nu puna in aplicare Hotararile CCR. Oricat l-am sustine, acum e intr-o mare eroare si va crea o problema internationala Romaniei, deasemenea provocand pierderi si PNL-ului. Treaba voastra, dar eu nu mai pot sa votez un asemenea om. La revedere!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version