UPDATE O mamă singură cu doi copii acuză Hollywood Multiplex că nu a vrut să-i vândă pachetul Family pentru că nu era și un tată / Hollywood Multiplex a lansat o nouă gamă de pachete Family, cu un pachet dedicat familiilor monoparentale

de G.S.     HotNews.ro
Duminică, 6 mai 2018, 13:55 Actualitate | Esenţial


Promotia Family de la Hollywood Multiplex
Foto: hmultiplex.ro
O mamă singură cu doi copii, Raluca Zdrobiș, acuză pe blogul propriu că la cinematograful Hollywood Multiplex nu i-a fost vândut pachetul Family pentru că era doar ea și copiii, pachetul fiind doar pentru familiile în care sunt doi adulți.

UPDATE:
Într-un punct de vedere transmis presei referitor la acest caz, Hollywood Multiplex spune ca incidentul este unul "regretabil" și că îl tratează "cu seriozitate". "Ne cerem scuze (...) vom regândi promoțiile de acest tip și modul în care le comunicăm", transmit reprezentanții cinematografului.

"Ne cerem scuze, incidentul prin care a trecut doamna Raluca Zdrobiș este unul regretabil. Ne întristează faptul că dânsa s-a simțit discriminată și marginalizată în cinematograful nostru.

Intenția Hollywood Multiplex este de a oferi pachete promoționale pentru tot publicul nostru, iar denumirea acestora este generică. Este o practică comercială comună pieței operatorilor de cinema din România.  În cazul pachetului Family, oferta este valabilă pentru doi adulți și un copil sau doi adulți și doi copii - în cazul celor dintâi, pot fi mamă, tată, bunic, mătușă, unchi, prieteni, apropiați etc. Această ofertă nu definește conceptul de familie și nici nu manifestă o atitudine discriminatorie sau jignitoare la adresa familiei monoparentale.

Tratăm acest incident cu seriozitate, beneficiază de toată atenția noastră și vom regândi promoțiile de acest tip și modul în care le comunicăm. O asigurăm pe doamna Zdrobiș și, totodată, îi asigurăm pe toți clienții noștri că acest incident nedorit nu reprezintă viziunea și sistemul de valori culturale și sociale promovate de cinematograful nostru. Vă mulțumim!"


Ce a povestit femeia pe blogul său:

"Ajunsă la casă, am cerut un Pachet Family. Pentru cei care nu știu deja, Hollywood Multiplex are aceste două pachete dedicate familiilor cu unul sau doi copii. The catch is că trebuie să fie o mamă și un tată ca să se poată beneficia de această ofertă. Și să vedeți motivul halucinant pentru care nicio alt fel de familie nu poate beneficia de oferta lor: familia este formată din mamă, tată și unul sau doi copii…. Atât! Și nici măcar nu glumesc! Acesta a fost argumentul…

Eu, mamă singură de mulți, mulți ani, am încercat să o înduplec și să îi explic că și noi, deși nu există decât un adult în ecuație, tot familie ne numim. Că matematică simplă spune că: două bilete pentru copii și doar unul pentru un adult sunt mai ieftine decât două bilete pentru adulți și unul singur de copil…datorită prețului redus la biletele pentru copiii sub 12 ani. Oricâte argumente aduceam eu, doamna de la bilete a rămas fermă pe poziții – nu se poate!

Nici supervizoarea, sau cine era cealaltă angajată care a intervenit, nu s-a lăsat înduplecată de explicațiile mele. Replica ei a fost de milioane: Doamnă, nu înțelegeți că nu există familii cu un singur adult? Familia are doi adulți și unul sau doi copii…sau, în cazuri mai rare, mai mult de doi…. 

Nu pot să vă explic cât de tare m-au rănit vorbele ei. În primul rând pentru că familia mea – da, o numesc famile indiferent de ce va spune constituția – este una mișto, așa, schioapă de un al doilea părinte cum este ea. Suntem uniți, avem grijă unii de alții, ne iubim și ne respectăm. Locuim împreună sub același acoperiș, ne gospodărim împreună, avem buget comun și împărțim aceleași lucruri. Ba mai mult, avem o legătură de sânge și niște documente care atestă faptul că suntem rude. Nu asta ar trebui să definească, până la urmă, termenul de familie?", a scris Raluca Zdrobiș.

Imaginea cu promoția Pachetelor Family confirmă că se califică doar familiile cu doi adulți.

UPDATE Luni, Hollywood Multiplex a anunțat că lansează „o nouă gamă de pachete Family Inspired by Raluca”, care „conține trei tipuri de pachete, iar unul dintre ele este conceput special pentru a răspunde nevoilor familiilor monoparentale și grupurilor ce includ un singur adult”.

Care este gama de pachete Family Inspired by Raluca:
  • Family: un adult + un copil; un adult + doi copii sub 12 ani
  • Family L: doi adulți + un copil sub 12 ani
  • Family XL: doi adulți + doi copii sub 12 ani
"Mă bucur că mesajul meu a fost auzit și nu a rămas fără răspuns. Faptul că Hollywood Multiplex a înțeles cu adevărat problema și a reușit într-un timp atât de scurt să se mobilizeze și să modifice oferta mi se pare extraordinar.  Chiar dacă poate părea un pas mic acum, este un pas care anunță o schimbare, în primul rând de mentalitate, în ceea ce privește familia monoparentală. Un pas spre normalitate!", spune Raluca Zdrobiș, blogger @ beautybyjules.ro, citată într-un comunicat al Hollywood Multiplex.

















9569 vizualizari

  • -20 (132 voturi)    
    marketing (Duminică, 6 mai 2018, 14:00)

    itaca [utilizator]

    Promotia era clara pt doi adulti ...restu e deja reclama la blog si o da in propaganda si victimizare. Angajatele au reguli si ele....
    • +26 (72 voturi)    
      Slujba (Duminică, 6 mai 2018, 16:14)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      Vezi ca pierzi slujba... nu, nu ma refer la munca! Ma refer la spalarea creierului cu cantari si lumanari.
      • -4 (12 voturi)    
        hai ca puteti mai mult (Luni, 7 mai 2018, 16:45)

        AndJorj [utilizator] i-a raspuns lui imi_pasa_de_romania

        slaba facatura asta, ca reactie la anuntul referendumului.
    • +15 (39 voturi)    
      Daca doi negri mititei (Duminică, 6 mai 2018, 17:33)

      tarantella [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      Plus doi copilasi blonzi se prezentau la ghiseu, indeplineau clar conditiile: doi adulti plus 1-2 copii.. Aici v-a adus spalatura de creier, nu mai ganditi cu capul vostru. Doar repetati ca papagalii ce auziti pe ici, pe colo.
    • +7 (41 voturi)    
      Dupa ce reguli de marketing? (Duminică, 6 mai 2018, 18:22)

      Coco Whistle [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      Lol, prostie mai mare nu am auzit, sau poate e promotie gindita in facultatile particulare din Romania. pe romaneste, ti se vind 4 conserve de peste la un pret promotional dar cu obligatia sa fie mincate de 4 persoane diferite si asta neaparat de 2 adulti in cazul de fata de sexe diferite si 2 copii eventual dovedind cu acte ca au acelasi nume de familie. Acum care e virsta pe care trebuie sa o aiba fiecare? Ar trebui campania promotionala sa specifice f clar...lol cind totul e f simplu..uite aici formulare : pachetul este adresat grupurilor incluzind maximum 2 adulti si max 2 copii. Etc...prostia incepe sa creeze monstri si delir in presa.
      • -7 (23 voturi)    
        Kar Max (Duminică, 6 mai 2018, 19:56)

        iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        Cand pui max max asa cum ai pus rezulta ca tu esti un grup format dintr-o singura persoana. Am indoiala insa cu adultul.
      • +5 (19 voturi)    
        Incredibil (Duminică, 6 mai 2018, 22:20)

        JohnR [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

        E ca si cand nu ai putea comanda 2 meniuri la restaurant pe motiv ca esti singur. Ce cretinitate...
        Pachetul trebuie intr-adevar sa se refere la maxim si asa are sens.
        • 0 (2 voturi)    
          Doua meniuri (Luni, 7 mai 2018, 7:57)

          iPig Pro [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          De adult sau de copil?
        • +6 (10 voturi)    
          ba da (Luni, 7 mai 2018, 9:34)

          noi2013 [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

          Poti sa le comanzi, dar trebuie sa le si platesti. ideea pachetului este sa vinzi 2 bilete de adult, nu maxim sau minim....Daca doamna lua pachetul asa cum era nu-i refuza nimeni nimic
    • +2 (20 voturi)    
      daca (Luni, 7 mai 2018, 7:54)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      faci reclama pentru 2 adulti zici ceva de genul "... pentru tine si prietenul/prietena ta..." nu pronunti cuvantul familie. Mai foloseste-ti si creierul la gandit.
      • +1 (15 voturi)    
        se pare ca tu nu-l folosesti (Luni, 7 mai 2018, 15:45)

        omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        "În cazul pachetului Family, oferta este valabilă pentru doi adulți și un copil sau doi adulți și doi copii - în cazul celor dintâi, pot fi mamă, tată, bunic, mătușă, unchi, prieteni, apropiați etc. Această ofertă nu definește conceptul de familie..."

        Restul e cancan pentru spalati pe creier si frustrati.
        • 0 (10 voturi)    
          Haha (Luni, 7 mai 2018, 16:33)

          sorin27 [utilizator] i-a raspuns lui omul.rau

          Au dat-o la intors dupa ce a iesit scandal. Pana acum o tineau pe a lor ca familia monoparentala nu e familie.
    • +2 (26 voturi)    
      Itaca are dreptate (Luni, 7 mai 2018, 9:31)

      moka [utilizator] i-a raspuns lui itaca

      Nu e vorba de nicio discriminare.
      Auzi la autoare: "The catch is ca trebuie sa fii mama+tata...". Nimic mai fals. Poti sa te duci mama+tata+ unu/doi copii, 2 mame impreuna cu unul sau 2 copii, mama+bunica+copii, etc.
      Sigur, anagajata cinematografului o fi explicat in doi peri pachetul, dar asta este o alta poveste.
      • +4 (12 voturi)    
        angajata a explicat (Luni, 7 mai 2018, 12:39)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui moka

        asa cum I s-a explicat sa explice
  • +64 (88 voturi)    
    Las' că se schimbă constituția (Duminică, 6 mai 2018, 14:03)

    nick24 [utilizator]

    Și familia tradițională va fi obligatoriu din 3: bunicu, nepoata și biemvieul
    • +26 (30 voturi)    
      ! (Duminică, 6 mai 2018, 14:57)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui nick24

      fara ITP.
  • +16 (64 voturi)    
    Da (Duminică, 6 mai 2018, 14:11)

    mitg [utilizator]

    Ii recomand doamnei sa se mute, ca la cati prosti sunt in tara asta, nu ne vom face in veci bine.

    Cretini care gandesc ca marile vanzatoare de bilete de la cinematograf sunt cu milioanele, iar rodul "eruditiilor" lor se reflecta in politica si societatea mai larga care adopta acelasi discurs.
    • +9 (13 voturi)    
      Exact (Duminică, 6 mai 2018, 22:21)

      JohnR [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Si sa se gandeasca peste 20 de ani daca sa revina. Brucan a fost optimist. Eu dau 20 de ani de acuma.
      • +5 (5 voturi)    
        Brucan stia ce a distrul el si ai lui (Luni, 7 mai 2018, 9:02)

        Hans Metter [utilizator] i-a raspuns lui JohnR

        nu a luat in calcul ca si cei care vor urma vor "construi" atat de putin, ba mai mult vor distruge si ei la randul lor.
  • +17 (41 voturi)    
    CPM sau CPF (Duminică, 6 mai 2018, 14:15)

    Casargoz [utilizator]

    Pai respecta viitoarea constitutie ... nu e familie...
    Conform coalitiei pentru familie
    • -11 (63 voturi)    
      Nici o legătură (Duminică, 6 mai 2018, 14:33)

      George Soros [utilizator] i-a raspuns lui Casargoz

      Constituția se referă la căsătorie, nu la familie. Familia e definită în Codul civil și potrivit acestuia o mamă și cei doi copii sunt și vor fi întotdeauna o familie. Afară de asta, există o mulțime de tipuri de familie. Demersul CpF se referă la căsătorie, nu la familie. Căsătoria este una, familia altceva.
      • +19 (31 voturi)    
        Constitutia Romaniei (Duminică, 6 mai 2018, 18:18)

        ptzw [utilizator] i-a raspuns lui George Soros

        Art. 48 – Familia
        (1) Familia se întemeiază pe căsătoria liber consimţită între soţi, pe egalitatea acestora şi pe dreptul şi îndatorirea părinţilor de a asigura creşterea, educaţia şi instruirea copiilor.
        • +6 (12 voturi)    
          pai exact asta e articolul pe care (Luni, 7 mai 2018, 12:42)

          natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui ptzw

          CpF vrea sa il schimbe !

          Ei vor familie=barbat+femeie, deci o mama singura NU VA MAI FI FAMILIE !!!!
      • +10 (14 voturi)    
        demersul CpF este o aberatie (Luni, 7 mai 2018, 9:06)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui George Soros

        o aberatie atat de mare, incat nici cei care ii sustin nu-si pot imagina cat de imbecila este propunerea lor.
        este si cazul tau. in primul rand ca nu stii ce scrie in Constitutie si ce vor ei sa modifice (ti-a raspuns deja cineva mai sus), in al doilea rand ca nu intelegi implicatiile modificarii legii fundamentale asupra celorlate legi, in speta codul civil.
  • +17 (45 voturi)    
    N-au mai avut rabdare (Duminică, 6 mai 2018, 14:30)

    banel [utilizator]

    Si deja au aplicat modificarea Constitutiei.
    • -11 (43 voturi)    
      esti pe langa (Duminică, 6 mai 2018, 16:10)

      martel55 [utilizator] i-a raspuns lui banel

      dar, nah, se evde ca esti propagandist care scrie la comanda, modificarea Constitutiei se refera la casatorie, nici vorba sa interzica familia monoparentala cum incerci sa insinuezi si sa dezinformezi...iar aici e vorba de o simplamoferta comerciala, restul e manipulare soroista
      • +6 (14 voturi)    
        inainte (Luni, 7 mai 2018, 8:03)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        sa te exprimi, verifca-ti informatiile.
        guru pesedacilor ca si la coalitia familistilor s-au referit si se refera numai la familie.
        Referendumul propus de pablito dragnea este pentru redefinirea definitiei din Constitutie a familiei, ca fiind uniunea doar a uni barbat cu o femeie, in loc de soti.
        Mai citeste si Constitutia.
        Dezinformarea iti apartine.
      • +12 (14 voturi)    
        se putea intampla oricarei mame venea fara sot (Luni, 7 mai 2018, 9:36)

        premierul grivco [utilizator] i-a raspuns lui martel55

        nu are legatura cu situatie matrimoniala a mamei.
        se putea intampla si unei mame care avea sotul in delegatie sau la meci si venea singura cu copiii
        • +1 (11 voturi)    
          diversiune totala (Luni, 7 mai 2018, 17:54)

          omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui premierul grivco

          1 Se putea intampla si unor proaspat casatoriti sau unora care isi lasau copiii acasa si voiau neaparat family pack.

          Nu indeplinesti conditiile din promotie nu ai pret de promotie. Ce e rau aici?

          2. Preturile family pack renteaza doar daca sunt 2 adulti si 1-2 copii. In orice alta combinatie iesi in castig cu preturi individuale. In plus nimeni nu te impiedica sa platesti mai mult cumparand family pack.

          PS: Daca era o vorba de o femeie singura fara bani si cu multi copiii care voia sa intre la un film mai intelegem. Dar aici e vorba doar de o activista ordinara care a cautat special scandalul ca sa-si fac publicitate la blog. Scarba!
  • +12 (56 voturi)    
    Codul Civil (Duminică, 6 mai 2018, 14:30)

    George Soros [utilizator]

    1. Potrivit Codului civil, o mamă cu doi copii reprezintă o familie. Gestul comerciantului este discriminatoriu, este penal.

    2. Site-ul ăsta e așa de bine făcut, că după ce mă pune să mă loghez cu emailul ca să pot comenta, îmi mai cere o dată emailul și mă întreabă care este subiectul? Care să fie subiectul, măi deșteptule care ai făcut site-ul?
    • +10 (50 voturi)    
      de ce discriminatoriu? (Duminică, 6 mai 2018, 15:48)

      freejack [utilizator] i-a raspuns lui George Soros

      oferta este clara, 2 adulti.
      http://www.hmultiplex.ro/promotie/family
      este un pachet promotional clar. daca nu scria 2 adulti, ci doar familie atunci se putea comenta. pentru ca s-a ivit acesta problema, ofertantul poate sa faca precizari si sa vina cu completari. este decizia lui.
      • +1 (17 voturi)    
        Scrie family (Luni, 7 mai 2018, 8:55)

        tordz [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        se vorbeste de familie si copii.
        • +5 (9 voturi)    
          si totusi (Luni, 7 mai 2018, 12:36)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui tordz

          ar trebui sa va uitati la reclama.
          In reclama scrie clar 2 adulti plus unul/doi copii.
          Vina apartine in exclusivitate promoterului care, mai ales fiind vorba de un caz izolat care nu ar fi constituit un exces (sa zicem un parinte cu 4 copii) ca nr. de persoane, putea sa elibereze tichetele de intrare.
          E o zicala. A vrut sa fie mai catolica decat Papa de la Roma.
          Vorba cuiva, sotul era in delegatie, ce o interesa pe casiera?
      • +7 (15 voturi)    
        formularea este gresita (Luni, 7 mai 2018, 9:13)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui freejack

        scrie atat familie, cat si 2 adulti.

        cum unele familii nu sunt compuse din doi adulti si in majoritatea cazurilor e o poveste trista in spate, cine a gandit pachetul "family" ar trebui sa isi ceara scuze in genunchi in fata unei mame singure cu 2 copii care nu vor intelege de ce la cinematograf nu sunt tratati ca o familie. mama ca mama, dar copiii?...

        si aia de la casierie sunt niste imbecili care ar trebui concediati fara discutii. femeia era dispusa sa plateasca pretul pentru 4 persoane, desi erau 3.. deci nu era nici o paguba pentru cinematograf.
    • +1 (19 voturi)    
      Site-ul e ok. (Duminică, 6 mai 2018, 18:05)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui George Soros

      E functional chiar si cu adblock running, simplu si nu cere multe de la sistemul tau. Da un refresh la pagina dupa ce te loghezi si nu-ti mai cere nimeni nimic.
    • -3 (13 voturi)    
      Zici tu? (Duminică, 6 mai 2018, 22:11)

      Pac-pac [utilizator] i-a raspuns lui George Soros

      Se vede ca ai facut facultatea la Spiru Haret, nu?
  • +8 (58 voturi)    
    Principiu corect, abordare gresita (Duminică, 6 mai 2018, 14:38)

    Astronautul [utilizator]

    Desi principial ii dau dreptate, prin felul in care a abordat tot acest subiect mi se pare ca mai mult rau face acestei cauze!

    Vrea sa lupte pentru niste principii corecte, si s-a gandit sa le demonstreze ducandu-se la Mall si sa prezinte lumii ce nedreptate i se face ei. Face din tantar-armasar.

    Se vede clar pe pliant care sunt regulile lor in definrea "Family Pack"... ai si poze pe care le intelege si un copil. Ca nu e ok si ca nu esti de acord cu asta, e alta treaba si e vorba de principiu, dar sa reclami ca functionarele acelea ti-au facut o nedereptate e aberant. Ele doar au respectat un regulament, cum si tu respecti un regulament la munca. Nu aveau cum sa se abata de la regulile promotiei... E o decizie comerciala.

    Desi sunt de acord ca si ei sunt o familie, prin felul in care a abordat problema mai mult reusesti sa irite incercand sa se victimizeze. Pacat...
    • +9 (39 voturi)    
      Principiu corect; abordare CORECTA! (Duminică, 6 mai 2018, 21:53)

      _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      Tara asta pute de cata intolerantata poate sa existe in ea.
      Singura speranta e sa protestezi _de_fiecare_data_.
      Nu e ca si cum mama respectiva ar fi incercat sa abuzeze de niste reguli. In fod putea sa spuna a sotul ei si-a luat azi costumul invizibil. E o chestiune de bun simt aici si orice om normal ar intelege asta. Angajatii aia ar fi trebuit sa recurga la bun smt daca situatia e una "nemai-intalnita" si sa-si protesteze inmpotriva sefilor lor daca af fi fost instruiti altfel. Oricare doi aulti si doi copii indiferent de varsta si sex, se au dreptul sa se intituleze "o familie" cand au de gand sa vada un film. Dca sotia s-ar dce cu soacra si copii ar inca o familie. Famile ar fi si doi colegi de scoala cu malele lor daca ele vor sa se intituleze asa in fata ghiseului.
      Altfel maine vor fi respnsi altii pe motiv ca "tigani/negrii/ungurii/lesbienele n-au voie sa fie familii si sa petreaca cu copiii"
      Intamplarea asta imi aduce aminte de una de acum vreo douazeci de ani cand, a trebuit sa petrec impreuna cu sotia cateva ore in parc cu nepotica noastra de 2 ani la acea vreme. Si faptul ca ambii suntem blonzi cu ochi albastri iar nepotica bruneta atragea privirile _tuturor_ si nimeni nu-si putea ascunde stupoarea: "Oare asta e asa prost si sa nu-si da seama ca ala nu e coplul lui?" Oare ne-ar fi primit la cinema?
      Romania nu a evoluat deloc in douazeci de ani!
      • -3 (39 voturi)    
        Confunzi (Luni, 7 mai 2018, 0:18)

        Astronautul [utilizator] i-a raspuns lui _tudor_

        Aici este o problema comerciala... Cinematograful are oferta pt 2 adulti + 1 sau 2 copii. Evident, ca vor sa scoata mai multi bani..e un calcul simplu de tarifare.

        Au denumit "Family" pt ca cel mai probabil 2 adulti cu 1/2 copii vor veni ca familie, insa ei accepta pe oricare 2 adulti. E doar o denumire de marketing. Cu siguranta minim 90% dintre cazuri se incadreaza la familii.

        Acum ce facem... daca vine o familie cu 3 copii, face reclamatie ca nu e o oferta si pentru ei? Ca si ei sunt discriminati.

        Pe scurt... E o abordare de frustrata.
        • +3 (21 voturi)    
          neuronul singuratic (Luni, 7 mai 2018, 9:21)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

          1. pretul era pe pachet. o mama cu doi copii plateste mai mult decat o familie "traditionala". matematica de clasa a 2-a.
          2. frustrarea este un sentiment provenit dintr-o actiune externa, pe care nu o poti controla (citeste in dex - a frustra). "o abordare de frustrata" este o expresie imbecila.
          3. frustrarea e temporara, imbecilitatea permenanta.
        • +2 (14 voturi)    
          matematica. (Luni, 7 mai 2018, 12:21)

          _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

          Daca pacheteul e definit pentru o familie de 2 adulti si 2 copii atunci familia cu 2 adulti si 5 copii ar trebui sa cumpere un pachet "familial" si inca 3 bilete pentru un copil (sau doua pachete familiare dupa cum e mai ieftin).
          Daca era o mama cu 3 copii putea ca unul dintre copii sa folosesasca biletul "de adult"...
          E asa de simplu...
          Sunt chestuni de bun simt. Bunul simt se invata... La noi se invata doar intoleranta: Esti diferit-> Nu esti acceptat.
    • +4 (14 voturi)    
      Hmmm... (Luni, 7 mai 2018, 9:27)

      barny [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      "dar sa reclami ca functionarele acelea ti-au facut o nedereptate e aberant."
      Serios ? Pai uitece i-au raspuns functionarele:

      Doamnă, nu înțelegeți că nu există familii cu un singur adult? Familia are doi adulți și unul sau doi copii…sau, în cazuri mai rare, mai mult de doi…
  • +7 (35 voturi)    
    mai nou (Duminică, 6 mai 2018, 14:42)

    torna_fratre [utilizator]

    casieritele si taietoaarele de bilete sunt pe post de cenzori constitutionali?
    va dati seama?ramane dorneanu somer...
    ARTICOLUL 16
    Egalitatea în drepturi
    (1) Cetăţenii sunt egali în faţa legii şi a autorităţilor publice, fără privilegii şi fără discriminări.

    ei dornene(dorm-ene)?ia iesi si spune-ne ca de fapt este constitutional sa fii refuzat pe principiul ca daca masculul nu este prezent nu se cheama familie.
    iar viitoarea modificare va stipula ca in conditia daca familia are mascul nu se va numi familie daca masculul o are mai mare decat dragnea.
    oligofreni la tot pasul.
  • +2 (62 voturi)    
    Mda (Duminică, 6 mai 2018, 14:45)

    Alex1512 [utilizator]

    Aia de la cinema au o oferta pentru 2 adulti si unul sau doi copii, denumita in mod nefericit pentru acest caz pachet family. Doamna a incercat sa cumpere bilete mai ieftine si nu i-a reusit, iar acum este suparata. Asta este tot, e vorba de o mica ciupeala. Adica ea a incercat sa modifica oferta de pret a unui particular pentru ca din punctul ei de vedere o discrimineaza (si e ofensator desigur).
    • +7 (31 voturi)    
      ... (Duminică, 6 mai 2018, 20:36)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

      Scuze, dar e in mod evident ca nu orice doi adulti pot beneficia. Adica daca se duc bunicii cu nepotii le pot tranti ca nu e bine, daca se duce mama si bunica iar nu e bine.
      Deci aberant.
      Si da, sunt oferte din astea, exemplu fiind chestia aia cu experimente pentru copii , unde am mers cu o prietena si copilul ei - oferta 2 adulti + 2 copii. Fara vreun nume bombastic.
      Nu mai zic ca de obicei nu merg ambii parinti la filme de desene animate, mai degraba merg 2 mamici prietene + copiii.
      • -1 (23 voturi)    
        erau trei (Duminică, 6 mai 2018, 23:53)

        Marcel-Dinu [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Erau trei persoane asa ca era avantajul firmei sa incaseze pentru trei ce ar fi luat pentru patru.
        Dar era o familie mai netraditionala,vorba reclamei,nu se incadra in tiparele de gindire ale duamnelor de la ghiseu. Iar purtatorii de vorbe ai Hollywood Multiplex au dovedit ca au master in vorbe goale.
    • +2 (10 voturi)    
      totul e o diversiune ordinara (Luni, 7 mai 2018, 17:22)

      c1 [utilizator] i-a raspuns lui Alex1512

      FAPTE:

      1 adult si 2 copii e mai ieftin decat family pack-ul cu 2 copii.

      http://www.hmultiplex.ro/pret-bilete/

      In plus toti cei fara copii, care lasa acasa copii acasa sau vin cu 3 copiii sau mai multi nu sunt familii pentru ca nu intra pe promotie! Sunt discriminati! Ce oroare!
  • +13 (45 voturi)    
    Evul mediu (Duminică, 6 mai 2018, 14:54)

    florinos [utilizator]

    Când te gândești ca în unele tari se discută despre proiecte cum sa colonizeze planeta Marte iar noi manipulați de ultrareligiosi și de politicieni încă mai discutăm dacă o familie este reprezentată doar de ambii părinti sau pot fi înlocuiți de un tutore, bunic sau altă rudă.

    Cei care cred că familia reprezintă doar mama, tata și copilul probabil sunt cei care au protestat la Patriarhie împotriva Cardului de sănătate sau cei care cred că ora de sexualitate te va face să fii gay.
  • +4 (28 voturi)    
    pai nu asa au zis pochii? (Duminică, 6 mai 2018, 15:02)

    natbl73 [utilizator]

    Un barbat de sex masculin plus o femeie de sex feminin plus eventual copii, aia e familie
    Restul, bunici, veri, unchi, matushi, fac dem

    Daca venea la brat cu "omul de la gaze", era familie model
  • -6 (48 voturi)    
    no tricks in this town... (Duminică, 6 mai 2018, 15:21)

    demaGOGU [utilizator]

    ...madama trebuia sa prezinte doua bucati adulti la casa - 2 mame, 2 tati, nu importa distributia! - ptr a beneficia de tariful discriminator - vis a vis de persoanele singure - ptr 'familie'

    nu a fost capabila sa faca asta, cumpara biletul single si ne scuteste de victimizari patetice.
    • +13 (31 voturi)    
      ?? (Duminică, 6 mai 2018, 20:37)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Si de ce ii zic FAMILY. De ce nu ii zic "grup" sau ceva mai permisiv?!
  • -10 (48 voturi)    
    nu inteleg (Duminică, 6 mai 2018, 16:08)

    martel55 [utilizator]

    ce se ofuscheaza atat si face pe vicitma, si mai mult, toata presa de bon ton (adica prea progresista) se trezeste sa ii acorde spatii....nu e nici o discirminare, aia e o oferta comerciala pentru familii formate din 2 parinti + copii, nu e nimeni vinovat ca ea are ghinionul sa fi ramas singurul aprinte in familie, in loc sa se smiorcaie atata pe motive inventate si sa incerce sa manipuleze lumea pentru o banala oferta comerciala, mai bine si-ar fi laut bilete si gata balciul....ce treaba are ea cu politica comerciala a agentului economic si de unde pana unde se simte discriminata ca nu se incadreaza la o oferta comerciala? asa, suntem multi care ar trebui sa ne simtim discirminati ca sunt oferte comerciale doar pentru studenti, sau doar pentur pensionari sau pe alte criterri....
    • -7 (27 voturi)    
      Corect (Duminică, 6 mai 2018, 19:43)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      Dacă voia să beneficieze de ofertă, trebuia să sune un prieten/prietenă să vină cu ea la film, pe post de soț pentru 2 ore.
      • +6 (6 voturi)    
        daca (Luni, 7 mai 2018, 12:40)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        venea cu amantul, era ok?
        Din nefericire, unii adepti ai familiei traditionale nu ar fi putut avea acces. Spre exemplu tataie dragnea cu nepotica Irina.
        • +1 (5 voturi)    
          ba ar fi avut acces (Marţi, 8 mai 2018, 7:51)

          Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          il luau cu ei pa nepotu' nahir, ala cu sindrom down, sa iasa si el in lume, ca are deja bataturi in palma...
    • +6 (6 voturi)    
      de unde (Luni, 7 mai 2018, 12:39)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui martel55

      stii ca sotul nu era in delegatie.
      Sau poate era la buda in momentul achizitiei tichetelor de acces la film.
      In fond nu depasea nr. de persoane.
  • -2 (60 voturi)    
    Hollywood Multiplex (Duminică, 6 mai 2018, 16:12)

    radustore1985 [utilizator]

    Scrie foarte clar in pliant ca este o campanie care se adresaza familiilor alcatuite din doi adulti si unul sau doi copii. Nu scrie nicaieri ca adulti trebuie sa fie de acelasi sex, casatoriti sau nu, deci postarea doamnei reprezinta mai degraba o posibila frustrare, iar presa dorește sa o exploateze intr-o directie politica.
    • +3 (9 voturi)    
      deci, (Luni, 7 mai 2018, 12:42)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui radustore1985

      femeia respectiva trebuia sa-si reprime dorinta de a oferi un film celor doi copii ai ei? Si asta pentru o publicitate prost facuta, iar tu visezi "dezbateri" politice.
    • +3 (3 voturi)    
      te-ai prins (Luni, 7 mai 2018, 12:53)

      natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui radustore1985

      astia vor sa scoata H Multiplex din Parlament...
  • +15 (49 voturi)    
    Prostie pentru prosti (Duminică, 6 mai 2018, 17:02)

    Gojifruit [utilizator]

    Promotia este gandita ca sa iti dea o reducere pentru un numar minim de bilete cumparate. Atat.
    Daca nu cumperi macar doua bilete de adulti si unul de copii, nu merita pentru ei sa ofere resucerea. Care e discriminarea?
    Este ca si fum primesti un tricou la un bax de bere. Si vii si strigi “discriminare” , eu nu pot sa beau un bax intreg!! Sa-mi dea tricoul pentru doar doua sticle de bere, ca nu suntem toti alcoolici pe aici!! Huo!!
    • +1 (11 voturi)    
      zici bine dar n-ai cui sa explici (Luni, 7 mai 2018, 16:22)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui Gojifruit

      ca bubuie de prostie prin comentariile de aici

      1. Pe Hollywood Multiplex ii doare undeva de definitia familiei. Pe ei in intereseaza sa vina lumea la cinematograf si sa le ia banii. Pentru asta ei ofera si niste promotii mai mult sau mai putin gandite (treaba celor de la marketing).

      2. O ametita se crede discriminata pentru ca ea nu se incadreaza in conditiile de promotie. Si face scandal. Si prostii sar in apararea ei incapabili sa analizeze situatia, contextul.
  • +6 (42 voturi)    
    Hollywood Multiplex (Duminică, 6 mai 2018, 17:26)

    TepesVodadinCarpati [utilizator]

    Hollywood Multiplex e din ce in ce mai penibil, la regulament nu trece nimeni de fatucele de la casierie chiar daca esti cu un copil si sotia langa tine ti se cere carnetul de elev ca dovada ca e elev....pai stimati regulatori de regulamente ce ar putea fi un copil in Romania asa la o varsta de 13 ani? Ca scoala e obligatorie in Romania. Acum inteleg zelul la casierie, dar ce ar fi sa mai modernizati si voi salile de cinema sa nu mai miroasa a mucegai si mocheta nespalata (sala nr.4) ? Cam miroase a faliment...zic si eu...☺️
    • +5 (15 voturi)    
      mda (Luni, 7 mai 2018, 8:44)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui TepesVodadinCarpati

      Daca e oferta de grup non-exclusiva da-i alt nume si cu asta basta. Daca ei insisi i-au zis FAMILY nu vad de ce toata lumea e asa sigura ca putea beneficia de ea impreuna cu alt adult cat timp ei nu vand bilete daca nu ai carnet de elev!Degeaba li se ia apararea pe aici, sunt cu nasul pe sus de la casiera la asa-zisii sefuleti.
  • +8 (38 voturi)    
    Să nu căutăm scandal unde nu e (Duminică, 6 mai 2018, 17:51)

    strutul [utilizator]

    Într-adevăr cuvântul "familie" în pachet e cum spune doamna, dar în descrierea pachetelor se specifica: 2 adulți + 1 copil (sau 2 copii). Și inclin sa cred că dacă se prezintă 2 doamne cu 2 copii puteau achiziționa pachetul respectiv. O întrebare: cum ar fost taxată? Evident pachetul 1 adult + 2 copii nu există în sistem. Desigur și sunt firme și angajați și intuiesc un potențial scandal, și proactiv, puteau să îi facă o ofertă pe loc.
    • +4 (10 voturi)    
      imposibil (Luni, 7 mai 2018, 12:46)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      ca doua doamne cu doi copii sa obtina biletele.
      Ar fi banuite de lesbianism si cum la noi nu e legiferata casatoria intre homosexuali, nu le-ar fi dat voie.
      In plus, casiera ar fi aratat pozele reclamei din care reiese clar ca e vorba de doi adulti de sexe opuse. Ce, vrei sa se supere dragnea?
  • -16 (38 voturi)    
    Smash the Patriarchy (Duminică, 6 mai 2018, 18:12)

    Setalcott [utilizator]

    Dupa modelul Facebook, se impune:
    -scuze abjecte din partea acestui stabiliment pentru ca a avut ideea sa isi aplice propriile reguli.
    -concedierea angajatei care a aplicat regulile
    -inchiderea lui pentru o zi in care tot personalul sa fie supus la sesiuni de sensitivity training.

    https://www.youtube.com/watch?v=Jbx_KkzBSnw
  • +11 (23 voturi)    
    Acuma asta-i, o sa sara in sus habotnicii : (Duminică, 6 mai 2018, 18:37)

    Susufler0 [utilizator]

    In acceptiunea Multiflex-ului asta "familia" pate fi formata si din doi adulti de acelasi sex, musai insa sa aiba cu ei unu sau doi copii !

    PS. Care-i problema ?
  • +7 (17 voturi)    
    Nu e clar (Duminică, 6 mai 2018, 18:53)

    ber [utilizator]

    Situata descrisa nu e clara. Vorba unui jurist celebru, care a ajuns si ministru, TREBUIE DE VAZUT daca
    pachetul include obligatoriu un numar de bilete. Daca doamna a cerut 2 bilete copii si un bilet adult, atunci
    Multiflexul are dreptate. Daca doamna era gata sa plateasca 2 bilete adult si intra un singur adult atunci doamna are dreptate. Deci TREBUIE de VAZUT!
    • +4 (4 voturi)    
      si daca (Luni, 7 mai 2018, 12:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ber

      doamna cerea, sa zicem, pachetul 3D cu doi copii, cine avea dreptate?
  • +4 (12 voturi)    
    Solutie simpla... (Duminică, 6 mai 2018, 19:06)

    pinguinu [utilizator]

    Doamna cu pricina putea gasi o solutie simpla ca sa-si procure bilete mai ieftine pt ea si copilasii ei la filmul respectiv: gasea un domn/barbat singur ca statea la coada la bilete si ii propunea sa fie "sotul" ei pt 1 min, atat cat dureaza sa isi cumpere "familiei" lor "ad-hoc" bilete mai ieftine la film! Simplu, asa-i?

    E chiar asa de greu?! :)

    Ca nu cred ca le cere buletinul la caseria cinematografului, de parca ar intra la politie sau puscarie.... si trebuie sa fie toti pe acelasi nume! :)

    Mie mi-a venit ideea asta in secunda doi dupa ce am citit introducerea la articol! :D
  • -2 (34 voturi)    
    Face scandal ca nu au lasat-o sa platesca mai mult (Duminică, 6 mai 2018, 20:29)

    Nahgfa [utilizator]

    Am calculat cat ar fi fost pretul normal de intrare pt. un adult si inca 2 bilete pt. copii si iese mai mic decat pretul pachetului “family cu 2 copii” asa cum doamna are 2 copii si la care se incadra.

    Deci care e problema de fond a doamnei? Ca nu au lasat-o sa platesca mai mult pt. pachetul family pt. ca iesea mai ieftin cu bilele individuale pt. ea si copii ei?

    Pai asta nu e discriminare e chiar definitia practicii comerciale corecte. Daca o lasau sa intre cu pachetul family era practica comerciala incorecta si chiar inselaciune si reclama mincinoasa ca de fapt pt. cazul ei nu era nicio reducere ci platea mai mult prin pachetul family.

    Intrati pe site si vedeti preturile individuale si pachetul.
    • 0 (18 voturi)    
      buna observatie! (Luni, 7 mai 2018, 9:12)

      Bolovanul [utilizator] i-a raspuns lui Nahgfa

      NU inteleg de ce te-au acoperit cu minusuri!

      Citez:

      "Am calculat cat ar fi fost pretul normal de intrare pt. un adult si inca 2 bilete pt. copii si iese mai mic decat pretul pachetului “family cu 2 copii” asa cum doamna are 2 copii si la care se incadra. "

      INseama ca pe undeva sunt niste activisti.
    • +2 (14 voturi)    
      Nu vezi padurea de copaci (Luni, 7 mai 2018, 11:35)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui Nahgfa

      e vorba ca a fost jignita, i-au zis ca ea cu 2 copii nu sunt o familie.
    • +1 (9 voturi)    
      uau (Luni, 7 mai 2018, 17:03)

      omul.rau [utilizator] i-a raspuns lui Nahgfa

      Cati idioti ti-au dat minus ca ai spus adevarul: 1 adult + 2 copii costa mai putin decat family pack

      http://www.hmultiplex.ro/pret-bilete/

      Rusine HN pentru aceasta "stire"!
  • -1 (25 voturi)    
    Intreb si eu (Duminică, 6 mai 2018, 22:14)

    Pac-pac [utilizator]

    De ce nu a adus cu ea certificatul de divort?
    Ce-mi plac blogarii astia care fac mii de euro de pe urma unor subiecte de 10 bani.
  • +14 (16 voturi)    
    Nu ma intereseaza, astea nu-s probleme importante (Duminică, 6 mai 2018, 22:38)

    2087 [utilizator]

    Avem probleme mult mai mari, de exemplu faptul ca 60% din romani nu voteaza, deschizand calea ticalosilor din PSD-ALDE, sa ne subjuge inca 4 ani.
  • +3 (31 voturi)    
    Nedumerire sincera !!! (Duminică, 6 mai 2018, 23:20)

    MihneaR [utilizator]

    Fara suparare, dar chiar nu am inteles care e problema doamnei...
    Trebuia sa ia un bilet pt adult si doua de copii. Chiar a specificat ca e mai ieftin decat pachetul Family...
    • -5 (27 voturi)    
      simplu (Luni, 7 mai 2018, 1:24)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui MihneaR

      Problema doamnei este ca este o adevarata doamna, care se respecta, dandu-si valoare.

      Deja esti misogin la calculul matematic, cerand si logica :D
  • +1 (27 voturi)    
    firma e acoperita (Duminică, 6 mai 2018, 23:37)

    andimi [utilizator]

    firma e acoperita, cel putin din pliant eu vad ca scrie clar 2 adulti. Ca l-au numit family e treaba lor, dar la precizari spune 2 adulti. A nu fi inteles gresit, un adult cu unul sau doi copii tot familie se numeste!
    • +1 (21 voturi)    
      firma nu e acoperita (Luni, 7 mai 2018, 9:16)

      barny [utilizator] i-a raspuns lui andimi

      pe pliant scrie family, ca scrie 2 adulti e irelevant.
      • -2 (16 voturi)    
        so? (Luni, 7 mai 2018, 14:09)

        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui barny

        daca scria pachetul MARTE, trebuia sa fie pentru martieni? Daca nu intelegi ideea de nume comercial si o dai in ad literam, zi-mi si mie link-ul din dex unde gasesti cuvantul family.

        In locul tau, as da in judecata si Metro, ca scrie cash and carry. Nenorocitii accepta si plata cu cardul.
        • 0 (10 voturi)    
          Aha... (Luni, 7 mai 2018, 19:31)

          barny [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

          atunci se daca scrie 2 adulti, poate e vorba de maimute adulte...

          Uite si linkul
          http://www.hmultiplex.ro/promotie/family

          Descopera pachetele family
          Cu pachetele speciale Family mergi cu toata FAMILIA la film, fara grija preturilor.
          • +1 (7 voturi)    
            asa, si? (Luni, 7 mai 2018, 20:42)

            Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui barny

            Pliiiz... nu o da pe bunica-ta la azil sau la tomberon. Flashnews: e tot FAMILIE.
            • -4 (6 voturi)    
              Asa si ce? (Marţi, 8 mai 2018, 18:15)

              barny [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

              Dormi in continuare.
  • +1 (45 voturi)    
    Hotnews? (Luni, 7 mai 2018, 0:11)

    Astronautul [utilizator]

    Aceasta stire ar trebui sa dispara de pe hotnews. E o publictate aberanta pentru un non-subiect.

    O frustrata o cauta cu lumanarea.
    • -1 (15 voturi)    
      EXACT (Luni, 7 mai 2018, 11:55)

      nscandal [utilizator] i-a raspuns lui Astronautul

      Astronautul - concis, scurt si la obiect. 100% corect.
  • +7 (39 voturi)    
    Asta e o mare prostie (Luni, 7 mai 2018, 1:10)

    Klaus_ [utilizator]

    Pe cuvantul meu ca eu n-o inteleg pe doamna cu pricina. De ce n-a putut sa cumpere un bilet de adult si doua bilete de copii daca era mai ieftin decat pachetul Family 2+2? Sau sa ia pachetul daca era mai avantajos si ramanea cu un scaun liber pe care sa-si puna poseta. Sau sa-si ia mama, prietena sau colegul de la servici, ca sa fie 4. Daca eu am 3 copii ar trebui sa ma frustrez si sa scriu pe blog ca n-au facut aia oferta si pt familia mea? Sau ala care are nevasta, un copil major si unul minor, el ce sa mai zica? Dar daca vor si socrii sa vina la film, ei nu-s din familie? E ca in filmele cu prosti, zau asa. Subiectul asta e doar o expresie de frustrare a unei persoane ce are nevoie disperata de atentie. Penibil!
    • -1 (23 voturi)    
      Bravo Klaus (Luni, 7 mai 2018, 10:01)

      nscandal [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      Asa este, "doamna" isi exhiba frustrarea. De cind promotiile comerciale sint institutii abilitate sa defineasca notiunea de familie? Dar tatal singur este o familie? Daca nu, este discriminat. Dar 2 copii singuri sint o familie? Nu? De ce nu? Unde scrie ca pentru a fi o familie, trebuie neaparat sa existe un adult? "Doamna" are nevoie de atentie si iata ca o are. Se pare ca avem si explicatia motivului pentru care dinsa este monoparentala, ca sa zic asa. Pai dupa "logica" ei, toate familiile cu peste 4 membri ar trebui sa se simta discriminate la cinematograful respectiv. Ehei, politically correctness-ul, ipocrizia si tupeul desantat fac ravagii in Romania si nasc monstri.
      • +2 (20 voturi)    
        O mama cu 2 copii este jignita (Luni, 7 mai 2018, 11:32)

        sanex [utilizator] i-a raspuns lui nscandal

        si gigeii de pe net zic ca tot ea e cea cu tupeu !!! Doamna are dreptate sa nu accepte toate rahaturile functionarilor de la cinema care cred ei ca o mama cu 2 copii nu reprezinta o familie.
        • -1 (15 voturi)    
          Iti scapa esentialul (Luni, 7 mai 2018, 12:16)

          nscandal [utilizator] i-a raspuns lui sanex

          Nu este inclusa in promotie, doar atit au dreptul functionarii sa decida, ei nu decid daca o mama cu 2 copii reprezinta o familie, gicule! Plus mahalageala de si pentru 2 lei in plus sau in minus in locul si cu persoanele nepotrivite. Dar astea sint fineturi care te depasesc...
          • -1 (7 voturi)    
            Dorele, scoate capul din nisip (Luni, 7 mai 2018, 16:39)

            sanex [utilizator] i-a raspuns lui nscandal

            duduia aia obraznica i-a zia acelei mame cu copii ca ea nu reprezinta familie, adica a jignit. Dar tu crezi ca discutia e despre 2 lei. Nu te obosi, e complicat pentru tine.
    • +5 (15 voturi)    
      Nu e vorba de pret (Luni, 7 mai 2018, 11:34)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui Klaus_

      e vorba de ce i-au zis cei de la ghiseu, ca ea cu 2 copii nu sunt o familie, despre asta e vorba. Nu e frustrare sa protestezi in fata jignirilor, e frustrare sa acuzi femeia ca e frustrata.
  • -2 (32 voturi)    
    despre Bloggerii (Luni, 7 mai 2018, 6:49)

    Cartisoara [utilizator]

    Sunt administratorul unei companii si un "mare" "blogger" ne-a tot tatonat ca el face, drege, ca stie, care are urmaritori. Vroia gratuit un produs de la noi si care costa 1800 lei in contul acelor "servicii". Nu i-au fost acceptate propunerile si in urmare s-a apucat sa scrie plin de ura si de razbunare. Pana la urma a fost tot raul spre un mare bine, nimeni nu l-a crezut si ne-a facut si pubicitate. Gratuit. Asa si cu doamna aceasta. Ce stii e contract ar fi asteptat de la aceasta companie sau ca a cerut de fapt bilete gratis. As zice ca e un Fake news mai degraba si facut cu dedicatie directa impotriva unei companii. Si daca este adevarat, decat sa cerseasca o reducere de 5-6 lei, poate mai bine isi invita tatal (tatii) acelor copii, nu era deloc umilitor sa iesi la cinema cu fostul (fostii) parteneri. Sau isi putea lua unul din bunicii acelor copii. Circul e si mai grotesc cu cat a fost instrumentat impotriva unei biete muncitoare platite cel mai probabil cu salariul minim pe economie si probabil cu ceva bonus din popcornul vandut in luna anterioara. Conditiile erau clar afisate si valabile pentru toata lumea. Femeia aceea de la bilete nu poate da reduceri de la sine si chiar daca ar face-o, probabil ar ramane fara job. Si inca o chestie. Cand iei decizia sa cresti de una singura 2 copii, atunci sa iti asumi ca atare cele bune si cele rele din faptul ca acei copii cresc fara tata - repet, putea fi invitat si tatal acelor copii la cinema daca tot ar fi avut biletul gratis
    • -5 (15 voturi)    
      bun argument (Luni, 7 mai 2018, 9:06)

      nectarie [utilizator] i-a raspuns lui Cartisoara

      subscriu.
      daca si-ar fi luat bilete normale pt un adult si doi copii, ar fi iesit tot pe acolo:

      http://www.hmultiplex.ro/pret-bilete/
    • +5 (13 voturi)    
      Ce sa-si asume femeia ? (Luni, 7 mai 2018, 11:30)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui Cartisoara

      Sa fie jignita de personalul de acolo ? Sa i se spuna sfidator ca ea si cei doi copii nu reprezinta o familie ? Asta e o prostie.
    • -4 (10 voturi)    
      snowflakes (Luni, 7 mai 2018, 14:16)

      Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui Cartisoara

      https://www.youtube.com/watch?v=zlmarLZpsyQ

      :D
    • +4 (8 voturi)    
      Daca tu ai avut experiente neplacute (Luni, 7 mai 2018, 16:13)

      sucar [utilizator] i-a raspuns lui Cartisoara

      cu un blogger asta nu inseamna ca toti sunt la fel. E aiurea sa generalizezi si sa-i acuzi in bloc.

      "Biata muncitoare" a avut tupeul sa-si bage nasul unde nu-i fierbe oala, adica sa stabileasca ea ce anume constituie familie. Trebuia sa se limiteze la parcela ei si sa-i comunice ca nu se poate.
  • +5 (7 voturi)    
    Dezamorsare si proiect (Luni, 7 mai 2018, 7:12)

    Marinake [utilizator]

    Cine poate crede că merita sa te ciubucesti pentru trei, patru lei ca sa te pornească unii in fata copiilor?

    Dacă acea casieră ar fi spus:
    -Doamna, va inteleg. Nu stiu cui nu i-a trecut prin minte să includă și un adult cu doi copii în această promoție?
    Va rog sa scrieti la sediu, voi transmite si eu dar va rog sa ma intelelegeti ca nu pot sa vind acest produs si diferenta de pret e minima. L- ati putea lua pe acela cu doi adulți și doi copii dar e mai scump

    Cei de la marketing prin family package: inteleg 2 adulți cu putere de cumpărare și unul sau doi copii care zic: ia-mi, cumpara-mi. Dar de aici si pina la a-i explica cuiva ce inseamna o familie, e cale lunga parcursă în scurt timp.

    Eu de-aș cîștiga la loto as deschide un cinema unde as servi: cafea, sifon, sirop palid la culoare de vișine, si de menta glaciala, apoi socata (in sezon). Pentru cei iubitori de aventura -borș.
    Nu ar lipsi:
    seminte de floarea soarelui și de bostan, ridichii (ar costa trei lei o porție), eugenia, ciocolată cu rom si inghetata. La borș ar merge covrigi de Buzau
    Iar in program -'mai mult filme alb-negru si mai mult filme vechi

    Reduceri as da pentru: pensionari, elevi, studenți si persoane cu dizabilitati.

    S-ar chema: Cinema Otetelesanu. Si standul de mîncare: Delicatese post-coloniale
  • -2 (14 voturi)    
    suma? (Luni, 7 mai 2018, 8:14)

    karula [utilizator]

    Sunt curioasa cine i - a comandat asteia articolul de pe blog, daca e cu complicitatea cinematografului si cati bani a primit. Promotia e clara, poate trebuia altfel ilustrata! Capcana de 2 bani, manipulare puturoasa.
  • +7 (11 voturi)    
    mai in gluma (Luni, 7 mai 2018, 8:27)

    toxx [utilizator]

    mai in serios, in Romania daca mai vrei sa traiesti, trebuie sa faci urmatoarele lucruri:

    - mutat undeva la munte, intr-o comuna/sat/minioras cu un primar intreg la cap. cred ca se mai gasesc si din astia
    - pus gard de 2 metri in jurul casei
    - sa lucrezi de acasa pt o firma din afara, cardul de salariu sa fie la o banca de afara.
    - sa iti iei un home cinema cu proiector si floricele la microunde, suc la 2L de la magazin.
    - sa iti duci copiii la scoala privata
    - sa ai abonamente la clinicile privat de sanatate
    - mai ramane de rezolvat problema politiei, pompierilor si drumurile

    Sau mai simplu: sa pleci cu tot cu copii unde vezi cu ochii pe harta.

    Motive sunt destule, si din ce in ce mai multe, doar in ultima vreme:
    - talhari la drumul mare care iti inteapa cauciucurile cand opresti in benzinarie, politia stie dar nu face nimic
    - daca cumva nu esti roman verde cu nevasta femeie si ai crapat sa o lasi singura, nu mai primeste floricele la film in oras
    - daca lucrezi la privat, esti cel mai mare dusman al celor 3 milioane de votanti si al guvernului.
    - daca esti onest, cu bun simt, si educat, esti cel mai prost din curtea scolii.
    - daca nu cheltui 10-20000 de euro la Mamaia pe servetele iar esti cel mai prost din curtea scolii.
    - daca lucrezi la privat, pe langa ca esti cel mai mare dusman, ti se iau banii din buzunar cu japca, nu mai zic de pensia privata.
  • -4 (20 voturi)    
    vax (Luni, 7 mai 2018, 9:35)

    gelu antigelu [utilizator]

    Aceasta oferta comerciala, ca asta este, este utila in cazul a doi adulti. pentru un singur adult nu merita sa ceri acest pachet ci cumperi bilete individuale.
    Deci doamna nu castiga nimic dar vrea ea neparat pachetul family. Il vrea atat de mult incat face scandal. Acolo si ulterior in presa. De ce?
    Doamna are un blog si toti stiu ce greu este sa iesi in fata si sa afle cat mai multi despre tine. A gasit o controversa si trage de ea ca sa obtina mai multa notorietate. Si noi toti care comentam exact asta ii asiguram. Notorietate pentru castiguri viitoare. N-are nici o legatura cu familia.
    In societatea unde toti alearga dupa notorietate se petrec chestii grotesti: oameni ajung sa faca lucruri traznite, Il mai stiti pe ala de planta sobolani in galantar la Kaufland si pe urma ii filma? Si viata in loc sa se imbunatateasca se complica inutil.
    • +7 (15 voturi)    
      Doamna a fost jignita de personalul de acolo (Luni, 7 mai 2018, 11:27)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

      i-au zis ca nu exista familie cu un singur adult. Vrei sa-mi ziici ca tu ai fi inghitit asta si ai fi plecat capul doar ca sa nu te acuze unii pe net ca vrei scandal ?
      • -2 (16 voturi)    
        Orice adult alfabetizat (Luni, 7 mai 2018, 13:08)

        Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        ar fi citit oferta cinematografului si - teoretic - ar fi trebuit sa inteleaga cui se adreseaza. 2 adulti si unul sau 2 copii. De fapt vorbim sa n-adormim, pentru ca tot taraboiul asta e tras la indigo dupa cel cu micii de la Kaufland-ul din ungurime. Vine un "influencer" cu un blogulet fara audienta si provoaca un scandal care prinde la public. Ce e mai dezgustator e ca-si foloseste copii pentru asta. Copii aia cand or sa creasca or sa realizeze ca au fost folositi de mama lor pentru a creste audienta unui blogulet de doi bani... Si or sa realizeze asta, internetul are o menmorie de speriat... :)
        • +1 (9 voturi)    
          Orice mama cu coloana vertebrala (Luni, 7 mai 2018, 16:43)

          sanex [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

          ar fi reactionat cand un angajat obraznic i-ar fi spus in batjocura ca ea si copii ei nu sunt o familie. Si orice om decent ar fi aprat-o pe acea mama, in schimb lasii se ingramadesc sa o acuze.
          • +2 (8 voturi)    
            orice mama ar fi (Luni, 7 mai 2018, 18:57)

            Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui sanex

            nu si-ar folosi copii sa promoveze un blog de 2 le, ca asta a facut indiferent ce sustin ametitii care-i tin partea... dezgustator...
            • -1 (9 voturi)    
              Mda... (Luni, 7 mai 2018, 19:55)

              sanex [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

              atata frustrare impotriva unei mame care a fost jignita rar am mai vazut.
              • 0 (6 voturi)    
                vaaai (Luni, 7 mai 2018, 20:56)

                Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui sanex

                A fost jignita o MAMA. Ce sa spun. Mama nu e persoana? Este un fel de animal protejat de lege, cu drepturi speciale pentru dizabilitati deosebite? Credeam ca este om, dar vad ca esti adepta bancului cu oameni si femei, chiar mai grav ca in banc, pentru ca desconsideri femeile care nu pot avea copii si sunt un fel de sub-oameni, neputand fi MAME, nu? Cam misogin comentariul tau :D
                • -2 (6 voturi)    
                  Tu probabil esti obisnuit sa jignesti (Marţi, 8 mai 2018, 9:16)

                  sanex [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                  de aceea ti se pare o banalitate.
                  • +3 (7 voturi)    
                    mda (Marţi, 8 mai 2018, 11:38)

                    Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui sanex

                    Atat esti, atat poti. Discriminezi zbierand anti-discriminare.
                    • +1 (5 voturi)    
                      Lasa-l (Marţi, 8 mai 2018, 11:50)

                      Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                      e inutila orice discutie cu de-astia ca el, e tras cu cheita, idei putine si fixe...
                      • -4 (6 voturi)    
                        Idei fixe au cei care (Marţi, 8 mai 2018, 13:58)

                        sanex [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

                        o acuza ca e frustrata si ca-si foloseste copiii pentru diverse castiguri. Cei care gandesc ii dau dreptate. Apropo vezi ca Hollywood Multiplex si-a modificat oferta pentru a se adresa familiilor monoparentale.

                        „o nouă gamă de pachete Family Inspired by Raluca”

                        Dar ei au mai mult bun simt decat talibanii care comenteaza.
                    • -1 (3 voturi)    
                      Discriminez (Marţi, 8 mai 2018, 13:52)

                      sanex [utilizator] i-a raspuns lui Nevermind

                      adica indraznesc sa nu fiu de acord cu tine.
                      • +1 (1 vot)    
                        :))))))) (Miercuri, 9 mai 2018, 2:09)

                        Nevermind [utilizator] i-a raspuns lui sanex

                        Gandesti muuult si pro fund.

                        Discriminarea pozitiva de 2 lei este in momentul in care pui pe un piedestal o anumita categorie, DOH. In cazul tau, MAMA. Daca spuneai macar un parinte, era altceva, dar esti incapabila de logica elementara. Citeste ce ai scris si ce anume am combatut eu, printzi.
              • 0 (8 voturi)    
                Nu e nici o frustrare (Marţi, 8 mai 2018, 7:57)

                Incomod3 [utilizator] i-a raspuns lui sanex

                evident nu cunosti sensul cuvantului - si revenim la cerinta minima pentru un adult alfabetizat - sa inteleaga ce citeste :). Iar tanti aia nu e o mama jignita, e o mama care-si foloseste copii pentru promovare personala. atata ipocrizie, rar am vazut... isi expune copii unui scandal mediatic... prin Norvegia cred ca s-ar pune deja problema decaderii din drepturile parintesti...
                • 0 (6 voturi)    
                  Ce e de inteles ? (Marţi, 8 mai 2018, 9:24)

                  sanex [utilizator] i-a raspuns lui Incomod3

                  Ca ea si copiii ei nu constituie o familie ? Ca trebuie sa accepte obrazniciile angajatilor ? Ca trebuie sa indure comentarii rauvoitoare pe net ? Uite ca are curajul sa le infrunte spre disperarea tuturor frustratilor care o acuza.

                  P.S. In final i s-a facut dreptate, tocmai a fost modificata oferta pentru cei aflati in situatia sa. O singura femeie a reusit sa schimbe politica injusta a unei companii. Bravo ei ! Sa moara haterii de ciuda :)
      • -3 (3 voturi)    
        hm (Luni, 7 mai 2018, 17:40)

        gelu antigelu [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        singura persoana care o sa pateasca ceva este vanzatoarea de la casa. amarata aia nu intelegea ce vrea ”cucoana” din moment ce cerea ceva ce nu exista. pachet ”family” cu un adult si doi copii nu exista in oferta cinematografului si nici n-o sa apara. Cat de bine intentionat sa fii sa ceri ceva ce nu exista? Si apoi sa te superi. Dai de unul/una cu minte putina si iti bati joc de el/ea ca sa-ti promovezi blogul de 2 lei? e OK? Ce treaba are familia cu asta? Ceri sa ti se dea oferte care nu exista si bagi apoi familia/copii la inaintare? Mie mi se pare de neam prost.
        • +2 (4 voturi)    
          Mie mi se pare de neam prost (Luni, 7 mai 2018, 19:57)

          sanex [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

          sa-i zici unei mame cu 2 copii ca nu reprezinta o familie. Si tot de neam prost este sa o ataci pe mama pentru ca a avut curajul sa scrie despre mizeria asta. Unii ar fi vrut sa taca si plece capul in pamant de rusine. Ghinion !
        • +3 (3 voturi)    
          Nu te grabi (Luni, 7 mai 2018, 21:52)

          keres [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

          "pachet ”family” cu un adult si doi copii nu exista in oferta cinematografului si nici n-o sa apara."

          Uite ca aparu
          UPDATE Luni, Hollywood Multiplex a anunțat că lansează „o nouă gamă de pachete Family Inspired by Raluca”, care „conține trei tipuri de pachete, iar unul dintre ele este conceput special pentru a răspunde nevoilor familiilor monoparentale și grupurilor ce includ un singur adult”.
  • -3 (19 voturi)    
    Care a fost discutia? (Luni, 7 mai 2018, 9:46)

    strutul [utilizator]

    Care a fost discutia? Eu nu pot sa presupun:
    "RZ: Buna ziua, as dori un family pack
    Casiera: Buna ziua, avem pachetul 2 adulti + 1copii la 51 lei si pachetul 2 adulti + 2copii la 68 lei. Pe care il doriti?
    RZ: Doresc family pack pentru 1 adult + 2 copii.
    Casiera: Ne pare rau, nu avem acest pachet! Puteti sa luati bilete separate."
    Si aici probabil s-a rupt "filmul". Ce s-a intamplat de fapt? Cum s-a ajuns la discutia din ce e formata familia?
    Imi aduce aminte de scandalul cu micii la Kaufland.
    Poate Hotnews insista si afla exact care a fost discutia.
    • +4 (14 voturi)    
      Nu trebuie sa-ti imaginezi dialogul (Luni, 7 mai 2018, 11:26)

      sanex [utilizator] i-a raspuns lui strutul

      scrie clar in articol ca doamnele de acolo i-au zis ca nu exista familie cu un singur adult, ceea ce este o aberatie.
      • -1 (7 voturi)    
        hm (Luni, 7 mai 2018, 17:43)

        gelu antigelu [utilizator] i-a raspuns lui sanex

        fals. i s-a spus ca nu exista oferte pentru familiile cu un singur adult. este altceva. Exista varianta biletelor individuale. care nu musca.
        • +1 (7 voturi)    
          Tu stii sa citesti ? (Luni, 7 mai 2018, 20:00)

          sanex [utilizator] i-a raspuns lui gelu antigelu

          citez din text

          Replica ei a fost de milioane: Doamnă, nu înțelegeți că nu există familii cu un singur adult? Familia are doi adulți și unul sau doi copii…sau, în cazuri mai rare, mai mult de doi….
  • -3 (19 voturi)    
    Despre familia viitorului (Luni, 7 mai 2018, 9:50)

    Nahgfa [utilizator]

    Pe blogul ei, doamna “Jules” mama singura cu 2 copii, afirma intr-un comentariu la articolul ei ca angajatele respective ar trebui sa primeasca (poate de la ea) ceva traininguri de empatie pt. familiile precum a ei.

    Adica, daca intr-o familie tatal este aloolic si o bate pe mami (si nu puteri nega existenta acestor familii, ca doar eu fac parte din asa ceva) angajata de la bilete ar trebui sa intrebe copiii “o bate tati pe mami? bea alcool tati si face urat la bautura?” Caci numai asa o sa poata sa arate simpatie si empatie fata de respectivii copii din familia completa cu mama abuzata si tata alcoolic si, pt. ca au fost la training in care le-a fost predata situatia asta, angajata poate sa spuna copiilor ca toate trec si ca nu e nicio problema ca tata e alcoolic, ca asa sunt unii oameni mari si ca poate e mult mai bine sa ai totusi un tata aproape, chiar daca e alcoolic decat sa nu ai tata deloc si nici macar sa nu-ti cunosti tatal cum poate fi cazul daca mami a fost mai libertina si si-a trait viata si a avut contacte intime cu mai multi si sincer nu stie care e tatal si respectivii potentiali tati nici nu ii stie ca sa poata sa le aplice un test de paternitate (iarasi o sa mentionez ca exista astfel de situatii, chiar daca par incredibile pt. “clasici”).

    In afisele si in promotiile viitoare, o sa apara detaliat la pachetele “Family” probabil astfel: “Family tata alcoolic”, “Family - nu cunosc tatal copiilor mei”, “Family - am iesit la film cu copiii pt. a elibera casa unde e videochat - evident pt. protejarea copiilor” si cele de acum “Family normal conform actualei constitutii - adica mami si tati” si pachetul inovator cyber “Family familia viitorului - cu 2 ceva chiar si de acelasi sex sau alta specie (vezi filmul “The Shape of Water) sau 1 ceva (mama/tata/android/alt mamifer si rezultatul iubirii lor). Doar cunoscand ce pachet anume alege familia, doar asa angajatele pot arata empatie simpatie si pot incuraja copiii sa creasca fericiti.
  • -3 (15 voturi)    
    tot despre bloggeri (Luni, 7 mai 2018, 11:39)

    Cartisoara [utilizator]

    Am avut mai inainte o postare. Am primit si Like-uri si Dislike-uri.

    Sunt convins ca nu am primit Like-uri de la acei Bloggeri care cer foloase materiale necuvenite, santajeaza, preseaza etc.

    Nu mai pot eu de aceasta categorie de "formatori" de opinie sau lansatori de stiri false.

    Un om cu capul pe umeri are propriile idei, poate analiza si filtra cei i se toarna din exterior.


    Se vorbea de multa cenzura si minciuna in presa dinainte de 1989.

    Sincer, opinia mea este ca acuma s-a ajuns cel putin la acel nivel.

    Chiar daca avem impresia ca suntem liberi
  • +1 (17 voturi)    
    mare chestie (Luni, 7 mai 2018, 14:55)

    myrcos [utilizator]

    Opinie nepopulara: pe afis scrie clar 2 adulti plus copii. Dna/Dra Raluca nu este doi adulti, punct. A cautat si dumneaei scandal ca sa aiba ce scrie in blog. Bai ma lasi, cauta toti scandal degeaba. I-a explicat caisera deloc "profi" cum e treaba, da. Dar asta nu inseamna ca nu i s-a dat pachetul pentru ca e single-mother. Nu i s-a dat ca nu mai era un adult. Bine macar ca n-a cerut reducere de pensionari. Arrêtez de chercher la merde.
  • +3 (5 voturi)    
    Pana la urma le-a venit mintea la cap (Luni, 7 mai 2018, 21:43)

    keres [utilizator]

    UPDATE Luni, Hollywood Multiplex a anunțat că lansează „o nouă gamă de pachete Family Inspired by Raluca”, care „conține trei tipuri de pachete, iar unul dintre ele este conceput special pentru a răspunde nevoilor familiilor monoparentale și grupurilor ce includ un singur adult”.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version