Studiu: 64% dintre angajați sunt deranjați de zgomotul ambiental, ceea ce duce la scăderea productivității

de Redactia     HotNews.ro
Duminică, 27 mai 2018, 11:25 Actualitate | Esenţial


angajati
Foto: Pixabay
Doi din trei angajaţi sunt deranjaţi de zgomotul de la birou, fapt care conduce la scăderea productivităţii, reiese dintr-un sondaj de specialitate, realizat la nivel global, scrie Agerpres.  

Conform cercetării realizată de Plantronics, 64% dintre angajaţii din birouri consideră că izolarea faţă de zgomotul ambiental le creşte productivitatea.  

"În prezent, munca este efectuată oriunde - în birouri cu spaţii deschise, în call center, acasă, chiar şi în cafenele sau alte locaţii similare. Această flexibilitate este minunată pentru business şi oameni, dar vine la pachet cu o provocare: zgomotul. Distragerea provocată de zgomotul ambiental reduce productivitatea şi starea de confort şi, în call center, poate chiar afecta relaţia cu clienţii. Cei ce reuşesc să se izoleze de zgomotul ambiental se pot concentra mai mult şi mai bine pe sarcinile pe care le au de îndeplinit. Acesta este un motiv bine întemeiat pentru care atât de mulţi angajaţi din birouri poartă căşti audio pe urechi atunci când lucrează", precizează realizatorii sondajului. 

Pe de altă parte, un alt studiu întocmit de experţii de la Universitatea Irvine, California, a demonstrat că sunt necesare 23 de minute pentru a anula efectul unei distrageri a atenţiei, în medie. 

De asemenea, peste 58% dintre angajaţi susţin că sunt distraşi de mai multe ori pe zi, ceea ce constituie un impact semnificativ asupra productivităţii lor.

















203 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Stupiditatea angajaților bate de departe zgomotul (Duminică, 27 mai 2018, 14:24)

    Harald [utilizator]

    Am pierdut 4 ore în 3 zile, încercând să explic la 4 angajați diferiți dintr-un call center că acel cod poștal din Malta există și e valabil.

    Prima s-a declarat depășită după 10 minute, m-a transferat la șefa ei. N-am ajuns la niciun rezultat, nici măcar după ce am verificat eu însumi acel cod poștal, pe site-ul Malta Post (poșta malteză). Evident că acel cod poștal exista și era valabil.

    În ziua următoare, o altă angajată a păcălit (după mintea ei) sistemul să accepte trimiterea, folosind un cod poștal fals pentru adresa corectă. Sistemul a acceptat booking-ul, dar curierul nu s-a prezentat să ridice trimiterea.

    După încă două zile, un alt angajat a insistat iar că acel cod poștal nu există și mi-a trimis inclusiv un link public spre sistemul lui, ca să văd că acel cod poștal nu există! În concluzie, stupiditatea din call center-e bate de departe zgomotul :)

    În schimb, plata pentru serviciul neefectuat (peste 33 de lire, aproape 40 de euro) nu era returnată nici după o săptămână.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version