Anna Horvath (UDMR), după ce a fost condamnată la inchisoare: România este un stat securist

de G.S.     HotNews.ro
Vineri, 23 martie 2018, 12:11 Actualitate | Esenţial


Anna Horvath
Foto: UDMR.ro
Vicepreşedintele executiv al UDMR, Horvath Anna, fost viceprimar de Cluj-Napoca, spune că n-o surprinde decizia Curţii de Apel Cluj de condamnare a sa la doi ani de închisoare, declarându-se nemulţumită de sentinţă, pe care o va ataca cu apel la Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie, informează Agerpres.DNA a trimis-o în judecată în decembrie 2016 pentru trafic de influenţă şi spălare a banilor.

"Aş minţi dacă aş spune că mă surprinde decizia de astăzi. Apropiaţii mei ştiu că m-am pregătit pentru orice eventualitate. Nu pentru că aş fi comis o ilegalitate, ci pentru că, în ultimele 525 de zile, am constatat pe propria piele că România este un stat securist", a afirmat Horvath Anna, într-un comunicat de presă transmis, vineri, de UDMR.

Fostul viceprimar susţine că sentinţa Curţii de Apel Cluj este una cu "mesaj".

"Decizia Curţii de Apel Cluj, care ar fi trebuit să fie una rostită în mod public, a fost amânată de trei ori, ultima dată pentru vineri dimineaţa la 8.30. La ora 8.00, Curtea s-a pronunţat deja, în spatele uşilor închise. Dacă e inuman ceea ce s-a întâmplat aici, astăzi, vă las să decideţi fiecare"susţine Horvath.

"Din păcate, această decizie demonstrează, fără îndoială, că, dacă "autorităţile locale" ale statului securist au decis, în urmă cu doi ani, să declare că viceprimarul maghiar din Cluj-Napoca reprezintă un factor de risc pentru securitatea naţională şi să o elimine din spaţiul public, arătând o lecţie şi pentru suporterii acesteia, atunci pot acţiona în acest sens fără nicio rezervă. Celor care încearcă să interpreteze decizia de astăzi în baza legilor statului de drept le transmit să nu se obosească! În România statul de drept nu există", a declarat Horvath.

Viceprimarul din Cluj-Napoca Horvath Anna a fost trimisă în judecată de DNA, în 20 decembrie 2016, pentru trafic de influenţă şi spălare a banilor, fiind acuzată că, în perioada februarie-mai 2016, şi-a folosit influenţa pe lângă funcţionari publici din Primărie pentru ”urgentarea avizării unor proiecte imobiliare” pentru care omul de afaceri Fodor Zsolt avea interese economice, ea cerând în schimb 60 de abonamente la două festivaluri de muzică pentru voluntarii care o sprijineau în campania electorală pentru alegerile locale.

Pe 21 martie 2017, Horvath Anna a demisionat din funcţia de viceprimar.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















10324 vizualizari

  • +77 (91 voturi)    
    Totii infractorii au ajuns (Vineri, 23 martie 2018, 12:19)

    Bogdan_100 [utilizator]

    sa reclame "sentinte politice". Nu pe motiv de "maghiar" ai fost condamnata ci pe motiv de coruptie si furt! Maine dragnea va reclama ca a fost condamant pentru ca este din Teleorman!
    • +1 (1 vot)    
      Ma tu (Sâmbătă, 24 martie 2018, 22:09)

      Stef_and [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan_100

      Inainte de a comenta - citeste ce a facut- adica a luat 70 de abonamente pentru spectacol pe care le-a oferit tinerilor- adica de fapt nu a luat nimic.
      A facut urgentarea unor acte - adica si-a facut treaba de primar.
      Deci sunteti o turma de ipocriti ca si judecatorii care au condamnat.
  • +69 (83 voturi)    
    Nimic nou,.... (Vineri, 23 martie 2018, 12:22)

    gigiN [utilizator]

    ....asa spun toti hotii si escrocii !!
  • +62 (76 voturi)    
    Hei...cocoana! (Vineri, 23 martie 2018, 12:22)

    vio7 [utilizator]

    Ne explici si noua de ce doar infractorii se tem de statul asta perpendicular?Cum erai tu asa inocenta si a venit ''statul paralel'' peste tine fix ca lupul peste Scufita-rosie.Asta poate crede gloata de ia lumina de la pastorul Gadea si smardoiul Badea...noi,nu mai halim basme.
  • +48 (58 voturi)    
    numai victime (Vineri, 23 martie 2018, 12:22)

    81ack [utilizator]

    peste tot, numai victime ale statutul...
    • +13 (25 voturi)    
      victime ale (Vineri, 23 martie 2018, 13:00)

      mariushn [utilizator] i-a raspuns lui 81ack

      statului paralel :)

      Adica ale justitiei.
      CSF, democratia e rea cand nu ne convine.
    • +1 (9 voturi)    
      Stai ca emite ANAF declaratiile alea curand (Vineri, 23 martie 2018, 15:46)

      MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui 81ack

      Sa vezi... pana acum, platindu-mi toate taxele etc. si, mai ales, nebagand mana-n borcanul cu miere, am fost linistit. Nu m-a cautat statul - fie el ala arestat de PSD, fie ala "paralel" (care o fi ala, ca eu stiu doar de 1, ala de se zbate in ghearele PSD acum).

      Ia sa vezi atunci, cand o sa-mi iau nu stiu ce amenda ca nu mai sunt in RO, sau gasesc baietii cum sa mai scoata un ban din piatra seaca... atunci sa vezi victime ale statului... ad literam, nu ca marlanii astia - fura de rup, pe urma se victimizeaza.
      • 0 (4 voturi)    
        min (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:05)

        Ilidia [utilizator] i-a raspuns lui MinDepous

        "Min" de la minim!? Asa s-ar zice dupa "gandire"...
        • 0 (0 voturi)    
          Mai incearca (Sâmbătă, 24 martie 2018, 23:04)

          MinDepous [utilizator] i-a raspuns lui Ilidia

          A trebuit sa-mi aleg un pseudonim. Si am vrut ceva ce nu spune absolut nimic despre mine.
          Daca iti dai seama de la ce anume vine, ce anume reprezinta "MinDepous", promit sa confirm ca ai dreptate - sau sa-ti spun ca gresesti.

          "Foc si apa"? :-)
  • +44 (56 voturi)    
    Romanica (Vineri, 23 martie 2018, 12:24)

    arpi [utilizator]

    Dar cand a bagat mana in cascaval nu era?? Imi face grata asemenea specimene..
    • +14 (26 voturi)    
      Gunoaie (Vineri, 23 martie 2018, 12:57)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui arpi

      Si tocmai una care a pus umarul la distrugerea României prin gasca de hoti si complici la jaf numita UDMR,
    • +13 (25 voturi)    
      ... (Vineri, 23 martie 2018, 13:18)

      sictireanu [utilizator] i-a raspuns lui arpi

      Din greseala. Trecea pe langa cascaval, s-a impiedicat si a ajuns cu mana acolo fara sa vrea....iar statul securist abia astepta sa o prinda in fapt. Clar e nevinovata :)))
    • -6 (18 voturi)    
      mesaj pt, securiști (Vineri, 23 martie 2018, 15:36)

      E.U [utilizator] i-a raspuns lui arpi

      Înseamnă că nu cunoști cazul dar comentezi Îmi pare rău de tine Horvath are dreptate când are curajul să spună lucrurulor pe nume , nu binom , statul paralel , bubuli etc. A SPUS LUCRURILOR PE NUME . ACEST STAT ESTE CONDUS DE SECURIȘTI Nu vedeți că sunt implicați în toate mizeriile ce se întâmplă în țară trafic de combustibil , trafic cu țigări , , în corupție . Și asta doar atunci vom înțelege cu toții când vom fi afectați
  • +43 (53 voturi)    
    Așa cred și eu (Vineri, 23 martie 2018, 12:25)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    E stat mafioto-securist anexat prin CRIMA de niste gasti numite 'partide' care sunt simple grupuri infractionale. DIn unul face parte si aceasta lepadatura - din UDMR, care a furat cum ambele mâini ub toate guvernarile iar acum se lupta sa distruga Justitia alaturi de borfaasii din PSD si ADL
  • +45 (55 voturi)    
    . (Vineri, 23 martie 2018, 12:27)

    Toate nickname-urile erau luate [utilizator]

    Penibil om. Toți devin niște victime brusc.
  • +46 (58 voturi)    
    sigur, mai ca-mi da o lacrima (Vineri, 23 martie 2018, 12:34)

    bogdan1477 [utilizator]

    Foloseste influenta politica in schimbul avantajelor pentru lipitorii de afise din campanie si dupa aia se plinge de stat securistic. Desi nici ea nu cred ca intelege clar ce acuza. Pin la urma a fost condamnata de o instanta de judecata in urma unui proces penal, nu a fost luata de pe strada de securitate si trimisa la canal. Da' asha e moda la noi... orice hots prins cu furtisaguri acuza statul paralel sau statul securistic care nu lasa bietul policician sa fure si el nitel.
  • +44 (56 voturi)    
    Hoata (Vineri, 23 martie 2018, 12:40)

    mitg [utilizator]

    "trafic de influenţă şi spălare de bani"

    Pentru asta a fost condamnata. A spalat bani o clona imbracata ca tine?
  • +12 (24 voturi)    
    rar care mai fac puscarie (Vineri, 23 martie 2018, 12:48)

    Stefan534324 [utilizator]

    dupa procese interminabile iau 1-2 ani cu suspendare.. motive suficiente sa se vaite ca-n gura de sarpe pe la toate canalele.

    Pai se compara cu procesele staliniste? Si cu puscariile pe care le faceau detinutii politici?
  • +6 (18 voturi)    
    Normal (Vineri, 23 martie 2018, 12:49)

    VARCIOROVA [utilizator]

    A prins-o cu matza in sac si a "decretat" ca ea n a facut nimic doar avea sacul la ea si cei care au prins-o sunt nuste "securisti".
    Cata parsivenie!!!!!!
  • +9 (19 voturi)    
    o rugam sa se mute (Vineri, 23 martie 2018, 12:49)

    programatoru [utilizator]

    intr-o tzara mai democrata, cum ar fi ungaria, sau direct in rusia,ca e la moda la unguri acum iliberalismul, pupa in fund pe orban, o sa fie rasplatita, tottul va fi frumos,
  • +11 (17 voturi)    
    Anna Horvath (UDMR) (Vineri, 23 martie 2018, 12:51)

    NOvidiu [utilizator]

    n rechizitoriul procurorilor se arată că, în perioada februarie - mai 2016, în schimbul demersurilor făcute pe lângă funcţionari cu atribuţii în domeniul urbanismului şi autorizării lucrărilor de construcţii, Horvath Anna i-a solicitat omului de afaceri procurarea şi remiterea a 60 de abonamente, în valoare totală de circa 20.000 de lei, la două festivaluri de muzică, pe care să le ofere ulterior ca ”stimulent voluntarilor care o sprijineau în campania electorală la alegerile locale”.
  • +7 (19 voturi)    
    draga anna (Vineri, 23 martie 2018, 12:51)

    beeeeeenar [utilizator]

    meri la budapesta si lasa-ne
  • +10 (20 voturi)    
    UDMR (Vineri, 23 martie 2018, 12:55)

    izu51 [utilizator]

    creat pentru a slabi statul roman.Toate lepadaturile ce contribuie la distrugerea statului,vezi Arpad Marton din dreapta lui "alta intrebare"in comisia speciala de decimare a statului de drept ,sprijina ciuma rosie,cripto securisto-comunista.Deci are dreptate penala,traim sub un guvern pe cinste. Sunt consternati doar cand sunt prinsi cu dovezi de nefalsificat...Oricum ,coalitia monstruoasa se va autofagocita incetul cu incetul...
  • +6 (18 voturi)    
    Ohh..."stat securist", "stat paralel"... (Vineri, 23 martie 2018, 12:56)

    purplehaze [utilizator]

    un refren al disperatilor din politica si nu numai, ce isi inchipuie ca Legea trebuie respectata doar de Cei umili, corecti, ce isi vad de treaba.
    Ca Anna si Fodor, "victime" ale "statului securist", sunt multi in Romania, toti dispusi sa calce Legea in picioare. Usor timorati de DNA, sperantele lor sunt in actuala majoritate politica acompaniata de o Medie teleghidata de "martirii" politici inghesuiti de procurori.
    Uita un amanunt...romanii nu sunt prosti, o marfa lesne de manipulat cu televizorul si va veni un moment cand o vor demonstra !
  • +6 (16 voturi)    
    Oricat de ocosi si speciali se (Vineri, 23 martie 2018, 12:59)

    Rescator [utilizator]

    cred ungurii din Romania si ei pot fi hoti,distrugatori de
    paduri,teroristi,conspiratori,etc.Nu cred ca se poate da
    victima a statului paralel si nici a celui perpendicular.
    Poate sa-l intrebe pe Abu Dragneev.
  • +5 (15 voturi)    
    normal (Vineri, 23 martie 2018, 13:01)

    loveparade [utilizator]

    in Ungaria lui Orban toata lumea adera la mafie si e bine mersi "om de afaceri"
  • +3 (15 voturi)    
    Cum o cheama ? Spagutza ? (Vineri, 23 martie 2018, 13:09)

    KTerinca [utilizator]

    Hai cu parnaia !
  • +7 (17 voturi)    
    ... (Vineri, 23 martie 2018, 13:16)

    sictireanu [utilizator]

    Lasa cucoana ca faci parnaie un an dupa care iti da Tudorel bani pentru conditiile grele de trai. Ca un fel de concediu cu plata.
  • +9 (19 voturi)    
    a (Vineri, 23 martie 2018, 13:32)

    adrian67 [utilizator]

    La apel, daca as fi judecator, ti-as dubla sentinta sa te saturi de "stat securist", "parale" si prostiile voastre din cap.
  • +12 (20 voturi)    
    Lasa (Vineri, 23 martie 2018, 13:35)

    Ursuletul de Plus [utilizator]

    ca e Ungaria un model de democratie si stat de drept.
    Asta asa, ca ai bagat-o pe aia cu "să declare că viceprimarul maghiar din Cluj-Napoca reprezintă un factor de risc pentru securitatea naţională şi să o elimine din spaţiul public".
  • +12 (22 voturi)    
    Daca statul asta securist (Vineri, 23 martie 2018, 13:42)

    troncota [utilizator]

    baga toti infractorii la puscarie, atunci eu il sustin. Trasiasca statul paralel !
  • +3 (13 voturi)    
    pai... (Vineri, 23 martie 2018, 13:44)

    gab0iu [utilizator]

    "viceprimarul maghiar din Cluj-Napoca"? se auto-discrimineaza sau mi se pare mie?
    ma rog....da'...doamna e dintre cei care-au vrut legimatii de ungur sau nu e?
  • +8 (16 voturi)    
    deplorabil (Vineri, 23 martie 2018, 13:45)

    razeshu [utilizator]

    Borfasii astia s in stare sa isi sponsorizeze un serial intreg - Memorialul Durerii 2 - in care sa ne arate cum au fost oropsiti de statul paralel care nu i-a lasat sa isi bage mainile n borcan pana la umar.
    Tanti, hai ca nu i chiar asa rau pana la urma, nu iesi pe minus - ai cazare moka, nu platesti intretinere, ai sansa sa inveti o meserie. si ghici surpriza - la iesire te asteapta TuRudotel cu un CEC de 10k Coco bonus. Eu zic s anu te pripesti cu apelul ala, zau asa.
  • +4 (14 voturi)    
    eu inteleg (Vineri, 23 martie 2018, 13:46)

    mmmircea [utilizator]

    necazul acestei doamne care s-ar putea rezuma la " de ce eu ?" Cand sunt atatia colegi ai mei care comit faradelegi mult mai grave si sunt liberi. De ce eu ?
    Lasand gluma la o parte, ceea ce nu inteleg e de ce hotnews alege sa popularizeze opiniile acestei parnaiase, o infractoare dovedita si condamnata de justitie.
  • +7 (13 voturi)    
    Nu știu despre ceilalți (Vineri, 23 martie 2018, 13:48)

    Gray51 [utilizator]

    Dar despre Ghiță și Cosma vorbea lumea de ani de zile de cât de interlopi abuzivi și sfidători sunt. Nu "securitatea" i a condamnat ci populația. Oamenii erau uimiți de cat tupeu aveau ăștia doi. Dar nimeni nu sufla nimic. Ce se va întâmpla cu România, nimeni nu știe exact.
  • +6 (16 voturi)    
    Daca asta inseamna... (Vineri, 23 martie 2018, 13:56)

    Ismail Paine de circ [utilizator]

    Daca asta inseamna sa fii securist, adica sa bagi la inchisoare infractorii, da... DA! Romania este un stat securist!
  • +5 (11 voturi)    
    Zise tovarasa... (Vineri, 23 martie 2018, 14:26)

    ac [utilizator]

    ... cu fata de locotenent-colonel de mentinere a ordinii pentru oamnii munci de la orasesisate.

    Lua-v-ar dracu de mamai à la Lina Ciobanu slash Alexandrina Gainuse, cu coifura de coltu blocului si curu cit valiza, ca toate parca-s rude-ntre ele.

    Au un loc special amenjata unde le cultiva pe astea? Intii secretare la ceape, apoi stefan gheorghiu, dup-aia inscrisu in pesede si maritatu cu un tractorist fost chioscar viitor membru in comisie juridica?
    • +4 (8 voturi)    
      Apoi (Vineri, 23 martie 2018, 16:18)

      Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui ac

      apoi unele din aceste otrepe ajung chiar Prim Ministru, nu? Inculte, agramate, mafiote, dar indaratnice sa apuce un ciolan...
  • +5 (11 voturi)    
    mai draga.. (Vineri, 23 martie 2018, 14:44)

    ..13 [utilizator]

    dar a mai zic un alt PENAL - pardon, va rog sa ma scuzati si NU MAI FAC???

    daca NU atunci trebe in continuare sa avem imagini cu dansii incatusati si plimbati pe la procese in duba politiei sau a penitenciarului - dupa posibilitati.

    Pana le intra in cap alesilor ca NU SE POATE FURA sau daca FURA = INTRA LA PUSCARIE si mai ales pana nu isi RETRAGA FAPTA pana tunci o sa avem o mare problema cu coruptia.

    Imi aduc aminte ca totusi fu unul carea a regretat fapta si a facut ciocul mic - unul care spala dispozitivele medicale cu nu stiu ce substanta si dansul a colaborat cu anchetatorii.
  • -3 (15 voturi)    
    Infractiunea si pedeapsa (Vineri, 23 martie 2018, 15:41)

    oopsie_daisy [utilizator]

    Nu ca vreau sa o spal pe cucoana de rele, dar totusi. Parca pentru o frauda de 20000 de lei, nici macar furati pentru ea, ci pentru lipitorii de afise, e cam mare pedeapsa de doi ani. Asta tinind cont ca marii hoti (Dragnea, Udrea, Bica, Mazare, GhitaSamd) stau bine mersi la tribuna Parlamentului sau in tari mai calde.
    Aici mi se pare, totusi, ca DNA a cam exagerat cu proportionalitatea intre dimensiunea infractiunii si pedeapsa.
    • +2 (6 voturi)    
      Procesul penal (Vineri, 23 martie 2018, 17:27)

      EU_e_cu_noi [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

      Sentinta este data de judecator si nu de DNA in urma stabilirii vinovatiei pe baza probatoriului.
    • +1 (3 voturi)    
      pai stai domnu nitel, ca nu-i chiar asha (Vineri, 23 martie 2018, 19:33)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui oopsie_daisy

      Dragnea deocamdata a fost condamnat doar pt campania electorala, dosarele grele abia vin.
      Udrea deja e plecata preventiv in Costa Rica, Bica la fel, Mazare e in Madagascar la King Julian, Ghita e fugar la sirbi. Toti astia sunt in faze finale cu dosare grele, inca nitica rabdare si vedem si rezultatele scontate. Su sa nu uitam ca Mastase, Voiculescu, Vintu, Copos, toata familia Becali, etc, etc, au facut toti puscarie si li s-au confiscat averi frumusele.

      Si apropos, DNA cere pedepsele, si i e in interesul lui sa ceara mult, dar de decis decide judecatorul care aplica legea in urma probelor. Deci macar strict pe speta asta nu ai cum acuza dna.
  • 0 (6 voturi)    
    Unde s-a mai auzit (Vineri, 23 martie 2018, 17:39)

    EU_e_cu_noi [utilizator]

    ca infractorii sa comenteze sentintele judecatoresti.? Au dreptul de a se adresa instantelor judecatoresti superioare in apel/recurs daca nu sunt multumite de sentinta, dar de cele mai multe ori probatoriul este beton. Nu cred ca urmarirea penala se incepe pe povesti, exista dovezi suficiente care sa porneasca aceasta faza a procesului.
    Rolul pedepsei este de a-i demotiva pe cei care incearca pe viitor se incalce legea si de a da incredere in actul de justitie. Or TT face exact pe dos : scoate infractori din inchisoare si ii recompenseaza.
  • +1 (7 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Vineri, 23 martie 2018, 23:08)

    [anonim]

    • -2 (4 voturi)    
      ne dai un exemplu (Sâmbătă, 24 martie 2018, 13:58)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui

      de proces pierdut la CEDO de vreun corupt in fund din astia?
  • 0 (6 voturi)    
    Persoanele care contestă sentințele (Sâmbătă, 24 martie 2018, 8:02)

    hic sunt leones [utilizator]

    altundeva decât în instanță nu au voie să beneficieze de suspendarea executării pedepselor, pentru că dovedesc faptul că nu își asumă vinovăția și nu se gândesc să-și îndrepte conduita infracțională.
    Stimată infractoare, CEDO te așteaptă cu brațele deschise să dovedești acolo că legile potrivit cărora ai fost condamnată nu sunt în acord cu statul de drept, până atunci rămâi o simplă infractoare de care pe noi ne doare-n cot.
    • +1 (1 vot)    
      Comentariu sters de utilizator (Sâmbătă, 24 martie 2018, 14:39)

      [anonim] i-a raspuns lui hic sunt leones

      • 0 (0 voturi)    
        Reformulează-ți ideea, (Duminică, 25 martie 2018, 12:36)

        hic sunt leones [utilizator] i-a raspuns lui

        pentru că n-am înțeles nimic din ce ai scris.
  • +4 (6 voturi)    
    nedumerire (Sâmbătă, 24 martie 2018, 8:13)

    clujanu [utilizator]

    Eu nu prea inteleg. ,, Urgentarea unor proiecte
    imobiliare" este sarcina de serviciu a viceprimarului. Atunci ma intreb: sa-l condamnam ca si-a facut datoria? Un alt cap de acuzare: ,, A spalat bani" cu 60 de abonamente date unor tineri sa mearga la spectacole. Este ridicol, eu cred ca este o sponsorizare pentru culturalizarea tinerilor. Daca le dadea bani ,, sa bea o bere" era coruptie. Mai bine la spectacol decat la crasma. Sper ca Inalta Curte de Casatie si Justitie sa judece obiectiv din toate punctele de vedere.
    • -1 (5 voturi)    
      Le urgenta in favoarea (Sâmbătă, 24 martie 2018, 10:02)

      OmniStudio [utilizator] i-a raspuns lui clujanu

      omului de afaceri Fodor Zsolt!

      Probabil ca la altele punea frana... eu cred ca este foarte de inteles
  • +1 (1 vot)    
    Este un caz (Duminică, 25 martie 2018, 11:59)

    A310 [utilizator]

    clasic , de condamnare nazisto-bolsevica .
    Aceasta femeie nu a luat mita .
  • +1 (1 vot)    
    Proces politic ca pe vremea lui Ceasca (Duminică, 25 martie 2018, 16:54)

    eucomentez [utilizator]

    E un exemplu foarte bun pentru ce sunt cheltuiti banii statului la SRI. Pentru a fabrica cazuri false si pentru a hartui politicienii si intelectualii minoritari, ca si o diversiune pentru a-i proteja pe cei cu adevarati corupti.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by