Purtatorul de cuvant al Guvernului: Spitalul Metropolitan se va realiza in maximum 20 de ani/ Guvernul a aprobat prin OUG transferul unui teren aflat in nordul Bucurestiului la Primaria Capitalei pentru spital

de C. Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 21 martie 2018, 21:46 Actualitate | Esenţial


Nelu Barbu
Foto: Guvern
Spitalul Metropolitan din Capitala are ca termen de realizare maximum 20 de ani, a declarat purtatorul de cuvant al Guvernului, Nelu Barbu, la finalul sedintei de Guvern de miercuri. Declaratia a fost facuta in contextul in care Executivul a aprobat miercuri, prin Ordonanta de Urgenta, transferul unui teren aflat in nordul Bucurestiului, din domeniul public al statului si administrarea Societatii Publice de Televiziune in domeniul public al Municipiului Bucuresti pentru realizarea Spitalului Metropolitan. Acest transfer este realizat in urma insistentelor Primariei Capitalei.

"Acel teren necesar construirii Spitalului Metropolitan are o suprafata de peste 47.000 de metri patrati, este situat in soseaua Pipera din sectorul 2 si trece din domeniul public al statului si administrarea Societatii Romane de Televiziune in domeniul public al Municipiului Bucuresti, iar termenul de realizare a investitiei este de maximum 20 de ani", a spus Nelu Barbu.

Intrebat daca a spus corect "termenul de 20 de ani", Nelu Barbu a raspuns ca "asa am inteles din actul normativ".

Proiectul de OUG s-a aflat pe ordinea suplimentara a sedintei de Guvern.

Reamintim ca primarul Capitalei Gabriela Firea a insistat pentru realizarea acestui transfer de teren, sustinand ca este necesara construirea spitalului.

Astfel, Municipalitatea a cerut ca terenul din  Soseaua Pipera nr.63-65, sector 2 sa fie transferat din domeniul public al statului si administrarea Societatii Romane de Televiziune in domeniul public al municipiului Bucuresti si Consiliul General al Municipiului Bucuresti.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat in luna februarie folosirea terenului bazei RATB din Soseaua Pipera nr. 55, sector 2, pentru construirea Spitalului Metropolitan.

Consilierii PNL si USR au respins proiectul motivand ca nu este suficient fundamentat si au cerut mai multe detalii primarului general.

"Amplasarea ipoteticului spital metropolitan despre care nu se stie nimic, pentru ca nu exista NIMIC, in afara de declaratii date pe gura de catre Firea, la marginea Bucurestiului, pe hotarul cu Voluntariul, nu mi se pare suficient fundamentata! Am cerut un studiu de tranzit+trafic sa ne asiguram ca nu aruncam banii aiurea. Am cerut si mai multe info de baza: tipul spitalului (urgenta/multifunctional etc.) si nr. de paturi pe care-l au in minte. (...)Pana nu vedem proiectul, studiul de trafic, nu votam. Clar? Deci suntem de acord cu un spital metropolitan/regional, dar pe baza de evidente, nu pe ce se viseaza in Voluntari noaptea! Puneti-va armatele de functionari la treaba", a postat Ciprian Ciucu, consilier PNL, la inceputul anului, pe pagina de Facebook.


Citeste mai multe despre   
















8379 vizualizari

  • +49 (51 voturi)    
    20 de ani (Miercuri, 21 martie 2018, 21:53)

    Francisc 1 [utilizator]

    si catedrala lu barbosau s-a facut mai repede , din ce-l faceti fratilor?
    • +29 (31 voturi)    
      20 de ani?! Cat optimism! (Miercuri, 21 martie 2018, 23:00)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Nu se va face nimic util acolo, eventual un restaurant cu gratar si mici, dar cu siguranta nu un spital!
      • +9 (11 voturi)    
        Ma uit la poza articolului (Joi, 22 martie 2018, 7:03)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        Si individu din poza aduce cu Vasile Roaita, poze din manualele de istorie..
        • +3 (3 voturi)    
          20 de ani de adaugat contracte suplimentare! (Joi, 22 martie 2018, 8:48)

          pedepsitorul [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          Sa ai o afacere cu statul la care 20 de ani. indifferent de cine va fi primar.... sa mai adaugi un contract sau o subcontractualizare la spitalul mantuirii bugetului!?
          • +1 (1 vot)    
            pai (Joi, 22 martie 2018, 11:08)

            Point [utilizator] i-a raspuns lui pedepsitorul

            ala e spilul!si nelutu,baiat salon,a dat pe goarna furaciunea secolului!
            ca doar nu faci centrala atomica in 20 de ani,las-o dracu...
            acolo se mananca banutul,incet si toti sunt invitati la masa

            asta daca nu apare coafeza sefa si zice ceva de doar doi ani.
            se pare ca am subestimat foamea fiarei,asta are de gand sa pape tot,nu vede nimic decat banutul gras si fraged,papa chiar si sange,daca e nevoie!
            intrebarea e cine o tine-n spate,a cui pusculita e?
            cum a ajuns in postul asta?
            cu cine lucreaza din greu?
        • +2 (2 voturi)    
          hehe (Joi, 22 martie 2018, 10:02)

          federal [utilizator] i-a raspuns lui un domn

          durata normata de viata a unei cladiri de acest tip poate fi 40-60 de ani.

          https://codfiscal.net/1314/catalogul-privind-clasificarea-si-duratele-normale-de-functionare-a-mijloacelor-fixe

          asta e schema de spalare a banilor, sa platesti manopera timp de 20 de ani la o cladire care este deja uzata fizic si moral( atunci cand zici ca e gata).
    • +15 (17 voturi)    
      Din studii (Miercuri, 21 martie 2018, 23:41)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      de fezabilitate.
    • +22 (24 voturi)    
      Cu banii dati de primariile Bucurestilor... (Joi, 22 martie 2018, 4:22)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      ...pe Mintuirea Neamului Prost faceau pina acum 2 spitale functionale.
    • +16 (16 voturi)    
      au scapat (Joi, 22 martie 2018, 7:48)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      si pesedistii o data adevarul si vopi va suparati. Pai se poate asa ceva?
      Pai 19 ani le ia numai sa emita avizele necesare.
    • +2 (2 voturi)    
      Tot ciclul de functionare (Joi, 22 martie 2018, 8:34)

      Inapasevedeinvers [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      Dureaza 20 de ani cu totul, probabil: inclusiv dezafectare, demolare si decontaminare, redarea terenului in circuitul economic.
      In timpul asta sa isi amortizeze toate costurile.
      Suna rezonabil, asa.
    • +2 (2 voturi)    
      de fapt este un citat (Joi, 22 martie 2018, 10:02)

      mos ion roata [utilizator] i-a raspuns lui Francisc 1

      din mentorul Slviu Brucan. Termen care si in forma lui din 1990 s-a dovedit a fi nerealist.
  • +35 (35 voturi)    
    pe bune? (Miercuri, 21 martie 2018, 21:55)

    Mistrelutz [utilizator]

    mama ei de treaba..pana si casa poporului s-a facut in 5 ani..inteleg ca e maxim 20 de ani..dar daca dai termen as alung..se pare ca urmeaza 20 de ani de ''muls''...bani.
    • +24 (24 voturi)    
      MAI PRECIS: (Miercuri, 21 martie 2018, 22:31)

      nick24 [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      Se va realiza în maxim 20 de ani și minim 30 de ani.
      Acum e complet după mintea lor creață.
      • +20 (20 voturi)    
        Termenul e realist... (Joi, 22 martie 2018, 7:29)

        Ritzi Pitzi [utilizator] i-a raspuns lui nick24

        ... e chiar optimist din moment ce se va lucra cu o betoniera si un zidar cu o mistrie.

        Ce, autostrazile se fac mai repede ?
        • +11 (11 voturi)    
          va rog (Joi, 22 martie 2018, 7:51)

          nahir [utilizator] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

          frumos sa nu mai pomeniti de betoniera.
          Unde ati pomenit asa ceva din moment ce zidarul in cauza e mesterul Manole. Intrebarea de baraj este : cine e Ana lui Manole? Firea?
          • 0 (0 voturi)    
            Corect (Joi, 22 martie 2018, 10:42)

            un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

            Si..este complet comentariul pentru a adauga ceva
    • +21 (21 voturi)    
      iti dai seama... (Miercuri, 21 martie 2018, 23:52)

      liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Mistrelutz

      ca o sa coste spitalu asta vreo 3-4 miliarde... de euro...
      o sa intram in cartea recordurilor cu cel mai scump spital...
      gandacii o sa fie MANDRI sa patruleze intr-un asemenea spital...
  • +32 (32 voturi)    
    ce gluma proasta (Miercuri, 21 martie 2018, 21:57)

    tirolez [utilizator]

    20 de ani? Isi bat joc de noi.
    • +10 (10 voturi)    
      de ce (Joi, 22 martie 2018, 7:52)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui tirolez

      crezi ca-i vorba de noi, cetatenii de rand si de ce nu te intrebi de ce fac spitalul in Pipera?
  • +23 (23 voturi)    
    :) (Miercuri, 21 martie 2018, 21:58)

    Doaroparere [utilizator]

    Hai mai ca e ok!

    In 20 de ani se va circula ok in PIPERA si astfel salvarile vor ajunge la timp; de ce sa gasesti teren in zone mai ok deservite de utilitati si transport cand poti face cladirea in cea mai aglomerata zona! Cum era aia -Agentia EU a Medicamentelor a descalificat zona PIPERA?
  • +25 (25 voturi)    
    o sa-i prinda bicentenarul cu spitalul nefacut (Miercuri, 21 martie 2018, 22:00)

    torna_fratre [utilizator]

    egiptenii cu carute si magari au ridicat piramide in 100 ani.
    ai nostrii cu tehnologie de imprimare 3D si om trimis pe luna fac 10% dintr-o piramida in 20 ani.
    si cica se cheama ca am evoluat...
  • +21 (21 voturi)    
    20 de ani?? (Miercuri, 21 martie 2018, 22:04)

    of of [utilizator]

    E o glumă?
    • +6 (6 voturi)    
      nu (Joi, 22 martie 2018, 7:57)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui of of

      cred insa ca au luat in considerare ca nu mai pupa parlament si guvernare in urmatorii 20 ani, dupa inteleapta conducere a lui pablito ali baba dragnea si cei mai mult de 40 de hoti.
  • +16 (16 voturi)    
    cul (Miercuri, 21 martie 2018, 22:07)

    Elfu [utilizator]

    tari obiectivele astea ....
  • +17 (17 voturi)    
    20 de ani de FURT! (Miercuri, 21 martie 2018, 22:08)

    V. Istina [utilizator]

    Il construiesc deja vechi, ca sa inceapa de pa acum lucrarile de renovare.

    Incredibil, parca vor sa construiasca Piramida PSD-ului, nu un spital.

    Doua decenii de FURT continuu, garantat pentru MAFIA PSD! Asta daca nu li se intampla ceva... si nu se muta la puscarie!
  • +13 (13 voturi)    
    Ma intreb (Miercuri, 21 martie 2018, 22:11)

    Bazil [utilizator]

    ce atata graba? Doar in 20 de ani?
  • +18 (18 voturi)    
    Chiar 4 cincinale? (Miercuri, 21 martie 2018, 22:20)

    Petru108 [utilizator]

    Proiectul Portile de Fier a fost finalizat in 8 ani.

    Transfăgărășanul a fost construit în 4 ani.

    Barajului Vidraru in 5 ani jumate - au fost necesare: 42 km de tunel subteran, au fost excavate 1.768.000 de m3 de rocă, din care aproximativ 1 milion în subteran, s-au turnat 930.000 m3 de beton din care 400.000 de m3 în subteran și, de asemenea, au fost instalate 6300 de tone de echipament electromecanic.

    Sa ceara sfaturi de la cei care lucreaza la Catredala Mantuirii.
    • 0 (0 voturi)    
      Probabil, si de asta!!! (Joi, 22 martie 2018, 9:13)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      Ce spui este adevarat, dar termenul aberant de luuuung pt Spital poate ca are si motivatia asta, lumea sa isi aduca aminte de viteza cu care s-au facut Bicazul, Vidraru, Portile de Fier I si II, Canaluld Dunare-Marea Neagra, si sa exclame:

      "Inainte era mai bine! "
      si chiar:

      "Jos capitalismul!!!"
    • 0 (0 voturi)    
      Da, dar (Joi, 22 martie 2018, 11:20)

      BibiAfricanul [utilizator] i-a raspuns lui Petru108

      pe vremea aia se mai si muncea. Adevarat, cu "sula in coaste" dar se muncea.
      Acum, munca s-a inlocuit cu furtul....
      Lasand gluma la o parte, este de un penibil maxim.
  • +9 (9 voturi)    
    sa mai punem un 0 sa para mai credibil! (Miercuri, 21 martie 2018, 22:27)

    N.S. [utilizator]

    sunt convins ca se mai contruiesc 50 de catedrale pana se termina de construit acest spital!
  • +11 (11 voturi)    
    numai 20 ? (Miercuri, 21 martie 2018, 22:58)

    Ingwar [utilizator]

    multe din piramidele egiptene se construiau mai repede de 20 de ani si fara macara, autocare si mortar, iar incompetentilor din psd le trebue un mega-motiv de a inhata acuma citeva miliarde de euro iar ce va fi peste 20 nu ii intereseaza caci toti psd'istii se vor muta in Brazilia si Monaco
  • +12 (12 voturi)    
    OUG pentru un termen de 20 de ani :) (Miercuri, 21 martie 2018, 23:00)

    Teszzt [utilizator]

    Cand e gata o sa fie direct deprecated...
    • +5 (5 voturi)    
      cand o (Joi, 22 martie 2018, 8:05)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Teszzt

      sa fie gata o sa-l bage in lucrari de reconsolidare si modernizare. Vor urma alti 20 ani.
      • +2 (2 voturi)    
        Oare Catedrala (Joi, 22 martie 2018, 9:03)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Va fi gata DOAR in20 de ani de atunci, de atunci vor fi bani pentru Spital?
    • +2 (2 voturi)    
      Ca foarte bine zici ! (Joi, 22 martie 2018, 10:49)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Teszzt

      O sa dea PSD legi doar pt realizarea programului economico-social "Romanica (sau ce-a mai ramas din ea) in mileniul IV" !
  • +10 (10 voturi)    
    !!! (Miercuri, 21 martie 2018, 23:02)

    CMD [utilizator]

    Barajul Vidraru il faceati in 200 ani!
  • +17 (17 voturi)    
    sunt optimisti (Miercuri, 21 martie 2018, 23:24)

    decretelu [utilizator]

    5 ani: studii de fezabilitate (cate 100 milioane euro pe an)
    5 ani: concurs arhitectural
    1 an: contestatii
    5 ani: reluare concurs
    3 ani: proiectare
    364 zile: doreii, vor taia cabluri, vor distruge descoperiri arheologice, vor inunda orasul, vor face tot ceea ce putin nu reuseste
    1 zi: pentru hotarare de guvern prin care termenul de executie se prelungeste cu 20 de ani
    19 ani si 364 zile: pentru executie, finisaje
    1 zi: pentru sedinta urgenta de guvern. studiile arata cu spitalul nu e racordat la apa, curent, gaze si nu are nici o dotare. OUG: inca 20 de ani...

    sa scurtam: firea crede ca peste 20 de ani va fi tot ea primar. bravo ei! votati soarele!!!!
  • +11 (11 voturi)    
    baaaaa (Miercuri, 21 martie 2018, 23:32)

    Yo_yo [utilizator]

    astia asteapta sa ne ducem si apoi sa ne reproseze ca nu am rezistat sa prindem spitalul. Daca era ceva pentru partid o statuie un stadion in Olt sau telemorman era gata inaintea proiectului. Ma gandesc cu groaza ca o sa ne tratam de guturai in Turcia, Ungaria, chiar si in Bulgaria. Cine stie Rep. Moldova. Bine ca avem biserici, birturi si farmacii. Popor de popor suntem.
    • +4 (4 voturi)    
      deh, (Joi, 22 martie 2018, 8:08)

      nahir [utilizator] i-a raspuns lui Yo_yo

      cine io fi votat pe astia?
      Sau mai precis, cine nu o fi votat pe nimeni?
      • 0 (0 voturi)    
        ... (Joi, 22 martie 2018, 17:05)

        Yo_yo [utilizator] i-a raspuns lui nahir

        Sunt si astea o problema. Dar mai e una: nu cumva se schimba ceva la tranmiterea datelor la AEP? un 0 in spate pentru un partid e ceva. CIne mai verifica pe urma? De asta e bataia mare pentru secu.
  • +10 (10 voturi)    
    pai (Miercuri, 21 martie 2018, 23:33)

    alex34 [utilizator]

    cu PSD la putere e chiar vrajeala 20 ani, dupa astia 20 or sa spuna ca nu i-a lasat statul paralel sa faca spitalul si sa mai asteptam 20 ani...
    • +2 (2 voturi)    
      asta este subinteles!!! (Joi, 22 martie 2018, 9:20)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui alex34

      Nu mai era nevoie se o spuna explicit, acest amendament este de la sine inteles la orice promisiune a pedesereului:

      - Olgutza dubleza salariile si pensile, numai DACA o lasa in pace binomul, Sorosh, Statul paralel

      - Firutza face gratuit transportul public, Gigacaloria, si adduce tramvaie suspendate, numai DACA o lasa in pace binomul, Sorosh, Statul paralel

      - Spitalul de la Voluntari se face in max. 20 de ani, DACA ii lasa in pace binomul, Sorosh, Statul parallel ....
  • +10 (10 voturi)    
    Ca sa intelegem (Miercuri, 21 martie 2018, 23:38)

    Clop [utilizator]

    Ma mir ca Nelu Barbu a decazut intr-atata pana la a fi purtatorul de cuvant al unei capre pesediste.

    Sa iesi cu comunicate publice de felul acesta, este ca si cum ai vorbi despre UFO sau despre pigmeii din padurile amazoniene de la Calafat.
  • +12 (12 voturi)    
    deci sa mor eu... (Miercuri, 21 martie 2018, 23:51)

    liviu_ [utilizator]

    astia deja au trecut la nivelul urmator
    au inceput cu ignoratul protestatrilor
    apoi ignoratul votantilor
    apoi acuzatul tuturor cei ce nu sunt de acord cu psd
    apoi pus jandarmii pe cei ce nu sunt de acord cu psd
    apoi facut misto de votanti psd prin a cere donatii pt
    apoi au trecut efectiv la facut misto de votanti....
    prin spital in 20 de ani (bine ca nu 200) si cerut bani pt amenda latrinei...

    ba ... nemtilor le-a trebuit mai putin sa-si reface tara dupa WW2 da-o in plm de treaba....
    dupa ce ca facem spital de urgenta pt Bucuresti aproape de Ploiesti... sa faca ambulanta 2 ore...
    mai il constuim si in "maxim 20 de ani"....
    astia efectiv fac misto de noi! si prostii ii voteaza mai in continuare...
  • +19 (19 voturi)    
    Peste 20 de ani (Joi, 22 martie 2018, 0:05)

    tordz [utilizator]

    nu va mai fi nevoie de spitale, romanii vor fi deja plecati.
  • +9 (9 voturi)    
    20 de ani ?! (Joi, 22 martie 2018, 0:17)

    Rahan5 [utilizator]

    Adica dupa Integrarea Romaniei in CSI.
    O sa fie probabil si o Sectie Mare de Degeraturi pentru detinutii romani care se vor intoarce din Lagarele Siberiene.
    • +2 (2 voturi)    
      integrarea s-a facut acum doi ani! (Joi, 22 martie 2018, 9:22)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Rahan5

      In decembrie 2016 poporul l-a votat pe daddy Dracnea, adica a votat iesirea din UE si NATO, din lumea civilizata, si integrarea in Uniunea Asiatica a lui Putin!
  • +9 (9 voturi)    
    ha (Joi, 22 martie 2018, 0:31)

    ardeleanu_ion123 [utilizator]

    astia zici ca is la concursul: Cum sa facem de ras Romania si romanii...
    pai daca era purtatorul de cuvant al primariei din comuna X, ziceam, Ui' saracii, oameni hotarati, se pun pe treaba, cat pot cum pot si fac ceva!

    da' astia is GUVERNU!!!! DOUA ZECI DE ANI pentru un spital?!?! fratilor, nu ticalosenia astora e marea problema, marea problema e ca sunt TAMPITI! cum sa spui asa ceva?!?!

    e ca si cum ar spune, "Suntem idioti, habar nu avem de nimic, nu suntem in stare sa batem un cui!" semnat: Guvernul Romaniei.
    • +2 (2 voturi)    
      eroare!!! (Joi, 22 martie 2018, 13:01)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui ardeleanu_ion123

      Ai dreptate ca tampenia este mai mare decat ticalosia, numai ca difera mult punctul de aplicare!

      Din moment ce Guvernul sii permite sa spuna ca "spitalul se va face in 20 de ani", asta nu inseamna ca EI sunt tampiti, ci ca au certitudinea absoluta ca ELECTORATUL LOR este tampit, si inghite absolut orice!!!
  • +7 (7 voturi)    
    Eu am inceput numaratoarea inversa... (Joi, 22 martie 2018, 1:25)

    n.dumiritu [utilizator]

    Vorbim despre o cladire utilitara sau despre urmatorul cel mai mare accelerator de particule elementare?
  • +7 (7 voturi)    
    Si eu o sa mi platesc taxele (Joi, 22 martie 2018, 1:56)

    Pasarea_PuieMontix [utilizator]

    pe anul asta pana in maxim Iunie 2038...Bah!!!si particula lu' Doamne Doamne AKA "bozonu' kicks" a fost descoperita mai repede..
  • +7 (7 voturi)    
    20 ani e termen realistic (Joi, 22 martie 2018, 3:09)

    Coco Whistle [utilizator]

    in acest moment toti ar trebuie sa plece acasa. romanii isi bat joc romani - un spectacol nemaintilnit. ma intreb, aceste mesaje de ce oare sint trimise in eter? vor sa vada citi mai pleaca? e prea la mintea cocosului ce fac ei..
    • +10 (10 voturi)    
      Nu fii "seriozistic" pt ca nu ai uitat lb romana (Joi, 22 martie 2018, 3:24)

      Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Coco Whistle

      20 de ani nu este un termen realist, dupa cum termenul dat acum circa o saptamana de Firea - 2 ani - era total neserios !

      PS. Saracul Nelutu Barbu, cred ca trebuie sa faca ce nu a facut niciodata pana acum in cariera lui de PC : sa improvizeze !
      • +5 (5 voturi)    
        eu cred (Joi, 22 martie 2018, 8:16)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

        ca si Firea a avut aceeasi informatie scrisa ca si purtatorul de cuvant al guvernului dar o fi zis ca e greseala de tipar, ca e un zero in plus, iar 2 ani este un termen propagandistic bun, chiar daca irealist (de parca ar fi prima data sau prima minciuna).
        • +4 (4 voturi)    
          Atunci e vina Docilei ca nu a avut curajul (Joi, 22 martie 2018, 11:00)

          Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui nahir

          sa-l intrebe pe Dinti de Grebla daca pe hartia pe care i-a dat-o asta la partid ca sa o citeasca la Guvern e doar "2" sau ar mai trebui si un "0" dupa !

          PS. Nu-i nimic pierdut insa ! Trebuie doar sa avem nitica rabdare, asa, cam vreo 4-5 luni, pana la investirea Guvernului "Dragnea five" cand vom afla termenul reloaded ! ;))
  • +9 (9 voturi)    
    traducerea declaratiei lu Nelutu'... (Joi, 22 martie 2018, 3:31)

    Jupanu1970 [utilizator]

    ...1) din romaneste in romaneste: PSD o sa guverneze maximum 20 de ani.
    ....2) din romaneste in engleza : never ever
  • +12 (12 voturi)    
    Daca termenul de 20 de ani a iesit cu adevarat (Joi, 22 martie 2018, 3:37)

    Susufler0 [utilizator]

    din gurita Docilei, va dati seama cat de a ralanti are de gand sa functioneze puterea pesedista ?

    PS. Suntem irecuperabili cred si incep sa regret ca Romanica nu poate ajunge al 51 stat american !
    • +3 (3 voturi)    
      Suntem (Joi, 22 martie 2018, 9:05)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Insa Conducatorul celor cincizeci de state inca nu a trecut Oceanu sa vada ce se intampla ...maxim se duce la URSS...
      • +4 (4 voturi)    
        Las ca a platit Livache din nou, ca sa vada (Joi, 22 martie 2018, 11:24)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

        daca nu cumva au marit americanii numarul de bude din cladirea Congresului pt ca ultima oara a trebuit sa se c... undeva la intersectia dintre Pennsylvania Avenue cu Massachusette Avenue.

        PS. Si a trebuit sa plateasca si pt asta !
    • +3 (3 voturi)    
      zerourile nu conteza! (Joi, 22 martie 2018, 9:24)

      iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

      Blonada Docila a dovedit deja dispretul total fata de zerourile de la sfarsit atunci cand a vorbit de pensile de 5.000 lei!!!
      • +1 (1 vot)    
        Esti sigur ca nu se referea la cele "speciale", (Joi, 22 martie 2018, 12:56)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f

        pt ca atunci e jale, o dau baronii jos fiindca ar insemna ca are de gand sa le micsoreze !
  • +7 (7 voturi)    
    Merita sa asteptam 20 de ani (Joi, 22 martie 2018, 7:39)

    vorbis [utilizator]

    Spitalul va avea o sectie speciala unde Dragnea va invia mortii.
  • +8 (8 voturi)    
    mda (Joi, 22 martie 2018, 8:10)

    SoulSearcher [utilizator]

    traducere libera = timp de 20 ani, toate firmele de partid se vor perinda prin rotire sa mai mulga niste bani de la primarie pe linie de partid, ca astfel toti sa fie fericiti

    in 20 ani e timp ca toti gen Tel Drum sa aiba timp sa factureze niste borduri la pret de marmura neagra, sau niste garduri la pret de platina
  • +7 (7 voturi)    
    Să nu uităm... (Joi, 22 martie 2018, 8:12)

    mircea_cjn [utilizator]

    Firea- primărița votată de ..bucureșteni !
    Vorbim de Teleorman, vorbim de Vaslui, dar e bine să ne uităm și la VOTANȚII bucuresteni (cel puțin care au fost).
    Și-atunci se explică multe pentru halul în care a ajuns țara.
    • +1 (1 vot)    
      pot sa va corectez? (Joi, 22 martie 2018, 8:40)

      decretelu [utilizator] i-a raspuns lui mircea_cjn

      ...VOTANȚII bucuresteni (cel puțin care ESTE), da?
  • +2 (2 voturi)    
    Dureaza asa mult (Joi, 22 martie 2018, 8:53)

    marius67 [utilizator]

    pentru ca intre timp se va construi si autostrada suspendata a lui Oprescu.
  • +2 (2 voturi)    
    BELINA 2 (Joi, 22 martie 2018, 8:53)

    vodatepes [utilizator]

    Belina 2, cine peste 20 ani va mai stii ca acolo trebuia sa fie un spital? Sa vedeti ca se vor construi cae, birouri etc dar nu si un spital. E o teapa maxima unde in timp niste cetateni vor incasa milioane de euro. Vedeti ca legea prin care s-a dat terenul la TVR parca spune 50 000 de mp si ei transfera 47 000 mp. Unde e diferenta de 3000 mp? Alo DNA aveti o piIne de mincat aici, madam Kovesi ia vezi despre ce e vb? vedeti ca astia se autodenunta. Firea a facut presiuni? Parca asa spune articolul. Sau e trafic de influenta? KOVESI TREZESTE-TE.
    • 0 (0 voturi)    
      legea nr. 41/1994 (Joi, 22 martie 2018, 12:51)

      vodatepes [utilizator] i-a raspuns lui vodatepes

      Doamna Kovesi vedeti in legea nr. 41 / 1994 la anexa nr. 2 apare .
      Șos. Pipera nr. 63-65 Teren 50.000 m2. De ce se dau doar 47000 mp la PMB?. Unde au disparut 3000 mp?
      Si a cosntruit cineva acolo o vila? lipsesc 3000mp din domeniul public.
  • +1 (1 vot)    
    e de furat: (Joi, 22 martie 2018, 9:00)

    yellowdog [utilizator]

    noi nu furam pt noi, furam pt copii copiilor nostri
  • 0 (0 voturi)    
    va rog frumos (Joi, 22 martie 2018, 9:04)

    CRMS [utilizator]

    Dragi bucuresteni votati-o pe Firea si pe PSD-ul pentru 20 de ani de acum in colo!
    LOL !
  • +2 (2 voturi)    
    Ba voi ati luat-o razna de tot? (Joi, 22 martie 2018, 9:05)

    Traficantu_De_Influentza [utilizator]

    ...
  • +3 (3 voturi)    
    Jos palaria! (Joi, 22 martie 2018, 9:09)

    iliterat_b3-a5-8c-30-58-1f [utilizator]

    Absolut genial!!

    Sa mai zica cineva ca duamna Fierea este doar o prolifica stirista a Varanului, ca nu at fi buna de Primaritza!!!

    Afirmatia este genial, denota in politician de inalta clasa, Gabitza merita sa fie propulsata la Cotroceni!

    Daca mentiona in termen normal, 3-5 ani, in primul rand lumea at fi intrebat de ce nu se respecta. Apoi, presupunand ca se facea intr-adevar, inaugura Spitalul, si gata!!!

    Asa, isi creaza GARANTII: Spitalul Metropolitan se va realiza in maximum 20 de ani, evident DACA lumea are grija ca in acesti 20 de ani sa voteze tot pedesereul la guvernare, si pe Firutza la Capitala!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Inseamna ca .... (Joi, 22 martie 2018, 9:38)

    8736 [utilizator]

    ...primii medici care vor profesa in acest spital inca nu
    s-au nascut sau sunt la gradinita. E timp sufficient sa le fluturam prin fata ochilor aceaata himera, doar ,doar mu vor mai pleca din tara.
  • +2 (2 voturi)    
    pam - bli -ca !! (Joi, 22 martie 2018, 9:55)

    Aquariuss [utilizator]

    Normal ca 20 de ani ca sa poata Dragnea sa taie pamblica - pam-bli-ca - !! Am zis bine dom ministru ?! nea Popica ...?! Sa poata taia pamblica Dragnea imediat ce iese din puscarie !!
  • +3 (3 voturi)    
    Nu va mai agitati atat (Joi, 22 martie 2018, 10:14)

    JustinCase [utilizator]

    Nu va mai agitati atat, ca oricum, peste 20 de ani cand va fi taiata "pamblica", dar cladirea va fi inca nefinalizata, fara receptie efectuata sau aviz de la ISU, oricum va ramane inchis si sigilat dupa aceea, pentru ca nu-i asa, e nou si e pacat de el sa se strice pe prosti.
  • +2 (2 voturi)    
    maxim am spus (Joi, 22 martie 2018, 10:27)

    nebunul [utilizator]

    avand in vedere ca metroul drumul taberei a ajuns de la 3 ani la deja vreo 10 si mai dureaza, aici maxim 20 de ani cred ca se extind la "fara numar" "fara numar"

    am zis
  • +2 (2 voturi)    
    Spitalul (Joi, 22 martie 2018, 10:30)

    nebunul [utilizator]

    razesii mei nu este al vostru, si nici al urmasilor vostrii, ci a urmasilor, urmasilor, urmasilor, urmasilor (poate), ....., vostri
  • +2 (2 voturi)    
    colonizarea (Joi, 22 martie 2018, 10:33)

    nebunul [utilizator]

    se spune ca in 20 - 30 de ani omenirea va putea coloniza alte planete (poate sau nu poate fi un scenariu SF)/ In 20 de ani Bucurestiul va avea un Spital Metropolita (cu siguranta este un scenariul SF). Sa-i cheme tata pe inginerii care au facut piramidele di egipt poate aia termina mai repede
  • +3 (3 voturi)    
    xxxxl (Joi, 22 martie 2018, 10:44)

    vorbeste lumea [utilizator]

    poate 20 de ani BISECTI ...
  • +1 (1 vot)    
    Câti vor mai muri până atunci? (Joi, 22 martie 2018, 10:49)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Câte victime vor mai fi trecute in contul mafiei PSD=FSN=PCR atunci când vor trebuie sa plateasca pentru CRIMELE lor?
  • +2 (2 voturi)    
    Nu mai avem scapare! (Joi, 22 martie 2018, 11:12)

    titirica [utilizator]

    Romania e in cancer metastazic nivel 7-8 cel putin.

    Singura solutie e plecarea in strainatate. E trist dar e singura solutie. Tara aceasta nu mai are cum sa se faca bine!

    20 ani termen dat de Guvern pentru un Spital Municipal... de fapt ei spun cu alte cuvinte: "Plecati naibii o data afara!. Aici praduim si parjolim tot"
  • 0 (0 voturi)    
    Ha ha ha... (Joi, 22 martie 2018, 12:30)

    olariub2005 [utilizator]

    Nu noi, nici copii nostri, ci copii copiilor nostri vor beneficia de acest spital. Ha ha haaaaaaaaaa!!!
    Ar fi de ras daca nu ar fi de plans; nu le e rusine ?????
  • 0 (0 voturi)    
    in 20 de ani (Vineri, 23 martie 2018, 8:56)

    sorance2000 [utilizator]

    se poate construi si un oras.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version