SONDAJ ​Proiectul ministrului Toader privind despagubirile pentru detinuti: Cine ar trebui sa fie despagubit?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 21 martie 2018, 13:42 Actualitate | Esenţial


Sondaj despagubiri detinuti
Foto: Hotnews
Ministrul Justitiei, Tudorel Toader, a anuntat un proiect potrivit caruia detinutii care au stat in conditii necorespunzatoare sa poata primi despagubiri. Miercuri, sindicalistii din penitenciare au ripostat, afirmand ca nu infractorii trebuie despagubiti, ci "victimele infractiunilor".

  • Participa la sondajul HotNews.ro: Cine ar trebui sa beneficieze de despagubiri, in cazul proiectului anuntat de ministrul Toader?






Citeste mai multe despre   
















2598 vizualizari

  • +7 (9 voturi)    
    Eu cred ca Slugarel-tudorel..... (Miercuri, 21 martie 2018, 14:04)

    gigiN [utilizator]

    ...se gandeste deja sa-i faca ub bine stapanului sau drag-nea !!!
  • 0 (10 voturi)    
    un sondaj de doi bani (Miercuri, 21 martie 2018, 14:09)

    nash pandelica [utilizator]

    victimele infractiunilor sunt despagubite prin hotararea judecatorului, odata cu sentinta definitiva.
    daca nu, se pot adresa in instanta, in proces civil.

    ce se intampla in penitenciare este responsabilitatea m.j. care admiistreaza penitenciarele, si care nu administreaza justitie, ci pedepsirea vinovatilor, dupa hoatararea instantei.
    deci, recompensa se refera la conditii de detentie, fapta fiind deja rezolvata prin condamnare in instanta.

    tudorel vrea sa anticipeze miscarea catre cedo a detinutilor, care in multe cazuri au obtinut compensatii mult mai mari. prin stabilirea unor compensatii standard, se incearca oprirea la apelarea la cedo.
    odata acceptata compensatia din ro, oferita de stat, nu mai poate actiona statul roman in curtea pt. drepturile omului.
    este o chestiune in care statul roman este cel ce plateste pt. slabiciunea sa, caci condamnatul incarcerat este in custodia si responsabilitatea statului.

    compensatii catre victime nu e de datoria statului, ci a faptuitorului, se stabileste in instanta si este executata in afara penitenciarelor, prin executorii judecatoresti.

    hai sa nu mai amestecam lucrurile, ca deja traim intrl'o confuzie totala, alimentata de propaganda tuturor partilor interesate.

    sindicalistii din puscarii nu sunt de acord, pt. ca, in parte, este vina lor ca detinutii nu sunt tzinuti in conditii necorespunzatoare, sau sunt abuzati in timpul detentiei.

    tudorel ar trebui sa se ocupe si de campul tactic in inchisori. chiar si incarcerat, daca detinutul este solicitat pt. delcaratii in cazul sau, sau alte cazuri, la infatzisarea la procuratura, administratia penitenciarului ar trebui sa se asigure ca detinutul solicitat este insotit de un avocat sau de un gardian, care sa se asigure ca detinutului i se respecta demnitatea si drepturile.
    ca nu se foloseste conditia sa pt. fabricarea de probe.
    • +1 (7 voturi)    
      bai, ne lasi cu drepturile detinutii tai... (Miercuri, 21 martie 2018, 14:29)

      qwerasdf [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      si cu fabricatul de dovezi?

      tu esti ghita?
      • -3 (7 voturi)    
        bine, bine, va las (Miercuri, 21 martie 2018, 14:53)

        nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui qwerasdf

        ramaneti in plata Domnului, dupa mintea voastra....:-)
        amin.
    • -1 (5 voturi)    
      erata (Miercuri, 21 martie 2018, 14:29)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui nash pandelica

      sindicalistii din puscarii nu sunt de acord, pt. ca, in parte, este vina lor ca detinutii nu sunt tzinuti in conditii necorespunzatoare,
      //////
      detinutii sunt tinuti in conditii necorespunzatoare.
  • +4 (6 voturi)    
    Victimele ... (Miercuri, 21 martie 2018, 14:18)

    olariub2005 [utilizator]

    Victimele infractiunilor sunt despagubite moral prin procese le penale si material prin procesele civile pe care le pot intenta celor care le-au facut rau.
    • -1 (3 voturi)    
      vorbesti unora (Miercuri, 21 martie 2018, 14:55)

      nash pandelica [utilizator] i-a raspuns lui olariub2005

      igonranti sau indoctrinati. sau postaci in solda.
      ecucatii stiu ce spu.
  • -2 (4 voturi)    
    Care-i scopul? (Miercuri, 21 martie 2018, 14:34)

    holinessdani [utilizator]

    Care-i scopul unui sondaj cu intrebari fara noima si fara legatura cu realitatea?
    Victimele primesc despagubiri de la infractori prin decizia judecatorului si indiferent daca infractorul e persoana fizica sau e statul roman.
    Si daca un om a comis o infractiune trebuie pedepsit ca in Evul Mediu? Pai atunci sa-i inchidem si sa-i lasam sa moara de foame si de sete sau sa redeschidem gulaguri de munca fortata.
    La ce folosesc astfel de argumente fara sens? Cu astfel de absurditati vreti sa convingeti lumea ca psd/dragnea e rau?
  • -1 (1 vot)    
    eu cred ca ar trebui despagbuit (Miercuri, 21 martie 2018, 15:02)

    Andrei453530 [utilizator]

    voiculescu


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version