Dosarul lui Vlad şi Mircea Cosma va fi rejudecat, a decis instanţa supremă

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 26 martie 2018, 16:36 Actualitate | Esenţial


Vlad si Mircea Cosma
Foto: Camera Deputatilor
Instanţa a decis, luni, rejudecarea dosarului în care fostul preşedinte al Consiliului Judeţean Prahova Mircea Cosma a fost condamnat în primă instanţă la opt ani închisoare, iar fiul acestuia, fostul deputat Vlad Cosma, a primit cinci ani închisoare. Ei sunt acuzaţi de procurorii DNA că ar fi primit de la administratorii unor firme aproximativ un milion de euro pentru acordarea unor contracte de lucrări în care beneficiar era Consiliul Judeţean, scrie news.ro.

Decizia de rejudecare a procesului a fost luată luni de Completul de cinci judecători al instanţei supreme.

În prima instanță, Mircea Cosma fusese condamnat  la opt ani de închisoare iar fiul său, Vlad Cosma, a primit cinci ani de închisoare.

Avocatul familiei Cosma a precizat ca prin sentinta Inaltei Curti se revine „la situația inițială, la rejudecarea fondului, de la zero„.

Acesta a argumentat ca o altă decizie în acest caz „ar fi dus la o revalidare a unor neregularități„.

La ultimul termen al procesului de la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, care a avut loc în 19 februarie, Mircea Cosma a negat toate acuzaţiile şi le-a prezentat magistraţilor planşe cu banii pe care i-ar fi economisit la derularea contractelor de la Consiliul Judeţean Prahova.

"Resping toate acuzaţiile. Judeţului Prahova i se spune în glumă al 53-lea stat al SUA. Volumul de investiţii a dus la crearea a 11 parcuri industriale cu un total de 46.000 de angajaţi. Ar fi trebuit să primesc o decoraţie pentru asta", a declarat Mircea Cosma în instanţă.

La rândul său, fostul deputat Vlad Cosma - cel care i-a acuzat pe procurorii DNA Ploieşti că ar fi falsificat probe în dosare - a afirmat, la instanţa supremă, că nu îi este frică pentru că dosarul are la bază probe false.

La ultimul termen al procesului de la ICCJ a mers şi Andreea Cosma, care a spus că a venit pentru a-şi susţine familia, dar şi pe alţi cetăţeni care au reclamat abuzuri ale procurorilor, precum Sebastian Ghiţă, care aşteaptă de la ea, în calitate de deputat, să le apere drepturile. Ea a susţinut că are încredere în înţelepciunea magistraţilor instanţei supreme, afirmând că la prima instanţă, care a dispus condamnarea lui Vlad şi Mircea Cosma, era altă situaţie - procurorul Mircea Negulescu era în funcţie, iar multor martori le era teamă să vorbească.

Fostul deputat Vlad Cosma a mers la Inspecţia Judiciară pentru a depune "noi documente şi probe" împotriva procurorilor de la DNA Ploieşti. Întrebat dacă are emoţii privind decizia magistraţilor, Cosma a spus: "Orice om are emoţii, dar suntem optimişti. Cred că va fi o soluţie bună. (...) Acolo s-au fabricat nişte probe, se triplau martori. Am încredere în justiţie, nu am încredere în cei patru procurori de la Ploieşti”.

De altfel, Inspecţia Judiciară (IJ) a anunţat că a dispus începerea cercetării disciplinare faţă de şeful DNA Ploieşti, Lucian Onea şi procurorul Alfred Savu, precum şi faţă de fostul procuror Mircea Negulescu, pe rolul Inspecţiei existând zece lucrări care au ca obiect activitatea sau conduita procurorilor de la DNA Ploieşti. Verificările IJ sunt făcute fie în baza unor sesizări ale unor persoane, fie după ce Inspecţia s-a autosesizat în urma acuzaţiilor şi a înregistrărilor prezentate de Cosma şi vizându-i pe procurorii de la DNA Ploieşti.

Vlad Cosma a depus şi o plângere penală împotriva a patru procurori de la DNA Ploieşti, între care Lucian Onea şi Mircea Negulescu, pe care îi acuză de cercetare abuzivă, represiune nedreaptă sau abuz în serviciu.

În 1 noiembrie 2016, fostul preşedinte al Consiliului Judeţean Prahova Mircea Cosma a fost condamnat  la opt ani de închisoare, iar fiul său, deputatul Vlad Cosma, a primit cinci ani de închisoare, în timp ce omul de afaceri Răzvan Alexe a primit o condamnare de doi ani şi jumătate de închisoare. În acelaşi dosar, Daniel Alixandrescu, directorul Direcţiei "Patrimoniu" din CJ Prahova, la data faptelor, a fost condamnat la şase ani de închisoare.

În aprilie 2014, preşedintele Consiliului Judeţean Prahova, Mircea Cosma, a fost trimis în judecată pentru luare de mită şi abuz în serviciu, fiul său, deputatul PSD Vlad Cosma, pentru trafic de influenţă, directorul Direcţiei "Patrimoniu" din CJ Prahova, Daniel Alixandrescu, pentru luare de mită şi abuz în serviciu, iar Răzvan Alexe, pentru trafic de influenţă şi dare de mită.

Vlad şi Mircea Cosma au fost trimişi în judecată de DNA fiind acuzaţi că ar fi cerut şi primit peste 4,4 milioane de lei de la trei oameni de afaceri prahoveni, denunţători în cauză, ale căror firme au avut numeroase contracte cu CJ Prahova.

Firmele controlate de cei trei sunt, la rândul lor, trimise în judecată într-un dosar de evaziune fiscală şi spălare de bani cu un prejudiciu de 35 de milioane de euro, dosar în care sunt inculpaţi Răzvan Alexe, dar şi fostul angajat al Secretariatului general al Guvernului, Marcel Păvăleanu, alături de alţi oameni de afaceri din Prahova.

"Sumele de bani au fost pretinse în schimbul intervenţiei la factorii de decizie din cadrul Consiliului Judeţean Prahova, pe lângă care cei doi aveau influenţă, respectiv preşedintele CJ Prahova, Cosma Mircea (tatăl inculpatului Cosma Vlad Alexandru), astfel încât societăţile respective să obţină de la instituţia publică lucrări şi servicii curente supraevaluate, de întreţinere a drumurilor publice sau a drumurilor judeţene pe timp de iarnă, dar şi decontarea, cu prioritate, a unor lucrări deja efectuate în temeiul unor contracte anterioare” notau procurorii DNA în 2014, atunci când a început urmărirea penală în acest dosar.



















11719 vizualizari

  • +104 (108 voturi)    
    Bravo! (Luni, 26 martie 2018, 16:41)

    ber [utilizator]

    Bravo justitie romana. Balanganiti-o pana se prescrie!
    • -9 (43 voturi)    
      Prima INSTANTA (Luni, 26 martie 2018, 16:45)

      sipu [utilizator] i-a raspuns lui ber

      in mod NORMAL ar trebui sa dea cu SUBSEMNATUL...............
      • +3 (3 voturi)    
        premier cru (Luni, 26 martie 2018, 18:18)

        jugastru [utilizator] i-a raspuns lui sipu

        .. iar doua.. grand cru
      • -5 (9 voturi)    
        procurorii, nu judecatorii (Luni, 26 martie 2018, 19:48)

        Movesi [utilizator] i-a raspuns lui sipu

        judecatorii au judecat dupa probele prezentate, dovezile falsificarilor de probe au aparut dupa sentinta de la fond
        • +6 (6 voturi)    
          Cate meleoane o fi costat falsificarea? (Marţi, 27 martie 2018, 5:35)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          Aia de dupa ce au vazut ca ii groasa treaba.
        • +2 (2 voturi)    
          ai (Marţi, 27 martie 2018, 9:39)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          auzit de camera preliminara?
    • +42 (48 voturi)    
      sunt (Luni, 26 martie 2018, 16:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui ber

      curios de motivatia completului, privind rejudecarea.
      Aceasta rejudecare cine o face? Acelasi complet de judecatori? Alt complet de judecatori? Alta instanta, una inferioara?
      Rejudecarea se face cu aceleasi probe? Se admit si alte probe? Probele administrate, din moment ce au trecut de camera preliminara, inseamna ca sunt corecte din punct de vedere legal?
      • -25 (39 voturi)    
        motivare (Luni, 26 martie 2018, 17:36)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Probe măsluite, portocale, cucuvelle, haules, baules.
        • +10 (12 voturi)    
          Un suporter URSS poliglot (Luni, 26 martie 2018, 18:30)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          Care va intampina echipa sau suporterii indieni la MosCow nu cu alles gute ci cu Haules Baules, noua limba neinregistrata ca agent strain de Kremlin
        • +9 (11 voturi)    
          O mizerie! (Luni, 26 martie 2018, 20:26)

          Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          La banii furati de clanul Cozma de sute de milioane de euro se pot cumpara multi judecatori. Mai ales pe cei mai in varsta pregatiti de pensionarea inainte de termen oferita de PSD-ALDE, cu bani la care viseaza pana si judecatorii americani. Asta s-a intamplat si acum. Doi au pus botul, o judecatoare s-a opus.
        • +10 (12 voturi)    
          Si (Luni, 26 martie 2018, 21:51)

          Jar [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          uite asa,de 28 de ani avem coruptie fara corupti.
          Bravos natiune!Halal sa-ti fie!Sa traiasca Republica de la Ploiesti,impreuna cu RTV si A3!
        • +11 (13 voturi)    
          ...circ latrinogen, pirande cu (Luni, 26 martie 2018, 21:55)

          scaraotchi [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          fustele-n cap, scandal cu scuipaturi si injuraturi ca la usa cortului, juraminte ''alese'' gen ''sa moara mama si Cipilan...!'', intr-un cuvant...''tiganie''...!

          Dar noi, noi ce vina avem in toata povestea asta...?! Chiar trebuie sa ne asteptam ca de acum in colo sa trebuiasca sa ne luam ''adio'' de la pedepsirea infractorilor, fie ei si de ...''nationalitate conlocuitoare''...??

          Balanta va fi sensibil dezechilibrata iar pentru reechilibrare, posibil sa fie necesare masuri exceptionale, conform ''Principiului Actiunii si Reactiunii''...!
        • +5 (5 voturi)    
          daca (Marţi, 27 martie 2018, 9:41)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

          erai @Mazeta originala, veneai cu cevasilea argumente.
          Asa, mistocareala ta te romanizeaza 100% si te antenizeaza total.
      • +23 (25 voturi)    
        Rejudecarea se face de catre un alt complet (Luni, 26 martie 2018, 17:46)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        de judecata pt ca cel care s-a pronuntat in prima instanta si-a spus deja parerea cu privire la cauza, ori este interzis ca acelasi judecator sa se pronunte de doua ori in aceiasi cauza.

        Ideea este ca cei care i-au condamnat la 8 si 3 ani pe Cosma sr si respectiv pe Cosma jr erau judecatori cunoscuti prin verticalitate si severitate. Ei nu vor putea sa faca parte dintr-un viitor complet de 5 judecatori, pt a celasi motiv (ca si-au spus deja parerea, s-au pronuntat prima data).

        Dintr-un foc trei judecatori (sau patru) au eliminat din joc pe alti trei colegi de-ai lor.

        Se reia judecata de la zero. Pot fi administrate si alte probe atat de DNA cat si de inculpati.

        PS. Dupa parerea mea (bazata exclusiv pe informatiile aparute in presa cred ca rejudecarea va fi motivata pe faptul ca nu au fost audiati toti martorii, ca unii si-au schimbat declaratia, precum si pe necesitatea de a se administra si alte probe (inscrisuri, video, etc) confruntari etc
        • +9 (9 voturi)    
          Deși nu am deloc pregătire (Luni, 26 martie 2018, 18:55)

          Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          în acest domeniu, pot să bănuiesc de ce toată pletora asta de urmăriți penali și de politicieni sunt cu pumnii doar pe DNA...
          • +7 (9 voturi)    
            Daca parlamentarii nostri ar fi avut (Marţi, 27 martie 2018, 0:53)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

            "pasiunea" sa sparga masini noaptea si sa fure din ele, probabil ca tunurile ar fi fost indreptate spre procurorii din parchetele obisnuite, dupa cum daca ar fi fost consumatori de droguri DIICOT, ar fi fost calul lor de bataie !

            PS. Ma uit cu groaza cum incet-incet devine tot mai rusinos dar si tot mai periculos sa fii cinstit intr-o Romanica ce a ajuns sa fie croita dupa chipul si asemanarea borfasilor patrunsi in Parlament, ori alesi in Consiliile locale si Judetene ori alesi primari.

            PPS. Daca nu vor fi opriti la urmatoarele alegeri, nu stiu ce ii va mai putea opri sa construiasca o adevarata Planeta a maimutelor !
        • +6 (8 voturi)    
          Consecintele unui circ televizat (Luni, 26 martie 2018, 19:20)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          Dupa cea ce a patit Camelia Bogdan atitudinea acestor judecatori este explicabila.
          • +8 (10 voturi)    
            Cred ca va fi tot mai rau ! (Marţi, 27 martie 2018, 0:43)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

            Am motive sa cred ca Latrina 3 va indica de acum pe fata, ce procurori si ce judecatori trebuiesc eliminati din magistratura si cum trebuie sa judece aceia care raman in profesie !

            PS. Trebuie si Varanul sa se razbune intr-un fel pe justitia care, cum spunea ?, "mi-a furat trei ani din viata."
            • +4 (4 voturi)    
              da (Marţi, 27 martie 2018, 9:13)

              toxx [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

              varanu e o "victima" cu 3 ani furati din viata, dar el a furat viitorul copiilor acestei tari. L-as fi aruncat in puscarie in 1990 si as fi aruncat cheia. Ce s-a pus pe hartie in 1989 la Timisoara, din pacate, nu va fi niciodata in Constitutia acestei tari. Abia atunci vom putea spera ca scapam de acesti dinozauri comunisti.
              • +4 (4 voturi)    
                Pai nu vezi ca spre deosebire (Marţi, 27 martie 2018, 10:43)

                Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui toxx

                de adevaratii dinozauri care au disparut deodata cu puii lor cu tot (nascuti sau inca nenascuti), batranii "dinozauri" din politica romaneasca deja sunt pe cale sa predea stafeta "puilor" lor ? Accidentele de parcurs, pierderile punctuale sunt exceptia care confirma regula. Hrebenciuc, Nastase sunt deja inlocuiti daca nu de fii lor, macar de cei din aceiasi specie de pradatori ca si ei iar exemplul cel mai potrivit il constituie familia Cosma care in locul batranului Cozma i-a reprodus pe pe puii Cozma !

                PS. Ne trebuie o "glaciatiune politica" pt a putea spera ca scapam de ei !

                PPS. Oare putem sa o pregatim prin votul nostru de peste 2 ani ?
        • +3 (3 voturi)    
          cred ca (Marţi, 27 martie 2018, 9:46)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          ideea completului de judecata de la ICCJ este de ase spala pe maini ca Pilat din Pont (solutia cu rejudecarea a aparut in weekend), pe de o parte si pe cealalta parte, este o solutie de a-i scapa pe cei din famiglia cosma prin prescriptia faptelor.
          • +4 (4 voturi)    
            Ti-o spun din experienta ! (Marţi, 27 martie 2018, 11:03)

            Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Ideea o aveau cel putin trei dintre judecatori in cap inca din momentul iesirii dosarului in pronuntare.

            Desi la teorie scrie ca dezbaterea este cea care hotaraste soarta inculpatilor in penal si a paratilor in civil, de fapt in realitate solutiile incep sa se cristalizeze inca inainte de incheierea dosarului iar judecatorii le mai si discuta intre ei.

            Parerea mea este ca amanarile acestea succesive de pronuntare sunt consecinta a doua lucruri : incercarea de a obtine o decizie data cu unanimitate si gasirea solutiei celei mai potrivite pt ca dosarul sa se termine doar pt judecatorii din complet, fara insa a hotari soarta inculpatilor ! Deci intr-un fel ai dreptate.

            PS. Sunt convins ca daca dosarul ar fi fost in pericol sa se prescrie judecatorii l-ar fi judecat de mult pana acum ! M-am documentat si mi-am dat seama ca prescriptia se implineste peste cativa ani ! Timp deci ar fi ca borfasii sa fie bagati la bulau.

            PS. Atentie ! Nu trebuie insa sa intervina o modificare a limitelor de pedeapsa pt infractiunea de luare de mita, o scadere a lor, pt ca atunci si durata in care se implineste termenul de prescriptie penala scade in mod corespunzator !
    • +16 (32 voturi)    
      Demiterea judecatorilor corupti de la ICCJ (Luni, 26 martie 2018, 17:10)

      Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui ber

      Este evident ca ICCJ a incaput pe mina mafiei psd si alde.
      Totul a fost aranjat.
      Infractorii au fost pusi sa minta cu privire la modul de intocmire a dosarului, iar judecatorii corupti, aflati in solda mafiei psd si alde, s-au prefacut ca ii cred.
      Minciunile infractorilor au fost mai puternice decit probele aduse de procurori.
      Decizia de azi este aberanta, la fel ca si multe din ultimele decizii ale CCR, care de asemenea a incaput pe mina mafiei psd si alde.
      Situatia este intolerabila !
      Decizia de astazi trebuie atacata pe o cale extraordinara.
      Trebuie iesit masiv in strada si ceruta demisia guvernului mafiei si dizolvarea parlamentului borfasilor.
      Trebuie alese alte persoane la CCR si la ICCJ.
      Cu acesti judecatori corupti, justitia nu poate functiona, statul de drept a fost complet anihilat.
      • -1 (7 voturi)    
        dosar facut de un procuror exclus din magistratura (Luni, 26 martie 2018, 20:07)

        Movesi [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        dosarul este facut de un procuror exclus din magistratura iar tu sustii ca judecatorii sunt corupti fara a avea vreo proba?
        habr n-ai ce-i ala stat de drept, nu mai folosi expresia ca esti penibil, ridicol, etc
        • +3 (5 voturi)    
          Nu a fost exclus din cauza acestui dosar , (Marţi, 27 martie 2018, 1:11)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          cunoasteti foarte bine lucrul acesta !

          Stiti de asemeni foarte bine ca juniorul Cozma nu a produs nicio dovada relativ la faptul ca dosarul in care este judecat cu taica-sau ar fi fost masluit. Toate dovezile (inregistrarile audio) prezentate la posturile TV se refera la situatii care nu au nicio legatura cu dosarul in care s-a pronuntat astazi retrimiterea spre rejudecaredecata .

          PS. O fi exagerat @Cozmin30 dar nici cu tine nu mi-e rusine Ghitzica, zau !
          • -5 (7 voturi)    
            a prezentat, dar ti-au scapat (Marţi, 27 martie 2018, 2:06)

            Movesi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

            e discutia dintre cosma jr si portocala, in care portocala explica modul cum a calculat prejudiciul, respectiv a pus un procent de 10% din contract, fara nici o expertiza.
            plus cea in care incerca portocala ii cerea sa-l convinga pe senior sa faca un denunt ca sa nu-l bage in puscarie
            • +6 (8 voturi)    
              Asta nu inseamna masluire de probe ! (Marţi, 27 martie 2018, 3:22)

              Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

              De ce ar trebui, ma rog, sa vina un expert contabil sa faca o expertiza pt a stabili ca mita de 10% din valoarea contractului care este de, sa zicem asa ca sa fie mai palpitant, 987.634 lei e 98.763 lei ?

              Cand i-a spus Portocala lui Cozma senior, "Bai mosule, eu stiu ca tu esti nevinovat, dar daca nu mi-l dai pe "X", eu te scot vinovat si te bag in puscarie"?

              PS. Mai cu grija pt adevar, da ? ;)
              • +4 (4 voturi)    
                Userul “fugaru” (Marţi, 27 martie 2018, 9:35)

                un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                Cred ca este acel Compozitor Cornel Fugaru parca il chema ce emana slagare de muzica usoara romaneasca cu pretentii de Top MTV. Admit ca muzica usoara romaneasca are si piese muzicale placut de fredonat..dar nu imi aduc aminte..acelea ale Fugarului..asa si interlocutorul tau impacheteaza in staniol idei,lucruri cu Putere de Proba Admisibila....ti am spus ca nu te plictisesti pe Hotnews?
                • +4 (4 voturi)    
                  Ai avut dreptate ! (Marţi, 27 martie 2018, 11:07)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

                  "Dincolo" deocamdata ritmul este de Doina Badea !

                  PS. Lipsesc insa editorialele de opinie !
                  • +1 (1 vot)    
                    cred ca Inca NU s a decis (Marţi, 27 martie 2018, 17:11)

                    un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                    politoca editoriala....
              • +3 (3 voturi)    
                @ghita fugaru' (Marţi, 27 martie 2018, 9:50)

                nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                stie decat sarba :))
                • +3 (3 voturi)    
                  Buna ! (Marţi, 27 martie 2018, 11:11)

                  Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

                  Apropo, ai vazut insa ce omoloaga sarba are Tudorel ?

                  PS. Pacat insa ca i-au dat parintii nume de patruped !!
              • 0 (0 voturi)    
                ala facea nasoale doar in alte dosare (Marţi, 27 martie 2018, 19:46)

                Movesi [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

                in asta facea cercetarile conform legii :))
                eu zic sa nu mai fiti ridicoli, portocala a fost exclus din cauza modudului in care facea cercetarea penala.
                si o facea la fel in toate dosarele
                nu doar dosarul asta trebuia reluat, ci toate dosarele.
                p.s. s-a mai constatat si ca martorii nu-si mai sustin declaratiile sustinand ca au fost fortati sa dea acele declaratii, ceea ce e masluire de probe
      • -5 (9 voturi)    
        Sigur (Luni, 26 martie 2018, 20:13)

        Lovercraft [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        Justiția e corectă doar atunci când hotărăște cum ne convine nouă. Când nu hotărăște cum ne place nouă, e coruptă.
        • +3 (5 voturi)    
          Exact asa ! Cand nu va convine e corupta (Marţi, 27 martie 2018, 1:55)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Lovercraft

          dpdv politic si serveste statul paralelogram impotriva Statului de Drepti al lui Livache !

          Ca doar stii vorba aia a lui, preluata de la mos Iliescu :

          "Noi construim o lume NOUA, nu VOUA !"

          PS. Iar pt orice eventualitate, Dinti de grebla si ai sai 40 de tovarasi s-au apucat sa construiasca in Lumea Noua, o lume paralela. Pt inceput in Costa Frica si Madagascar !
      • -2 (6 voturi)    
        sustii ca ce poate "umbla" la judecatori (Luni, 26 martie 2018, 20:56)

        Movesi [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

        crezi ca doar o parte din proces poate "umbla" la judecatori?
        de ce n-ar "umbla" si cealalta parte?
        adica un procuror care vrea sa "paradeasca la cetateni" de ce crezi ca nu ar "umbla" la judecatori?
        • +5 (7 voturi)    
          Pt ca e calic (Marţi, 27 martie 2018, 5:41)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Movesi

          In vreme ce coruptii astia cinstiti pe care ii adori, is putred de bogati.
    • +9 (13 voturi)    
      mda (Luni, 26 martie 2018, 17:15)

      SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui ber

      asta e si scopul...

      liviu` de la teleorman face acelasi lucru... numai ca el pune pe pauza o tara intreaga... cat I se prescriu dosarelele
    • +8 (16 voturi)    
      Se deschid acum atatea perspective minunate (Luni, 26 martie 2018, 17:16)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ber

      lu' tati si lu' puiut !

      Nu fost scosi din cursa judecatorii care au dat prima sentinta, dar asupra lor proprii colegi au deschis larg poarta haitelor de la Latina 3 si Ghita TV !

      Va dura cat va dura rejudecarea (e de presupus ca foarte mult, fiind vorba de reluarea de la zero a probatoriului),daca nu se prescriu intre timp faptele, dosarul ajunge iarasi la completul de 5 judecatori (cine stie cu ce pedepse minuscule), putand fi vorba de acelasi complet de azi care ori, constata prescrise faptele, ori se pensioneaza, determinand iarasi o rejudecare de la inceput a cauzei ori trimite dosarul din nou spre rejudecare pt motive de fond sau de procedura !

      Inchipuie-ti intre timp, in anii ce se vor scurge, cam ce vor pati Iulian Dragomir si ceilalti doi judecatori din completul care i-a condamnat pe Cosma si sub ce stres vor lucra cei din completul de 5, cand va ajunge din nou dosarul la ei !
      • +1 (1 vot)    
        Am aflat de pe un alt site ca Iulian Dragomir (Marţi, 27 martie 2018, 15:57)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        a fost presedintele completului de 5 judecatori, din apel, deci nu a judecat fondul in cazul Cozma !

        PS. Ba mai mult a fost in grupul celor patru care au decis rejudecarea !
    • +13 (19 voturi)    
      Rejudecarea - cea mai recenta unealta a hotilor (Luni, 26 martie 2018, 17:42)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui ber

      Mai fac rost de un an, doi, in care-si dosesc banii peste hotare.
    • +18 (18 voturi)    
      doar n-ai avut alte asteptari (Luni, 26 martie 2018, 17:44)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui ber

      trebiuie sa fim naivi sa credem ca avem sistem de justitie.

      ce avem in RO este o balanganeala in forma continuata...........pina scapa infractorii, precum ai scris.
    • +3 (3 voturi)    
      Dosarele astora din Ploiesti (Marţi, 27 martie 2018, 15:12)

      Rescator [utilizator] i-a raspuns lui ber

      (PH=Patria Hotilor) demonstreaza clar ca Mafia Rosie
      a castigat,castiga si va castiga ,in dispretul total al
      legii si al cetatenilor.Protestele au murit,au ramas
      vuzelele corupte din presa, in frunte cu "Maestrul" si
      patronal lui penal.Nu lipsesc posturile TV ale unor
      moguli mafioti deja celebrii.Se pare ca ne indreptam rapid spre o justitie paralela,daca asta platita regeste
      si-a abandonat menirea si s-a predat pe bani si pe privilegii.Amar de statul roman si de cetatenii cinstiti!
      • 0 (0 voturi)    
        Ai Cuvantat Divin (Marţi, 27 martie 2018, 23:17)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Rescator

        Imi dai voie sa Te Citez?
  • +58 (70 voturi)    
    so (Luni, 26 martie 2018, 16:43)

    zicsieu [utilizator]

    judecatorii au plecat urechea la televizor si au uitat sa faca justitie. de fapt nu au uitat, au facut justitia psd-ului. multa scarba se aduna pe spatele judecatorilor. merita baieti atat de mult protectia psd?
    • -31 (47 voturi)    
      Judecatorii si televizorul (Luni, 26 martie 2018, 16:57)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      Nu cred ca e vorba ca judecatorii s-au uitat la TV, chestiile care s-au prezentat la TV cel mai probabil au fost prezentate si judecatorilor ca probe si ei le-au admis.

      Atunci cand sunt mari semne de intrebare asupra modului cum au fost stranse probele de catre procurori, si aici semnele de intrebare sunt gigantice, cel mai bine e ca dosarul sa se rejudece.

      E greu de crezut ca procurorii si-au facut treaba corect in aceste dosare.
      • +7 (13 voturi)    
        Gigantice sunt furturile familiei de infractori (Luni, 26 martie 2018, 17:06)

        cartofil [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        Cosma. Se vad de pe luna. Dar probabil infractorul condamnat definitiv Dragnea ii are cu ceva la mana pe judecatori. Si-atunci, pentru ca lucrurile sunt evidente judecatorii, ca sa se scape, paseaza mai departe cartoful incins.
      • +2 (12 voturi)    
        fara suparare (Luni, 26 martie 2018, 17:10)

        zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        dar tu canti melodia psd. ori esti surd ori prost. alege tu. te rog, pentru ca pari in cunotinta de cauza, dezvolta unul din semnele de intrebare indicate de tine. pun pariu ca habar nu ai de detalii dar vorbesti improscand retorica a3. (pls ai grija de unde copiezi ca avem si noi google)
      • +15 (21 voturi)    
        Procurorii si-au facut corect datoria (Luni, 26 martie 2018, 17:15)

        Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        Este cert ca procurorii si-au facut treaba corect.
        Este cert ca dosarul este beton.
        Numai niste judecatori extrem de corupti sau santajabili puteau decide o asemenea aberatie.
        Mafia foloseste toate mizeriile posibile.
        Judecatorul din dosarul lui Dragnea, dupa ce l-a tergiversat ani de zile, s-a hotarit sa iasa la pensie, exact cind trebuia sa dea verdictul final, special ca procesul sa se rejudece de la zero. Dupa ce s-a hotarit rejudecarea procesului, judecatorul nu s-a mai pensionat.
        • 0 (2 voturi)    
          Si nu ... (Luni, 26 martie 2018, 20:43)

          blackarrow [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

          s-a mai pensionat ?! pai asta-i grav, procuratura nu se poate sesiza pt. " favorizarea infractorului"?
      • +10 (20 voturi)    
        Cum vine asta? (Luni, 26 martie 2018, 17:35)

        Acidutu [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        adrian_83. De cand instantele au inceput sa tina cont de interceptarile unor persoane fizice - implicate sau neimplicate in cauze penale - si nu mai tin cont de interceptarile si probele administrate de procurori, care au fost in prealabil verificate si avizate favorabil in camera preliminara?!
        Acum, orice inculpat vine la tribunal cu interceptarea lui, facuta ilegal in incinta unui organism al statului - sediul procuraturii - nevalidata de nimeni si trimite la plimbare o institutie validata de statul roman.
        Numai in tara numita inca Romania se mai poate intampla asemenea aberatie.
        • -2 (4 voturi)    
          Probe (Luni, 26 martie 2018, 18:45)

          adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Acidutu

          Stii tu ce probe a adus apararea in acest dosar? Stii tu de ce au decis judecatorii ca dosarul sa fie rejudecat?

          Eu habar nu am de ce s-a decis rejudecarea insa cum am zis si in primul comentariu nu cred ca aceasta decizie s-a bazat pe ce s-a zis la televizor. Poate ca inregistrarile cu procurorii nici macar nu au fost luate in considerare si decizia s-a bazat pe alte probe.

          Pe mine insa ma deranjeaza ideea conform careia cei carora le sunt deschise dosare penale in mod automat sunt considerati vinovati in speta corupti, hoti, etc.

          Nu asa funtioneaza justitia. Justitia este infaptuita de judecatori si nu de procurori. Nu procurorii decid daca cineva este sau nu vinovat.

          E adevarat ca si judecatorii pot fi corupti sau pot da decizii gresite insa ei decid asupra vinovatiei si nu procurorii. Tot ei decid daca un proces sa se rejudece sau nu.

          Din pacate noi ne-am indobitocit si credem ca daca un politician este trimis in judecata pentru o fapta penala gata in mod automat el e corupt si hot.
      • +2 (2 voturi)    
        pai.... (Luni, 26 martie 2018, 18:20)

        Foxcrawl.com [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        si ce le-a luat atat de mult timp judecatorilor? De ce n-au spus naibii din prima, gata, de la zero si sa nu mai pierdem vremea. Deci inca 10 ani de proces,,,daca om mai trai noi sau Cosma al batranu pana atunci.
    • +10 (12 voturi)    
      au fost depasiti de complexitatea dosarului (Luni, 26 martie 2018, 17:45)

      mnicku [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      la pagina 2012 ia apucat somnul si si-au declinat competenta la altii, care vor reciti din nou toate volumele.........
    • 0 (6 voturi)    
      Indepedența judecătorilor (Luni, 26 martie 2018, 17:48)

      Omics [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

      Data viitoare să ceri independența judecătorilor și față de PNL nu numai față de PSD. Așa cum s-au dat cu PNL, așa pot trece la PSD. După cum se vede.
  • +54 (58 voturi)    
    Si spuneati ca PSD nu are de unde sa aleaga (Luni, 26 martie 2018, 16:43)

    Susufler0 [utilizator]

    pe viitorii sefi ai justitiei romanesti, ori ai CSM, CCR, PCR, etc ?

    Eroare !

    PS. Iata-i !!!!
    • +5 (13 voturi)    
      Sunt dator cu o precizare ! (Luni, 26 martie 2018, 17:24)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Decizia de retrimitere a fost luata cu majoritate, asa ca unul sau doi dintre judecatori (ii vom afla curand) si-au dat foc la valiza in ceea ce priveste viata lor, asa cum e pur si simplu si vor fi nevoiti sa afle cum e viata lor dar povestita de Latrina 3 !
  • +38 (40 voturi)    
    mda (Luni, 26 martie 2018, 16:43)

    SoulSearcher [utilizator]

    ahahahahaha justitia romana....
  • +50 (60 voturi)    
    ...sa le fie rusine judecatorilor de la ICCJ... (Luni, 26 martie 2018, 16:44)

    mitocanu [utilizator]

    ...care ii scapa pe acesti infractori...
    • -1 (21 voturi)    
      Judecatorii (Luni, 26 martie 2018, 17:06)

      adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui mitocanu

      Citind astfel de comentarii e clar de ce tara noastra merge asa de prost. Multi oameni nu inteleg ce e aia democratie, justitie si stat de drept dar urla chiar si pe strada ca sustin aceste lucruri.

      Dupa mintea unora daca procurorii ti-au facut dosar penal atunci gata esti infractor dovedit iar condamnarea de catre instanta de judecata nu este altceva decat o simpla formalitate.

      Oare cand o sa intelegem ca numai judecatorii exercita puterea judecatoreasca si numai ei au puterea sa decida daca cineva este vinovat sau nu.

      Procurorii nu infaptuiesc justitia si nu exercita puterea judecatoreasca.
      • 0 (4 voturi)    
        Pai ... (Luni, 26 martie 2018, 18:49)

        paulbutoi [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        daca " procurorii nu infaptuiesc justitia si nu exercita puterea judecatoreasca " , despre ce vorbesc de ani de zile luptatorii pentru dreptate de la A 3 , Rtv ,..?
        Adica distinsii gurnalisti / anal-isti mint cand spun ca procurorii sunt problema Justitiei din Ro ?
        • -2 (6 voturi)    
          A3, Rtv (Marţi, 27 martie 2018, 1:56)

          adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui paulbutoi

          Imi imiaginez ca A3 si Rtv inseamna Antena3 si RealitateaTV, nu ma uit la aceste posturi de televiune decat ocazional. Uneori ascult Realitatea FM in masina.

          Citesc insa articole pe multe site-uri de stiri, inclusiv Antena3, Realitatea si bineinteles Hotnews. Scriu si comentarii uneori pe unele site-uri. :)

          Nu pot sa va raspund la intrebare insa va rog sa va documentati si o sa vedeti ca puterea judecatoreasca este exercitata numai de catre judecatori nu si de catre procurori.

          In dosarele penale judecatorii si/sau juratii in unele tari stabilesc vinovatia si daca este cazul pedeapsa aplicata.

          Rolul procurorului este sa stranga probe care pot dovedi vinovatia si sa le prezinte instantei. In final insa instanta apreciaza aceste probe si stabileste daca in baza lor se poate concluziona ca cineva a comis o infractiune. Avocatii apararii vin cu probe care sa demonstreze nevinovatia.
      • +4 (6 voturi)    
        ...inteleptule... (Luni, 26 martie 2018, 18:53)

        mitocanu [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        ...promit ca data viitoare, inainte de a posta comentariul, ma voi uita la antena3 si romania tv, asa cum faci tu...si seara, inainte de culcare, voi face temenele in fata portretelor infractorilor voiculescu si ghita, tot inspirat de ideile tale, atotstiitorule...
      • 0 (4 voturi)    
        Procurorii nu fac dosare unor nevinovati (Luni, 26 martie 2018, 19:03)

        Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

        Procurorii nu-i trimit in judecata pe nevinovati.
        Atunci cind au probe solide, validate de sefii lor si de Camera preliminara, trimit dosarul in instanta.
        Este exclus ca procurorii sa se insele in privinta vinovatiei. In mod normal, judecatorii trebuie sa stabileasca doar durata pedepsei, in limitele definite de lege.
        Achitare se poate da doar daca, pe durata judecarii procesului, infractorii din parlament sau de la CCR dezincrimineaza anumite fapte.
        Se mai poate intimpla ca procurorii sa se bazeze de denunturi calomnioase, caz in care sunt pedepsiti cei care au facut denunturile calomnioase.
        • -2 (6 voturi)    
          Justitia (Marţi, 27 martie 2018, 2:05)

          adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

          Comentariul dvs. imi confirma ce am spus in primul meu raspuns si anume ca multi oameni nu inteleg cum functioneaza justitia. Nici dvs. nu intelegeti.

          "[...] judecatorii trebuie sa stabileasca doar durata pedepsei, in limitele definite de lege."

          Asta este una dintre cele mai mari tampenii care se pot spune despre justitie si nu e de mirare ca multi injura judecatorii cand dau decizii in favoarea inculpatilor.

          Intr-o tara in cu stat de drept, in mod normal, judecatorii stabilesc vinovatia analizand probele prezentate atat de procurori cat si de avocatii apararii. In baza acestor probe judecatorul decide daca cineva este sau nu vinovat.

          Daca procurorii ar decide vinovatia practic nu ar mai exista justitie.
          • +3 (3 voturi)    
            Confuzie totala (Marţi, 27 martie 2018, 11:44)

            Cozmin30 [utilizator] i-a raspuns lui adrian_83

            Cind se judeca doua persoane, nu se stie de la inceput cine are dreptate.
            Cind statul il trimite in judecata pe un infractor, se stie ca a incalcat legea.
            Procurorii si judecatorii urmaresc respectarea acelorasi legi.
            Daca procurorii au decoperit ca cineva a incalcat legea, trimit persoana in judecata si prezinta probele.
            Se poate intimpla ca procurorii sa faca o confuzie, s-ar putea ca martorii sa fie mincinosi. In aceste cazuri judecatorul stabileste daca persoana trimisa in judecata este sau nu vinovata.
            In restul cazurilor judecatorul apreciaza doar gradul de vinovatie, tine cont sau nu de circumstante atenuante sau agravante.
            • 0 (0 voturi)    
              Confuzie (Marţi, 27 martie 2018, 15:45)

              adrian_83 [utilizator] i-a raspuns lui Cozmin30

              Dvs. sunteti in confuzie. Va sugerez sa cautati informatii despre cercetarea judecatoreasca.

              Ideea e ca judecatorii si nu procurorii cerceteaza daca s-a comis sau nu o infractiune si ei decid asupra vinovatiei si daca este cazul asupra pedepsei.

              Procurorii strang probe care ii incrimineaza pe inculpati acestea fiind administrate in timpul procesrului. Inculpatii pot cere si ei administrarea de probe in apararea lor.

              Judecatorii pe baza probelor administrate si cerute atat de acuzare (adica de procurori) cat si de aparare decid daca intr-adevar s-a comis sau nu o infractiune si daca este cazul stabilesc pedepsele.

              In nicio democratie din lumea asta problele procurorilor nu sunt luate de bune, ele trebuiesc analizate de catre instanta care decide. Judecatorii decid daca probele stranse de procurori sunt sau nu concludente.
  • +32 (36 voturi)    
    Decoratie! (Luni, 26 martie 2018, 16:44)

    bfc [utilizator]

    Si eu vreau decoratie ca imi fac treaba, platesc taxele si respect legea!
    Auzi la el, decorat ca a muncit si afacut treaba ... singura situatie in care are sens acest lucru este daca ar fi fost singurul roman care munceste; mai avem cativa ani pana acolo, pana atunci, nici o decoratie.
  • +41 (43 voturi)    
    O mizerie (Luni, 26 martie 2018, 16:47)

    Captain Obvious [utilizator]

    le-a fost frica? le-au fost umplute buzunarele?
    nu se stie
    • +6 (10 voturi)    
      Știu eu. (Luni, 26 martie 2018, 18:05)

      alibaba_zeul_meu [utilizator] i-a raspuns lui Captain Obvious

      Judecători șpăgari. Pile și relații.

      O mână spală pe alta și amândouă fața.
  • +46 (52 voturi)    
    Deci, apele se separa astfel : (Luni, 26 martie 2018, 16:51)

    Susufler0 [utilizator]

    Primul complet (de trei judecatori) ai ICCJ, cel care i-a condamnat si inca drastic pe cei doi Cosma, vor fi cautati in arhiva SIPA, de dubiosi si adversari ai statului de Drept, ce sunt ei de nenorociti, in vreme ce cei 5 colegi ai lor (care in treacat fie spus, prin hotararea pronuntata au transmis semnalul ca primul complet este format din incompetenti sau mai rau) se vor numara in fruntea listei PSD-ALDE pt ocuparea celor mai mari demnitati in fruntea justitiei !

    PS. Scandalos ! Parca si vad in motivare hotararii acesteia rusinoase faptul ca prima instanta nu a audiat toti martorii !!

    PPS. Isi mai face careva iluzia ca faptele judecate in acest dosar nu se vor prescrie ?
    • +6 (8 voturi)    
      Decizia s-a luat cu majoritate, (Luni, 26 martie 2018, 17:30)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      astfel ca imi cer scuze celui sau celor care a (au) facut opinie separata !

      PS. Mii de scuze dar iminenta rostogolirii justitiei pe toboganul pe care se afla m-a facut sa nu mai fiu atent la informatie ! Scuze !
  • +27 (29 voturi)    
    de ce sa mai platesc vreo taxa? (Luni, 26 martie 2018, 16:54)

    Francisc 1 [utilizator]

    .
  • +39 (43 voturi)    
    felicitari... (Luni, 26 martie 2018, 16:57)

    rochiri [utilizator]

    celor care au votat cu PSD-ul o sa aiba tara pe care si-o doresc!
  • +47 (49 voturi)    
    tara condusa de hoti (Luni, 26 martie 2018, 16:57)

    Bokila [utilizator]

    Au gasit cea mai lasa si mai si mai marsava metoda de a-si bate joc de profesia de judecator.
    Pentru Prahova si Ploiesti este o rusine si o catastrofa ca aceste jeguri umane sa continue sa-si exercite influenta catastrofala pe care au avut-o.
    Fara a lua in discutie multiplele ticalosii cunoscute in zona si de copii, acesti doi indivizi, ghita, badescu si acolitii lor au distrus judetul si orasul.
    Orice statistica confirma unde erau Ploiestiul si Prahova (adica pe locul 2 dupa Bucuresti la PIB, la nivelul de salariu net, la nivel de trai) inainte de 2000 cand aceasta banda de infractori a luat puterea si unde le-au adus acum.
    • +3 (3 voturi)    
      banda de infractori (Marţi, 27 martie 2018, 9:20)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui Bokila

      votati de cetatenii din PH si Ploiesti, cum au fost si dragnea & co & psd votati majoritar de 25% din populatia cu drept de vot. Democratia e un cutit cu 2 taisuri ... Majoritatea decide pentru minoritate.

      morala: data viitoare iesiti la vot

      am mai spus pe aici si cu riscul de a ma repeta:

      Terminati cu prostille ca voi nu votati raul cel mai mic, sau ca toti sunt hoti. Este important ca intr-o tara care se vrea democratica, puterea sa NU fie exercitata de un singur partid majoritar, ci sa existe opozitie consistenta.

      Si Hitler a fost votat de popor !
  • +37 (41 voturi)    
    Foarte interesant ca dis de dimineatal sediul ICCJ (Luni, 26 martie 2018, 16:57)

    Susufler0 [utilizator]

    Vlad Cosma a fost intrebat de jurnalisti ce va face in continuare in lupta lui cu DNA si le-a raspuns : "Am sa va spun zilele urmatoare" !!!

    PS. Mosule, zi-mi si mie, te rog, cinci numere la "6 din 49" de joi ce vine, ca esti tare ! ;)
    • +11 (13 voturi)    
      tariceanu, dragnea, iordache, serban si niculicea (Luni, 26 martie 2018, 17:20)

      zigot [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      sunteti multumiti cum raspunde, in ultimul timp, justitia
      la comenzi?
      noi, romanii, nu!
      • +4 (4 voturi)    
        E posibil ca acum in cauza Cosma cei numiti (Marţi, 27 martie 2018, 3:29)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui zigot

        de tine mai sus sa se experimenteze viitoarele solutii salvatoare pt propria piele !

        PS. Adica acum se fac ultimele "ajustari" in acest sens !
    • +2 (2 voturi)    
      Cred că în corpul de judecători (Luni, 26 martie 2018, 19:11)

      Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      mai există mulți formați după modelul Rodica Stănoiu... Până în decembrie 1989 la Facultatea de drept nu putea da concurs oricine... Concurentul trebuia să aibă anumite calități (am avut colegi la Universitatea București care, fiind ofițeri de securitate, făceau și dreptul, și o facultate de limbi străine în anii șaizeci) origine socială sănătoasă, carnet de membru de partid...
      • +5 (5 voturi)    
        Prea multi totusi nu prea cred ca mai sunt (Marţi, 27 martie 2018, 1:25)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

        pt ca au mai iesit la pensie, au mai intrat in puscarie, :)) s-au mai facut notari, etc

        Acum predomina cei din generatia lui Ionut Dragomir, a Cameliei Bogdan, dar , din pacate, si a politrucei Dana Garbovan.

        PS. Special am ales sa enumar trei nume reprezentand calitati si personalitati absolut diferite pt a accentua faptul ca PSD are de unde sa-si aleaga oamenii care sa-l slujasca in fruntea justitiei si stie de cine trebuie sa se fereasca !
  • +12 (12 voturi)    
    respectivii asa (Luni, 26 martie 2018, 16:59)

    yyyxxx1981 [utilizator]

    zis judecatori sunt pe fata pe statul de plata al psd. e cea mai rusinoasa decizie de mult timp
  • +6 (10 voturi)    
    Asta e (Luni, 26 martie 2018, 17:00)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Justitia româna a fost si este stâlp al statului mafiot securist instaurat prin CRIMA in 1989. Iliescu e liber, toti cei care au furat si distrus România sunt liberi sau au facut de ochii lumii ceva pârbaie si au ramas cu averile furate intregi.
  • +14 (16 voturi)    
    Doar 1% reprezinta speta (Luni, 26 martie 2018, 17:01)

    ciuma.rosie [utilizator]

    din cate furaciuni au facut famiglia cosma in Prahova. Nici un contract nu trecea de cj prahova fara comisionul de 10-20% catre familia infractoare. 1 milion euro prejudiciu sunt doar bani de buzunar ....multumim justiei romane pusa pe labe de infractorii de la guvernare . Singura speranta...emigrare !!!
  • +7 (9 voturi)    
    Scurt si la obiect (Luni, 26 martie 2018, 17:04)

    This_User_Is_Real [utilizator]

    Bine ca am plecat din tara :(
    • +2 (2 voturi)    
      Ma bucur sincer pentru tine (Luni, 26 martie 2018, 20:32)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui This_User_Is_Real

      As vrea sa spun si eu acelasi lucru, dar mai intai vreau sa vad in 2020 daca romanii au inteles ceva sau nu.

      Momentan, cred ca nu.
      • 0 (0 voturi)    
        eu (Marţi, 27 martie 2018, 9:21)

        toxx [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        astept 2020 sa vad daca ma intorc sau nu :)
      • +3 (3 voturi)    
        Mi-e teama pt tine sa nu fi si mai obosit (Marţi, 27 martie 2018, 14:54)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Jos_Dictatura_Dragnea

        dupa alegerile din 2020 si mai dezgustat de Romanica ce se construieste dupa chipul si asemanarea lui Dragnea, Tariceanu, Iordache, Nicolae, Vasilescu, Firea, Dan, Dancila, Nicolicea , Radulescu, Plesoianu, Pop, etc.

        PS. Eu deja inghit emetiral dupa emetiral cand ii vad pe astia si aflu ce au mai facut sau ce vor sa faca !
  • -1 (17 voturi)    
    Este in sfarsit (Luni, 26 martie 2018, 17:05)

    CPM1 [utilizator]

    o decizie luata de catre o Justitie Independenta. Toata lumea trebuie sa respecte deciziile Justitiei! Asa am invatat in ultimii ani. Si deciziile care ni se par incorecte trebuie respecate, pentru ca au fost luate de persoane competente. Nimeni de pe acest site nu are cum sa judece in locul judecatorilor. Iar decizia de re-judecare nu este o decizie de achitare. Adevarul este ca procurorii care au instrumentat cazul au facut un talmes-balmes. Poate ca este si ceva penal aici si ar trebui ca acesti procurori sa zboare imediat de pe posturi, sa fie arestati si sa fie judecati in regim de urgenta. Nu-si bate nimeni joc de banii nostri! S-au pierdut 4 ani de judecati pe banii nostri! Inadmisibil! Personal eu cred ca Fam Cozma este vinovata. Dar acest lucru trebuie dovedit pe cai cinstite - numai asa cei vinovati vor intelege sensul pedepsei. Spun asta pentru ca o pedeapsa trebuie sa aiba un caracter educativ. Asa am inteles din sentinta data lui Adrian Nastase.
    • +2 (6 voturi)    
      Vorbesti ca un postac PSD (Luni, 26 martie 2018, 20:35)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui CPM1

      care si-a primit functia in dar.

      Zici sa nu judecam aici pe site, apoi imediat acuzi procurorii.

      Ai limbajul de lemn al unei slugi Antena 3.
  • +4 (12 voturi)    
    Este un precedent. (Luni, 26 martie 2018, 17:06)

    Con_stan_tin [utilizator]

    Tot mai mulți inculpați vor provoca procurorii să încalce legea. Judecătorul nu trebuie decât să bănuie că procurorul ar fi încălcat legea în întocmirea dosarului pentru a da un verdict favorabil acuzatului.
    • +3 (5 voturi)    
      Procurorul nu trebuie sa incalce legea (Luni, 26 martie 2018, 21:49)

      andipetre [utilizator] i-a raspuns lui Con_stan_tin

      Oriunde in lumea civilizata, daca un procuror a incalcat legea in administrarea probelor sau cazului, sau daca exista dubii legat de acestea, probele respective sunt anulate, se poate ajunge la rejudecare si procurorul poate fi chiar si anchetat. Un procuror nu trebuie niciodata sa se lase "provocat". E sub demnitatea sa profesionala si e chiar periculos sa fie atat de vulnerabil.

      Statele de drept nu baga pe nimeni la puscarie pe baza unor probe nesigure. Intotdeauna primeaza prezumtia de nevinovatie, iar acuzarea e cea care trebuie sa dovedeasca fara dubiu vina. De aceea procurorii nu trebuie sa fie ei insisi corupti, necinstiti sau superficiali, ci e nevoie de procurori corecti si competenti, care sa administreze probe fara niciun fel de pata. Altfel, dupa cum se vede in multe locuri, infractorii scapa. E greu. Dar alternativa e statul politienesc, in care esti vinovat inainte de a fi judecat. Nu va doriti asta, iar scopul nu scuza mijloacele.
  • +14 (16 voturi)    
    ????? (Luni, 26 martie 2018, 17:17)

    iaurtica [utilizator]

    Deprimantă această decizie! Adică cum "se reia de zero"? Jucăm bambilici? De cine se teme (sau ascultă) ICCJ? În curând îi caută şi şi pe ăştia prin Brazilia....
  • +1 (15 voturi)    
    Justitie (Luni, 26 martie 2018, 17:20)

    michael22 [utilizator]

    Indiferent de cati ani de puscarie merita actuala clasa politica, condamnarea acestora trebuie sa se realizeze in baza unor probe reale si a unui proces corect. Daca Inspectia judiciara v-a constata ca inregistrarile puse la dispozite de Cosma sunt reale, atunci multe din probele acuzatiei vor fi anulate.
    • -1 (3 voturi)    
      las-o balta (Luni, 26 martie 2018, 18:22)

      Bokila [utilizator] i-a raspuns lui michael22

      treci la lectia de limba romana: "v-a constata" e valabil doar la scoala de partid a psd
  • 0 (12 voturi)    
    Corect (Luni, 26 martie 2018, 17:27)

    moima [utilizator]

    De ce sa dea odecizie care sa fie invalidata dupa aia, eventual de CEDO. E evident ca activitatea procurorului aluia e in discutie.

    Daca se demonstreaza ca numai una din probele in baza carora ei dau o sentinta este viciata, se duce dracu tot si aia scapa.

    Daca ii condamnau acum le faceau o mare favoare.

    Sa se refaca probatoriul si sa se rejudece. E normal.
  • +9 (11 voturi)    
    umbra necromanului peste justitie (Luni, 26 martie 2018, 17:27)

    yellowdog [utilizator]

    tot mai mare, ne intoarcem intr-un fel de ceausim cu fata umana. Societatea asta romaneasca este facuta pt infractori.
  • +17 (19 voturi)    
    Nu furi...esti prost! (Luni, 26 martie 2018, 17:28)

    trem [utilizator]

    Deci mare virtute a momentului in Romania este hotzia...cu cat furi mai mult, cu atat esti mai apreciat. Devii chiar si politician, iti stabilesti si cine te judeca, faci si legi ale justitie. Esti tare ce sa mai!

    Bai 'prostilor' - astia care am invatzat si atarnam la un serviciu normal...suntem de rasul curcilor!!! Tzara ne vrea hotzi!
    • +4 (6 voturi)    
      Da, asta e Romania, (Luni, 26 martie 2018, 20:40)

      Jos_Dictatura_Dragnea [utilizator] i-a raspuns lui trem

      tara hotilor. Oricine munceste e automat o victima a mafiei PSD. Platim taxe degeaba, se duc in salariile slugilor PSD.
  • +11 (13 voturi)    
    L.P.F-ul a importat arbitrii de fotbal (Luni, 26 martie 2018, 17:28)

    ...!?! [utilizator]

    Justitia, va trebui sa importe procurori si judecatori, altfel....
    • 0 (0 voturi)    
      e nevoie sa importe furadan (Marţi, 27 martie 2018, 21:22)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui ...!?!

      Ceea ce face Justitia romana este de fapt sa lupte cu toate armele inmpotriva procurorilor si avocatilor si judecatorilor cinstiti.
  • +14 (14 voturi)    
    mandri ca sunt rromani (Luni, 26 martie 2018, 17:31)

    tahomir [utilizator]

    CRed ca nici nu i-a mituit cineva si nici nu i-a amentinat cineva.
    Pur si simplu, fiind rromanashi, sunt prosti si lasi.
    le-a fost frica pentru ca sunt niste moluste.
    Cine poate sa emigreze sa o faca rapid.
    Aici nu mai e nici o sansa, e un popor profund imoral.
  • +13 (13 voturi)    
    In ceea ce voi scrie in continuare voi exagera (Luni, 26 martie 2018, 17:53)

    Susufler0 [utilizator]

    dar doar cu scopul de a fi mai bine inteles !

    Deci, dupa o astfel de decizie judecatoreasca cred ca oamenilor cinstiti le va fi tot mai greu sa traiasca in tara asta !

    Ori se apuca si ei de furat , ori isi iau lumea in cap (ca sa nu inebuneasca) !

    PS. Ar mai fi o solutie, VOTUL, dar credeti ca pana la alegerile viitoare nu vor gasi o solutie ca sa o contracareze pe aceasta ?

    PPS. Eu unul sunt tot mai pesimist !
    • -4 (4 voturi)    
      Si totusi in Romania mai sunt oameni care lupta (Luni, 26 martie 2018, 19:37)

      ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      pentru unire.
      • +2 (2 voturi)    
        Ce treaba are "unirea" cu justitia independenta ? (Marţi, 27 martie 2018, 1:35)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        Si Base lupta pt Unire !
        • 0 (0 voturi)    
          N-am referit strict la: "Eu unul sunt tot mai (Marţi, 27 martie 2018, 19:21)

          ty [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          pesimist !" Si totusi in Romania mai exista politicieni care lupta pentru ceva pozitiv.
          A fost o simpla incercare de incurajare.
      • +2 (2 voturi)    
        Cinstit iti spun ca nu vad care este legatura (Marţi, 27 martie 2018, 2:38)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui ty

        dintre faptul ca "totusi in Romania mai sunt oameni care lupta pt unire" si faptul ca astazi coruptii Cozma au scapat deocamdata de puscarie, pt ca dosarul in care sunt acuzati de luare de mita a fost trimis spre rejudecare ?
  • +8 (10 voturi)    
    Unii ar spune ca in ultima excursie facuta (Luni, 26 martie 2018, 18:12)

    Susufler0 [utilizator]

    in Italia cei doi Cosma au primit asigurari ca nu se termina odiseea lor judiciara.

    PS. Ceea ce ,nu-i asa ?, dupa ce ai luat 8 si respectiv 5 ani de pârnău, reprezinta de fapt o victorie uriasa ?

    PPS. Eu, unul, nu cred insa chestia asta !! ;)
  • +12 (18 voturi)    
    Acesti ... (Luni, 26 martie 2018, 18:14)

    Geo7 [utilizator]

    Acesti judecatori își bat joc de banii contribuabililor din Romania și se dau bine pe lângă coalitia psdalde... Aveți puțină demnitate domnilor si doamenlor judecători. Vă plătim din banii noștri să ne reprezentați! Avem dreptul la o justiție cât de cât corectă! Trebuie să plătiți pentru mascarada asta!!!
    • +3 (7 voturi)    
      Justitia - Cancerul Romaniei ... (Luni, 26 martie 2018, 18:24)

      ww [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      A ajuns demult la metastaza....
      Acum nu mai vrea sub nicio forma sa fie controlat si nu raspunde la niciun tratament.
      Pentru cine mai tine minte, DNA Ploiesti a fost singura directie in care s-a mai miscat ceva in ultimii 4 ani. Urneaza probabil repercursiunile din partea ciomagarilor (a se citi CSM si IJ) platiti sa alinieze (se poate citi si anihileze) judecatorii si procurorii "rebeli", pe model Camelia Bogdan.
    • 0 (2 voturi)    
      Nu (Luni, 26 martie 2018, 19:37)

      Klina [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      sunt judecatori. Sunt judecatoare ca peste tot in justitie, si ma indoiesc ca doamnele sa judece stramb.
    • -2 (6 voturi)    
      Ceea ce (Luni, 26 martie 2018, 22:01)

      CPM1 [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      nu inteleg cei ca tine este ca acum nu este vorba de PSDALDE. Ar fi mult prea simplu. Aici este vorba de mult mai mult. Este vorba de independenta justitiei! Ce crezi ca ceilalti PNL si chiar USR nu sunt de acord cu ce au propus PSDALDE pana acum referitor la justitie. Ba da! Dar sunt ipocriti pentru ca vor ne-aparat castigarea alegerilor. Si de ce sa nu faca altii in locul lor ce ar vrea din toata fiinta lor sa se faca. Eu nu ma las pacalit. Toti politicienii reprezinta interese, altele decat cele ale societatii!
    • -5 (7 voturi)    
      Gresit! (Luni, 26 martie 2018, 22:09)

      Gigi Kent [utilizator] i-a raspuns lui Geo7

      Ii platim din banii nostrii sa judece cazurile potrivit legilor si propriei constiinte. Reprezentantii sunt in Parlament ... Justitia nu are nici o legatura cu faptul ca tu iti doresti sa vezi PSD-isti la inchisoare. E frustrarea ta de om marunt.
  • +2 (2 voturi)    
    asta ar insemna... (Luni, 26 martie 2018, 18:19)

    Foxcrawl.com [utilizator]

    ca toti judecatorii cretini care au lalait-o pana acum sa-si dea demisia pe motiv de incompetenta. Cu astia ai efectiv sanse mai mari sa pici cu avionul decat sa primesti o sentinta fie ea de achitare sau condamnare. Ce naiba le-a luat asa de mult timp pt a se decide sa o ia de la capat. Hai, ca in Romanica, durata medie a unui proces este lejer peste 10 ani. Si mai vor unii ridicarea MCV.
  • +2 (4 voturi)    
    Statul (Luni, 26 martie 2018, 18:25)

    Gigi42 [utilizator]

    de drept a fost inmormantat de psd.In locul lui s-a instaurat partidul stat dragnea.Aceasta sentinta dovedeste inceputul totalitarismului in Romania.Sa dea Dumnezeu ca ma insel.
  • +3 (3 voturi)    
    e normala decizia (Luni, 26 martie 2018, 18:27)

    Filbert [utilizator]

    Trebuie sa-l astepte pe Tudorel sa vina din Serbia de la Sebi cu 'probe' proaspat masluite.
  • +4 (4 voturi)    
    superb... (Luni, 26 martie 2018, 18:30)

    liviu_ [utilizator]

    acu judecatorii se iau dupa ce zice gadea cand dau sentinta.... genial
  • -8 (12 voturi)    
    Bietul DNA (Luni, 26 martie 2018, 20:26)

    A310 [utilizator]

    a luat-o in mufa , cred ca unii se tavalesc in chinuri .
    Constat ca "noi suntem DNA"nu ciripeste nimic .
    Nici dinspre Cotroceni nu se aude nimic despre aceste " can can-uri" , nimic despre "staul vertical".
    • +3 (3 voturi)    
      ma (Marţi, 27 martie 2018, 11:01)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui A310

      in primul rand nu e prima data cand se face asta... si nici ultima... nu e nimic anormal si DNA nu poate sa pateasca nimic pt asta....
      asa minunatul tau comentariu e un kkt....

      in al 2lea sunt tare curios sa aflu explicatia judecatorilor... nu dealta dar daca am ajuns sa rejudecam cazuri pt. presupuse probe, aparute la TV.... e grav!
      de asemenea daca acolo chiar a fost o problema si se ascunde de noi e de asemenea grav (dar sunt 99.9% sigur ca nu e asta... daca se gasea o urma de necorectitudine la dna iar urla gadea 3 zile la latrine)
  • +1 (3 voturi)    
    Iata cum (Luni, 26 martie 2018, 20:38)

    wintershadow [utilizator]

    din cauza unori procurori neprofesionisti (sa nu spunem mai mult) un dosar se va lungi cu alti cativa ani si niste infractori vor scapa momentan de puscarie.

    Sa nu mai spunem de imaginea sistemului judiciar si a DNA care vor suferi si vor da apa la moara contestatarilor.

    Poate mai multe cazuri din acestea vor convinge pe cei cu putere de decizie ca e necesara si in propriul interes curatarea sistemului juridic de uscaturi.
    • +1 (1 vot)    
      stai asa, da-ne detalii (Marţi, 27 martie 2018, 21:20)

      revo [utilizator] i-a raspuns lui wintershadow

      De unde stii ca e vorba despre procurori neprofesionisti? Unde ai citit?
      Eu cred ca e vorba despre faptul ca "Inalta Curte" le da astfel liber nefericitilor care au depus marturie impotriva mangafalelor sa-si retraga toate declaratiile. Exact ca in cazul lui Vanghelie - toti martorii s-au rasucit si au facut declaratii impotriva procurorilor!

      Apropo de uscaturi: este foarte, foarte profitabil sa fii in siajul puterii, e ca si cum l-ai prins pe Dumnezeu de un picior, doar judecatorii Inaltei Curti nu sunt niste fitecine - au nevoi mari. Iti dai seama cat or sa primeasca in conturile ilicite de prin paradisurile fiscale? Pana in toamna probabil ca se si retrag cu totul, sa-si savureze prada si sa-si traiasca viata.

      Trebuie sa intelegem odata ca S-A TERMINAT!!!
  • +6 (6 voturi)    
    concluzia .... (Luni, 26 martie 2018, 21:17)

    sareta [utilizator]

    ...scarba,scarba si iar scarba !Cancerul deja s-a generalizat .
  • -1 (3 voturi)    
    Ha (Luni, 26 martie 2018, 21:44)

    RaduMischie [utilizator]

    Familia Cozma nu este vinovata, ci ultra-vinovata, cu siguranta. Mi-au povestit niste baietii la un moment dat cum taiau astia si spanzurau.
    Dar, intr-o tara normala, nu e de ajuns sa spui ca sunt vinovati, ci sa si dovedesti.
    Dosarul e pornit acum 4 ani (adica 2013/2014). Sa nu uitam ca in 2014 a fost condamnat Voiculescu si in aceeasi perioada au fost si alte condamnari sonore (Becali, dosarul transferurilor, etc).
    Practic, procurorii erau zei iar judecatorii se prosternau la picioarele lor. Nu conta dosarul, condamnarea sa iasa.
    As baga mana in foc ca, pe aceasta linie de gandire, procurorii de la Ploiesti au facut un dosar "merge si asa", fiind siguri ca judecatorii vor fi usor de convins sa condamne. Si probabil, daca mergeau repede, lucrurile asa se si intamplau.
    Dar uite ca lucrurile s-au mai schimbat. De ce, ca i-a corupt PSD-ul, ca nu stiu ce, ca nu stiu cum, e mai putin relevant. Cert este ca nu mai sunt condamnari una-doua.
    Si, in situatia asta, un dosar slab facut + un complet care nu mai raspunde la ordine (sau nu raspunde la ordine din partea care vrea condamnare) = rejudecare. Nu condamnare.
    Mai bagam o fisa, ne mai lamentam. Intre timp, tinerii Cosma sunt parlamentari si intreaga familie se bucura de bani. Si daca sunt condamnati, li se cere 1 milion de euro, fac cateva luni de parnaie si apoi se bucura de zecile de milioane dosite, de care nu ii intreaba nimeni. Cam ca Adrian Nastase
  • +5 (7 voturi)    
    urmatorul caz (Marţi, 27 martie 2018, 0:44)

    Coco Whistle [utilizator]

    mineriada - rejudecat mai dureaza 30 ani.
  • +10 (10 voturi)    
    oribil (Marţi, 27 martie 2018, 3:17)

    Buk [utilizator]

    Ceea ce se vede cu ochiul libere ca de cand a iesit Varanul din puscarie si s-a pornit jihadul la latrine si RTV, este ca toti marii borfasi sunt achitati pe banda rulanta sau lasati sa fuga din tara si bineinteles nu li se confisca niciun un leu. Asta vad si pesedistii chiar daca nu recunosc asta. De alte argumente nici nu mai avem nevoie, sau discutii interminabile de ageamii despre justitie si sedinte de judecata. Borfasii au pus mana pe stat in totalitate, mai ales ca prezidentul e indiferent, asta e tot ceea ce orice bou pricepe.
  • +11 (11 voturi)    
    psd la puscarie (Marţi, 27 martie 2018, 4:17)

    Ingwar [utilizator]

    pai familia Cosma a furat zeci de milioane de euro, ce nu vor gasi ei sa mituiasca niste judecatori vinduti diavolului ?
  • +2 (2 voturi)    
    Grozav, in Romania toti hotii is cinstiti (Marţi, 27 martie 2018, 21:26)

    Wanheda [utilizator]

    si is haituiti degeaba de DNA. Au ajuns sa fie nevoiti sa spaguiasca pe judecatori sau sa fabrice probe false adevarate. Mandri urmasi de daci, ce sa mai spun....mai degraba de draci colaci.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version