SONDAJ Cand credeti ca vor exista trenuri de mare viteza pe ruta Bucuresti-Budapesta?

de Red. Stiri     HotNews.ro
Miercuri, 7 martie 2018, 14:35 Actualitate | Esenţial


Sondaj trenuri de mare viteza
Foto: Hotnews
Guvernele ungar si roman au inceput din nou sa vorbeasca despre o posibila legatura feroviara de mare viteza intre Bucuresti-Budapesta sau Cluj-Budapesta. Astfel de discutii exista de peste 10 ani, fara rezultat pana acum, in conditiile in care infrastructura feroviara din Romania s-a inrautatit. Cand credeti ca vor exista trenuri de mare viteza intre capitalele celor doua tari?

  • Participa la sondajul HotNews.ro





Citeste mai multe despre   


















2969 vizualizari

  • +17 (19 voturi)    
    Cand Romania va deveni parte din Monarhia (Miercuri, 7 martie 2018, 14:37)

    un domn [utilizator]

    Japoneza
    • +3 (5 voturi)    
      Prin 2050 cand Transilvania se va alipi la Ungaria (Joi, 8 martie 2018, 12:25)

      2087 [utilizator] i-a raspuns lui un domn

      nu din secesionism salbatic, ci din bun simt.

      Pana atunci, Viktor Orban si partidul lui de slugi va fi pe faras, iar Ungaria isi va reveni din derapajul populist.

      Romania in 2050 va avea economie de subzistenta fiindca firmele IT vor fi plecat.

      PSD va fi in continuare la putere, iar cei 11 milioane de romani ramasi in Romania fara Transilvania vor avea in continuare mizeria pe care au votat-o, petrecandu-si timpul intre cersit si carciuma de cartier. Scolile vor fi biserici, spitalele vor fi abandonate fiindca nu exista leac pentru ciroza ficatului.

      Pana atunci China va avea masini zburatoare electrice, Luna va fi colonizata pentru profit, iar metroul din Dr. Taberei va fi transformat in apartamente fiindca nimeni nu-si va mai permite sa traiasca la suprafata, tot pamantul fiind al familiei Dragnea.
      • -2 (2 voturi)    
        Ba mai devreme, in 2035, cand Romania va fi curata (Joi, 8 martie 2018, 13:04)

        Habermas [utilizator] i-a raspuns lui 2087

        si Ungaria va fi votat unirea cu Romania. Din bun-simt ;)
  • +21 (21 voturi)    
    ... (Miercuri, 7 martie 2018, 14:47)

    Nautilus [utilizator]

    În ziua în care va zbura porcul?...
    • +7 (7 voturi)    
      mi se pare ca este singurul raspuns (Miercuri, 7 martie 2018, 15:44)

      ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Nautilus

      CORECT!

      Multumesc.
  • 0 (16 voturi)    
    sondaje fara rost (Miercuri, 7 martie 2018, 14:50)

    Martinezu [utilizator]

    nu le inteleg....ce rost au?
  • +14 (14 voturi)    
    Sarcasm (Miercuri, 7 martie 2018, 14:59)

    Dorin443 [utilizator]

    La pastele cailor
  • +12 (12 voturi)    
    Niciodata (Miercuri, 7 martie 2018, 15:08)

    xanathos [utilizator]

    Si daca prin absurd s-ar face asa ceva in Romania probabil ar fi furate diverse inainte sa apuce sa treaca primul tren pe acolo.
    Dar e utopic sa ne gandim ca la noi s-ar putea face o cale ferata pe care sa se circule cu 300 km/h.
    • +1 (1 vot)    
      Geografia Romaniei nu favorizeaza tipul asta (Joi, 8 martie 2018, 12:34)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui xanathos

      de solutie, sau nu pe scara mare. Probabil ar putea avea sens intre Satu Mare si Timisoara, si intre Craiova si Constanta, eventual intre Iasi si Pascani - Suceava - Cernauti. In rest, nu ar face banii - mai util fiind avionul, sau o viteza mai redusa.

      Iar cultural, da, deocamdata e cum spui tu. Mai intai sa invete taranul sa circule cu trenul normal, si apoi mai vedem. El stie doar in caruta, cu ciubote-n pchicioare si cu ghiciu-n mana (eventual coboara pe marginea padurii sa se pise din cand in cand). Asta-i ala care munceste. Mai este si ala care sta-n crasma si injura pe ala care munceste.
    • 0 (0 voturi)    
      300 km/h e inutil (Joi, 8 martie 2018, 21:21)

      seb_h [utilizator] i-a raspuns lui xanathos

      La modul rezonabil are fi util un tren Satu Mare Buc ce sa parcurga distanta cu viteza medie de 120 km/h.
      Idem pt Buc-Bv-Simeria-Arad
      Si pe Bucuresti -Iasi respectiv Buc-Craiova.
  • +6 (6 voturi)    
    In mod sigur vor fi... (Miercuri, 7 martie 2018, 15:27)

    puscas2 [utilizator]

    ... dar nu cat e psd la guvernare.
  • +6 (6 voturi)    
    La (Miercuri, 7 martie 2018, 15:30)

    kofa [utilizator]

    coruptia si hotia endemica a politicienilor romani nu vom avea niciodata.Chiar daca se va hotari constructia unei linii de mare viteza vor fi facute nesfarsite studii de fezabilitate care nu vor fi gata niciodata..
  • +3 (3 voturi)    
    nu se mai poate... (Miercuri, 7 martie 2018, 15:43)

    ..13 [utilizator]

    HN sunteti rai si tendentiosi...

    la unele intrebari inca nu s-a inventat un raspuns adecvat.

    personal as vrea ca de ieri sa fie trenul asta rapid care sa mearga si mai departe - ambitii mari, domnule, nu gluma!
  • +10 (10 voturi)    
    Raspunsul nu poate fi decat cel din ..... (Miercuri, 7 martie 2018, 16:18)

    gigiN [utilizator]

    ...bancul in care Dumnezeu raspunde :"Asta nu mai apuc nici Eu,fiule"!!!
  • +2 (6 voturi)    
    Sa iesim odata din paradigma nationalista (Miercuri, 7 martie 2018, 17:50)

    Ochiana [utilizator]

    Daca am mai si gandi ne-am da seama ca o astfel de legatura de mare viteza e chiar necesara.Si nu numai pentru calatori cat si de marfuri.
    Trebuie sa se asigure un culoar pe linia Constanta-Brasov-Oradea= Ungaria si apoi vestul Europei- Germania si restul...
    https://www.cugetliber.ro/stiri-economie-drumul-matasii-trebuie-pavat-cu-investitii-in-autostrazi-calea-ferata-si-navigatie-332191
    • -1 (1 vot)    
      Ia mai scuteste-ne! (Joi, 8 martie 2018, 12:23)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      Adica Chinezii decreteaza ca trebuie musai Drumu Matasii si ceilalti trebuie sa execute, ca daca a zis Partidu Comunist Chinez, atunci trebuie?! Ala-i un proiect care urmareste STRICT interesul Chinei.

      Romania trebuie sa faca proiectele ei, nu proiectele Chinei.

      Legatura de mare viteza necesara??? Pentru marfuri??? Fugi bai si baga-ti steagu rosu-n posterior.
    • 0 (2 voturi)    
      a zis cineva ca nu e necesara ? (Joi, 8 martie 2018, 12:30)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui Ochiana

      1. sigur ca e necesara dar Romania e condusa de PSD din 2012...acelasi PSD care in 2003 a spus ca face autostrada TRANSILVANIA care nici astazi nu e gata.

      acelasi PSD care promitea in 2006 ca face 'autostrada SUSPENDATA' in Bucuresti

      2. PSD vorbeste de Budapesta - Bucuresti in timp ce Ungaria vb de Budapesta - cluj...deci ei nici nu s-au inteles ce sa minta

      3. UE ar putea sa dea bani doar pt un traseu care e european si Cluj - Budapesta nu e in niciun traseu european

      4. un asemenea proiesc costa multe miliarde de euro, poate chiar 10 si va fi foarte greu de finantat.
      Dar e fezabil, exista suficienti calatori pe aceasta ruta care sa plateasca un pret DUBLU fata de cat e acum, pt ca trenul sa fie rentabil ???

      5. un asemenea proiect ar dura minim 10 ani sa fie realizat daca ar incepe in 2020.

      6. PSD vine cu cate o aberatie d-ata ca sa dea romanilor ceva de discutat dar sansele ca sa se realizeze sunt minime.
      discutia despre acest propiect ascunde de fapt adevaratele discutii dintre PSD si Orban, despre subiecte mai sensibile gen scoli maghiare in romania, restituiri de terenuri si cladiri si altele
  • +3 (3 voturi)    
    tren (Miercuri, 7 martie 2018, 18:39)

    nuculet [utilizator]

    Vom avea tren cand va zbura porcul, asta-i sigur!
  • 0 (8 voturi)    
    TGV = COTCODAC-ul francez (Miercuri, 7 martie 2018, 19:20)

    dincannes [utilizator]

    In Franta TGV-ul este si va fi subventionat de stat. Cheltuielile sunt enorme pentru infrastructura, dar exorbitante pentru intretinere. Daca costul biletului ar include corect cheltuielile, calatorii ar prefera autocarele sau avioanele, a doua zi.
    Francezii sunt obisnuiti (monarhia) sa primeasca ordinele de la Paris, in toate domeniile.
    Toate drumurile (TGV-urile) duc la Roma (Paris).
    Landurile germane ii costa mai putin pe germani, tocmai prin descentralizare.
    (Sa nu uitam falimentul avionului Concorde = COCORICO!)
    • -1 (3 voturi)    
      Exact! (Joi, 8 martie 2018, 12:26)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      Lasand la o parte impresiile superficiale, TGV-ul este interesant numai pentru un anumit tip de persoane: heirupistii habarnisti si infumurati care nu-s capabili de nimic important dar viseaza cai verzi pe pereti pe banii altora.
    • -1 (3 voturi)    
      subventionat...dar tot scumpe (Joi, 8 martie 2018, 12:34)

      Boham [utilizator] i-a raspuns lui dincannes

      ar exista in romania calatori care sa plateasca dublu sau triplu o calatorie arad - bucuresti?

      plateste cineva un pret mai mare pt o calatorie cu trenul (care dureaza si mai mult) decat pt o calatorie cu avionul cluj - bucuresti?

      e rentabil sau spunem ca facem linie de mare viteza doar ca sa ne prefacem ca propunem proiecte fanteziste ca sa dea bine la publicul credul ?


      recent ministurl de externe britanic a propus construirea unui POD intre anglia si franta !!!

      tare, nu ? probabil d-acolo s-a inspirat si PSD
  • +10 (10 voturi)    
    trenuri rapide (Miercuri, 7 martie 2018, 19:40)

    Dizidentul [utilizator]

    cine mai are nevoie de trenuri cind sint atitea autostrazi?
    • +2 (2 voturi)    
      Da, partidul! (Joi, 8 martie 2018, 12:27)

      Habermas [utilizator] i-a raspuns lui Dizidentul

      Ala care a facut si autostrazile ...
  • +4 (4 voturi)    
    Cand (Miercuri, 7 martie 2018, 20:47)

    motanul_gri [utilizator]

    ... unuia din trenurile existente nu ii vor mai functiona franele!
  • +2 (2 voturi)    
    Hmm (Joi, 8 martie 2018, 12:25)

    sipu [utilizator]

    Cand toata lumea o sa circule pe SUS (800-1000Km/h) noi o sa circulam pe JOS (150-200Km/h)...............
  • +1 (1 vot)    
    Bucurest - Budapesta (Joi, 8 martie 2018, 12:44)

    zsiga [utilizator]

    dupa Bucuresi - Istambul
  • +2 (2 voturi)    
    in tarile (Joi, 8 martie 2018, 12:45)

    Levellers [utilizator]

    civilizate transportul feroviar este incurajat, in Romania este desfiintat.


Abonare la comentarii cu RSS

Buchete.ro de 12 Ani: Florarie Online cu Livrare Flori la Domiciliu in Bucuresti

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version