"Vrem Europa, nu dictatură!" - protest anunțat pe 12 mai în București

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 8 aprilie 2018, 19:20 Actualitate | Esenţial


Protest
Foto: Facebook - Coruptia ucide
Un protest intitulat "Vrem Europa, nu dictatură!" este anunțat în Piața Victoriei din București pe data de 12 mai. Protestul are loc la 3 zile după 9 mai, când este sărbătorită Ziua Europei, și a fost anunțat pe pagina de Facebook a comunității Corupția Ucide. Protestul a fost inițiat de grupurile Rezistența, Insistăm, Inițiativa România, Declic, Acțiunea civică Galați, Corupția ucide, Umbrela Antiorupție Cluj și Aradul Civic.

Ce spun inițiatorii protestului, pe pagina de Facebook:


"De la preluarea guvernării, coaliția PSD-ALDE nu și-a respectat promisiunile făcute în campania electorală, ci a avut două priorități: să își salveze de închisoare VIP-urile cu dosare penale și să instaureze în România un regim în care forța legii și democrația sunt strivite de forța instituțiilor politice. Metodele și acțiunile PSD-ALDE au ca efect îndepărtarea României de standardele europene și democratice și aruncarea ei în liga regimurilor autocratice, în care domnesc interesele și bunul-plac al celor care au acces la butoanele politice, iar societatea este lipsită de șansa de a sancționa derapajele acestora.

Suntem generația care a avut șansa să vadă cu adevărat ce înseamnă democrația și valorile europene. Suntem generația care le prețuim și nu vom renunța la ele, doar pentru că stau în calea salvării de dosare penale a unor lideri politici precum Liviu Dragnea sau Călin Popescu-Tăriceanu!

Ne vedem pe 12 mai. Tine de fiecare sa distribuim acest eveniment pentru a avea efectul dorit. Asta nu înseamnă că nu o sa ieșim mai devreme, dacă vedem ca urmează sa treacă legile justitiei, codul penal modificat în interesul infractorilor, etc
Doar că ne ajuta faptul ca lumea avem o luna jumătate în care sa informam lumea despre modificările pe care PSD ALDE le propune, sa împărțim afișe postere, etc

Acțiunile antidemocratice ale PSD-ALDE:

- Tentativele continue de resuscitare a OUG 13 prin Legile Justiției și modificarea Codului Penal și a Codului de Procedură Penală

- Încercarea de a schimba în mod nejustificat conducerea Parchetului General și pe cea a Direcției Naționale Anticorupție

- Reprimarea dreptului la protest, prin amenzi abuzive și acțiuni în forță ale Jandarmeriei

- Schimbarea legilor cu dispreț față de procedurile parlamentare firești și față de consultarea publică

- Denigrarea instituțiilor europene, a ambasadelor străine și a reprezentanților României la Bruxelles care se opun abuzurilor PSD

- Proiecte precum Legea defăimării, menite să anuleze libertatea de exprimare

- Cauționarea televiziunilor care fac propagandă anti-justiție și calomniază pe cei care protestează împotriva abuzurilor PSD și intoxicarea cu bună știință a populației cu mesaje anti-europene

- Sabotarea surselor de finanțare a ONG-urilor prin noul Cod fiscal."



















4743 vizualizari

  • +11 (17 voturi)    
    Deci Dragnea este catalizatorul (Duminică, 8 aprilie 2018, 19:33)

    Con_stan_tin [utilizator]

    ce unește strada, cei care au făcut afișul este clar că-l susțin. Pe afișul cu pricina trebuie să fie lider politic capabil să-l învingă pe Dragnea în alegeri.
    • +4 (12 voturi)    
      Vom fi acolo! Sa terminam ce-am inceput! (Duminică, 8 aprilie 2018, 23:16)

      Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Anul trecut am fost luni intregi, de-abia astept sa o luam de la capat. Doar ca vreau sa mergem pana la capat. Sa-i scoatem de la guvernare si sa-i bagam in puscarie pe toti PSD-istii si securistii din ALDE.
      • +2 (8 voturi)    
        Ai fost luni intregi degeaba (Luni, 9 aprilie 2018, 9:50)

        Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

        Ai strigat la niste cladiri goale, sambata si duminica, in timp ce dragnea viziona un nou episod din suleiman magnificul si-l durea la basca.

        Nu asa se face un protest.
        • -1 (5 voturi)    
          unii dintre noi (Luni, 9 aprilie 2018, 16:49)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

          muncesc
          nu putem face proteste in timpul programului....
          • -1 (3 voturi)    
            N-ai inteles nimic (Luni, 9 aprilie 2018, 21:47)

            Pooky [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

            Tocmai asta era ideea. Unde scrie ca nu putem face proteste ,,in timpul programului"?

            Vai de viata noastra! Bah, v-au spalat astia de tot pe creier?
            • +1 (3 voturi)    
              lol (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:08)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

              cum ar suna: auzi, sefu, vreau si eu 3 ore libere ca sa ma duc la protest...

              hai mai... sa fim seriosi...
              o parte s-ar putea invoi... dar majoritatea nu....
              • +3 (3 voturi)    
                Nene, esti culmea (Marţi, 10 aprilie 2018, 19:41)

                Pooky [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                Ai dreptate. ar suna aiurea sa ceri voie sefului.

                Nici prin minte nu-ti trece ca 300.000 de oameni ar putea sa plece de la munca, de acasa, de oriunde s-ar afla la protest, intr-o zi de miercuri, la ora de varf, cu sau fara voia sefului, blocand astfel institutii, spitale, transport, invatamant etc. TOT!

                Cu de-alde tine, care cere voie de la sef sa plece la protest, sta dragnea si neamul lui de hoti inca 1000 de ani la putere.

                Iti doresc succes, protesteaza duminica la 18.00 pana te plictisesti.
        • +2 (2 voturi)    
          Nu ai deloc dreptate...! (Luni, 9 aprilie 2018, 17:29)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

          Nu putea viziona Suleyman in timpul protestelor, pentru ca buncarul lui Ceasca e ecranat la undele UHF iar in elicopter sonorul e acoperit de zgomotul motoarelor pregatite pentru decolare. Doar in cazarma la Targiviste ar fi putut viziona in liniste, dar doar pana ce incepea rapaiala foc cu foc si foc automat...!
          Doamne ajuta ca istoria sa se repete si de aceasta data...!
  • -18 (36 voturi)    
    Daca oamenii (Duminică, 8 aprilie 2018, 19:49)

    Teleorwoman [utilizator]

    In urma unor alegeri democratice ar avea puterea de a schimba ceva, atunci nu s-ar mai organiza deloc alegeri.
    • +24 (32 voturi)    
      În urma unor alegeri democratice... (Duminică, 8 aprilie 2018, 20:49)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      ... a fost ales și Hitler. Alegerile democratice reprezintă doar o singură fațetă a democrației. Abuzurile și dictatura parlamentară nu sunt drepturi ale deputaților aleși democratic. Ei au încălcat sistematic atât spiritul, cât și formele consacrate ale democrației - separația puterilor în stat în primul rând, atacul asupra justiției, guvernul ar trebui să fie independent față de Parlament, nu batjocura partidului la putere.
      Încălcările legilor și spiritului democratic începe la nivelul primărior și Consiliilor Județene, unde își fac ucenicia viitorii mari manglitori ai țării (Dragnea este cel mai reprezentativ dintre ei). Odată experiența câștigată, este pusă în slujba Partidului Unic - PCR-FSN-PSDR-PSD, din furăciuni Partidul primește bănetul pentru campanii electorale și finanțarea canalelor de scurgere a dejecțiilor TV - Romania TV, Antena 3.
      PNL s-a decredibilizat decisiv după episodul USL.
      • +5 (13 voturi)    
        Trebuie sa castigam la toate alegerile! (Duminică, 8 aprilie 2018, 22:14)

        Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        Uite ce sugerez eu:

        -La europarlamentare: PMP fiindca acolo e Siegfried Muresan,
        -La prezidentiale: Iohannis fiindca mai bun n-avem
        -La locale: oricine poate invinge PSD-ul
        -La parlamentare: USR sau RO+, desi eu raman la USR fiindca am vazut ca fac eforturi in Parlament, sunt singurii care nu sunt deloc complici ai PSD-ului

        Non-optiunile care vor duce tara in faliment si dictatura comunista sunt: PSD, ALDE, UDMR, iar restul sunt atat de mici incat nici nu merita mentionate.
        • 0 (10 voturi)    
          cu siguranta (Luni, 9 aprilie 2018, 12:43)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          esti obosit rau de tot !
          have a break have a kit kat !
          • 0 (2 voturi)    
            E obosit doar trupeste, dupa atatea (Luni, 9 aprilie 2018, 17:40)

            scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

            comentarii reusite, dar nu e obosit si mental, precum alegatorul satul sa tot astepte reintoarcerea la Epoca de Aur si la Implinirile Marete...!
        • +1 (3 voturi)    
          Ai dreptate, dar.... (Marţi, 10 aprilie 2018, 0:34)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

          .... principala problemă este neparticiparea - PSD are doar circa 20% din totalul voturilor; câștigă pentru că cei care compun această minoritate sunt mobilizați de aparatul de partid -primarii sunt baza, ei distribuind ajutoarele sociale. Din acest punct de vedere, România nu este în Evul Mediu, chit că există baronii locali - România este în Antichitate, când senatorii plăteau pe amărâți, chit că atunci amărâții nu aveau drept de vot.
          Dacă chiar și doar 30% din restul populației cu drept de vot este reunit sub un singur drapel - o alianță USR-RO+ ar fi perfectă - PSD pierde fără drept de apel parlamentarele, care sunt cheia de boltă a puterii - nu întâmplător PSD atacă masiv Preșidenția, deși această instituție oricum nu are cine știe ce puteri în stat.
      • -4 (16 voturi)    
        Auzi (Duminică, 8 aprilie 2018, 22:18)

        Teleorwoman [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        Dar ce mari realizari au: CDR, PNL si PD din vajnicele lor guvernari...?
        • +1 (3 voturi)    
          mai... (Luni, 9 aprilie 2018, 16:53)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

          in primu rand economia a inceput sa-si revina pe vremea cdr...
          sa ne reamintim ca imediat dupa revolutie era inflatie de 100% (marca fsn/psd)?!

          pd-pnl au bagat impozitul global, lucru care a adus niste avantaje enorme economiei + scaderea economiei subterane....

          lasa vrajeala...
          si sa-ti mai spun ce NU au facut pd, pnl ./... NU au pus toate tunurile pe justitie. nu au vrut sa distruga codul penal si jsutitia, nu au separat UE, nu au dat dovada de nesimtire crasa (da si ei au fost nesimtiti... ddar psd in din ultima guvernare ii depaseste fara discutie)

          pnl nu este partidul perfect... nici pe depaste... dar e muuult peste psd
        • +1 (1 vot)    
          revin (Marţi, 10 aprilie 2018, 14:10)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

          https://scontent.fotp3-3.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/30571668_1951472734893764_7858876152574640128_n.jpg?_nc_cat=0&oh=a7988b3e8b492708695e8691318f7dc1&oe=5B2E0D25

          nu e perioada in care a fost pnl-pd?!
          zic si eu....

          dar nuuuu... nimic nu au facut...
          doar psd a facut cand curgea numai lapte si miere...
      • 0 (10 voturi)    
        intrebare (Luni, 9 aprilie 2018, 0:56)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Spiky

        daca nimeni nu controleaza Justitia, dar toti ceilalti sunt controlati de Justitie, inseamna sa presupun ca magistratii sunt meseriasi onesti by default; imi permiti sa am dubii ca ar fi asa?
        • +3 (3 voturi)    
          Las-o mai usor cu ...dubiile...! (Luni, 9 aprilie 2018, 17:45)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Se stie: ''excesul de dubii nu face deloc bine sanatatii...!''
          Incerca din cand in cand si cate o ...certitudine, are acelasi efect ca Omega 6 la ...Corazon...!
        • +2 (2 voturi)    
          Cred cî aberești masiv! (Marţi, 10 aprilie 2018, 0:36)

          Spiky [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          Dă-mi un singur exemplu de cum poate Justiția să controleze pe ”toți ceilalți”? Poate ai vrut să spui ”toate celelalte” puteri din stat(legislativă/Parlament, executivă/Guvern)?
          Cred că te ții de vrăjeală....
    • +22 (32 voturi)    
      Esti aici sa demoralizezi publicul (Duminică, 8 aprilie 2018, 21:15)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      si de-aia iei minusuri.

      Astia cu "sunt toti la fel, nu merita sa votezi" sunteti direct raspunzatori de falimentarea Romaniei, pentru ca in 2016 se putea vota cu USR, dar voi ati demoralizat tara, iar PSD a facut praf bugetul si economia.

      As spune "sa va fie rusine", dar voi nu aveti constiinta.
      • -1 (7 voturi)    
        Eu (Duminică, 8 aprilie 2018, 22:16)

        Teleorwoman [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        am fost la absolut toate voturile.
      • +2 (2 voturi)    
        Nu e aici pentru a ne demoraliza, e (Luni, 9 aprilie 2018, 18:00)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        pentru a ne pune...sula-n coasta...! Se vede dupa cum pune problema:''...ce mari realizari au: CDR, PNL si PD...?''. Cu alte cuvinte: ''Ce rost mai are principiul ratatiei la guvernare, mai bine un singur partid care sa ne conduca precum gloriosul Partid Comunist aproape 50 de ani...!''

        Pentru mine un lucru a devenit clar: politica facuta de partide politice e depasita si fizic si moral si s-ar impune un sistem mult mai participativ, mai ales ca acum exista Internet si IT in general, dar sa spui ca doar promotorii ''Democratiei Originale'' au dreptate e nedrept, imoral si pagubos...!
    • +2 (8 voturi)    
      hitler a venit la putere (Luni, 9 aprilie 2018, 10:51)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      in urma alegerilor democratice. A siluit apoi democratia cu acordul tacit al societatii.
      Putin isi omoara copii in mall si este votat!
      • -3 (11 voturi)    
        alooo (Luni, 9 aprilie 2018, 12:49)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

        mai incet cu pianul pe scari!
        ce tot ii dati cu hitler si putin , propagandistilor sorosisti de doi bani !
        atat va amintiti voi despre alegerile democratice?
        in decembrie 1989 oamenii au murit pentru alegeri libere si democratie,pentru ca tu sa poti scrie pe net tot ce-ti fasaie mintea !
        • +3 (5 voturi)    
          Tocmai am avut un reflex de (Luni, 9 aprilie 2018, 18:06)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          autoaparare ..! Poate a fost de la ...pianul trantit pe scari, sau poate a fost de la stilul binecunoscut de a baga pumnul in gura pe ritmuri...democratice si liber alese...!
          Sa stiti ca ''fasaitul mintii'' e tostusi un privilegiu, spre deosebire de...''noaptea mintii''...!
    • +1 (1 vot)    
      poate... (Luni, 9 aprilie 2018, 16:49)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Teleorwoman

      dar asta nu inseamna ca nu trebuie sa lupti pentru ca oricum razboiul e pierdut...
      • +1 (3 voturi)    
        Razboiul nu nici pe departe pierdut, (Luni, 9 aprilie 2018, 18:10)

        scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        draga Liviu ! Din cand in cand sunt pierdute batalii , asa cum sunt si castigate, dar razboiul e de durata, stai linistit...!
  • -13 (23 voturi)    
    Ce sa zic... (Duminică, 8 aprilie 2018, 20:02)

    lider [utilizator]

    Cu putin noroc..
    • +1 (3 voturi)    
      cu putin noroc ce?! (Luni, 9 aprilie 2018, 16:53)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui lider

      vorbeste cu toti dintii omule...
  • -18 (38 voturi)    
    Sorry! (Duminică, 8 aprilie 2018, 20:58)

    un_deget_de_secaturi [utilizator]

    Imi pare rau, dar nu vad SENSUL protestuli!

    mie nu imi place regimul dracnea, desigur, dar in Decembrie 2016, poprul l-a votat.
    Deci a votat iesirea din Europe si din NATO, din lumea civiliata, din domnia legii, dintr-un regim democratic..

    Daca MAJORITATEA romanilor a votat pentru totalitarism si pentru integrarea in Uniunea Asiatica a lui Putin, ce drept avem noi sa sustinem ca NU vrem asta?!?
    • +16 (28 voturi)    
      Pentru ca oamenii care au votat nu au stiut ce fac (Duminică, 8 aprilie 2018, 21:31)

      Zimbru [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

      Scria undeva in programul de guvernare din campania electorala ca prioritatea lor va fi sa-si elibereze VIP-urile din puscarie, ca vor apropiere de Rusia, ca vor distrugerea institutiilor democratice? Oamenii mai breji au inteles bineinteles despre ce este vorba, dar cei care i-au votat habar nu aveau. Norocul lor ca PSD-ul, ALDE si UDMR-ul si-au dat arama pe fata.
      • -2 (10 voturi)    
        tu ai votat pesedeul? (Luni, 9 aprilie 2018, 12:51)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        de unde stii ce au stiut cei care au votat psd ?
        • +1 (3 voturi)    
          Draga, daca ar fi votat PSD-ul nu ar (Luni, 9 aprilie 2018, 18:22)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          fi comentat pe aici...! E atat de simplu...!
          • +2 (2 voturi)    
            incorect! (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:47)

            un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui scaraotchi

            Precum se vede, sunt votanti Ilici (sau cel putin trolli pedeseristi) si aici: mazeta, newlook, echidistantul, tony_ruznacia, etc.
            • +3 (3 voturi)    
              Incorect! (Marţi, 10 aprilie 2018, 12:21)

              scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

              Dansii sunt aici la....slujba si nu ma refer la Slujba de Inviere...!
      • +1 (1 vot)    
        nu te supara! (Vineri, 13 aprilie 2018, 19:15)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Zimbru

        Fara suparare, NIMENI nu poat fi chiar asa de tampit incat sa creada promisiunile pedesereului cu "dublarea salariilor", sau sa nu stie ca PSD=ilici-KGB=Putin!
    • +10 (14 voturi)    
      Nu inseamna ca poti sa faci chiar ce vrei TU (Duminică, 8 aprilie 2018, 23:22)

      Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

      Doar pt ca ai fost votat. Problema e ca astia au degenerat, rau de tot, si nu le face nimeni nimic.
      • +2 (2 voturi)    
        in mod normal, nu! (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:51)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

        Intr-o tara normal, desigur, faptul ca ai fost votat nu iti da voie sa faci orice, mai alea lucrui care sunt nu doar imorale, ci ILEGALE sau ABSURDE (nu iese socoteala cu banii).

        Dar poporul nu numai ca a votat pedesereul,ci l-a votata MAJORITAR, le-a dat TOATA puterea.

        In acest fel si-a taiat craca de sub picioare, nu mai pt fi revocati actualii guvernanti, daca nu se tin de promisiuni: " eu te-am pus la conducere, daca nu imi place ce faci, eu te dau jos"nu se mai aplica acum!
    • +3 (9 voturi)    
      Lol (Luni, 9 aprilie 2018, 0:07)

      alexpro [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

      Strâmbă logică mai ai
      • 0 (2 voturi)    
        puteti preciza, va rog? (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:52)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

        OK, logica mea este stramba.
        Ati putea Dvs. sa o precizati pe cea corecta?
        MUltumesc!
        • -1 (1 vot)    
          Lol (Marţi, 10 aprilie 2018, 22:04)

          alexpro [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

          "Daca MAJORITATEA romanilor a votat pentru totalitarism si pentru integrarea in Uniunea Asiatica a lui Putin, ce drept avem noi sa sustinem ca NU vrem asta?!?"

          Citeste asta de cateva ori si explica-mi apoi cum o sa accept eu totalitarismul pentru ca majoritatea cretina decide asta. =
          • +1 (1 vot)    
            cretina sau nu, este MAJORITATEA! (Vineri, 13 aprilie 2018, 19:17)

            un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui alexpro

            Asta-i esenta democratiei: dictatura majoritatii!
            Si nu, nu am nevoie sa citesc de mai multe ori, daca eram batut in cap, atunci votam si eu cu partidul lui Ilici!!!
    • 0 (6 voturi)    
      minciuna si coruptia (Luni, 9 aprilie 2018, 10:53)

      yellowdog [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

      nu le vezi?
      • +1 (3 voturi)    
        cum sa nu le vad? (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:53)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui yellowdog

        Vorba lor, minicuna si coruptia guvernului dracnea se vede si de pe Marte!

        Si?
        Eu mentionam cum a votat poporul in decembrie 2016!!
    • +2 (2 voturi)    
      FALS! (Luni, 9 aprilie 2018, 16:56)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui un_deget_de_secaturi

      s-a votat psd cu programul de guvernare X...


      in program de guvernare nu spunea nimic de distrugerea justitiei, eliberarea infractorilor etc...

      nu s-a votat ce face acum psd... deci este normal sa se iasa in strada!

      psd a promits un Mercedes si acum da un trabant in cel mai bun caz... de la multi doar ia!
      ca multi au fort prosti si au crezut minciunile, este adevarat... dar tot minciuna se numeste
      • +2 (2 voturi)    
        corect, dar (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:56)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

        "psd a promits un Mercedes si acum da un trabant in cel mai bun caz" - corect, ba chiar prea ingaduitor cu partidul lui Ilici. In anii '80 am mers cu trabantul, si era o masina care FUNCTIONA!

        Guvernarile dracnea insaa merg din rau in mai rau, de la multi a LUAT, nu a dat, iar inflatia ne afecteza pe toti.

        Insa faptul ramane ca in decmebire 2016 poprul nu doar ca a votat pedesereul, ci l-a votat majoritar, le-a dat MANA LIBERA!
        Acum ei schimba legile, si devine imposibil sa ii mai dam jos!
  • +21 (35 voturi)    
    Vin cu placere! (Duminică, 8 aprilie 2018, 21:16)

    Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator]

    UE e exact opusul lumii de cosmar propuse de PSD in care toti oamenii sunt hoti.
    • -8 (16 voturi)    
      chiar asa? (Luni, 9 aprilie 2018, 0:57)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

      postezi contra cost sau crezi ce scrii? daca e varianta B, recomand un consult psihopupu
      • +3 (11 voturi)    
        Pashli to Siberia, vedma (Luni, 9 aprilie 2018, 7:35)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui srpc

        Lasa balacareala, te asteapta pufaiala.
  • +14 (28 voturi)    
    Prezent! (Duminică, 8 aprilie 2018, 21:25)

    Zimbru [utilizator]

    Trebuie sa iesim cat mai multi. O regula istorica arata ca aproape de fiecare data cand ies aproximativ 3.5% din populatie la demonstratii, partidele nu rezista presiunii strazii. Asta inseamna vreo 700 000 de persoane, trebuie deci sa ne strangem cu mic cu mare.
  • +2 (8 voturi)    
    ce democratie, (Duminică, 8 aprilie 2018, 21:58)

    meditatorul [utilizator]

    vrem protocoale!
  • +8 (12 voturi)    
    Dar de ce asa tarziu...? (Duminică, 8 aprilie 2018, 22:02)

    scaraotchi [utilizator]

    Pana pe 12 mai, Romanica poate deveni ''Mare Sultanat de Belina'' iar Irinuca "Întaia-i Țiitoare''...!

    De ar fi dupa mine, ar trebui organizat cate un miting la 2 zile si cate unul ''monstru'' in fiecare duminica...

    Dar eu nu-mi pot permite ''luxul'' de a da sfaturi, pentru ca inca mai am de patimit pentru greseala de a fi imbiat un cuplu de fraieri, sa guste din fructul oprit...!
  • -8 (20 voturi)    
    i-auzi! (Luni, 9 aprilie 2018, 0:55)

    srpc [utilizator]

    cinstit ar fi sa spuna ca vor direct dictatura marii finante occidentale, fara intermediari gen statul roman
    • +6 (14 voturi)    
      Marea (Luni, 9 aprilie 2018, 8:26)

      Jar [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      finanta occidentala iti da bani sa aduci apa curenta si canalizare in satele romanesti,ii da bani lui Daea pentru agricultura,iti da bani pentru afaceri si pentru un mediu curat.Intermediari,gen statul roman,incearca doar sa fure din acesti bani si praduiesc banii veniti din taxe si impozite.De cei 40 mld.de euro pe care ni-i pune la dispozitie UE,ce zici?
      • -2 (8 voturi)    
        corectie (Luni, 9 aprilie 2018, 10:45)

        srpc [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        cu o mana imi dq 100 si cu cealalta imi ia 1000; las-o ca macane
        • +2 (2 voturi)    
          ahahahaha (Luni, 9 aprilie 2018, 16:58)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          fata UE .... acum eram cla nivelul moldovei

          dar na... e usor sa urlii ca iti da 100 si-ti ia 1000 cand NU TREBUIE SA ARGUMENTEZI!

          deci, argumente sau ciocu mic, da?!
        • +3 (3 voturi)    
          Ma, (Luni, 9 aprilie 2018, 18:55)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui srpc

          daca nu veneau francezii,unde era Dacia acum?Stii ce salarii sunt la Dacia si cat varsa francezii la buget?Da' Galatiul stii unde era acum,daca nu venea indianu' ala?Marele PM Nastase spunea ca Glatiul facea o paguba zilnica de 1 mil. de euro pe zi.Societatea Nationala de Petrol statea cu fundul pe titei si gaze si traia din bani de la buget.Pacat ca nu ne-am vandut tara,ma,ca aveam mai multe ex. sa-ti dau.
          Cu profitul nu pleaca,ma,ca la noi impozitul e 16% iar la ei e peste 30%.Ca de-aia au veni aici...
          Cu dividendele-stii ce-i alea?- e alta problema.
      • -1 (7 voturi)    
        firma occidentala (Luni, 9 aprilie 2018, 13:01)

        miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        nu da nimic!
        este in Romania pe ajutor de stat sau daca nu, face tot felul de inginerii financiare-de neconceput in tara de origine-pentru a nu realiza profitul impozabil.
        cand s-a vrut trecerea la impozitarea cifrei de afaceri,v-au scos in strada ca vezi doamne coruptia ucide!
        asa ca las-o jos ca macane ,sau cum zic niste deontologi progresisti ,canta la alta masa,unde mesenii sunt turmentati de apa rece a propagandei sorosiste.
        • +2 (2 voturi)    
          aham... (Luni, 9 aprilie 2018, 16:59)

          liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          nu da nimic... d-aia ITu (90% straini) contribuie cu 6% la buget...
          d-aia dacia (firma straina in momentu de fata) contribuie cu x procente, rompetrol la fel... s.a.m.d.

          greu cu logica, ce sa-i faci
        • +3 (3 voturi)    
          Ma, (Luni, 9 aprilie 2018, 19:18)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

          se vede ca nu stii ce inseamna o firma,sa vezi si tu o balanta contabila.Nu poti sa faci cheltuieli decat in interesul firmei,investitii sau salarii.Astfel te curata ANAF-ul.
          Poti ,ma, sa pui impozit pe cifra de afaceri unei firme care da gauri in Marea Neagra,cu cheltuieli de zeci de milioane de euro /zi si care va scoate titei-daca va gasi-peste cativa ani?
          Marile firme au profitabilitate de 1 sau 2%.Chiar daca asta poate insemna sute de mil.de euro in conturi,imp.pe cifra de afaceri de 1%,2% le baga in faliment.
          Profitabilitate inseamna ce ramane dupa ce ai scazut cheltuielile cu functionarea firmei,investitii,salarii,TVA,impozit de 16% pe profit.
          Al dracu' Soros ,numai pe noi ne invata...
          • -1 (1 vot)    
            ma cu m mic de la ba (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:33)

            miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Jar

            -profitabilitate de 1-2%=evaziune fiscala;la asa profitabilitate mai bine tine banii la banca
            -cheltuieli in interesul firmei : banca x ia fonduri de la banca mama cu dobanda de 30% si acorda imprumuturi in Romania cu dobanda de de 20% si intra pe pierderi in Ro vezi Doamne si nu plateste impozit . pe total firma ,adica pe aia din franta,sau austria se inregistreaza profit si o impoziteaza statul de origine
            -cand dupa ce platesc sute de milioane de euro presedintilor si vicepresedintilor si totusi se mai intrevede ceva profit ce ar putea fi impozitat de statul roman , ii trantesc un element de cost necuantificabil -know -how- si sigur intra pe pierderi , asta daca nu au intrat deja pe pierderi prin constituirea unor provizioane fanteziste
            -firma aia care foreaza in m. neagra stie f.bine la ce s-a angajat , castigul realizat ulterior din exploatarea zacamintelor acoperind cu varf si indesat toate costurile , inclusiv pe cele cu plata redeventelor simbolice - de colonie africana ,catre statul roman!
            PS: nr.bilanturilor analizate si aprobate/respinse de mine este cu 7000 mai mare decat cele vazute de tine !
      • +3 (3 voturi)    
        nu trebuie cautata logica (Marţi, 10 aprilie 2018, 9:58)

        un_deget_de_secaturi [utilizator] i-a raspuns lui Jar

        Nu are sens sa cauti logica in postarile trollilor pedeseristi, adeseori se contrazic chiar in interior unui mesaj.
        nu are sens sa cauti logica, ei isi fac doar meseria, pentru care sunt platiti de la Maskwa.
    • +3 (3 voturi)    
      ce dictatura tovarase?! (Luni, 9 aprilie 2018, 17:00)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui srpc

      daca era dictatura psd nu isi permitea sa faca ce a facut...

      argumentul tau e invalid!

      cand acuzi pe cineva de dictatura incearca sa ai argumente, da?!

      ue nu are televiziuni care ii lauda si care critica pe ceilalti in romania (spre deosebire de psd), ue nu a pus jandarmii sa amendeze romania s.a.m.d.
  • -3 (11 voturi)    
    Corectie (Luni, 9 aprilie 2018, 6:26)

    tontu [utilizator]

    Mesajul corect ar fi vrem dictatura de la Bruxelles nu pe cea de la Bucuresti.
    • +2 (4 voturi)    
      mai (Luni, 9 aprilie 2018, 16:48)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui tontu

      daca am de ales intre o dictatura care pune jandarmii pe mine si imi ia banii
      si una care imi da bani sa ma dezvolt... o sa o aleg pe ultima cu ochii inchisi
  • +6 (14 voturi)    
    Cu regret va anunt (Luni, 9 aprilie 2018, 7:55)

    Pooky [utilizator]

    Ca nu mai particip la nici un protest organizat aiurea, sambata sau duminica. Cine vrea sa urle la cladiri goale n-are decat.

    Pe aceasta cale anunt ca sunt disponibil pentru proteste, aprobate sau nu, de luni pana vineri intre orele 07.00-18.00, astfel incat impactul sa fie maxim. De preferat la ore de varf.

    Chiar e asa de greu sa luam exemplu de la francezi? Cu o greva legala, facuta cu cap, au blocat transporturile in Franta, iar efectele se vad in toata Europa.
    • +3 (9 voturi)    
      nu numai ca se stabileste o zi si ora (Luni, 9 aprilie 2018, 9:14)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

      parca in bataie de joc, duminica la ora 18( parca asa a fost ultimul ,,miting''), dar ii si plimba in marsuri lungi si inutile in bataie de joc, probabil pt. a dormi mai bine noaptea pt. ca a doua zi incepe o noua saptamana de lucru. corect ar fi in timpul saptamanii si la o ora de varf.
      asta cu duminica la ora inchiderii, cu protestatul in fata cladirilor guvernamentale goale, si cu marsuri ca sa te obosesca, ma face sa banuiesc ca sunt organizate in bataie de joc, tot de catre psd.
      • +1 (1 vot)    
        Si eu suspectez acelasi lucru (Luni, 9 aprilie 2018, 22:15)

        Pooky [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

        psd-ul ii trimite la seminte pe protestatari cu mitinguri organizate ,,duminica, la ora 18.00"

        Un miting organizat miercuri la ora 15.00 in centrul Bucurestiului ar avea un efect de 10 ori mai mare, chiar daca ar tine doar 1-2 ore.

        O saptamana de mitinguri, luni-vineri, 09.00-17.00 ar da jos lejer guvernul viorica-vasilica.

        Ma rog, unii vor neaparat duminica la 18.00, ca cica au serviciu si nu le da voie sefu sa plece in timpul saptamanii... astia poa sa proteste 20 de ani in weekend, ca nu-i baga nimeni in seama.
  • -4 (12 voturi)    
    Lozinci ieftine (Luni, 9 aprilie 2018, 11:16)

    Gigi Kent [utilizator]

    - Tentativele continue de resuscitare a OUG 13 ...

    OUG 13 era in regula. Normal ca pana la urma trebuie facuta curatenie in legislatia justitiei.

    - Încercarea de a schimba în mod nejustificat conducerea PG si DNA

    Tona de abuzuri, imixtiunile in atributiile altor puterin din stat samd sunt „nejustificate“?

    - Reprimarea dreptului la protest, prin amenzi abuzive și acțiuni în forță ale Jandarmeriei
    Amenzile se contesta in justitie.

    Poate ca „protestatarii“ nu isi aduc aminte cand si cine era la putere cand se baga site-ul de cultura la duba sau cand jandarmeria rupea oase, la propriu.

    - Schimbarea legilor cu dispreț față de procedurile parlamentare firești și față de consultarea publică

    Consultare publica de tipul „vreti sa fie respectate drepturile si libertatile fundamentale?”, “vreti sa fie puse in aplicare deciziile CCR?” Proceduri parlamentarei firesti = circ de la USR?

    - Denigrarea instituțiilor europene, a ambasadelor străine și a reprezentanților României la Bruxelles care se opun abuzurilor PSD

    Aici e ca la radio Erevan. Doar ca abuzurile nu sunt ale PSD ci ale DNA iar reprezentantii ambasdelor nu se opun ci sustin abuzurile

    - Proiecte precum Legea defăimării, menite să anuleze libertatea de exprimare

    Aici da, e o problema dar cred ca se va rezolva normal, prin abandonarea ideii de catre initiatori.

    - Cauționarea televiziunilor care fac propagandă anti-justiție și calomniază pe cei care protestează împotriva abuzurilor PSD și intoxicarea cu bună știință a populației cu mesaje anti-europene

    Nu am reusit sa vad pe nici o televiziune mesaje anti-europene. As fi fost chiar curios. Si aici e la fel ca la Radio Erevan. Propaganda e anti-abuzuri ale justitiei iar presa libera nu trebuie “cautionata” de nimeni.

    - Sabotarea surselor de finanțare a ONG-urilor prin noul Cod fiscal."

    Hai lasa-ma! Nu vrem sa declaram sursele de venituri. Ne credem "de utiliate publica" atunci cand de fapt suntem "de utilitate politica". Transparenta ne "cauzeaza".
    • +3 (5 voturi)    
      aham. (Luni, 9 aprilie 2018, 16:47)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gigi Kent

      hai sa-ti spun motivul meu (evident nu e singurul)
      avem un MCV semnat si bagat in constitutie, care spune ceva de modificarile justitiei care trebuie aprobate de comisia de la venetia.

      parlamentul refuza sistematic acest lucru.
      Un astfel de comportament este suficient pentru mine sa suspectez o incalcare drastica a mcv, constitue, drepturile omului etc in noile legi!
  • +2 (4 voturi)    
    sa vedem ce-o iesi.... (Luni, 9 aprilie 2018, 16:44)

    liviu_ [utilizator]

    desi ... dracnea nu o sa da innapoi decat daca ii pune cineva pistol la tampla....
    frica de puscarie e mult prea mare
  • -3 (3 voturi)    
    si justitia e corupta (Luni, 9 aprilie 2018, 18:08)

    eucomentez [utilizator]

    Povestiti-ne si despre acordurile de colaborare anticonstitutionale dintre organele de securitate si justitie, dosarele politice care au fost rezultatul acestei colaborari.
    • +3 (3 voturi)    
      Și ce este anticonstituțional în acordurile alea? (Marţi, 10 aprilie 2018, 0:46)

      Spiky [utilizator] i-a raspuns lui eucomentez

      Așa, concret? Dă un exemplu, nu da din clanță la general. Ia zi, s-au făcut ascultări de telefoane fără decizie judecătorească? Au făcut instrumentări de caz agenții SRI în locul procurorilor?
      Vorbiți să vă aflați în treabă. Apărați corupții și luați de bună propaganda de nici două copeici ale canalelor de dejecții mass-media gen Antena 3(zisă și Latrina 3, pe bună dreptate) și România TV, a lui Ghiță Belgrădeanul....


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă