Carmen Dan, întrebată dacă premierul ar trebui să demisioneze: Bineînţeles că nu. Guvernul are ca obiectiv aplicarea programului de guvernare, cu orice risc

de N.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 13:55 Actualitate | Esenţial


Carmen Dan
Foto: mai.gov.ro
Ministrul Afacerilor Interne, Carmen Dan, spune că "bineînţeles" că premierul Viorica Dăncilă nu trebuie să demisioneze, susţinând că prim-ministrul şi Guvernul au avut întotdeauna deschidere şi au dorit o comunicare şi o colaborare şi Administraţia Prezidenţială, iar "acest lucru nu ar trebui uitat". "Domnul preşedinte a avut o supărare şi toată lumea a constatat", a mai afirmat Carmen Dan, relatează News.ro.

Ministrul de Interne a mai spus, în contexul în care a fost întrebată de jurnalişti despre solicitarea preşedintelui Iohannis ca premierul Viorica Dăncilă să demisioneze, că Guvernul are ca obiectiv aplicarea programului de guvernare, "cu orice risc".

"Domnul preşedinte a avut o supărare şi toată lumea a constatat. Vă asigur că premierul, dar şi Guvernul - care au ca obiectiv să pună în aplicare programul de guvernare, cu orice risc - au avut întotdeauna deschidere şi şi-au dorit o comunicare şi o colaborare cu Administraţia Prezidenţială, o colaborare interinstituţională. Nu cred că ar trebui să uitam lucrul acesta", a declarat Carmen Dan, întrebată despre solicitarea preşedintelui Iohannis ca premierul Viorica Dăncilă să demisioneze.

Întrebată, de asemenea, dacă premierul ar trebui să îşi dea demisia, ministrul de Interne a răspuns: "Bineînţeles că nu".

Carmen Dan a făcut aceste declaraţii la Mamaia, unde a mers să inspecteze stadiul pregătirilor pentru minivacanţa de 1 Mai.

Preşedintele Klaus Iohannis a declarat vineri că Viorica Dăncilă nu face faţă poziţiei de prim-ministru al României şi i-a cerut public demisia, spunând că îi retrage încrederea. Şeful statului a invocat disputa Guvern - BNR şi memorandumul privind mutarea ambasadei României la Ierusalim.

Premierul a reacţionat după aproximativ nouă ore, într-un interviu pentru România Tv. Ea a spus că nu va demisiona pentru că nu are niciun motiv, că s-a simţit jignită de aprecierile preşedintelui Klaus Iohannis şi că va merge mai departe. "Voi merge mai departe. Preşedintele nu are atribuţii în a demite un prim-ministru", a afirmat Dăncilă. Ea a mai susţinut că preşedintelle "dorea să medieze o dispută imaginară între Guvern şi BNR, dar, în acelaşi timp, vrea un război între Guvern şi Administraţia Prezidenţială".



















2429 vizualizari

  • +27 (31 voturi)    
    Ciumele Blonde din P$D (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 13:59)

    un domn [utilizator]

    Asigura Programul de Zombificare al Romaniei- mandru ca sunt zombie
    • -1 (7 voturi)    
      Lege salarizare: Prof Univ, salariu < ca un medic! (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 16:26)

      simplex1 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Legea salarizării este făcută pentru doctori. Ea își bate joc de majoritatea celorlalte categorii de bugetari. Este una din cele mai grave erori. Toti cei care au contribuit la realizarea și punerea ei în aplicare ar trebui sa-și dea demisia.

      Dupa cum vedeți în lista de mai jos, cel mai bun profesor universitar din țara are un salariu mai mic ca al celui mai slab medic primar iar cel mai bine cotat profesor de liceu cu peste 25 ani vechime este mai prost plătit ca un medic rezident în anul întâi. De cercetătorul științific ce sa mai vorbesc, are salariu cât al unei asistente medicale.

      - Medic primar -> 5 salarii minime pe economie.
      - Profesor universitar -> 4.35 salarii minime (vechimea peste 25 ani).
      - Medic rezident an I (vârstă 25 ani) -> 2.28 salarii minime.
      - Profesor de liceu -> 2.21 salarii minime (vechime peste 25 ani).
      - Asistenta medicala - > 1.65 salarii minime.
      - Cercetător științific -> 1.65 salarii minime.

      Vezi textul integral al legii aici (acordați atenție deosebita tabelului cu salarii)
      https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/L_153_2017.pdf
      • +1 (1 vot)    
        Vezi clipul (Duminică, 29 aprilie 2018, 8:22)

        Spiky [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        https://www.youtube.com/watch?v=PNwYsR5GB5s
      • +1 (1 vot)    
        esti incuiat (Duminică, 29 aprilie 2018, 13:16)

        madafaca [utilizator] i-a raspuns lui simplex1

        ai uitat sa pui si salariile politicienilor, sa vezi cum Motocicleanu al tau are si el vreo 7-8 salarii minime si dragnea la fel...
    • +4 (6 voturi)    
      Plangere penala pentru inalta tradare! (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:10)

      fit [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Tebuie urgent facuta plangere penala pentru tradare nationala, cu asa ceva nu e de glumit!

      "Codul Penal spune ca subminarea politica prin contactarea unei puteri straine este tradare, iar daca tradatorul este membru al CSAT, atunci este inalta tradare (Art.394, lit.b - se pedepseste cu detentiune pe viata sau cu inchisoare de la 15 la 25 de ani si interzicerea exercitarii unor drepturi - n.red)" (http://www.ziare.com/vasilica-viorica-dancila/premier/expert-in-securitate-dancila-poate-fi-suspendata-de-iohannis-dragnea-face-o-politica-externa-de-videle-interviu-1511474)

      Daca premierul ar fi fost de la USR si presedinte ar fi fost Dragnea si s-ar fi trezit cu asemenea declaratii, sigur l-ar fi taxat cu o plangere penala!
    • +1 (1 vot)    
      Parca Guvernul lucra pt. cetateni, nu pt. Dragnea (Duminică, 29 aprilie 2018, 8:00)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      Pardon, trebuie sa ma fi gandit la alta tara.

      Aici in Romania, Guvernele politice lucreaza pentru baronul du jour al partidului, fiindca tara noastra nu e normala.
  • +29 (33 voturi)    
    iar a iesit idioata lu' dragnea? (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:02)

    torna_fratre [utilizator]

    alta imbecilitate mai mare nu am auzit...aplicam programul de guvernare cu orice risc.
    cade economia...aplicam planul de guvernare.
    creste inflatia...aplicam planul de guvernare.
    mor romanii...aplicam planul de guvernare.
    suntem incompetenti si nu stim ce facem...aplicam planul de guvernare.
    nu mai bine va aruncati in fata trenului ?ori la cat de ticolosi sunteti sare trenul de pe calera ferata doar sa nu-si spurce rotile cu psdisti idioti.
    oligofrenilor!!!
  • +26 (30 voturi)    
    Cu orice risc (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:02)

    mr_mojo [utilizator]

    Nici asta nu e bine la cap...
    Oricum, toți ăștia realizează ca e șansa vieții lor. Au ajuns in funcții mult peste capacitățile lor și riscul dacă pleacă e sa se întoarcă in mediocritate.
    Deci nu vor ceda ușor; lupta de clasă e în plină desfășurare, doar ca noi nu prea ne dăm seama încă. Să nu fie prea târziu.
    • +27 (31 voturi)    
      Cu orice risc (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:10)

      imi_pasa_de_romania [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Chiar daca ingroapa tara, chiar daca da foc la legislatie, chiar daca economia plonjeaza, chiar daca emigreaza lumea, Guvernul trebuie sa aplice planul de guvernare oricat de idiot este facut.

      De ce? Pentru ca pot!
    • +15 (17 voturi)    
      .... (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:22)

      tirolez [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      este. Chiar daca , sa zicem, pleaca astia si vin unii decenti, urmele raman. Inca tragem ponoasele dupa zecile de ani de comunism si fiecare guvernare a tras ponoasele jafului psdist.
      In 96 CDR-ul cand le-a explodat bomba bancorex in mana si celelalte prabusiri de banci. Opozitia a platit oalele sparte de fiecare data.
      Zici ca tara asta e formata doar din oameni care s-au nascut ieri, pana si eu care am 30 si ceva de ani imi amintesc foarte clar toate nenorocirile pe care le-au provocat economiei. Nu doar ca discutam in casa, dar era tema de discutii si cu alti copii, somajul era infiorator la noi in oras. Caritasul, alta schema sub obladuirea PSD..... In fine.... suntem mancati oricum ar fi.
      • -2 (2 voturi)    
        Mai tirolez prost... (Duminică, 29 aprilie 2018, 0:33)

        Johan6Case [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

        Caritasul a fost facut de sekuritate si toti golanaii aia din PDL, PUNR(Gavra, mai stii !!!...), avea unul de la Cluj in frunte, si muuulta gloata de romani prosti ma flacaule analfabet !!!.... PDSR-ul de atunci n-a avut nici treaba cu golania asta sekurista(acoperita corespunzator si de malakul asta de la Banca Nationala - Isarescu, pe numele lui...).
        • 0 (0 voturi)    
          Ce vorbesti fai? (Duminică, 29 aprilie 2018, 18:47)

          Alius [utilizator] i-a raspuns lui Johan6Case

          "istoria completă a fenomenului Caritas, jocul piramidal care, între 1992 şi 1994 ..."

          "Partidul Democrat a luat ființă în anul 1993. A fost înregistrat ca persoană juridică prin decizia nr. 13 din 23 mai 1993 a Tribunalului Municipiului București. Partidul Democrat este succesorul Frontului Salvării Naționale, al Partidului Democrat, al Partidului Democrat al Muncii, al Partidului Unității Social Democrate, al Frontului Democrat Român și al Partidului Alianța pentru România, partide cu care P.D. a fuzionat prin absorbție.

          Convenția Națională din 24-25 octombrie 1994 de la Cluj-Napoca a adoptat moțiunea “Pentru o nouă Românie a muncii și a dreptății” și l-a reales pe Petre Roman președinte al partidului. Totodată delegații la convenție au aprobat fuziunea prin absorbție a PDM și reactualizarea Statutului.

          La 27 septembrie 1995, s-a constituit Uniunea Social Democrată, alianța electorală a Partidului Democrat cu Partidul Social-Democrat Român al lui Sergiu Cunescu, fără legătură cu foștii comuniști."

          Sa nu mai vorbim de PDL, care s-a infiintat in 2007.

          Deci, in concluzie, era FSN-ul la putere cand s-a inceput "treaba". Si da, ai dreptate: pe vremea aia, securitatea era in FSN la greu.
    • +3 (3 voturi)    
      Nici un risc: este certitudine (Duminică, 29 aprilie 2018, 8:27)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui mr_mojo

      Duceți țara de râpă, inteligențe blonde artificiale ce sunteți! Garbage in your brain, garbage out of your brain!
  • +9 (11 voturi)    
    Oare cat TNR a luat DUamna de la Minister (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:02)

    un domn [utilizator]

    Ul Apararii Infractorilor?
  • +15 (17 voturi)    
    baba-neagra (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:07)

    Stapanu [utilizator]

    oricum nu conteaza ce debiteaza aceasta dameta in rol de alta polifonie (sic!) a subtilului (sic) 'racnea; pe de alta parte ce-mi place mie la ea e rictusul & dantura sever afectate de nicotina, vrand parca sa transmita subliminal ceva de genu': "eheeeiii, dac-ati sti voi ce stiu eu"...
  • +15 (17 voturi)    
    program de guvernare (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:09)

    ras-putin [utilizator]

    deci incalcarea Constitutiei prin decizia unilaterala a guvernului la comanda lu' dracnea de a muta ambasada Israelului si efectuarea de actiuni de politica externa neavizate de catre Presedinte fac parte din programul de guvernare.
  • -26 (30 voturi)    
    Postacii habar nu au ce e ala un program de guvern (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:12)

    adrianhn [utilizator]

    Ei doar stiu scandal si sa se duca in vacanta in fiecare saptamana ca Iohannis.

    Iohannis ar trebui sa citeasca Constitutia, mai ales articolele despre separarea puterilor in stat. Guvernul si Parlamentul nu ii sunt subordonate lui.

    Se pare ca are valentele unui dictator, unde toata lumea trebuie sa fie la picioarele lui...
    • +15 (17 voturi)    
      Vezi ca ai uitat (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:25)

      DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Sa zici ceva de nazist. Auzi, dar de ce constitutia se scrie cu majuscula, la fel parlamentul si guvernul insa nu si dictator sau picioarele?
    • +17 (19 voturi)    
      bine ca stii tu (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:26)

      torna_fratre [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      bah,deshteptule,ce este ala program de guvern.
      probabil ca tu crezi ca "program de guvern "este de la 9:00-17:00,asa-i?
      caci program de guvern nu este tot una cu program de guvernare...
      dar ,consider, ca la cat ai citit tu constitutia esti cel mai in masura sa explici cine se subordoneaza cui si ca seful camerei deputatilor are atributii de politica externa.
      asa scrie la constitutie?nu scrie asa?hai mah...sau poate scrie in acel program de guvern?nici acolo?
      postac retard...
    • +6 (6 voturi)    
      Da, (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:17)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      in programul de guvernare era stipulata si mutarea ambasadei romanesti la Ierusalim.

      Culmea ca, in viziunea ta (ca esti dus la cap, asta e alta poveste) Johannis este nazist, dar dracnea si ai lui nu sunt cand o tot dau cu "Soros e de vina".

      Dar na, cu unul al carui loc este la spitalul 9, nu prea ai ce sa discuti logic.
      • +1 (1 vot)    
        Pai atunci nu discutati!!! (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 19:16)

        Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Alius

        Nu va e limpede ca omul e un troll?!? Si nu stiti, nici dvs., nici alti de mai sus, care e singura modalitate de a minimiza impactul unui troll?
        Macar unul ca @Mazeta are adeseori haz, cel nou...
    • +3 (3 voturi)    
      Hopa, toarșu, ai luat-o rău pe arătură! (Duminică, 29 aprilie 2018, 8:31)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui adrianhn

      Separarea puterilor în stat? Cu ministrul (in)Justiției care privilegiază infractorii și își subordonează (el fiind un politruc la putere al partidului) puterea judecătorească? Cu comiții parlamentare care vor să se transforme în tribunale extraordinare care să judece și condamne pe loc pe cei care critică puterea?
      Cred că ai băut samagon de pufoaică stricată, toarșu....
  • +11 (13 voturi)    
    Numai o intrebare (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:15)

    dinfranta [utilizator]

    Si-a depasit sau nu madama Dancila atributiile incalcind astfel Constitutia sau nu ? Restul e praf in ochii chiorilor.
    • +14 (16 voturi)    
      DUamna Dancila (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:26)

      DE:AD:BE:EF:CA:FE [utilizator] i-a raspuns lui dinfranta

      Se va lauda ca si-a depasit atributiile la fel cum si la conferinta de presa s-a laudat ca au depasit tinta de deficit bugetar.
  • +17 (19 voturi)    
    "cu orice risc" (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:18)

    Cataleya [utilizator]

    Cu asta a spus tot ce era de spus.....

    O biata sluga, ca si Dancila.
  • +12 (14 voturi)    
    . (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:20)

    Ingwar [utilizator]

    un expert spune ca Dancila trebue anchetata deoarece exista suspiciunea ca a incalcat art 394 si este membra CSAT, si pe timpul anchetei ea trebue suspendata.

    psd'istii au dat-o in bara de tot, ei se cred ca sunt cei mai destepti si nimeni nu cunosate constitutia
  • +12 (14 voturi)    
    Pentru ca nu poti jigni o vaca (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:24)

    DiDiRo [utilizator]

    la aste doua tzatze le poti spune fara sa gresesti Joiene.
  • +15 (17 voturi)    
    ...cele cinci tate ale apocalipsei psd... (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:28)

    mitocanu [utilizator]

    ...carmen, olguta, firea, rovana si vasilica- cea golita de continut si de limba romana, au format corul bocitoarelor inculte ca sa tipe la presedintele tarii...ajutate de canalele tv-infractor (voiculescu+ghita) spera sa distruga tara pana in 2020...nu trebuie sa le lasam, sa iesim in strada, asa cum am facut in ianuarie-februarie 2017...
  • +9 (11 voturi)    
    o alta lume, paralela cu realitatea (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:29)

    clencix [utilizator]

    Programul aprobat de o majoritate terorista devine biblia credinței în mesia Dragnea
  • +11 (13 voturi)    
    Curvele lui Dragnea peste tot. (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 14:55)

    ouyang [utilizator]

    Vă schimbă ca pe șosete, femei proaste ce sunteți.
  • +9 (9 voturi)    
    De departe (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 15:39)

    Observatory [utilizator]

    De peste Ocean , m-a
    Minunez câta prostie exista in acest “guvern”
    Șeful un mare prostănac și mai este și borfaș , normal ca s-a înjghebat o Gașca de reduși mintali in toată Gașca, sunt de aceiasi teapa și la nivel intelectual de clasa a VII -a

    România este blestemata sa fie condusă de PROSTI , a inceput prost cu Gheorghiță , a fost Niculaie , Nelu și acum Liviuța...

    O Hasna de infractori cu creiere de 10 grame
  • +6 (6 voturi)    
    comunicarea guvern -presedentie (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 16:09)

    Dizidentul [utilizator]

    nu este cum vrea Dragnea si va trimete pe rind sa luati pozitie,urmeaza Olguta doamna Firea a fost ieri.Daca sinteti cu putina minte intrebati-va"penrtu ce motiv ne critica toata lumea aroganta voastra este de neinchipuit. ONU, UE spun intre aliati nu se pot lua hotariri in felul asta,voi aveti muzica voastra.Poporul nu poate intelege pentru ce nu sint spitale,strazi,scoli,cum pot sa stringa unii averi fabuloase fara sa justifice etc. Conducerea politica apare in fiecare zi (noi nu) ceeilalti sint vinovati. Actiunea de saptamina asta merge cu siguranta pe vina voastra,doamna a actionat numai pentru a aduna Dragnea puncte nu presedintele esste vinovat de catastrofa facuta.
    • +1 (3 voturi)    
      Nu vorbiti in numele Poporului... (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 19:37)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Din pacate, Poporul i-a votat pe astia cu amandoua mainile, cu o majoritate cum nu s-a mai vazut de la inceputul anilor '90. Pe doamna si domnul Popor ii doare la basca ca astia-s hoti, atata vreme cat le arunca si lor o firimitura; cel mult, se incaiera intre ei ca firimitura unuia e mai mare decat a lor - a se vedea mai sus un demn reprezentant care de cateva zile critica aprig si off-topic cresterea salariilor medicilor.
      Nu atacul continuu al PSD-ALDE la adresa justitiei, nu jaful si tampeniile facute pe banda rulanta, ci cresterea salariilor medicilor, aia-i greseala capitala - cum altfel decat pe principiul caprei vecinului.
      Altfel, Carmen Dan o fi ea in toate felurile, dar proasta nu e. Treaba asta "cu orice risc" e o chestie tare parsiva, care devoaleaza un pic planurile de viitor ale PSD, mai ales ale clicii lui Dragnea, cum spera sa iasa basma curata din toata nebunia pe care au provocat-o de doi ani incoace.
      Foarte simplu: cand r...l o sa ajunga in fata ventilatorului (ceea ce, daca ne luam dupa dl. Citu, n-o sa mai dureze prea mult) si-o sa vina nota de plata a tuturor ticalosiilor pesedisto-aldiste, dl. Dragnea si amazoanele sale vor rade in nas doamnei si domnului Popor (preferabil de la distanta, de prin Costa Rica sau Brazilia) - "pai, bai, berbecilor, noi v-am propus in 2016 un program de guvernare, voi l-ati votat, iar noi l-am aplicat, vorba duamnelor, cu orice risc. Iaca se intampla ca a iesit prost - asta e, ghinion, voi sunteti de vina, trebuia sa nu ne fi votat. Hai, pa, va pupa Daddy pe portofel si data viitoare tot la fel de fraieri sa fiti, ca mai avem prieteni si colegi la partid dornici sa ciordeasca si ei ceva."
      • +1 (1 vot)    
        libertate si democratie (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 20:46)

        clencix [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

        Încă de 200 de ani se știe ca democrația nu este tirania majorității, ca libertatea unui singur om de a fi luat în seama oricât de împotrivă ar fi el contra majorității este esența libertății, altfel democrația devine nazism și stalinism, comunism, care toate trele s-au considerat democrații. Altfel, ne situăm în piesa lui Ionescu în care oamenii devin rinoceri
        • 0 (0 voturi)    
          Frumos! (Duminică, 29 aprilie 2018, 1:37)

          Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui clencix

          Si, la nivel practic, in problema de fata - cum se traduce/aplica mesajul dvs?
          • 0 (0 voturi)    
            eu si altul (Duminică, 29 aprilie 2018, 12:12)

            clencix [utilizator] i-a raspuns lui Prostu' satului

            Cine vrea tirania majorității să știe ce primește, ce au primit cei dinainte care nu au înțeles. Să ia aminte la cultura politică americană și engleză în care mafiile nu au succes. Să se controleze și pedepsească falșii idoli care propovăduiesc fără argumente credințe și nu științe, reclamele mincinoase, să se promoveze educata, cultura și militantismul civic. Libertatea nu înseamnă lipsa controlului corectitudinii aplicării libertăților. Libertatea proprie nu trebuie să lezeze libertatea celuilalt. Si mai studiază și d-ta, ca fiecare de altfel, că știința se înțelege singur de fiecare, nu turnata de alții.
  • +9 (9 voturi)    
    aceasta secretara (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 16:24)

    Coco Whistle [utilizator]

    ajunsa ministru...iar copiii nostri inteligenti, scoliti in marile univesitati din lumea asta nu-si gasesc pozitii in institutiile statului, doar ptr ca sint prea destepti, morali si cu standarde ridicate.....astia nici macar decenta demisiei nu o au. in prostia lor si in lipsa oricarei forme de educatie, ei cred ca pot reprezenta tara la cel mai inalt nivel. sper sa ne trezim si sa realizam ca daca nu vrem monarhie, o forma de guvernamint gen SUA ar fi mai buna ptr Romania pastrind proportiile ptr numarul parlamentarilor.
  • +8 (8 voturi)    
    wow... (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 16:29)

    liviu_ [utilizator]

    "Guvernul are ca obiectiv aplicarea programului de guvernare, cu orice risc " - asta deja suna a nebunie

    pavianu cu mantie a INCALCAT CONSTITUTIA !!! d c sa nu plece?!

    cum adica cu orice rist?! deci daca riscu e falimentul romaniei , voi aplicati in continuare programul de guvernare!!!

    deja cred ca armata ar trebui sa se sesizeze si sa intervina pentru a inlatura acest partid distructiv pt Romania!
  • +12 (12 voturi)    
    astia sunt tampiti? (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 16:40)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    in afara de idioata expresie "programul de guvernare" pe care o repeta obsesiv, mai stiu si altceva? Oare de ce dreac au impresia ca ei ar fi primii care au inventat si au program de guvernare.?
  • +8 (8 voturi)    
    Incredibil.... (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:03)

    Costello [utilizator]

    Oare "gospodinele" astea isi dau seama de ce le iese pe gura? Doamne, scapa-ne mai repede de ipochimenii astia!
  • +8 (8 voturi)    
    Aplicarea programului de guvernare cu orice risc (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:37)

    Arnee [utilizator]

    Pe cârca noastră, a românilor. Mulțumim!

    Mânca-v-ar pușcăria!
  • +10 (10 voturi)    
    da (Sâmbătă, 28 aprilie 2018, 17:43)

    daldepsd [utilizator]

    cu orice pret, nu conteaza ca isi bat joc de oameni.
    Am vazut ca le plac tumbele, probabil ca asa fac si ele in partid, exerseaza statul in cap, le ajuta cocul si distreaza faraonu'.
  • +1 (1 vot)    
    Doamna ministru de interne (Duminică, 29 aprilie 2018, 13:10)

    A310 [utilizator]

    ,a gresit ca a bagat in seama asa zisi jurnalisti , majoritatea sunt vai mama lor .
    • +1 (1 vot)    
      Haules Baules 3 si Raitaru RT Kremlin (Duminică, 29 aprilie 2018, 14:23)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Ei ai si tu momente rare de Onoare!


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version